Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Thanatos_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:39

_Thanatos_

Ja, en kaal

Gisteravond besteld bij MyCom en ik kreeg vanmiddag om een uur of 1 een mailtje dat hij verzonden is. Ik laat em dus thuisbezorgen (wat deze maand trouwens gratis is) en ga em niet ophalen.

Als het goed is heb ik em dus morgen :9~

Het gaat trouwens om de grijze versie met 32GB en dock.

日本!🎌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facundo
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 27-09 08:33
Wat een boefjes bij Paradigit. Gisteren met een vriend van mij tegelijk besteld. Stond toen nog levering in de week van 9 januari. Vanochtend stond er echter bij: levering 20 januari. Vriend van mij heeft gelijk order gecanceld. Ik ben helaas niet in de gelegenheid om 2 weken te wachten tot m'n 600 euro wordt terug gestort, dus zal moeten afwachten. Inmiddels is de note dat hij pas 20 januari komt ook verwijderd van de site. Zullen vast veel orders gecanceld zijn. Sadface

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oXygeN
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 03-10 14:48

oXygeN

oftewel oxje...

Verwijderd schreef op maandag 09 januari 2012 @ 17:05:
nu: "Uw bestelling is zojuist ingepakt. Vanavond rond 22:30 uur wordt uw bestelling verzonden en ontvangt u een verzendbevestiging. :)"
Wordt ie dan morgen nog wel geleverd als ie pas zo laat verzonden wordt?

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

no idea ... hoe ging het bij jou, roel0?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nowherebound123
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12:31
oXygeN schreef op maandag 09 januari 2012 @ 17:25:
[...]

Normaal gesproken wel ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog even bij MM Beijerlandselaan Rotterdam geweest.. op. Had vandaag een aantal keer gebeld maar men nam niet op. Nu maar besteld bij dixons, wordt morgen bezorgd als ik de site mag geloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 10:14
Meh, status bij MM webshop is nog onveranderd. Ben bang dit langer gaat duren maar helaas niet te annuleren/wijzigen zo staat op hun site (hoewel hij op moment van bestellen op voorraad zou zijn).

Optie zou zijn om hem ondertussen ook ergens anders te bestellen en die van de MM uiteindelijk te retourneren maar dat is ook zo'n gedoe... (En in de tussentijd nog een 600 euro kwijt).

Heb ze maar gemailed of ze meer kunnen vertellen, wel frustrerend om te zien adt hij op andere plekken nu wel gewoon te bestellen is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-10 08:19
Zodra iemand weet of de MM Rijswijk de Grey 32GB met dock binnen heeft (ik ben nog niet gebeld door de MM), wil ik best tactisch afspreken met iemand die mijn pre-order overneemt. Ik cancel en jij neemt hem meteen mee naar huis; goeie deal? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Facundo schreef op maandag 09 januari 2012 @ 17:11:
Wat een boefjes bij Paradigit. Gisteren met een vriend van mij tegelijk besteld. Stond toen nog levering in de week van 9 januari. Vanochtend stond er echter bij: levering 20 januari. Vriend van mij heeft gelijk order gecanceld. Ik ben helaas niet in de gelegenheid om 2 weken te wachten tot m'n 600 euro wordt terug gestort, dus zal moeten afwachten. Inmiddels is de note dat hij pas 20 januari komt ook verwijderd van de site. Zullen vast veel orders gecanceld zijn. Sadface
Ze zullen allemaal wel op zijn denk ik, aangezien de 64gig versie in de kleur "grijs" nog wel op groen staat in het internetmagazijn, die is dus "nog" wel op voorraad.

Bij Komplett komt pas nieuwe levering op 6 Februari (:, zoals ze bij de launch party al aangaven is de beschikbaarheid nog niet al te best op het begin net zoals bij de eerste transformer.

[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2012 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uw bestelling bij Tabletcenter.be is vandaag verzonden naar het volgende adres:

Er komt schot in ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bring
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 29-01 12:35
oXygeN schreef op maandag 09 januari 2012 @ 17:25:
[...]

Ja hoor, Coolblue heeft een "Op werkdagen voor 22.30 uur besteld, morgen in huis" service, en dat werkt ook echt, dus ze leveren hun zendingen nog vrij laat aan bij de post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinski
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-09 21:22

Robinski

A.K.A. RHarmsen

Bij MM ArenA was hij wederom uitverkocht... waarom heb je hem dan op de folder staan vraag je je dan af.
Kon hem reserveren en dan komt die misschien woensdag of vrijdag (lever dagen).

