Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exbloder
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21-05 22:39
FerdiV schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 01:48:
Ik heb een vraag over de DLC. Is dit een toevoeging aan je huidige game of is dit een apart deel dat je op kan starten?

M.a.w., ik ben nu met de normale game bezig en kan ik de DLC toevoegen om elk moment wanneer ik wil de quests te starten?
Een NPC komt je simpelweg uitnodigen naar het DLC gedeelte(vaag, wil geen spoilers weggeven) wanneer je lvl 10 of hoger bent. Je kan dus gewoon in je huidige savegame blijven, een NPC komt simpelweg(zoals bvb een courier, komt je gewoon ontmoeten in een stad) praten met je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr-Music
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Zo ook maar even Skyrim gekocht in de aanbieding!
Maar wat een spel zeg..pfff dat gaat me veel uurtjes kosten, het ziet er goed uit en speelt soepel.

Ik zeg Save, Save, Save !!!

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 28-06 09:20
Exbloder schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 01:55:
[...]

Een NPC komt je simpelweg uitnodigen naar het DLC gedeelte(vaag, wil geen spoilers weggeven) wanneer je lvl 10 of hoger bent. Je kan dus gewoon in je huidige savegame blijven, een NPC komt simpelweg(zoals bvb een courier, komt je gewoon ontmoeten in een stad) praten met je.
Ok, dus het is wel gescheiden? En je moet hem direct starten? Je kunt de items van de DLC niet in het gewone spel krijgen of nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is gewoon extra content in de bestaande spelwereld, dus er zijn nieuwe locaties op je map en nieuwe quests en nieuwe NPC's en items. Je kunt tussen 2 Dawnguard-quests in gewoon andere quests enzo doen.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-02 21:20

.Gertjan.

Owl!

Mr-Music schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 11:01:
Zo ook maar even Skyrim gekocht in de aanbieding!
Maar wat een spel zeg..pfff dat gaat me veel uurtjes kosten, het ziet er goed uit en speelt soepel.

Ik zeg Save, Save, Save !!!

_/-\o_
:) Ik heb hem ook een tijdje geleden gekocht en ben nog steeds verslaafd :P Ben pas op level 13, dus ga nog niet zo heel hard, maar kan ontzettend genieten van het spel. Alleen al rondlopen door de omgeving en soms een draak over zien vliegen maakt mij al blij :D

Overigens heb ik de laatste paar uren die ik speelde best wat pech gehad. Eerst in mijn donder gebeten door een vampier, voor ik het wist was ik de meest gehate persoon in Skyrim :'( Gelukkig had ik nog een save van voor mijn Level 4 vampirisme, maar dat was wel even spannend om cured te worden.

Daarnaast is Lydia doodgegaan tijdens een van mijn quests (waarschijnlijk mijn eigen schuld) en ben ik sindsdien op zoek naar een nieuwe follower. Nu heb ik er eindelijk weer een en wil ik die als muilezel gebruiken (Lydia had best wat spul bij), kan ik haar niet meer terugvinden. Ze lag eerst in de cave waar ze gestorven was, maar daar lijkt ze nu niet meer te liggen ook in de tombes is ze niet meer te vinden...
spoiler:
Had ook al een companion geprobeerd te regelen, maar die willen eerst dat je best wat dingen voor ze doet waarbij ik er nu eentje heb die ik alleen niet trek denk ik, ik moet iets halen bij een kasteeltje maar de silver claws zijn door een beetje overpowered...

Ik was helaas te laat om Lydia met een save te herstellen, ik kwam pas aan het einde van de quest erachter dat ik haar kwijt was :+ Ben haar wel vaker kwijt (dan komt ze na een paar minuten weer tevoorschijn), maar nu lag ze dus dood in de ingang van de grot :'(

Nu denk ik dat ik met level 13 nog niet heel veel boeiend spul heb gevonden, maar was wel een beetje gehecht aan mijn dragon-scales enzo :P

The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je een huisje regelt dan hoef je je spulletjes niet de hele tijd mee te zeulen :)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.

.Gertjan.

Owl!

anandus schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 16:27:
Als je een huisje regelt dan hoef je je spulletjes niet de hele tijd mee te zeulen :)
Maar het huisje was redelijk duur 5000 gold, die had ik nog niet :-(
Gelukkig vond ik ergens een huurling die ik kon inhuren, dus ik heb weer een follower :)

Weet iemand trouwens wanneer de patch voor de PS3 uitkomt? Ik lees her en der wisselende berichten... Mounted combat lijkt me namelijk wel handig. Mijn paarden zijn over het algemeen niet echt "legaal" verkregen :+ Tijdens combat lopen ze gewoon vrolijk weg :-(

Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18-09 00:13
Over paarden gesproken. Hoe vind ik mijn paard terug? Als ik afstap en op mijn donder krijg van een monster, wil ik nog wel eens een stuk gelopen hebben tijdens het gevecht. Ik weet dan niet meer waar ik afgestapt ben.

Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.

.Gertjan.

Owl!

Xyphoid schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 17:29:
Over paarden gesproken. Hoe vind ik mijn paard terug? Als ik afstap en op mijn donder krijg van een monster, wil ik nog wel eens een stuk gelopen hebben tijdens het gevecht. Ik weet dan niet meer waar ik afgestapt ben.
Ze schijnen soms terug te lopen naar de ranch waar je ze vandaan hebt, maar dat deed mijn paard ook niet toen hij wegliep tijdens een gevecht. Mis mijn knol nog steeds :'(

En om nou steeds weer een nieuwe te kopen wordt ook een prijzige hobby.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:28
Was daar geen mod voor? Dacht dat er eentje was die een puntje op je map zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik gebruik de mod Convenient Horses, heel erg fijn :)
Daar kan je je paard gewoon oproepen met een toeter. Past prima in het spel.
en heel veel andere extra's, zoals Horse armor, plukken en praten vanaf de rug van je paard, etc :)

Mar wel een nogal uitgebreide mod voor als je alleen maar makkelijk je paard terug wil vinden :P
Was die mod niet "Dude, where's my horse?" of zoiets?
edit:
Ohnee, zo heette die mod voor Oblivion :P

[ Voor 58% gewijzigd door anandus op 07-08-2012 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el-jorge
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-09 11:20

el-jorge

turn around and feel the vibe

Je hebt een whistle mod, kan je fluiten en dan komt je paard weer terug.

Spielerei...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Ik ben trouwens voor het eerst in Blackreach geweest. Wat ongelooflijk groot zeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje84
  • Laatst online: 04-06 14:43
Ik ben van plan om de game een keer voor de PS3 te halen.
Nu weet ik van de problemen in het begin dat het spel op een gegeven moment onspeelbaar wordt door het memory probleem van de PS3. Dit schijnt door bepaalde keuzes te gebeuren of zoiets en is pas te merken bij een speelduur van ongeveer 100+ uur.
Is dit probleem al opgelost? Of zijn er andere known bugs sinds patch 1.5?
Wil hem graag spelen, maar twijfel of ik hem moet halen ivm eventuele problemen.

