Bedankt voor de tip! Ik heb 4 uur afgereisd, maar heb nu wel mijn tablet.Paultje3181 schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 12:13:
Saturn Tilburg heeft er gisteren 10 grijs 32 en de rest 2 stuks binnengekregen. Gisteren om 12.45 waren er daar nog 9 grijs 32, en 2 van ieder overErg leuk ding hoor!
Net contact gehad met mediamarkt Rijswijk. Ze hadden al een heleboel telefoontjes gehad, maar verwacht werd dat hij vrijdag (morgen dus) of maandag
binnenkwam.
Mijn pakketje van coolblue staat op de E-Tracker van Bpost nog steeds op "gesorteerd", dat is niet normaal, rond deze tijd is het normaal al onderweg voor distributie...
Normaal zou hij vandaag komen, maar dat hij nog steeds op "gesorteerd" staat is geen goed teken. Anders wordt het maandag pas, want de post werkt niet in het weekend
Normaal zou hij vandaag komen, maar dat hij nog steeds op "gesorteerd" staat is geen goed teken. Anders wordt het maandag pas, want de post werkt niet in het weekend
[ Voor 33% gewijzigd door timofp op 13-01-2012 09:20 ]
Mijn bestelling (Prime Grijs 32 GB + dock op 10-01 om +/- 23:00 besteld) bij BCC is gesorteerd volgens track en trace
. The prime is coming. Zie trouwens wel dat BCC weer door hun voorraad op internet heen zijn want de website noemt ze niet meer.. Schaars goed
.
Hopelijk komt ie dan vandaag of morgen...
Hopelijk komt ie dan vandaag of morgen...
Zojuist is mijn pakketje aangekomen, de werkelijke aflevering van de Post werkt dus beter dan hun Traceersysteem blijkbaar, op hun traceer systeem staat nog steeds dat het in het sorteercentrum in Antwerpen is en het is zojuist afgeleverd in Leuven
.
Vreemd, ik ben woensdag gebeld dat hij klaar ligt voor me. Maar; ik wil 'm niet meerWouterKvG schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 18:08:
Net contact gehad met mediamarkt Rijswijk. Ze hadden al een heleboel telefoontjes gehad, maar verwacht werd dat hij vrijdag (morgen dus) of maandagbinnenkwam.
Ja, eentje. 32GB grijs bij MM Rijswijk. Daar ligt mijn pre-order klaar (ik ben gebeld woensdag) maar ik hoef 'm niet meer. Dus als ik nou cancel op het moment dat jij bij het schap staat daar...Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 12:08:
In MM Rijswijk zouden er dinsdag 103 binnenkomen, maar deze levering is nog steeds niet binnen gekomen. MM Den haag neemt de telefoon al 2 dagen gewoon niet op. MM amsterdam Arena heeft ze niet meer (als ik de telefoniste mag geloven). Dynabyte/Dixons zij er nog een aantal op voorraad volgens de site, maar na telefonisch contact te hebben gehad met een aantal vestigingen is dit onjuist.
Iemand nog een idee waar ze verkrijgbaar zijn?
Vanaf 17-02! weer beschikbaar bij Coolblue. net die van mij teruggestuurd daarheen voor een nieuwe, dat zit er niet in denk ik.. dan maar geld terug.
Net terug van de Mediamarkt in Alkmaar. Even met het showroommodel gespeeld. Stonden meer mensen voor in de rij. Ze hadden nog twee 32GB Grey (één was gereserveerd, de ander heb ik meegenomen) en één 64GB Grey.
Eind januari (mogelijke btw actie) valt binnen de twee weken, dus hopelijk pakt dat nog leuk uit (16% is toch best de moeite mocht het ook op tablets gelden).
Op de sticker stond overigens nog steeds GPS aangegeven.
Maar wat een geweldig mooi ding! Vergeleken met de overige tablets springt ie er qua design echt uit.
Hangt nu aan de lader
PS: Moest wel lachen aan de kassa toen hij ingescand werd. Ze schrok, gezien het formaat, van de prijs.
Eind januari (mogelijke btw actie) valt binnen de twee weken, dus hopelijk pakt dat nog leuk uit (16% is toch best de moeite mocht het ook op tablets gelden).
Op de sticker stond overigens nog steeds GPS aangegeven.
Maar wat een geweldig mooi ding! Vergeleken met de overige tablets springt ie er qua design echt uit.
Hangt nu aan de lader
PS: Moest wel lachen aan de kassa toen hij ingescand werd. Ze schrok, gezien het formaat, van de prijs.
Als jij hem nu canceld dan krijgt de eerste op de wachtlijst hem. Laat ik nu vandaag gehoord hebben dat ik de eerst volgende wachtende ben.....Soeski schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 13:07:
[...]
Ja, eentje. 32GB grijs bij MM Rijswijk. Daar ligt mijn pre-order klaar (ik ben gebeld woensdag) maar ik hoef 'm niet meer. Dus als ik nou cancel op het moment dat jij bij het schap staat daar...
Lucky you.. Vandaag niet gebeld helaas, maar ik hoop dat ze me maandag opbellen dat ze ook voor mij de champagne koud hebben liggen.AWEF schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 21:09:
[...]
Als jij hem nu canceld dan krijgt de eerste op de wachtlijst hem. Laat ik nu vandaag gehoord hebben dat ik de eerst volgende wachtende ben.....