10xAXItec AC-265P = 2,650kWp @ SolarEdge SE2200 - PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoemtoeter
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07-02 11:40
Nondeju! Ik heb bij paradigit afgelopen vrijdag om 11:30 besteld, nu maar hopen dat ik nog net bij de gelukkigen hoor.

Doen ze er bij annulering twee weken over om het geld terug te storten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mennm
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-08 23:49
zaterdag 32G grijs bestelt bij coolblue, zojuist email ontvangen dat is verzonden :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bring
Vrijdagmiddag om 13:00 ATP 64Gb Gray besteld bij Coolblue, net een SMS gekregen dat'ie ingepakt is en klaar staat voor verzending, T&T volgt rond 23:00. Prima service!

Dat wordt dus morgen bij de voordeur kamperen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:09
Hmm zaterdag vertelde ze bij CoolBlue dat ze vandaag weer wat Gold tablets binnen zouden krijgen en dat die van mij dan waarschijnlijk ook vandaag verstuurd zou worden, maar niet vernomen, dus zal wel niet.
Gok dat ik dan toch moet wachten tot de 17de... Ach houdt de spanning er in.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11:10

SeatRider

Hips don't lie

Misschien sturen ze wel gelijk de TF700? :+

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patathome
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-10 00:25
Au!!! die komt hard aan ;)

ik ga er wel op wachten in iedergeval!
SeatRider schreef op maandag 09 januari 2012 @ 20:45:
Misschien sturen ze wel gelijk de TF700? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09-10 22:21
patathome schreef op maandag 09 januari 2012 @ 20:47:
Au!!! die komt hard aan ;)

ik ga er wel op wachten in iedergeval!

[...]
Ik niet, mij geen 100 euro waard.

Ik kan de mijne morgen ophalen bij Dixons in Enschede, ze schijnen er een paar binnen te krijgen. Paradigit krijgt ze donderdag, en BCC en MM zijn te kinderachtig om verwachtingen te geven voor enschede, maar de BCC in Zuthpen waar ik voor niets naartoe was gereden verwacht ze daar ook dinsdag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er überhaupt al iemand die via de website van Media Markt een prime heeft besteld die zijn bestelling al binnen heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ga volgende week met vakantie..........en wat zie ik op See Buy Fly Special Offers....voor 539,- (32 gb + dock). Tot 2 dagen voor je reis te reserveren en je zit nergens aan vast. Dus als je vliegt tussen 9 jan en 29 feb heb je nog wat ertra's voor op je vakantie of zakenreisje.

Doe er je voordeel mee:
http://www.schiphol.nl/Re...sus%20Transformer%20Prime

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
Verwijderd schreef op maandag 09 januari 2012 @ 22:54:
Is er überhaupt al iemand die via de website van Media Markt een prime heeft besteld die zijn bestelling al binnen heeft?
Ik kreeg vanavond een mail dat mn pakket verstuurd is, ik hoop hem morgen dus te krijgen (had vrijdagmiddag besteld, op dat moment waren ze nog 'op voorraad')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die mail had ik zaterdag al ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
Oh, nou ja... ik zie hem ook in de track n trace staan en staat nu op 'Zending gesorteerd in sorteercentrum' (na aangemeld en opgehaald te zijn) dus ik neem aan dat het nu wel vlot gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Verwijderd schreef op maandag 09 januari 2012 @ 22:54:
Heb dat hele ding nooit kunnen vinden op de site van MM, wat een gedrocht zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Thanatos_

_Thanatos_

Ja, en kaal

Ik dacht dat ik de enige was die iets fout deed... Maar Saturn is nog veel erger, terwijl dat hetzelfde bedrijf is. Hebben ze em nou wel of niet? Dat kun je dus niet zien.

Als je em online wilt bestellen, kun je kijken bij MyCom.
Hierboven lees je mijn (tot nu toe) goeie ervaring met ze :)

Zending gesorteerd in sorteercentrum trouwens, aldus T&T. Dus ik denk dat ie er wel echt aan komt...

[ Voor 12% gewijzigd door _Thanatos_ op 10-01-2012 01:43 ]

日本!🎌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedenk aub eerst of je post wel toegevoegde waarde heeft voor anderen. Hier hebben we niets aan.

