Weet iemand hoe het zit met zilveren wapens? Die kun je niet upgraden of wel?
Ik ben al bij de companions (ook al weerwolf transformatie gehad) maar waar haal ik die gratis training?EnigmaNL schreef op donderdag 17 november 2011 @ 10:19:
[...]
Kan met alle NPC's die training aanbieden en followers kunnen zijn. Bij de Companions kan ik zo gratis Two-handed, One-handed en Block training krijgen!
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Misschien silver ingots? Ofnie?EnigmaNL schreef op donderdag 17 november 2011 @ 10:46:
Nog niet geprobeerd namelijk, aangezien die meestal slapper zijn dan de rest.
Waarom zeggen de inwoners van steden en dorpjes dat ik er ziek uit zie?
You look ill... wtf? heb ik zo'n freaky hoofd gemaakt dan?
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Weet niet of iemand dit wel eens geprobeerd heeft? , scheelt je weer 5K 
[ Voor 14% gewijzigd door MrOizo2005 op 17-11-2011 10:49 ]
Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers
Ook een beetje mijn idee: Ik reis eerst een keer zelf naar steden die ik nog niet bezocht heb in plaats van het karratje als vervoer te gebruiken. Op die manier zie je echt veeeel meer van de omgeving, en heb je ook echt het gevoel dat je iets hebt gepresteerd als je er bent.MrVegeta schreef op donderdag 17 november 2011 @ 10:38:
[...]
Mjah ik ben niet echt actief opzoek naar quests maar mijn lijstje wordt steeds wel groter. Ik probeer zo min mogelijk de fast travel te gebruiken alleen tussen grote steden eigenlijk. Voelt wat als cheaten voor mij en ben bang dat ik iets leuks mis maar ja je kan niet steeds van hier naar daar rennen... dus ik zoek meestal op wat er in de buurt zit.
Jammer dat je niet een overzichtje hebt op bv de map of dat de quest log is opgedeeld in regio's
Zo ben ik gister van Ivarstead naar Riften gelopen en boy, ben heel wat tegen gekomen. Wel veel saven want je bent zo dood
Companion verhaallijn uitspelen en als je de baas bent kun je ze laten volgen. Je kunt dan ook met hun traden en hun inventory leegjatten, inclusief al het geld dat je ze geeft als je training van ze koopt!Chaoss schreef op donderdag 17 november 2011 @ 10:47:
[...]
Ik ben al bij de companions (ook al weerwolf transformatie gehad) maar waar haal ik die gratis training?
Ik heb er ondertussen 50 uur gameplay op zitten zegt Steam. Daar schrok ik een beetje van, want zo lang voelt het nog helemaal niet. Maargoed.. even wat rants..
Het aantal crashes en graphics bugs wat ik heb begint me wel een beetje de keel uit te hangen. Missende textures, compleet roze mannetjes, crashes to desktop.. het lijkt allemaal heel gewoon.
Om een of andere reden is de performance heel brak. Nu heb ik wel gemerkt dat Windows Aero niet uit zet, waar dit bij normale games wel gedaan wordt. Mogelijk ligt het aan de 2 monitoren, waar ik er maar 1 van gebruik. Hopelijk fixt een nieuwe driver dit (als AMD een beetje opschiet).
Het is erg jammer dat ze verwachten dat je zo'n companion meeneemt. Je kan nauwelijks spul meenemen/oppakken. Die limiet van je carrying capacity zit je echt zo aan als je een beetje variatie in wapens meeneemt (boog, mace, dagger, zwaard).
Het aantal crashes en graphics bugs wat ik heb begint me wel een beetje de keel uit te hangen. Missende textures, compleet roze mannetjes, crashes to desktop.. het lijkt allemaal heel gewoon.
Om een of andere reden is de performance heel brak. Nu heb ik wel gemerkt dat Windows Aero niet uit zet, waar dit bij normale games wel gedaan wordt. Mogelijk ligt het aan de 2 monitoren, waar ik er maar 1 van gebruik. Hopelijk fixt een nieuwe driver dit (als AMD een beetje opschiet).
Het is erg jammer dat ze verwachten dat je zo'n companion meeneemt. Je kan nauwelijks spul meenemen/oppakken. Die limiet van je carrying capacity zit je echt zo aan als je een beetje variatie in wapens meeneemt (boog, mace, dagger, zwaard).
Heb je toevallig Vampirism opgelopen (zie Magic -> Active Effects)? Zo ja: ga even naar een altar van een van de goden, kijk of je daarmee het effect weg kan halen.Vis schreef op donderdag 17 november 2011 @ 10:48:
Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
Dan heb je vast een ziekte onder de leden. Effe checken: ga naar je magic menu (P), dan rechts onderste optie (active effects ofzo) selecteren en kijken of er in de lijst rode dingen staan (ziektes, curses etc.) Zo ja, even een altar (zoals bij dat beeld in Whiterun) activeren en je bent weer clean.Vis schreef op donderdag 17 november 2011 @ 10:48:
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
Verwijderd
Te weinig geslapen of je hebt vampierziekte. Vampiris Sanguine. Niet alle ziekten zijn te genezen bij een standbeeld. Vampierziekte moet met een quest worden opgelost.Vis schreef op donderdag 17 november 2011 @ 10:48:
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2011 10:50 ]
ik denk niet dat je nog vampire kunt worden als je al weerwolf bent of kan dat wel.Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2011 @ 10:49:
[...]
Te weinig geslapen of je hebt vampierziekte. Vampiris Sanguine. Niet alle ziekten zijn te genezen bij een standbeeld. Vampierziekte moet met een quest worden opgelost.
ah thanx... klein detail nog ff de companion reeks uitspelenEnigmaNL schreef op donderdag 17 november 2011 @ 10:49:
[...]
Companion verhaallijn uitspelen en als je de baas bent kun je ze laten volgen. Je kunt dan ook met hun traden en hun inventory leegjatten, inclusief al het geld dat je ze geeft als je training van ze koopt!
ah ik kreeg ook steeds die opmerking, khad al een anti disease potion gedronken en me laten healen in een tempel maar dat mocht niet batenVerwijderd schreef op donderdag 17 november 2011 @ 10:49:
[...]
Te weinig geslapen of je hebt vampierziekte. Vampiris Sanguine. Niet alle ziekten zijn te genezen bij een standbeeld. Vampierziekte moet met een quest worden opgelost.
