Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oaquasis
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-09 21:31
Ok, net effe MM Zoetermeer gebeld:

Ze hebben geen grijs meer, alleen nog Champagne en "ze gaan heel hard!" volgens de dame aan de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 10:28
D3x1l schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 12:28:
Iemand die weet of je bij de MM met creditcard kan betalen?
Ja, dit kan (wel legitimatie meenemen)

Even een andere vraag:
Stel ik koop de Prime, kan ik deze dan terugbrengen wanneer hij niet aan mijn verwachtingen voldoet?
Zonder dat het product werkelijk kapot/mankementen vertoont?

[ Voor 31% gewijzigd door CappieL op 06-01-2012 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

doncalitri schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 11:46:
[...]

woon je toevallig in de buurt van Den Haag? Zou graag je dock willen overnemen indien je de champagne gouden kleur neemt..

MediaMarkt Zoetermeer heeft hem volgens hun twitter al in de winkel liggen nu!
Meer in de buurt van Amsterdam. Mijn probleem was dat ik de 600€ net niet ging halen. Daarom had ik besloten om het dock er op een later moment bij te kopen. Maar als ze de Tablet niet los verkopen, wordt het dus nog even sparen voor mij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjoels
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 01-05 23:33
D3x1l schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 12:28:
Iemand die weet of je bij de MM met creditcard kan betalen?
◦in een Media Markt-vestiging kunt u betalen met VISA of MasterCard;
◦Aan betalen met Visa of MasterCard kunnen kosten zijn verbonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-08 23:11
Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 12:20:
Net de 32GB besteld bij Tabletcenter.nl. Volgens de site en de bevestigingsmail wordt hij waarschijnlijk morgen bezorgd. :*)
Bedankt voor de tip! Ik ook. Ik had nog even gebeld net en ze hebben ze inderdaad (de goude 32GB + dock) op voorraad en die wordt vandaag verstuurd. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBotman
  • Laatst online: 17-09 20:40
J0ey schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 12:32:
[...]

Bedankt voor de tip! Ik ook. Ik had nog even gebeld net en ze hebben ze inderdaad (de goude 32GB + dock) op voorraad en die wordt vandaag verstuurd. ;)
En jij bedankt voor dit opbeurende nieuws :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XENTiC
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-08-2024
J0ey schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 12:32:
[...]

Wil de Gray bestellen maar die worden pas vanaf de 10de geleverd...grrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyclofosfamide
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08:16
BCC Nijmegen heeft maandag Champagne en Grijs in de winkel, alléén 32GB+dock.
64GB komen daar niet in de winkel.

| medic with nerdskillz | Pixel 9 Pro | Pixel 5 (hardloop/backup) | glFTPd addict | AM4 RTX3080 | Nvidia SHIELD Pro 2019 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-09 21:22
Ik heb nog een pre-order lopen bij de MM Rijswijk, maar helaas kan ik die niet overgeven aan een van jullie... want dan moet je het originele A4'tje hebben dat bij mij thuis ligt :)
Overigens ben ik nog niet gebeld dat hij binnen is en ik kan komen halen; dat zal morgen wel zijn.

[ Voor 21% gewijzigd door Soeski op 06-01-2012 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
BBotman schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 12:33:
[...]

En jij bedankt voor dit opbeurende nieuws :P
Geen probleem. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goherjo
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 31-07 08:10
Saturn Tilburg niets op voorraad, verwacht halverwege wk 2

PSN: Klussertt (GTA V)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pikkemans
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18-09 17:40
Misschien een beetje offtopic maar wat is de beschikbaarheid van die origami hoes voor de prime?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peterjgp
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16-09 12:34
Weet iemand waar je de Transleeve voor een normale prijs kunt kopen?
Ik zag bij de MM een prijs staan van €40,-. Lijkt me wat veel voor zo'n origami plaatje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tsjech@
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-08 00:35
goherjo schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 12:50:
Saturn Tilburg niets op voorraad, verwacht halverwege wk 2
Hier (Utrecht) had de Saturn ook niks. Lijkt erop dat ondanks dat MM-franchise onderdeel van het zelfde bedrijf is als de Saturn dat de MM in Nederland wel als dedicated Asus-reseller wordt beschouwd en de Saturn niet.