[ Voor 75% gewijzigd door RoD op 10-01-2012 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cyleo schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 00:44:
[...]

zoekfunctie ;)

Hehe hij is ook eindelijk onderweg en weegt nog maar 1960 gram. Meestal is de chauffeur ergens tussen 11 en 12 in mijn straat. Joepie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Why_easy
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10-02-2024
Iemand nog naar MM breda geweest om te kijken of de 32GB grey nu wel op voorraad is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _the_crow_
  • Laatst online: 30-03 14:35

_the_crow_

Rare vogel

Misschien omdat ze de overweldigende vraag niet aankunnen? Asus zal vast geen 1000 exemplaren leveren 'gok' ik zo (met enige voorkennis). :P
Beter dat ze de datum verschuiven dan dat ze doen alsof ze iedereen in de week van 9 januari kunnen voorzien. Toch? ;)

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit soort berichten voegen niets toe.

[ Voor 72% gewijzigd door RoD op 10-01-2012 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HomeServ
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12-10 12:06
Ik zit (nog steeds) te wachten op de levering van Expert...
Zal woensdag of donderdag bij hen binnen komen en dan wordt hij toegestuurd.
Persoon aan de telefoon verzekerde mij dat hij voor het weekend binnen zou zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ranten doe je maar ergens anders. Hier heeft niemand wat aan.

[ Voor 73% gewijzigd door RoD op 10-01-2012 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Via een tip hier heb ik gister de ATP (32 gb met dock grey) besteld via My com. Zojuist binnen gekregen. Ondanks de krappe voorraden levert My com toch op tijd.Inmiddels is hun voorraad weer geslonken zag ik wel. Succes voor degene die er nog een op de kop willen tikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Binnen! Vrijdag bestellen is dus dinsdag pas krijgen bij de mediamarkt.

Nadat ik de rubbertjes uit de dockmounts had en over de schok heen was dat ie tsjechisch tegen me praatte kon ik beginnen. Firmware update naar ICS Honeycomb 3.2.1 komt ook direct binnen. Verder in een ander topic ;)

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2012 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forza11
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02-08 06:49
Hebben mensen die de Prima onlangs bij de Mediamarkt hebben gekocht al accessoires gespot? Toen ik vorige week ging was er nog niets, maar ze hadden het over 'deze week'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famoso
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Zojuist op kunnen halen bij dixons, gisteren besteld!

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deamosreapos
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-10 09:56
64 Gb Champagne 10 stuks voorraad MM Arena

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forza11
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02-08 06:49
deamosreapos schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 13:21:
hadden ze ook al de covers binnen dat je weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Thanatos_

_Thanatos_

Ja, en kaal

En hij is binnen. Oh yeah :P

Afgelopen zondag dus besteld bij MyCom en thuis laten bezorgen. Toppie, MyCom!

日本!🎌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moi_in_actie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:40
Is er hier iemand die de TFP gereserveerd had, of gewoon al heeft gekocht in de winkel, bij MM Heerlen? Ik heb hem zaterdag middag gereserveerd (32GB Champagne) en had gisteren even gebeld, maar ze hadden hem nog niet.

Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zirou
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 04-09-2020
Ik heb mijn ATP gisteren rond 18u besteld bij MyCom, toen stond op de site nog op Voorraad en 3 streepjes.
Helaas kreeg ik rond 19u een mail dat deze in bestelling was....

Zal dus tot donderdag moeten wachten... ik hoop dan wel vrijdag mijn speeltje te krijgen LOL

iig veel plezier aan iedereen die de nieuwe ATP gekocht heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moi_in_actie schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 14:39:
Is er hier iemand die de TFP gereserveerd had, of gewoon al heeft gekocht in de winkel, bij MM Heerlen? Ik heb hem zaterdag middag gereserveerd (32GB Champagne) en had gisteren even gebeld, maar ze hadden hem nog niet.
Yep,
Ik had hem ook zaterdagmorgen gereserveerd in Heerlen ,32GB champagne, was de laatste die op voorraad was.
S'middags erheen maar ik kreeg hem mooi niet mee !!
Mocht pas maandag verkocht worden, gisteren na mijn werk om 18u opgehaald en uitprobeerd.
Wel heeeeeeeeeeeeel leuk speelgoed !! Zeker het dock is de moeite waard!

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2012 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moi_in_actie
Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 15:28:
[...]

