Hallo,
iemand bekend met deze bug? Zodra ik op mijn paard ( Frost ) stap begint deze alsof deze bezeten is te schudden en het beeld begint te flikkeren en het irritantste is tijdens het galopperen deze opeens de lucht in word getild tot dodelijke hoogte en ik dan samen met het paard te pletter val.
Wanneer ik gewoon loop met het paard gebeurd dit niet tot nauwelijks, ook zonder paard heb ik geen last van deze flikker/physics glitch bug echter soms als ik een taverne binnen loop beginnen alle items te vliegen en alle kanten uit te vliegen.
Heb wat gelezen over dat dit getriggered kan worden door of 120Hz monitor of door extreem hoge fps
Ik heb een monster configuratie met crossfire ( crossfire uit haalt niks uit )dus kan me voorstellen dat ik hoge fps haal.Iemand oplossing?
Verder: Mijn grootste irritatie punt naast bovenstaande zijn 2 dingen:
1 Bounty in Markath ( The Reach ) kan je niet aflossen via thieves guild ( moet het volle pond betalen ) iemand oplossing voor ?, bounty is inmiddels 25000 omdat ik elke keer als ik daar een quest heb de hele stad moet uitmoorden.
Is er bv een goede mod waarin meer aflossing mogelijkheden gegeven worden voor bounty?
2 Alle dungeons zijn altijd extreem verlicht. Ik heb nog niet 1 keer de neiging gehad om een torch of magelight te gebruiken. In Oblivion zaten wel soms pikdonkere dungeons waarom is dit niet bij Skyrim? Is hier een oplossing voor?
[
Voor 29% gewijzigd door
Verwijderd op 02-08-2012 10:41
]