Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 13:08
Ik kan geen quests krijgen in Windhelm.
Niemand die ik praat heeft quests voor me.

Zitten er gewoon geen quests in die stad of zijn de quests daar alleen beschikbaar als je de Stormcloak tuig joined?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Jarls hebben altijd wel een baantje, en als je daar wat voor doet wordt je vanzelf thane en kan je huisjes aanvragen of krijg je ze.
Net even heel skyrim van dat "empire tuig" gecleared =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Verwijderd schreef op woensdag 16 november 2011 @ 20:35:
De Jarls hebben altijd wel een baantje, en als je daar wat voor doet wordt je vanzelf thane en kan je huisjes aanvragen of krijg je ze.
Net even heel skyrim van dat "empire tuig" gecleared =)
Probleem is dat
spoiler:
ik de imperial chain afgemaakt heb en dus de Jarl (baas van het tuig) dood is en er dus nu een nieuwe Jarl is. Dus zijn die quests er alleen als de originele Jarl er is? Of alleen als je de factie van de originele Jarl joined
.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deadsy schreef op woensdag 16 november 2011 @ 20:39:
[...]

Probleem is dat
spoiler:
ik de imperial chain afgemaakt heb en dus de Jarl (baas van het tuig) dood is en er dus nu een nieuwe Jarl is. Dus zijn die quests er alleen als de originele Jarl er is? Of alleen als je de factie van de originele Jarl joined
.
hmz, ik heb juist alles voor Ulric gedaan dus heb geen idee hoe het anders zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-09 12:42
ook pas net dit gelezen

Nieuws | 10 november 2011 - De role-playing game The Elder Scrolls V: Skyrim voorziet de spelers van "oneindig veel missies", zo stelt Todd Howard van Bethesda. In een interview met Wired legt hij uit hoe het Radiant-missiesysteem hiervoor moet zorgen.

Dit systeem geeft spelers voortdurend nieuwe taken die gebaseerd zijn op hun voortgang. Deze taken zijn willekeurig gegenereerd en daarmee in theorie oneindig, aldus Howard. Spelers krijgen behalve losse taken ook de mogelijkheid om missies te doen voor diverse gildes, zoals de Dark Brotherhood en de Thieves Guild. Zodra hiervan de gescripte missies voltooid zijn, kunnen zij terugkeren naar hun basis voor nieuwe, willekeurige gegenereerde missies. "Het idee achter de game is dat je het voor altijd kunt blijven spelen", zo voegt Howard toe.

http://tinyurl.com/5sdar8p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 20:18
zo xbox 36o versie is binnen, zojuist opnieuw begonnen.
nieuwe character, nieuw ras, en onderweg naar riverwood, alvast een kamp en mijn leeg geveegd
ze vroegen erom de stakkers.

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Ienni1983 schreef op woensdag 16 november 2011 @ 20:46:
ook pas net dit gelezen

Nieuws | 10 november 2011 - De role-playing game The Elder Scrolls V: Skyrim voorziet de spelers van "oneindig veel missies", zo stelt Todd Howard van Bethesda. In een interview met Wired legt hij uit hoe het Radiant-missiesysteem hiervoor moet zorgen.

Dit systeem geeft spelers voortdurend nieuwe taken die gebaseerd zijn op hun voortgang. Deze taken zijn willekeurig gegenereerd en daarmee in theorie oneindig, aldus Howard. Spelers krijgen behalve losse taken ook de mogelijkheid om missies te doen voor diverse gildes, zoals de Dark Brotherhood en de Thieves Guild. Zodra hiervan de gescripte missies voltooid zijn, kunnen zij terugkeren naar hun basis voor nieuwe, willekeurige gegenereerde missies. "Het idee achter de game is dat je het voor altijd kunt blijven spelen", zo voegt Howard toe.
De extra quests hebben niets met het verhaal te maken maar houden je wel bezig.
Vind het vooral in de Thieves Guild lekker werken.
De 2 quest givers hebben elk 4 verschillende soort quests waar je uit mag kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
Deadsy schreef op woensdag 16 november 2011 @ 20:49:
[...]

De extra quests hebben niets met het verhaal te maken maar houden je wel bezig.
Vind het vooral in de Thieves Guild lekker werken.
De 2 quest givers hebben elk 4 verschillende soort quests waar je uit mag kiezen.
Natuurlijk hebben de sidequests niks met het verhaal te maken.
Nergens staat er in de tekst dat dat zo is

het gaat mij meer om dit

"Dit systeem geeft spelers voortdurend nieuwe taken die gebaseerd zijn op hun voortgang. Deze taken zijn willekeurig gegenereerd en daarmee in theorie oneindig, "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
WTF

zojuist een ghostrider tegengekomen :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-09 16:49
Zo, Riverwood is een ornamentje rijker geworden :)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/EIdlDl.jpg
klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
Melkunie schreef op woensdag 16 november 2011 @ 21:00:
Zo, Riverwood is een ornamentje rijker geworden :)

[afbeelding]
klik
en dan dat omatje.

nee ik geloof niet in draken
.buh wat een onzin zeg.