Volgens mij heb je nu bij de volgende zaken het meeste kans:

MM vestigingen
BCC vestigingen
Capri Schiphol
Tabletcenter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:34
Champgne Champagne besteld (32GB met dock) bij BCC The Wall in Utrecht.
Kon niet via het call-center zelf. Maar hij het call center ze laten bellen naar The Wall en toen via via besteld.
Morgen kan ik hem ophalen. Ze hadden het er aan de telefoon er over dat ze er nog 1 hadden. Dus of ze bedoelde dat ik echt de laatste had, weet ik niet.

Wilde eigenlijk de Amethyst Grey, maar omdat ik toch al erg twijfelde en ze alleen de Champagne hadden die maar besteld.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:09

Spooksel

Spooksel!

l3art schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 13:00:
Champgne Champagne besteld (32GB met dock) bij BCC The Wall in Utrecht.
Kon niet via het call-center zelf. Maar hij het call center ze laten bellen naar The Wall en toen via via besteld.
Morgen kan ik hem ophalen. Ze hadden het er aan de telefoon er over dat ze er nog 1 hadden. Dus of ze bedoelde dat ik echt de laatste had, weet ik niet.

Wilde eigenlijk de Amethyst Grey, maar omdat ik toch al erg twijfelde en ze alleen de Champagne hadden die maar besteld.
Ik heb vanderweek (3e) de grey versie besteld bij hetzelfde filiaal, toen was het nog wel mogelijk. Hopelijk hebben ze hem morgen ook echt!

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oaquasis
Peterjgp schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 12:59:
Ik zag bij de MM een prijs staan van €40,-. Lijkt me wat veel voor zo'n origami plaatje.
40E is eigenlijk nog wel vrij normaal hoor. De cover van de ipad(2) kost ook 40e....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-09 23:03

zAo

GPLv2 Fanboy

Oaquasis schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 13:04:
[...]
40E is eigenlijk nog wel vrij normaal hoor. De cover van de ipad(2) kost ook 40e....
offtopic:
Gangbaar, niet normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MM arena -> Nog 10 beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oaquasis
cdromland (breda), reageert net op mijn mail. Die verwachten aanstaande dinsdag voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimpyrulez
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 07:46
Peterjgp schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 12:59:
Ebay? vanaf 10 dollar zonder verzendkosten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Edit: Nog 10 beschikbaar, maar moet wel vandaag tussen 4 & 6 opgehaald worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Spooksel schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 13:03:
[...]

Ik heb vanderweek (3e) de grey versie besteld bij hetzelfde filiaal, toen was het nog wel mogelijk. Hopelijk hebben ze hem morgen ook echt!
Ik kan het morgen altijd vragen als ik er ben. Zorg gewoon dat ik er om 10:00 ben. Bij het call center hadden ze alleen de Champagne in het systeem staan. Maar als ze er genoeg hebben dan kan ik hem altijd nog omruilen voor de Amethyst Grey.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
stimpyrulez schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 13:08:
[...]

Ebay? vanaf 10 dollar zonder verzendkosten ;)
Hij zegt Transleeve. Dat is wat heel anders.

Afbeeldingslocatie: http://www.computeridee.nl/sites/computeridee.nl/files/redactie/transleeve_vouwen.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net 1 besteld via mediamarkt site €599 (gold). Hier in Groningen had de mm hem nog niet(deden er bijzonder vaag over, wisten me niets eens te vertellen wanneer ie zou komen), net zoals Norrod, Mycom en Cool Blue. Waarschijnlijk morgen wel in de winkels. (Hmm Saturn ben ik vergeten).

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2012 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist bij de Mediamarkt Beijerlandselaan een pre order gedaan voor een 32Gb met docking. Vanaf 16.00 uur gaan ze hier in de verkoop. Totaal hebben ze 6 stuks 32GB, waarvan 2 pre ordered en 2 stuks 64Gb, waarvan 0 pre ordered. Je moet hier wel een aanbetaling doen als je een pre-order wil plaatsen.