Yep,
Ik had hem ook zaterdagmorgen gereserveerd in Heerlen ,32GB champagne, was de laatste die op voorraad was.
S'middags erheen maar ik kreeg hem mooi niet mee !!
Mocht pas maandag verkocht worden, gisteren na mijn werk om 18u opgehaald en uitprobeerd.
Wel heeeeeeeeeeeeel leuk speelgoed !! Zeker het dock is de moeite waard!
Hmm.. straks dan nog maar eens even bellen, wil nu ook wel mn nieuwe speelgoedje hebben :)

Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deamosreapos
Forza11 schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 14:07:
[...]

hadden ze ook al de covers binnen dat je weet?
Ze hadden ook covers voorradig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knakw0rst
  • Laatst online: 19-03-2020
BCC Alkmaar, net even langs geweest i.v.m. me pre-order.... Ik zou er rekening mee moeten houden dat het nog ongeveer 2 á 3 weken duurt.... Die zijn hun pre-order dus kwijt :)

Vanavond maar even bij de mediamarkt, staat ook hier in de folder + reclame op TV... dan hoop ik dat die iets aanbieden wat ze wél op voorraad hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09-10 16:25
Zo te lezen zijn er nog genoeg mensen die zich niet laten afschrikken door alle (negatieve) berichten/gebruikers-ervaringen.

Ik twijfel nog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dain Bramage
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 05-09 16:21
CappieL schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 15:49:
Zo te lezen zijn er nog genoeg mensen die zich niet laten afschrikken door alle (negatieve) berichten/gebruikers-ervaringen.

Ik twijfel nog...
/Off-topic
Door welke (negatieve) berichten/gebruikerservaringen twijfel je? Brakke GPS?

/On-topic
Zaterdag na wikken en wegen uiteindelijk eentje bij Paradigit ipv Coolblue besteld 8)7
Heeft iemand die bij PD besteld heeft al een ATP binnen gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09-10 16:25
Dain Bramage schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 15:59:
/Off-topic
Door de brakke GPS niet zo zeer, maar wel over het slechte bereik van de WiFi. Daarnaast is 599 voor een tablet (ik denk niet dat ik het dock zoveel ga gebruiken) wel veel geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Famoso schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 13:04:
Zojuist op kunnen halen bij dixons, gisteren besteld!
Hier hetzelfde, Dixons Enschede, op dit moment typ ik erop ;) Ze hadden er volgens die man nog een aantal liggen, maar ze gingen erg snel dus ik zou even bellen. Topservice daar in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dain Bramage
  • Laatst online: 05-09 16:21
CappieL schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 16:01:
[...]

Door de brakke GPS niet zo zeer, maar wel over het slechte bereik van de WiFi. Daarnaast is 599 voor een tablet (ik denk niet dat ik het dock zoveel ga gebruiken) wel veel geld.
/Off-topic
Range valt mee (op de paar modellen met een brakke antenne na). Zie: http://www.anandtech.com/show/5175/asus-transformer-prime-followup.
Kosten zijn altijd "in the eye of the beholder". Ik zelf vind het voor een topmodel (Tegra 3, mooi IPS paneel) MET dock niet veel geld. Als Asus slim is brengen ze hem ook zonder dock uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aesculapius
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-10 14:02
Dain Bramage schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 15:59:
[...]

/Off-topic

/On-topic
Zaterdag na wikken en wegen uiteindelijk eentje bij Paradigit ipv Coolblue besteld 8)7
Heeft iemand die bij PD besteld heeft al een ATP binnen gehad?
Heb vrijdag avond bij PD besteld en is vanmiddag afgeleverd thuis. Nu snel wat eerder van werk weg om hem op te laden ;-)

Zeg wat je doet en doe wat je zegt, dan wordt de hele wereld een stukje leuker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edumertz
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-08 21:05
Capi schiphol heeft ze ook64gb model net mn grijze opgehaald :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onedayflyer682
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-10 11:06
Vandaag met de Mycom Zwolle gebeld of ze er nog één hadden liggen en dus gelijk gereserveerd, ik had de laatste afhaal. Nu tijd om te verhuizen naar het andere topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dixons heeft netjes geleverd vandaag, gisterenavond besteld. Netjes.

Bij het opstarten zag ik aan de linkerkant wel wat licht aan de zijkant wat er niet hoort..

