Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Struikrover
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09-09 07:28
Gwildor schreef op woensdag 16 november 2011 @ 14:12:
[...]

spoiler:
Je hebt geen optie "I've paid your fine."?
Na een keer of 10 naar buiten en binnen lopen opeens wel 8)7 . Maar goed, ik kan weer verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moby Dick
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09-07 16:46

Moby Dick

Ik wil alleen maar zwemmen

Iemand al last gehad van de framerate bug in de PS3 versie?
Zie: http://www.reddit.com/r/s...bug_needs_some_publicity/
en: http://forums.bethsoft.co...d-no-interaction-of-npcs/

Ik kom vandaag deze threads tegen, en ben bang om vanavond hetzelfde probleem te krijgen. Gelukkig lijkt het er op dat het bij lang niet alle PS3's gebeurt, maar ik ben benieuwd wanneer wel of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splendid
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-09 13:54
Verwijderd schreef op woensdag 16 november 2011 @ 13:26:
[...]

Mag ik je wijzen op deze website: www.motioninjoy.com. Deze site biedt een driver voor windows die een ps3 controller met bijna alle games laat werken. Anders ga het je niet lukken :P Geen driver = niet werkend.
Oeh nice, gaan we vanavond maar eens even proberen! Ik vraag mij alleen af of het 'weapon sets switchen' verhaal daar wel beter van wordt, ben bang van eerder slechter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SnoeiKoei schreef op woensdag 16 november 2011 @ 14:14:
[...]

Dat heb ik er bewust niet bij verteld, omdat ik het niet wist :+
Staat op diezelfde website... Daarom nooit iets aanraden zonder goed onderzoek. Exact de reden waarom ik gewoon de xdoos controller heb gekocht die out-of-the-box werkt ipv duurdere controller+stick die dan 3rd party zooi nodig heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 november 2011 @ 13:34:
Hebben jullie ook al niks aan CCC 11.11? Ik heb hem geïnstalleerd, maar mijn crossfire hd6950 geeft nog steeds 30fps gemiddeld met alle instellingen op het hoogst.

En ja, ik weet dat er een topic voor problemen is, maar daar duurt een reactie zo lang :P
Zet het vinkje van de ''xbox 360'' controller uit, werkte bij mij(van 30 FPS gemiddeld naar 60).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwildor
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16-04-2021
Moby Dick schreef op woensdag 16 november 2011 @ 14:15:
Iemand al last gehad van de framerate bug in de PS3 versie?
Zie: http://www.reddit.com/r/s...bug_needs_some_publicity/
en: http://forums.bethsoft.co...d-no-interaction-of-npcs/

Ik kom vandaag deze threads tegen, en ben bang om vanavond hetzelfde probleem te krijgen. Gelukkig lijkt het er op dat het bij lang niet alle PS3's gebeurt, maar ik ben benieuwd wanneer wel of niet.
Ik denk dat ik die bug heb. Nadat mijn ps3 een uurtje of 6 of langer aanstaat begint Skryim in de open buitenwereld te laggen. Wanneer ik ergens in een interior kom is alles weer goed, maar als ik weer naar buiten ga is het weer terug. Enige wat lijkt te helpen is ps3 even helemaal opnieuw opstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-09 17:16
Als je dat play-and-charge snoer hebt, zou het ook gewoon moeten werken. Dan heb je namelijk een usb draad geval ipv draadloos. Scheelt ook weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23:13

Audione0

Strijdt der titanen

SnoeiKoei schreef op woensdag 16 november 2011 @ 13:30:
Ik heb een PS3 controller besteld, eens zien hoe dat speelt (met motioninjoy idd). In afwachting van die controler moest ik vanavond maar vast eens even op zoek naar m'n bluetooth dongeltje, moet ik nog ergens hebben :X
Ok!

Vanavond ga ik dit eens proberen.. Ik heb onboard bluetooth en anders heb ik nog tig van die dongels liggen.
En als het niet werkt dan koop ik wel een 360 controller.

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 16 november 2011 @ 14:16:
[...]