Daarnaast ook bij de BCC Barendrecht geweest, deze heeft 2 stuks 32Gb met docking, waarvan 0 stuks pre-ordered. Verkoop start daar morgen om 09.00 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjoels
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 01-05 23:33
Haaaaaaaaaaaaaaaaa, ik heb een vriend van mij hem laten kopen bij de MM in Zoetermeer. Champage kleur en het was de laatste. Ga hem nu ophalen en op de terugweg de 2 pre-orders bij de MM Breda cancelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tsjech@
Spooksel schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 13:03:
[...]

Gisteren was ik er langs geweest, maar ze hadden geen grey met 32 GB. Alleen zonder dock in 64 GB. Hadden die ook niet binnengehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IEF
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10:20

IEF

Why so serious?

Freekers schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 12:12:
[...]

MM Heerlen is dus niet de enige waar de full retard mode enabled is. Maar goed, daar in Ede kijken ze iig nog in het systeem. In Heerlen zijn ze nog te lam om uberhaubt te kijken. 'Ken ik niet dus bestaat niet' is daar de regel volgens mij.
Ik heb zo een afspraak in Maastricht. Zal op de terugweg even langs de MM in Mestreech rijden. Als die 'm niet hebben, rij ik nog even langs die in Heerlen om daar nog eens te kijken. Zo niet is het jammer dan en wacht ik wel tot volgende week oid. Roermond is me nét te ver weg ;)
Ik heb een openstaande preorder bij MM Heerlen (vorige week besteld), $persoon zei me toen gewoon dat ze voor morgen verwacht worden, wegens de launch party. Dus retard-mode> valt wel mee.

Overigens net (voor 12u) gebeld, toen werd er aangegeven dat er morgen werd geleverd, maar dat ze niet konden aangeven of die TFP er bij zou zitten dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Net ook bestelling gedaan bij Tabletcenter.nl, morgen zou die geleverd moeten worden... ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21-09 12:03

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Zojuist 2x de 32Gb + dock Champagne gereserveerd en aanbetaald bij de MM Bijlmer. Ik geloof dat ze er nog twee hadden, en die zijn nu denk ik ook wel weg.
Ik meen dat ze de 64Gb zonder dock ook hadden, maar totaal géén amethyst grey versies.

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Achilles
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21-08 22:59

Achilles

Koning van de Myrmidonen

Freekers schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 12:12:
[...]

MM Heerlen is dus niet de enige waar de full retard mode enabled is. Maar goed, daar in Ede kijken ze iig nog in het systeem. In Heerlen zijn ze nog te lam om uberhaubt te kijken. 'Ken ik niet dus bestaat niet' is daar de regel volgens mij.
Ik heb zo een afspraak in Maastricht. Zal op de terugweg even langs de MM in Mestreech rijden. Als die 'm niet hebben, rij ik nog even langs die in Heerlen om daar nog eens te kijken. Zo niet is het jammer dan en wacht ik wel tot volgende week oid. Roermond is me nét te ver weg ;)
Ik ben benieuwd of ze vandaag wat deskundiger zijn. Ik ga denk ik morgen op jacht, dan heb ik meer kans dat ik ook gelijk met een tabletje naar huis kan. Maar meldt het mocht je per ongeluk kunnen reserveren voor morgen/ er een mee naar huis hebben. Roermond zou ik nog wel naartoe kunnen rijden, maar ik zoek nu eigenlijk de grijze versie. Eindhoven is wel erg ver, maarja, heb nu nog vakantie d:)b
IEF schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 13:20:
[...]

Ik heb een openstaande preorder bij MM Heerlen (vorige week besteld), $persoon zei me toen gewoon dat ze voor morgen verwacht worden, wegens de launch party. Dus retard-mode> valt wel mee.

Overigens net (voor 12u) gebeld, toen werd er aangegeven dat er morgen werd geleverd, maar dat ze niet konden aangeven of die TFP er bij zou zitten dan.
Hé kijk eens aan, dan ga ik dadelijk misschien toch nog een keer wagen om zo'n persoon in Heerlen te bellen. Stel je voor...

