Ik heb toch nooit iets gemerkt van de well-rested bonus
De zwakheid voor silver telt toch alleen wanneer je in werewolf form bent?
iemand trouwens ook het probleem met de quest "find esbern"
als hij het schuifje van z'n deur open doet en daarna de conversatie afrond, met de juiste antwoorden. de quest wordt geupdate in de journal, maar de deur gaat niet open?
als hij het schuifje van z'n deur open doet en daarna de conversatie afrond, met de juiste antwoorden. de quest wordt geupdate in de journal, maar de deur gaat niet open?
Bij de thieves guild moet ik stolen garnet planten hoe moet ik dat doen?
Verwijderd
het duurt even voor hij hem open krijgt, hij heeft er 99 sloten op zitten =)laurensxeon schreef op woensdag 16 november 2011 @ 16:05:
iemand trouwens ook het probleem met de quest "find esbern"
Dat hoop ik wel! Ben benieuwd.RevenNL schreef op woensdag 16 november 2011 @ 16:05:
Ik heb toch nooit iets gemerkt van de well-rested bonusDe zwakheid voor silver telt toch alleen wanneer je in werewolf form bent?
Ps. je onderschrift klopt niet: I'm glad you'RE reading this!
neeejjjjCassissss schreef op woensdag 16 november 2011 @ 16:10:
[...]
Dat hoop ik wel! Ben benieuwd.
Ps. je onderschrift klopt niet: I'm glad you'RE reading this!
er RE horen geen hoofdletters te zijn
http://tinyurl.com/5sdar8p
Dankje!NoUseWhatsoever schreef op woensdag 16 november 2011 @ 15:27:
[...]
Even Googelen en dan kom je vanzelf op een walkthrough, maar even simpel gezegd:
spoiler:Je moet die gast lossnijden van het web en dan doodmaken wanneer hij wegrent, want hij heeft de Golden Claw. Deze moet je meenemen en terugbrengen naar de Merchant in Riverwood. Wanneer je er toch bent, moet je even de dungeon helemaal uitspelen en krijg je een shout en één of andere drakensteen die je in een latere quest nog nodig hebt.
Nieuwe vraag: ik zit vast tussen rots en een waterval..... geen enkele mogelijkheid om eruit te komen.
Springen helpt al niet.... Iemand een oplossing??
Console -> 'tcl' typen -> eruit lopen -> weer 'tcl' typenChris89 schreef op woensdag 16 november 2011 @ 16:13:
[...]
Dankje!
Nieuwe vraag: ik zit vast tussen rots en een waterval..... geen enkele mogelijkheid om eruit te komen.
Heeft je character nou borsthaar? Mag hopen van nietBiersteker schreef op woensdag 16 november 2011 @ 16:02:
[...]
Je krijgt geen well rested bonus...
btw leuk screenshotje, wel echt vol met spoilers:
http://www.skyrimnexus.com/imageshare/image.php?id=1825
(Tering staat net 10 minuten op nexus, en nu al 200+ views)
BTW: hebben jullie al eens geprobeerd om in de console 'coc qasmoke' te typen? Dan kom je in het developers testgedeelte waar kisten staan waar alle items uit het spel in zitten. Heb ze zelf niet bekeken, wel grappig om daar even heen te reizen maar niet saven, dat is niet cool
[ Voor 26% gewijzigd door Struikrover op 16-11-2011 16:18 ]
Verwijderd
of gewoon fast travel gebruiken =)Chris89 schreef op woensdag 16 november 2011 @ 16:13:
[...]
Dankje!
Stomme companion van me heeft een volledig setje dragon armor gekregen.. maar die doos draagt maar de helft ervan en je kan het niet forceren -_-
Voor de 3de keer... : hoe moet je stolen garnet planten ofzo om de quest te voltooien van de thieves guild.
het is een known glitch maar ben er langs! thnxVerwijderd schreef op woensdag 16 november 2011 @ 16:07:
[...]
het duurt even voor hij hem open krijgt, hij heeft er 99 sloten op zitten =)
[ Voor 34% gewijzigd door laurensxeon op 16-11-2011 16:28 ]
Jezus, gaan we zo doen als we binnen 12 minuten geen antwoord krijgen?buster01 schreef op woensdag 16 november 2011 @ 16:18:
Voor de 3de keer... : hoe moet je stolen garnet planten ofzo om de quest te voltooien van de thieves guild.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Je kan zoiets prima vinden met Google lijkt me.
Maar omdat ik zo aardig ben zal ik proberen te helpen.