Als Soeski hem canceld wel. Anders hoop ik ook op maandag. Ik begreep wel dat ze heel veel pre-orders hebben.WouterKvG schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 21:28:
[...]
Lucky you.. Vandaag niet gebeld helaas, maar ik hoop dat ze me maandag opbellen dat ze ook voor mij de champagne koud hebben liggen.
Mijn bestelling (Prime Grijs 32 GB + dock op 10-01 om +/- 23:00 besteld) bij BCC is bijna binnen! Helaas was de vrouw niet thuis en konden ze de prime niet afleveren. Dan morgen maar afhalen van het postkantoor. Zal mij benieuwen wat ik morgenavond ga doen :-).
voor de mensen die nog zoeken. MM zoetermeer heeft er nog een paar staan. heb niet gelet op de kleur.
Gisteren bij de BCC een grijze met dock gekocht. We gingen er eigenlijk heen om een champagne te bestellen en ik had niet verwacht dat ze er überhaupt op voorraad hadden.
Ze waren net binnen en de verkoper haalde hem zo uit de verpakking om de kleur te laten zien. Omdat we hem toch wel erg mooi vonden gelijk meegenomen.
Hij is voor m'n ouders, ligt nu aan de lader om er vanavond mee te spelen
.
Ik ben vergeten te vragen of ze er nog meer hadden.
Overigens had ik eerder deze week met BCC gebeld, niet de locale vestiging, maar centraal, waar mij werd verteld dat ze pas over twee weken weer binnen kwamen...
Zowel aan de telefoon als in de winkel merkte ik wel dat er veel naar gevraagt werd. Als je ASUS tablet zei wisten ze gelijk wat je bedoelde.
Ze waren net binnen en de verkoper haalde hem zo uit de verpakking om de kleur te laten zien. Omdat we hem toch wel erg mooi vonden gelijk meegenomen.
Hij is voor m'n ouders, ligt nu aan de lader om er vanavond mee te spelen
Ik ben vergeten te vragen of ze er nog meer hadden.
Overigens had ik eerder deze week met BCC gebeld, niet de locale vestiging, maar centraal, waar mij werd verteld dat ze pas over twee weken weer binnen kwamen...
Zowel aan de telefoon als in de winkel merkte ik wel dat er veel naar gevraagt werd. Als je ASUS tablet zei wisten ze gelijk wat je bedoelde.
Ik zit met hetzelfde? Heb mijne teruggestuurd ivm backlight bleeding en touchpad dat niet helemaal lekker gemonteerd was.... 2 dagen geleden belde ik nog met ze en toen zou het geen probleem zijn want ze ''kregen er honderden''. dat zou de levering van 17-jan moeten zijn denk ik.... Lekker dan, heb ik hem net teruggestuurd moet ik meer dan een maand wachtenJ0ey schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 18:50:
Vanaf 17-02! weer beschikbaar bij Coolblue. net die van mij teruggestuurd daarheen voor een nieuwe, dat zit er niet in denk ik.. dan maar geld terug.
Ik kwam vanochtend om 09:30 uit het vliegtuig en liep bij capi schiphol plaza binnen voor een champagne 32gb en 5min later liep ik er met 1 in de tas naar buiten. Ze hebben blijkbaar genoeg in stock!! Topding en voor zover ik kan zien 0,0 problemen!
Misschien een typfout? Maandag eens bellen.MrRobin schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 14:29:
[...]
Ik zit met hetzelfde? Heb mijne teruggestuurd ivm backlight bleeding en touchpad dat niet helemaal lekker gemonteerd was.... 2 dagen geleden belde ik nog met ze en toen zou het geen probleem zijn want ze ''kregen er honderden''. dat zou de levering van 17-jan moeten zijn denk ik.... Lekker dan, heb ik hem net teruggestuurd moet ik meer dan een maand wachten?
Allemaal weer uitverkocht.Dennisik schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 14:10:
MM Rijswijk heeft er nog 7 in voorraad Champagne Gold 32GB
MM Rijswijk had nu geen enkele versie op voorraad.
[ Voor 12% gewijzigd door Dennisik op 14-01-2012 17:58 ]
Lekker is dat, ik heb hem gereserveerd voor m'n vlucht volgende week. Wordt ie gecancelled omdat ie niet te leveren is. Volgens mij WILLEN ze hem niet reserveren omdat ze hem toch wel kwijt kunnenFFA schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 15:08:
Ik kwam vanochtend om 09:30 uit het vliegtuig en liep bij capi schiphol plaza binnen voor een champagne 32gb en 5min later liep ik er met 1 in de tas naar buiten. Ze hebben blijkbaar genoeg in stock!! Topding en voor zover ik kan zien 0,0 problemen!
Ik weet er alles van. Ik was in thailand en heb meerdere keren gebeld en gemaild en er was geen voorraad (zeiden ze) maar toen ik naar binnen liep was er voorraad!tinus73 schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 19:35:
[...]
Lekker is dat, ik heb hem gereserveerd voor m'n vlucht volgende week. Wordt ie gecancelled omdat ie niet te leveren is. Volgens mij WILLEN ze hem niet reserveren omdat ze hem toch wel kwijt kunnen
Nee is geen typfout.