Intel© Conroe E6600 | Asus P5Q PRO Turbo | Sapphire Vapor-X HD5770 1GB | G.E.I.L. 2 GB DDR2-667 Kit CL4 4-4-12 | WD Caviar SE16 2x250GB (S-ATA2) (Raid0) | Sunbeam Trio | Chaintec CFT-500A | Windows XP Pro SP3 | Samsung Syncmaster S23A350H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Tijgertje84 schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 14:22:
Nu weet ik van de problemen in het begin dat het spel op een gegeven moment onspeelbaar wordt door het memory probleem van de PS3. Dit schijnt door bepaalde keuzes te gebeuren of zoiets en is pas te merken bij een speelduur van ongeveer 100+ uur.
Is dit probleem al opgelost? Of zijn er andere known bugs sinds patch 1.5?
Wil hem graag spelen, maar twijfel of ik hem moet halen ivm eventuele problemen.
Skyrim is één van de redenen geweest dat mijn PS3 weg is gegaan en ingewisseld is voor een 360. Die heeft totaal geen problemen. Volgens mij blijft het schokken tijden het gamen op de ps3 gewoon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hawker
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 19-06 19:15
Xyphoid schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 17:29:
Zodra ik mijn paard nodig heb dan doe ik even snel fasttravel naar een locatie dicht in de buurt en dan staat hij naast je te wachten. Werkt volgens mij bij iedere willekeurige locatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18-09 00:13
Bedankt voor de oplossingen voor je paard. Heb alleen geen zin om met mods te klooien (qua games ben ik geen tweaker. ik wil gewoon spelen), dus zal voorlopig wel fast travel naar de dichtsbijzijnde locatie gebruiken.

Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:03

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Voor het toevoegen van mods in Skyrim hoef je geen tweaker te zijn hoor. Met de Nexus Mod Manager is het al erg gemakkelijk; Via de Steam Workshop is het NOG makkelijker.
Mijn paard was trouwens gratis; Als je vanaf Helgen naar het oosten loopt (door de bergen richting Ivarstead) kom je op een gegeven moment een loslopend paar tegen (vlakbij Alchemist's Shack). Er staat dan wel "steal horse", maar omdat er niemand in de wijde omtrek is heeft dat geen gevolgen.

[ Voor 46% gewijzigd door Blisterin_Bull op 08-08-2012 14:52 ]

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fub
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:13

fub

Tijgertje84 schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 14:22:
Ik speel het spel ook op de PS3, en ik heb er (in mijn eerste karakter) nu zo'n 180 uur in zitten. Af en toe is er nog wel iets van een hapering, maar over het algemeen is het heel redelijk speelbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hawker
Blisterin_Bull schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 14:49:
Voor het toevoegen van mods in Skyrim hoef je geen tweaker te zijn hoor. Met de Nexus Mod Manager is het al erg gemakkelijk; Via de Steam Workshop is het NOG makkelijker.
Mijn paard was trouwens gratis; Als je vanaf Helgen naar het oosten loopt (door de bergen richting Ivarstead) kom je op een gegeven moment een loslopend paar tegen (vlakbij Alchemist's Shack). Er staat dan wel "steal horse", maar omdat er niemand in de wijde omtrek is heeft dat geen gevolgen.
Is het dan niet zo dat als je ooit betrapt bent op stelen dat je dan dat paard kwijt bent? Dat hij dan weer op de orginele plek staat? Zo gaat het in ieder geval met gestolen items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje84
  • Laatst online: 04-06 14:43
fub schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 15:01:
[...]

Ik speel het spel ook op de PS3, en ik heb er (in mijn eerste karakter) nu zo'n 180 uur in zitten. Af en toe is er nog wel iets van een hapering, maar over het algemeen is het heel redelijk speelbaar.
Zou het misschien te maken kunnen hebben met de verschillende type PS3's..??
Zo heb ik de Slim 320GB en kan me goed voorstellen dat op de oudere modellen (lees FAT series) dat daar dit probleem eerder optreed..??

Intel© Conroe E6600 | Asus P5Q PRO Turbo | Sapphire Vapor-X HD5770 1GB | G.E.I.L. 2 GB DDR2-667 Kit CL4 4-4-12 | WD Caviar SE16 2x250GB (S-ATA2) (Raid0) | Sunbeam Trio | Chaintec CFT-500A | Windows XP Pro SP3 | Samsung Syncmaster S23A350H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

hawker schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 15:17:
[...]

Is het dan niet zo dat als je ooit betrapt bent op stelen dat je dan dat paard kwijt bent? Dat hij dan weer op de orginele plek staat? Zo gaat het in ieder geval met gestolen items.
Geen flauw idee, maar een paard is geen item in je inventory dus het lijkt me sterk.

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoseSolane
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20-09 07:30
Blisterin_Bull schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 15:28:
[...]

Geen flauw idee, maar een paard is geen item in je inventory dus het lijkt me sterk.
Ik dacht dat een gestolen paard er meteen vandoor gaat als je afstapt? Dat lijkt me niet zo handig. Of doet dit exemplaar dat niet? Ik heb wel eens een paard "geleend" van een paar bandits die er geen meer nodig hadden :+ en die ging er met een rotvaart vandoor toen ik afstapte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kbloem schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 13:37:
Ik ben trouwens voor het eerst in Blackreach geweest. Wat ongelooflijk groot zeg...
Inderdaad een van de beste en grootste dungeons. Had wel een quest gemist daar en zie er nu wel tegenop om terug te gaan en dat hele eind weer opnieuw te doorlopen... denk dat het de volgende playthrough wordt.

De mod convenient horses ziet er wel erg goed uit. Een van de nadelen van horses is dat je moet afstappen voor interactie en dan is deze mod een uitkomst. Moet zeggen dat de paarden erg debiel lopen (bijna zweven) wat nog wel een groot nadeel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

RoseSolane schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 11:36:
[...]

Ik dacht dat een gestolen paard er meteen vandoor gaat als je afstapt? Dat lijkt me niet zo handig. Of doet dit exemplaar dat niet? Ik heb wel eens een paard "geleend" van een paar bandits die er geen meer nodig hadden :+ en die ging er met een rotvaart vandoor toen ik afstapte.
Deze doet dat niet en vecht zelfs met je mee. Het is dus echt mijn paard, wat ikzelf ook vreemd vind.

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.

.Gertjan.

Owl!

Blisterin_Bull schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 11:55:
[...]

