Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Wireless_Guy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 13:39

The_Wireless_Guy

Finally found an icon

Ik was zojuist bij de BCC in Lelystad voor een nieuwe stofzuiger en daar hadden ze nog niet binnen. De bedrijfsleider vertelde me ook dat ze een mail van het hoofdkantoor hadden gehad dat ze ze absoluut niet mochten verkopen voor 7 januari. Voor BCC Lelystad geen probleem want hij had ze echt nog niet binnen. Hij verwachte ze morgen binnen te krijgen. Hier dus nog even wachten....

Antenne en masten malloot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZeLe
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-09 08:05
Ik heb vandaag kunnen reserveren bij BBC Nijmegen.. Ze wisten nog niet wanneer ze binnen kwamen, maar ik was er dan ook vroeg in de ochtend. Misschien morgen maar is een belletje doen als ik lees dat andere BBCs al aan het uitleveren zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-08 23:11
Why_easy schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 20:36:
Ok ik krijg net wat meer informatie van me vriendin,

Bij de MM in breda zijn ze dinsdag binnen en ze komen 3 dagen later pas de winkel in(vraag me niet waarom :S)

Maar de prime zit binnne de btw dagen, dus het is het wachten waard misschien ;) Er kwamen er trouwens genoeg om niet te hoeven te pre-orderen

Hopelijk weer wat nuttige informatie erbij
Wist ze dat zeker, of beter staat dat al vast dan? Vorig jaar deden PC's, Mac's, iPads en andere tablets ook niet mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

corneej schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 18:16:
net de folder van de mediamarkt binnen gekregen.
599 euro voor de versie met dock.

staat geen leveringsdatum bij.
Hier nog niet binnen en kan ook niks vinden op de MM site.
Kun je het krantje misschien inscannen c.q. foto maken?
J0ey schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 20:54:
Wist ze dat zeker, of beter staat dat al vast dan? Vorig jaar deden PC's, Mac's, iPads en andere tablets ook niet mee.
Dat wil ik ook graag weten, anders is het het wachten zeker wel waard!

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Why_easy
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10-02-2024
Ik zie haar zelf morgen weer, dan weet ik ook aan wie ze het had gevraagd ;) En ik heb flink lopen zeiken tegen der dat ze het niet moet vergeten :P en het is er 1 die wel door vraag :) ik probeer het maar, weekje extra wachten :)

Maarja volgens mij had ik in het btw topic gezien dat je nog 14 dagen na je aankoop nog naar de MM kan gaan om het verschil terug te vragen, dus dan zou je rond de 16de moeten halen wil je safe zijn ;) Daar kan je het altijd op gokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knakw0rst
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19-03-2020
Die BTW terug actie... Word dat als korting gegeven?
Stel je wilt hem kopen op kosten van je eigen bedrijfje, kan je dan nog een tweede keer de BTW terug halen via de gebruikelijke weg voor bedrijven? Dat zou helemaal leuk zijn :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Why_easy
dat zou ik niet weten, nooit iets gekocht in de btw dagen :) misschien even vragen in het mm btw topic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
  • Laatst online: 11-07 22:59
Knakw0rst schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 21:10:
Die BTW terug actie... Word dat als korting gegeven?
Stel je wilt hem kopen op kosten van je eigen bedrijfje, kan je dan nog een tweede keer de BTW terug halen via de gebruikelijke weg voor bedrijven? Dat zou helemaal leuk zijn :p
De BTW actie betekent niet dat de klant geen btw betaald hoor..
Het is gewoon 19% korting, maar de prijs excl btw gaat net zo hard omlaag.

Voorbeeld:

Prijs incl btw: €599
Prijs excl btw: €503,36

BTW Actie MM prijs incl btw: €503,36
BTW Actie MM prijs excl btw: €423

[ Voor 20% gewijzigd door SAWYER op 05-01-2012 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knakw0rst
  • Laatst online: 19-03-2020
Weet iemand of 'n pre order vrijblijvend is, als je nog niks hebt moeten voor betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Knakw0rst schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 21:26:
Weet iemand of 'n pre order vrijblijvend is, als je nog niks hebt moeten voor betalen?
Ik vind het altijd lullig als iemand overal pre-orders gaat plaatsen en daarna de boel niet komt ophalen.
Dat is én lullig voor anderen die hem wel graag willen én voor de desbetreffende winkel. Bovendien verliezen winkels zo het vertrouwen in potentiële klanten dus kun je pre-orders zonder aanbetaling in de toekomst wellicht vergeten.

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZeLe
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-09 08:05
Knakw0rst schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 21:26:
Afhankelijk van de winkel denk ik, maar bij de BBC is hij in ieder geval vrijblijvend :) Ik mocht mijn pre-order telefonisch afzeggen als ik inmiddels al voorzien was van een ander model...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal,

Ik heb wat concrete informatie, voor als er nog een aantal dingen niet concreet waren over de leveringsdatum van de prime.

Een vriend van mij werkt bij de MM (Zwolle) en ik heb hem dan ook gevraagd om nauwlettend een oogje in het zeil te houden voor de Prime.