Ik had zelf al gebeld daarvoor, maar blijkbaar waren ze allemaal storm gelopen, iets wat ik ergens wel verwacht had, maar zij blijkbaar niet. Wordt dinsdag waarschijnlijk gebeld met opties, ik denk dat het of lang wachten of geld terug wordt
Dan moet ik weer opzoek naar een goede winkel die ze op voorraad heeft. Iemand nog winkels in de buurt van Emmeloord / Leeuwarden of webwinkels?
Ook direct leverbaar bij Wehkamp en 2 week bedenktijd, wat ik weet dat het bij producten van mijn vrouw altijd soepel verliep dat omruilen. Zelf geen ervaring, vind persoonlijk Wehkamp maar zozo (strikt persoonlijk).
Hmm, dan maar gelijk geld terug. Raar, dat het een week kan duren ok, maar 1 maand!?MrRobin schreef op zondag 15 januari 2012 @ 12:15:
[...]
Nee is geen typfout.
Ik had zelf al gebeld daarvoor, maar blijkbaar waren ze allemaal storm gelopen, iets wat ik ergens wel verwacht had, maar zij blijkbaar niet. Wordt dinsdag waarschijnlijk gebeld met opties, ik denk dat het of lang wachten of geld terug wordt.
Dan moet ik weer opzoek naar een goede winkel die ze op voorraad heeft. Iemand nog winkels in de buurt van Emmeloord / Leeuwarden of webwinkels?
Zojuist ook nog even snel één besteld, er was nog steeds voorraad van de 32GB/Dock/Champagne uitvoeringSa.Tan schreef op zondag 15 januari 2012 @ 13:47:
Ook direct leverbaar bij Wehkamp en 2 week bedenktijd, wat ik weet dat het bij producten van mijn vrouw altijd soepel verliep dat omruilen. Zelf geen ervaring, vind persoonlijk Wehkamp maar zozo (strikt persoonlijk).
Groeten, Frank
Mee eens!klavertje3 schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 11:56:
voor de mensen die nog zoeken. MM zoetermeer heeft er nog een paar staan. heb niet gelet op de kleur.
O.b.v. bovenstaande bericht ben ik zaterdag naar Zoetermeer gegaan. Rond een uur of half vier hadden ze er nog meer dan 15 staan.
Grappig is trouwens dat de kleur in een klein hokje op de zijkant van de doos is aangegeven... Ik zat te zoeken naar een champagnekleurige versie, zei de verkoper dat ik die al in handen had...
Als alles op jou afkomt, zit jij op de verkeerde baan
Op 8 januari een grijze 32GB+Dock gereserveerd bij Paradigit. Op 10 januari een mail gekregen dat de eerste voorraad op was, en er waarschijnlijk in de week van 6 februari pas weer nieuwe modellen leverbaar zijn. Wel als excuus een tegoedbon van 15 euro toegezegd gekregen.
Erover gedacht om te annuleren, maar ik heb hem toch pas in maart echt nodig als we op vakantie gaan. Bovendien verwacht ik dat ik een grotere kans heb op een model van hogere kwaliteit dan de eerste batch als ik tot die tijd wacht. Ik heb nog wel even geduld.
Erover gedacht om te annuleren, maar ik heb hem toch pas in maart echt nodig als we op vakantie gaan. Bovendien verwacht ik dat ik een grotere kans heb op een model van hogere kwaliteit dan de eerste batch als ik tot die tijd wacht. Ik heb nog wel even geduld.
You are not a beautiful and unique snowflake.
Nu niet meer op voorraad bij Wehkamp dus.
Ik heb ze net (2 uur geleden) ook gebeld en ze hebben niks liggen. Volgens de verkoper komen ze ook voorlopig niet meer binnen, maar staan ze wel in bestelling.tinus73 schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 19:35:
[...]
Lekker is dat, ik heb hem gereserveerd voor m'n vlucht volgende week. Wordt ie gecancelled omdat ie niet te leveren is. Volgens mij WILLEN ze hem niet reserveren omdat ze hem toch wel kwijt kunnen
Staat nu op de Asus.nl dat hij standaard met ICS wordt geleverd en mijn idee dat er toch inwendig aan het een en ander gesleuteld wordt aan het apparaat.
In heel Nederland lees je steeds; niet op voorraad.
In heel Nederland lees je steeds; niet op voorraad.
T'is zomaar een idee, geen bewijzen, maar waarom dan zo schaars na al die klachten over de Prime. Dan was de toevoerstroom toch redelijk op pijl gebleven?
Of ze zijn gestopt met produceren.. kan allemaal, en daar kan niemand wat nuttigs over zeggen (behalve Asus zelf..)
Heb mijn Cooblue retour in ieder geval omgezet naar geld terug storten.
Tja.. ze bellen mij morgen als het goed is op met oplossingen (zal of geld terug worden of wachten)J0ey schreef op maandag 16 januari 2012 @ 16:36:
Of ze zijn gestopt met produceren.. kan allemaal, en daar kan niemand wat nuttigs over zeggen (behalve Asus zelf..)
Als puntje bij paaltje komt dan wil ik toch gewoon een nieuwe hebben, en me geld terug schiet ik dan niets mee op denk ik. Althans, of ik moet actief gaan zoeken naar een andere winkel die er nog eentje heeft. En dan is het nog maar afwachten of het een beetje een redelijke winkel is.
