Waarom niet afbestellen en bij BCC oid halen?Gamebuster schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 17:27:
Eind december gepreorderet bij Alternate... Nog steeds niet gekregen.
Vandaag ontvangen in mailbox:
Op dit moment wachten wij nog steeds op reactie van de leverancier.
Deze geeft helaas nog geen nieuwe updates over daadwerkelijke levertermijn.
Helaas zijn deze nog steeds zeer slecht leverbaar op dit moment.
Kan iemand mij vertellen of de grijze Prime + doc op voorraad zijn bij:
MM Alexandrium?
MM ArenA?
MM ?? --> in de buurt van Utrecht en goed met OV te bereizen.
In Utrecht zij de verkoper doodleuk dat ze 'm daar zelfs nooit in de winkel gehad hebben omdat alles dat ze hadden aan voorraad gereserveerd was en ze niet wisten wanneer ze het weer binnenkregen.
MM Alexandrium?
MM ArenA?
In Utrecht zij de verkoper doodleuk dat ze 'm daar zelfs nooit in de winkel gehad hebben omdat alles dat ze hadden aan voorraad gereserveerd was en ze niet wisten wanneer ze het weer binnenkregen.
Hoe kom je er bij dat deze MET dock is. In de specificatie staat "zonder toetsenbord".Koen- schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 17:51:
[...]
Deze is met dock: http://www.bcc.nl/product/asus-tf2011i040
Ben nog nergens tegengekomen dat de 64G met toestsenbord wordt geleverd en dat voor de
prijs van € 599,--
Bij die link staan helemaal geen specificaties. Maar kijk: https://twitter.com/#!/bccnl/status/161719800144470016hjoels schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 19:37:
[...]
Hoe kom je er bij dat deze MET dock is. In de specificatie staat "zonder toetsenbord".
Ben nog nergens tegengekomen dat de 64G met toestsenbord wordt geleverd en dat voor de
prijs van € 599,--
Als je jouw vorige link aanklikt en dan naar een BCC winkel gaat zie je de Prime met prijs en specificaties waar staat "zonder toetsenbord"...Koen- schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 19:41:
[...]
Bij die link staan helemaal geen specificaties. Maar kijk: https://twitter.com/#!/bccnl/status/161719800144470016
ArenA niet in ieder geval. ik ben er net geweest, en de verwachte leverdatum is eind februari pas.Jas99 schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 18:28:
Kan iemand mij vertellen of de grijze Prime + doc op voorraad zijn bij:
MM Alexandrium?
MM ArenA?
wel kan je 'm al morgen betalen met de BTW actie, dus 15% eraf, en dan februari ophalen.
7D | 30D | grips | flitslampjes | lensspul
Te Koop: A-Mount Sigma 20MM F1.8
Bedankt!Korras schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 12:49:
[...]
ArenA niet in ieder geval. ik ben er net geweest, en de verwachte leverdatum is eind februari pas.
wel kan je 'm al morgen betalen met de BTW actie, dus 15% eraf, en dan februari ophalen.
Jammer dat het zolang duurt, wil 'm dit weekend al hebben.
Kan 'm misschien wel bij de BCC krijgen, maar ik zat er ook aan te denken om deze nog extra te verzekeren omdat ik 'm waarschijnlijk overal mee naar toe neem. Of kan dat daar misschien ook?
Edit: Gevonden!
Dit zal volgens mediamarkt zelf (via facebook bevestigd) helaas niet gaan, ze zeggen dat de BTW actie alleen geldt op alles wat op voorraad is. Was dit zelf namelijk ook van plan en ga het nog steeds wel proberen, maar waarschijnlijk weinig kans... 
Korras schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 12:49:
[...]
ArenA niet in ieder geval. ik ben er net geweest, en de verwachte leverdatum is eind februari pas.
krijg je hem dan ook met 16% korting? Dat is me dus niet duidelijk
Ik heb 'm binnen. Via BCC.nl besteld, alleen vroeg ik mij af of het toetsenbord al in de doos zit. Ik durf de TF201 nog niet uit te pakken want ik wil er zeker mee zijn dat ik ook echt 19% korting krijg. Zo niet, terugsturen. Dus zit het toetsenbord en de tablet in een verpakking (32GB)?
Yep,
alles zit in 1 doos, bovenop het scherm, daaronder het toetsenbord
alles zit in 1 doos, bovenop het scherm, daaronder het toetsenbord
Koen- schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 16:06:
Ik heb 'm binnen. Via BCC.nl besteld, alleen vroeg ik mij af of het toetsenbord al in de doos zit. Ik durf de TF201 nog niet uit te pakken want ik wil er zeker mee zijn dat ik ook echt 19% korting krijg. Zo niet, terugsturen. Dus zit het toetsenbord en de tablet in een verpakking (32GB)?
