Moraal van het verhaal: Uit met die hap-The_Mask- schreef op zondag 10 november 2013 @ 16:59:
[...]
Je weet dat Cooler Master nog nooit een voeding gemaakt heeft toch? Je weet ook dat sommige Cooler Master door Seasonic zijn gemaakt. Weet je dan ook dat de VS serie door Enhance is gemaakt en Enhance altijd de goede voedingen van Cooler Master zijn geweest en dat Cooler Master naar eigen zeggen een andere weg is in geslagen met hun voedingen?
Maar met zo'n redenering kun je beter ook niet gaan voor de Antec. De Antec Smart Powers en ook andere Antec's die door CWT zijn gemaakt hadden allemaal fuhjyyu condensators. Bijna al deze voedingen zijn ondertussen al overleden en een groot deel daarvan heeft PC's gesloopt...
Overigens kun je dan ook beter geen Enermax en Corsair nemen een aanzienlijk deel van hun voedingen zijn gemaakt door CWT.
Is beter gewoon om geen voeding te nemen en de PC uit te laten denk ik, dat lijkt mij de beste optie!
Even sirieus, ik word er persoonlijk niet vrolijk van om te leven met het feit dat er een CM voeding in de pc zit als dit makkelijk voorkomen had kunnen worden.
Als een CM voeding en een SS voeding exact hetzelfde zijn, en zullen we zeggen de CM 10 euro goedkoper is, 69 en 79, had ik nog steeds dat extra tientje neergelegd voor de SS.