Staat op diezelfde website... Daarom nooit iets aanraden zonder goed onderzoek. Exact de reden waarom ik gewoon de xdoos controller heb gekocht die out-of-the-box werkt ipv duurdere controller+stick die dan 3rd party zooi nodig heeft.
Ik raad niks aan, ik dacht alleen dat er gemeld werd dat er geen 64bits ondersteuning was en ik had net op die site gezien dat er wel degelijk 64bits drivers zijn. Dat ik geen "goed onderzoek" heb gedaan heeft te maken dat ik zelf een 32bits systeem heb en bovendien nog geen PS3-controller heb en dus nog niks heb kunnen uitproberen. :) Qua kosten; volgens mij is een draadloze XBox360-controller + PC-unit om hem aan te kunnen sluiten al gauw duurder dan een PS3-controller + bluetooth dongle.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moby Dick

Moby Dick

Gwildor schreef op woensdag 16 november 2011 @ 14:17:
[...]

Ik denk dat ik die bug heb. Nadat mijn ps3 een uurtje of 6 of langer aanstaat begint Skryim in de open buitenwereld te laggen. Wanneer ik ergens in een interior kom is alles weer goed, maar als ik weer naar buiten ga is het weer terug. Enige wat lijkt te helpen is ps3 even helemaal opnieuw opstarten.
Als het echt pas na 6 uur gebeurt vind ik het geen groot probleem, dat is al ongezond lang om te spelen zonder breaks.
Er staan wel posts in de threads waar ik naar link waar mensen claimen dat het een progressief probleem is - hoe groter de savegame hoe korter het duurt voor de bug verschijnt. Ik ben nu lvl 21 met een save van 5,4MB, en sta dus geblinddoekt aan de rand van een afgrond die er misschien niet is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwildor
Moby Dick schreef op woensdag 16 november 2011 @ 14:22:
[...]

Als het echt pas na 6 uur gebeurt vind ik het geen groot probleem, dat is al ongezond lang om te spelen zonder breaks.
Er staan wel posts in de threads waar ik naar link waar mensen claimen dat het een progressief probleem is - hoe groter de savegame hoe korter het duurt voor de bug verschijnt. Ik ben nu lvl 21 met een save van 5,4MB, en sta dus geblinddoekt aan de rand van een afgrond die er misschien niet is.
Klopt, daarom heb ik het ook nog niet eerder gemeld. Mijn save is nu 7.9MB trouwens. Dit doet me wel denken aan het probleem wat in Oblivion toen zat; hoe langer je speelt, hoe groter de kans dat je het probleem krijgt. Dit lijkt me echter een hele andere oorzaak natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biersteker
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01:58
Voor de mensen die trouwens de Nocturnal outfit willen hebben:
player.additem 00088952 1 en daarna,
player.equipitem 00088952

en voor de bijbehorende hoed
player.additem 00088954 1
player.equipitem 00088954

Zonder equip werkt het niet. :S

http://www.skyrimnexus.co...ges/579580-1321448759.jpg

Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxTox
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 04-02 09:42
Mooie time lapse van Skyrim boven Whiterun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moby Dick

Moby Dick

Gwildor schreef op woensdag 16 november 2011 @ 14:24:
[...]

Klopt, daarom heb ik het ook nog niet eerder gemeld. Mijn save is nu 7.9MB trouwens. Dit doet me wel denken aan het probleem wat in Oblivion toen zat; hoe langer je speelt, hoe groter de kans dat je het probleem krijgt. Dit lijkt me echter een hele andere oorzaak natuurlijk.
Over de oorzaak is speculatie zat, maar dat blijft helaas bij speculatie.
Wat wel genoeg genoemd wordt dat ik het voor waar aanneem is dat dezelfde bug in Fallout:New Vegas zou zitten, en nooit gefixt is.
Ik heb FO:NV nooit gespeeld, iemand heir die het op de PS3 speelde en kan bevestigen of ontkennen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OxTox schreef op woensdag 16 november 2011 @ 13:43:
To clarify de draken schnitzel!

Dragonbones: craften van Heavy Armor genaamd Dragon Plate.
Dragon scales: craften van light armor genaamd Dragon Scale.
En die worden enkel daarvoor gebruikt ? Anders verkoop ik vanavond al mijn dragon bones, heb ik niet nodig om mijn wood elf als je stelling klopt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Biersteker schreef op woensdag 16 november 2011 @ 14:24:
Voor de mensen die trouwens de Nocturnal outfit willen hebben:
player.additem 00088952 1 en daarna,
player.equipitem 00088952

en voor de bijbehorende hoed
player.additem 00088954 1
player.equipitem 00088954

Zonder equip werkt het niet. :S

http://www.skyrimnexus.co...ges/579580-1321448759.jpg
Wat voor outfit is dit? Als in, waar dient het voor? En als het in de gamefiles zit, is het dan niet gewoon te halen in de game?
Verwijderd schreef op woensdag 16 november 2011 @ 14:29:
[...]