Deze doet dat niet en vecht zelfs met je mee. Het is dus echt mijn paard, wat ikzelf ook vreemd vind.
Ow ja, vechtende paarden :P Als je een paart steelt en je raakt hem per ongeluk met een wapen of spell dan keert het paard zich tegen je. Was bezig wat bandits te slachten en raakte per ongeluk mijn paard, trekt dat ding een sprintje en probeert mij even om te leggen :+

Ik moet sowieso opletten met mijn spells en shouts, heb al een paar keer een save game moeten loaden omdat ik mijn follower omver schoot. Mijn followers gaan altijd redelijk close-combat waardoor ze nogal snel geraakt worden door mijn spells/shouts :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hawker
Haha, dat probleem heb ik ook regelmatig.
Net Firestorm geleerd, wat er dus voor zorgt dat je Companion in een keer dood gaat, ongeacht zijn health. Toch wel zonde, heb er inmiddels al 4 of 5 om zeep geholpen daardoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xylon
  • Laatst online: 19-09 22:33
Ik wil graag eens met een mage gaan spelen in Skyrim nadat ik tot nu toe alleen maar melee characters heb gehad. Hiervoor wilde ik graag ook wat goede magic mods installeren, maar ik zie door de bomen het bos eigenlijk niet meer.

Hier onder staan twee lijsten met mods die ik heb gevonden. Mods in de ene lijst voegen spells toe terwijl mods in de andere lijst juist voornamelijk bestaande spells en perks aanpassen.

Voegt nieuwe spells toe:
The Revenge of Colette - Powers and Spells for Discerning Adventurers
Midas Magic - Spells in Skyrim
Apocalypse Spell Package
Deadly Dragons Spells
PJs Spell Compendium For Skyrim
Phenderix Magic Evolved - 272 New Spells
Skyrim Spells And Powers By WarriorKeKe

Past bestaande spells/skills aan:
Truly Balanced Destruction Magic
Balanced Magic
Better Magic
Auto Magic Scaling

Enkele ongerelateerde mods:
Spells Will Give Off Light
Deadly Spell Impacts

Ik ben op zoek naar een combinatie van mods welke de huidige spells die in het spel zitten gewoon bruikbaar maken en laten scalen, zoals Better Magic bijvoorbeeld en een mod welke enkele interessante spells toevoegt zoals Midas Magic of Deadly Dragons Spells. Het liefst dan ook zo dat deze mods goed samen werken en dat bijvoorbeeld Better Magic, Midas Magic opeens compleet overpowered maakt.

Ik vroeg me dus af of iemand hier ervaring heeft met enkele van deze mods en er enthousiast over is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ikzelf gebruik Skyrim Improved Magic System. Alsof je niet al genoeg keus had ;)
Ik ben tevreden over de balans ervan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoseSolane
Deadly Spell Impacts kan je gewoon gebruiken. Die verandert niets aan de balans, alleen visueel. Misschien heeft het negatieve gevolgen voor performance, maar met mijn power gaming pc heb ik daar geen problemen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xylon
  • Laatst online: 19-09 22:33
anandus schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 15:35:
Ikzelf gebruik Skyrim Improved Magic System. Alsof je niet al genoeg keus had ;)
Ik ben tevreden over de balans ervan.
Weer iets om aan het lijstje toe te voegen. Maar interessant om te horen dat je er tevreden mee bent, dan zal ik er zo ook eens naar kijken wat het zoal doet.
RoseSolane schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 15:54:
Deadly Spell Impacts kan je gewoon gebruiken. Die verandert niets aan de balans, alleen visueel. Misschien heeft het negatieve gevolgen voor performance, maar met mijn power gaming pc heb ik daar geen problemen mee.
Ik gebruik dit lijstje op dit moment ook voornamelijk als bookmark voor alle mods die ik heb gevonden met betrekking tot magic, daarom staat het ook onder 'ongerelateerd' ;) .Ik verwacht ook inderdaad niet dat het een performance hit zal geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou ik heb volgens mij Dawnguard (PC) uitgespeeld voor de niet-Dawnguard-faction :P Goeie quest line, enkele van de fraaiste dungeons van Skyrim, leuke NPC's. Ben wel tevreden.

MAAAARRRRRRRRRRRRR.... Wat echt te cheap voor woorden is, is dat bekende bugs van de XBox-versie er nog steeds keihard inzitten. Voorbeeld, als je Serana vraagt "wait here", dan heb je vervolgens geen optie om haar weer mee te vragen en mag je hopen dat ze weer meekomt als ze zich na 72 uur begint te vervelen (workaround die niet voor iedereen werkt lees ik). Kom op zeg, hoe lang is de XBox-versie al uitgeweest voor de PC-versie kwam? Anderhalve maand ofzo?

Nou op mijn andere toon de Dawnguard-questline nog doen.

[ Voor 4% gewijzigd door SnoeiKoei op 10-08-2012 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ghe ook uitgespeeld. Als vampire hunter uiteraard. Ik bedoel kom op zeg, ben verdomme een Dragon killer aka Qahnaarin en heb zelfs de mogelijkheid om dragon vriendjes te vragen om hulp. Stelletje vampieren stellen daarom dus ook niks voor. Had wat dat betreft dawnguard al uit kunnen spelen wanneer ik you know who terug bracht naar d'r familie.

Daarop voortbordurend, ik merk (had ik ook al tijdens Skyrim) dat ik extreem OP ben. Ben vanaf het begin voor stealthy ranger gegaan, met "ranger" race Bosmer. Werkelijk alles wat ik tegenkom kan ik 1 hit killen (in stealth). Overigens in niet stealth modes kost het me nauwelijks 2 pijlen voor de wat sterkere tegenstanders, de zwakkere ook gewoon 1 hit. Tijdens het laatste gevecht (dawnguard) kostte me het hooguit 5 pijlen om die faal vampier om te brengen. Als ik de kans had gehad om hem in stealth mode te benaderen had ik 'm één hit kunnen killen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Zonder enchantments/smithing boosts en op Master? Zelf vecht ik niet zo veel; Dat laat ik aan m'n summon's over. Phenderix mod past volgens mij de Twin Souls aan naar Triple Souls, dus ik kan 3 Dremora Lords tevoorschijn toveren. Daarnaast nog 1 follower (meer is alleen maar irritant) en ik ga rustig in een hoekje wachten totdat het gevecht voorbij is.

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.

.Gertjan.

Owl!

Verwijderd schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 01:33:
Als ik de kans had gehad om hem in stealth mode te benaderen had ik 'm één hit kunnen killen.
Stealth-kills met je bow zijn echt briljant :) Is ook een van de perks die ik meteen heb genomen toen deze beschikbaar kwam. Over het algemeen ben ik te traag bij close combat (kan nog steeds niet met die PS3 controller omgaan) dus probeer ik op afstand te blijven en zoveel mogelijk te sneaken :)

Voorheen gebruikte ik ook nogal wat destruction spells (fire/frost), maar die zijn inmiddels veel te zwak vergeleken met mijn andere skills.