Ik ken de quest niet, maar heb je al geprobeerd om te reverse-pickpocketen? Lijkt mij de meest voor de hand liggende optie.
Maar het wordt niet gewaardeerd als je zo je eigen (zoek)vraag kickt.
Een gezonde regel is om 24 uur te wachten op een antwoord, als er dan nog geen antwoord is, dán kan je je vraag opnieuw stellen
[ Voor 22% gewijzigd door anandus op 16-11-2011 16:26 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Ik heb zelf de stolen garnet moet eerst in het huis komen met lockpicking en daarna kan ik hem niet droppen en moet ik weer geld betalen aan zon guard
. dus ik weet niet wat ze met plant bedoelen?
schep pakken, naar een perkje stappen, beginnen scheppen. garnet in het gat droppen. Bij waterval een bucket vullen met water. En dat over je garnet plempen nadat je "close ditch" gedaan hebt.
Storen in een chest waarschijnlijk.buster01 schreef op woensdag 16 november 2011 @ 16:25:
Ik heb zelf de stolen garnet moet eerst in het huis komen met lockpicking en daarna kan ik hem niet droppen en moet ik weer geld betalen aan zon guard. dus ik weet niet wat ze met plant bedoelen?
Hoe heet de quest?
[ Voor 3% gewijzigd door Gwildor op 16-11-2011 16:28 ]
Plant is een Engels wordt dat in deze context waarschijnlijk 'plaatsen' betekent. Ik ken de quest zelf ook niet, maar blijkbaar moet deze Garnet geplaatst worden op een persoon of plaats zonder dat deze persoon dat merkt of je gezien wordt.
denk ook dat deze manier correct isD-rez schreef op woensdag 16 november 2011 @ 16:27:
schep pakken, naar een perkje stappen, beginnen scheppen. garnet in het gat droppen. Bij waterval een bucket vullen met water. En dat over je garnet plempen nadat je "close ditch" gedaan hebt.
[STADIA TAG = RedCore#9018] [PSN-ID = Destilios]
Niet kunnen droppen is omdat het een quest item is, deze mag je niet zomaar laten vallen.buster01 schreef op woensdag 16 november 2011 @ 16:25:
Ik heb zelf de stolen garnet moet eerst in het huis komen met lockpicking en daarna kan ik hem niet droppen en moet ik weer geld betalen aan zon guard. dus ik weet niet wat ze met plant bedoelen?
Kijk binnen het huis waar de questmarker staat (pijltje in beeld) en kijk daar of er iets is dat je kunt activeren. Zodra je dit activeert wordt de garnet waarschijnlijk automatisch geplaatst.
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
Ik heb net Mr-T omgelegd geloof ik
''it's the shitty kind where your girlfriend stops talking to you and she says "nothing" when you ask her what's wrong'' Maddox
Het enige wat nu nog mist zijn zn goude necklaces
die heeftie net gejat.....Jiliwang schreef op woensdag 16 november 2011 @ 16:37:
[...]
Het enige wat nu nog mist zijn zn goude necklaces
Zou nog best eens kunnenStruikrover schreef op woensdag 16 november 2011 @ 16:16:
[...]
Heeft je character nou borsthaar? Mag hopen van niet
BTW: hebben jullie al eens geprobeerd om in de console 'coc qasmoke' te typen? Dan kom je in het developers testgedeelte waar kisten staan waar alle items uit het spel in zitten. Heb ze zelf niet bekeken, wel grappig om daar even heen te reizen maar niet saven, dat is niet cool
Btw: OMG It's the funky shit: http://dl.dropbox.com/u/27041159/ScreenShot29.jpg
[ Voor 5% gewijzigd door Biersteker op 16-11-2011 16:50 ]
Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.
Is het ook mogelijk om meer resistance te krijgen zonder van items afhankelijk te zijn? Sommige mages zijn echt uber sterk, en ben ik na 2 schoten van hun al dood. Ik kan tussen de perks niets ontdekken wat met resistances te maken heeft.
Kan niet kiezen welke class ik wel spelen...Heb een Redguard sword/shield warrior lv 8, Highelf battlemage lv 10 en zit toch maar te denken om een stealthy evil character te spelen.
De random encounters met de draken zijn erg vet gedaan. Op weg naar de Greybeards met me battlemage eerst de troll afgemaakt met hulp van me Flame Atronach. Op het moment dat ik de killing blow wil geven met me bound sword, land er een draak uit het niets boven op de troll!
Draak ging vrij rap dood maar dat was wel een heel vet moment :-)
De random encounters met de draken zijn erg vet gedaan. Op weg naar de Greybeards met me battlemage eerst de troll afgemaakt met hulp van me Flame Atronach. Op het moment dat ik de killing blow wil geven met me bound sword, land er een draak uit het niets boven op de troll!