draken bestaan niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adib
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 31-03-2022
laatst ook even skyrim op gepikt, erg leuk alleen problemen met mijn pc dus kan niet veel spelen :(.
maarja ik heb wel lvl 50 sneak op laag level and ga archery/conjuration doen denk ik. nog suggesties/tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je overal zo doorheen wil moet je even smithing lvlen door iron ingots te kopen en wat leather->straps, en dan heel veel iron daggers maken (kost ongeveer 6000 gold en dan heb je lvl 90-100 smithing) en zo snel mogelijk een daedric bow maken. Dan voor je een kamer inkomt even crouchen en je sloopt alles in 1 shot. maakt ook de bazen wat makkelijker als je eerst het slappe grut weghaalt zonder alles wakker te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adib
Verwijderd schreef op woensdag 16 november 2011 @ 21:13:
als je overal zo doorheen wil moet je even smithing lvlen door iron ingots te kopen en wat leather->straps, en dan heel veel iron daggers maken (kost ongeveer 6000 gold en dan heb je lvl 90-100 smithing) en zo snel mogelijk een daedric bow maken. Dan voor je een kamer inkomt even crouchen en je sloopt alles in 1 shot. maakt ook de bazen wat makkelijker als je eerst het slappe grut weghaalt zonder alles wakker te maken.
moet ik zowiezo eerst 6000 gold hebben....
tips on snel gold te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Adib schreef op woensdag 16 november 2011 @ 21:15:
[...]

draakjes slachten en dragon spull verkopen xD
of als je toch veel sneak hebt, huizen leegroven =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

[...]

Doe quests? Als ik bij alle guilds quests oppik Thieves/Brotherhood/Companions/'Thane quests' etc heb ik zo 10k bijelkaar. En dan kun je die gasten nog looten ook, ik geloof dat ik op dit moment niet minder dan 300gold krijg voor quests van 2 minuten.

Net huis in solitude gekocht voor 25k + volledig uitgerust en nu nog 66k over.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adib
maar ik ben zegmaar niet ver in het spel :P, nog niet eens in whiterun ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
[...]

een woodcutter axe pakken en hout hakken.

5 gold per houtblock.

als je gaat slapen effe aan laten staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adib
Ienni1983 schreef op woensdag 16 november 2011 @ 21:20:
[...]

een woodcutter axe pakken en hout hakken.

5 gold per houtblock.

als je gaat slapen effe aan laten staan
als je mijn eerder post gelezen had of beter gelezen had, heb ik problemen met mn pc dus kan er niet lang achter, dus ook niet 's nachts aan laten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12-09 06:46
BIj mij stopt hij na het hakken van 3 houtblokken (dus 6 firewood), op de pc niet? (Xbox hier)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adib
mat.hi.as schreef op woensdag 16 november 2011 @ 21:24:
BIj mij stopt hij na het hakken van 3 houtblokken (dus 6 firewood), op de pc niet? (Xbox hier)
als je sensitivity laag zet en dan joystick met tape naar beneden en A button ook dan zou het moeten werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Ik heb allemaal armor en andere meuk die ik snel wl verkopen. Waar kan ik dat makkelijk doen en zo dat ik er veel geld voor krijg? Kan niet echt goede verkopers vinden...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
Adib schreef op woensdag 16 november 2011 @ 21:22:
[...]

als je mijn eerder post gelezen had of beter gelezen had, heb ik problemen met mn pc dus kan er niet lang achter, dus ook niet 's nachts aan laten
dan moet je hem fixen haeeeee? :P

enne

"aatst ook even skyrim op gepikt, erg leuk alleen problemen met mijn pc dus kan niet veel spelen :(.
maarja ik heb wel lvl 50 sneak op laag level and ga archery/conjuration doen denk ik. nog suggesties/tips?"

staat nergens dat je je pc niet aan kan laten staan.

je zegt alleen problemen met mijn pc.

dat zijn nogal veel dingen waar het onder kan vallen

[ Voor 38% gewijzigd door Ienni1983 op 16-11-2011 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

monnick schreef op woensdag 16 november 2011 @ 21:26:
Ik heb allemaal armor en andere meuk die ik snel wl verkopen. Waar kan ik dat makkelijk doen en zo dat ik er veel geld voor krijg? Kan niet echt goede verkopers vinden...?
als je veel zooi hebt kan het sowieso niet bij 1 persoon, voor armor en wapens kan je voor verkoop altijd bij blacksmiths en general merchants terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adib
Ienni1983 schreef op woensdag 16 november 2011 @ 21:26:
[...]

dan moet je hem fixen haeeeee? :P
yeaaa maar dan moet die naar winkel gedoe en dan duurt het een tijdje en hij maakt vrij veel lawaai dus kan er niet bij slapen...
en nee ik blijf niet wakker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Adib schreef op woensdag 16 november 2011 @ 21:30:
[...]

yeaaa maar dan moet die naar winkel gedoe en dan duurt het een tijdje en hij maakt vrij veel lawaai dus kan er niet bij slapen...
en nee ik blijf niet wakker
wat je kan proberen is alle guilds en colleges en de legers zo snel mogelijk joinen, van allemaal krijg je een volledige uitrusting als je een paar quests voor ze doet die je dan weer kan verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marvin-
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 25-08 20:39
Smithing is een heel goede skill om mee te beginnen om gold te farmen, ontdek de wereld is ook een goede, met al die speciale items, armor en wapens krijg je veel gold én xp =) oh ja, als je veel verkoopt wordt je speech beter en krijg je meer geld voor dezelfde items ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marvin- schreef op woensdag 16 november 2011 @ 21:35:
Smithing is een heel goede skill om mee te beginnen om gold te farmen, ontdek de wereld is ook een goede, met al die speciale items, armor en wapens krijg je veel gold én xp =) oh ja, als je veel verkoopt wordt je speech beter en krijg je meer geld voor dezelfde items ;)
las ergens dat speech per transactie gaat, dus als je 30 daggers ofzo verkoopt kan je ze beter allemaal los verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• manmetdehamer
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 16:48
Ik heb gekozen voor een sneaker/archery poppetje en heb zojuist bleaks falls sanctum gecleared damn ik houd van dit spel! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
Verwijderd schreef op woensdag 16 november 2011 @ 21:37:
[...]

las ergens dat speech per transactie gaat, dus als je 30 daggers ofzo verkoopt kan je ze beter allemaal los verkopen.
Shit, kom je nu mee. Heb de afgelopen uren zo'n 300 van die dingen verkocht in 4 transacties ofzo :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Adib schreef op woensdag 16 november 2011 @ 21:19:
maar ik ben zegmaar niet ver in het spel :P, nog niet eens in whiterun ofzo :P
Dan zou ik gewoon het spel gaan spelen, questjes doen, etc.
Geld gaat héééél makkelijk in het spel, twee keer met je ogen knipperen en je bent rijk :)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

Vis

Damn... mijn Lydia is gesneuveld door een heks... kan ze weer tot leven komen, zoja hoe?