Vandaag waren ze binnen gekomen met de laatste zending (16:00). Er waren 3x64GB en 13x32GB versies binnengekomen.

De docking stations voor de 64GB worden gezien als een accessoires en waren nog niet geleverd. Dit gaat wellicht nog een week duren. De 32GB versie wordt gewoon verkocht met de dock.

Volgens mijn bron zit er een ''embargo'' op het product. Dit wil dus zeggen dat het nog niet verkocht mag worden voor een bepaalde datum. De afdelingschef bij de MM zei tegen mij dat hij niet eerder dan maandag mocht verkopen.

maar de officiele release van de prime is morgen rond 12:00 in amsterdam ( tijd niet geheel zeker ).

dus het zou niet meer dan logisch zijn dat ná de officiele release je de tablet kan ophalen.

reserveren kost 10% van het aankoop bedrag (wordt in mindering gebracht op de totaal factuur) en komt dus uit op 60EUR.

Verder raad ik iedereen aan om z.s.m. een te bestellen want andere continenten hebben erge problemen gehad met nieuwe levering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 21:52:
Hallo allemaal,

Ik heb wat concrete informatie, voor als er nog een aantal dingen niet concreet waren over de leveringsdatum van de prime.

Een vriend van mij werkt bij de MM (Zwolle) en ik heb hem dan ook gevraagd om nauwlettend een oogje in het zeil te houden voor de Prime.

Vandaag waren ze binnen gekomen met de laatste zending (16:00). Er waren 3x64GB en 13x32GB versies binnengekomen.

De docking stations voor de 64GB worden gezien als een accessoires en waren nog niet geleverd. Dit gaat wellicht nog een week duren. De 32GB versie wordt gewoon verkocht met de dock.

Volgens mijn bron zit er een ''embargo'' op het product. Dit wil dus zeggen dat het nog niet verkocht mag worden voor een bepaalde datum. De afdelingschef bij de MM zei tegen mij dat hij niet eerder dan maandag mocht verkopen.

maar de officiele release van de prime is morgen rond 12:00 in amsterdam ( tijd niet geheel zeker ).

dus het zou niet meer dan logisch zijn dat ná de officiele release je de tablet kan ophalen.

reserveren kost 10% van het aankoop bedrag (wordt in mindering gebracht op de totaal factuur) en komt dus uit op 60EUR.

Verder raad ik iedereen aan om z.s.m. een te bestellen want andere continenten hebben erge problemen gehad met nieuwe levering.
Misschien weet jouw vriend ook of :
- de Prime onder de BTW-actie valt
- spulletjes die twee weken voordat de BTW-actie begon zijn gekocht alsnog van de korting gebruik kunnen maken?
- Gepreorderde spulletjes meteen op de releasedatum opgehaald moeten worden, of dat je tot circa 14 januari mag wachten?

Ik heb zelf helaas geen vrienden bij de MM. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadango
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15-09 16:36
Ik hoor ook verschillende berichten va dezelfde mm. Soms pas maandag verkopen, dan komt de folder ermee uit, soms zodra ze er zijn. Ze liggen zoiezo pas maandag in de winkel, anders zijn ze op als de folder uitkomt natuurlijk. Groninhen had vandaag nog niets om 16:40, morgen maar weer eens kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Latte
  • Laatst online: 20-03 17:50
Beetje jammer; eerst waren de vermoedens €499,- voor 32GB + dock maar die prijs is nu naar €599,- gegaan zie ik op het algemene forum van de Prime.
Volgens mij hebben degenen die het van Capi hebben dan een goede deal gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:24
Volgens mij is de prijs van €499 nooit incl Dock geweest. Waarschijnlijk zal dit de prijs worden als de tab zonder dock wordt verkocht.

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Possible schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 22:51:
Volgens mij is de prijs van €499 nooit incl Dock geweest. Waarschijnlijk zal dit de prijs worden als de tab zonder dock wordt verkocht.
Inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanmiddag bij MM ROERMOND een Grey versie gereserveerd. Ze hadden er 6 waarvan slechts één Grey. Zaterdag kan ie pas opgehaald worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjoels
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 01-05 23:33
De officiële launch is morgenavond om 18.00 uur in Club Escape te Amsterdam. Ik heb 2 toegangskaarten en heb net Asus een mail gestuurd dat ik er geen gebruik van zal maken. Als ze morgen om 16.00 uur de Prime niet kunnen/willen leveren trek ik mijn pre-order terug en vraag mijn voorschot van € 120,-- voor 2 stuks terug.

Ik laat me niet piepelen door Asus. Dan maar geen Asus Prime en wacht alles lekker af en ga rustig verder op m'n UX-31.

IK BEN TOCH ZEKER NIET GEK!!!!!!!!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
hjoels schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 23:04:
De officiële launch is morgenavond om 18.00 uur in Club Escape te Amsterdam. Ik heb 2 toegangskaarten en heb net Asus een mail gestuurd dat ik er geen gebruik van zal maken. Als ze morgen om 16.00 uur de Prime niet kunnen/willen leveren trek ik mijn pre-order terug en vraag mijn voorschot van € 120,-- voor 2 stuks terug.