Ja of een andere ziekte. Hoeft echt geen vampiris sanguine te zijn hoor.Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2011 @ 10:49:
[...]
Missende textures en roze mannetjes heb ik nog niet een keer gehad, wel spontane crashes zonder foutmelding. Voor wat betreft die missende textures zou ik toch een keer een reinstall proberen of iets dergelijks.MueR schreef op donderdag 17 november 2011 @ 10:49:
Bij mij wordt Aero nooit uitgezet, ik heb ook twee schermen. Als ik een scherm uitschakel blijft Aero ook gewoon aan, pas wanneer de performance te laag wordt geeft Windows een melding dat Aero uitgezet wordt.MueR schreef op donderdag 17 november 2011 @ 10:49:
Hmm thnx voor de tips.. zal vanavond eens kijken of ik een ziekte heb haha.. ik slaap idd wel ook weinig moet k eerlijk zeggen (in Skyrim dan he
)
Missende textures en roze mannetjes is 99/100x gewoon een driver issue.MueR schreef op donderdag 17 november 2011 @ 10:49:
Verwijderd
Bij mij niet gewerkt, ik heb wel updates etc...MrOizo2005 schreef op donderdag 17 november 2011 @ 10:48:
[video]
lolVis schreef op donderdag 17 november 2011 @ 10:57:
Hmm thnx voor de tips.. zal vanavond eens kijken of ik een ziekte heb haha.. ik slaap idd wel ook weinig moet k eerlijk zeggen (in Skyrim dan he)
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2011 10:59 ]
Heb nog niet 1 crash, roze mannetje of missende texture getroffen. En ik speel op een brak systeem, c2duo met 3GB ram.
Ik ga dat van het huis ook eens proberen 
Ben benieuwd want ik krijg die verkoper nooit gevonden.
Ben benieuwd want ik krijg die verkoper nooit gevonden.
@ MueR: ik speel zelf met een nvidia kaart en heb geen problemen met textures, verder een keer een crash naar desktop gehad of dat het afsluiten niet lekker ging en daarop blijft hangen. Ik had wel geluidsproblemen in het begin, dit bleek te liggen aan de kwaliteitsinstelling.
Verder vind ik juist dat je aardig wat spul mee kan nemen? Ik heb al m'n spul gedumpt in m'n huis en neem alleen datgene mee wat nodig is dus: 2x Dwarven Sword en Dwarven Bow. Loop verder rond in volledig Dwarven armor dus niet het lichtste, maar als ik 'leeg' ben weeg heb ik 139/315 capicity. En dan draag ik nog altijd een hide schild mee die ik van iemand kreeg en als ik die niet meer had zou hij me wat aandoen, dus voor alle veiligheid gaat die ook mee..
Verder vind ik juist dat je aardig wat spul mee kan nemen? Ik heb al m'n spul gedumpt in m'n huis en neem alleen datgene mee wat nodig is dus: 2x Dwarven Sword en Dwarven Bow. Loop verder rond in volledig Dwarven armor dus niet het lichtste, maar als ik 'leeg' ben weeg heb ik 139/315 capicity. En dan draag ik nog altijd een hide schild mee die ik van iemand kreeg en als ik die niet meer had zou hij me wat aandoen, dus voor alle veiligheid gaat die ook mee..
als je gratis huizen wilt kun je toch ook gewoon rechtstreeks cheaten.
Dan heb jij gelukSnoeiKoei schreef op donderdag 17 november 2011 @ 10:59:
Heb nog niet 1 crash, roze mannetje of missende texture getroffen. En ik speel op een brak systeem, c2duo met 3GB ram.
maar je hebt wel 5K nodig om het te doenMrOizo2005 schreef op donderdag 17 november 2011 @ 10:48:
[video]
hoe snel hebben jullie je eerste huis gekocht?
Verwijderd
Dan heb jij in een gevecht met NPC's of quest's een negatieve Buff opgelopen, In Whiterun kun je dat ongedaan maken in die grafkelder bij een soort beeld.Vis schreef op donderdag 17 november 2011 @ 10:48:
Tot flawless? Je kan leather ook enkel upgraden tot flawless omdat er geen perk voor is. Erg jammer omdat leather armor wel de coolste armor type is.EnigmaNL schreef op donderdag 17 november 2011 @ 10:46:
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
@chaos, als je flink hout gaat hakken of op het land gaat werken, kun je best rap geld verdienen hoor.
Ik heb ook nog geen chrashes gehad, ook geen missing textures oid. Geluid stond eerst wel erg stillekes maar heb het idee dat dat nu opgelost is (geen idee hoe).
Ik heb ook nog geen chrashes gehad, ook geen missing textures oid. Geluid stond eerst wel erg stillekes maar heb het idee dat dat nu opgelost is (geen idee hoe).
Verwijderd
Niet. Gebruik mijn Archmage QuartersChaoss schreef op donderdag 17 november 2011 @ 11:01:
[...]
maar je hebt wel 5K nodig om het te doenen das een beetje mijn probleem
hoe snel hebben jullie je eerste huis gekocht?
ah zal ik eens proberen, wist niet eens dat dat konD-rez schreef op donderdag 17 november 2011 @ 11:04:
@chaos, als je flink hout gaat hakken of op het land gaat werken, kun je best rap geld verdienen hoor.
[ Voor 6% gewijzigd door Chaoss op 17-11-2011 11:07 ]
Ik denk ook eerder dat dit het geval is.. en geen Vampirism gelukkig, want kan me niet herrineren dat ik met een Vampier oog in oog combat heb gedaan, en voor de rest doe ik ook niet raar, ofzo..Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2011 @ 11:02:
[...]
Dan heb jij in een gevecht met NPC's of quest's een negatieve Buff opgelopen, In Whiterun kun je dat ongedaan maken in die grafkelder bij een soort beeld.
Dus het kan wel? Ik heb het een paar keer geprobeerd maar toen lukte het niet. Ik kan er ook verdomd weinig over vinden op de wiki'sTsurany schreef op donderdag 17 november 2011 @ 11:02:
[...]
Tot flawless? Je kan leather ook enkel upgraden tot flawless omdat er geen perk voor is. Erg jammer omdat leather armor wel de coolste armor type is.