[ Voor 22% gewijzigd door Achilles op 06-01-2012 13:37 ]

| Cowsmology | Met een hamer past alles, met ducktape plakt alles |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunZip
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22-10-2017
Net een gehaald bij MM Den Haag (13:00u).......Gold met dock 32GB.....ze hebben er tien aangeleverd gekregen waarvan een(1) in Grey, hadden er nog vijf......gaat hard vertelde verkoper......hebben alleen Gold, ik wilde Grey maar heb er vrede mee. Geen dode pixels, beetje backlight bleeding (paar mm) aan de onderkant met zwarte achtergrond in volkomen duister, ook daar vrede mee.

Suc6 met aankopen.

PS. had geen pre order, dacht probeer het gewoon in middag pauze....lol

[ Voor 8% gewijzigd door FunZip op 06-01-2012 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrRobin
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21-09 19:40
Heb er net 2 besteld bij coolblue, via tabletcenter.nl, 32gb + dock silver (champagne gold)

Medewerker wist mij te vertellen dat zij een deal met asus hebben dat ze er voorlopig nog genoeg kunnen leveren, maar dat het inderdaad erg hard met de verkoop gaat.

Hopen dat ze morgen binnenkomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
... 32gb + dock silver (champagne gold) ...
Beetje tegenstrijdig.

Ga hem ook bij Tabletcenter bestellen. Mocht de Prime tegenvallen t.o.v. de TF101, kan ik hem toch gewoon retour-zenden/brengen op basis van Koop op Afstand? Of is de KoA-regeling puur om bedenktijd te hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:24
Iemand die toevallig in Leeuwarden woont en al bij de MM langs is geweest?

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrRobin
CappieL schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 13:47:
[...]

Beetje tegenstrijdig.

Ga hem ook bij Tabletcenter bestellen. Mocht de Prime tegenvallen t.o.v. de TF101, kan ik hem toch gewoon retour-zenden/brengen op basis van Koop op Afstand? Of is de KoA-regeling puur om bedenktijd te hebben?
Klopt dat het tegenstrijdig is, maar de naamgeving qua kleur vanuit asus is gewoon vaag, bijna niemand vind hem echt ''champagne gold'' maar eerder gewoon silver. Om verwarring en teleurstelling in kleur te voorkomen hebben ze daarom de kleurnamen aangepast bij coolblue.

Zie overigens dat de 32 gb gold(silver) + dock alweer uitverkocht is bij Coolblue, geen idee hoe dat precies zit, gezien mijn vorige post...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goherjo
MrRobin schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 13:43:
Heb er net 2 besteld bij coolblue, via tabletcenter.nl, 32gb + dock silver (champagne gold)

Medewerker wist mij te vertellen dat zij een deal met asus hebben dat ze er voorlopig nog genoeg kunnen leveren, maar dat het inderdaad erg hard met de verkoop gaat.

Hopen dat ze morgen binnenkomen :)
Tabletcenter.nl meldt dat ze al zijn uitverkocht op de site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Wow, dan was ik nog even net op tijd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyclofosfamide
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08:16
Zeer vervelend, ik heb direct besteld. Deze aankondiging gisteren op de website van Expert dat ze 10 stuks op voorraad hadden was 'vals'. De verkoper van Expert Wijchen (zou mijn afhaalpunt zijn morgen) was ook verbolgen hier over. Via hoofdkantoor Expert mijn betaling terug laten storten (zonder problemen). Volgens hoofdkantoor komt de eerste voorraad vanuit ASUS pas "over twee weken".

| medic with nerdskillz | Pixel 9 Pro | Pixel 5 (hardloop/backup) | glFTPd addict | AM4 RTX3080 | Nvidia SHIELD Pro 2019 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrRobin
Spooksel schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 13:53:
Wow, dan was ik nog even net op tijd :D
Dan wil ik jou even bedanken voor het wijzen dat tabletcenter hem al verkocht vandaag, anders kwam ik morgen om 9:00 thuis van een koude kermis :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oaquasis
Net MM Breda aan de telefoon gehad, ze hebben ze binnen (helaas maar 1 Grijze, dus die van mij is er atm niet).

De champagne variant is wel op voorraad.

@hjoels, doe hem eens annuleren dan mag ik die van jou meenemen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

MrRobin schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 13:56:
[...]