En die worden enkel daarvoor gebruikt ? Anders verkoop ik vanavond al mijn dragon bones, heb ik niet nodig om mijn wood elf als je stelling klopt :p
Tja, alleen als je een mage bent of niet de moeite wil steken om perks in blacksmithing en enchanting te stoppen om zo je eigen gear te maken, dan heb je dit inderdaad niet nodig :)

[ Voor 28% gewijzigd door ye-roon op 16-11-2011 14:41 ]

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moby Dick

Moby Dick

Verwijderd schreef op woensdag 16 november 2011 @ 14:29:
[...]

Houd in ieder geval een paar bones, ik ben zelf nog niet zo ver, maar heb gelezen dat ze gebruikt worden om dragon(scale) armor te upgraden.

edit: ik ben zonder me in te lezen in de character creation gedoken, en dacht origineel te zijn met een wood elf archer. Na een paar dagen op reddit en tweakers ben ik van die illusie af :(

[ Voor 18% gewijzigd door Moby Dick op 16-11-2011 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodenburgertje
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03-03 16:01
Is er iemand die inmiddels al weet hoe je met object view op de pc je item kan laten ronddraaien? ik weet wel dat je naar objectview kan gaan door op C te drukken maar verder inzoomen en het item bekijken weet ik nog niet hoe dat moet was nogal lastig bij de main quest gelukkig kon ik het item nog net goed genoeg zien voor de hulp

[STADIA TAG = RedCore#9018] [PSN-ID = Destilios]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakwortel
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19:07
kom er net achter dat je de items in de laadschermen ook kan draaien en in en uit zoomen, leuk detail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-01-2022
Roodenburgertje schreef op woensdag 16 november 2011 @ 14:32:
Is er iemand die inmiddels al weet hoe je met object view op de pc je item kan laten ronddraaien? ik weet wel dat je naar objectview kan gaan door op C te drukken maar verder inzoomen en het item bekijken weet ik nog niet hoe dat moet was nogal lastig bij de main quest gelukkig kon ik het item nog net goed genoeg zien voor de hulp
Ik selecteerde gewoon de item en ging dan scrollen, dan zoomed het spel verder in op het voorwerp en kan je het vrij ronddraaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
C en dan scrollwheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biersteker
Het is de outfit van Nocturnal. Je ziet het in een van de laatste quests van the thieves guild. Er zit ook een hoed bij, maar die geeft weer clipping met het haar. (Hier met hoed, alleen heb ik me haar maar even uitgezet)
http://dl.dropbox.com/u/27041159/ScreenShot23.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Moby Dick schreef op woensdag 16 november 2011 @ 14:32:
[...]

edit: ik ben zonder me in te lezen in de character creation gedoken, en dacht origineel te zijn met een wood elf archer. Na een paar dagen op reddit en tweakers ben ik van die illusie af :(
Maak je niet druk, het is een SP game dus het gaat om je eigen beleving.

Ik ben een Imperial Battlemage Archer Thief

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasquealer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 13:04
Zoals gezegd hierboven:
C en dan:
Scrollwiel voor zoomen,
Linkermuisknop vasthouden en daarmee kan je items draaien.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarrean
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-08 07:38
Ik een Khajitt ranger-mage-thief, verwacht dat dit redelijk uniek is, gaat namelijk niet echt lekker :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisjuh_15
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22:42

Chrisjuh_15

Facta non verba

Ik ben een Khajiit archer-thief met hoog sneaklevel. Gaat heerlijk. Verwarring zaaien met pijlen van afstand en ze dan daarna van achteren besluipen en neerhalen. Uiteraard stealth :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodenburgertje
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03-03 16:01
Thasquealer schreef op woensdag 16 november 2011 @ 14:39:
[...]

Zoals gezegd hierboven:
C en dan:
Scrollwiel voor zoomen,
Linkermuisknop vasthouden en daarmee kan je items draaien.
hmm dat werkt dus op de een of andere manier niet bij mij :? als ik dan linkermuiknop blijf vasthouden doet hij verder niks en komt er bijvoorbeeld bij sommige items te staan kan niet equippen

[STADIA TAG = RedCore#9018] [PSN-ID = Destilios]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moby Dick

Moby Dick

Jarrean schreef op woensdag 16 november 2011 @ 14:39:
Ik een Khajitt ranger-mage-thief, verwacht dat dit redelijk uniek is, gaat namelijk niet echt lekker :'(
Ik heb het "mage" gedeelte achterwege gelaten, en het was niet echt makkelijk totdat ik eindelijk de eerste perk in sneaking unlockte, nu gaat het van een leien dakje en ben ik die tree zwaar aan het investeren om de triple-damage ranged sneak attacks te krijgen.