PSN: Klussertt (GTA V)
Als op de buitenkant van de doos het toetsenbord afgebeeld staat, kan je er vanuit gaan dat deze er in zit. De dozen zonder dock zijn ook echt zonder toetsenbord afgebeeld.Koen- schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 16:06:
Verwijderd
Net bij BCC Arnhem geweest, hadden alle "smaken"nog, heb de laatste grijze 32GB meegenomen.. ;-)
En kreeg jij meteen je korting of moet je morgen terugkomen? Of ging je daarom niet?Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 16:46:
Net bij BCC Arnhem geweest, hadden alle "smaken"nog, heb de laatste grijze 32GB meegenomen.. ;-)
Verwijderd
Moet je eerst zeker weten of de prime meedoet met de BTW aktie, dus hopelijk nog een keer terug...
Gebeld met MM ede en Arnhem. Beide beginnen vanavond om 18:00 met de actie en is voor iedereen. Prime bij beide vestigingen niet meer voorradig maar Ede heeft er 27 in bestelling staan. Je kan bij beide partijen, gedurende de hele actie periode, een prime bestellen tegen de actie prijs. In ede moet je dan wel 100% van het te betalen bedrag voldoen.
Zelf heb ik daarna contact gehad met BCC Arnhem en zij hadden er genoeg (champagne 32GB). Ze wisten nog niet of de prime meedeed met de 19% bij MM, al heb ik ze daar wel van verzekerd
! Ik heb er twee gereserveerd tot 10:00 en heb er uiteindelijk maar één nodig aangezien mijn collega hem bij BCC in Ede heeft gereserveerd. Daar lagen er twee, nu één op voorraad. Oja prijs BCC, €508 als hij bij MM oner de actie valt.
Doe er je voordeel mee!
Zelf heb ik daarna contact gehad met BCC Arnhem en zij hadden er genoeg (champagne 32GB). Ze wisten nog niet of de prime meedeed met de 19% bij MM, al heb ik ze daar wel van verzekerd
Doe er je voordeel mee!
MM Utrecht gebeld, niet op voorraad zoals verwacht.
MM Markt Breda doet vanaf 18.00 uur vanavond (nu dus) mee met de BTW aktie. De Prime is niet in voorraad, doch je kunt hem bestellen MET de BTW korting. Aflevering onbekend. Uitgesloten van de aktie zijn Apple producten.
BCC Breda doe ook mee met de BTW aktie, alleen vanaf morgenochtend 09.30 uur.
BCC Breda doe ook mee met de BTW aktie, alleen vanaf morgenochtend 09.30 uur.
Net met BCC gebeld en een Prime Gold 32 gereserveerd bij de winkel in Utrecht. Kan deze morgen ophalen voor dezelfde prijs als bij MM.
Hoe heb je dit gedaan? Heb net ook het 0900 nummer van BCC gebeld maar kan dan geen reservering doen voor in een winkel... en de winkel zelf kun je niet direct bellen
Digin schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 19:19:
Net met BCC gebeld en een Prime Gold 32 gereserveerd bij de winkel in Utrecht. Kan deze morgen ophalen voor dezelfde prijs als bij MM.
Gewoon het 0900 nummer gebeld. De man die me daar te woord stond zou een e-mail sturen naar de desbetreffende winkel met mijn gegevens die ik heb doorgegeven.
[ Voor 14% gewijzigd door Digin op 25-01-2012 19:33 ]
er staat ergens in dit topic (of in het normale prime topic) een lijst met de rechtstreekse tel. nummers van de BBC winkels.bebopper schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 19:29:
Hoe heb je dit gedaan? Heb net ook het 0900 nummer van BCC gebeld maar kan dan geen reservering doen voor in een winkel... en de winkel zelf kun je niet direct bellen
[...]