Draak ging vrij rap dood maar dat was wel een heel vet moment :-)
Resistances weet ik niet, maar wat ik tegen sterke mages doe:Bulls schreef op woensdag 16 november 2011 @ 16:48:
Is het ook mogelijk om meer resistance te krijgen zonder van items afhankelijk te zijn? Sommige mages zijn echt uber sterk, en ben ik na 2 schoten van hun al dood. Ik kan tussen de perks niets ontdekken wat met resistances te maken heeft.
- Sneak attack met boog (3x Damage) totdat ik ontdekt word.
- Afleiding genereren door spawnen van iets.
- Pijlen blijven schieten.
Als dat niet werkt:
- Beast Form
- Howl (maakt tot nu toe bijna alles nog bang waardoor ze wegrennen ipv aanvallen, en ik ben sneller dus haal ze makkelijk in)
- attack attack attack
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
Zijn de graphics op de PS3 mooi? Ik zit te twijfelen, op de ps3 spelen of op de pc maar heb op het moment geen superpc.
Thanks.
Thanks.
Zit in alteration niet zo rond de tier 4 een perk voor magic absorbing?Bulls schreef op woensdag 16 november 2011 @ 16:48:
Mooi genoeg, maar dat is subjectief. De PS3 wordt al wat ouder, dus het is niet zo mooi als het zou kunnen zijn op een monster-PC. Als je PC zo'n jaar of 2 of ouder is zou ik voor de zekerheid voor de console versie gaan. Spelen vanuit je luie stoel op een groot scherm heeft ook zijn voordelen.mhpwolf schreef op woensdag 16 november 2011 @ 16:55:
Zijn de graphics op de PS3 mooi? Ik zit te twijfelen, op de ps3 spelen of op de pc maar heb op het moment geen superpc.
Thanks.
[ Voor 39% gewijzigd door Moby Dick op 16-11-2011 16:59 ]
De graphics op de PS3 zijn zeker mooi, maar nooit zo mooi als op een superpc
Ik speel zelf op de PS3 de game is gewoon erg mooi daarop, speelt lekker, controls zijn perfect, en natuurlijk mijn tv/beamer, geluidsinstallatie en lounge bank
Ik speel zelf op de PS3 de game is gewoon erg mooi daarop, speelt lekker, controls zijn perfect, en natuurlijk mijn tv/beamer, geluidsinstallatie en lounge bank
Ik heb nu in de thieves guild bee hives 3/3 gedaan die quest dus ik met die gozer gepraat maar heb geen nieuwe quest gekregen wat moet ik nu doen moet ik van die vervelende jobs doen of is er gewoon een goede main thieves quest en waar kan ik die vinden
Ik heb nu ook de Weerwolf ability, maar hoe kun je nou veranderen? Als ik de optie kies gebeurt er niks. Of kan het alleen 's nachts? Zal het wel gemist hebben in de uitleg...
Verwijderd
in dat huis moet je ook nog iets doen volgens mijbuster01 schreef op woensdag 16 november 2011 @ 16:59:
Ik heb nu in de thieves guild bee hives 3/3 gedaan die quest dus ik met die gozer gepraat maar heb geen nieuwe quest gekregen wat moet ik nu doen moet ik van die vervelende jobs doen of is er gewoon een goede main thieves quest en waar kan ik die vinden
OMG dat is fout, en dan die kerel die er nog bij staatBiersteker schreef op woensdag 16 november 2011 @ 16:44:
[...]
Zou nog best eens kunnen. Had voor de grap showracemenu gedaan en haar naar een man veranderd met dat pakje aan, dan ga je echt helemaal stuk
. Toen weer terug veranderd, misschien is er wat achtergebleven
Btw: OMG It's the funky shit: http://dl.dropbox.com/u/27041159/ScreenShot29.jpg
Verwijderd
Lol, moest net een of andere courier van the empire onderscheppen, probeer ik met hem te praten, komt er een draak aangevlogen, brand hem dood en vliegt weer weg xD
Zijn er toevallig al mensen met wat ervaring met de huidig beschikbare mods?
Top 10 volgens PC Gamer op dit moment: http://www.pcgamer.com/20...-best-skyrim-mods-so-far/
Top 10 volgens PC Gamer op dit moment: http://www.pcgamer.com/20...-best-skyrim-mods-so-far/
Ik heb aan het begin een redguard gekozen maar heb het idee dat het ras niet zo heel veel meer uitmaakt. De stamina regeneration is vrij useless en toch al te boosten met ringen etc.. Zijn er betere opties?