Wat ook erg helpt is light armor perks en een hoog smithing level.

[ Voor 6% gewijzigd door Moby Dick op 16-11-2011 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Roodenburgertje schreef op woensdag 16 november 2011 @ 14:41:
[...]

hmm dat werkt dus op de een of andere manier niet bij mij :? als ik dan linkermuiknop blijf vasthouden doet hij verder niks en komt er bijvoorbeeld bij sommige items te staan kan niet equippen
Je moet er niet op klikken in de lijst, alleen cursor erboven zodat het ge-highlight wordt. Dan op C en dan rechts op het scherm op het plaatje met je cursor, linker muis indrukken en slepen. (even uit mijn blote bolletje, kan hier niet testen of het klopt)

[ Voor 5% gewijzigd door SnoeiKoei op 16-11-2011 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasquealer
  • Laatst online: 12-09 13:04
Roodenburgertje schreef op woensdag 16 november 2011 @ 14:41:
[...]

Linkermuis inhouden nadat je hem groot in beeld met, met C dus.
Dus wanneer er word ingezoomd kan je hem bekijken

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bulletrene
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07-06-2022
als ik items wil draaien in mijn inventory om te kijken hoe ze eruit zien ga ik gewoon met mijn muis op het item staan aan de rechter kant, houd de linker muisknop ingedrukt en sleep met de muis om te draaien. dit werkt gewoon goed bij mij! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaaa, werk gedaan, skyrim time! :<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bulletrene
  • Laatst online: 07-06-2022
om 3 uur smiddags klaar zijn met je werk .. dat zou lekker zijn ! :P

ik moet nog tot half 6 + half uur naar huis reizen XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nja beginnen om 6.15 heeft zo zijn voordelen :)
Nu nog de trein op naar huis :o maar tegen 20voor4 is het skyrim time :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

pff lydia lost, en ik kan geen andere mensen me laten joinen omdat ze zeggen dat ik al in gezelschap ben van iemand. hoe gaar is dit, ze is ook niet te vinden bij dragonreach

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SYQ schreef op woensdag 16 november 2011 @ 14:54:
pff lydia lost, en ik kan geen andere mensen me laten joinen omdat ze zeggen dat ik al in gezelschap ben van iemand. hoe gaar is dit, ze is ook niet te vinden bij dragonreach
Zit ze niet in je huis ofzo? (kweenie of je dat hebt)

[ Voor 3% gewijzigd door SnoeiKoei op 16-11-2011 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcmaria
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-08 19:24

Alcmaria

Syntax Error in 10

SnoeiKoei schreef op woensdag 16 november 2011 @ 14:55:
[...]

Zit ze niet in je huis ofzo? (kweenie of je dat hebt)
Dat ze net boodschappen heeft gedaan en nu aan het koken is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-08 20:32
ik ben puur destruction mage en gaat heerlijk. Geen vijand te moeilijk voor mn dual-cast fireballs 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09-09 18:30

D-rez

dexels

bulletrene schreef op woensdag 16 november 2011 @ 14:51:
[...]

om 3 uur smiddags klaar zijn met je werk .. dat zou lekker zijn ! :P

ik moet nog tot half 6 + half uur naar huis reizen XD
Ik tot 16u45, dan een kwartiertje fietsen. Dan brood halen, de kleine entertainen, eten, afwassen, de kleine in bed steken en dan is het tegen met een beetje geluk 8u Skyrim Time en dan moet om 9u30 moeders de vrouw geëntertaind worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

nee geen huis :((

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Struikrover
Hahaha ik kom net ergens waar iemand Nirnroot heeft gegroeid. Steel ik ze allemaal uit de tuin, kan ik ze vervolgens aan haar terug verkopen voor 80 gold. Precies zoals in die comic die even geleden hier stond :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biersteker
maniak schreef op woensdag 16 november 2011 @ 14:58:
ik ben puur destruction mage en gaat heerlijk. Geen vijand te moeilijk voor mn dual-cast fireballs 8)
Wacht maar totdat je je expert firespell krijgt. Dan is er echt geen zak meer aan. 3 keer op een draak = dood. (Alduin natuurlijk uitgezonderd.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcmaria
  • Laatst online: 10-08 19:24

Alcmaria

Syntax Error in 10

D-rez schreef op woensdag 16 november 2011 @ 14:59:
[...]