Wellicht dat ik morgen ook een poging waag om een nieuwe prime te kopen, dit na mijn 1e prime die na 1 dag terug ging naar Coolblue
[ Voor 13% gewijzigd door vhal op 25-01-2012 19:38 ]
:-) gewoon nog maar een keer gebeld en deze keer een hele aardige dame die voor mij allervriendelijkst een mail heeft gestuurd voor een reservering
thx voor de tip van de directe nummers, kan ik morgen eventueel ook gewoon de winkel nog een keer bellen om te checken of die mail goed aangekomen is... wil geen risico lopen want morgenavond echt mijn prime in huis hebben :-)
thx voor de tip van de directe nummers, kan ik morgen eventueel ook gewoon de winkel nog een keer bellen om te checken of die mail goed aangekomen is... wil geen risico lopen want morgenavond echt mijn prime in huis hebben :-)
tanzer in "[Asus Eee Pad Transformer Prime] Levertijdentopic"
voor de BCC nummers, doe je je voordeel mee
voor de BCC nummers, doe je je voordeel mee
Ik heb 'm zojuist opgehaald bij BCC Utrecht - the wall.
Inclusief de korting..
Inclusief de korting..
ter info, mm zwolle heeft geen primes op voorraad en je kan ze niet bestellen voor de aktieprijs.
(om twee redenen aktievoorwaarden geven aan artikel moet op voorraad zijn en de leverancier kan niet aangeven wanneer weer geleverd gaat worden.)
Van de Prime die ik op 14 januari heb gekocht bij de Mediamarkt in Zoetermeer heb ik vanavond rond 19:00 de korting alsnog ontvangen. Ik kreeg dik 95 terug :-). Ik heb nog een rondje door de wikel gelopen, maar ik kon de Prime niet vinden, wel de oude Transformer en heel erg veel Samsungs...
Als alles op jou afkomt, zit jij op de verkeerde baan
Naja zeg, wat een onzin. Ik had vanmiddag iemand van BCC aan de lijn (0900 nummer) en die zei dat ze er niet meer waren...Digin schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 19:19:
Morgen maar even bellen om te kijken of ze de grijze ergens hebben liggen in Utrecht, of hopelijk bij een BCC in de buurt van mijn werk.
Verwijderd
Ik heb hem maandag al gereserveerd bij de BCC en kan hem morgen ophalen. 32 Gb+dock, champagne voor de MM prijs.Jas99 schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 22:42:
[...]
Naja zeg, wat een onzin. Ik had vanmiddag iemand van BCC aan de lijn (0900 nummer) en die zei dat ze er niet meer waren...
Morgen maar even bellen om te kijken of ze de grijze ergens hebben liggen in Utrecht, of hopelijk bij een BCC in de buurt van mijn werk.
Je moet gewoon naar de winkel gaan. Dan is het zo geregeld.
Verwijderd
Via de webpagina van BCC, de prime selecteren, en dan kiezen voor afhalen in de winkel.. postcode even intikken, en je ziet zo waar de dichtsbijzijnde op voorraad is....
hij is bijna overal op voorraad, en als je daar dus besteld krijg je in de winkel geld terug?Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 23:15:
Via de webpagina van BCC, de prime selecteren, en dan kiezen voor afhalen in de winkel.. postcode even intikken, en je ziet zo waar de dichtsbijzijnde op voorraad is....
Zo zie je maar dat ook de BCC andere voorwaarden hanteren. BCC Breda mag ze pas morgen (donderdag) verkopen. Orders van het "hoofdkantoor" en jij hebt hem al.Wesnam schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 20:22:
Ik heb 'm zojuist opgehaald bij BCC Utrecht - the wall.
Inclusief de korting..
Tip: bij de electronicawinkel op Schiphol Plaza is de 32GB + Dock in de aanbieding voor 539,-
Edit: Dat is volgens mij achter de douane. Voor de douane was hij vorige week wel in de aanbieding voor 579, maar ik weet niet zeker of dat nog steeds is.
Edit: Dat is volgens mij achter de douane. Voor de douane was hij vorige week wel in de aanbieding voor 579, maar ik weet niet zeker of dat nog steeds is.
[ Voor 46% gewijzigd door Skiwii op 26-01-2012 08:43 ]
Ik ook net besteld bij BCC.....de 32Gb. Maar zie niet dat de docking station/keyboard erbij zit
De 32 GB wordt alleen met dock geleverd.Krul schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 08:02:
Ik ook net besteld bij BCC.....de 32Gb. Maar zie niet dat de docking station/keyboard erbij zit
Mooi!. Ik vond het vreemd dat er helemaal niets over de dock stond in de specs op bcc.Capsaicin schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 08:08:
[...]
De 32 GB wordt alleen met dock geleverd.
kan bij de BCC de 32 gb alleen maar kiezen uit de gold of doe ik iets verkeerd?
[ Voor 8% gewijzigd door rambocus op 26-01-2012 08:14 ]
Houten ZZW 2755 NNW 3050 Growatt 3600 dakhelling 45
Klopt. Helaas hebben ze alleen gold.rambocus schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 08:14:
kan bij de BCC de 32 gb alleen maar kiezen uit de gold of doe ik iets verkeerd?