Hoe doe jij dat J0ey?
Ik wacht even tot m'n geld terug is, en dan kijk ik of ze ergens nog op voorraad zijn, zo ja dan haal ik hem daar. Zo nee dan wacht ik op de volgende generatie (iPad 3/Samsung's nieuwe tablet/TF700)..MrRobin schreef op maandag 16 januari 2012 @ 16:56:
[...]
Tja.. ze bellen mij morgen als het goed is op met oplossingen (zal of geld terug worden of wachten)
Als puntje bij paaltje komt dan wil ik toch gewoon een nieuwe hebben, en me geld terug schiet ik dan niets mee op denk ik. Althans, of ik moet actief gaan zoeken naar een andere winkel die er nog eentje heeft. En dan is het nog maar afwachten of het een beetje een redelijke winkel is.
Hoe doe jij dat J0ey?
Vanavond met Mycom gebeld, zij hebben er meer dan 300 op voorraad op dit moment.
EDIT: ik heb alleen gevraagd naar de champagne 32gb + dock. daar geldt die 300 voor dus.
EDIT: ik heb alleen gevraagd naar de champagne 32gb + dock. daar geldt die 300 voor dus.
[ Voor 36% gewijzigd door MrRobin op 16-01-2012 21:08 ]
Hallo allen, Ik heb hem gisteravond besteld bij Komplett.nl. de voorraad was toen 50+
De 32GB + Dock Champagne. en er stond dat hij dinsdag geleverd wordt..... kan niet wachten!
Op dit moment staat de voorraad status op 29!
Dus snel zijn!
De mijne zal er waarschijnlijk een zijn met nog HC af fabriek....
Maakt mij niet uit! het gaat om de hardware...
Wel las ik op NU.nl dat de IPad3 in november op de markt gaat komen met ook een Quad-core processor....
Voor de liefhebbers die daar op willen wachten
De 32GB + Dock Champagne. en er stond dat hij dinsdag geleverd wordt..... kan niet wachten!
Op dit moment staat de voorraad status op 29!
Dus snel zijn!
De mijne zal er waarschijnlijk een zijn met nog HC af fabriek....
Maakt mij niet uit! het gaat om de hardware...
Wel las ik op NU.nl dat de IPad3 in november op de markt gaat komen met ook een Quad-core processor....
Maart bedoel je?popie001 schreef op maandag 16 januari 2012 @ 22:44:
[ Voor 38% gewijzigd door J0ey op 16-01-2012 23:36 ]
Beter laat dan nooit, maar na de vertraging heeft Amazon UK mijn prime verzonden, als het goed is komt hij morgen aan.
Nu maar hopen dat ik hem niet terug hoef te sturen
Nu maar hopen dat ik hem niet terug hoef te sturen
MM Almere heeft een 64gb silver liggen voor 549 euro.
Doos is open geweest, verder als nieuw.
Reden weet ik niet, zag hem liggen toen ik bij de tablets ging kijken.
dus het is puur ter info
Doos is open geweest, verder als nieuw.
Reden weet ik niet, zag hem liggen toen ik bij de tablets ging kijken.
dus het is puur ter info
MM Rotterdam centrum had vanmiddag nog meerdere 64gb liggen, in beide kleuren.
Ik wil er toch echt een dock bij...
Ik wil er toch echt een dock bij...
[ Voor 20% gewijzigd door -MD- op 17-01-2012 21:08 ]
Verwijderd
Heeft iemand nog enig idee waar de 32 GB versie te vinden is?
Ze zijn zo goed als overal uitverkocht, hooguit de champagne kleurige of de 64 GB versie zijn te vinden.
Ze zijn zo goed als overal uitverkocht, hooguit de champagne kleurige of de 64 GB versie zijn te vinden.
Gister in de MM in 'Cruquius' (vlakbij hoofddorp) geweest, hadden ze niet meer liggen, verkoper gaf aan waarschijnlijk eind volgende week pas. hij dacht dat het te maken had met de problemen rond de gps en wifi.
Verwijderd
Zo'n zelfde verhaal heb ik bij de MM in Zoetermeer en Utrecht ook gekregen idd. Als het dan volgende week is hoop ik idd dat de problemen ronde de WiFi en de Gps zijn opgelost.VicVD schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 21:35:
Gister in de MM in 'Cruquius' (vlakbij hoofddorp) geweest, hadden ze niet meer liggen, verkoper gaf aan waarschijnlijk eind volgende week pas. hij dacht dat het te maken had met de problemen rond de gps en wifi.
MM Arena gaf aan dat er volgende week woensdag of vrijdag weer primes binnenkomen. We zullen zien.
From all the things I have lost, I miss my mind the most - Ozzy
Uitvindingen zijn niets anders dan betere middelen naar een slechter doel - Berry van Aerle
Het uitzetten van je pc is als het dooddrukken van een muis, dat doe je niet zo makkelijk.