Bepaalde mensen (de boer/houthakker/...) zijn je dankbaar als je dit doet. 5g voor 1firewood. per keer krijg je al minimaal 2 wood. Dus als je 10 minuten staat te kappen heb je een een paar 100 gold dacht ik. Gaat traag, maar het is wel een ongelimiteerde geldbron.Chaoss schreef op donderdag 17 november 2011 @ 11:05:
[...]
ah zal ik eens proberen, wist niet eens dat dat kon
Ik heb het niet geprobeerd maar ik verwacht dat het moet kunnen. Silver ignots bestaan en golden ignots ook, dan lijkt het mij dat je met silver ignots ook silver weapons kan upgraden.EnigmaNL schreef op donderdag 17 november 2011 @ 11:07:
Dus het kan wel? Ik heb het een paar keer geprobeerd maar toen lukte het niet. Ik kan er ook verdomd weinig over vinden op de wiki's
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Ik ook mooiste huis die je kunt krijgen volgens mij genoeg ruimte ook en gratis spullen die daar standaard al liggenVerwijderd schreef op donderdag 17 november 2011 @ 11:05:
[...]
Niet. Gebruik mijn Archmage Quarters
Idem. Archmage quarters ftw!
Ik ben zelf groot fan van het huis in Solitude, ook lekker veel ruimte om je spul op te bergen!
Trouwens gisteren de fout gemaakt om op een ongunstige plek in de Archmage quarters unrelentless force te doen, overal lag troep. Wel grappig maar geen blijvertje. Al die nutteloze kruiken en manden enzo moet ik er maar eens uitkieperen.
Edit: zijn er trouwens huizen met "paspoppen" om je armor sets op te displayen?
[ Voor 14% gewijzigd door SnoeiKoei op 17-11-2011 11:27 ]
Verwijderd
Heb sinds kort ineens crash-to-desktop problemen, geen idee waarom, juist m'n drivers net geüpdate (Battlefield 3 deed moeilijk).
Het is nog best wel ergerlijk als je ineens weer je desktop ziet uit het niets.
Het is nog best wel ergerlijk als je ineens weer je desktop ziet uit het niets.
Verwijderd
Gister op lv10/11 Morokei verslagen om Arch-Mage te worden. Hij 2 shotte me een paar keer en ik bleef nieuwe tactieken proberen. Uiteindelijk Lydia met boog achter een rots op de verhoging vastgezet en zelf op een verhoging bij het water gaan staan. Als hij erin zit kan ie geen lightning meer gebruiken en was het gewoon magicka bottles chuggen en Firebolts knallen.
ik gebruikte een andere tactiek, ik was solo dus het enige wat ik kon doen was deur open 3 fireballs deur dicht teruglopen om mana regenen en repeat. het was even close toen hij mij ging halen maar het was nog net gelukt. zijn lightning aanvallen drainen heel je mana pool dus veel tijd kun je hem niet geven als mage.Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2011 @ 11:28:
Gister op lv10/11 Morokei verslagen om Arch-Mage te worden. Hij 2 shotte me een paar keer en ik bleef nieuwe tactieken proberen. Uiteindelijk Lydia met boog achter een rots op de verhoging vastgezet en zelf op een verhoging bij het water gaan staan. Als hij erin zit kan ie geen lightning meer gebruiken en was het gewoon magicka bottles chuggen en Firebolts knallen.
Ik denk dat deze game gewoon het beste speelt met een brak systeemSnoeiKoei schreef op donderdag 17 november 2011 @ 10:59:
Aan beide heren boven mij, dank u voor de spoilertags te gebruiken.
Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory
Beginnen we weer?Soggney schreef op donderdag 17 november 2011 @ 11:32:
Want alleen spoiler tags kunnen voorkomen dat jij de hele lap tekst gaat lezen? Damn, daar gaan we weer...Soggney schreef op donderdag 17 november 2011 @ 11:32:
Grappig is dat je daar door je companion op wordt gewezen, die loopt dan te gapen.Vis schreef op donderdag 17 november 2011 @ 10:57:
Hmm thnx voor de tips.. zal vanavond eens kijken of ik een ziekte heb haha.. ik slaap idd wel ook weinig moet k eerlijk zeggen (in Skyrim dan he)
Wat zeg je dat verwijtend?
Blijkbaar vinden sommigen dat er teveel gespoilerd wordt. Dat is hun goed recht.
We kunnen wat dat betreft beter teveel dan te weinig spoilertags gebruiken, niet?
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Gewoon fireball erop casten dan knalt ie naar timboektoe.Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2011 @ 01:23:
als je een draak sloopt blijven zijn botten liggen, en die flapperen nogal freakish door de wind. Heb bij de meeste steden wel zo'n beestje liggen.
Voor hoe een questline afloopt in een guild mag er best een spoilertag gebruikt worden.
Als er een lap tekst staat, zoals eerder wordt gezegd, is het je eige schuld dat je dit leest, je bent het niet verplicht.
Het is niet zo'n moeite om de grote main quests even in spoilertags te zetten, genoeg mensen die niet weten wat er gaat gebeuren en het ook niet willen weten. Nu spoil je in principe hoe de quest daar afloopt in de eerste zin al, mensen hebben het gelezen voordat ze kunnen bepalen om het niet te lezen.
Daarnaast zijn er genoeg lappen tekst die geen spoilers hebben en voor iedereen interessant zijn zonder dat ze delen van het verhaal verklappen. Ook zit er een verschil tussen mini quests, locaties en grote questlines.
Het is heel simpel, zet cryptisch boven de spoiler waar het over gaat en daar onder het verhaal.
Laatste quest van de mage questline:
Weet iedereen waar hij aan toe is en het kost je 10 seconden.
Kan je lekker rebels zijn en je hier niet aan houden maar het enige wat je dan bent is gewoon een kinderachtige kleuter die geen rekening wilt houden met andere mensen en te lui is ook maar de kleinste moeite te doen.
Daarnaast zijn er genoeg lappen tekst die geen spoilers hebben en voor iedereen interessant zijn zonder dat ze delen van het verhaal verklappen. Ook zit er een verschil tussen mini quests, locaties en grote questlines.
Het is heel simpel, zet cryptisch boven de spoiler waar het over gaat en daar onder het verhaal.
Laatste quest van de mage questline:
spoiler:
hier het verhaal
Weet iedereen waar hij aan toe is en het kost je 10 seconden.
Kan je lekker rebels zijn en je hier niet aan houden maar het enige wat je dan bent is gewoon een kinderachtige kleuter die geen rekening wilt houden met andere mensen en te lui is ook maar de kleinste moeite te doen.