De afgelopen tijd ook wat verdiept in zombies/reanimation, en moet zeggen dat dat ook wel lekker werkt. Gisteren in een van de silver-hand caves een werewolf zombie gehad en moet zeggen dat hij behoorlijk wat werk uit handen nam :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hawker
Ghe ook uitgespeeld. Als vampire hunter uiteraard. Ik bedoel kom op zeg, ben verdomme een Dragon killer aka Qahnaarin en heb zelfs de mogelijkheid om dragon vriendjes te vragen om hulp. Stelletje vampieren stellen daarom dus ook niks voor. Had wat dat betreft dawnguard al uit kunnen spelen wanneer ik you know who terug bracht naar d'r familie.

Daarop voortbordurend, ik merk (had ik ook al tijdens Skyrim) dat ik extreem OP ben. Ben vanaf het begin voor stealthy ranger gegaan, met "ranger" race Bosmer. Werkelijk alles wat ik tegenkom kan ik 1 hit killen (in stealth). Overigens in niet stealth modes kost het me nauwelijks 2 pijlen voor de wat sterkere tegenstanders, de zwakkere ook gewoon 1 hit. Tijdens het laatste gevecht (dawnguard) kostte me het hooguit 5 pijlen om die faal vampier om te brengen. Als ik de kans had gehad om hem in stealth mode te benaderen had ik 'm één hit kunnen killen.
Stealth met een boog was ook in Oblivion zeer overpowered. Alleen met monsters waar ik geen stealth hit op kon krijgen ( een draak ofzo ) had ik wat meer moeite, maar ook dat was goed te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik geloof dat er mods zijn die stealth archery minder krachtig maken, misschien is dat een idee? :)

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-08 16:39

Madstorm

Derping all the way!

Eind vorige week toch maar skyrim gekocht "na wat uurtjes een gedownloadbare versie gespeeld te hebben om te zien of het wat voor mij is, en of mijn computer het aan kan". Maar wat is het toch een heerlijk spel.

Heb momenteel twee karakters, één daarvan is een sneaky archer (wood elf), waarvan ik denk dat het oplaatst toch wel wat OP begint te worden. Al sta ik recht voor iemand in sneak "mode" toch zien ze me niet :9. Daardoor one shot ik iedereen met 3x sneak damage. Met deze char ben ik de DB questen aan het doorlopen.

Daarnaast ben ik gisteren begonnen met een only mage (high elf). In het begin was het wel gemakkelijk, maar het begint nu begint het wat moeilijker te worden. Ik spendeer namelijk geen points in health of stamina maar alleen in magicka, waardoor ik bijna door alles geoneshot word. En mijn spells lijken niet sterk genoeg, ik gebruik voornamelijk firespells (fire blast (dacht ik) en Fire Bolts). Met deze char doorloop ik de main quest.

Ik heb daarnaast ook een aantal mods draaien, waaronder SkyUI, maar in het inventory scherm heb ik rechts boven staan dat deze mod waarschijnlijk niet goed werkt, omdat er een skyrim update is geweest en geupdate moet worden. Maar gebeurt deze update vanzelf (door het opstarten van Skyrim, waar hij naar updates zoekt van mods), of moet ik heem deinstalleren en vervolgens opnieuw installeren? De mod heb ik via de workshop van Steam geinstalleerd.

I'm an Ironman!

Madstorm schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 08:45:
[...] maar in het inventory scherm heb ik rechts boven staan dat deze mod waarschijnlijk niet goed werkt, omdat er een skyrim update is geweest en geupdate moet worden. Maar gebeurt deze update vanzelf (door het opstarten van Skyrim, waar hij naar updates zoekt van mods), of moet ik heem deinstalleren en vervolgens opnieuw installeren? De mod heb ik via de workshop van Steam geinstalleerd.
Weet je zeker dat er staat dat je de juiste update nodig hebt en niet dat je SKSE nodig hebt?

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

anandus schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 09:39:
[...]
Weet je zeker dat er staat dat je de juiste update nodig hebt en niet dat je SKSE nodig hebt?
Ah, Excuus klopt inderdaad, het is SKSE die om een update vraagt. Maar dit had ik vanaf het begin vanaf de mod al, dus had wel de nieuwste versie van SKSE. Of is er tussen een week geleden en nu een nieuwere versie van SKSE gekomen?

I'm an Ironman!

• Haan
  • Laatst online: 23:11

Haan

dotnetter

Madstorm schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 12:11:
[...]

Ah, Excuus klopt inderdaad, het is SKSE die om een update vraagt. Maar dit had ik vanaf het begin vanaf de mod al, dus had wel de nieuwste versie van SKSE. Of is er tussen een week geleden en nu een nieuwere versie van SKSE gekomen?
Je moet Skyrim wel opstarten met SKSE hè (met skse_loader.exe, zie de readme). Na iedere Skyrim patch moet SKSE ook bijgewerkt worden, doe je dat niet, zal je Skyrim ook niet eens kunnen starten met SKSE. Dus als je wel Skyrim kan runnen, hwb je ofwel de laatste versie van SKSE, of je gebruikt het helemaal niet. Mijn gok is dat het laatste het geval is ;)

Kater? Eerst water, de rest komt later

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Welke mod raden jullie aan die ik gewoon via steam kan installeren voor de UI? Dat is eigenlijk een van de weinig dingen die mijn spelervaring negatief beïnvloed ... die console UI. Met rest prima tevree :) .

De meeste mensen deugen!

In principe werkt SkyUI ook prima zonder SKSE, je kan alleen niet de zoekbalk gebruiken, geloof ik.

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

Haan schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 12:37:
[...]

Je moet Skyrim wel opstarten met SKSE hè (met skse_loader.exe, zie de readme). Na iedere Skyrim patch moet SKSE ook bijgewerkt worden, doe je dat niet, zal je Skyrim ook niet eens kunnen starten met SKSE. Dus als je wel Skyrim kan runnen, hwb je ofwel de laatste versie van SKSE, of je gebruikt het helemaal niet. Mijn gok is dat het laatste het geval is ;)
Derp :O Ik "denk" (weet het zeker) dat inderdaad het laatste het geval is :9. Heb Skyrim (nadat ik SKSE heb geinstalleerd) nog nooit met de SKSE loader gestart. Ik zal het vanavond even bekijken. In ieder geval bedankt voor jullie hulp *O*
anandus schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 12:54:
In principe werkt SkyUI ook prima zonder SKSE, je kan alleen niet de zoekbalk gebruiken, geloof ik.
Ja klopt, je kan dan de zoekbalk niet gebruiken, maar je hebt dan ook zo'n irritant tekstvakje naast het item. Is natuurlijk niet super hinderlijk, maar het is altijd mooier als die weg is.