Ik heb nu coolblue en redcoon gechecked en daar staat dat de leverdatum 17-02 is zou er dan een versie zonder de wifi and backlight bleeding problemen liggen
Nee. Gewoon hetzelfde model, met dezelfde WiFi problemen, backlight kan misschien iets beter gecontroleerd zijn. Maar dat weet niemand zeker.baco101 schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 12:06:
Ik heb nu coolblue en redcoon gechecked en daar staat dat de leverdatum 17-02 is zou er dan een versie zonder de wifi and backlight bleeding problemen liggen
Verwijderd
Ik heb hem net besteld bij mediamarkt, die zegt hem gewoon op voorraad te hebben. Nu hopen dat ik hem inderdaad morgen binnenkrijg, dan weet ik wel wat ik dit weekend doe!!
Ik heb vorige week donderdag mijn tablet teruggestuurd naar Coolblue tabletcenter.nl omdat ik dode pixels en backlight bleeding had. Omdat zij de tablet niet meer op voorraad hebben, hebben zij besloten om het aankoopbedrag te retourneren. Volgende week krijgen zij nieuwe tablets binnen maar waarschijnlijk zijn deze meteen weg door de pre-orders. Ze verwachten de tablet op 17 februari weer met zekerheid online aan te kunnen bieden. Daarom heb ik zojuist een order geplaatst bij MyCom, dus morgen heb ik een nieuwe TF201.
Heb je je geld inmiddels al terug? Ik nog niet.BBotman schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 21:20:
Ik heb vorige week donderdag mijn tablet teruggestuurd naar Coolblue tabletcenter.nl omdat ik dode pixels en backlight bleeding had. Omdat zij de tablet niet meer op voorraad hebben, hebben zij besloten om het aankoopbedrag te retourneren. Volgende week krijgen zij nieuwe tablets binnen maar waarschijnlijk zijn deze meteen weg door de pre-orders. Ze verwachten de tablet op 17 februari weer met zekerheid online aan te kunnen bieden. Daarom heb ik zojuist een order geplaatst bij MyCom, dus morgen heb ik een nieuwe TF201.
Ik zit (zat) in het zelfde schuitje,J0ey schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 22:16:
[...]
Heb je je geld inmiddels al terug? Ik nog niet.
inmiddels de tablet van mycom binnen. Coolblue zegt dat ze binnen 10 werkdagen het geld terugstorten (richtlijn) en dat het meestal met 4 werkdagen geregeld is (praktijk)
Zoals hier al een aantal keren aangegeven, dus geheel volgens verwachting eigenlijk, heeft MM zonet zijn BTW weg ermee actie aangekondigd:
MM Facebook
Ik weet niet of de TF Prime eronder valt, maar je kan er vast wel een voordeel mee halen.
MM Facebook
Ik weet niet of de TF Prime eronder valt, maar je kan er vast wel een voordeel mee halen.
Wanneer begint die, je kan binnen 2 weken het verschil terug krijgenCyleo schreef op zondag 22 januari 2012 @ 11:27:
Zoals hier al een aantal keren aangegeven, dus geheel volgens verwachting eigenlijk, heeft MM zonet zijn BTW weg ermee actie aangekondigd:
MM Facebook
Waarschijnlijk eind januari, voor mij niet heel interessant aangezien ik te ongeduldig was en hem bij de Dixons heb gehaaldMeulendijks89 schreef op zondag 22 januari 2012 @ 12:25:
[...]
Wanneer begint die, je kan binnen 2 weken het verschil terug krijgen
Actie begint 26 jan om 08 uur in de mediamarkt winkels
EDIT:
heb net bevesteging gekregen. degene die een transformer prime hebben gekocht bij mediamarkt kunnen terug gaan en krijgen het verschil terug.... de bon niet vergeten
BTW actie is van 26 tot en met 29 januari
EDIT:
heb net bevesteging gekregen. degene die een transformer prime hebben gekocht bij mediamarkt kunnen terug gaan en krijgen het verschil terug.... de bon niet vergeten
[ Voor 71% gewijzigd door DM89 op 22-01-2012 16:26 ]
Verwijderd
Hoe groot zou de kans zijn dat MM donderdag alle modellen en kleuren op voorraad heeft .
Is het ook mogelijk om gebruik te maken van deze actie via de webshop ?
Zou de kans niet heel groot achten, je kan hem beter nu alvast kopen en dan je geld terug vragen. Volgens mij valt de webshop er ook onder als ik op de officiele website van hen kijk.Verwijderd schreef op zondag 22 januari 2012 @ 13:53:
Hoe groot zou de kans zijn dat MM donderdag alle modellen en kleuren op voorraad heeft .
Wel balen dat hij er wel onder valt, was er vanuit gegaan van niet en daarom bij de Dixons besteld omdat hij daar op voorraad was
Ik zie bij MM alleen de Asus Prime 64 in de webshop staan. Dit is excl. dock.
http://www.dixons.nl/note...ith-dock-c-gold.html#tabs
Ik heb gister er een bij Dixons Tiel opgehaald. Champagne met dock. Ik had hem via de website op afhalen gereserveerd. Pas betalen in de winkel. Bij het reserveren stond erbij: Afhalen: de volgende dag. Echter heeft het bij mij 3 dagen geduurd.
Volgens de website hebben verschillende winkels hem op voorraad. Al kan het ook zijn dat deze al gereserveerd zijn.
Dat is volgens mij ook de enige versie die binnen gekomen is.
Ik heb gister er een bij Dixons Tiel opgehaald. Champagne met dock. Ik had hem via de website op afhalen gereserveerd. Pas betalen in de winkel. Bij het reserveren stond erbij: Afhalen: de volgende dag. Echter heeft het bij mij 3 dagen geduurd.
