Dan hoef je niet te gaan kijken, want de prijs is overal € 599,- ? Scheelt weer een ritje en laat je het voor nu rustenFacundo schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 15:31:
Zo triest dat ze er voor kiezen om die 32 GB alleen met dock te leveren. 600 is me echt te duur. Wil gewoon 500 lappen voor 32 GB zonder dock. Ga zo maar even naar Paradigit in Gouda. Kijken of ze 'm daar hebben.
Hoe kan ik dit geile stukje elektronica nou laten rusten :(:(Soeski schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 15:32:
[...]
Dan hoef je niet te gaan kijken, want de prijs is overal € 599,- ? Scheelt weer een ritje en laat je het voor nu rusten
edit: dyslect
Dan koop je hem toch gewoon en cash je daarna 100 euro terug door het dock te verkopen aan de user uit deze post: doncalitri in "[Asus Eee Pad Transformer Prime] Levertijdentopic"Facundo schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 15:31:
Zo triest dat ze er voor kiezen om die 32 GB alleen met dock te leveren. 600 is me echt te duur. Wil gewoon 500 lappen voor 32 GB zonder dock. Ga zo maar even naar Paradigit in Gouda. Kijken of ze 'm daar hebben.
Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl
Ik heb vaak bestellingen op zaterdag aangekregen maar natuurlijk niet met "De Post". Die werken niet op zaterdag. TNT, UPS,... werken wel en leveren aangetekende bestellingen netjes af.yabatopia schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 15:31:
[...]
Ik heb de gouden versie (32GB+ dock) besteld. Leverdatum op website is was zaterdag 7 januari, e-mail heeft het over maandag 10 januari. Levering op zaterdag is in Vlaanderen niet zo gebruikelijk - in tegenstelling tot in Nederland. Ik zal er maar van uit gaan dat de levering op 10/01 zal gebeuren.
De enige keer dat eens op zaterdag werd geleverd, was een bestelling bij Conrad.be. Heeft iemand in Vlaanderen ooit al eens een bestelling bij Coolbue op zaterdag ontvangen?
Mjah, als zo'n Tabletcenter.nl gaat voor kreten als 'voor 23:00 besteld = volgende dag in huis' dan ga ik er ook wel vanuit dat ze werken met partijen die op zaterdag leveren
Uhm, weet niet waar jij woont maar bij mij wordt er op zaterdag altijd bezorgd..Soeski schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 15:31:
[...]
Ik ken dat soort mailtjes. Wordt zaterdags niet bezorgd, dus maandag. Dan is er niemand thuis, kan je 'm gaan ophalen bij een "Gemakswinkel" die elke dag open is van 09.00 - 17.00; en dicht tussen 13.00 en 14.00. Op zaterdag alleen van 10.00 - 13.00 en dan ben je altijd weg.
Sorry, dit is vaak mijn scenario...
Verwijderd
dinsdag 10 januari
sorry
yabatopia schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 15:31:
[...]
Ik heb de gouden versie (32GB+ dock) besteld. Leverdatum op website is was zaterdag 7 januari, e-mail heeft het over maandag 10 januari. Levering op zaterdag is in Vlaanderen niet zo gebruikelijk - in tegenstelling tot in Nederland. Ik zal er maar van uit gaan dat de levering op 10/01 zal gebeuren.
De enige keer dat eens op zaterdag werd geleverd, was een bestelling bij Conrad.be. Heeft iemand in Vlaanderen ooit al eens een bestelling bij Coolbue op zaterdag ontvangen?
Zojuist ook de bestelling gedaan voor een 32gb met dock bij tabletcenter.
Heb alleen nog maar de bevestigingsmail, maar erboven stond nog steeds dat hij morgen afgeleverd zou moeten worden.
Heb alleen nog maar de bevestigingsmail, maar erboven stond nog steeds dat hij morgen afgeleverd zou moeten worden.
Hebben ze je dat gemeld? Want op hun site staat namelijk dat je pre-orders niet kunt ophalenhhoekstra schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 15:29:
Heb net bij Coolblue 1x grijze + dock besteld morgen om 2 uur ophalen in grunn.
Ik heb gebeldCappieL schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 15:40:
[...]
Hebben ze je dat gemeld? Want op hun site staat namelijk dat je pre-orders niet kunt ophalen
Er wordt zeker wel bezorgd, maar vaak heb ik een bestelling gedaan met "voor xx.xx besteld, morgen in huis!!" en dat ik bij de 5-10% van de pakketten zit die NIET de dag erna bezorgd wordt. Laatst ook weer; pakket netjes aangeboden aan PostNL 's avonds, maar de hele dag erna in sortering gezeten en pas de dag daarna eind van de middag bij mij. Dat heb ik wel vaker. Lag niet aan de winkel, die had hem verstuurd... maargoed, dat ben ikJ0ey schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 15:36:
[...]