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

Nou gisteravond inderdaad via de SKSE loader gestart en het werkte inderdaad hierna goed. Beetje jammer dat vervolgens 3 a 4 keer achter elkaar Skyrim blijft freezen. Kan vervolgens helemaal niks meer dan ctrl-alt-del en skyrim te sluiten.

Dus ben toch maar weer terug gegaan naar de normale Skyrim launcher, vervolgens geen enkel probleem meer met Skyrim. Dan neem ik dat "mooie" vierkantje wel voor lief.

Trouwens ik zoek de mod die de wegen op de map laat zien, staat die in steam of in Nexus? En iemand misschien de naam van de de mod. (ik weet ik kan zelf gaan zoeken, maar zit momenteel op werk en misschien als iemand het toevallig weet kan hij / zij het altijd even aangeven)

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el-jorge
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-09 11:20

el-jorge

turn around and feel the vibe

Haan schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 12:37:
[...]

Dat bijwerken van skse, is dat gewoon opnieuw downloaden en dan al die bestanden van skse opnieuw kopieren naar je skyrim folder?
Want de vorige keer dat ik dat deed kon ik skyrim niet meer opstarten via skse? Heb de game dus ook nog niet naar 1.7 (of was het 1.6 8)7 ) bijgewerkt.

Spielerei...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjen9551
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16:43
el-jorge schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 12:27:
[...]

Dat bijwerken van skse, is dat gewoon opnieuw downloaden en dan al die bestanden van skse opnieuw kopieren naar je skyrim folder?
Want de vorige keer dat ik dat deed kon ik skyrim niet meer opstarten via skse? Heb de game dus ook nog niet naar 1.7 (of was het 1.6 8)7 ) bijgewerkt.
Jep, gewoon copy paste.. Zo doe ik dat al sinds het begin, nog nooit problemen mee gehad overigens.

n.a.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoseSolane
Madstorm schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 12:19:
Nou gisteravond inderdaad via de SKSE loader gestart en het werkte inderdaad hierna goed. Beetje jammer dat vervolgens 3 a 4 keer achter elkaar Skyrim blijft freezen. Kan vervolgens helemaal niks meer dan ctrl-alt-del en skyrim te sluiten.

Dus ben toch maar weer terug gegaan naar de normale Skyrim launcher, vervolgens geen enkel probleem meer met Skyrim. Dan neem ik dat "mooie" vierkantje wel voor lief.

Trouwens ik zoek de mod die de wegen op de map laat zien, staat die in steam of in Nexus? En iemand misschien de naam van de de mod. (ik weet ik kan zelf gaan zoeken, maar zit momenteel op werk en misschien als iemand het toevallig weet kan hij / zij het altijd even aangeven)
Wel of geen SKSE was het enige verschil? Ik vraag dit omdat de ervaring met SKSE voor de meeste mensen positief is. Een freeze wordt bijna altijd door iets anders veroorzaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Patch 1.7 is nu ook uit voor de PS3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

nieuws: Bethesda kondigt uitbreiding Hearthfire voor Skyrim aan
Dat gaat snel!
Hopelijk ook snel voor de PC en PS3.

Deze uitbreiding lijkt me leuker dan Dawnguard (die ik dan ook niet heb gekocht, misschien als de prijs is gedaald)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik snap het niet van die DLC, is het echt?
Er zijn toch gewoon mods waarmee je een huis kan bouwen en verdedigen enzo? (sinds Fallout zijn dat soort mods er al)
Waarom zou je dit kopen? Deze laat ik links liggen, ik pik hem met de kerst wel op.

Maar opvallend: Weer iets uit de Jam. Ze hebben al aardig wat dingen uit de Jam in patches en DLC gestopt.
Ik wil speren :Y)

Edit:
Maar wel goed dat Beth altijd dingen uit de modscene overneemt, ik vind dat een goede gewoonte. Het was in FNV al heel duidelijk (heel veel 'vernieuwingen' t.o.v. FO3 waren eigenlijk mods in FO3 die ze overgenomen hadden). Een goede gewoonte, imho. If it works, put it in the game.

[ Voor 36% gewijzigd door anandus op 29-08-2012 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

^
Vind het ook erg goed. Toch een vorm van luisteren naar je community (klanten).

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-08 22:31
Tsjah het verschil zit hem erin dat dit door bethesda uitgegeven is, dus stabieler, meer opties, uitgebreider. Want ook de rest van het spel wordt er op aangepast, zoals je bijvoorbeeld een kind kan adopteren. Dus het is niet alleen maar een huis kunnen bouwen. Ik ga hem denk ik wel kopen, maar waarschijnlijk wel met de kerst sale.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Het is dan ook meer een toevoeging voor de consoles. Voor PC players is het niet echt een nieuw concept. Alhoewel het misschien voor sommige spelers wel gemakkelijker is om in-game een huis te bouwen aan de hand van templates (wat ook weer een limitatie is).

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herko_ter_Horst
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Valt me nu pas op hoeveel van die Game Jam spullen er inmiddels ook echt in de game zitten...

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17-09 09:53
anandus schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 11:48:
Ik snap het niet van die DLC, is het echt?
Er zijn toch gewoon mods waarmee je een huis kan bouwen en verdedigen enzo? (sinds Fallout zijn dat soort mods er al)
Waarom zou je dit kopen? Deze laat ik links liggen, ik pik hem met de kerst wel op.
omdat er meer platforms zijn dan alleen PC. en op die andere platforms worden mods niet toegestaan.

Ik vind het een prima toevoeging nl, ik speel op de xbox. En ik kijk er wel naar uit. Vind de huidige huizen in skyrim maar klote. Sommige zijn wel mooi groot maar hebben dan net weer geen smith in de buurt, de enige die dat wel heeft (Breezehome) kan je weer geen arcane enchanter plaatsen. 5 euro is ook een prima prijs.

20 euro voor dawnguard vind ik echt absurd. Kep 40 betaalt voor heel skyrim bij launch. en dan nu 20 voor een uitbreidingkje die me misschien 8 uur extra gameplay geeft? wacht wel tot ie in de sale is.

Huisje bouwen lijkt me wel leuk, laat ik me vriendin t wel inrichten kan ze een beetje simsen 8)

[ Voor 13% gewijzigd door KingKoning op 30-08-2012 13:22 ]

Ik krijg vrij sterk het idee dat de 1 minute of fame van Skyrim, tenminste op GoT, wel weer voorbij is. Een handjevol posts over Dawnguard (ik heb de Vampire-side gespeeld op de PC en vond het echt de moeite wel waard) en toen was het weer voorbij. Nu een DLC die iig weinig lijkt toe te voegen voor PC. Voor mij is de houdbaarheid er eigenlijk wel weer van af, Skyrim. HET spel van het afgelopen jaar kan me nu niet zoveel meer boeien eigenlijk. Ervaren jullie dat ook zo?