Dan wil ik jou even bedanken voor het wijzen dat tabletcenter hem al verkocht vandaag, anders kwam ik morgen om 9:00 thuis van een koude kermis :P
Ow, dat was ik niet hoor :P Ik zag het een pagina terug al staan en daardoor dus ook kunnen bestellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goherjo
Oaquasis schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 13:56:
Net MM Breda aan de telefoon gehad, ze hebben ze binnen (helaas maar 1 Grijze, dus die van mij is er atm niet).

De champagne variant is wel op voorraad.
Doet MM Breda aan telefonisch reserveren? en dus vandaag ook ophalen?
Of is het morgenvroeg hopen dat het niet druk is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XENTiC
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-08-2024
Wat zou de reden kunnen zijn dat de meeste alleen de Champagne versie nu verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oaquasis
goherjo schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 13:58:
[...]

Doet MM Breda aan telefonisch reserveren? en dus vandaag ook ophalen?
Of is het morgenvroeg hopen dat he tniet druk is?
Voor zover ik begreep is het mogelijk hem nu al op te halen, reserveren via de telefoon is zoals bij de meeste MM's niet mogelijk voor zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oaquasis
XENTiC schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 13:59:
Wat zou de reden kunnen zijn dat de meeste alleen de Champagne versie nu verkopen?
Blijkbaar leveringsproblemen vanuit Asus mbt de grijze. Ze krijgen er echt ontzettend weinig overal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunZip
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22-10-2017
Waarschijnlijk gaat de hele voorraad bedoeld voor Nederland er deze 24 uur doorheen.......en dan......wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renevdeertwegh
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 27-08 12:12
Net bij Media Markt Eindhoven geweest. De laatste grijze 32gb met dock kan ik om 4 uur ophalen. Zij hebben nu alleen nog maar de 32gb gold met dock en de 64gb gold!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RegularJohn
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
In Groningen had MM vanmorgen nog niets? Iemand toevallig net nog langs geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZeLe
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-09 08:05
BBC Nijmegen heeft ze nog niet, ze staan in bestelling bij Asus.. Hij kan mij pas maandag vertellen wanneer hij kan leveren.. Helaas een beetje tegenstrijdig met de berichten hierboven, dus morgen nog maar een keer proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

BCC is idd niet een al te beste bron gebleken indien je de tablet vandaag/morgen wilt hebben. Die kunnen allemaal pas vanaf volgende week gaan leveren.

Same here :)
VV

[ Voor 6% gewijzigd door Spooksel op 06-01-2012 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
Voor de mensen die bij Coolblue besteld hebben, mijn status is nu: Je bestelling wordt ingepakt.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:50
XENTiC schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 13:59:
Misschien heeft ASUS ingeschat dat er meer vraag zou zijn naar de champagne versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor belgië:

eentje besteld op tabletcenter.be, dus ook in belgië mogelijk om volgende week al te spelen!
gold versie was niet meer leverbaar, gray versie zou 10-01 thuis moeten aankomen! Zelfde prijs als NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renevdeertwegh
BCC in Eindhoven (de Hurk) heeft ook alleen de champagne versie op voorraad, geen zilver helaas!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corneej
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 21-09 17:46
Voor iedereen die intresse heeft. Mm eindhoven heb ik zojuist mijn grijze gepreordered om 4u ophalen.. Dit was de laatste grijze. Nog 10 champagne op voorraad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tsjech@
Spooksel schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 14:12:
BCC is idd niet een al te beste bron gebleken indien je de tablet vandaag/morgen wilt hebben. Die kunnen allemaal pas vanaf volgende week gaan leveren.

Same here :)
VV
Valt wel mee, uit alle posts van alle winkels blijkt gewoon dat je het beste fysiek langs kan gaan. Info over de telefoon is echt per persoon die je aan de lijn krijgt verschillend. Ik haal mijne morgen op bij BCC. En hij was fysiek al aanwezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrRobin
De gold versie van de 32 gb + dock is inmiddels weer te pre-orderen met levering voor morgen bij Tabletcenter:

http://www.tabletcenter.n...e-32-gb-gold-docking.html

Blijkbaar hebben ze dus toch genoeg voorraad zoals de medewerker mij wist te vertellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

tsjech@ schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 14:24:
[...]