Verder in het andere draadje voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zirou
Helaas komen de volgende by MyCom pas begin februari :(

Dus als je er nog ergens een kunt krijgen wees snel want daarna zullen we weer moeten wachten... iig de TFP met dock...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bring
Ik dacht even dat het niks meer ging worden met PostNL vandaag, maar om 18:15 ging dan toch nog de bel, en kon ik mijn vrijdag bij Coolblue bestelde 64G Grey in ontvangst nemen.

Machtig mooi apparaat, niet overdreven veel screen bleed, is in iedergeval bij normaal gebruik niet of nauwelijks zichtbaar. GPS heb ik nog niet getest, maar dat interesseert me ook niet zo, verder lijkt alles dik in orde.

Afijn, voor mij ook verder in de andere draad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• habermas
  • Laatst online: 07-10 08:29
deamosreapos schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 13:21:
bizar, gister rond 18.00u bij MM Arena binnengelopen, zegt die kerel dat ze een backorder van 7 stuks hebben en een bestelling ergens volgende week wordt... :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doncalitri
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-10 20:36
Iemand al ergens los de keyboard dock zien liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digin
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10-10 08:19
Bij 4Launch is de gold 64 snel leverbaar voor een mooie prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moi_in_actie
Yeay, Mediamarkt Heerlen belde me daarnet op dat mijn 32GB Champagne klaar ligt. Vanavond na mn werk gaan ophalen en dan eens gaan spelen met t ding. Waarschijnlijk wel eerst even ICS updaten. Can't wait... en de dag is pas halverwege...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zirou
Bij 4Launch staat wel 545€ maar als je het product kiest staat er gewoon 599€.
Hetzelfde bij de andere modellen die in pre order staan voor 548,50€.

Zouden ze die nu al goedkoper kunnen verkopen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninoxps
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-10 10:15
zirou schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 12:35:

Zijn gewoon 599 allemaal: http://www.4launch.nl/sho...sus-levertijd-null-tax-in
doncalitri schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 11:19:
Iemand al ergens los de keyboard dock zien liggen?
Volgens mij nog niet bechikbaar, die worden wel los net zoals de vorige transformer 150 euro (alleen in combo is het 100 euro meerprijs)

[ Voor 46% gewijzigd door ninoxps op 11-01-2012 13:24 ]

Mijn systemen: http://tweakers.net/gallery/296191#tab:inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk binnen ... nu spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zirou
Ja ze hebben de prijzen bij 4Launch aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
zirou schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 12:35:

4Launch is wel vaker vaag bezig, laatst hadden ze vrij dure SSD's van Intel voor 20 euro. Viind het geen topshop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knakw0rst
Tablet voor €593,81 (inclusief btw) bij Office Centre.
€499,- (exclusief btw).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milly
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
BCC Schiphol lijkt een partijtje op voorraad te hebben, als ik het goed zie:

http://www.bcc.nl/product/asus-tf201-1b04

Lijkt op dit moment de enige te zijn met de 32GB + dock op voorraad:
pricewatch: Asus Eee Pad Transformer Prime 32GB (Grijs)

[ Voor 48% gewijzigd door Milly op 11-01-2012 15:54 ]

This is what happens when you find a stranger in the Alps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenLurpenDaas
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15-11-2024
ik heb gisteravond bericht gehad van paradigit utrecht dat mijn preorder pas 6 februari geleverd kan worden... zaterdagochtend besteld en betaald.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjona100
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14:34
Net ff Mediamarkt Alkmaar gebelt. ze zeiden dat ze vandaag of morgen weer paar exemplaren binnen zouden krijgen. Saturn in Heerhugowaard heeft alleen voor de pre-orders. Gaat hier zowel om de 32&64 GB versie

Kendrick Lamar - Ignorance is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• midy922
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03-10 13:49
Heb de mijne vandaag bij CD-Rom-Land besteld en krijg hem als het goed gaat(bij TNT) morgen.
Het is de 32GB grey + Dock.

[ Voor 6% gewijzigd door midy922 op 11-01-2012 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knakw0rst
Tjona100 schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 15:59:
Net ff Mediamarkt Alkmaar gebelt. ze zeiden dat ze vandaag of morgen weer paar exemplaren binnen zouden krijgen. Saturn in Heerhugowaard heeft alleen voor de pre-orders. Gaat hier zowel om de 32&64 GB versie
Gisteren zeiden ze nog tegen mij pas donderdag , MediaMarkt Alkmaar. Ook zeiden ze dat ze verwachten dat die zaterdag weer uitverkocht zijn, en ongeveer de helft er van is al gereserveerd. Naja, ik ga vrijdag langs... Donderdag toetsjes leren, dus geen tijd voor afleiding :'(

Viel me wel op...