Volgens de website hebben verschillende winkels hem op voorraad. Al kan het ook zijn dat deze al gereserveerd zijn.
Dat is volgens mij ook de enige versie die binnen gekomen is.
[ Voor 6% gewijzigd door shakedown op 22-01-2012 17:15 ]
Helaas. Waarom koop ik dit 'fun-spul' dan ook altijd op de dag dat het uitkomt... 6 Januari gehaald bij de MM, maar op de 26e dus te lang in bezit voor een teruggave van de btw-actie...
Risico van de early adopter dan maar... ;-)
Risico van de early adopter dan maar... ;-)
niet dus!Cyleo schreef op zondag 22 januari 2012 @ 15:01:
[...]
Zou de kans niet heel groot achten, je kan hem beter nu alvast kopen en dan je geld terug vragen. Volgens mij valt de webshop er ook onder als ik op de officiele website van hen kijk.
...
Communicatie met MM op FB:

Ah, zuur, de website wekt die suggestie wel vind ik: Media Markt Actiesitepatathome schreef op maandag 23 januari 2012 @ 09:45:
[...]
niet dus!
Communicatie met MM op FB:
[afbeelding]
Nou ja, ik heb hem toch al
Verwijderd
Ik denk dat de slogan bij de actie is 'op is op' en aangezien de prime maar mondjesmaat geleverd wordt zullen veel mensen mis grijpen denk ik.
Ik moet zelf een uur rijden om bij een MM te komen dus ik twijfel nog of ik de gok ga wagen.
Ik moet zelf een uur rijden om bij een MM te komen dus ik twijfel nog of ik de gok ga wagen.
Verwijderd
Hmm heb net ongeveer 7 verschillende MediaMarkten op gebeld om te vragen of de prime op voorraad is maar nergens is ie op voorraad en ook nergens weten ze wanneer hij weer op voorraad komt omdat asus dat niet duidelijk aangeeft richting hen.
Ik heb gebelt naar de MediaMarkt in Heerlen, Maastricht, Roermond, Eindhoven, Arnhem, Utrecht en Ede..
Ik heb gebelt naar de MediaMarkt in Heerlen, Maastricht, Roermond, Eindhoven, Arnhem, Utrecht en Ede..
Van wie heb je deze bevestiging gekregen?Meulendijks89 schreef op zondag 22 januari 2012 @ 12:43:
Actie begint 26 jan om 08 uur in de mediamarkt winkels
EDIT:
Ik meen mij van vorige jaren te herinneren dat producten welke in de aanbieding waren, niet onder deze regeling vallen? Mijn prime, welke ik 1.5 week geleden heb aangeschaft, was die week in de aanbieding.
Zou ik dan toch gebruik kunnen maken van de geld-terug actie?
Angry Rabbit
Was dit voorgaande jaren ook "op=op", dus alleen verkoop van zaken die ze op voorraad hebben in de vestiging?
Verwacht zelf eigenlijk niet dat er veel voorraad zal zijn van de prime, wil deze echter wel graag tijdens de BTW actie bestellen, maakt mij niet zoveel uit als ie dan pas in februari geleverd wordt.
Verwacht zelf eigenlijk niet dat er veel voorraad zal zijn van de prime, wil deze echter wel graag tijdens de BTW actie bestellen, maakt mij niet zoveel uit als ie dan pas in februari geleverd wordt.
Verwijderd schreef op maandag 23 januari 2012 @ 10:55:
Ik denk dat de slogan bij de actie is 'op is op' en aangezien de prime maar mondjesmaat geleverd wordt zullen veel mensen mis grijpen denk ik.
Ik ben net in de MM (Groningen) geweest, waar deze helaas niet leverbaar is. Ook vertelden ze me dat als deze er deze week niet meer binnenkwam, ik de Prime ook niet voor de actieprijs kon krijgen. Ik weet niet waar je deze info vandaan hebt, maar dit klopt volgens de medewerkers van de MM dus niet, helaas.bebopper schreef op maandag 23 januari 2012 @ 11:31:
Was dit voorgaande jaren ook "op=op", dus alleen verkoop van zaken die ze op voorraad hebben in de vestiging?
[...]
Ja, dat zeiden ze hier ook, maar dat durf ik te betwijfelen. Paradigit, BCC en Dixons hebben namelijk wel nauwkeurige voorraadindicatie.Verwijderd schreef op maandag 23 januari 2012 @ 10:59:
Hmm heb net ongeveer 7 verschillende MediaMarkten op gebeld om te vragen of de prime op voorraad is maar nergens is ie op voorraad en ook nergens weten ze wanneer hij weer op voorraad komt omdat asus dat niet duidelijk aangeeft richting hen.
Omdat ik zo lief voor jullie ben trouwens nog een tip: BCC stunt nu met de reclame dat ook al heeft de concurrent een actie het product bij hen nog altijd goedkoper is. Mocht hij dus niet bij de MM zijn, ga dan eens langs de BCC en claim de MM prijs
Logische stap, maar zal daar dan niet hetzelfde gelden: Op = op? De 32gb + dock staat niet meer op hun website, helaas.Cyleo schreef op maandag 23 januari 2012 @ 12:20:
[...]