[ Voor 28% gewijzigd door Tsurany op 17-11-2011 11:38 ]
Ik heb die in Whiterun gekocht en het grote voordeel is dat het naast de smith zit en naast de general store/alchemy store.dragon3016 schreef op donderdag 17 november 2011 @ 11:20:
[...]
Ik ook mooiste huis die je kunt krijgen volgens mij genoeg ruimte ook en gratis spullen die daar standaard al liggen
Het meeste geld verdien ik door rommel te maken en te verkopen (voornamelijk potions), dus dat is wel prettig.
Zo heb ik ook al vrij rap het eerste huis daar gekocht. Gewoon alle ingredients oppakken die je tegenkomt, potions maken en verkopen.
Nee. Heb je wel eens een topic vol spoilers geprobeerd te lezen op je telefoon?anandus schreef op donderdag 17 november 2011 @ 11:35:
[...]
Blijkbaar vinden sommigen dat er teveel gespoilerd wordt. Dat is hun goed recht.
We kunnen wat dat betreft beter teveel dan te weinig spoilertags gebruiken, niet?
Zoals eerder gezegd, ik zie niet in waarom je 1000 posts per dag hier komt lezen als je alles zelf wil ervaren voordat je er hier over leest. Kun je moeilijk over doen en alles in spoilers willen hebben, of je kunt zelf kiezen zo min mogelijk te lezen en dit topic leesbaar te houden.
Dat klopt ook wel, alleen heb in alle skyrim topics zover, het gedoe over dit spoiler gebeuren al 'zovaak' voorbij zien komen. Je kunt het ook niet afdwingen dat mensen spoiler tags gebruiken, dus er zullen altijd wel wat eigenwijze/onwetende mensen zijn die ze toch niet gebruiken. En om nu elke keer als er iets niet gespoilert wordt te gaan bashen dat er niet gespoilert wordt..anandus schreef op donderdag 17 november 2011 @ 11:35:
[...]
Eensch.. ik word ook knettergek van al die spoilers (of eigenlijk gewoon onleesbare zwarte vlakken...). Als je geen spoilers wilt, lees dan gewoon dit topic niet..SnoeiKoei schreef op donderdag 17 november 2011 @ 11:37:
[...]
Nee. Heb je wel eens een topic vol spoilers geprobeerd te lezen op je telefoon?
Zoals eerder gezegd, ik zie niet in waarom je 1000 posts per dag hier komt lezen als je alles zelf wil ervaren voordat je er hier over leest. Kun je moeilijk over doen en alles in spoilers willen hebben, of je kunt zelf kiezen zo min mogelijk te lezen en dit topic leesbaar te houden.
Over crashes: Mijn PS3 is wel al een paar keer vastgelopen. Meestal na een paar uur spelen.. Dan beginnen de laadtijden ook op te lopen.
[ Voor 9% gewijzigd door Bosmonster op 17-11-2011 11:39 ]
Hier ook Core2Duo @ 2.1gh, maar wel 4gb RAM.Jarrean schreef op donderdag 17 november 2011 @ 11:31:
[...]
Ik denk dat deze game gewoon het beste speelt met een brak systeemCore2duo met 2gb ram reporting in.
Videokaart: Radeon HD4870
Draai alles op High, en loopt soepel... Ook nog geen crash naar desktop gehad gelukkig!
Ik ben er wel een paar tegen gekomen ja. Ze hebben eindelijk de hint van de modmakers begrepenSnoeiKoei schreef op donderdag 17 november 2011 @ 11:26:
spoiler:
Volgens mij was dat het Dark Brotherhood Sanctuary in Dawnstar, als je alle decorations gekocht hebt
[ Voor 11% gewijzigd door MueR op 17-11-2011 11:39 ]
Nou, voor de mensen die nu denken dat het verslaan van Morokei het eind is van de Winterhold College questline en dat je daarna Archmage bent: dat is niet zo, er komt nog een stuk na.Tsurany schreef op donderdag 17 november 2011 @ 11:36:
Het is niet zo'n moeite om de grote main quests even in spoilertags te zetten, genoeg mensen die niet weten wat er gaat gebeuren en het ook niet willen weten. Nu spoil je in principe hoe de quest daar afloopt in de eerste zin al, mensen hebben het gelezen voordat ze kunnen bepalen om het niet te lezen.

Hoppakee, hebben we meteen de spanning er weer in voor mensen die dachten dat de pret bedorven was.
Weet je hoe groot en spel als Skyrim is? Dan kan je zelf het antwoord ook wel bedenken lijkt me? Sommigen willen graag discussieren over de 50% die ze al gespeeld hebben en niet honderden uren wachten tot ze het uitgespeeld hebben. Dat jij te lui bent moeite te doen als je op je telefoon zit vind ik dan gewoon kinderachtig.SnoeiKoei schreef op donderdag 17 november 2011 @ 11:37:
Nee. Heb je wel eens een topic vol spoilers geprobeerd te lezen op je telefoon?
Ja want dat was echt het puntSnoeiKoei schreef op donderdag 17 november 2011 @ 11:39:
Nou, voor de mensen die nu denken dat het verslaan van Morokei het eind is van de Winterhold College questline en dat je daarna Archmage bent: dat is niet zo, er komt nog een stuk na.![]()
Hoppakee, hebben we meteen de spanning er weer in voor mensen die dachten dat de pret bedorven was.

[ Voor 24% gewijzigd door Tsurany op 17-11-2011 11:41 ]
Het zou met deze bak toch ook goed moeten draaien.. helaas niet. Hopelijk fixt de nieuwe AMD driver het, zodra die uit is.Vis schreef op donderdag 17 november 2011 @ 11:38:
Hier ook Core2Duo @ 2.1gh, maar wel 4gb RAM.
Videokaart: Radeon HD4870
Draai alles op High, en loopt soepel... Ook nog geen crash naar desktop gehad gelukkig!
spoiler:
Aan het einde van het spel ga je dood.
ownee kan niet met unlimited quests

Als je geen spoilers wilt, lees deze thread dan gewoon niet.
Ik vind de toevoeging van Weaponrack en Bookshelf wel prachtig eigenlijk. Geen gekloot meer met zelf iets leuk proberen neer te leggen wat toch weer om pleurt.MueR schreef op donderdag 17 november 2011 @ 11:38:
[...]