Verwijderd
Net ook de Prime besteld bij BCC , toch een klein bedankje voor de MM voor de mooie prijs.
nieuwe ronde, nieuwe kansen...hopelijk is deze wel beter dan de eerste
Prime bij de BCC besteld, als het goed is kan ik deze ophalen in Leidschendam
Dank MM
Prime bij de BCC besteld, als het goed is kan ik deze ophalen in Leidschendam
Dank MM
Kan ook mooi 95 euro terug krijgen van de mediamarkt. Had hem de 12e besteld in de webshop van de mediamarkt op aanraden van een werknemer in zwolle, omdat ze daar uit voorraad waren.
Even gebelt, verhaal vertelt en kan langskomen voor mijn geld
Even gebelt, verhaal vertelt en kan langskomen voor mijn geld
Ik stond samen met anderen om 9:30 voor de winkel van BCC in Utrecht. Ik heb daar een gouden gescoord. Een ander persoon was ook nog op tijd om er een mee te nemen uit voorraad. Met dank aan MM.
Verwijderd
Ik zit met smart te wachten op het mailtje dat ik langs kan komen om mijn Prime op te halen bij BCC
Verkoopt BCC helemaal geen grijze 32gb's?
Verwijderd
De grijze zijn haast nergens te krijgen volgens mij , ik denk dat dat komt omdat men de grijze mooier vindt dus is deze sneller uitverkocht.
Verwijderd
Ik kom er net vandaan, BCC arnhem heeft geen grijze 32 of 64 gb op voorraad. Wel te bestellen, 32 gb via de winkel besteld (voor vriendin), levertijd onbekendVerwijderd schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 16:46:
Bij bcc kan je in tegenstelling tot de mediamarkt WEL een voorbestelling doen voor de actieprijs.
De 32GB versie (champagne) heeft nu een levertijd van 2 weken alsdus de BCC online shop. Check je vervolgens de verschillende winkels op dezelfde pagina dan zie je weer dat de meeste ze op voorraad hebben.
Het klaarleggen binnen 1 uur in de winkel naar keuze is bij niet gehaald na te hebben besteld rond 08.45
Het klaarleggen binnen 1 uur in de winkel naar keuze is bij niet gehaald na te hebben besteld rond 08.45
Verwijderd
De winkels gaan pas om 9:30 open.deadsy33 schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 10:53:
De 32GB versie (champagne) heeft nu een levertijd van 2 weken alsdus de BCC online shop. Check je vervolgens de verschillende winkels op dezelfde pagina dan zie je weer dat de meeste ze op voorraad hebben.
Heb hem zelf om 8:30 besteld en de winkel heeft een voorraad (volgens de site) maar nog geen
mail ontvangen met de ophaal gegevens.
Krijg 'm via mijn werk.
Nog lulliger voor mijn collega's die een iPad hadden gekozen: Zij moeten nu wachten omdat "onze" transformers vertraging hebben
Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden
Ben ook gezwicht 
Zojuist de 32GB Champagne Gold besteld bij BCC Amsterdam West, vanavond ophalen... 500E is een te mooi prijsje om em te laten liggen
Zojuist de 32GB Champagne Gold besteld bij BCC Amsterdam West, vanavond ophalen... 500E is een te mooi prijsje om em te laten liggen
Verwijderd
Heb je al een extra mail ontvangen met de ophaal gegevens ?habermas schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 11:14:
Ben ook gezwicht
Vanmorgen bij BCC Amersfoort de 32GB grijs besteld tegen actieprijs. Was niet meer op voorraad maar wordt binnen ca. 2 weken verwacht. De gouden was wel op voorraad, maar vond de grijze mooier. Wachten op de nieuwe levering is prima voor mij, bovendien is er dan meer kans dat ik eentje uit een nieuwere serie krijgt. Dat kan nooit slecht zijn.
De medewerker vertelde dat er ca. 500 stuks in bestelling/levering staan. Ik heb geen idee of dat alleen over de 32GB grijs gaat en of het over heel BCC Nederland gaat.
Edit: Het typenummer van de 32GB grijs met dock is bij BCC: TF2011B047
De medewerker vertelde dat er ca. 500 stuks in bestelling/levering staan. Ik heb geen idee of dat alleen over de 32GB grijs gaat en of het over heel BCC Nederland gaat.