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vis schreef op woensdag 16 november 2011 @ 22:04:
Damn... mijn Lydia is gesneuveld door een heks... kan ze weer tot leven komen, zoja hoe?
savegame reloaden :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10:18

Poekie McPurrr

Mreoww~

na mijn uren aan gedool in blackbreach.. kom aan oppervlakte.. 1 draak. Leuk, meppen! En meteen nog 2 erbij :o Met veel geshout, rennen en hulp van de guards in dat dorpje is het toch gelukt :D

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 09-09 22:40
Ik ben eindelijk een draak tegengekomen :)

Was wel grappig, al mijn potions op en healen had ik geen tijd meer voor, wat doe ik: Ik ga het water in, kom naar boven, schiet met pijl en boog op hem en ga weer onder. Zo paar keer gedaan tot die dood was en ik had het net overleefd :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr
  • Laatst online: 08-08 22:31
Haha wat een geweldig spel is dit. Bethesda weet echt hoe ze rpg's moeten maken (voor de mensen die echt niets willen weten toch ff in spoiler tags gezet)

spoiler:
Denk laat ik eens die greybeards opzoeken, kijken wat die pipos willen. Dus fast travel naar fellglown keep ofzo, lijkt niet zo ver met paard vanaf daar. Begin te galloperen, 50 stappen verder, bandits, 200 gold om er langs te mogen. Mooi niet dus, even die bandits in de pan hakken. Torentje doorzoeken en door. 100 stappen verder, een assassin van de dark brotherhood. Waar heb ik dat nou weer aan te danken. Nou assissin dood, denk ik stap op mijn paard en wat zie ik daar een pad die ergens naar toe leidt. Wacht jij even paardje, dan ga ik kijken. Blijkt een crypt te zijn met iemand die hulp zoekt, hmmmm ok ik voel mij in een goede bui dus laten we hem helpen. Crypt uitgeruimd en weer terug naar paardje. Zet nog 100 stappen en ik zie dat er wel heel dichtbij een fort is, laten we daar maar eens even een kijkje nemen. Blijken allemaal mages overgenomen te hebben, tsjah kunnen we niet zo laten he. Dus ook zij delven het onderspit. Kort gezegd, het heeft 1,5 uur geduurd en ik ben nog net halverwege naar die greybeards. Ik zie nu ook al op de map dat er onderweg e.o.a. hideout is... Wat een geweldig spel is dit toch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
Dames en heren, ik presenteer u de echte dragonborn: DOVAHKIIN!

Afbeeldingslocatie: http://cdnstatic.bethsoft.com/bethblog.com/wp-content/uploads/2011/11/Dovahkiin-Skyrim.jpg

http://www.bethblog.com/index.php/2011/11/16/dragonborn/ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
shenr schreef op woensdag 16 november 2011 @ 22:50:
Haha wat een geweldig spel is dit. Bethesda weet echt hoe ze rpg's moeten maken (voor de mensen die echt niets willen weten toch ff in spoiler tags gezet)

spoiler:
Denk laat ik eens die greybeards opzoeken, kijken wat die pipos willen. Dus fast travel naar fellglown keep ofzo, lijkt niet zo ver met paard vanaf daar. Begin te galloperen, 50 stappen verder, bandits, 200 gold om er langs te mogen. Mooi niet dus, even die bandits in de pan hakken. Torentje doorzoeken en door. 100 stappen verder, een assassin van de dark brotherhood. Waar heb ik dat nou weer aan te danken. Nou assissin dood, denk ik stap op mijn paard en wat zie ik daar een pad die ergens naar toe leidt. Wacht jij even paardje, dan ga ik kijken. Blijkt een crypt te zijn met iemand die hulp zoekt, hmmmm ok ik voel mij in een goede bui dus laten we hem helpen. Crypt uitgeruimd en weer terug naar paardje. Zet nog 100 stappen en ik zie dat er wel heel dichtbij een fort is, laten we daar maar eens even een kijkje nemen. Blijken allemaal mages overgenomen te hebben, tsjah kunnen we niet zo laten he. Dus ook zij delven het onderspit. Kort gezegd, het heeft 1,5 uur geduurd en ik ben nog net halverwege naar die greybeards. Ik zie nu ook al op de map dat er onderweg e.o.a. hideout is... Wat een geweldig spel is dit toch!
Je kan ook gewoon door rijden :D Maar inderdaad hij is weer top. Veel beter dan Oblivion, alleen vind ik de draak battles soms een beetje frustrerend.

Had zelfs laatst 2 draken achter elkaar en de 2e loste niet op, dus kreeg geen soul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Hmm waarom krijg ik The Omen of End of Days gedachten? Hopen dat het goed komt met dat kind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtzlove
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12-09 15:25
Ik heb een probleem met Skyrim dat volgens mij meerdere PC gebruikers hebben. Na ongeveer 5 tot 10 minuten spelen crashed mijn spel en sluit hij af. Geen error niks. Ik weet niet of dit probleem al is besproken hier. Maar dan hoor ik het wel. Heeft iemand een oplossing of kent iemand dit probleem? Met google en youtube ben ik nog niet veel verder gekomen.