Ik laat me niet piepelen door Asus. Dan maar geen Asus Prime en wacht alles lekker af en ga rustig verder op m'n UX-31.

Uhm.. Ik mis je punt, waar val je precies over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjoels
J0ey schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 23:08:
[...]

Uhm.. Ik mis je punt, waar val je precies over?
Over het feit dat ze kennelijk morgen niet kunnen leveren bij MM in Breda en dat het pas volgende week zou worden. Ze zouden er gisteren zijn en de chef van de computer afdeling zei mij dat ik vandaag na 18.00 uur hem kon komen ophalen. Ja, niet dus.

De ene winkel wel leveren de andere niet, allemaal beloftes die niet worden nagekomen etc.
Ik begin het een beetje zat te worden, vandaar..................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Verwijderd schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 22:54:
Vanmiddag bij MM ROERMOND een Grey versie gereserveerd. Ze hadden er 6 waarvan slechts één Grey. Zaterdag kan ie pas opgehaald worden.
Ik ga MM Maastricht morgen eens bellen. Moet toch die kant op morgen dus ns kieken of die me meer weten te vertellen dan 'Wa's da?'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Achilles
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21-08 22:59

Achilles

Koning van de Myrmidonen

Verwijderd schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 22:54:
:( Had ik toch net beslist dat het definitief een grijze moest worden, maargoed kom er wel weer overheen hoor.
Freekers schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 23:17:
[...]

Ik ga MM Maastricht morgen eens bellen. Moet toch die kant op morgen dus ns kieken of die me meer weten te vertellen dan 'Wa's da?'
In de winkel zelf wisten ze gister nog van niks. maarja je zei het al, ligt eraan met wie je spreekt.

| Cowsmology | Met een hamer past alles, met ducktape plakt alles |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eclipse____
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02-05 11:20
hjoels schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 23:12:
[...]

Over het feit dat ze kennelijk morgen niet kunnen leveren bij MM in Breda en dat het pas volgende week zou worden. Ze zouden er gisteren zijn en de chef van de computer afdeling zei mij dat ik vandaag na 18.00 uur hem kon komen ophalen. Ja, niet dus.

De ene winkel wel leveren de andere niet, allemaal beloftes die niet worden nagekomen etc.
Ik begin het een beetje zat te worden, vandaar..................
Je begint het een beetje zat te worden? Hij is nog niet uit en je bent het al zat? Ik denk dat je teveel focust op het forum hier, beetje geduld? De launch is morgenavond, zaterdag beginnen de eerste verkopen, later zijn ze er in overvloed... Trouwens die speculatie bij MediaMarkt licht toch niet aan Asus, het is vrij normaal dat Asus niet voor de launch iedereen onbeperkt kan bevoorraden, als de MediaMarkt ervoor kiest om bepaalde vestigingen eerder te bevoorraden is dat hun keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Why_easy
Net even gezocht op de website van de MM

https://service.mediamark...ticket_faq&ticketcatid=70

Het derde punt. Ik neem dan natuurlijk ook aan dat het bij producten telt bij hun eigen winkel

[ Voor 8% gewijzigd door Why_easy op 05-01-2012 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
Why_easy schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 23:29:
Net even gezocht op de website van de MM

https://service.mediamark...ticket_faq&ticketcatid=70

Het derde punt. Ik neem dan natuurlijk ook aan dat het bij producten telt bij hun eigen winkel/
De betreffende aanbieder moet gevestigd zijn binnen een straal van vijftien km van de vestiging van Media Markt in Nederland waar de aankoop is gedaan;

Gaat dus moeilijk worden, weinig mee te winnen denk ik..

[ Voor 5% gewijzigd door J0ey op 05-01-2012 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjoels
eclipse____ schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 23:23:
[...]

Je begint het een beetje zat te worden? Hij is nog niet uit en je bent het al zat? Ik denk dat je teveel focust op het forum hier, beetje geduld? De launch is morgenavond, zaterdag beginnen de eerste verkopen, later zijn ze er in overvloed... Trouwens die speculatie bij MediaMarkt licht toch niet aan Asus, het is vrij normaal dat Asus niet voor de launch iedereen onbeperkt kan bevoorraden, als de MediaMarkt ervoor kiest om bepaalde vestigingen eerder te bevoorraden is dat hun keuze.
MediaMarkt is een Franchise organisatie en iedere winkel is zelfstandig. MediaMarkt kiest er dus niet voor om vestigingen te bevoorraden omdat de vestigingen zelfstandig de bestellingen doen.
En geduld is een schone zaak en misschien moet ik eerst tot 10 tellen, maar het is allemaal teleurstellend en er is geen lijn in het geheel. Daar wel, daar niet. Hoop dat je begrip hebt voor m'n reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Why_easy
Waarom weinig mee te winnen? Ze zijn het zelf, dus je zit toch binnen die 15km? En bcc gaat altijd mee met de actie van de MM, die zit in breda net om de hoek.