Ik tot 16u45, dan een kwartiertje fietsen. Dan brood halen, de kleine entertainen, eten, afwassen, de kleine in bed steken en dan is het tegen met een beetje geluk 8u Skyrim Time en dan moet om 9u30 moeders de vrouw geëntertaind worden.
Ai dit schema is ENG herkenbaar.. (met de verschil dat er 2 kleintjes zijn) verder kloppen de tijden EXACT...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moby Dick

Moby Dick

maniak schreef op woensdag 16 november 2011 @ 14:58:
Zo te horen is de meest voor de hand liggende speelstijl (heavy armor + melee) de minst populaire. Frappant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09-09 18:30

D-rez

dexels

Alcmaria schreef op woensdag 16 november 2011 @ 15:00:
[...]

Ai dit schema is ENG herkenbaar.. (met de verschil dat er 2 kleintjes zijn) verder kloppen de tijden EXACT...
mijn 2de kleine is verwacht ergens half april ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 09-09 22:40
Ik denk dat ik ook een probleem ga hebben met lydia terug te vinden want ik deed een quest waardoor lydia niet meer volgde en ik die farkas als hulpje mee kreeg. Nu weet ik ook niet waar Lydia naar toe is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
DivineNL schreef op woensdag 16 november 2011 @ 15:02:
Ik denk dat ik ook een probleem ga hebben met lydia terug te vinden want ik deed een quest waardoor lydia niet meer volgde en ik die farkas als hulpje mee kreeg. Nu weet ik ook niet waar Lydia naar toe is?
Als je een huis hebt, gaat Lydia meestal terug daarheen. Ze zit bij mij vaak op een stoel vlakbij mijn bed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DivineNL schreef op woensdag 16 november 2011 @ 15:02:
In Dragonsreach.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 14:21
Moby Dick schreef op woensdag 16 november 2011 @ 15:01:
[...]

Zo te horen is de meest voor de hand liggende speelstijl (heavy armor + melee) de minst populaire. Frappant.
Ik loop in heavy armor rond, met onehanded + spells. Niet heel handig, maar wel leuk :) Ik denk er over om te switchen naar twohanded + spells (switchen dus) of onehanded + shield + spells (dan heb ik tenminste nog wat aan mijn onehanded skill). Je kan toch niet tegelijk magic usen en slaan.

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
En als je nog geen huis hebt? (weet niet waar ik er 1 kan gaan kopen ;p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-09 14:52

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Chrisjuh_15 schreef op woensdag 16 november 2011 @ 14:41:
Ik ben een Khajiit archer-thief met hoog sneaklevel. Gaat heerlijk. Verwarring zaaien met pijlen van afstand en ze dan daarna van achteren besluipen en neerhalen. Uiteraard stealth :)
Ha, ik dacht dat ik de enige Khajiit was :D

Ik ben gegaan voor light armor, destruction magic, sneaking en one handed wapens. In het begin is het lastig, maar ik kan nu, zeker met de boog, aardig wat schade doen.
Ik was vergeten om nieuwe spreuken te kopen, liep tot mijn 15e level met een 8 damage fire blast rond :X

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
DivineNL schreef op woensdag 16 november 2011 @ 15:03:
En als je nog geen huis hebt? (weet niet waar ik er 1 kan gaan kopen ;p)
Dan zoals hierboven gezegt, in Dragonsreach.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Jup had het gezien, danku :)

Hoe kom ik eigenlijk aan een huis? Heb gisteravond al een tijdje zitten zoeken maar volgens mij ben ik geen goede vinder :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris89
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 00:03
Weet iemand hoe je de quest golden glow en dan find the secret of bleak falls barrow doet?
Ik ben namelijk al door de uitgang naar buiten gegaan maar heb hem nog niet voltooid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DivineNL schreef op woensdag 16 november 2011 @ 15:12:

Hoe kom ik eigenlijk aan een huis? Heb gisteravond al een tijdje zitten zoeken maar volgens mij ben ik geen goede vinder :P
Meestal krijg je de optie om een huis te kopen in een stad als je een quest voor de Jarl (de 'burgemeester') gedaan hebt.