• Haan

Haan

dotnetter

nee hoor, ik speel het nog wekelijks en heb nog tig uur te gaan voor ik er een beetje klaar mee ben (ik volg deze keer de verhaallijnen zoals het 'verwacht' wordt, dus mages college met een wizard-type, thieves guild met een thief en fighters guild met een warrior. dit bevalt eigenlijk zeer goed, houd het gevarieerd (al heb je natuurlijk nog wel veel overlap)).
ik heb alleen weinig er over te zeggen hier op het forum :P

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Ik speel het ook nog steeds (565 hours played). Alhoewel ik een beetje laat ben met een sneaky character te spelen, combineer ik dat met vampier zijn. Niets bijzonders zou je zeggen, maar ik speel niet als Vanilla vampier, noch als Vampire Lord. Ik speel vampier als Belua Sanguinare Dynamic Vampire (mod), waarbij je verschillende ranks hebt als vampier. Dat maakt het sneaky spelen toch weer iets lastiger omdat wanneer je "trespassed", je health damage opdoet. Dus je kan niet je tijd nemen, ook vanwege dat je tijd gelimiteerd is aan de nacht, omdat je ook health damage in de zon neemt. De normaliter voordelen van de blessing van shrines kan je ook niet gebruiken omdat je OOK daarvoor health damage incasseert wanneer je in de buurt van ze komt, maakt het allemaal wel diverser. Combineer dat met de Predator Vision mod van Gopher, en blijft het toch leuk.

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 15:31
Ik zoek een mod die merchants meer gold geeft. Aanraders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SnoeiKoei schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 14:31:
Ik krijg vrij sterk het idee dat de 1 minute of fame van Skyrim, tenminste op GoT, wel weer voorbij is. Een handjevol posts over Dawnguard (ik heb de Vampire-side gespeeld op de PC en vond het echt de moeite wel waard) en toen was het weer voorbij. Nu een DLC die iig weinig lijkt toe te voegen voor PC. Voor mij is de houdbaarheid er eigenlijk wel weer van af, Skyrim. HET spel van het afgelopen jaar kan me nu niet zoveel meer boeien eigenlijk. Ervaren jullie dat ook zo?
Je bent ook alweer driekwart jaar verder natuurlijk... en als je er ondertussen rond de 600 uur in hebt zitten moet dat niemand verbazen dat je het wel een beetje kent onderhand.
Overigens koop ik alle DLCs als pack als de laatste uit is en ze op steam in de aanbieding gaan, in plaats van nu telkens voor de hoofdprijs, en dan kan ik er, na een jaar of anderhalf niet spelen en de toevoeging van al dat nieuws, best nog wel eens 600 uur in kwijtraken.
Maar nee, het houdt ene keer op met een singleplayer spel - vroeg of laat heb je alles gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Nieuwe kleine patch is uit. (1.7)

meuk: The Elder Scrolls V: Skyrim 1.7

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Loev schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 09:52:
Economics of Skyrim - Optioneel past deze mod ook de inventory van merchants aan zodat ze hoofdzakelijk dingen verkopen waar die regio om bekend staat.
Rich Merchants

Pas wel op met al je loot elke keer te verkopen. Je Speech kan sneller stijgen in vergelijking met je main skills.

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavix
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 01-09 13:57
Even een snel vraagje, ik speel op de pc.
Ik ben voor het eerst in een vampier verandert, maar nu heb ik geen idee hoe ik weer normaal kan worden om met iemand te praten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mavix schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 19:13:
Even een snel vraagje, ik speel op de pc.
Ik ben voor het eerst in een vampier verandert, maar nu heb ik geen idee hoe ik weer normaal kan worden om met iemand te praten..
Spreek eens met een willekeurige innkeeper? :)

[ Voor 6% gewijzigd door anandus op 31-08-2012 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavix
  • Laatst online: 01-09 13:57
anandus schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 19:22:
[...]
Spreek eens met een willekeurige innkeeper? :)
Dat is het probleem, ik kan met niemand praten, en de map werkt ook niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mavix schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 19:30:
[...]

Innkeepers zullen je doorsturen naar
spoiler:
Falion in Morthal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.

.Gertjan.

Owl!

Mavix schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 19:30:
[...]

Als je te ver gevorderd bent in je "vampierheid" zullen mensen je verjagen. Je moet dan eerst een keer feeden. Dan loopt je vampierheid terug en zullen ze je niet meer aanvallen. Je kunt dan de quest doen om je vampierisme te genezen.

Dit geintje duurde bij mij ook even om door te hebben :( Ik had gelukkig nog een save waarin ik een paar uurtjes verwijderd was van vampierisme level 3 (het punt dat men je aanvalt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
  • Laatst online: 12-08-2024
Ik heb 8 maanden niet meer gespeeld ofzo maar was op 10% van de mainstory (gokje) met lvl100 sneaking, als woodelf. + ergens in de 74 smithing en 50 sneaking ofzo. Is het verhaal erg belangrijk? Dus dat ik weer opnieuw moet beginnen, of valt dat mee? Ik zat namelijk te denken aan een nieuw game, aangezien ik maar 37 speeluren erop heb zitten.

Ik weet alleen niet welke class. Ik wil geen stealthy, thiefy archer meer. Ik zat meer te denken aan mage & summoning (ex. flame beesten). maar welke class is het beste voor summonen? zijn er uberhaupt wel veel summon spells?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Invisible_man
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19:50
[b][message=38850801,noline]
Ik weet alleen niet welke class. Ik wil geen stealthy, thiefy archer meer. Ik zat meer te denken aan mage & summoning (ex. flame beesten). maar welke class is het beste voor summonen? zijn er uberhaupt wel veel summon spells?
Voor summoning is het prettig om genoeg mana te hebben om als jouw spawn dood is meteen een nieuwe te summonen (en met een perk kan je er op een gegeven moment ook twee tegelijk hebben meen ik). Aan te raden is dan ook om veel upgrade punten in de magicka te stoppen en armor/kleding te dragen die je magicka regeneration versnellen. Als je toch al veel mana + regeneration hebt, kan je meteen mooi destruction er bij pakken. Full mage gaan zou je dus kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

In principe zijn Breton en High Elf het best voor Mages. Bretons omdat ze met 25 Conjuration beginnen en wat Magic Resistance hebben. High elves omdat ze met 150 Magic beginnen, dus kan je al snel de Apprentice en Adept spells casten waardoor je Conjuration nog sneller stijgt. Je kan pas 2 summons casten als je 100 Conjuration hebt, alhoewel je met bepaalde mods dat kan uitbreiden naar 3 of meer summons.

