Ik heb de main quest uitgespeeld en ook the Thieves guild, daarna de Dark brotherhood, en tussendoor de Companions. Uiteindelijk ook de magequild quests terwijl ik geen mage ben. En heel veel side quests tussendoor, heb lockpicking op 100 sneak op 100 en onehanded en light armor ook 100. Speech ook max. Ik maakte alle kisten open loot alles en verkoop veel. Nu stik ik van het geld 200000 en ik heb een berg gems, alle huizen op Markarth na. En weet niet wat ik moet doen.
Ben opnieuw begonnen met een heavy armor two handed weapon Nord en smithing nu al max, ben net level 22. Speeltsijl is nu totaal anders dan ik eerst deed met veel sluipen en backstabben (verder als de 1e van een groepje kom je dan ook niet) Maar nu gewoon naar binnen stormen en erop los hakken met 2handed axe. Ik maak ook niet alles meer open want ik hoef niet weer een kamer vol gems, en al dat verkopen kost teveel tijd al helemaal omdat je maar een beperkt aantal per keer kan doen.
Met mijn vorige moest ik vaak zelfs langs alle merchants in Solitude dan door naar Whiterun en dan nog een keer langs de Thieves guild dan was ik pas het meeste kwijt van de loot. En dat maakt het zeer lastig.
Maar goed ik ben nu voor deadric armor aan het sparen (de hearts) en wat daarna gebeurd weet ik niet, maar ik denk dat ik in totaal meer tijd in Oblivion had zitten.
Wat ik niet leuk vin van opnieuw beginnen is dat je veel nog weet, maar volgens het spel nog niet, en moet je het eerst via de normale weg uitzoeken. en vooral de know locations mis is erg.
[
Voor 6% gewijzigd door
Bulls op 24-12-2011 13:55
]