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DivineNL schreef op woensdag 16 november 2011 @ 15:12:

Kopen bij de helpers van de Jarls in de verschillende steden. In Dragonsreach kost ie 5000.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisjuh_15
  • Registratie: Januari 2008

Chrisjuh_15

Facta non verba

Nyarlathotep schreef op woensdag 16 november 2011 @ 15:03:
[...]

Ha, ik dacht dat ik de enige Khajiit was :D

Ik ben gegaan voor light armor, destruction magic, sneaking en one handed wapens. In het begin is het lastig, maar ik kan nu, zeker met de boog, aardig wat schade doen.
Ik was vergeten om nieuwe spreuken te kopen, liep tot mijn 15e level met een 8 damage fire blast rond :X
Dat is misschien wel een goeie xD Ben nu level 14 en heb inderdaad die 8 damage fire blast nog :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chrisjuh_15 schreef op woensdag 16 november 2011 @ 15:18:
[...]

Dat is misschien wel een goeie xD Ben nu level 14 en heb inderdaad die 8 damage fire blast nog :X
Zonde is dat je zulke waardeloze spells niet kunt verwijderen, je kunt items weggooien... waarom spells dan niet 'vergeten'.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr
  • Laatst online: 08-08 22:31
Ik denk dat ik een van de minst unieke combos heb... :)
High elf dual cast shock mage
Wil alleen mijn enchanting verbeteren, maar ik zie niets veranderen. Heb bij de eerste perk van enchanting 2 punten gestopt, nu staat er dus 40% higher. En ik zit geloof ik op 31 skillpoints voor enchanting, maar er verandert niets... Wat doet die allereerste perk nou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niltag
  • Laatst online: 06-09 12:44
XyritZz schreef op woensdag 16 november 2011 @ 15:14:
[...]

Kopen bij de helpers van de Jarls in de verschillende steden. In Dragonsreach kost ie 5000.
als je de hele winterhold college voltooid. Dan word je de Arch-Mage en krijg je ook zijn kamer. Ideaal want daar is dus alles te vinden wat je maar nodig hebt. Een lading ingredienten. 2 van die alchemy/enchanting tafels. Een hoop bergruimte en zelfs een tuintje in het midden waar nieuwe ingredienten in groeien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23-07 15:01
Moby Dick schreef op woensdag 16 november 2011 @ 15:01:
[...]

Ik zit dit topic ook al een tijd te volgen en het verbaast mij ook. Mijn character doet niets met magic (behalve shouts uiteraard). Nord, Heavy Armor, Bow, Battle Axe. Heerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 09:54

Rannasha

Does not compute.

XyritZz schreef op woensdag 16 november 2011 @ 15:19:
[...]

Zonde is dat je zulke waardeloze spells niet kunt verwijderen, je kunt items weggooien... waarom spells dan niet 'vergeten'.
Ze zitten toch niet in de weg? Ze wegen niets tenslotte. En als je je Favorites lijstje een beetje up-to-date houdt dan zie je de oude spells eigenlijk nooit.

Bovendien hebben ze af en toe nog nut, ook al heb je al een beter spell. Met Flames kun je snel meerdere targets BBQed, iets dat met de opvolger Firebolt niet kan. Met Firebolt kun je daarentegen veiliger targets aanvallen die in melee gevecht zijn met een helper van jou. Ik gebruik Fireball zelden omdat het risico dat Lydia ook geraakt wordt door de explosie erg groot is.

[ Voor 31% gewijzigd door Rannasha op 16-11-2011 15:22 ]

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
  • Laatst online: 05-09 12:42
Houdt het aub nuttig en ontopic. slowchat is niet de bedoeling.

[ Voor 104% gewijzigd door psychoclown op 16-11-2011 15:48 ]

http://tinyurl.com/5sdar8p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Subslider
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-08 23:40
ik had aanvankelijk een dual cast mage gemaakt, maar begon al snel te vervelen en te ergeren.

heb nu een heavy armor Nord 2h battlesword en dat bevalt me prima, zeker die finishing moves die je als een mage niet hebt zijn soms wel erg makkelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emgeebee
XyritZz schreef op woensdag 16 november 2011 @ 15:19:
[...]

Gewoon degene die je wilt gebruiken in je favourite lijst zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45
Fire Blast is zo slecht niet hoor. Het is 8 dmg (+al je bonussen) per seconde, voor heel weinig mana.

Werkt bijvoorbeeld nog best ok om zo een groepje in lichterlaaien te zetten om er vervolgens een fireball op te gooien (die serieus meer damage doet als targets al in brand staan).