Valt wel mee, uit alle posts van alle winkels blijkt gewoon dat je het beste fysiek langs kan gaan. Info over de telefoon is echt per persoon die je aan de lijn krijgt verschillend. Ik haal mijne morgen op bij BCC. En hij was fysiek al aanwezig.
Dat is wel weer het grote nadeel dat je bij BCC niet de winkels zelf kan bellen, maar alleen het centrale nummer :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oaquasis
Spooksel schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 14:27:
[...]

Dat is wel weer het grote nadeel dat je bij BCC niet de winkels zelf kan bellen, maar alleen het centrale nummer :S
Hier staan een hoop telefoonnummers van de BCC vestigingen.

http://gathering.tweakers...message/37444913#37444913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Arghhhhh en BCC the Wall die hem toch niet meer bleek te hebben, en op mijn werk zodat ik hem ook niet bij tabletcenter heb kunnen bestellen. Expert bij ons in de buurt gebeld, maar die zal hem dan dus ook al niet hebben.

Dat wordt hem dus niet in huis hebben morgen of begin volgende week....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peterjgp
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16-09 12:34
Iemand al een Transleeve weten te scoren ergens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roel0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15-09 20:45
Bestelling komt morgen aan :D Via Tabletcenter.be , dus Belgen kunnen hem ook gewoon kopen al ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renevdeertwegh
Peterjgp schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 14:32:
Iemand al een Transleeve weten te scoren ergens?
Goede vraag, heb hem ook nodig....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

damn ... en ik bestelde de gray omdat op dat moment het de enige leverbaar was in belgie .. mijn datum is de 10de ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist mailing binnengekregen van Paradigit dat de Prime te bestellen is:
32 GB + Dock gray: €599
64 GB gray of Champagne: €599

Ik zie even geen levertijd vermeld. Wel dat deze uitgeleverd wordt met Honeycomp 3.2 en via software upgrade naar 4.0 ICS. Vraag is alleen wanneer.

Bestellen maar....

gr.,

Maja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZeLe
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-09 08:05
tsjech@ schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 14:24:
[...]

Maar dat verschilt dus per BCC, waarschijnlijk omdat het allemaal franchisers zijn :) In Nijmegen was hij zoals al eerder gezegd nog niet fysiek aanwezig en volgens het systeem in bestelling bij het centrale depot (ofzoiets). Al kon het volgens de medewerker nog wel zo zijn dat ze tijdelijk uit het voorraadsysteem gehaald.. Maar ik geef niet op, ik bel morgen gewoon nog een keer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bring
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 29-01 12:35
Gezien de beperkte beschikbaarheid van de Grey versies in de diverse winkels, heb ik de 64GB Grey versie maar bij tabletcenter.nl besteld, levertijd staat nu op 10-1. Nouja, die paar extra dagen overleef ik ook wel weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antonissenmike
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 21-02-2023
Net bij mm breda geweest en er 1 gekocht . Moest er wel om vragen ze lagen nog achter.
Za haden 32 en 64 model. Kleuren weet Ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doncalitri
  • Laatst online: 12-09 10:33
Iemand die hem al gehaald heeft en van zijn gouden champagne dock afwilt? Ben er bereid 100 euro voor tegeven, zo heb jij de tablet voor 500
De Dock moet nog wel geseald zijn, daar ik zeker wil weten dat het een nieuwe is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Lol, die dingen zijn goed en pas sinds een dezer dagen te verkrijgen... ze zijn allemaal nieuw :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doncalitri
  • Laatst online: 12-09 10:33
Spooksel schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 14:54:
Lol, die dingen zijn goed en pas sinds een dezer dagen te verkrijgen... ze zijn allemaal nieuw :P
Ik de tablet al een week of 2 . Gekocht in de US. Echter waren de docks uitverkocht.
Dus je weet het maar nooit! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimK1990
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-09 07:59
Ik denk dat ik wel van mijn champagne kleurige af wil. Maar ik heb hem nog niet binnen. En stiekem wil ik hem misschien wel 1 keer proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