[ Voor 72% gewijzigd door Why_easy op 05-01-2012 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Latte
Possible schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 22:51:
Klopt, ik zag het staan bij "32GB" maar toen stond het woord "dock" er nog niet bij.
En ik nam toen aan dat het sowieso met dock was omdat werd verteld dat de 32GB zonder dock voorlopig nog niet wordt verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tanzer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-02-2018
hjoels schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 23:04:

Morgenavond was je misschien met een ASUS onder je arm na huis gegaaan na de launch.!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjoels
tanzer schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 23:42:
[...]

Morgenavond was je misschien met een ASUS onder je arm na huis gegaaan na de launch.!!
Ik denk het niet want ik heb het specifiek gevraagd, maar er is geen verkoop van de Prime op de launch.
In de uitnoding staat "dat je er als een van de eersten in de Benelux de Eee Pad Transformer Prime kunt uitproberen en bekijken. Drankjes en lichte snacks zijn deze avond voorzien".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hjoels schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 23:47:
[...]

Ik denk het niet want ik heb het specifiek gevraagd, maar er is geen verkoop van de Prime op de launch.
In de uitnoding staat "dat je er als een van de eersten in de Benelux de Eee Pad Transformer Prime kunt uitproberen en bekijken. Drankjes en lichte snacks zijn deze avond voorzien".
Doos bitterballen en een paar terug gekomen review modellen. ;)
Ben benieuwd of er ook een paar azijnzeikerds naar et feestje komen om asus te flamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greenlizzard
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18-09 21:28
hjoels schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 23:47:
[...]

Zijn zeker niet overdraagbaar die kaarten :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
Verwijderd schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 23:53:
[...]
Doos bitterballen en een paar terug gekomen review modellen. ;)
Ben benieuwd of er ook een paar azijnzeikerds naar et feestje komen om asus te flamen.
Je moet uitgenodigd worden. En er zal best wel beveiliging zijn. Tevens waarom zou je hun willen flamen, wat hebben ze jou fout gedaan? Hebben ze de beslissing voor jou gemaakt om de Prime te kopen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

J0ey schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 23:56:
[...]
Je moet uitgenodigd worden. En er zal best wel beveiliging zijn. Tevens waarom zou je hun willen flamen, wat hebben ze jou fout gedaan? Hebben ze de beslissing voor jou gemaakt om de Prime te kopen? :P
Je wil toch niet zeggen dat Asus en hun techs tot nu toe netjes bezig geweest zijn? Ze hebben best wel wat steekjes laten vallen, en de mensen die bij Capri gekocht hebben, hebben inmiddels al hier en daar wat vervelende dingen met hun nieuwe aanwinst gehad. Ik kan me best voorstellen dat er iemand bijvoorbeeld over de slecht tot zelfs helemaal niet werkende GPS begint te bashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Kunnen we het hier aub over levertijden, prijzen en winkels houden? Technische problemen en dergelijke horen hier niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Achilles schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 23:21:
In de winkel zelf wisten ze gister nog van niks. maarja je zei het al, ligt eraan met wie je spreekt.
Aargh en er zit geen BCC in Maastricht. Je zult maar in dat gat wonen wat 't zuiden heet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjoels
greenlizzard schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 23:55:
[...]

Zijn zeker niet overdraagbaar die kaarten :*)
Nee, de kaarten zijn op naam en ik denk dat je je bij aankomst moet legitimeren, dus helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pikkemans
  • Laatst online: 18-09 17:40
Vandaag om 17:00 uur even langs de MM Enschede en BCC. Kijken of ze vandaag nog iets willen verkopen of even een voorraden check doen. Mochten die voorraden al op of gereserveerd zijn ga ik morgen even langs de MM en BCC in Hengelo.

Als het niet anders is zal ik inderdaad moeten wachten tot maandag. ;w arhg.. first world problems...

[ Voor 4% gewijzigd door Pikkemans op 06-01-2012 07:42 . Reden: trolololo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peterjgp
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16-09 12:34
@elma_illusion.

Volgens mij zitten we in dezelfde hoek van het land :)
Ik heb mijne vorige week gepre-ordered bij de MM in Enschede. Als het goed is zou ik hem morgen op kunnen halen. Ga ook proberen hem vandaag vast op te halen aangezien ik morgen jarig ben en er dan al graag mee wil spelen :P

Gisteravond de MM in Hengelo gebeld, maar die wisten bijna niet eens van de komst van de Prime af. Navragen leerde dat ze hem "ergens" volgende week verwachten....maarja je weet het nooit. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimpyrulez
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 07:46
Peterjgp schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 08:58:
@elma_illusion.

Volgens mij zitten we in dezelfde hoek van het land :)
Ik heb mijne vorige week gepre-ordered bij de MM in Enschede. Als het goed is zou ik hem morgen op kunnen halen. Ga ook proberen hem vandaag vast op te halen aangezien ik morgen jarig ben en er dan al graag mee wil spelen :P

Gisteravond de MM in Hengelo gebeld, maar die wisten bijna niet eens van de komst van de Prime af. Navragen leerde dat ze hem "ergens" volgende week verwachten....maarja je weet het nooit. :+
Zit ook in dezelfde hoek te vissen ;)
Wou anders straks effe hengelo bellen, maar dat heeft dus geen zin.
Of vanmiddag uit het werk eens effe langs rijden.