Ik ben er wel een paar tegen gekomen ja. Ze hebben eindelijk de hint van de modmakers begrepenJe kan er alleen armor in opslaan though, geen wapens. Dus die mooie Glass Armor set kan je niet aanvullen met wat Glass Arrows en een Glass Sword/Bow oid.
Alleen voor dingen tillen en willen draaien gaat wel belachelijk, dat was in Oblivion beter gedaan.
Maar ik vind alles wat ik tot nu toe heb gezien in zekere mare verbeterd t.o.v. Oblivion (afgezien van de interface)
Inderdaad, als je spoilers gaat posten (en je kunt prima zelf oordelen of het misschien een spoiler is voor anderen) gewoon spoiler tags gebruiken en er boven zetten waar het over gaat...Tsurany schreef op donderdag 17 november 2011 @ 11:40:
[...]
Weet je hoe groot en spel als Skyrim is? Dan kan je zelf het antwoord ook wel bedenken lijkt me? Sommigen willen graag discussieren over de 50% die ze al gespeeld hebben en niet honderden uren wachten tot ze het uitgespeeld hebben. Dat jij te lui bent moeite te doen als je op je telefoon zit vind ik dan gewoon kinderachtig.
Een beetje moeite doen voor je mede-GoT'ers is toch niet teveel gevraagd?
Geef je nog geen antwoord op de vraag wat iemand in dit topic doet die niks wil lezen over het spel. Met duizend posts per dag kun je niet voorkomen dat er info langskomt die voor sommigen misschien een spoiler is. Dat kunnen die personen prima zelf inschatten maar dan moeten ze hier niet komen miepen.EnigmaNL schreef op donderdag 17 november 2011 @ 11:42:
[...]
Inderdaad, als je spoilers gaat posten (en je kunt prima zelf oordelen of het misschien een spoiler is voor anderen) gewoon spoiler tags gebruiken en er boven zetten waar het over gaat...
Waarom doe je nou zo flauw? Mensen komen hier om over het spel te praten en sommige mensen vinden het niet leuk als het einde van een hele questline wordt verklapt. Of er nou nog wat na komt of niet. Als ik nu hier zonder spoilers post dat je aan het einde van het spel er achterkomt datSnoeiKoei schreef op donderdag 17 november 2011 @ 11:39:
[...]
Nou, voor de mensen die nu denken dat het verslaan van Morokei het eind is van de Winterhold College questline en dat je daarna Archmage bent: dat is niet zo, er komt nog een stuk na.![]()
spoiler:
gaan mensen ook over de zeik. Esben eigenlijk Anduin is
spoiler:
De spoilertag bestaat op dit forum, juist voor dat soort dingen. Dan is het toch niet zo gek als men vraagt of je er gebruik van wil maken? Dat is simpelweg een kwestie van een beetje rekening met elkaar houden.
(Ook al zuig ik het uit mijn duim.)
Ik heb een vergelijkbaar systeem maar dan met nVidia kaarten en ik draai alles op Ultra@1920x1200. Die AMD drivers moeten dus wel heel erg brak zijn. Ik zit gewoon op 60fps (dankzij die geforceerde ingebouwde vsync).MueR schreef op donderdag 17 november 2011 @ 11:40:
[...]
Het zou met deze bak toch ook goed moeten draaien.. helaas niet. Hopelijk fixt de nieuwe AMD driver het, zodra die uit is.
Enige wat me opviel is dat bij die waterval in die ene stad die gebouwd is op dwergen ruines de fps echt asociaal laag dropt, en ook alleen daar.
Daarnaast als mensen wordt verteld dat ze het topic niet moeten lezen, dan ben je erg egoïstisch bezig.EnigmaNL schreef op donderdag 17 november 2011 @ 11:42:
[...]
Inderdaad, als je spoilers gaat posten (en je kunt prima zelf oordelen of het misschien een spoiler is voor anderen) gewoon spoiler tags gebruiken en er boven zetten waar het over gaat...
Mensen willen ook kunnen discussiëren over niet spoiler zaken, bijvoorbeeld welke perks het beste zijn.
Ik zou het eerder willen omdraaien: Als je niet de moeite wilt nemen om spoilertags te gebruiken, dan post je maar niet.
(ik lees alle spoilers dus persoonlijk zal het mij weinig boeien, maar houd alsjeblieft rekening met je mede gamers/gotters!)
edit:
Het viel mij op dat skyrim vloeiender draait dan ik had verwacht. Ik heb een radeon 4850 op een corei7 860 met 12GB ram. Nu is dat ram wel veel, maar de videokaart is niet de snelste meer, maar toch draai ik zonder hic ups op high.
Ultra wordt hem dan wel weer teveel ;-)
Over crashes: ik heb 1 hele CtD gehad en verder enkele keren dat het spel totaal niet wil lopen, net een dia show. alt-tab lost dat op en daarna geen probleem meer...
[ Voor 21% gewijzigd door nhimf op 17-11-2011 11:47 ]
Ik stink niet, ik ruik gewoon anders
Verwijderd
Heb gezien dat de onderstaande vraag al eerder gesteld is, maar ik kom maar niet tot een werkende oplossing:
Ik speel een barb-achtige build met dualwielding. Nu wil ik een beetje gaan uitbreiden richting shield / ondersteunende magic. Ik probeer nu met behulp van het favourites menu een optie te maken om een healing spell te kunnen selecteren met 1.
Om dit te doen, maak ik eerst de spell "favourite". Vervolgens ga ik naar q, en link ik de toets 1 aan de healing spell. Druk ik nu op 1, dan krijg ik in mijn linkerhand de healing spell. Nu wil ik echter op dezelfde manier terug switchen naar dualwield. Ik maak daarvoor mijn wisselende wapen "favourite" en neem dezelfde stappen. Druk ik echter 2 in, dan switched hij mijn offhand weapon naar het nieuwe wapen.
Iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen? Ik kom met geen mogelijkheid terug naar 2 wapens.
Ik speel een barb-achtige build met dualwielding. Nu wil ik een beetje gaan uitbreiden richting shield / ondersteunende magic. Ik probeer nu met behulp van het favourites menu een optie te maken om een healing spell te kunnen selecteren met 1.