Magoed.. gewoon 2 fireballs kan natuurlijk ook :+

[ Voor 8% gewijzigd door Bosmonster op 16-11-2011 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hetzelfde geldt voor jou, slowchat is niet de bedoeling.

[ Voor 85% gewijzigd door psychoclown op 16-11-2011 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leedbek
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-09 23:40

Leedbek

Luuk Luchtloper

SYQ schreef op woensdag 16 november 2011 @ 14:54:
Al eens eerder gezegd, als je haar niet expliciet ergens hebt laten wachten dan helpt fast travel vaak om haar weer terug te krijgen (desnoods naar dezelfde plek waar je al bent).

Klaar voor de steroorlogen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moby Dick

Moby Dick

Chris89 schreef op woensdag 16 november 2011 @ 15:13:
Weet iemand hoe je de quest golden glow en dan find the secret of bleak falls barrow doet?
Ik ben namelijk al door de uitgang naar buiten gegaan maar heb hem nog niet voltooid...
De boss looten, en niet vergeten het dragon-word te leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoUseWhatsoever
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14-01-2024
Chris89 schreef op woensdag 16 november 2011 @ 15:13:
Even Googelen en dan kom je vanzelf op een walkthrough, maar even simpel gezegd:
spoiler:
Je moet die gast lossnijden van het web en dan doodmaken wanneer hij wegrent, want hij heeft de Golden Claw. Deze moet je meenemen en terugbrengen naar de Merchant in Riverwood. Wanneer je er toch bent, moet je even de dungeon helemaal uitspelen en krijg je een shout en één of andere drakensteen die je in een latere quest nog nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Ik speel op dit moment als een Nord. Light Armor, One-handed+schild voor melee, en een boog voor vijanden op afstand.
Werkt wel lekker tot nu toe, de boog word echt heel krachtig nadat je er wat perks voor gekregen hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Ja.. maar vooral die claw pas terugbrengen als je de deur al geopend hebt, anders wordt het lastig :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwildor
spoiler:
Damn Diplomatic Immunity als stealth character zonder invisibility is lastig :/ Kom maar niet langs die mage bovenaan de trap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Struikrover
Ik speel heavy armor Nord met dual conjunction swords en pijl en boog. Werkt ook als een tiet hoor, ze zijn zomaar dood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoUseWhatsoever
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14-01-2024
Gwildor schreef op woensdag 16 november 2011 @ 15:28:
spoiler:
Damn Diplomatic Immunity als stealth character zonder invisibility is lastig :/ Kom maar niet langs die mage bovenaan de trap.
Doodmaken die gast! Ze zien je volgens mij toch wel, dus gewoon verslaan.

[ Voor 8% gewijzigd door NoUseWhatsoever op 16-11-2011 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxTox
Wat is trouwens de makkelijkste manier om Robotje's/Mecha dingen te slopen? Wat is hun weakness? Van die Falmers trouwens ook, die ondergrondse verlepte elven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwildor
Probeer ik, maar dat probeer ik in stilte te doen voordat die anderen naar me toe komen, maar ik weet maar geen goed stealthschot te krijgen. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
OxTox schreef op woensdag 16 november 2011 @ 15:29:
Wat is trouwens de makkelijkste manier om Robotje's/Mecha dingen te slopen? Wat is hun weakness? Van die Falmers trouwens ook, die ondergrondse verlepte elven.
D'rop SLOAN!!1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ireyon
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online

Ireyon

Zelf klevend memo stickertje

Bosmonster schreef op woensdag 16 november 2011 @ 15:28:
Ja.. maar vooral die claw pas terugbrengen als je de deur al geopend hebt, anders wordt het lastig :+
En dan weer jatten en terugverkopen aan de merchant :+

Optimisten zijn slecht geïnformeerde pessimisten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxTox
Da ga'k doen jonge, bam! Zo'nne grote hamer jonge!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ireyon
  • Niet online

Ireyon

Afbeeldingslocatie: http://www.nerfnow.com/comic/image/626

Made me lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
Gwildor schreef op woensdag 16 november 2011 @ 15:30:
[...]

Probeer ik, maar dat probeer ik in stilte te doen voordat die anderen naar me toe komen, maar ik weet maar geen goed stealthschot te krijgen. :F
spoiler:
je moet eerst al die anderen uitschakelen zodat je die baas voor je eigen alleen hebt.

dan heb je links van die trap een gangetje verder de dungeon in.

daar in het midden zit er een leuk knopje en daarvoor rechts een leuke deur met allemaal spikes erop.

zorg dat hij eroverheen rent.

en als het allemaal gelukt is?