Verwijderd
clear out aringoths safe staat er hierbuster01 schreef op woensdag 16 november 2011 @ 17:02:
in welk huis..?
Ja die heb ik ook gedaan en dan heb ik de quest dus gedaan en krijg ik geen quests meer van die gozer.. dus wat moet ik nu doen een vriend zij dat het super vet word. maar ja ik vind jobs niet echt vet dus waar kan ik weer de main quest van de thieves guild vinden
Het is 1x per dag te gebruiken, nadat je de ability hebt geselecteerd moet je de powers knop gebruiken om het te activeren, dat is dezelfde knop als je anders voor shouts gebruikt.Nyarlathotep schreef op woensdag 16 november 2011 @ 17:01:
Ik heb nu ook de Weerwolf ability, maar hoe kun je nou veranderen? Als ik de optie kies gebeurt er niks. Of kan het alleen 's nachts? Zal het wel gemist hebben in de uitleg...
Verwijderd
1x per nacht dusMoby Dick schreef op woensdag 16 november 2011 @ 17:04:
[...]
Het is 1x per dag te gebruiken, nadat je de ability hebt geselecteerd moet je de powers knop gebruiken om het te activeren, dat is dezelfde knop als je anders voor shouts gebruikt.
Zag net de geboorte van een draak, een zwarte draak herrees een nieuwe draak, je zag de botten verschijnen en langzaam de huid er om heen.
Coole feature!
Coole feature!
xbox 360 of pc? op pc heb ik wel geen plaats om men ssd...
Even een opmerking tussen door voor wie het nog niet wist (PC Versie):
- Saves vind je in: c:\Users\Gebruiker\Documents\My Games\Skyrim\Saves\
- F5 = Quicksave: slaat alleen de laatste save op - handig zolang je in het spel zit
- Autosave gebeurt elk keer als van scene verandert, maar hier alleen de laatste drie versies (denk eraan dat als je drie keer in grot in en uitloopt hij dus dat als drie verschillende saves ziet).
- Echte saves (via ESC en dan Save) slaat dus per opeenvolgend nummer op, dus sowieso altijd doen als je stopt met gamen.
Ik dacht dus dat hij ook de quicksaves separaat opslaat maar dat is dus niet zo en nu dus 3 levels kwijt omdat ik onderweg een foute keuze gemaakt heb (Diplomacy quest)
Dus wees gewaarschuwd.
- Saves vind je in: c:\Users\Gebruiker\Documents\My Games\Skyrim\Saves\
- F5 = Quicksave: slaat alleen de laatste save op - handig zolang je in het spel zit
- Autosave gebeurt elk keer als van scene verandert, maar hier alleen de laatste drie versies (denk eraan dat als je drie keer in grot in en uitloopt hij dus dat als drie verschillende saves ziet).
- Echte saves (via ESC en dan Save) slaat dus per opeenvolgend nummer op, dus sowieso altijd doen als je stopt met gamen.
Ik dacht dus dat hij ook de quicksaves separaat opslaat maar dat is dus niet zo en nu dus 3 levels kwijt omdat ik onderweg een foute keuze gemaakt heb (Diplomacy quest)
Dus wees gewaarschuwd.
Die mensen op Skyrim Nexus damn.....
Heb toch maar de dude variant gepost, maar dat gaat daar echt te hard. 600+ view binnen een uur.
http://www.skyrimnexus.com/imageshare/image.php?id=1841
What is wrong with those people?
Heb toch maar de dude variant gepost, maar dat gaat daar echt te hard. 600+ view binnen een uur.
http://www.skyrimnexus.com/imageshare/image.php?id=1841
What is wrong with those people?
Heeft iemand wat info over de verschillende Guildes (zeg ik dat goed?)
Dus stormcloaks, imperial etc.
Vind het nu moeilijk te bepalen waar ik me bij aan wil sluiten....
Spoilers mag...
Spoilers mag...
There's no school like the old school and i'm the headmaster
dragon3016 schreef op woensdag 16 november 2011 @ 10:25:
Voor mensen die een gratis groot huis zoeken.
spoiler:Doe de quest serie van de college en je word uiteindelijk archmage en dan krijg je zijn volledige kamer met alle spullen erbij. En genoeg opbergruimte.
spoiler:
En toch telt deze niet mee als 'houses owned' in de general stats zie je namelijk 'houses owned - 1' staan (bij mij, ik heb ook de kamer bij de companions+archmage kamer+breezehome+slaap plek bij thieves+plek bij brotherhood. Ik ben dus erg benieuwd of je meerdere huizen kan kopen, luxere huizen b.v. Tot nu toe kon ik maar echt 1 huis kopen en ben in elke stad geweest om te kijken of ik daar iets kon doen (elke deur afgeweest).