Edit: Het typenummer van de 32GB grijs met dock is bij BCC: TF2011B047
[ Voor 6% gewijzigd door Flitsing op 26-01-2012 11:29 ]
nope, maar heb em 10 minuten geleden besteld.. website heeft het over een uur. ik ga er vanuit dat ik em vandaag wel krijg. kan em toch niet voor vnvd ophalenVerwijderd schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 11:15:
[...]
Heb je al een extra mail ontvangen met de ophaal gegevens ?
nou ja, zojuist een mail gehad van BCC, de tweede na de bestellingsbevestiging
Geachte heer deadsy33
Hartelijk dank voor uw bestelling op BCC.nl.
We zullen uw bestelling klaarzetten in de BCC winkel van uw keuze. U ontvangt binnen 1 uur* na deze orderbevestiging een e-mail met het tijdstip waarop u uw bestelling kunt afhalen. Wacht dus altijd deze e-mail af!
Mocht dit product niet naar uw wens zijn dan kunt u in de winkel een nieuw product uitzoeken of zullen we het door u betaalde bedrag terugstorten op uw rekening binnen 7 dagen.

Blijkbaar duurt het even...
Geachte heer deadsy33
Hartelijk dank voor uw bestelling op BCC.nl.
We zullen uw bestelling klaarzetten in de BCC winkel van uw keuze. U ontvangt binnen 1 uur* na deze orderbevestiging een e-mail met het tijdstip waarop u uw bestelling kunt afhalen. Wacht dus altijd deze e-mail af!
Mocht dit product niet naar uw wens zijn dan kunt u in de winkel een nieuw product uitzoeken of zullen we het door u betaalde bedrag terugstorten op uw rekening binnen 7 dagen.

Blijkbaar duurt het even...
Heb net de Prime 32gb besteld bij de BCC in Nijmegen. Ik vroeg me alleen af of de 32gb altijd met dock is? Ik ging er namelijk vanuit dat in Nederland de 64gb zonder dock wordt geleverd en de 32gb met, alleen ik twijfel nu omdat er bij de specificaties bij 'toetsenbord: nee' staat op de site van de BCC...
Gelukkig kan ik de bestelling altijd nog annuleren...
Verwijderd
He He,
Eindelijk dan een winkel gevonden die niet zo dramatisch doet als de MM. Daar was ik gisteren om tijdens de BTW vrije dagen een ATP te halen. Het leek er op dat ze de ATP gewoon uit het assortiment hadden gehaald. Ik kreeg het verhaal dat een nieuwe levering zeker 3 maanden op zich zou laten wachten, omdat de fabriek waar de chips worden gemaakt onder water zou zijn gelopen en de de productie helemaal stil lag...
Weg korting dacht ik al...
Vandaag toch stiekem even de BCC in Beek binnengelopen, waar een showmodel stond met dezelfde korting als bij de MM. Bij navraag zou hij binnen een aantal dagen leverbaar zijn in dit filiaal en als ik aanbetaalde bleef de korting geldig. Dus, nu is t even wachten, maar goed voor 97 euro korting maakt dat me niet zo heel veel uit.

@ Freeeekk, de 64 is inderdaad zonder dock, waarbij asus niet duidelijk vermeld of die separaat gekocht kan gaan worden en wanneer. De 32 is met dock, tenzij anders vermeld en goedkoper..
Eindelijk dan een winkel gevonden die niet zo dramatisch doet als de MM. Daar was ik gisteren om tijdens de BTW vrije dagen een ATP te halen. Het leek er op dat ze de ATP gewoon uit het assortiment hadden gehaald. Ik kreeg het verhaal dat een nieuwe levering zeker 3 maanden op zich zou laten wachten, omdat de fabriek waar de chips worden gemaakt onder water zou zijn gelopen en de de productie helemaal stil lag...
Weg korting dacht ik al...
Vandaag toch stiekem even de BCC in Beek binnengelopen, waar een showmodel stond met dezelfde korting als bij de MM. Bij navraag zou hij binnen een aantal dagen leverbaar zijn in dit filiaal en als ik aanbetaalde bleef de korting geldig. Dus, nu is t even wachten, maar goed voor 97 euro korting maakt dat me niet zo heel veel uit.
@ Freeeekk, de 64 is inderdaad zonder dock, waarbij asus niet duidelijk vermeld of die separaat gekocht kan gaan worden en wanneer. De 32 is met dock, tenzij anders vermeld en goedkoper..