Ja, dat zeiden ze hier ook, maar dat durf ik te betwijfelen. Paradigit, BCC en Dixons hebben namelijk wel nauwkeurige voorraadindicatie.
Omdat ik zo lief voor jullie ben trouwens nog een tip: BCC stunt nu met de reclame dat ook al heeft de concurrent een actie het product bij hen nog altijd goedkoper is. Mocht hij dus niet bij de MM zijn, ga dan eens langs de BCC en claim de MM prijs
Hoogstwaarschijnlijk wel, maar met 2 winkels heb je wel meer kansJeroen04 schreef op maandag 23 januari 2012 @ 12:23:
[...]
Logische stap, maar zal daar dan niet hetzelfde gelden: Op = op? De 32gb + dock staat niet meer op hun website, helaas.
Ik vraag me dit dus eigenlijk ook af - maar als ik jou zo hoor dan is het dus inderdaad op=op en kun je als iets niet op voorraad is ook niet voor de actie prijs bestellen 
Zal wel in de actievoorwaarden staan, maar die heb ik voor dit jaar nog niet kunnen vinden...
Zal wel in de actievoorwaarden staan, maar die heb ik voor dit jaar nog niet kunnen vinden...
Jeroen04 schreef op maandag 23 januari 2012 @ 11:54:
[...]
Ik weet niet waar je deze info vandaan hebt, maar dit klopt volgens de medewerkers van de MM dus niet, helaas.
MM gaf mij via Twitter aan dat de actievoorwaarden vanaf donderdag op de website komen te staan. Nog even afwachten dus!bebopper schreef op maandag 23 januari 2012 @ 12:33:
Ik vraag me dit dus eigenlijk ook af - maar als ik jou zo hoor dan is het dus inderdaad op=op en kun je als iets niet op voorraad is ook niet voor de actie prijs bestellen
[...]
Verwijderd
Yeah ze hadden er toch nog 1'tje liggen bij de Media Markt in Maastricht was de aller laatste. Ik heb mijn Champagne kleurige 32 gb Asus Transformer Prime + Dock weten te bemachtigen.
Nu donderdag terug met de bon voor de BTW actie
Trouwens een van de verkopers die daar in de winkel stond beweerde nu weer dat de Prime niet mee deed. Hij vertelde mij dat de Prime en iPad niet mee doen maar ik zei ja meneer dat weet ik dat de iPad niet mee doet maar de klantenservice op twitter zegt dat de Prime wel gewoon mee doet.
Maar dat geloofde hij niet, dus ik ga het nog maar eens per mail aan de klantservice van de mediamarkt vragen
Nu donderdag terug met de bon voor de BTW actie
Maar dat geloofde hij niet, dus ik ga het nog maar eens per mail aan de klantservice van de mediamarkt vragen
Mediamarkt in heerlen niks op voorraad ook geen indicatie van levertijd omdat de leverancier ook bijna niks heeft
De prime doet zeker wel mee dit is gezecht op de mediamarkt facebook
Ipad doet niet mee
Personeel van mediamarkt weten vaak ook niet waar ze het over hebben volgens mij
De prime doet zeker wel mee dit is gezecht op de mediamarkt facebook
Ipad doet niet mee
Personeel van mediamarkt weten vaak ook niet waar ze het over hebben volgens mij
Ik heb er anderhalve week één gekocht via de webshop van de mediamarkt. Zal de mediamarkt ook hiervoor geld terug geven?Verwijderd schreef op maandag 23 januari 2012 @ 14:46:
Yeah ze hadden er toch nog 1'tje liggen bij de Media Markt in Maastricht was de aller laatste. Ik heb mijn Champagne kleurige 32 gb Asus Transformer Prime + Dock weten te bemachtigen.
Nu donderdag terug met de bon voor de BTW actieTrouwens een van de verkopers die daar in de winkel stond beweerde nu weer dat de Prime niet mee deed. Hij vertelde mij dat de Prime en iPad niet mee doen maar ik zei ja meneer dat weet ik dat de iPad niet mee doet maar de klantenservice op twitter zegt dat de Prime wel gewoon mee doet.
Wanneer ik een gokje zou mogen doen, dan hou ik de levertijden van de nieuwe batch TFP aan van Coolblue.nl.
27-02-2012, maar dat is mijn gok.
Schaam!! 17-02-2012
Schaam!! 17-02-2012
[ Voor 6% gewijzigd door Sa.Tan op 23-01-2012 16:52 ]
17-02-2012..Sa.Tan schreef op maandag 23 januari 2012 @ 16:46:
Wanneer ik een gokje zou mogen doen, dan hou ik de levertijden van de nieuwe batch TFP aan van Coolblue.nl.
Volgens geruchten wel. Volgens de algemene voorwaarden ook. Volgens de facebook-site niet... Actiesite van de mediamarkt geeft geen uitsluitsel... De spelregels van de actiedagen staan er echter (nog?) niet op.robbin_beijeman schreef op maandag 23 januari 2012 @ 15:50:
[...]
Ik heb er anderhalve week één gekocht via de webshop van de mediamarkt. Zal de mediamarkt ook hiervoor geld terug geven?
Kortom: geen complete duidelijkheid. Ik neem wel even een kopie van de Algemene voorwaarden mee voordat ik naar de mediamarkt ga... (en wacht natuurlijk ook even de ervaringen af van de mensen die waarschijnlijk voor mij al naar de mediamarkt zijn gegaan).