Om dit te doen, maak ik eerst de spell "favourite". Vervolgens ga ik naar q, en link ik de toets 1 aan de healing spell. Druk ik nu op 1, dan krijg ik in mijn linkerhand de healing spell. Nu wil ik echter op dezelfde manier terug switchen naar dualwield. Ik maak daarvoor mijn wisselende wapen "favourite" en neem dezelfde stappen. Druk ik echter 2 in, dan switched hij mijn offhand weapon naar het nieuwe wapen.
Iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen? Ik kom met geen mogelijkheid terug naar 2 wapens.

Dat antwoord gaf Tsurany toch al? Mensen willen graag discussieren over de dingen die ze al wél gedaan hebben in de game...SnoeiKoei schreef op donderdag 17 november 2011 @ 11:44:
[...]
Geef je nog geen antwoord op de vraag wat iemand in dit topic doet die niks wil lezen over het spel. Met duizend posts per dag kun je niet voorkomen dat er info langskomt die voor sommigen misschien een spoiler is. Dat kunnen die personen prima zelf inschatten maar dan moeten ze hier niet komen miepen.
Verwijderd
Wellicht handig om er dan iets over in de warning / startpost te laten zetten?
Hebben we ook die discussie niet elke 500 posts.
Precies, als je denkt dat het mogelijk voor mensen die nog niet zover zijn de boel kan 'verpesten' zet het gewoon in spoilertags. Makkelijk zat, iedereen blij.nhimf schreef op donderdag 17 november 2011 @ 11:44:
[...]
Daarnaast als mensen wordt verteld dat ze het topic niet moeten lezen, dan ben je erg egoïstisch bezig.
Mensen willen ook kunnen discussiëren over niet spoiler zaken, bijvoorbeeld welke perks het beste zijn.
Ik zou het eerder willen omdraaien: Als je niet de moeite wilt nemen om spoilertags te gebruiken, dan post je maar niet.
(ik lees alle spoilers dus persoonlijk zal het mij weinig boeien, maar houd alsjeblieft rekening met je mede gamers/gotters!)
Mee eens! Zet het in de waarschuwing!Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2011 @ 11:45:
Wellicht handig om er dan iets over in de warning / startpost te laten zetten?
Niks mis met spoiler tags, zolang het maar selectief gebruikt wordt. Als een zin begint met "Dat gevecht heb ik anders aangepakt, namelijk" dan kun je ervoor kiezen de 4 regels eronder NIET te lezen, ook al staat het niet in een spoiler. Aan een beetje flexibiliteit is nog nooit iemand doodgegaan en als ik afgelopen dagen heb gezien wat mensen allemaal in spoiler tags willen hebben wordt dit topic echt onleesbaar.
Main wapen aan 1 koppelen en offhand wapen aan 2 koppelen door middel van shift+cijfer, dan schiet hij standaard naar je offhand toe. Werkt alleen niet goed als het dezelfde wapens zijn.Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2011 @ 11:45:
Heb gezien dat de onderstaande vraag al eerder gesteld is, maar ik kom maar niet tot een werkende oplossing:
Waar haal je de night eye spell? Of is die kahjit only?Lapras schreef op donderdag 17 november 2011 @ 10:20:
Het Night Eye effect is beter dan in Oblivion. Het wordt een beetje lichtgrijs. Daarnaast wordt fel licht nu ook flink overbelicht, wat je dwingt het weer uit te zetten. Wat ook realistisch is. Niet dat al je save games fel blauw licht hebben als je er langs scrollt Dat was altijd zo nep.
Daarnaast heeft het geen mana costs, maakt het sneaken veel makkelijker en geeft het het gevoel daadwerkelijk een kat te spelen.
en een ander ding over de DB:
spoiler:
Ik heb dus die spectral assasin, maar soms wil ik gewoon dat hij er niet meer is. En dan maak ik em dood. Als ik dan in het sanctuary kom dan moet ik een boete betalen. Heeft iemand anders dat ook? Het lijkt of lucien nog steeds geflagged is als member van de DB en hem zelf aanvallen dus als crime tegen de factie geldt
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Door 2 keer op de aan het wapen gekozen sneltoets te drukkenVerwijderd schreef op donderdag 17 november 2011 @ 11:45:
- als reactie op mijn blijkbaar ongewaardeerde opmerking inzake spoilertags
Dus moet ik eerst heel de topics doorlezen zodat ik op een pagina kan lezen dat er een consensus is over het spoilertag gebruik terwijl er als je rustig een pagina doorleest er al weer 3 tot 13 nieuwe posts zijn bijgekomen. En je er dan rustig van af maken dat je als je geen spoiler wilt dit topic niet moet lezen.
Je hebt wel gelijk op een punt, maar dit is geen chatbox, het is een forum. De spoiler tag bestaat en is handig.
Hoe zou jij je voelen als iemand het einde van fallout 4 doodleuk neerschrijft terwijl je zelf nog maar net begonnen bent? Of ga je wachten tot je het hele spel hebt uitgespeeld voordat je iets gaat lezen?
/rant
White Phial
Die quests zitten echt lineair vast, als je A niet ontdekt hebt, dan kan/mag je B nog niet in bezit hebben. Jammer vind ik.
Dus moet ik eerst heel de topics doorlezen zodat ik op een pagina kan lezen dat er een consensus is over het spoilertag gebruik terwijl er als je rustig een pagina doorleest er al weer 3 tot 13 nieuwe posts zijn bijgekomen. En je er dan rustig van af maken dat je als je geen spoiler wilt dit topic niet moet lezen.
Je hebt wel gelijk op een punt, maar dit is geen chatbox, het is een forum. De spoiler tag bestaat en is handig.
Hoe zou jij je voelen als iemand het einde van fallout 4 doodleuk neerschrijft terwijl je zelf nog maar net begonnen bent? Of ga je wachten tot je het hele spel hebt uitgespeeld voordat je iets gaat lezen?
/rant
White Phial
spoiler:
Na het flesje te gaan halen zijn en alle items te hebben om het te repareren. Moet ik blijkbaar echt een specifiek briar heart te hebben. .
Die quests zitten echt lineair vast, als je A niet ontdekt hebt, dan kan/mag je B nog niet in bezit hebben. Jammer vind ik.
Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory
Gewoon elke post beginnen met.
"Deze post kan spoilers bevatten, dus zeur niet als je ze gelezen hebt en je dingen gelezen hebt die je niet wilde lezen."
"Deze post kan spoilers bevatten, dus zeur niet als je ze gelezen hebt en je dingen gelezen hebt die je niet wilde lezen."