Als ik meer weet dan laat ik het wel even weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pikkemans
stimpyrulez schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 09:04:
[...]

Zit ook in dezelfde hoek te vissen ;)
Of vanmiddag uit het werk eens effe langs rijden.

Als ik meer weet dan laat ik het wel even weten.
Wat ik wel heb begrepen uit dit topic is dat bellen met MM of BCC het zelfde resultaat geeft alsof je bij de MacDonalds vraagt of ze een Prime hebben.

Zoals mijn mede Twentenaren hierboven ga ik vandaag gewoon langs de winkel om te vragen bij de meneer van de tablet afdeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pikkemans
Beschikbaarheid Mycom.nl (incl. de winkels):

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw email,

Er is helaas nog geen exact leverdatum bekend.
Onze excuses voor het ongemak.

Vertrouwende erop u hiermede voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XENTiC
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-08-2024
elma_illusion schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 09:35:
Beschikbaarheid Mycom.nl (incl. de winkels):

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw email,

Er is helaas nog geen exact leverdatum bekend.
Onze excuses voor het ongemak.

Vertrouwende erop u hiermede voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Had net Mycom ook gemaild, zelfde reactie maar verzekerde wel dat ze hem zeker gingen verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

Spooksel

Spooksel!

Ja, dat zeggen ze allemaal. Maar wanneer... dat is het probleem! Kun je wel leuk tegen die winkel zeggen dat de verkoop op de 7e begint... meh!

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Ik zal dadelijk eens MM Maastricht en Heerlen (nogmaals) bellen om te kijken of er vandaag wat snugger personeel aanwezig is. Maar 'tis vrijdag dus ik vrees het ergste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thinkfresh
  • Laatst online: 06-07-2019
Peterjgp schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 08:58:
stimpyrulez schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 09:04:
Heb gisteren met MM Hengelo gebeld en heb gewoon kunnen reserveren. Zaterdag kunnen we ze ophalen.

Ligt er volgens mij gewoon aan wie je aan de lijn hebt, heb eerst gesproken met Jeroen en werd later teruggebeld door Remco die de reservering telefonisch heeft bevestigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister even bij BCC Hengelo langs geweest. Die gaven aan dat het tussen 1 en 3 weken zou duren.

Dus even bij de buren (Media Markt) naar binnen gestapt. Daar hadden ze ze al in het magazijn liggen. De verkoper wilde er bijna 1 voor me uit het magazijn halen maar toen werd hem verteld dat ie ze zaterdag pas mocht verkopen.

Dus 1 gereserveerd. Er waren toen 2 grijze gereserveerd en ik was de derde. Volgens mij hadden ze 5 grijze liggen. De champagne hadden ze nog geen reserveringen voor. Weet alleen niet hoeveel ze er hadden liggen.

MirageH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peterjgp
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16-09 12:34
:F wat een aparte knakkers daar bij de MM Hengelo.
Heb ze rond 18.15 gebeld en echt met iemand op de tablet afdeling gesproken.
Blijkbaar weten ze van elkaar niet wat ze daar aan het doen zijn. |:(

Wel mooi natuurlijk voor degene die hem alsnog vast kon bestellen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forza11
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02-08 06:49
iemand nog wat van Capi vernomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MM Breda gebeld, kon wel reserveren aan de winkel niet telefonisch en moet dan 10% aanbetalen, leveren eind Januari

We zullen nog best even geduld op moeten brengen als ik alles zo eens lees, weinig voorraad.

Jos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Werd precies net gebeld door MM Hengelo. Hij ligt klaar en ik kan hem morgen ophalen.

Heb nog geprobeerd of ik hem misschien vanavond al op kon halen (omdat launch party vanavond al om 18:00 is) maar helaas morgen pas.

Dus morgen om 9 uur maar richting Hengelo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oaquasis
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-09 21:31
Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 10:30:
MM Breda gebeld, kon wel reserveren aan de winkel niet telefonisch en moet dan 10% aanbetalen, leveren eind Januari
Begin inderdaad het idee te krijgen dat Breda ze laat binnen gaat krijgen (of ze zijn alle vragen zat). Ik hou het forum vandaag wel in de gaten, als ie ergens te krijgen is vandaag of morgen en het is een beetje bereisbaar vanaf Roosendaal, dan spring ik zo in de auto...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goherjo
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 31-07 08:10
Gisteren cd-rom-land gevraagd of ik hem daar kon bestellen,
dit was hun antwoord.

Hoi Joris, helaas niet! Er is erg veel onduidelijkheid over de leveringen van de transformer prime.
Er zijn een paar stuks in Nederland aangekomen en die zijn naar de bekende retailketens gegaan en dan ook 1-2 stuks per vestiging. Hoewel morgen officieel het launch-event is is de verwachting dat deze pas tegen het einde van de maand goed leverbaar gaan worden.