Uhm, weet niet waar jij woont maar bij mij wordt er op zaterdag altijd bezorgd..
/edit: "gegarandeerd op de dag van de release in huis!" en daadwerkelijk pas 3 weken (!!!) later ontvangen... dat soort dingen.
[ Voor 9% gewijzigd door Soeski op 06-01-2012 15:43 ]
Dan loop ik straks even langs de CoolBlue Rotterdam om een pre-order te doen.hhoekstra schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 15:41:
[...]
Ik heb gebelddie man heeft hem er voor mij ingezet.
Kijk ik hem een dagje aan en als hij niet bevalt (GPS, backlight bleeding, scherm, snelheid), breng ik hem terug. Twijfel nog sterk of ik het dock echt nodig heb (ik heb hem niet gemist op mijn TF101)
[ Voor 5% gewijzigd door CappieL op 06-01-2012 15:51 ]
Verwijderd
bericht van tablet center belgië:
"Hartelijk dank voor uw e-mail met ticketnummer: ______
Daar de post niet werkt op zaterdag vrees ik dat deze levering pas maandag zal doorgaan van de gold edition. Morgen zal er sowieso niet geleverd worden."
wachten tot disdag dus op de gray edition
Daar de post niet werkt op zaterdag vrees ik dat deze levering pas maandag zal doorgaan van de gold edition. Morgen zal er sowieso niet geleverd worden."
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2012 15:47 ]
Geldt dat alleen voor Belgie? of ook voor Nederland. Naar mijn weten bezorgd TNT/postnl gewoon op zaterdag toch?Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 15:46:
bericht van tablet center belgië:
Enkel België...MrRobin schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 15:51:
[...]
Geldt dat alleen voor Belgie? of ook voor Nederland. Naar mijn weten bezorgd TNT/postnl gewoon op zaterdag toch?
Verwijderd
Op een eerdere mail naar expansys kreeg ik het volgende antwoord:
Geachte klant,
Zelfs in Nederland is het vertraagd tot eind van de maand.
Met vriendelijke groeten,
Beste wensen voor 2012
eXpansys Benelux
Geachte klant,
Beste wensen voor 2012
eXpansys Benelux
Sinds dat de post in Vlaanderen nog steeds van de staat is en deze dus niet op zaterdag werken, de commerciële bedrijven doen dat wel maar die zijn een stukje duurder.roel0 schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 15:54:
[...]
Sinds wnr komt de post niet op zaterdag in Belgie? lol
Het is nu vier uur, tijd om nog eens naar heerlen en maastricht te bellen,Edit: Alle medewerkers in Maastricht en Heerlen zijn bezet, even geduld a.u.b......Zijn er nu nog meer mensen aan het bellen of is er nu koffiepauze
Met een beetje geluk morgen in huis, en anders maar bestellen hé?
Met een beetje geluk morgen in huis, en anders maar bestellen hé?
[ Voor 36% gewijzigd door Achilles op 06-01-2012 16:14 ]
| Cowsmology | Met een hamer past alles, met ducktape plakt alles |
Feuw, las even "eind maart". Schrok al want wil 'm erg graag hebben voor het nieuwe UvA semester!
Worden er trouwens nog problemen verwacht in de beschikbaarheid van deze schoonheid? Of zal hij overal wel voldoende voorradig zijn?
Worden er trouwens nog problemen verwacht in de beschikbaarheid van deze schoonheid? Of zal hij overal wel voldoende voorradig zijn?
Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 15:57:
Op een eerdere mail naar expansys kreeg ik het volgende antwoord:
Geachte klant,
Beste wensen voor 2012
eXpansys Benelux
Tabletcenter.nl: Geen pre-order meer mogelijk!
ASUS EEE PAD TRANSFORMER 2 PRIME 32 GB GOLD + DOCKING
Actuele status: tijdelijk uitverkocht
Ik ook maar dat maakt door de examens dat ik nog tot begin februari de tijd heb, en ik denk dat ik ook zo lang ga wachten...Jas99 schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 16:01:
Feuw, las even "eind maart". Schrok al want wil 'm erg graag hebben voor het nieuwe UvA semester!
[...]
Grijs is nog wel te koopivonobel schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 16:04:
Tabletcenter.nl: Geen pre-order meer mogelijk!