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 28-06 09:20
Echt ruk die laatste update (PS3), want hij blijft nu vaak laden als ik ergens naar binnen ga. Vastlopers had ik nooit bij de vorige update!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SnoeiKoei schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 14:31:
Het spel boeit mij ook niet meer echt, had eerst wel het idee om 'm nog even snel platinum te scoren maar kan me zelfs daar niet meer toe zetten terwijl het toch een vrij simpele game is om op platinum te krijgen.

M'n todo lijst daarvoor zou nog zijn:
- Alle Daedric quests afronden
- Mages Guild
- Dark Brotherhood
- In elke hold iemand vermoorden om overal een 1000G bounty te hebben

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
  • Laatst online: 12-08-2024
Blisterin_Bull schreef op zondag 02 september 2012 @ 18:39:
In principe zijn Breton en High Elf het best voor Mages. Bretons omdat ze met 25 Conjuration beginnen en wat Magic Resistance hebben. High elves omdat ze met 150 Magic beginnen, dus kan je al snel de Apprentice en Adept spells casten waardoor je Conjuration nog sneller stijgt. Je kan pas 2 summons casten als je 100 Conjuration hebt, alhoewel je met bepaalde mods dat kan uitbreiden naar 3 of meer summons.
Hm thanks! , ik hoorde veel dat pure mage wel leuk was om te doen, dus ben ik dat maar gaan doen. Nog steeds twijfel ik om mijn Wood Elf te vervangen voor de Kajhit (nog meer thievy and assassin)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Was het trouwens niet vandaag dat Hearthfire uitkomt voor de Xbox? :)
/remindervoordeXboxpeople

[ Voor 18% gewijzigd door anandus op 04-09-2012 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 21:56

Bellerophon

Persona non grata

(jarig!)
XyritZz schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 12:14:
[...]

Het spel boeit mij ook niet meer echt, had eerst wel het idee om 'm nog even snel platinum te scoren maar kan me zelfs daar niet meer toe zetten terwijl het toch een vrij simpele game is om op platinum te krijgen.

M'n todo lijst daarvoor zou nog zijn:
- Alle Daedric quests afronden
- Mages Guild
- Dark Brotherhood
- In elke hold iemand vermoorden om overal een 1000G bounty te hebben
Onderstaande is vrij makkelijker te halen... In iedere stad een weerwolf worden :Y

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

anandus schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 14:32:
Was het trouwens niet vandaag dat Hearthfire uitkomt voor de Xbox? :)
/remindervoordeXboxpeople
en gekocht ;)....huisje boompje beestje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
  • Laatst online: 17-09 22:03
Verwijderd schreef op woensdag 05 september 2012 @ 14:32:
[...]

en gekocht ;)....huisje boompje beestje
Hier ook, villa gebouwd en kind geadopteerd. Leuk, maar niet meer dan dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadhead
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19-09 22:08
Loev schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 09:52:
http://skyrim.nexusmods.com/mods/769

Dit is misschien wat je zoekt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RHE218
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 18-09 15:43
ChrisLNFF schreef op woensdag 05 september 2012 @ 19:33:
[...]

Hier ook, villa gebouwd en kind geadopteerd. Leuk, maar niet meer dan dat.
please red mij,
ben aan het zagen als een grote, maar ik krijg om de een of andere reden de Sawed Logs niet mee naar huis....
Wat doe ik verkeerd, moet ik iemand geld nog overhandigen (kan me niet herinneren dat ik dat voor het kleine huis ook heb gedaan) of doe ik iets anders verkeerd..

verder sofar wel okay, jammer dat je gebonden bent aan vast plaats, opbouw etc maar het is zo op het eerste gezicht wel een (nog) beter huis dan in Solitude, met meer plekjes om mijn meuk aan de muur te hangen en op te bergen...

tnx

-edit-
Note to myself:
Andere zaagmolen zoeken, daar waar de eigenaar wel rond loopt, en dan hout kopen |:(

[ Voor 7% gewijzigd door RHE218 op 06-09-2012 09:30 ]

Verwijderd

Gister aan Skyrim begonnen op de PC.

Erg tof je word echt meegezogen in het verhaal, ik ben nog niet echt ver gekomen zit nog in de begin fase dat je moet ontsnappen van die draak en dan in een soort van dungeon loopt met een kerel.

Ik ben een dark elf begonnen omdat ik altijd voor een stealth klasse kies.
Jammer dat het geen MMO is, lijkt me erg gaaf om met andere rond te lopen in skyrim en dan een eigen guild huisje te hebben oid.
Verwijderd schreef op donderdag 06 september 2012 @ 02:38:
Gister aan Skyrim begonnen op de PC.

Erg tof je word echt meegezogen in het verhaal, ik ben nog niet echt ver gekomen zit nog in de begin fase dat je moet ontsnappen van die draak en dan in een soort van dungeon loopt met een kerel.
Je bent dus nog niet echt begonnen :P Wacht maar tot je buiten bent en de vrijheid tegekomt die je krijgt :)
Jammer dat het geen MMO is, lijkt me erg gaaf om met andere rond te lopen in skyrim en dan een eigen guild huisje te hebben oid.
Skyrim zou niet echt werken als MMO, maar voor de MMO-liefhebbers is er: http://elderscrollsonline.com/en/
(Ik weet niet of het al uit is en zo ja, hoe goed het is).

[ Voor 4% gewijzigd door anandus op 06-09-2012 08:27 ]

Verwijderd

anandus schreef op donderdag 06 september 2012 @ 08:26:
[...]
Je bent dus nog niet echt begonnen :P Wacht maar tot je buiten bent en de vrijheid tegekomt die je krijgt :)

[...]
Skyrim zou niet echt werken als MMO, maar voor de MMO-liefhebbers is er: http://elderscrollsonline.com/en/
(Ik weet niet of het al uit is en zo ja, hoe goed het is).
Ik heb net even op die site gekeken, en het ziet er goed uit! Kan je waarschijnlijk zo te zien ook als dwemer spelen.

• ChrisLNFF
RHE218 schreef op woensdag 05 september 2012 @ 23:50:
[...]

please red mij,
ben aan het zagen als een grote, maar ik krijg om de een of andere reden de Sawed Logs niet mee naar huis....
Wat doe ik verkeerd, moet ik iemand geld nog overhandigen (kan me niet herinneren dat ik dat voor het kleine huis ook heb gedaan) of doe ik iets anders verkeerd..

verder sofar wel okay, jammer dat je gebonden bent aan vast plaats, opbouw etc maar het is zo op het eerste gezicht wel een (nog) beter huis dan in Solitude, met meer plekjes om mijn meuk aan de muur te hangen en op te bergen...

tnx

-edit-
Note to myself:
Andere zaagmolen zoeken, daar waar de eigenaar wel rond loopt, en dan hout kopen |:(
Ik heb de fout gemaakt om van mijn eerste huis (Falkreath) gelijk een gigantische villa te maken, met 3 verdiepingen en alles uitgebreid. Daar ben ik financieel best op leegelopen dat ik van mijn 2e huis een heel bescheiden hutje heb gemaakt. Ik ben nu bezig om klusjes te doen voor de Jarl om het laatste stukje grond te mogen kopen.