Als alles op jou afkomt, zit jij op de verkeerde baan
Via facebook hebben ze me geantwoord dat alleen producten die op voorraad zijn meedoen aan de actie
... dan kan ik het wat betreft de prime wel vergeten denk ik (32GB + docking)... ga het anders toch nog wel even in de winkel proberen als ik bestel en direct betaal (wie weet, proberen kan altijd).
edit:
en natuurlijk de algemene voorwaarden even erop checken zodra die beschikbaar zijn, of dat daar ook wel echt zo instaat
en natuurlijk de algemene voorwaarden even erop checken zodra die beschikbaar zijn, of dat daar ook wel echt zo instaat
Jeroen04 schreef op maandag 23 januari 2012 @ 14:09:
[...]
MM gaf mij via Twitter aan dat de actievoorwaarden vanaf donderdag op de website komen te staan. Nog even afwachten dus!
[ Voor 11% gewijzigd door bebopper op 23-01-2012 16:56 ]
Nog enkele op voorraad! bij Komplett.nl
Prime bij komplett.nl
ik had hem snel binnen!
Feest tot en met!
Prime bij komplett.nl
ik had hem snel binnen!
Feest tot en met!
Verwijderd
Dus donderdag vroeg opstaan en aansluiten in de rij denk ik.VicVD schreef op maandag 23 januari 2012 @ 18:25:
was vandaag bij de mm in ede. Mannetje zei dat hij voor woensdag/donderdag 27prime's verw8.
Check:
Even invullen, meenemen en je hebt m woensdagavond al..
https://twitter.com/#!/Me...61453434191613953/photo/1
Verwijderd
Deze uitnodiging is voor de MM in Alkmaar of hebben alle MM zo'n vip avond ?Wesnam schreef op maandag 23 januari 2012 @ 19:37:
Check:
Nee, wel meerdere maar zoek anders zelf even. Utrecht zal wel niet, aangezien die elke avond koopavond hebben...Verwijderd schreef op maandag 23 januari 2012 @ 19:43:
[...]
Deze uitnodiging is voor de MM in Alkmaar of hebben alle MM zo'n vip avond ?
De 'kleine lettertjes' vermelden de productgroepen waarop de actie geldig is en ik neem aan dat tablets niet onder 'portable audio' of 'telecom' vallen. Het lijkt toch te mooi om waar te zijn.Wesnam schreef op maandag 23 januari 2012 @ 19:37:
Check:
Bij de kleine lettertjes staat ook "computer". Ik neem aan dat tablets hieronder vallen.KrnKje schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 08:23:
[...]
De 'kleine lettertjes' vermelden de productgroepen waarop de actie geldig is en ik neem aan dat tablets niet onder 'portable audio' of 'telecom' vallen. Het lijkt toch te mooi om waar te zijn.
Bij BCC op de site staat dat de de prime weer op voorraad hebben, wil eigenlijk betellen maar de mm actie is ook leuk. Zou de bcc laagste prijsgarantie ook gelden voor de MM btw actie?
Ja, dat zal wel moeten. Check hun reclame op de website maar. Verder heeft de BCC helaas alleen nog een 64gb model. Ik wil graag een dock erbij!baco101 schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 10:49:
Bij BCC op de site staat dat de de prime weer op voorraad hebben, wil eigenlijk betellen maar de mm actie is ook leuk. Zou de bcc laagste prijsgarantie ook gelden voor de MM btw actie?
Toch zou de bevestiging wel handig zijn aangezien ik erg veel moeite heb om mijn agenda vrij te plannen op donderdag ochtendJeroen04 schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 11:01:
[...]
Ja, dat zal wel moeten. Check hun reclame op de website maar. Verder heeft de BCC helaas alleen nog een 64gb model. Ik wil graag een dock erbij!

Verwijderd
In de webshop van mediamarkt vind je de tablets inderdaad onder de sectie computerhjoels schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 09:26:
[...]
Bij de kleine lettertjes staat ook "computer". Ik neem aan dat tablets hieronder vallen.
Eind december gepreorderet bij Alternate... Nog steeds niet gekregen.
Vandaag ontvangen in mailbox:
Op dit moment wachten wij nog steeds op reactie van de leverancier.
Deze geeft helaas nog geen nieuwe updates over daadwerkelijke levertermijn.
Helaas zijn deze nog steeds zeer slecht leverbaar op dit moment.
Vandaag ontvangen in mailbox:
Op dit moment wachten wij nog steeds op reactie van de leverancier.
Deze geeft helaas nog geen nieuwe updates over daadwerkelijke levertermijn.
Helaas zijn deze nog steeds zeer slecht leverbaar op dit moment.
[ Voor 4% gewijzigd door Gamebuster op 24-01-2012 17:27 ]
Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden
Deze is met dock: http://www.bcc.nl/product/asus-tf2011i040Jeroen04 schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 11:01:
[...]
Ja, dat zal wel moeten. Check hun reclame op de website maar. Verder heeft de BCC helaas alleen nog een 64gb model. Ik wil graag een dock erbij!
Let op:
Dit topic is voor informatie omtrent levertijden en prijzen, en niets anders
Dit topic is voor informatie omtrent levertijden en prijzen, en niets anders