Hmm, even te enthousiast geweest

Verwijderd
zijn er al Belgen die hem hebben ...?
was wel even schrikken toen ze mid feb voor belgië opgaven (door azerty keyboard). Ik ben zelf liever een qwerty.
was wel even schrikken toen ze mid feb voor belgië opgaven (door azerty keyboard). Ik ben zelf liever een qwerty.
Die van mij is ook ingepakt! En volgens mij word het gewoon morgen bezorgt. Dus ik ben wel blij....
Dus de Transformer Prime's welke nu te koop zijn in België (o.a. via CoolBlue) hebben een QWERTY toetsenbord? vind er niets over terug op hun productpagina
Edit: in de tekst op de CoolBlue pagina staat dat het een Qwerty toetsenbord is
[ Voor 21% gewijzigd door timofp op 06-01-2012 16:35 ]
In MM Heerlen zeggen ze nog steeds Wa's dat?
Maar in mm Maastricht hebben ze nog 4 champagnes over!
En in Roermond is ook nog een X aantal champagnes verkrijgbaar.
Iemand toevallig een grijze gevonden?
Maar in mm Maastricht hebben ze nog 4 champagnes over!
En in Roermond is ook nog een X aantal champagnes verkrijgbaar.
Iemand toevallig een grijze gevonden?
| Cowsmology | Met een hamer past alles, met ducktape plakt alles |
Verwijderd
een mail van een paar dagen terug:timofp schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 16:33:
Dus de Transformer Prime's welke nu te koop zijn in België (o.a. via CoolBlue) hebben een QWERTY toetsenbord? vind er niets over terug op hun productpagina
Beste
Hartelijk dank voor uw e-mail met ticketnummer:
Normaal zou deze ook bij ons vanaf volgende week beschikbaar moeten zijn. Dit zal tevens ook het qwerty model zijn.
Precies, die heb ik dan ook meteen besteld toen ik thuis kwam.
Meteen een passende sleeve erbij genomen. Blij toe want na alle berichten vanmiddag dacht ik dat coolblue er ook al helemaal doorheen zou zijn.
Maar goed dat wordt nu dus 10 januari zoals het er nu naar uitziet.
edit:
En maar weer geannuleerd (of om laten zetten naar de Champagne versie, dat moet ik nog terug horen of dat mogelijk is) omdat ik na het zien van het filmpje op tweakers, de Champagne toch echt wel de mooiere versie vind. Dan maar wat langer wachten.
[ Voor 23% gewijzigd door 13art op 06-01-2012 17:26 ]
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Helaas niks meer in MM Utrecht, ze hopen hem volgende week weer binnen te krijgen...
Toch maar online bestellen dan denk ik maar.
Toch maar online bestellen dan denk ik maar.
Kijk Oaquasis, ook toevallig dat we elkaar tegen kwamen in de MediaMarkt en ik de champagne kleur wilde.Oaquasis schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 13:56:
Net MM Breda aan de telefoon gehad, ze hebben ze binnen (helaas maar 1 Grijze, dus die van mij is er atm niet).
De champagne variant is wel op voorraad.
@hjoels, doe hem eens annuleren dan mag ik die van jou meenemen
Ter plekker dus de "grijze" gecancelled en dus Oaquasis ook weer blij die nu een grijze heeft.
Ik was ook al gebeld door MM en heb de order van Zoetermeer gecanceld.
Ja dat was even toevallighjoels schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 17:12:
[...]
Kijk Oaquasis, ook toevallig dat we elkaar tegen kwamen in de MediaMarkt en ik de champagne kleur wilde.
Ter plekker dus de "grijze" gecancelled en dus Oaquasis ook weer blij die nu een grijze heeft.
Ik was ook al gebeld door MM en heb de order van Zoetermeer gecanceld.
Dankzij hjoels dus sinds zojuist in het bezit van de enige 32Gb Amethyst Grijze Prime van MM Breda
Voor de volledigheid wat me net in Nijmegen verteld is;
Paradigit: levering aan centraal magazijn: 9 januari.
Computerland: ergens halverwege deze maand
Dynabyte: nog niet besteld, wachten de WIFI issues af
Dat wordt toch de mediamarkt afreizen, of misschien begin volgende week naar de BCC...
Paradigit: levering aan centraal magazijn: 9 januari.
Computerland: ergens halverwege deze maand
Dynabyte: nog niet besteld, wachten de WIFI issues af
Dat wordt toch de mediamarkt afreizen, of misschien begin volgende week naar de BCC...
Zeg wat je doet en doe wat je zegt, dan wordt de hele wereld een stukje leuker
Ben nu bij mm Breda idd geen grijze meer
maandag kwam er een nieuwe lading maar de verkoper kon mij niet vertellen of er grijzen aanwezig zouden zijn. Hoe zie dat grijs er nu precies uit? Heb wel foto's gezien dat hij minder paars was maar hoe vaak is dat?