MediaMarkt Alkmaar: "Ja we hadden ze dinsdag al verwacht, maar hebben ze nog niet..."
Office Center Alkmaar: "Ja we hadden ze dinsdag al verwacht, we hebben geen idee wanneer ze er zijn... "

Waarschijnlijk heeft Asus dus wel wat bevoorrading probleempjes... twee winkels verwachten ze exact op de zelfde dag en ontvangen ze niet...

[ Voor 4% gewijzigd door Knakw0rst op 11-01-2012 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Knakw0rst schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 17:03:
[...]

Gisteren zeiden ze nog tegen mij pas donderdag , MediaMarkt Alkmaar. Ook zeiden ze dat ze verwachten dat die zaterdag weer uitverkocht zijn, en ongeveer de helft er van is al gereserveerd. Naja, ik ga vrijdag langs... Donderdag toetsjes leren, dus geen tijd voor afleiding :'(

Viel me wel op...

MediaMarkt Alkmaar: "Ja we hadden ze dinsdag al verwacht, maar hebben ze nog niet..."
Office Center Alkmaar: "Ja we hadden ze dinsdag al verwacht, we hebben geen idee wanneer ze er zijn... "

Waarschijnlijk heeft Asus dus wel wat bevoorrading probleempjes... twee winkels verwachten ze exact op de zelfde dag en ontvangen ze niet...
Ik hoor hier vrij veel donderdag. Met uitzondering van de dixons, die ze wel echt dinsdag binnen kreeg (gelukkig :P) MM Enschede is overigens echt een drama, ze willen daar niet reserveren, ze willen niet zeggen wanneer die binnenkomt en bij gerichte vragen zeggen ze direct: Asus doet moeilijk. Ik dacht dat ik misschien de verkeerde verkoper had getroffen maandag, maar toen ik vandaag weer kwam om een sleeve te kopen kwamen ze dus met hetzelfde verhaal opproppen. De beste man maar even doorverwezen naar de Dixons en Paradigit waar ik wel netjes werd geholpen en die ze konden bestellen op redelijke termijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinski
  • Laatst online: 30-09 21:22

Robinski

A.K.A. RHarmsen

Milly schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 15:46:
BCC Schiphol lijkt een partijtje op voorraad te hebben, als ik het goed zie:

http://www.bcc.nl/product/asus-tf201-1b04

Lijkt op dit moment de enige te zijn met de 32GB + dock op voorraad:
pricewatch: Asus Eee Pad Transformer Prime 32GB (Grijs)
Heb zojuist besteld met levering vrijdag (morgen kon niet meer, omdat ik dan voor 17:30 had moeten bestellen).
Ben erg benieuwd of die ook echt vrijdag wordt afgeleverd!

[ Voor 4% gewijzigd door Robinski op 11-01-2012 19:46 ]

10xAXItec AC-265P = 2,650kWp @ SolarEdge SE2200 - PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Tjona100 schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 15:59:
Coolblue staat hij nog steeds op de 17de.
Telefonisch hadden ze gezegd dat er afgelopen maandag binnen zouden komen (Gold met dock) en dat ik daar dan bij zou zitten, maar heb niks gehoord, dus ze zullen dan of niks, of minder binnen hebben gekregen.
Als ze daar ook op donderdag binnen krijgen zou dat mooi zijn natuurlijk, maar ik ga maar uit van de 17de.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timofp
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-10 19:30
Ik heb ook de Gold met dock besteld bij Coolblue, in een mail hebben ze me verteld dat ze niet meer pre-orders aannemen dan dat ze voorraad verwachten, dus indien er niets mis zou gaan met de hoeveelheid voorraad welke ze binnenkrijgen zouden we onze Tablet de 17de krijgen.

bedoelen ze met de 17e trouwens dat de levering dan bij hun aankomt of dat we deze dan in huis ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madone
  • Laatst online: 06-09-2022
Net besteld bij BCC. Zou er vrijdag moeten zijn... We shall see... :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
timofp schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 18:59:
bedoelen ze met de 17e trouwens dat de levering dan bij hun aankomt of dat we deze dan in huis ontvangen?
Volgens mij wanneer jij hem ontvangt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timofp
l3art schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 20:53:
[...]