[ Voor 4% gewijzigd door Xtzlove op 16-11-2011 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XunFar
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

XunFar

bye bye c'est fini

wie weet of je Lydia, de housecarl, kunt huwen naarmate de game vordert?
ze is de perfecte metgezel tot nu toe. de anderen die ik inhuurde werden allemaal afgeslacht. maar zij staat nog steeds tot mijn zijde. na ongeveer 10 uur spelen.
heb er nu 36 op zitten.
je krijgt haar als je de dragon afslacht bij de western watchtower=whiterum.
i'm in love.
elke keer als ik haar in bed wil krijgen, dat lukt dan ook wel, want ze gaat dan braaf op bed liggen, maar zodra ik er bij wil gaan liggen, staat ze weer op :(
maar kan je haar ubberhaupt wel huwen?
denk het niet.
maar ik dacht, ik vraag het toch maar even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XunFar
  • Niet online

XunFar

bye bye c'est fini

hey cool man.
gefeliciteerd met de kleine!

levenslang Bethesda games :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10:18

Poekie McPurrr

Mreoww~

Gefeliciteerd mafkees! :D Mooi kindje, nu ook hopen dat Bethesda nog heeeeel lang blijft bestaan :)

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XunFar schreef op woensdag 16 november 2011 @ 23:05:
ze is de perfecte metgezel tot nu toe. de anderen die ik inhuurde werden allemaal afgeslacht. maar zij staat nog steeds tot mijn zijde. na ongeveer 10 uur spelen.
heb er nu 36 op zitten.
i'm in love.
elke keer als ik haar in bed wil krijgen, dat lukt dan ook wel, want ze gaat dan braaf op bed liggen, maar zodra ik er bij wil gaan liggen, staat ze weer op :(
denk het niet.
ja dat kan

spoiler:
In het kort: Ga naar Riften en zoek Maramal (zit in de bee and barb of in de temple of mara) en koop van hem Amulet of mara.

of voor meer details: http://elderscrolls.wikia.com/wiki/Marriage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nedled
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 24-05 13:26
Xtzlove schreef op woensdag 16 november 2011 @ 23:04:
Ik heb een probleem met Skyrim dat volgens mij meerdere PC gebruikers hebben. Na ongeveer 5 tot 10 minuten spelen crashed mijn spel en sluit hij af. Geen error niks. Ik weet niet of dit probleem al is besproken hier. Maar dan hoor ik het wel. Heeft iemand een oplossing of kent iemand dit probleem? Met google en youtube ben ik nog niet veel verder gekomen.
Xtzlove je hebt kans dat dit aan je sound driver kan liggen misschien moet je deze opnieuw installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Verwijderd schreef op woensdag 16 november 2011 @ 23:17:
[...]

ja dat kan

spoiler:
In het kort: Ga naar Riften en zoek Maramal (zit in de bee and barb of in de temple of mara) en koop van hem Amulet of mara.

spoiler:
Scheelt wel dat je ook met het zelfde geslacht kan trouwen, wan ik speel zelf female, en heb geen zin om een dude lover te noemen :D

Nu nog een rijke leuke dame opzoeken

[ Voor 4% gewijzigd door Bulls op 16-11-2011 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtzlove
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12-09 15:25
Al geprobeerd. Maar nog steeds hetzelfde probleem
uitjeboom schreef op woensdag 16 november 2011 @ 23:19:
[...]

Xtzlove je hebt kans dat dit aan je sound driver kan liggen misschien moet je deze opnieuw installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XunFar
  • Niet online

XunFar

bye bye c'est fini

Verwijderd schreef op woensdag 16 november 2011 @ 23:17:
[...]

ja dat kan

spoiler:

thanks.
maar ik heb al zo'n amulet. van mara.
door die quest te doen in die tempel ook in Riften.
maar er gebeurd nog niet zoveel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

Als archer is de ranger perk zoooo handig en vet om te gebruiken. Koste me aardig wat geld (6k) om de laatste archery lvls te kopen maar als je m op 60 hebt móet je ranger nemen. Ik gebruik mn bow nu ook steeds vaker in combat ipv alleen ervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Nu online

Vis

Ja dit heb ik dus gedaan... even later samen met Lydia de cave uit na hem gecleared te hebben :)

Enfin, we rijden verder richting Riften voor een quest... komen we weer leuke forts tegen enzo, en uiteindelijk sterft ze toch als ik met een side quest ben begonnen... heb echt geen zin om dit savegame weer te pakken, maar nu is ze echt gestorven :(

maakt dit verder wat uit voor de rest van het spel?
ik bedoel, ik kan toch wel meerdere companions krijgen, of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwildor
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16-04-2021
XunFar schreef op woensdag 16 november 2011 @ 23:23:
[...]

thanks.
maar ik heb al zo'n amulet. van mara.
door die quest te doen in die tempel ook in Riften.
maar er gebeurd nog niet zoveel.
Er is een bug mee, zie http://uesp.net/wiki/Skyrim:Lydia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
XunFar schreef op woensdag 16 november 2011 @ 23:10:
hey cool man.
gefeliciteerd met de kleine!

levenslang Bethesda games :o
Poekie McPurrr schreef op woensdag 16 november 2011 @ 23:13:
Gefeliciteerd mafkees! :D Mooi kindje, nu ook hopen dat Bethesda nog heeeeel lang blijft bestaan :)
Bedankt! Maar ik ben niet de vader hè, ik zag het toevallig op Bethblog staan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

XunFar schreef op woensdag 16 november 2011 @ 23:05:
heb er nu 36 op zitten.
i'm in love.
denk het niet.
Deze post leest net als een van de verhalen van m'n vriendin. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Nu online

Vis

Het is ook in dit topic niet de bedoeling je vraag binnen de 24 uur te kicken.