MM enschede heeft alleen nog een 64gb zilver. rest is al gereserveerd. ze verwachtend in de loop van volgende week weer wat te hebben. zelf niks gehaald. wil de 32gb + dock
BCC enschede heeft niks meer. ook nog de dynabyte geprobeert maar die man zei dat hij em pas kon leveren als die bij hun op de site staat.
nu maar een belletje doen naar MM hengelo. miss dat ik er morgen daar eentje kan ophalen.
BCC enschede heeft niks meer. ook nog de dynabyte geprobeert maar die man zei dat hij em pas kon leveren als die bij hun op de site staat.
nu maar een belletje doen naar MM hengelo. miss dat ik er morgen daar eentje kan ophalen.
Offtopic: Ik heb hem nog niet echt bij daglicht gezien, maar als ik hem onder de lamp hou is ie meer donker paars dan grijs. Hoewel het ook een beetje aan de hoek ligt, als het licht er niet rechtstreeks op staat is ie eigenlijk meer donkergrijs.Why_easy schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 17:45:
Hoe zie dat grijs er nu precies uit? Heb wel foto's gezien dat hij minder paars was maar hoe vaak is dat?
Beetje lastig uit te leggen, op youtube staan genoeg handson filmpjes waar je het goed kunt zien.
Ze hadden bij MM Breda, 7 stuks verwacht, misschien dat de overige 6 dus maandag nageleverd worden.
[ Voor 10% gewijzigd door Oaquasis op 06-01-2012 17:55 ]
Toch gek, ik vind hem echt niet paars. Daglicht maakt hem lichtgrijs met een gloedje, lamplicht maakt hem donkergrijs. Paars, zoals ik op enkele foto's gezien heb, ik hij helaas niet. Dat had ik echt mooi gevonden!Oaquasis schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 17:53:
[...]
Ik heb hem nog niet echt bij daglicht gezien, maar als ik hem onder de lamp hou is ie meer donker paars dan grijs. Hoewel het ook een beetje aan de hoek ligt, als het licht er niet rechtstreeks op staat is ie eigenlijk meer donkergrijs.
Beetje lastig uit te leggen, op youtube staan genoeg handson filmpjes waar je het goed kunt zien.
net met MM hengelo gebeld. ze hadden er nog 6. de 32 gb champagne. ik kon telefonisch reserveren dus ze hebben er nu nog 5.
Verwijderd
Op et moment dat ik bij MM in Bergen op zoom stond, was er nog iemand die er een had besteld,
dus in BoZ nu nog maar 4.
dus in BoZ nu nog maar 4.
Verwijderd
Net in Groningen bij MM en coolblue geweest. bij de MM gaan de gold maandag in verkoop. De gray hadden ze nog niet binnen. Bij Coolblue word de gold morgen geleverd en kon ik al meteen bestellen. Ik wil zelf echter liever de gray hebben dus niet gedaan. Nu via tabletcenter besteld en wordt hopelijk 10 januari bezorgd!
Dus mocht nog iemand een gold willen, bij coolblue groningen verwachten ze m morgen:)
Dus mocht nog iemand een gold willen, bij coolblue groningen verwachten ze m morgen:)
Iemand toevallig in Alphen aan de Rijn geweest? De telefoon gaat al 10 min over, maar er neemt niemand op.
Misschien vanavond .. zoon zou kijken bij de MM in Eindhoven.. dus wie weet
MM Alexandrium heeft geen levering gekregen aldus de meneer aan de telefoon
MM Zoetermeer heeft geen primes op voorraad aldus de dame aan de telefoon (uitverkocht)
Kan geen Toto meer horen...
MM Zoetermeer heeft geen primes op voorraad aldus de dame aan de telefoon (uitverkocht)
Kan geen Toto meer horen...

Iemand nog een last update over MM Maastricht/Heerlen? Mijn afspraak was gi-gan-tisch uitgelopen dus geen tijd gehad om langs MM Mestreech te rijden. Wil dadelijk ff de auto pakken om nog langs MM Heerlen/Mestreech te rijden. Info welkom want ik kom telefonisch niet door!
🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp
Eind van de middag mijn 32GB champagne gold+dock opgehaald bij de MM in enschede.
Helaas moet ik nu wachten tot morgen...het is mijn verjaardagskado.
Morgen maar eens met de Prime spelen.
Je zal die pech maar juist hebbenPeterjgp schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 18:35:
Eind van de middag mijn 32GB champagne gold+dock opgehaald bij de MM in enschede.