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2012 11:51 ]
32Gb is altijd met toetsenbord. 64Gb is zonder.freeeekk schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 11:43:
Heb net de Prime 32gb besteld bij de BCC in Nijmegen. Ik vroeg me alleen af of de 32gb altijd met dock is? Ik ging er namelijk vanuit dat in Nederland de 64gb zonder dock wordt geleverd en de 32gb met, alleen ik twijfel nu omdat er bij de specificaties bij 'toetsenbord: nee' staat op de site van de BCC...
Oké, thnx!Digin schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 11:53:
[...]
32Gb is altijd met toetsenbord. 64Gb is zonder.
BCC Megastores Den Haag had er nog een paar; alleen de Golden versie. Toch maar gekocht
Zojuist Bij BCC Amersfoort een Champagne + Dock gereserveerd. Volgens de medewerkster hadden ze er nog zes (nu dus 5Flitsing schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 11:19:
Vanmorgen bij BCC Amersfoort de 32GB grijs besteld tegen actieprijs. Was niet meer op voorraad maar wordt binnen ca. 2 weken verwacht. De gouden was wel op voorraad, maar vond de grijze mooier.
zo...see you on the other side
Product: Multimedia Tablet ASUS TF2011I040
U kunt uw bestelling vanaf nu afhalen bij BCC Leidschendam.
Product: Multimedia Tablet ASUS TF2011I040
U kunt uw bestelling vanaf nu afhalen bij BCC Leidschendam.
Verwijderd
Ik hoop dat het nu goed komt contact gehad met BCC over de bestelling van de Prime en al een keer terug gebeld door BCC heb nu de orderbevestiging ontvangen (vanmorgen om 8:30 besteld) dus nu wachten op het verlossende mailtje.
heb ook nog geen ophaal-mail gehad van BCC, 3 uur geleden besteld, hij was toen op voorraad in Amsterdam West maar inmiddels staat de levertijd op 3 dagen 
iemand trouwens een idee wat het verschil is tussen de TF2011i065 en de TF2011i040? alleen de kleur? want de eerste is nog wel voorradig en de tweede niet meer...
iemand trouwens een idee wat het verschil is tussen de TF2011i065 en de TF2011i040? alleen de kleur? want de eerste is nog wel voorradig en de tweede niet meer...
[ Voor 34% gewijzigd door habermas op 26-01-2012 14:45 ]
BCC blijkt storing te hebben. Zit nu ook al een behoorlijke tijd aan de telefoon met ze...habermas schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 14:12:
heb ook nog geen ophaal-mail gehad van BCC, 3 uur geleden besteld, hij was toen op voorraad in Amsterdam West maar inmiddels staat de levertijd op 3 dagen
Edit: En uiteindelijk blijkt dat ze door de voorraad heen waren. Op hun website stond duidelijk dat er nog exemplaren waren, ook de klantenservice gaf aan dat er nog wat waren. BCC Emmen heeft dus niks meer...
[ Voor 22% gewijzigd door Edzeau op 26-01-2012 14:53 ]
Grrr!! Bij BCC in Utrecht (Winthonlaan) en bij BCC Beek geweest, maar bij allebei de winkels hadden ze niks. MM Utrecht heeft ook niks.
Iemand die iets weet over BCC The Wall in Utrecht? Want dan ga ik daar morgen even heen. Ben het zat, wil nu wel eens mijn eigen Prime in mijn handen hebben en geen showmodel!
Iemand die iets weet over BCC The Wall in Utrecht? Want dan ga ik daar morgen even heen. Ben het zat, wil nu wel eens mijn eigen Prime in mijn handen hebben en geen showmodel!
Was en ben zelf op zoek naar de 32gb grey en de Winthonlaan had om ca 15.00 uur de 32 gb gold nog in voorraad, de 32 gb grey niet. De Wall had ook de 32 grey nietJas99 schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 17:33:
Grrr!! Bij BCC in Utrecht (Winthonlaan) en bij BCC Beek geweest, maar bij allebei de winkels hadden ze niks. MM Utrecht heeft ook niks.
Hmz... dan was je me 1,5 uur voor.... Hadden ze wel de gold bij The Wall?rambocus schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 17:53:
[...]