[ Voor 88% gewijzigd door psychoclown op 17-11-2011 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwildor
Nee maakt totaal niet uit, er zijn genoeg mensen die je als companion mee kan nemen in het spel.

[ Voor 17% gewijzigd door psychoclown op 17-11-2011 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vis schreef op woensdag 16 november 2011 @ 23:24:
[...]

Ja dit heb ik dus gedaan... even later samen met Lydia de cave uit na hem gecleared te hebben :)

Enfin, we rijden verder richting Riften voor een quest... komen we weer leuke forts tegen enzo, en uiteindelijk sterft ze toch als ik met een side quest ben begonnen... heb echt geen zin om dit savegame weer te pakken, maar nu is ze echt gestorven :(

maakt dit verder wat uit voor de rest van het spel?
ik bedoel, ik kan toch wel meerdere companions krijgen, of niet?
maakt niet uit, vooral als je voor die lui in whiterun werkt, kan je wel 10 man meekrijgen (1 per keer natuurlijk)

net voor het eerst in een bed gaan slapen in het spel (was weerwolf dus had toch geen nut), raad eens wie ik daar tegenkom.
spoiler:
een of andere dark brotherhood assassin die me vertelde dat ik iemand moest slopen om ze te joinen, was al weer vergeten wanneer ik die voor het laatst gezien had =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Nu online

Vis

Thanks guys... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marsman83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:16
Leuk ook die onverwachte dingen in het spel!... Ik had net een stel wolven afgeslacht, komt er nog iets op mij af... blaf blaf... voor ik het wist had ik per ongeluk een trouwe viervoeter neergestoken... ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XunFar
  • Niet online

XunFar

bye bye c'est fini

thanks.
ik denk dat er wel meerdere bugs zijn met dat trouwen. ik krijg in ieder geval nog niemand zo ver om te gaan trouwen. en ik had al eerder iemand op het oog bij de bards. die kijkt echt geil naar je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XunFar
  • Niet online

XunFar

bye bye c'est fini

Blaim schreef op woensdag 16 november 2011 @ 23:27:
[...]

Deze post leest net als een van de verhalen van m'n vriendin. :D
dus je vriendin stapt ook uit bed zodra je erin gaat?
met erin gaan bedoel ik natuurlijk je bed he :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XunFar
  • Niet online

XunFar

bye bye c'est fini

Melkunie schreef op woensdag 16 november 2011 @ 23:26:
[...]

[...]

Bedankt! Maar ik ben niet de vader hè, ik zag het toevallig op Bethblog staan :+
tjonge tjonge, ik dacht die is de vader.
die krijgt de rest van zijn leven gratis games ;(
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XunFar
  • Niet online

XunFar

bye bye c'est fini

waarom kun je hier op dit forum niet meerdere berichten selecteren en dan er in 1 bericht op reageren?
moet je alles apart gaan kopiëren en in een apart bericht plaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 13:50

yzx

XunFar schreef op woensdag 16 november 2011 @ 23:51:
waarom kun je hier op dit forum niet meerdere berichten selecteren en dan er in 1 bericht op reageren?
moet je alles apart gaan kopiëren en in een apart bericht plaatsen?
Nee je quote
en dan ga je naar onder kun je een andere quote ;)

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XunFar
  • Niet online

XunFar

bye bye c'est fini

yzx schreef op woensdag 16 november 2011 @ 23:51:
[...]

Nee je quote
en dan ga je naar onder kun je een andere quote ;)
ah op die fiets. zo had ik 'm nog niet bekeken.
thanks.
maar het zou een hoop gedoe schelen door gewoon een vinkje bij een bericht te zetten en dan bij de ander ook en etcetera.

• Julio-K
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-09 15:06
Elke NPC kan je tot leven wekken op de pc.. dmv. console, resurrect..

• Kimo
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08:11
De game is ongeveer overal uitverkocht. Er schijnen problemen te zijn met de toelevering.

• karstnl
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-09 22:33
Marcello83 schreef op woensdag 16 november 2011 @ 23:46:
Leuk ook die onverwachte dingen in het spel!... Ik had net een stel wolven afgeslacht, komt er nog iets op mij af... blaf blaf... voor ik het wist had ik per ongeluk een trouwe viervoeter neergestoken... ;w
ik zou hem weer tot leven wekken, er is namelijk wel nog een quest met hem te doen;)

• Gwildor
karstnl schreef op donderdag 17 november 2011 @ 00:41:
[...]

ik zou hem weer tot leven wekken, er is namelijk wel nog een quest met hem te doen;)
Er zijn wel meer honden in het spel dan Barbas. Ook in het wild. Laatst kwam ik er een tegen in de bergen ten westen van Winterhold, en die heette inderdaad gewoon "Dog".

• Bulls
Gwildor schreef op donderdag 17 november 2011 @ 00:44:
[...]

Er zijn wel meer honden in het spel dan Barbas. Ook in het wild. Laatst kwam ik er een tegen in de bergen ten westen van Winterhold, en die heette inderdaad gewoon "Dog".
Ik had ook een "stray dog" Ik vocht tegen 2 wolven, toen hapte de hond ook 1 dood :P toen hield ik mijn zwaard in anders was hij ook geraakt. Kon je met hem "praten" Stay of Go home, meer niet :)

Bensimpel

Positieve meneer

Buiten Markath kun je ook een hond kopen (als companion) voor 500 gold.