Ik lees dus net dat je 'approved' moet worden door de Jarl.. Whiterun is inderdaad het goedkoopste huis wat er is. Ik ga nu even voor de duurste als deze mooier is (en eigen enchant dinges heeft).
linkje met info : http://www.gamefront.com/skyrim-house-buying-guide/
Ik lees dus net dat je 'approved' moet worden door de Jarl.. Whiterun is inderdaad het goedkoopste huis wat er is. Ik ga nu even voor de duurste als deze mooier is (en eigen enchant dinges heeft).
linkje met info : http://www.gamefront.com/skyrim-house-buying-guide/
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
http://uesp.net/wiki/Skyrim:Stormcloaksdonowitz schreef op woensdag 16 november 2011 @ 17:40:
Spoilers mag...
http://uesp.net/wiki/Skyrim:Imperial_Army
Ik raad echt de stormcloaks af. Misschien dat het voor jou wel werkt, maar er zit een bug in de quest Liberate Skyrim. Waarschijnlijk werkt hij wel als je niet te ver in andere quest bent. Maar bij mijn mage hield het daar gewoon op. Geen nieuwe quest marker, geen mainquest meer. Heb een bugreport ingevuld op de Bethesda forums, echt zonde.donowitz schreef op woensdag 16 november 2011 @ 17:40:
Spoilers mag...
Verwijderd
Stelen en van dode gasten pakken.wezzal schreef op woensdag 16 november 2011 @ 17:49:
Hoe kom ik aan Soul Gems?
Voor de metal liefhebbers onder ons.
Dat zijn ook ongeveer de enige mods op het moment van schrijvenSplendid schreef op woensdag 16 november 2011 @ 17:02:
Zijn er toevallig al mensen met wat ervaring met de huidig beschikbare mods?
Ikzelf gebruik de mods van Xenius (detailed faces, detailed bodies, no blocky faces).
Verder enhanced blood textures en Skyrim Sun Glare.
Maar over het algemeen kijk ik nog even de kat uit de boom. Er zijn wel een aantal mods, maar het is vooral een beetje 'uitproberen'. Zeker zolang de Creation Kit er niet is.
Ook wacht ik even tot de NMM uit beta is voor ik écht met mods aan de slag ga.
offtopic:
@Xenius: NMM kan niet zien welke versie van jou bovenstaande drie mods de meest recente is. Dat je het weet. Maar misschien ligt het aan NMM.
@Xenius: NMM kan niet zien welke versie van jou bovenstaande drie mods de meest recente is. Dat je het weet. Maar misschien ligt het aan NMM.

Weet iemand hoe je om je heen kunt kijken zonder die richting op te gaan?
Als dat al mogelijk is.
Als dat al mogelijk is.
Je wapen wegdoen, en dan kan je rondkijken. (Voor Diehards en foute screenshot doeleinden: The Flying Cam via console tfc)
Verwijderd
Zeker vet! Alleen die sigaret in zijn mond is lelijk
EDIT: Deze is ook vet:
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2011 18:03 ]
Hoe bedoel je? Als je geen vooruit indrukt ('W' op PC) kan je rondkijken?razoon schreef op woensdag 16 november 2011 @ 17:55:
Als dat al mogelijk is.
[ Voor 3% gewijzigd door anandus op 16-11-2011 18:02 ]
Strafen en backpedalenrazoon schreef op woensdag 16 november 2011 @ 17:55:
Als dat al mogelijk is.
Gisteravond heb ik mn tweede follower de dood in geleid, Lydia en Faendal zijn nergens meer te vinden. Nu weet ik wel 2 mercenaries met 2h-ers te vinden, maar ik wil liever een sword&board tank (ik stealth-archer).
Ik weet dat zij de gear aantrekken die je geeft, maar hebben de followers ook perks die ze gebruiken? Het is mij nog niet opgevallen, Faendal deed het wel in heavy armor, maar niet van harte.
De linker in tegenovergestelde richting bewegen inderdaad (of soortgelijk op PC), zoals het in iedere game werkt. Tenzij je drie handen hebt
Balen man. Bijna The main quest uitgespeeld. (18 uur)
Ik werd "ergens"
heengebracht door "iemand"
, ik dacht van; fuck, ik wil hem nog niet uitspelen, ik wil terug! Ik voel al aankomen dat The End, near is.