TimK1990 schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 14:57:
Ik denk dat ik wel van mijn champagne kleurige af wil. Maar ik heb hem nog niet binnen. En stiekem wil ik hem misschien wel 1 keer proberen!
Ja dat heb ik dus ook, ik wil heb eerst zelf ff testen voordat ik een besluit neem om hem eventueel weg te doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
Haha hetzelfde hier, maar voor 100 euro gaat die niet weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-09 19:05

vhal

ಠ_ಠ

Je kan wel de Prime bestellen bij coolblue maar helaas (nog) niet ophalen. Wat ik begreep van de medewerker die ik zojuist aan de telefoon had is dat ze de Prime via het centraal magazijn naar het huisadres worden verzonden. Jammer, ik woon vlakbij de coolblue vestiging in R'dam dus had hem net zo goed even op kunnen pikken

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van MM Bergen op Zoom net ook confirmatie gehad, 100% gegarandeerd vanmiddag om 4 uur beschikbaar.
Ze hadden er daar maar 6, waarvan ik er een champagne 32gb heb ingepikt dus je moet snel zijn.
Trein station is tegenover de MM, dus makkelijk ophalen mocht iemand hem ECHT graag hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
deadsy33 schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 15:03:
Je kan wel de Prime bestellen bij coolblue maar helaas (nog) niet ophalen. Wat ik begreep van de medewerker die ik zojuist aan de telefoon had is dat ze de Prime via het centraal magazijn naar het huisadres worden verzonden. Jammer, ik woon vlakbij de coolblue vestiging in R'dam dus had hem net zo goed even op kunnen pikken
Here the same... Als je hem in de winkel haalt heb je geen recht op KoA (al zaten er wel wat kleine lettertjes bij omtrent afhalen of via webwinkel van fysieke winkel bestellen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-TECH
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01-09 21:12
Wanneer waren die BTW vrije dagen bij de MM ook alweer? "champagne" kleur vind ik trouwens overdreven, het is meer zilver dan goud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
D-TECH schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 15:08:
Wanneer waren die BTW vrije dagen bij de MM ook alweer? "champagne" kleur vind ik trouwens overdreven, het is meer zilver dan goud.
Datum (nog) niet bekend, maar tablets + accessoires zullen vast uitgesloten worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oaquasis
@hjoels: laat effe weten of en wanneer je die Pre-Order van je annuleert dan weet ik wanneer ik naar Breda kan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-09 23:03

zAo

GPLv2 Fanboy

CappieL schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 15:09:
[...]
Datum (nog) niet bekend, maar tablets + accessoires zullen vast uitgesloten worden
Vorig jaar toch alleen de iPad? De Tabs kon je volgens mij met korting halen toen. Ik moet van mezelf afwachten in ieder geval :( :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gtoniser
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09:06
CappieL schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 15:09:
[...]

Er zijn al berichten geweest dat deze gewoon bij de actie zitten (paar paginas terug).
Je hebt alleen wel de kans dat na de eerste batch (nu) die waarschijnlijk snel uitverkocht is, het een paar weken duurt voordat de voorraad overal weer aangevuld is. Best kans dat ze dus niet in de btw dagen komen of beschikbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
zAo schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 15:13:
[...]

Vorig jaar toch alleen de iPad? De Tabs kon je volgens mij met korting halen toen. Ik moet van mezelf afwachten in ieder geval :( :P
Nee alle tablets deden niet mee volgens mij, en toen waren er nog niet echt goede Android tablets uit (Honeycomb kwam pas later dat jaar), misschien dat ze nog wat oude Transformer's hebben die met korting gaan etc, maar ik denk de nieuwste series niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesD
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16-03 12:33
deadsy33 schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 15:03:
Alleen de champagne is morgen leverbaar, de grijze (32GB) staat op dinsdag als afleverdatum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohost!
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10:13
Het lijkt mij toch wel sterk dat ze bij zo'n nieuw product er na 3 weken al 19% afhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JCreations
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23-08 19:35
doncalitri schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 14:51:
Iemand die hem al gehaald heeft en van zijn gouden champagne dock afwilt? Ben er bereid 100 euro voor tegeven, zo heb jij de tablet voor 500
De Dock moet nog wel geseald zijn, daar ik zeker wil weten dat het een nieuwe is...
Succes met je zoektocht naar een gesealde dock, ze worden namelijk zonder seal geleverd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
JCreations schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 15:25:
[...]