Gefeliciteerd met je verjaardag maar ook met je aankoop!
Verwijderd
Heerlen hoef je niet heen te gaan !
Na een uur aan de telefoon; Alle medewerkers zijn bezet aangehoord te hebben ben ik erheen gegaan en daar was hij nog niet binnen.
Wordt niet voor maandag verwacht !
Andere verkoper wilde beweren dat hij pas 15 jan. gelanceerd wordt !! (heb hem meteen uit die droom geholpen)
BCC gebeld hoofdkantoor wist helemaal niet wat het was en stond ook nergens in het systeem !??
Na gevraagd te hebben om een direct telefoonnr. van de BCC zaak in de buurt was dit ook niet mogelijk, want de BCC winkels hebben geen eigen nr. ??
Maar gelukkig zag ik het hier net wel maar helaas krijg ik niemand meer te pakken daar.
Morgen dus verder zoeken !!
Na een uur aan de telefoon; Alle medewerkers zijn bezet aangehoord te hebben ben ik erheen gegaan en daar was hij nog niet binnen.
Andere verkoper wilde beweren dat hij pas 15 jan. gelanceerd wordt !! (heb hem meteen uit die droom geholpen)
BCC gebeld hoofdkantoor wist helemaal niet wat het was en stond ook nergens in het systeem !??
Na gevraagd te hebben om een direct telefoonnr. van de BCC zaak in de buurt was dit ook niet mogelijk, want de BCC winkels hebben geen eigen nr. ??
Maar gelukkig zag ik het hier net wel maar helaas krijg ik niemand meer te pakken daar.
Thanks. Dan kar ik zo dadelijk ff langs Maastricht.Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 18:47:
Heerlen hoef je niet heen te gaan !
Man man man MM Heerlen is echt slecht, wat een winkel. Maarja, wat wil je ook. Weggestopt in de kelder.
🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp
En de mail en sms zijn inmiddels ook binnen dat hij is ingepakt.JeroenV_ schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 15:37:
Zojuist ook de bestelling gedaan voor een 32gb met dock bij tabletcenter.
Coolblue is dus in ieder geval goed bezig om te zorgen dat je hem morgen ook in huis hebt
Edit: en nu komt de verzendbevestiging ook binnen incl T&T code.
[ Voor 6% gewijzigd door JeroenV_ op 06-01-2012 19:19 ]
Same here, pakketje is al gesorteerd in sorteercentrum... dat wil normaal gesproken ook wel even duren.JeroenV_ schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 18:54:
[...]
En de mail en sms zijn inmiddels ook binnen dat hij is ingepakt.
Coolblue is dus in ieder geval goed bezig om te zorgen dat je hem morgen ook in huis hebt
Edit: en nu komt de verzendbevestiging ook binnen incl T&T code.
Ik geef het op bij de MM/BCC en andere "Nee, die hebben we niet" meuk en uit pure ellende de Grey versie besteld bij Coolblue.
De verwachte leverdatum is 10/1 , inmiddels is de Gold versie ook weer te bestellen, leverdatum 17/1
Overigens speelde de 14 dagen retour termijn zonder opgaaf van reden ook wel een grote rol. Die paar rotdagen kan ik ook wel zonder tablet
De verwachte leverdatum is 10/1 , inmiddels is de Gold versie ook weer te bestellen, leverdatum 17/1
Overigens speelde de 14 dagen retour termijn zonder opgaaf van reden ook wel een grote rol. Die paar rotdagen kan ik ook wel zonder tablet
[ Voor 6% gewijzigd door vhal op 06-01-2012 19:39 ]
Ja hier ook! Ik wou 't ook net melden.. hoopvol!BBotman schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 19:23:
[...]
Same here, pakketje is al gesorteerd in sorteercentrum... dat wil normaal gesproken ook wel even duren.
MM Amsterdam Noord: "Nee meneer, die zijn allemaal al uitverkocht."

Martin
In MM Roermond waren ze even na 17:00 uur uitverkocht. Godver.....
Iemand hier die iets kan melden over de launchparty? Ik had vernomen dat er personen heengaan/gingen? Maar misschien is deze nog niet afgelopen...
Ik geef het op. Ik heb 'm (32gb grey) besteld bij Tabletcenter, verwachte leverdatum is dinsdag 10 januari.

Martin
Zojuist in MM Eindhoven 32GB gold gehaald, daar zijn er nog 4 van en nog 1 64 GB. Grijze hadden ze niet op voorraad.
Launchparty is pas om 22.00 uur afgelopen..............eclipse____ schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 19:51:
Iemand hier die iets kan melden over de launchparty? Ik had vernomen dat er personen heengaan/gingen? Maar misschien is deze nog niet afgelopen...