Volgens mij wanneer jij hem ontvangt.
Laten we hopen, had dan juist een rustiger dagje ingepland in mijn studeer periode voor de examens.. Het blijft een slecht idee om deze te bestellen tijdens mijn examens, maar ik vrees dat de voorraden er snel door gaan zitten en dat ik dan misschien begin februari na mijn examens helemaal geen exemplaar heb.

Coolblue lijkt me trouwens wel een betrouwbare winkel, eerste keer dat ik er bestel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyclofosfamide
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09:32
Expert Wijchen heeft sinds vandaag alle versies in de winkel liggen. Kreeg keurig een telefoontje of ik 'm alsnog wou hebben (had online besteld na foutieve website vermelding dat Expert.nl er 10 op voorraad had op de dag vóór de launch in Nederland).

| medic with nerdskillz | Pixel 9 Pro | Pixel 5 (hardloop/backup) | glFTPd addict | AM4 RTX3080 | Nvidia SHIELD Pro 2019 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10:40

vhal

ಠ_ಠ

even de TNT buiten beschouwing gelaten, CB is inderdaad een winkel die de volgende dag levert. Mijn Prime (die nu weer terug is naar CB) kwam netjes aan op de datum die op de site stond (10/1/2012)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
cyclofosfamide schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 21:35:
Expert Wijchen heeft sinds vandaag alle versies in de winkel liggen. Kreeg keurig een telefoontje of ik 'm alsnog wou hebben (had online besteld na foutieve website vermelding dat Expert.nl er 10 op voorraad had op de dag vóór de launch in Nederland).
Morgen maar even de lokale Expert bellen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjona100
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14:34
l3art schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 18:56:
[...]

Coolblue staat hij nog steeds op de 17de.
Telefonisch hadden ze gezegd dat er afgelopen maandag binnen zouden komen (Gold met dock) en dat ik daar dan bij zou zitten, maar heb niks gehoord, dus ze zullen dan of niks, of minder binnen hebben gekregen.
Als ze daar ook op donderdag binnen krijgen zou dat mooi zijn natuurlijk, maar ik ga maar uit van de 17de.
Ik heb de Asus Prime Tablet rond half 7 gehaald bij de Mediamarkt in Alkmaar. Ze kwamen toevallig toen net binnen.
Ze hadden 5 met dock 32GB versie en 5 zonder dock 64GB op voorraad.
Alleen de zilverkleurige 'titaniumachtig' hebben/hadden ze dus toen ik er was, Champagne Gold was dit keer niet binnengekomen

[ Voor 8% gewijzigd door Tjona100 op 11-01-2012 22:58 ]

Kendrick Lamar - Ignorance is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand de 32GB Prime al gevonden in een Belgische winkel (dus ook met azerty keyboard)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-07 22:59
Cyleo schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 18:07:
[...]

Ik hoor hier vrij veel donderdag. Met uitzondering van de dixons, die ze wel echt dinsdag binnen kreeg (gelukkig :P) MM Enschede is overigens echt een drama, ze willen daar niet reserveren, ze willen niet zeggen wanneer die binnenkomt en bij gerichte vragen zeggen ze direct: Asus doet moeilijk. Ik dacht dat ik misschien de verkeerde verkoper had getroffen maandag, maar toen ik vandaag weer kwam om een sleeve te kopen kwamen ze dus met hetzelfde verhaal opproppen. De beste man maar even doorverwezen naar de Dixons en Paradigit waar ik wel netjes werd geholpen en die ze konden bestellen op redelijke termijn.
Heb maandag nog kunnen reserveren bij MM Enschede. Moest 10% vooruit betalen, maar kreeg toen opeens te horen dat de nieuwe TF700T een stuk beter zal zijn.

Overigens sprak ik nog met een hooggeplaatste MM medewerker. Hij kon niet zeggen wanneer de nieuwe batch komt, omdat MM is gestopt met de verkoop totdat de kwaliteit van de tablets omhoog gaat.

Er zit gewoon een foutieve reeks in de batches die Asus verstuurd wat leid tot relatief zeer veel RMA's, en dat is heel slecht voor een winkel. MM verliest klantbinding en daarmee geld door defecte Prime's te verkopen.