Succes met je zoektocht naar een gesealde dock, ze worden namelijk zonder seal geleverd ;)
Als je de doos opent, zit de dock apart verpakt in mooi doorzichtig dik plastic. Dat is gesealed genoeg toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit ligt er nog bij mediamarkt in Bergen op Zoom:
3x 32 gb champagne
1x 64 gb champagna
1x 32 gb silver (??)

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:50
Kun je ze bij de MM bekijken voor aanschaf? De champagne lijkt me het mooist, maar uit ieders commentaar maar ik op dat hij meer zilverkleurig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4c2Q
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21-09 20:46
Ik sta nu in de mm in Arnhem. Ze hebben er vijf. Twee mensen zijn al aan het wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hhoekstra
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 09:51
Heb net bij Coolblue 1x grijze + dock besteld morgen om 2 uur ophalen in grunn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimpleMinded
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 07-07-2024
Zo ik heb nu 1 gereserveerd bij paradigit, ik kan hem waarschijnlijk volgende week maandag ophalen. Ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBotman
  • Laatst online: 17-09 20:40
Dit soort reacties voegen niets toe.

[ Voor 87% gewijzigd door RoD op 06-01-2012 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterKvG
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20-09 21:23
Soeski schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 12:35:
Ik heb nog een pre-order lopen bij de MM Rijswijk, maar helaas kan ik die niet overgeven aan een van jullie... want dan moet je het originele A4'tje hebben dat bij mij thuis ligt :)
Overigens ben ik nog niet gebeld dat hij binnen is en ik kan komen halen; dat zal morgen wel zijn.
Ik ben net bij MM Rijswijk geweest. De verkoper zij dat ze erg had gingen en dat er 1 pre-order openstond voor de volgende bestelling. Verder verwachte hij dinsdag of woensdag 6 stuks (per soort) binnen te krijgen.

- Somnox, 's werelds eerste slaaprobot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
BBotman schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 15:29:
Uw bestelling bij Tabletcenter.nl met ordernummer ######### is zojuist ingepakt. Vanavond rond 23:00 uur wordt uw bestelling verzonden en ontvangt u een verzendbevestiging.

Jeej.
Ik ken dat soort mailtjes. Wordt zaterdags niet bezorgd, dus maandag. Dan is er niemand thuis, kan je 'm gaan ophalen bij een "Gemakswinkel" die elke dag open is van 09.00 - 17.00; en dicht tussen 13.00 en 14.00. Op zaterdag alleen van 10.00 - 13.00 en dan ben je altijd weg.
Sorry, dit is vaak mijn scenario... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facundo
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-08 21:39
Zo triest dat ze er voor kiezen om die 32 GB alleen met dock te leveren. 600 is me echt te duur. Wil gewoon 500 lappen voor 32 GB zonder dock. Ga zo maar even naar Paradigit in Gouda. Kijken of ze 'm daar hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil eigenlijk in de omgeving van Almere een prime aanschaffen de 32GB amethyst grey. Maar de dock is voor mij overbodig. Enig idee wanneer de 32GB zonder dock verkrijgbaar is? Of zijn er mensen met een 64GB opzoek naar een dock?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yabatopia
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 18-09 13:17
Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 14:17:
voor belgië:

eentje besteld op tabletcenter.be, dus ook in belgië mogelijk om volgende week al te spelen!
gold versie was niet meer leverbaar, gray versie zou 10-01 thuis moeten aankomen! Zelfde prijs als NL
Ik heb de gouden versie (32GB+ dock) besteld. Leverdatum op website is was zaterdag 7 januari, e-mail heeft het over maandag 10 januari. Levering op zaterdag is in Vlaanderen niet zo gebruikelijk - in tegenstelling tot in Nederland. Ik zal er maar van uit gaan dat de levering op 10/01 zal gebeuren.

De enige keer dat eens op zaterdag werd geleverd, was een bestelling bij Conrad.be. Heeft iemand in Vlaanderen ooit al eens een bestelling bij Coolbue op zaterdag ontvangen?
Pagina: 1 ... 8 ... 20 Laatste

Let op:
Dit topic is voor informatie omtrent levertijden en prijzen, en niets anders