Jammer genoeg wil de MM Zwolle niet meewerken, 2maal toeg geprobeerd, maar ze houden vast aan de 7de, dus maandag. bummer.
HT & NAS & Inventaris
De 7e is morgen....ranzige pad schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 21:03:
Jammer genoeg wil de MM Zwolle niet meewerken, 2maal toeg geprobeerd, maar ze houden vast aan de 7de, dus maandag. bummer.
Ik heb zelf MM Hengelo ook maar even gebeld om 18:00 uur en zit nu dit berichtje te tikken met m'n gloedje nieuwe TF201, 32gb, champagne met dock. elma_illusion, thnx voor de tip!elma_illusion schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 17:59:
net met MM hengelo gebeld. ze hadden er nog 6. de 32 gb champagne. ik kon telefonisch reserveren dus ze hebben er nu nog 5.
Maandag was maandag.
inmiddels de 64gb zilver besteld bij Paradigit
Wie o wie wil van zijn toetsenbord (zilver) af voor een schappelijke prijs
HT & NAS & Inventaris
iemand al bericht die online besteld heeft bij MM dat hij is verzonden ?
de mijne heeft nog steeds de status "bestelling verzonden naar magazijn".
Ik stond er ook even rond half vier, ze hadden er idd vijf op voorraad in champagne kleur. Ikzelf heb niet tot vier uur gewacht, ik wil ze eerst allebei `live` zien!
Ook gevraagd naar de BTW actie en de verkoper kon mij verzekeren dat deze en waarschijnlijk alle andere tablets, UITGESLOTEN zijn van deelname!
Ook gevraagd naar de BTW actie en de verkoper kon mij verzekeren dat deze en waarschijnlijk alle andere tablets, UITGESLOTEN zijn van deelname!
D3x1l schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 15:29:
Ik sta nu in de mm in Arnhem. Ze hebben er vijf. Twee mensen zijn al aan het wachten.
In MM Amsterdam Arena werd mij vandaag verteld dat de Prime waarschijnlijk wel onder die actie valt... Even afwachten dus.patathome schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 21:42:
Ik stond er ook even rond half vier, ze hadden er idd vijf op voorraad in champagne kleur. Ikzelf heb niet tot vier uur gewacht, ik wil ze eerst allebei `live` zien!
[...]
Ze gaan een tablet van 3 weken oud toch niet gelijk met 20% korting de deur uit doen lijkt mij.. of ze verhogen eerst de prijs een stuk, of ze hebben er maar 2 op voorraad per filiaal ofzo. Kan nooit goed zijn voor de omzet.Capsaicin schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 21:45:
[...]
In MM Amsterdam Arena werd mij vandaag verteld dat de Prime waarschijnlijk wel onder die actie valt... Even afwachten dus.
Hmmm, vanmiddag ook besteld online bij MM... de champagne versie. Op dat moment nog op voorraad maar heb verder alleen de opdrachtbevestiging gehad en krijg meer bericht als 'de bestelling klaar is voor transport'.djgeoffrey schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 21:33:
iemand al bericht die online besteld heeft bij MM dat hij is verzonden ?
Maar kan nu opeens de prime ook niet meer op de MM site vinden? Hoop niet dat dat betekent dat ze achterliepen ofzo met de status op de site.
*Edit*
Zie nu bij mijn account ook de melding: BESTELLING VERZONDEN NAAR MAGAZIJN. Zal dus wel de eerste melding zijn na bestelling ofzo, we zullen zien.
[ Voor 11% gewijzigd door m0ridin op 06-01-2012 21:53 ]
Heb om 16:00 een grey Prime opgehaald bij de MM in Hengelo. Topding, succes met wachten
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Omstreeks juli heeft de MM een actie waarbij je bij aanschaf van drie producten 15 euro korting krijgt op iedere 100 euro. Toen vorig jaar de TF 101 uitkwam, kocht ik de 16 gb met dock voor zo'n 430 euro, terwijl die normaal 500 kost. Ik blijf dus ook nu hoop koesteren.J0ey schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 21:46:
[...]
Ze gaan een tablet van 3 weken oud toch niet gelijk met 20% korting de deur uit doen lijkt mij.. of ze verhogen eerst de prijs een stuk, of ze hebben er maar 2 op voorraad per filiaal ofzo. Kan nooit goed zijn voor de omzet.
Hmm, ja maar zelfs dat is nog minder dan wat de BTW actie doet, dat is ongeveer 16% korting dus dan ga je van €599 naar €516. Maargoed, zou natuurlijk mooi zijn voor de mensen die 'm net iets te duur vinden natuurlijk!Capsaicin schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 21:50:
[...]