Maar helaas. Kon niet meer terug. Mja, met een oude save, maar dat doen we maar niet. Heb nu alweer een heeeeel lastig stuk gehaald...
Dan maar uitspelen, en later sidequests doen. Heb iig wel "iets"
gevonden dat aardig helpt het wat "makkelijker"
te maken voor een Mage zoals ik.
En wat dát is. Mja, dat mot je zelf maar uitzoeken.
Ik werd "ergens"
Maar helaas. Kon niet meer terug. Mja, met een oude save, maar dat doen we maar niet. Heb nu alweer een heeeeel lastig stuk gehaald...
Dan maar uitspelen, en later sidequests doen. Heb iig wel "iets"

[ Voor 29% gewijzigd door Format-C op 16-11-2011 18:15 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX
Hoe kan je nadat je narigoths safe hebt gecleard en bee hives 3/3 hebt gedaan ga je terug naar die gozer maar daarna krijg ik geen main thieves guild quest van hem!
... waar kan ik die dan wel vinden?
Ik werd daarna doorgestuurd naar Maven Black Briar, die is meestal in de inn volgens mij. Misschien daar even proberen?buster01 schreef op woensdag 16 november 2011 @ 18:23:
Hoe kan je nadat je narigoths safe hebt gecleard en bee hives 3/3 hebt gedaan ga je terug naar die gozer maar daarna krijg ik geen main thieves guild quest van hem!... waar kan ik die dan wel vinden?
[XBO/PSN: BroedersKolk]
welke van de zovelen???buster01 schreef op woensdag 16 november 2011 @ 18:32:
Waar is de inn?
Woei, nieuwe mace. Ziet er best vet uit 
Mace of Molag Bal

Wel raar, het is een 40 damage mace, terwijl ik die quest al best vroeg had gekregen. Had niet verwacht dat ie zo sterk zou zijn.
Mace of Molag Bal

Wel raar, het is een 40 damage mace, terwijl ik die quest al best vroeg had gekregen. Had niet verwacht dat ie zo sterk zou zijn.
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
wat is dat voor paardChester schreef op woensdag 16 november 2011 @ 18:33:
Woei, nieuwe mace. Ziet er best vet uit
Mace of Molag Bal
[afbeelding]
ik hoef helemaal niks te doen bij maven black briar wat oet ik nu doen
Midden in de stad, aan dat marktpleintje. De naam van de inn kan ik me even niet herinneren.buster01 schreef op woensdag 16 november 2011 @ 18:32:
Waar is de inn?
[XBO/PSN: BroedersKolk]
Maarja maven black briar heeft niks voor me dus wat nu..
Dat is Shadowmere, een paar die je krijgt tijdens de Dark Brotherhood quests.
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
ik kan nu ineens helemaal niks meer in die thieves guild wat moet ik doen!
Ik heb het huis gekocht in Whiterun van Proventus Avenicci maar ik kan nu geen upgrades bij hem kopen. Wat doe ik fout?
//edit fixed
Blijkbaar kan meneer alleen upgrades verkopen als hij in het kasteel staat en niet buiten...
//edit fixed

[ Voor 32% gewijzigd door Loev op 16-11-2011 18:58 ]
ik zou zeggen ga even wat anders doen ipv die quest...buster01 schreef op woensdag 16 november 2011 @ 18:49:
voor hetzelfde geld komt het vanzelf op je af
Verwijderd
8 posts maken in dit topic!buster01 schreef op woensdag 16 november 2011 @ 18:49:
Gewoon wat anders gaan doen als je er niet uitkomt, er is genoeg content
maar ik wil zo graag verder met the thieves guild.
Pak een wiki erbij, de thieves guild questlines staan compleet uitgeschreven.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
gewoon een bug weer ik heb gewoon van Brynjolf. geen quest gekregen misschien omdat die boos was omdat ik 5 hives had geburnd en geen 3... hoe kan ik dit nu oplossen of moet ik gewoon weg..
Je kan toch gewoon doorspelen als je de main quest uit hebt? Dan is het toch niet 'erg' als je de main quest af hebt? Het is maar een quest arc van velenFormat-C schreef op woensdag 16 november 2011 @ 18:09:
Balen man. Bijna The main quest uitgespeeld. (18 uur)
Ik werd "ergens"heengebracht door "iemand"
, ik dacht van; fuck, ik wil hem nog niet uitspelen, ik wil terug! Ik voel al aankomen dat The End, near is.