Dat wordt dus afwachten hiero. :(

PSN: Klussertt (GTA V)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Freekers schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 09:44:
Ik zal dadelijk eens MM Maastricht en Heerlen (nogmaals) bellen om te kijken of er vandaag wat snugger personeel aanwezig is. Maar 'tis vrijdag dus ik vrees het ergste.
Rij dan even door naar MM Roermond ! kom daar net vandaan ze mochten mij er nu nog geen mee geven maar wel pas na 16:00 ! dus ik heb er maar meteen 1 laten reserveren er zijn er nog 4 beschikbaar ! (Champagne)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er ook nog bevindingen van winkels in Flevoland en Noord-Holland? Bijvoorbeeld de winkels in Almere, Lelystad en Amsterdam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gardenman
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 07-01-2022
Coolblue bevestigd dat ze morgen in rotterdam voorraad hebben. Ik heb ze gevaagd of ze morgen in eindhoven ook een voorraad hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gdl
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17-09 16:20

gdl

Volgens een reclame mail van Paradigit, die ik een half uurtje geleden kreeg, kun je nu bestellen bij ze (www.paradigit.nl) en wordt hij volgende week afgeleverd. Voor zover ik kon zien voor de 32GB alleen de grijze variant, en voor de 64 GB beide kleuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBotman
  • Laatst online: 17-09 20:40
gdl schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 11:05:
Volgens een reclame mail van Paradigit, die ik een half uurtje geleden kreeg, kun je nu bestellen bij ze (www.paradigit.nl) en wordt hij volgende week afgeleverd. Voor zover ik kon zien voor de 32GB alleen de grijze variant, en voor de 64 GB beide kleuren.
Is die website nu opeens zo drukbezocht dat die pagina niet meer laadt of ligt het aan mijn verbinding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BBotman schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 11:13:
[...]

Is die website nu opeens zo drukbezocht dat die pagina niet meer laadt of ligt het aan mijn verbinding?
Hier ook tergend traag, maar hij doet et wel. Directe link:
http://www.paradigit.nl/P...utm_campaign=hp_producten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eclipse____
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02-05 11:20
Bij mij ook zeer traag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBotman
Hmm.. helaas, geen Champagne. Even wachten tot een ander ze verkoopt dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• habermas
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08-06 18:52
zal na het werk even bij Mediamarkt Amsterdam Bijlmer binnenlopen, kijken of ze em daar op voorraad hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doncalitri
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12-09 10:33
Iemand enig idee waar ik de dock voor de prime los kan krijgen? Liefst champagne goud kleur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wormzz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-09 14:43
Ik zie zojuist via de Tweakers Pricewatch dat ze via Komplett.nl ook te pre-orderen zijn. :)
Ze krijgen morgen de eerste modellen binnen volgens de site! Komplett.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga morgen een poging doen bij verscheidene winkels. Ik houd jullie op de hoogte als ik een winkel heb gevonden met meer vooraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forza11
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02-08 06:49
ze hebben de gouden (die meer zilver is) bij de MM Arena, de grijze is er niet. Er liggen er genoeg op voorraad, aanbetaling en je mag hem om 16:00 ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03 14:35

_the_crow_

Rare vogel

Ik zie de 32GB+dock staan in het grijs en de 64GB in grijs en champagne. Allemaal €599,-. :)

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klbob
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 26-08 13:16
op marktplaats staat iemand die de 64GB met of zonder dock aanbied.
de prijs is wel hoog E650 + dock E150

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gardenman
Coolblue eindhoven heeft hem pas vanaf begin volgende week in de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoemtoeter
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07-02 11:40
Dankjewel! De site is inderdaad tergend traag, maar mijn bestelling is gelukt (32GB + Dock). Nu maar hopen dat de drukte op hun site geen voorbode is van teleurstellend late levering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doncalitri
Mediamarkt @MediamarktZM 2h

Nu in de winkel! #Asus #Transformer #Prime #TF201 32GB • Met upgrade naar #Android 4.0 • NVIDIA® Tegra®3 Quad-core CPU pic.twitter.com/C1ARkXsK

Hij ook al online te bestellen bij MM online,staat direct leverbaar. Dus wss morgen in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimK1990
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-09 07:59
Weet iemand toevallig hoe het zit bij MM utrecht of BCC Hilversum? of een mogelijke koop poging in de buurt van baar (hilversum, Amsersfoort?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjoels
_the_crow_ schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 11:23:
[...]
Ik zie de 32GB+dock staan in het grijs en de 64GB in grijs en champagne. Allemaal €599,-. :)
Je kunt op deze site wel goed de kleuren zien grijs en champage. Ik ga nu voor de champage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doncalitri
TimK1990 schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 11:42:
Weet iemand toevallig hoe het zit bij MM utrecht of BCC Hilversum? of een mogelijke koop poging in de buurt van baar (hilversum, Amsersfoort?)
Je kan de Saturn in Nieuwegein ook evt ff proberen te bellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Balen. Volgens mij zijn de 32GB's nog niet te verkrijgen zonder dock.