Omstreeks juli heeft de MM een actie waarbij je bij aanschaf van drie producten 15 euro korting krijgt op iedere 100 euro. Toen vorig jaar de TF 101 uitkwam, kocht ik de 16 gb met dock voor zo'n 430 euro, terwijl die normaal 500 kost. Ik blijf dus ook nu hoop koesteren.
Ze hebben ze overigens wel gehad maar ze waren er snel doorheen. Maandag zou de officiële levering plaatsvinden en zouden ze weer op voorraad moeten zijn.ranzige pad schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 21:03:
Dan zorg je dus dat je hem na 16 januari koopt... Als ik het goed begrijp kan je als je je artikel binnen de twee weken voor de actie gekocht heb, de korting ook nog krijgen als je er mee terug gaat.J0ey schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 21:46:
[...]
, of ze hebben er maar 2 op voorraad per filiaal ofzo.
Sorry voor de late reply, maar ik heb om 19:50 een Prime 32GB Champagne gekocht bij de MM in Maastricht
Ze hadden er nog 3 toen ik kwam en nu dus nog 2. Geen greys en die verwachten ze ook voorlopig niet (ik heb met de hoofd afdeling inkoop gepraat, erg vriendelijke dude).
Dat sommige winkels hem pas vanaf 16:00/morgen/volgende week mogen verkopen is onzin. Zij (MM Maastricht) kregen van Asus te horen dat ze hem vandaag (6 jan) vanaf 11:00 's ochtends mochten verkopen. Ze hebben zelfs een showmodel staan dus
Thanks voor de gezelligheid in dit topic
Dat sommige winkels hem pas vanaf 16:00/morgen/volgende week mogen verkopen is onzin. Zij (MM Maastricht) kregen van Asus te horen dat ze hem vandaag (6 jan) vanaf 11:00 's ochtends mochten verkopen. Ze hebben zelfs een showmodel staan dus
Thanks voor de gezelligheid in dit topic
vanaf 10 januari pas ja.Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 22:11:
in tabletcenter zijn de grijze nog steeds beschikbaar ...
Verwijderd
Waar zie je dat op de site? Ik kan geen bestelgegevens vinden op dat waardeloze ding. Gelukkig kan ik op mijnpakket.nl zien dat ie morgen bezorgd wordt.m0ridin schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 21:47:
[...]
Hmmm, vanmiddag ook besteld online bij MM... de champagne versie. Op dat moment nog op voorraad maar heb verder alleen de opdrachtbevestiging gehad en krijg meer bericht als 'de bestelling klaar is voor transport'.
Maar kan nu opeens de prime ook niet meer op de MM site vinden? Hoop niet dat dat betekent dat ze achterliepen ofzo met de status op de site.
*Edit*
Zie nu bij mijn account ook de melding: BESTELLING VERZONDEN NAAR MAGAZIJN. Zal dus wel de eerste melding zijn na bestelling ofzo, we zullen zien.
Gisteren om 15.00 heb ik bij de Capi op Schiphol achter de douane het showmodel gekocht: een gouden exemplaar met dock. De computer waarop ik meekeek gaf aan dat er alleen in de andere Capi achter de douane nog een showmodel was. Dus: schaarste.
Excuses voor de late respons; ik was pas laat op plaats van bestemming alwaar gratis wifi nog uitgevonden moet worden.
Excuses voor de late respons; ik was pas laat op plaats van bestemming alwaar gratis wifi nog uitgevonden moet worden.
Verwijderd
Heb je ook bij die computershop voor de douane gezien? Ik ben er morgen toevallig en hoop dat er wat te vinden is.marcelsius schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 22:17:
Gisteren om 15.00 heb ik bij de Capi op Schiphol achter de douane het showmodel gekocht: een gouden exemplaar met dock. De computer waarop ik meekeek gaf aan dat er alleen in de andere Capi achter de douane nog een showmodel was. Dus: schaarste.
Op mediamarkt.nl ff inloggen, dan naar webshop (onder 'mijn account' in het menu links) --> bestellingenVerwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 22:14:
[...]
Waar zie je dat op de site? Ik kan geen bestelgegevens vinden op dat waardeloze ding. Gelukkig kan ik op mijnpakket.nl zien dat ie morgen bezorgd wordt.
Verwijderd
poehee wat een intuitieve brakheid, maar ik heb het gevonden. Bedankt. Bij mij staat er het zelfde.m0ridin schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 22:48:
[...]