• .Gertjan.

.Gertjan.

Owl!

Sinds de PS3 patch heb ik eindelijk mijn paardje terug :P Nadeel is alleen dat dat domme beest iedere keer wegloopt als ik er vanaf ga... Ik kwam hem ineens tegen bij een locatie waar hij was gevlucht (een paar bandits deden niet echt aardig tegen hem) en sindsdien komt hij bij iedere fast-travel met mij mee. :)

Ah well, blij dat hij terug is. Was mijn eerste dure aankoop in Skyrim :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 21:56

Bellerophon

Persona non grata

(jarig!)
.Gertjan. schreef op donderdag 06 september 2012 @ 21:51:
Sinds de PS3 patch heb ik eindelijk mijn paardje terug :P Nadeel is alleen dat dat domme beest iedere keer wegloopt als ik er vanaf ga... Ik kwam hem ineens tegen bij een locatie waar hij was gevlucht (een paar bandits deden niet echt aardig tegen hem) en sindsdien komt hij bij iedere fast-travel met mij mee. :)

Ah well, blij dat hij terug is. Was mijn eerste dure aankoop in Skyrim :)
spoiler:
Shadowmere O+

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RHE218
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 18-09 15:43
ChrisLNFF schreef op donderdag 06 september 2012 @ 20:52:
[...]

Ik heb de fout gemaakt om van mijn eerste huis (Falkreath) gelijk een gigantische villa te maken, met 3 verdiepingen en alles uitgebreid. Daar ben ik financieel best op leegelopen dat ik van mijn 2e huis een heel bescheiden hutje heb gemaakt. Ik ben nu bezig om klusjes te doen voor de Jarl om het laatste stukje grond te mogen kopen.
uhm, 2de huis in heartfire?

*ben even googlen*

Thanks for the tip
Ik heb inmiddels wel iemand gevonden die de planken aan mij kan en wil verkopen (zaagmolen in het noord-oosten) dus ik kan weer even verder. Ik snap de minecraft vergelijking nu ook iets beter trouwens. Wil in ieder geval de grote Hall hebben en daarna ga ik wel even op duitenjacht en me wat meer met de aankleding bezig houden. (Ik had net mijn huis in solitude aangekocht dus heb ook niet heel veel knaken over). Verder het eerste tuig van mijn terrein afgejaagd en dat grote hert is de volgende als die nog 1 keer voor mijn deur staat na een fasttravel (yup, sorry, doe ik ook).

Vooralsnog valt het niet tegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15:41

Player1S

Probably out in the dark

Krijg je er melding van als je huis aangevallen wordt??

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19-09 10:46

Satom

Verzamel ervaringen

Ben van plan ook maar weer eens Skyrim op te starten, al een lange tijd niet meer gespeeld. En zie dat ik toch al veel gemist heb, 2 DLC's(?). Alleen de tweede is nog verkrijgbaar voor PC, toch?

Zijn er nog tips als ik een boogschutter wil zijn, welke personage ik dan het beste kan nemen? :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Alleen de eerste DLC is beschikbaar voor PC (Dawnguard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
RHE218 schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 10:28:
[...]

uhm, 2de huis in heartfire?

*ben even googlen*

Thanks for the tip
Ik heb inmiddels wel iemand gevonden die de planken aan mij kan en wil verkopen (zaagmolen in het noord-oosten) dus ik kan weer even verder. Ik snap de minecraft vergelijking nu ook iets beter trouwens. Wil in ieder geval de grote Hall hebben en daarna ga ik wel even op duitenjacht en me wat meer met de aankleding bezig houden. (Ik had net mijn huis in solitude aangekocht dus heb ook niet heel veel knaken over). Verder het eerste tuig van mijn terrein afgejaagd en dat grote hert is de volgende als die nog 1 keer voor mijn deur staat na een fasttravel (yup, sorry, doe ik ook).

Vooralsnog valt het niet tegen
Dat hert moet sowieso kapot, kun je z'n kop aan de muur hangen. Zelfde met beren, wolven en tijgers.

Oh, en kinderen kun je niet doden. Ze worden hooguit boos als je een pijl door hun hoofd schiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
anandus schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 11:06:
Alleen de eerste DLC is beschikbaar voor PC (Dawnguard)
Wood elf, thief stone. Ben ik zelf ook en vrij snel naar lvl 100 archery gegaan. Goede boog enchanten en je hebt op normal difficulty vrijwel alle tegenstanders neer met 1 pijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19-09 19:32

Lapras

Ice beam

ChrisLNFF schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 11:19:
[...]

Wood elf, thief stone. Ben ik zelf ook en vrij snel naar lvl 100 archery gegaan. Goede boog enchanten en je hebt op normal difficulty vrijwel alle tegenstanders neer met 1 pijl.
De warrior stone gaat over archery. Overigens maakt de beginklasse weinig uit. Van 15 naar 25 heb je binnen no time geleveld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22:54

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Ben gisteren ook weer eens begonnen, leuk wat grafische en magic mods gedownload en als mage begonnen! Hopelijk ga ik nu wel eens de MQ uitspelen.. Ik ben van het type:'Morrowind was geweldig de rest minder' :P.

Ik mis vooral die gave spells/enchanments zoals Mark&Recall, Devine Intervention (klinkt alleen al gaaf) en Alteration spells zoals Feather en Lift. Maar goed, gelukkig zijn die wel te downloaden als mods :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus, geen huizen bouwen op de PC? I'm confused.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

(Nog) niet met een officiële DLC. Het kan al een tijdje met mods.

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
Weet iemand vanaf welk level je legendary dragons kunt treffen? Ik heb het met mijn eerste character wel gedaan, maar ben toen met de vampire dlc opnieuw begonnen en nu weer level 40. Vooralsnog alleen de 'normale' dragons verslagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Vanaf Level 70

Systeem specs

Pagina: 1 ... 98 ... 106 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor al je problemen en technische vragen kun je terecht in: <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1477915">~~~[Multi] Skyrim - Topic voor problemen en (technische) vragen</a>.

Wat betreft de eindeloze spoiler discussies, houdt gewoon rekening met je mede-tweakers.
Een ieder hier is capabel genoeg om zelf te kunnen bepalen of iets een (vette) spoiler is of niet.
Je kan er altijd nog boven zetten waar het over gaat zodat de lezers zelf kunnen bepalen of ze het willen lezen of niet.

Als laatste is er nog de IRC chat over Skyrim: <a href="http://irc.tweakers.net/skyrim">http://irc.tweakers.net/skyrim</a>.