Zodirect nog maar wat telefoontjes plegen naar winkels, kijken waar ze voorraad hebben.

Klopt het dat je hem bij sommige MM ketens vanmiddag om 4 uur al kunt ophalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doncalitri
Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 11:45:
Balen. Volgens mij zijn de 32GB's nog niet te verkrijgen zonder dock.

Zodirect nog maar wat telefoontjes plegen naar winkels, kijken waar ze voorraad hebben.

Klopt het dat je hem bij sommige MM ketens vanmiddag om 4 uur al kunt ophalen?
woon je toevallig in de buurt van Den Haag? Zou graag je dock willen overnemen indien je de champagne gouden kleur neemt..

MediaMarkt Zoetermeer heeft hem volgens hun twitter al in de winkel liggen nu!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

doncalitri schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 11:42:
Mediamarkt @MediamarktZM 2h

Nu in de winkel! #Asus #Transformer #Prime #TF201 32GB • Met upgrade naar #Android 4.0 • NVIDIA® Tegra®3 Quad-core CPU pic.twitter.com/C1ARkXsK

Hij ook al online te bestellen bij MM online,staat direct leverbaar. Dus wss morgen in huis.
Nu in de winkel! Haha ok dan. Straks na 4 uur eens bellen met de MM in Bergen op Zoom,
de kans dat ik vanmiddag mijn prime heb wordt steeds groter.

Hopelijk wordt het geen koude kermis, de man die hem voor me reserveerde zei maandag pas te leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doncalitri
Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 11:48:
[...]
Nu in de winkel! Haha ok dan. Straks na 4 uur eens bellen met de MM in Bergen op Zoom,
de kans dat ik vanmiddag mijn prime heb wordt steeds groter.

Hopelijk wordt het geen koude kermis, de man die hem voor me reserveerde zei maandag pas te leveren.
Succes :-), overigens komt die tweet wel van MediaMarkt Zoetermeer, elke MM is ook anders,zelfs qua prijs.
Overigens is de tablet wel bij elke MM nog volgende de officiele adviesprijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-09 21:22
Ik denk ook dat Capi zich niet zoveel aantrekt van NL launch date. Ze zitten op een INTERNATIONALE vluchthaven... :)
Weet niet meer wie hier op het forum had gepost dat Capi ze al had maandag, maar namens mij en tientallen andere Tweakers; bedankt! :)

[ Voor 36% gewijzigd door Soeski op 06-01-2012 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Latte
Weet iemand of de champagne-gold, 32GB versie + dock verkrijgbaar is in de Media Markt Rotterdam (Beijerlandselaan en/of het centrum)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

doncalitri schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 11:49:
[...]
Succes :-), overigens komt die tweet wel van MediaMarkt Zoetermeer, elke MM is ook anders,zelfs qua prijs.
Overigens is de tablet wel bij elke MM nog volgende de officiele adviesprijs.
Daarom zal ik even bellen voor ik er heen ga. ;) En als ze miepen dat et niet gaat probeer ik nog even wat te wrikken met het feit dat andere MM ze al wel aan het uitleveren zijn. >:) Hatsikidee, hier met die grenadine!

Ik neem overigens wel een SD kaartje mee met gekleurde .JPG's, om in de auto even het scherm te testen voor ik weer naar huis ga. Als er dooie pixels in zitten of de bloeding is te erg, kan ik meteen weer naar binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:21

Arfman

Drome!

Latte schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 12:03:
Weet iemand of de champagne-gold, 32GB versie + dock verkrijgbaar is in de Media Markt Rotterdam (Beierlandselaan en/of het centrum)?
Ehh ...
Media Markt
Rotterdam Beijerlandselaan
Beijerlandselaan 2
3074 EJ Rotterdam
Tel: 010-4925900

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gardenman
De Mediamarkt in Eindhoven heeft ze ook liggen maar verkopen pas vanaf morgen. Ik heb de telefoniste gezegd dat veel andere mediamarkten ze al vanaf vandaag 4 uur gaan verkopen. Ze ging dit navragen bij de afdelingen dus misschien vandaag ook al te verkrijgen bij mediamarkt Eindhoven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
Volgens mij kan beter langsgaan, belde net ook weer de MM in Ede "Transformer Prime? Wat is dat?" "Nee, die staat nog niet in het systeem, sorry.."

Paar dagen terug was die nog maandag daar, maargoed. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjoels
Why_easy schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 20:36:
Bij de MM in breda zijn ze dinsdag binnen en ze komen 3 dagen later pas de winkel in(vraag me niet waarom :S)
Een beetje vreemd bericht als ze dinsdag binnenkomen en dan pas 3 dagen later verkopen. Willen ze niet verkopen daar???

Ik ga over een paar uur maar weer eens bij ze langs. Wie weet................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oaquasis
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-09 21:31
hjoels schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 12:09:
[...]

Een beetje vreemd bericht als ze dinsdag binnenkomen en dan pas 3 dagen later verkopen. Willen ze niet verkopen daar???