Was en ben zelf op zoek naar de 32gb grey en de Winthonlaan had om ca 15.00 uur de 32 gb gold nog in voorraad, de 32 gb grey niet. De Wall had ook de 32 grey niet
Blijkbaar was er wel iets bij BCC, ik had zojuist mijn Prime opgehaald in Leidschendam en de dame achter de kassa mompelde iets van "Hmm, deze order is wel goed binnengekomen". Enfin, 5 minuten later was de Prime uit het magazijn gehaald en verliet ik het pand met een nieuwe Prime (serienummer voor de liefhebbers beginnend met een C10KASxxxxx, mijn eerste was een B )
[ Voor 3% gewijzigd door vhal op 26-01-2012 18:01 ]
Ja, de site werkt niet heel fijn mee....deadsy33 schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 18:00:
Blijkbaar was er wel iets bij BCC, ik had zojuist mijn Prime opgehaald in Leidschendam en de dame achter de kassa mompelde iets van "Hmm, deze order is wel goed binnengekomen". Enfin, 5 minuten later was de Prime uit het magazijn gehaald en verliet ik het pand met een nieuwe Prime (serienummer voor de liefhebbers beginnend met een C10KASxxxxx, mijn eerste was een B )
Heb ik niet gevraagd want ik was op zoek naar de grijze uitvoering. Heb gevraagd of ze vanuit de Wall konden bellen naar de Winthonlaan, daar namen ze niet op. Hij kon wel zien dat zij daar de gold op voorraad hadden en volgens hem 1 grijze.
Ik uiteraard even doorgereden naar de Winthonlaan maar daar vertelde ze mij dat zij de grijze 32gb niet hadden en ook niet wisten wat de levertijd zou zijn als ik hem zou bestellen.
Ik uiteraard even doorgereden naar de Winthonlaan maar daar vertelde ze mij dat zij de grijze 32gb niet hadden en ook niet wisten wat de levertijd zou zijn als ik hem zou bestellen.
Ja, dat zie ik nu ook net....Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 18:03:
[...]
En zo te zien nu op de site ook niet meer verkrijgbaar.
Hm, toen ik ernaar vroeg op de Winthonlaan hadden ze de gold ook niet dacht ik. Naja, morgen maar even The Wall en/of Winthonlaan bellen.rambocus schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 18:01:
Heb ik niet gevraagd want ik was op zoek naar de grijze uitvoering. Heb gevraagd of ze vanuit de Wall konden bellen naar de Winthonlaan, daar namen ze niet op. Hij kon wel zien dat zij daar de gold op voorraad hadden en volgens hem 1 grijze.
Iemand die toevallig weet of de BCC in Hengelo (bij de MM/Ikea) nog Prime's heeft liggen? (MET docking...)
Of de MM, maar die hebben ze volgensmij niet meer
Of de MM, maar die hebben ze volgensmij niet meer
[ Voor 21% gewijzigd door Bobmeister op 26-01-2012 18:08 ]
Verwijderd
eindelijk de prime binnen
bij BCC besteld maar dat ging niet helemaal vlekkeloos vandaag maar nu een trotse
prime bezitter dus nu op naar het andere topic
bij BCC besteld maar dat ging niet helemaal vlekkeloos vandaag maar nu een trotse
prime bezitter dus nu op naar het andere topic
Heb vandaag ook de prime besteld bij de BCC. Zou met 1 uur afhaalbevestiging krijgen. Tot 2 maal toe helpdesk gebeld. Hadden IT problemen, maar kon hem gaan ophalen.
Na een uur wordt ik gebeld door lokale vestiging: Hij is er toch niet. Maar dinsdag wordt hij vanuit hoofdkantoor afgeleverd bij betreffende vestiging. Daar vertrouwen we dan maar even op. Optie 2 was opnieuw bestellen op de site, zodat hij thuis bezorgt gaat worden (nu moet ik hem ophalen). Blij dat ik dat niet gedaan heb. Prime lijkt nu van de site verdwenen te zijn. Zal ze zeker iets te veel geld gekost hebben...?
Na een uur wordt ik gebeld door lokale vestiging: Hij is er toch niet. Maar dinsdag wordt hij vanuit hoofdkantoor afgeleverd bij betreffende vestiging. Daar vertrouwen we dan maar even op. Optie 2 was opnieuw bestellen op de site, zodat hij thuis bezorgt gaat worden (nu moet ik hem ophalen). Blij dat ik dat niet gedaan heb. Prime lijkt nu van de site verdwenen te zijn. Zal ze zeker iets te veel geld gekost hebben...?
Verwijderd
Kan geen 1 transformer meer terug vinden op de website van BCC, wel dat alleen deze vanaf de website verwijderd zijn.
Hier hetzelfde... ben naar MM alexandrium gegaan... medewerkers vertelde me dat ze ook geen Prime's konden bestellen... vervolgens naar de BCC website gegaan. Ook geen prime meer te bekennenVerwijderd schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 21:05:
Kan geen 1 transformer meer terug vinden op de website van BCC, wel dat alleen deze vanaf de website verwijderd zijn.