Maar helaas. Kon niet meer terug. Mja, met een oude save, maar dat doen we maar niet. Heb nu alweer een heeeeel lastig stuk gehaald...![]()
Dan maar uitspelen, en later sidequests doen. Heb iig wel "iets"gevonden dat aardig helpt het wat "makkelijker"
te maken voor een Mage zoals ik.
En wat dát is. Mja, dat mot je zelf maar uitzoeken.
Of hebben ze het gedaan zoals Fallout?

Bensimpel
Positieve meneer
Iemand ook last van quest items die gewoon in je inventory blijven zitten, ook al heb je de quest al gedaan? Heb nu 50 kilo aan quest items die ik niet weg kan krijgen
😆 - Denk ook eens om ;)
Het begint een beetje op het grote 'buster vraagt, wij geven antwoord' topic te lijken. Lijkt me niet helemaal de bedoeling. Ik vind dat je behoorlijk naar de bekende weg vraagt, je zou ook eerst een paar verschillende opties kunnen proberen, kijken of je er zelf uit komt. Daarna kun je altijd een van de wiki's erbij pakken, zoals al vaker gezegd. Als je er dan nog niet uit komt kun je het hier vragen. Maar je post hier zo vaak en zo om de haverklap dat ik me afvraag of je de eerste twee stappen wel uitvoert.....buster01 schreef op woensdag 16 november 2011 @ 19:04:
gewoon een bug weer ik heb gewoon van Brynjolf. geen quest gekregen misschien omdat die boos was omdat ik 5 hives had geburnd en geen 3... hoe kan ik dit nu oplossen of moet ik gewoon weg..
Klaar voor de steroorlogen?
Ik lees her en der dat je nog honderden uren kan doorspelen.anandus schreef op woensdag 16 november 2011 @ 19:04:
[...]
Je kan toch gewoon doorspelen als je de main quest uit hebt? Dan is het toch niet 'erg' als je de main quest af hebt? Het is maar een quest arc van velen
Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX
Ik heb een klein probleem, ik probeer de quest A Night To Remember te starten door met Sam Guevenne een drinking contest te houden.
Weet iemand hoe je dit fixed?
spoiler:
Het is de bedoeling dat je aan het eind van het gesprek flauw valt maar bij mij zegt hij alleen "you don't look so good" en vervolgens gaat hij op een stoel zitten.
Weet iemand hoe je dit fixed?
door ook te gaan zitten
Nee dan gebeurt er niks.. als ik dan met hem praat zegt hij alleen dingen als "I don't owe you money do I?"Ienni1983 schreef op woensdag 16 november 2011 @ 19:39:
door ook te gaan zitten
Is er misschien een console command om dit op te lossen?
Verwijderd
kan je gewoon droppen in je storage chest in je eigen huis, worden ze wel rood aangegeven maar het kan wel.Bensimpel schreef op woensdag 16 november 2011 @ 19:06:
Iemand ook last van quest items die gewoon in je inventory blijven zitten, ook al heb je de quest al gedaan? Heb nu 50 kilo aan quest items die ik niet weg kan krijgen
Verwijderd
is dat die quest dat je 5x om en om moet drinken? misschien heb je daar ergens een verkeerde keuze gemaakt?Timo12 schreef op woensdag 16 november 2011 @ 19:44:
[...]
Nee dan gebeurt er niks.. als ik dan met hem praat zegt hij alleen dingen als "I don't owe you money do I?"
Is er misschien een console command om dit op te lossen?
dat is die jaVerwijderd schreef op woensdag 16 november 2011 @ 19:47:
[...]
is dat die quest dat je 5x om en om moet drinken? misschien heb je daar ergens een verkeerde keuze gemaakt?
Ik doe precies wat in dit filmpje gebeurt:Verwijderd schreef op woensdag 16 november 2011 @ 19:47:
[...]
is dat die quest dat je 5x om en om moet drinken? misschien heb je daar ergens een verkeerde keuze gemaakt?
YouTube: The Elder Scrolls V: Skyrim - Lots of drinking.. marriage.. and a goat [A Night to Remember quest]
Alleen wanneer hij "you don't look so good" zegt, wordt mijn scherm niet zwart maar staat er alleen completed: drinking contest with Sam Gueverre en gaat die kerel zitten.

Vandaag eindelijk skyrim voor de ps3 binnen gekregen, is wel een stuk minder mooi als op mijn laptop 
maar gelukkig hier geen last van framedrops (yet) heb gelezen dat sommige mensen toch fps drops hebben
maar gelukkig hier geen last van framedrops (yet) heb gelezen dat sommige mensen toch fps drops hebben
Verwijderd
Hmm dit was toch vrij lastig, ik was quest voor winterhold aan t doen, maar op een belangrijk moment in die quest, redelijk aan het eind, kom ik buiten: PATS random draak, die roostert Tolfdir -.- Terwijl ik hem nodig had voor quest...