Ik ga over een paar uur maar weer eens bij ze langs. Wie weet................
Ik weet niet helemaal hoe je dat moet lezen btw...Komen ze aanstaande dinsdag pas binnen? Of zijn ze al afgelopen dinsdag binnen gekomen.
Ik weet wel dat ze niet geboekt stonden in hun voorraad. (Toen ik reserveerde stond de voorraad op -1, en laat dat nu net jouw reservering zijn hjoels).

Dus ik lees dat als ze komen aanstaande dinsdag binnen.

Edit: Ik twijfel een beetje of ik mss naar Zoetermeer rij. Ik wil dat ding gewoon nu hebben ;)....Maar ik had ergens gelezen dat ze daar geen Grijze 32Gb meer hadden. Eerst maar eens effe bellen...

[ Voor 12% gewijzigd door Oaquasis op 06-01-2012 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

J0ey schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 12:08:
Volgens mij kan beter langsgaan, belde net ook weer de MM in Ede "Transformer Prime? Wat is dat?" "Nee, die staat nog niet in het systeem, sorry.."

Paar dagen terug was die nog maandag daar, maargoed. :P
MM Heerlen is dus niet de enige waar de full retard mode enabled is. Maar goed, daar in Ede kijken ze iig nog in het systeem. In Heerlen zijn ze nog te lam om uberhaubt te kijken. 'Ken ik niet dus bestaat niet' is daar de regel volgens mij.
Ik heb zo een afspraak in Maastricht. Zal op de terugweg even langs de MM in Mestreech rijden. Als die 'm niet hebben, rij ik nog even langs die in Heerlen om daar nog eens te kijken. Zo niet is het jammer dan en wacht ik wel tot volgende week oid. Roermond is me nét te ver weg ;)

[ Voor 20% gewijzigd door Freekers op 06-01-2012 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gardenman
De persoon bij de mediamarkt in Eindhoven wist waar ze het over had. En ze verzekerde mij dat ze op voorraad waren. En dat ze pas vanaf morgen verkocht werden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4c2Q
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21-09 20:46
MediaMarkt Arnhem vanaf 4 uur :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oprel
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-08 10:42
Capi, schiphol 7.30 uur vanmorgen (6-01) --> niet meer leverbaar vandaag
Wanneer wel --> weten we niet.
Het antwoord van man met paarde staart achter de toonbank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
D3x1l schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 12:15:
MediaMarkt Arnhem vanaf 4 uur :D
Echt, hoeveel hebben ze daar? Anders maar ff gaan treinen misschien. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjoels
Oaquasis schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 12:12:
[...]

Ik weet niet helemaal hoe je dat moet lezen btw...Komen ze aanstaande dinsdag pas binnen? Of zijn ze al afgelopen dinsdag binnen gekomen.
Ik weet wel dat ze niet geboekt stonden in hun voorraad. (Toen ik reserveerde stond de voorraad op -1, en laat dat nu net jouw reservering zijn hjoels).

Dus ik lees dat als ze komen aanstaande dinsdag binnen.
Ik ben (bijna) dagelijks wel even bij de MM Breda omdat het bij mij om de hoek is. In hun computer staat dat ze 4-1-2012 geleverd zouden worden en dat was woensdag. En inderdaad ik was de -1 en gisteravond stond hij op -2, dus dat ben jij dan waarschijnlijk. Ik heb de bestelling die ze gedaan hebben gezien, t.w. 7 stuks grijs 32GB, 20 stuks 32GB champage en 4 stuks 64GB grijs. Weet natuurlijk niet of ze alles tegelijk binnen krijgen, maar als dat a.s. dinsdag is is het heel merkwaardig dat je die dan 3 dagen later gaat verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4c2Q
J0ey schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 12:17:
[...]

Echt, hoeveel hebben ze daar? Anders maar ff gaan treinen misschien. :P
Niet gevraagd sorry, was al blij toen ze zei dat het te koop was :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Latte
Arfman schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 12:04:
[...]

Ehh ...
Media Markt
Rotterdam Beijerlandselaan
Beijerlandselaan 2
3074 EJ Rotterdam
Tel: 010-4925900
Als ik thuis was, had ik natuurlijk zelf geïnformeerd.
Gezien dit niet zo is, vraag ik of iemand deze info al weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net de 32GB besteld bij Tabletcenter.nl. Volgens de site en de bevestigingsmail wordt hij waarschijnlijk morgen bezorgd. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 12:20:
Net de 32GB besteld bij Tabletcenter.nl. Volgens de site en de bevestigingsmail wordt hij waarschijnlijk morgen bezorgd. :*)
Misschien wordt het tijd om de pricewatch eens te updaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• purpledragon
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17-09 21:40
Gisteren om kwart voor 6 bij de MM Rijswijk binnengelopen. Ze hadden ze binnen. De grijze waren allemaal gereserveerd, maar ze hadden nog wel enkele champagne liggen. Die dus maar meteen meegenomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBotman
Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 12:20:
Yeah ik ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4c2Q
Iemand die weet of je bij de MM met creditcard kan betalen?
Pagina: 1 ... 7 ... 20 Laatste

Let op:
Dit topic is voor informatie omtrent levertijden en prijzen, en niets anders