Ik vind het niet echt een spoiler dat het einde van de quest-line een boss battle is.....
Verwijderd
Jawel. Alles wat besproken wordt is zo'n beetje spoiler voor degene die er nog niet van weet. Al die zwarte balken overal zijn ernstig. Als het over een punt in het spel gaat waar iemand nog lang niet is (waar ik soms al dingen over last) vergeet je het/snap je er toch geen drol van.EnigmaNL schreef op donderdag 17 november 2011 @ 11:42:
[...]
De enige concessie die ik zou doen qua spoilen is als er een knopje zou zijn in de thread die automatisch alle spoilers aan/uitzet.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2011 11:57 ]
Het draait op medium met een prima framerate op mijn Dell XPS 15 @GT540M @1080p
LET OP! SPOILER!!!11oneLabbers schreef op donderdag 17 november 2011 @ 11:51:
Ik vind het niet echt een spoiler dat het einde van de quest-line een boss battle is.....
Ik ook niet, en dat je daarna baas van een guild wordt is ook standaard in TES.
Dit dus. Er valt hier vrijwel niks meer zonder spoiler tags te bepraten als we "dat beetje moeite gaan doen".Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2011 @ 11:52:
[...]
Jawel. Alles wat besproken wordt is zo'n beetje spoiler voor degene die er nog niet van weet. Al die zwarte balken overal zijn ernstig. Als het over een punt in het spel gaat waar iemand nog lang niet is (waar ik soms al dingen over last) vergeet je het/snap je er toch geen drol van.
[ Voor 45% gewijzigd door SnoeiKoei op 17-11-2011 11:55 ]
Gisteren de quest afgerond waar bij je drie necklaces moet forgen tot een.
Wat een epic einde is dat zeg!! Had het nauwelijks gered met m'n lvl7 mage en geen enkele healthpot... haha! Gelukkig
Wat een epic einde is dat zeg!! Had het nauwelijks gered met m'n lvl7 mage en geen enkele healthpot... haha! Gelukkig
spoiler:
kun je de kamer nuttig gebruiken voor het afmaken van de drie entiteiten
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
Verwijderd
Hey da's nieuw voor me, ga ik proberen. Dank je.Tsurany schreef op donderdag 17 november 2011 @ 11:48:
[...]
Main wapen aan 1 koppelen en offhand wapen aan 2 koppelen door middel van shift+cijfer, dan schiet hij standaard naar je offhand toe. Werkt alleen niet goed als het dezelfde wapens zijn.
Is common sense verdwenen tegenwoordig? Er zit een gigantisch verschil tussen quest lines en generieke opmerkingen. Dat je bij de dark brotherhood een speciaal armor krijgt lijkt mij geen dramatische spoiler, echter wie je op het eind moet vermoorden en wat daarmee aan de hand is lijkt mij toch een behoorlijk vervelende spoiler voor wie het verhaal graag wilt volgen en de spanning erin wilt houden.Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2011 @ 11:52:
Jawel. Alles wat besproken wordt is zo'n beetje spoiler voor degene die er nog niet van weet. Al die zwarte balken overal zijn ernstig. Als het over een punt in het spel gaat waar iemand nog lang niet is (waar ik soms al dingen over last) vergeet je het/snap je er toch geen drol van.
Dat het een boss battle is niet, met wie het een boss battle is kan echter wel een spoiler zijn. Zeker bij verhaallijnen van de Dark Brotherhood of de Thieves Guild aangezien daar wat twists in zitten. Heb College nog niet echt gedaan maar kan me voorstellen dat ik genoeg zaken uit die questline niet van te voren al wil weten.Labbers schreef op donderdag 17 november 2011 @ 11:51:
[ Voor 24% gewijzigd door Tsurany op 17-11-2011 11:56 ]
Verwijderd
als je een huis in riften koopt en upgrade heb je 2 paspoppen in de kelder =) heb daar mijn nightingale armor en dragon armor setjes hangen.MueR schreef op donderdag 17 november 2011 @ 11:38:
[...]
Ik ben er wel een paar tegen gekomen ja. Ze hebben eindelijk de hint van de modmakers begrepenJe kan er alleen armor in opslaan though, geen wapens. Dus die mooie Glass Armor set kan je niet aanvullen met wat Glass Arrows en een Glass Sword/Bow oid.
spoiler:Volgens mij was dat het Dark Brotherhood Sanctuary in Dawnstar, als je alle decorations gekocht hebt
Als iets belangrijk is voor het plot, zoals het vechten met baas X waardoor je baas wordt van faction X, moet je gewoon als spoilers doen.SnoeiKoei schreef op donderdag 17 november 2011 @ 11:48:
Niks mis met spoiler tags, zolang het maar selectief gebruikt wordt. Als een zin begint met "Dat gevecht heb ik anders aangepakt, namelijk" dan kun je ervoor kiezen de 4 regels eronder NIET te lezen, ook al staat het niet in een spoiler. Aan een beetje flexibiliteit is nog nooit iemand doodgegaan en als ik afgelopen dagen heb gezien wat mensen allemaal in spoiler tags willen hebben wordt dit topic echt onleesbaar.
Ja common sense IS verdwenen, als je de naam van een NPC niet meer mag noemen waar je tegen moet vechten in de mage quests. Zeg nou zelf, die naamTsurany schreef op donderdag 17 november 2011 @ 11:55:
[...]
Is common sense verdwenen tegenwoordig? Er zit een gigantisch verschil tussen quest lines en generieke opmerkingen. Dat je bij de dark brotherhood een speciaal armor krijgt lijkt mij geen dramatische spoiler, echter wie je op het eind moet vermoorden en wat daarmee aan de hand is lijkt mij toch een behoorlijk vervelende spoiler voor wie het verhaal graag wilt volgen en de spanning erin wilt houden.
spoiler:
Morokei
zegt niemand iets tot je hem zelf tegengekomen bent.
Dat je speciaal armor krijgt bij se DB is dan nog een grotere spoiler.
Verwijderd
Spoilen dat je armor krijgt van die quest is geen grote spoiler? rofl. Ik weet liever de naam van de eindbaas van die quest dan de rewards.Tsurany schreef op donderdag 17 november 2011 @ 11:55:
[...]