Ze wachten nu op een beter batch van Asus. Asus weet ook dat de eerste batch foutief is, zoals ook al aangegeven op XDA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deamosreapos
Mediamarkt Amsterdam Arena, 12 grijze transformers met dock vrij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gtoniser
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16:23
Zojuist een email van Amazon UK dat ze geen voorraad hebben ontvangen van hun leveranciers (waarschijnlijk direct ASUS dus), levertijd onbekend. Zou gisteren verzonden moeten worden.
Gaat weer lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timofp
Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 09:44:
Iemand de 32GB Prime al gevonden in een Belgische winkel (dus ook met azerty keyboard)?
Ik heb bij meerdere Belgische winkels nagevraagd en de Azerty uitvoering komt pas tegen half of eind februari uit in België. Daarom heb ik de Qwerty versie maar besteld bij Tabletcenter.be (CoolBlue)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoetjeF
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-11-2012

JoetjeF

Mo Chuisneoir

Gtoniser schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 10:07:
Zojuist een email van Amazon UK dat ze geen voorraad hebben ontvangen van hun leveranciers (waarschijnlijk direct ASUS dus), levertijd onbekend. Zou gisteren verzonden moeten worden.
Gaat weer lekker!
Er schijnen vrij veel bedrijven in de UK geen voorraad the hebben ontvangen, weer slecht geregeld van Asus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• habermas
  • Laatst online: 07-10 08:29
deamosreapos schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 10:03:
Mediamarkt Amsterdam Arena, 12 grijze transformers met dock vrij!
na t werk maar even kijken dan. wazig beleid daar.. stond er dinsdag, toen kon je niet eens meer reserveren en verwachtten ze niets voor volgende week :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In MM Rijswijk zouden er dinsdag 103 binnenkomen, maar deze levering is nog steeds niet binnen gekomen. MM Den haag neemt de telefoon al 2 dagen gewoon niet op. MM amsterdam Arena heeft ze niet meer (als ik de telefoniste mag geloven). Dynabyte/Dixons zij er nog een aantal op voorraad volgens de site, maar na telefonisch contact te hebben gehad met een aantal vestigingen is dit onjuist.

Iemand nog een idee waar ze verkrijgbaar zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timofp
@ Coolblue is de goude vanaf 17 januari verkrijgbaar, ik heb daar ook besteld, lijkt voor mij momenteel te snelste manier om er eentje te ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paultje3181
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:46
Saturn Tilburg heeft er gisteren 10 grijs 32 en de rest 2 stuks binnengekregen. Gisteren om 12.45 waren er daar nog 9 grijs 32, en 2 van ieder over :D Erg leuk ding hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Coolblue heeft blijkbaar weer wat gouden met dock binnen want krijg net een berichtje dat mijn Prime is ingepakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timofp
Leuk, zullen er toch niet zo heel veel zijn blijkbaar, want heb zelf ook een gouden besteld, maar geen bericht gehad, wanneer had jij besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
timofp schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 12:38:
Leuk, zullen er toch niet zo heel veel zijn blijkbaar, want heb zelf ook een gouden besteld, maar geen bericht gehad, wanneer had jij besteld?
Ja, ik vraag me ook echt af hoeveel ASUS er telkens aflevert, waar de problemen nu echt zitten dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sa.Tan
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-07-2024
Misschien dat bij Asus de productie stil ligt en de klachten ter harte neemt en probeert hieraan iets te doen, lijkt mij.
Maar ja, ik ben ook geen zakenman.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Had de mijne op 6 januari besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeeder
  • Laatst online: 26-07-2023
Ik krijg ook net een smsje dat mijn Transformer Prime 32 gb Gold edition is ingepakt en vanavond om 22:30 wordt verstuurd. Ik heb hem via tabletcenter.be besteld op de 7de januari. Hij zou uitgerekend zijn voor 17 januari. Als ik hem nu morgen ontvang dan is dat 4 dagen eerder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timofp
Whoho, gisteren ook besteld bij Tabletcenter.be en vandaag wordt hij al verzonden :). Ook bij mij een Gold 32GB met docking.

De TFP Gold 32GB + Docking is trouwens weer gewoon op voorraad bij Coolblue. dus voor degene die nog op zoek zijn, geldt voor zowel NL als BE.

[ Voor 53% gewijzigd door timofp op 12-01-2012 17:09 ]

Pagina: 1 ... 11 ... 20 Laatste

Let op:
Dit topic is voor informatie omtrent levertijden en prijzen, en niets anders