😆 - Denk ook eens om ;)

Verwijderd

overal liggen hier nu spastische drakenbotten als ik fasttravel naar steden... dat had wel anders gemogen.

• Gwildor
Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2011 @ 01:12:
overal liggen hier nu spastische drakenbotten als ik fasttravel naar steden... dat had wel anders gemogen.
Hoe bedoel je?

Verwijderd

als je een draak sloopt blijven zijn botten liggen, en die flapperen nogal freakish door de wind. Heb bij de meeste steden wel zo'n beestje liggen.

• Gwildor
Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2011 @ 01:23:
als je een draak sloopt blijven zijn botten liggen, en die flapperen nogal freakish door de wind. Heb bij de meeste steden wel zo'n beestje liggen.
Die verdwijnen na verloop van een aantal ingame dagen. Helaas, want had het wel leuk gevonden als ze constant bleven liggen. Het flapperen herken ik totaal niet.

• mouzetc
  • Laatst online: 11-09 17:50
Wow, in 4 dagen door de main-story heen! Zeer goed vermaakt, ook al een hoop side-quests gedaan en ga ik nog wel even mee verder. Iemand nog leuke tips?

Overigens level 20, stuk of 20 dragons gehad ook. Voornamelijk Flames, Fireball, Firebolt en Healing gebruikt :)

Signature

• DeadKennedy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 14:21
Ik als norse Nord op mijn kamer met Lydia. Heb ik een probleem denken jullie?
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/5xCZb.jpg

Sfeervol:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/GpxSj.jpg

Ik ben nu level 20, van de main quest heb ik de 7000 steps gedaan, één Companion quest, en verder enkel een paar losse quests.
Skills 30+: Smithing (58), One handed (51), Heavy armor (43), Enchanting (41), Lockpicking (36), Speech (35), Destruction (33), Archery (30).
Wat combat betreft ben ik begonnen als one handed + destruction, maar nu toch over gegaan op two weapon + conjuring (flame atronarch!) + archery. Het enige aan skills waar ik spijt van heb is dan ook de punten in destruction.

[ Voor 57% gewijzigd door DeadKennedy op 17-11-2011 06:04 ]

WEBN & chill (@IBKR)

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2011 @ 01:23:
Ik had er ook eentje heel irritant voor mijn huis liggen waardoor ik bijna niet naar binnen kon. Gelukkig verdween die na een paar dagen...
DeadKennedy schreef op donderdag 17 november 2011 @ 05:47:
Ik als norse Nord op mijn kamer met Lydia. Heb ik een probleem denken jullie?
[afbeelding]
Die mammoetslurf is wel wat dubieus :P
Sowieso, wat een teringbende is het in je slaapkamer, feestje gehad? :P
Kimo schreef op donderdag 17 november 2011 @ 00:36:
De game is ongeveer overal uitverkocht. Er schijnen problemen te zijn met de toelevering.
Alleen de PC-versie, toch?

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 09:13
Is het normaal dat Lydia compleet miss Goody Two Shoes wordt als je ergens aan het inbreken bent? Het enige dat ze dan nog tegen me zegt is "You're not supposed to be in here". Het viel me voor het eerst op toen ik in het Orphanage was in Riften. Ik kan haar dus niet laten wachten, of loot laten overnemen.

Gisterenavond is ze in een cave ook plotseling helemaal verdwenen. Ik ga er vanuit dat ze zometeen wel weer ergens opduikt, maar ik heb zo het vage vermoeden dat dit een tikkie buggy is.

Verwijderd

Gisteren weer een heel deel geld 'verdiend'..
Lydia vol gepompt met allerlei dingen ... na een 6 tal caves, 2 dake, 1 dragon priest, 2-3 dungeons te clearen heb k een uur bezig geweest met dingen verkopen! :O

Ondertussen wel level 25, 69 smithing, 65 enchanting etc.
Verder wil ik de 2 niet uppen want dan is mijn level weer een pak hoger..

Nu weer een hele dag staren naar het scherm en dit forum en hope dat het een beetje vooruit gaat.. :p

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45
Geld is niet echt een issue vooralsnog idd. Ik pak verder nauwelijks wat op, maar wel alle ingredients en potions. Na een paar quests pots maken/verkopen ben ik dan weer 10K rijker..
Even wat stats hoe Skyrim zich verhoudt met de andere Beth-games:
Full Heightmap Sizes (ignoring playable area borders):

Skyrim Tamriel Worldspace: 3808 x 3008 [ 119 x 94 TES4 size cells ] = 6.9km x 5.4km = 37.6 sq km = 14.5 sq miles
Oblivion Cyrodiil Worldspace: 4288 x 4128 [ 134 x 129 TES4 size cells ] = 7.7km x 7.4km = 57 sq km = 22 sq miles
Morrowind Vvardenfell World: 2688 x 2816 [ 84 x 88 TES4 size cells ] = 4.8km x 5km = 24 sq km = 9.3 sq miles
Fallout3 Wasteland Worldspace: 6304x6400 [ 197 x 200 TES4 size cells ] = 11.3km x 11.5km = 130 sq km = 50 sq miles
Fallout3 New Vegas WastelandNV: 4096x4128 [ 128 x 129 TES4 size cells ] = 7.3km x 7.4km = 54 sq km = 21 sq miles

Highest Map Points:

Skyrim Tamriel Worldspace: 4924 THU (39392 Game Units) = 561.336 metres [Cell (13,-13)]
Oblivion Cyrodiil Worldspace: 6581 THU (52648 Game Units) = 750.234 metres [Cell (52,58)]
Morrowind Vvardenfell World: 2369 THU (18952 Game Units) = 270.066 metres [Cell (3,8)]
Fallout3 Wasteland Worldspace: 10897 THU (87176 Game Units) = 1242.257 metres [Cell (-86,83)]
Fallout3 New Vegas WastelandNV: 2584 THU (20672 Game Units) = 294.576 metres [Cell (-30,26)]

NB. Skyrim's north coast is well below normal sea level: approx -14,200 game units, about 200 metres. So relatively speaking the highest peak in Skyrim's Tamriel worldspace matches the same height as in Oblivion's Tamriel worldspace.
Opvallend dat Skyrim qua totale oppervlakte toch een van de kleinere spellen is. Groter dan Morrowind, maar kleiner dan de rest.
Ook opvallend dat de hoogste punten van Oblivion en Skyrim ongeveer even hoog zijn. En Fallout 3 by far het hoogste punt heeft, how odd.

Al met al geeft het goed weer hoe goed het leveldesign van Skyrim gedaan is, gezien het, voor mij in ieder geval, niet zo klein voelt en hoger voelt dan wat er uit de cijfers naar voren komt :)

En andere stats:
Skyrim sells 3.5 million units in first 48 hours

Bethesda’s announced it’s sold 3.5 million units of The Elder Scrolls V: Skyrim in the game’s opening 48 hours on sale.

The publisher confirmed it shipped 7 million units for launch, adding it expects to see $450 million in sales.

The sales number wasn’t mentioned in the press release, but it does say that “more than 50% of launch units were sold in the first 48 hours.”

Over 280,000 concurrent players were playing it on Steam within its first 24 hours, far more than any other game on the service.

[ Voor 16% gewijzigd door anandus op 17-11-2011 08:26 ]

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:16

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Weet iemand ook of je een quest kunt droppen?
Voor één van de begin sidequests moest ik een Leader in een of ander Sanctum vermoorden, in dat sanctum kwam ik een vrouwelijke necromancer tegen die gevangen was door spinnen, en die moest ik even de cave uit helpen, dus spinnen dood gemaakt en die necro is naar buiten gerend maar die quest staat nog steeds open?

En is het erg las lydia dood gaat? ik liep gisteravond een ambush in en ze stond ineens tussen 3-4 vijanden in... mijn fireball zal ook niet geholpen hebben :X magoed ze is dood.... spawned ze weer in het kasteel of ben ik haar definitief kwijt?

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Je kan een quest vziw niet droppen, maar wel negeren, natuurlijk.

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 09-09 22:40
Chaoss schreef op donderdag 17 november 2011 @ 08:27:
Weet iemand ook of je een quest kunt droppen?
Voor één van de begin sidequests moest ik een Leader in een of ander Sanctum vermoorden, in dat sanctum kwam ik een vrouwelijke necromancer tegen die gevangen was door spinnen, en die moest ik even de cave uit helpen, dus spinnen dood gemaakt en die necro is naar buiten gerend maar die quest staat nog steeds open?

En is het erg las lydia dood gaat? ik liep gisteravond een ambush in en ze stond ineens tussen 3-4 vijanden in... mijn fireball zal ook niet geholpen hebben :X magoed ze is dood.... spawned ze weer in het kasteel of ben ik haar definitief kwijt?
Volgens mij gaat ze niet echt helemaal dood maar ligt ze daar voor heel even. Dat was bij mij tenminste :p
Ik weet niet of ze bij hogere moeilijkheidsgraden op non-essential staat, maar bij de normale moeilijkheidsgraad staat Lydia inderdaad op essential en zou ze nadat alle vijanden dood zijn en de rust is wedergekeerd weer op moeten staan.

Chaoss, heb je misschien ergens een vijand gemist waar Lydia dood is gegaan? Ik zou even dubbelchecken of alles dood is, in ieder geval.

• Tleilaxu
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
anandus schreef op donderdag 17 november 2011 @ 08:43:
Ik weet niet of ze bij hogere moeilijkheidsgraden op non-essential staat, maar bij de normale moeilijkheidsgraad staat Lydia inderdaad op essential en zou ze nadat alle vijanden dood zijn en de rust is wedergekeerd weer op moeten staan.

Chaoss, heb je misschien ergens een vijand gemist waar Lydia dood is gegaan? Ik zou even dubbelchecken of alles dood is, in ieder geval.
Bij mij is ze ook dood gegaan en daarna nooit meer terug gezien.

• Tarkin
  • Laatst online: 23:49
Even een vraagje aan sommige mensen in dit topic. Als er niet binnen de20 minuten op jouw post is geantwoord, is het dan echt nodig om het nog eens te stellen? I mean... er zijn zoveel wiki's van skyrim dat je het meeste daar toch gemakkelijk kan opzoeken?
Ik heb helaas ook een bugged (side)quest, wel van het soort Miscelaneous gelukkig en dus niet noodzakelijk. Moest een boek vinden met de titel "Cleansing of the Fane", lag in een grot met wat heksenbende. Die grot was niet eens een faceroller, d'r zat een soort turret in waar ik alleen met whirlwind sprint levend voorbij kwam en later was d'r nog 1 of andere hag die echt goed lastig was. Maar goed, boek zou in een kist liggen waar netjes zo'n quest marker boven hing. Boek was er idd, opgepakt maar quest gaf geen sjoege. Marker bleef op de kist hangen en quest geeft geen info bij wie het boek afgeleverd moet worden. Nou zit ik met een quest waarvan ik geen idee heb wie hem heeft gegeven, een quest marker die permanent naar die grot wijst en een quest item in mijn inventory dat ik niet kan droppen en dat wel gewicht inneemt. Handig.

