Ik had de Soul Trap timer vrij laag gezet maar hij is opgesprongen naar zoveel seconden, geen idee waarom. Fiery Soul Trap voelt sowieso buggy. Tijdens enchanten gaf het de boog een waarde van 3k en nam de Legendary stat weg. Na het enchanted was het wel weer normaal. De Burn damage is altijd 10, of ik nou 6000 charges of 100 charges Soul Trap instelde.
Wel grappig als Archer om zo'n wapen te hebben nadat ik het hele spel met een Bound Bow heb doorgeploeterd. Massieve effects; Paralysis, Stagger, Burn, - Defense, Shock en Magicka damage.
spoiler:Er liggen wel vaste items op bepaalde locaties. Veelal Ebony spul. Het wapen met de unique enchant Fiery Soul Trap is afaik altijd op een Ebony Axe. Die je na een boss fight kan oppikken.
Technisch gezien kun je de DB quest vroeg beginnen en afmaken aangezien je vijanden gewoon zwak zullen zijn. Je kan Mehrunes Razor wel makkelijk op low level krijgen als je een Atronach koopt en een follower meeneemt. Het enige wat je hoeft te doen is de onderdelen vinden en door een fort met wat boefjes heen.
Morrar schreef op maandag 12 december 2011 @ 23:46:
Hmm hoe krijgen mensen trouwens zulke bizarre damage getallen? Ik neem aan 100 skill en alle relevante perks in archery, smithing en enchanting? En dan nog een zootje potions poppen bij het upgraden van het wapen?
Alchemy, Smith en Enchant tot lv100 krijgen, met relevante Perks. Wat je dan doet is met Alchemy een Enchanting Potion en Blacksmithing Potion maken terwijl je een Set draagt met +Alchemy stats (met de juiste ingredienten kom je op 30ish % buff uit), gebruik die en Enchant je je Blacksmith Setje mee. Met dat Blacksmith Setje upgrade je je daadwerkelijke Set en Weapon. Ook is het handig als je de Lexicon buff hebt van de quest die in Riften docks begint. Als je dan Dwarven Armor draagt krijg je een Smithing buff.
Hydra schreef op maandag 12 december 2011 @ 23:48:
[...]
Met alchemy enchanting potions maken, met enchanting + alchemy enchants maken. Dit een paar keer heen en weer tot je heel hoog kunt enchanten. En dan +smithing enchants en potions maken en dan je gear upgraden. Dan heb je dus smithing perks en boosts van zowel enchanting als alchemy.
Geheel onnodig. Ik heb die cyclus niet gebruikt en ik heb ook niet geupgrade met de Lexicon buff (te lui voor de quest op het moment). Het kan "legaal" dus zo uitkomen en nog hoger. Daadwerkelijk die cyclus misbruiken zou me 1000+ damage geven op die Bow, zonder True Shot Potion.