Misschien dat het mogelijk is om vanuit een BCC winkel hem nog te bestellen?
Verwijderd
Ik denk dat BCC hem gewoon van website heeft gehaald omdat voor 504 euro hij onder kostprijs verkocht wordt, of in ieder geval met zo goed als 0 winst.
Je hebt nog wel kans dat je hem kan bestellen in de winkel, heb in ieder geval gehoord dat er bij de Mediamarkt in Ede vandaag nog sowieso 1 op demo stond.
Weet niet of er nog voorraad is.
Je hebt nog wel kans dat je hem kan bestellen in de winkel, heb in ieder geval gehoord dat er bij de Mediamarkt in Ede vandaag nog sowieso 1 op demo stond.
Weet niet of er nog voorraad is.
Verwijderd
Je kunt de prime nog wel bij de BCC voor 504 euro bestellen
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2012 08:28 ]
Hebben de meeste MM's / BCC's wel een showroom model liggen? niet als koop, maar om 'm even in de handen te hebben.
Bedoel je via de site of moet je dan echt naar de winkel?Verwijderd schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 08:27:
Je kunt de prime nog wel bij de BCC voor 504 euro bestellen
Ik heb net BCC in Barendrecht gebeld, die bestellen hem nu en over een weekje zou hij er zijn verwachte hij. Gewoon voor de actieprijs.Junia schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 10:17:
[...]
Bedoel je via de site of moet je dan echt naar de winkel?
Verwijderd
Ik zit er ook aan te denken hem te gaan halen, al wil ik dan wel de zilvere versie.. Zijn deze overal moeilijk te verkrijgen?
Weet iemand toevallig of ze bij de BCC in Zoeterwoude nog iets hebben?
Even een (waarschijnlijk) domme vraag: Hoe groot is de kans de de prime in prijs daalt voor ongeveer oktober?
Weet iemand toevallig of ze bij de BCC in Zoeterwoude nog iets hebben?
Even een (waarschijnlijk) domme vraag: Hoe groot is de kans de de prime in prijs daalt voor ongeveer oktober?
Vrij waarschijnlijk, want dan is de Prime HD versie wel uit denk ik.
Verwijderd
Hmz.. dat wacht ik wel ff, kijken of de PrimeHD aantrekkelijker is. Aangezien dat in mijn ogen de échte prime is.
Ik heb net even zitten zoeken, en iig volgens androidcommunity gaat de HD $599 kosten.. is dit al bevestigd of is het pure speculatie?
Ik heb net even zitten zoeken, en iig volgens androidcommunity gaat de HD $599 kosten.. is dit al bevestigd of is het pure speculatie?
Zojuist mail van BCC gekregen ( terwijl ze eerder zeiden over enkele weken uit te leveren) dat de Prime morgen wordt bezorgt. Da,s heel vlot. Gisteren besteld via webshop ivm de aktieprijs.
Heel nieuwsgierig naar het serienummer.
Ik bestelde en betaalde gisterochtend 2 primes, die vandaag geleverd zouden worden. Een verzendbevestiging oid heb ik nog niet gehad. Misschien krijg ik ze door de drukte morgen pas, maar ik hoop niet langer te moeten wachten.
Waarom.ben je nieuwsgierig naar het serienimmer? of het een nieuwe batch is of?...Sa.Tan schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 11:01:
Zojuist mail van BCC gekregen ( terwijl ze eerder zeiden over enkele weken uit te leveren) dat de Prime morgen wordt bezorgt. Da,s heel vlot. Gisteren besteld via webshop ivm de aktieprijs.
Ja, die geruchten gaan namelijk wel, in de US worden ze al met ICS standaard geleverd en de reeks klachten ook enorm gedaald.Junia schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 11:28:
[...]
Waarom.ben je nieuwsgierig naar het serienimmer? of het een nieuwe batch is of?...
Vul ook even in onder topic serienummer aub, ben heel nieuwsgierig!Jas99 schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 12:58:
Yeah! Had vanmorgen de laatste bij BCC The Wall!
Tenminste één Mediamarkt is gestopt met de korting op de Prime...

(plaatje van Fok! dus ik weet niet van welke Mediamarkt)

(plaatje van Fok! dus ik weet niet van welke Mediamarkt)
Als alles op jou afkomt, zit jij op de verkeerde baan
Ja, want ze bepalen het allemaal voorzich (franschise). Zal wel groningen zijn....
Let op:
Dit topic is voor informatie omtrent levertijden en prijzen, en niets anders
Dit topic is voor informatie omtrent levertijden en prijzen, en niets anders