Sowieso, wie heeft bedacht dat quest items wel een weight hebben maar nooit meer gedropt kunnen worden als je ze na de quest niet meer nodig hebt?

Tot zover weer even mijn kritiek, het goede nieuws is dat ik me weer uitstekend vermaakt heb.

Even over de klacht die ik hier vaak lees dat destruction magic zo crappy is op hogere levels; dat is totaal NIET mijn ervaring. Alleen; dat kan denk ik zomaar omslaan als ik ineens heel hard ga levelen door dingen te doen die ik nog niet veel gedaan heb (bijvoorbeeld; gisteravond even voor de lol wat flame atronachs gesummoned, dan 2 bound swords en daarmee de flame atronach neergehoekt. Puntjes in conjuration en 1handed vlogen omhoog. Zo kan ik iedere 2 minuten een level omhoog als ik wil, gedurende een aantal levels.) Want dan krijg ik er wel levels bij maar mijn vijanden worden ook sterker terwijl mijn combat-skills niet meelevelen. Het liefst levelt een destro-mage volgens mij dus gewoon langzaamaan door zoveel mogelijk in combat te doen. Op lvl15 zit mijn destruction skill net onder de 60 en dan is het spel op adept echt piss easy, er komt geen vijand in melee range. 6 vijanden neernuken met 1 bar magicka is geen probleem.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:16

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

nouhja twas gewoon in de buitenwereld, van dei random gasten die je geld proberen af te troggelen. kweet vrij zeker dat het groepje dood is en ik heb voor zover ik weet iig niets aan de moeilijkheidsgraad veranderd. ik zal eens in het kasteel kijken of ze daar rondhangt.

tzou wel jammer zijn als ze dood is... krijg je in andere steden ook weer een gratis companio aangeboden?

[ Voor 9% gewijzigd door Chaoss op 17-11-2011 08:48 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Tarkin schreef op donderdag 17 november 2011 @ 08:46:
Even een vraagje aan sommige mensen in dit topic. Als er niet binnen de20 minuten op jouw post is geantwoord, is het dan echt nodig om het nog eens te stellen? I mean... er zijn zoveel wiki's van skyrim dat je het meeste daar toch gemakkelijk kan opzoeken?
Gelijk heb je hoor :)

Voor de volledigheid, de belangrijkste wiki's (voor zover ik weet):
UESP
Wikia
IGN Wiki

Lydia kan wel dood op adept, gebeurt alleen niet snel. Over het algemeen zal ze op een gegeven moment inderdaad op d'r knieën vallen en even nodig hebben om te herstellen, maar als je haar dan raakt met een vuurbal ofzo is het echt definitief met haar gedaan. Op adept stoppen vijanden wel met haar te slaan dus als ze doodgaat is dat OF splash damage die een vijand op jou doet en haar dus ook nog raakt, OF friendly fire.

Verwijderd

Lydia/Faendal/etc. kunnen niet dood door gevechten met NPC's, echter als ze door jouw friendly fire net ff dat laatste tikje krijgen, zijn ze wel dood, voorgoed. Zo ben ik Lydia kwijtgeraakt.
SnoeiKoei schreef op donderdag 17 november 2011 @ 08:50:
Lydia kan wel dood op adept, gebeurt alleen niet snel. Over het algemeen zal ze op een gegeven moment inderdaad op d'r knieën vallen en even nodig hebben om te herstellen, maar als je haar dan raakt met een vuurbal ofzo is het echt definitief met haar gedaan. Op adept stoppen vijanden wel met haar te slaan dus als ze doodgaat is dat OF splash damage die een vijand op jou doet en haar dus ook nog raakt, OF friendly fire.
Ah, werkt het zo :)
Ik dacht dat ze gewoon op essential stond, net als in vorige games. Goed dat ze dat wat aangepast hebben :)

anandus schreef op donderdag 17 november 2011 @ 08:51:
[...]
Ah, werkt het zo :)
Ik dacht dat ze gewoon op essential stond, net als in vorige games. Goed dat ze dat wat aangepast hebben :)
Ja je komt er snel genoeg achter dat ze wel dood kan als je zelf destruction speelt en met enorme vuurballen gooit terwijl zij er voor kiest met een zwaard op de vijand af te rennen ipv te gaan schieten. :D

Verwijderd

Voor zover ik weet kan je toch ook met een resurection spell alles en iedereen reviven? (behalve dragons)
Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2011 @ 08:53:
Voor zover ik weet kan je toch ook met een resurection spell alles en iedereen reviven? (behalve dragons)
Da's toch tijdelijk, of niet?

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Met een resurrection spell niet, met de console wel :)

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Ja ressen met de console... da's nog harder cheaten dan gewoon even een vorige save pakken :P

Verwijderd

Ha dan weet k dit ook al weer :)

Ben al vollop mijn volgend character aant plannen... ook al weet k datk waarschijnlijk nog een 50 uur + zal bezig zijn met dit :< :o
Pagina: 1 ... 7 ... 106 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor al je problemen en technische vragen kun je terecht in: <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1477915">~~~[Multi] Skyrim - Topic voor problemen en (technische) vragen</a>.

Wat betreft de eindeloze spoiler discussies, houdt gewoon rekening met je mede-tweakers.
Een ieder hier is capabel genoeg om zelf te kunnen bepalen of iets een (vette) spoiler is of niet.
Je kan er altijd nog boven zetten waar het over gaat zodat de lezers zelf kunnen bepalen of ze het willen lezen of niet.

Als laatste is er nog de IRC chat over Skyrim: <a href="http://irc.tweakers.net/skyrim">http://irc.tweakers.net/skyrim</a>.