Is common sense verdwenen tegenwoordig? Er zit een gigantisch verschil tussen quest lines en generieke opmerkingen. Dat je bij de dark brotherhood een speciaal armor krijgt lijkt mij geen dramatische spoiler, echter wie je op het eind moet vermoorden en wat daarmee aan de hand is lijkt mij toch een behoorlijk vervelende spoiler voor wie het verhaal graag wilt volgen en de spanning erin wilt houden.
[...]
Dat het een boss battle is niet, met wie het een boss battle is kan echter wel een spoiler zijn. Zeker bij verhaallijnen van de Dark Brotherhood of de Thieves Guild aangezien daar wat twists in zitten. Heb College nog niet echt gedaan maar kan me voorstellen dat ik genoeg zaken uit die questline niet van te voren al wil weten.
Nee want je hebt het zelf al gehad, als je een film hebt gezien dan valt er ook niets meer te spoilen, maar anderen die hem nog moeten zien kun je wel het kijk plezier voor verpesten.Labbers schreef op donderdag 17 november 2011 @ 11:51:
Zelfde dus voor games zoals dit, als je zelf teleurgesteld bent in de story dan hoef je het niet ook voor andere te verzieken omdat jij zo nodig je ongenoegen wilt uiten.
Nee het is geen verrassing omdat dat standaard is in deze games. Niet omdat we het zelf al gedaan hebben.Bulls schreef op donderdag 17 november 2011 @ 12:00:
[...]
Nee want je hebt het zelf al gehad, als je een film hebt gezien dan valt er ook niets meer te spoilen, maar anderen die hem nog moeten zien kun je wel het kijk plezier voor verpesten.
Zelfde dus voor games zoals dit, als je zelf teleurgesteld bent in de story dan hoef je het niet ook voor andere te verzieken omdat jij zo nodig je ongenoegen wilt uiten.
Voor mensen met texture problemen, probeer de volgende workaround eens (OP EIGEN RISICO!!):
http://www.skyrimnexus.com/downloads/file.php?id=134
Heeft bij mij geholpen met het paarse texture probleem (vooralsnog).
Weet niet of het werkelijk een oplossing is... maar vooralsnog geen problemen ontdekt.
Weet niet of het werkelijk een oplossing is... maar vooralsnog geen problemen ontdekt.
[ Voor 190% gewijzigd door michavb op 17-11-2011 12:04 ]
Verwijderd
Oeh bedankt, ik had af en toe ook van die paarse bomen enz.michavb schreef op donderdag 17 november 2011 @ 12:01:
Voor mensen met texture problemen, probeer de volgende workaround eens (OP EIGEN RISICO!!):
Zullen we het dan alleen nog maar over tetris hebben?
Nogmaals als je geen spoilers wilt, leest dan niets. Je houd het sowieso niet tegen dat er spoilers in een thread als deze zitten. Zeker als een game nog maar uit is.
Nogmaals als je geen spoilers wilt, leest dan niets. Je houd het sowieso niet tegen dat er spoilers in een thread als deze zitten. Zeker als een game nog maar uit is.
Dus omdat in jouw optiek alle RPG's hetzelfde zijn maakt het verhaal niets uit dus kun je gewoon alles schrijven. Lekker is dat.SnoeiKoei schreef op donderdag 17 november 2011 @ 12:01:
[...]
Nee het is geen verrassing omdat dat standaard is in deze games. Niet omdat we het zelf al gedaan hebben.
Werkt dat bij films bij jou net zo?
Ja de meeste films eindigen vrij voorspelbaar. Voldemort verliest van Harry, is dat een spoiler?EnigmaNL schreef op donderdag 17 november 2011 @ 12:04:
[...]
Dus omdat in jouw optiek alle RPG's hetzelfde zijn maakt het verhaal niets uit dus kun je gewoon alles schrijven. Lekker is dat.
Werkt dat bij films bij jou net zo?
Verwijderd
Dus ik mag niet over een spel praten met anderen als ik geen spoilers wil? Dus ik moet uit dit thread blijven tot ik alle quests heb gespeeld?D-rez schreef op donderdag 17 november 2011 @ 12:03:
[/life]
Optimisten zijn slecht geïnformeerde pessimisten.
Nee, als er spoilers gepost worden moeten daar gewoon spoiler tags omheen. Zo moeilijk is het niet en het bespaard een hoop gezeur.Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2011 @ 12:06:
[...]
Dus ik mag niet over een spel praten met anderen als ik geen spoilers wil? Dus ik moet uit dit thread blijven tot ik alle quests heb gespeeld?
We zijn wel ontzettend kort door de bocht niet. Dus omdat jij te lui bent om alles in spoiler-tags te zetten moeten mensen die geen spoilers willen lezen hier maar niet komen.D-rez schreef op donderdag 17 november 2011 @ 12:03:

spoiler:
.
je plaatst het tussen deze mooie tags
Zoals je al merkt is wat voor de een een spoiler is is voor de ander common sense, dus ja als je totaal geen spoilers wilt kan je beter dit soort threads niet lezen.Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2011 @ 12:06:
[...]
Dus ik mag niet over een spel praten met anderen als ik geen spoilers wil? Dus ik moet uit dit thread blijven tot ik alle quests heb gespeeld?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Voor al je problemen en technische vragen kun je terecht in: <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1477915">~~~[Multi] Skyrim - Topic voor problemen en (technische) vragen</a>.
Wat betreft de eindeloze spoiler discussies, houdt gewoon rekening met je mede-tweakers.
Een ieder hier is capabel genoeg om zelf te kunnen bepalen of iets een (vette) spoiler is of niet.
Je kan er altijd nog boven zetten waar het over gaat zodat de lezers zelf kunnen bepalen of ze het willen lezen of niet.
Als laatste is er nog de IRC chat over Skyrim: <a href="http://irc.tweakers.net/skyrim">http://irc.tweakers.net/skyrim</a>.
Voor al je problemen en technische vragen kun je terecht in: <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1477915">~~~[Multi] Skyrim - Topic voor problemen en (technische) vragen</a>.
Wat betreft de eindeloze spoiler discussies, houdt gewoon rekening met je mede-tweakers.
Een ieder hier is capabel genoeg om zelf te kunnen bepalen of iets een (vette) spoiler is of niet.
Je kan er altijd nog boven zetten waar het over gaat zodat de lezers zelf kunnen bepalen of ze het willen lezen of niet.
Als laatste is er nog de IRC chat over Skyrim: <a href="http://irc.tweakers.net/skyrim">http://irc.tweakers.net/skyrim</a>.