Gelukkig oudere save geladen en snel met hem praten
Gelukkig oudere save geladen en snel met hem praten
Hmm ik zit met een probleem, en heb al het 1 en ander gezocht maar daar zit de oplossing niet bij.
Ik heb al een huis in Whiterun en het is mogelijk om alle huizen in alle steden te kopen, dus wilde ik het huis in Solitude hebben. Ik kwam in de 'winking skeever' de zoon van de eigenaar tegen. questje gedaan en weer terug naar de INN, weer een quest 'praat met falk fire...' maar krijg geen enkele andere optie. Ik zou dus 2 quests moeten krijgen om Thane in Solitude te worden maar dat lukt niet ik heb geen slechte rep in Solitude.
Laat maar, al opgelost.
Als er iemand problemen heeft met deze quest? Doe dan het volgende:
Ik heb al een huis in Whiterun en het is mogelijk om alle huizen in alle steden te kopen, dus wilde ik het huis in Solitude hebben. Ik kwam in de 'winking skeever' de zoon van de eigenaar tegen. questje gedaan en weer terug naar de INN, weer een quest 'praat met falk fire...' maar krijg geen enkele andere optie. Ik zou dus 2 quests moeten krijgen om Thane in Solitude te worden maar dat lukt niet ik heb geen slechte rep in Solitude.
Laat maar, al opgelost.
Als er iemand problemen heeft met deze quest? Doe dan het volgende:
spoiler:
Als je de 'court quest' krijgt ga naar het Blue Palace, open het console ~ en tik in : setstage ms06start 5
Dit zorgt ervoor dat de quest gestart kan worden om zo het huis in Solitude te kopen. En dus Thane status te krijgen.
Dit zorgt ervoor dat de quest gestart kan worden om zo het huis in Solitude te kopen. En dus Thane status te krijgen.
[ Voor 24% gewijzigd door prutser001 op 16-11-2011 21:11 ]
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Verkeerde topic?Verwijderd schreef op woensdag 16 november 2011 @ 20:03:
Omg, steam werkt niet meer?!? Werd er zonder reden uitgegooid en kan niet meer inloggen.
Ook lekker net een of andere "pit" ingegaan waar je niet meer terug uit kan. Om eruit te komen moet je door de algehele grot waar het vol zit met vijanden die ik net aan 1 v 1 aankan, kom je op een punt waar er twee tegelijk spawnen
Moeten rennen voor mijn leven om het net te rennen
ik vind het altijd wel jammer als de main quest voorbij is, ik heb dan ook nooit echt zin meer om door te spelen. alle sidequests voelen voor mij altijd een beetje aan als voorbereiding op de main questanandus schreef op woensdag 16 november 2011 @ 19:04:
[...]
Je kan toch gewoon doorspelen als je de main quest uit hebt? Dan is het toch niet 'erg' als je de main quest af hebt? Het is maar een quest arc van velen
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
Blackbreach is grooot

Le Meow
Dit topic is gesloten.
Let op:
Voor al je problemen en technische vragen kun je terecht in: <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1477915">~~~[Multi] Skyrim - Topic voor problemen en (technische) vragen</a>.
Wat betreft de eindeloze spoiler discussies, houdt gewoon rekening met je mede-tweakers.
Een ieder hier is capabel genoeg om zelf te kunnen bepalen of iets een (vette) spoiler is of niet.
Je kan er altijd nog boven zetten waar het over gaat zodat de lezers zelf kunnen bepalen of ze het willen lezen of niet.
Als laatste is er nog de IRC chat over Skyrim: <a href="http://irc.tweakers.net/skyrim">http://irc.tweakers.net/skyrim</a>.
Voor al je problemen en technische vragen kun je terecht in: <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1477915">~~~[Multi] Skyrim - Topic voor problemen en (technische) vragen</a>.
Wat betreft de eindeloze spoiler discussies, houdt gewoon rekening met je mede-tweakers.
Een ieder hier is capabel genoeg om zelf te kunnen bepalen of iets een (vette) spoiler is of niet.
Je kan er altijd nog boven zetten waar het over gaat zodat de lezers zelf kunnen bepalen of ze het willen lezen of niet.
Als laatste is er nog de IRC chat over Skyrim: <a href="http://irc.tweakers.net/skyrim">http://irc.tweakers.net/skyrim</a>.