Op mediamarkt.nl ff inloggen, dan naar webshop (onder 'mijn account' in het menu links) --> bestellingen
Zie mijn post in het Transformer prime topichjoels schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 20:51:
[...]
Launchparty is pas om 22.00 uur afgelopen..............
Hehe, ja... kwam er ook meer bij toeval achter maar ok. Iig de bestelling te zien daar... dat is al iets.Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 22:56:
[...]
poehee wat een intuitieve brakheid, maar ik heb het gevonden. Bedankt. Bij mij staat er het zelfde.
Ik heb alleen achter de douane gekeken. Maar in de computer kon ik meekijken en zien dat er geen voorraad meer was op 1 showmodel na achter de douane. Hopelijk zijn ze weer bevoorraad. Succes.Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 22:45:
[...]
Heb je ook bij die computershop voor de douane gezien? Ik ben er morgen toevallig en hoop dat er wat te vinden is.
Dank u!MrRobin schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 23:03:
[...]
Zie mijn post in het Transformer prime topic
Verwijderd
Was ook op de Launch party begreep van de medewerkers dat de leveringen in eerste instantie nog niet geheel vlot gingen lopen
.
Dus dat er wel schaarste zou komen verwacht net zoals bij de Transformer was, mede ook dat veel mensen de afgelopen maanden hebben gewacht op deze tablet.
Dus dat er wel schaarste zou komen verwacht net zoals bij de Transformer was, mede ook dat veel mensen de afgelopen maanden hebben gewacht op deze tablet.
Toch jammer, dat je al die tijd uitkijkt naar zo'n tablet, en dat je dan, omdat je moet werken, er geen meer kan bestellen. Of in ieder geval, niet de Champagne die ik graag wil hebben.
Dat wordt wachten tot de 17de ben ik bang. Nog een weekje geduld dus.
Nou ja het is in ieder geval nog voordat ik op vakantie ga. Nu maar hopen dat het inderdaad ook de 17de wordt ivm te verwachten moeizame levering.
Dat wordt wachten tot de 17de ben ik bang. Nog een weekje geduld dus.
Nou ja het is in ieder geval nog voordat ik op vakantie ga. Nu maar hopen dat het inderdaad ook de 17de wordt ivm te verwachten moeizame levering.
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Ik vind het vooral spijtig dat mijn transformer 20 km van mijn deur op mij ligt te wachten en dat ik hem niet krijgt omdat de post hier op zaterdag geen pakjes doet
Wachten tot maandag , sterven zal ik er niet van doen
Thanks.joblamie schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 10:08:
Bij Mediamarkt Alphen aan den Rijn hadden ze nog 1 Prime 64GB zonder dock. Beetje jammer.
Verwijderd
Mijn bezorging is van zaterdag naar maandag gegaan. Trage mediamarkt Grmbl!! Maar ik krijg hem in ieder geval. Ik denk dat veel winkels hem vandaag pas hebben (cool blue groningen krijgt er zeven zeiden ze gisteren)
\o/07.01.2012:
Chauffeur is onderweg
En mijn bestelling is binnen van Coolblue.
Ze houden dus keurig woord in ieder geval
Grr, waarom is die chauffeur van jullie zo snel? De mijne is nog nieteens onderweg volgens T&T.JeroenV_ schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 10:27:
En mijn bestelling is binnen van Coolblue.
Ja dat roepen ze ook in Deventer, echter is het maandag daar de 9de.ranzige pad schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 21:03:
Net 32Gb variant opzij laten leggen bij Coolblue in Rotterdam. Ze hebben er nu nog 2 liggen en nog een aantal in Eindhoven.
Pakje binnen... \o/
Ik heb de mijne die ik afgelopen donderdag gereserveerd had net opgehaald bij BCC the Wall in Utrecht.
Ze hadden slechts 2x 32 GB champagne en 3x 64 GB. Alles was al verkocht/gereserveerd. Ze hebben 200 stuks in bestelling staan zei de verkoper.
Ze hadden slechts 2x 32 GB champagne en 3x 64 GB. Alles was al verkocht/gereserveerd. Ze hebben 200 stuks in bestelling staan zei de verkoper.
Ik heb mijn reservering bij die BCC inmiddels geannuleerd. Ik ga nu iig over naar het andere topic...tsjech@ schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 10:55:
Ik heb de mijne die ik afgelopen donderdag gereserveerd had net opgehaald bij BCC the Wall in Utrecht.![]()
Maar ik kan alvast zeggen: /drool!
Let op:
Dit topic is voor informatie omtrent levertijden en prijzen, en niets anders
Dit topic is voor informatie omtrent levertijden en prijzen, en niets anders