TADAAA Sjisjkemage

Acties:
  • 0 Henk 'm!
OxTox schreef op woensdag 16 november 2011 @ 15:29:
Net als alles in het spel hebben ze weakness voor Dovahkiin! Ze gaan dood door mijn aanwezigheid! Bij jou niet? :|

Ik doe alles met vuur, op flame atronachs ben ik nog niks tegengekomen dat daar tegen kon eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
SnoeiKoei schreef op woensdag 16 november 2011 @ 15:35:
[...]

Net als alles in het spel hebben ze weakness voor Dovahkiin! Ze gaan dood door mijn aanwezigheid! Bij jou niet? :|

Ik doe alles met vuur, op flame atronachs ben ik nog niks tegengekomen dat daar tegen kon eigenlijk.
je bedoelt die dwemer spheres?

sterke pokkedingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ireyon
  • Niet online

Ireyon

Als je een mage bent, die Lightning Cloak werkt anzich wel lekker tot je Optimus Prime.. err.. zo'n Centurion tegenkomt. Dat betekend rechtsomkeert maken en terwijl je wegsprint excuses maken voor het storen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
Ireyon schreef op woensdag 16 november 2011 @ 15:36:
Als je een mage bent, die Lightning Cloak werkt anzich wel lekker tot je Optimus Prime.. err.. zo'n Centurion tegenkomt. Dat betekend rechtsomkeert maken en terwijl je wegsprint excuses maken voor het storen.
dat ken ik.

exit stage friggin everywhere

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ienni1983 schreef op woensdag 16 november 2011 @ 15:35:
[...]
je bedoelt die dwemer spheres?

sterke pokkedingen
Ja alles eigenlijk. Die dwemer shizzle mept hard maar net als bij andere vijanden zorg ik altijd dat ze me niet eens bereiken. Dus dikke vuurbal op hun knar, dankzij een destruction perk worden ze achteruit geduwd, rinse repeat. Werkt prima. En anders shout ik ze wel achteruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxTox
SnoeiKoei schreef op woensdag 16 november 2011 @ 15:35:
[...]

Ja, op een ander character zat ik gewoon Lightning Bolt te spammen, toen vielen ze naar twee full magicka bars wel een keer neer. Ik merk dat Destruction snel verzwakt als je een hoog level bent, en wapens juist niet. Dus ik switchte naar een HAMMERDURR en toen deed ik meer damage terwijl ik niet ver in de perks zit met One Handed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwildor
spoiler:
Heb ze eindelijk. Eerst die twee soldaten beneden weten te doden oa dankzij ice shout, en daarna die mage. Was wel bijna dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biersteker
OxTox schreef op woensdag 16 november 2011 @ 15:38:
[...]

Ja, op een ander character zat ik gewoon Lightning Bolt te spammen, toen vielen ze naar twee full magicka bars wel een keer neer. Ik merk dat Destruction snel verzwakt als je een hoog level bent, en wapens juist niet. Dus ik switchte naar een HAMMERDURR en toen deed ik meer damage terwijl ik niet ver in de perks zit met One Handed.
Betere spells kopen bij the mage college. Als je op hoog level destruction zit, moet je gewoon niet meer werken met Lighting Bolt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxTox
Biersteker schreef op woensdag 16 november 2011 @ 15:42:
[...]

Betere spells kopen bij the mage college. Als je op hoog level destruction zit, moet je gewoon niet meer werken met Lighting Bolt.
Ik heb ook Chain Lightning en die uber AOE frost spell, maar doe ik niet zo veel damage mee in verhouding DPS omdat het meer Magicka kost, ook al heb ik in destruction de helft van de spells cost eraf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
Gwildor schreef op woensdag 16 november 2011 @ 15:41:
spoiler:
Heb ze eindelijk. Eerst die twee soldaten beneden weten te doden oa dankzij ice shout, en daarna die mage. Was wel bijna dood.
ja ik had echt pas moeite met die hond :P

maar heb hem over die val gelokt verder in het gebied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn character is een Dark Elf met main attributes archery/sneak/conjuration. Bijna level 100 archery.
Met de perks in Conjuration kan je meer damage voor bound weapons krijgen en bound weapons souls stelen.
Nadeel is wel bijna niets is meer een challenge. :') Volgende keer toch maar op een moeilijkere difficulty spelen of een andere combinatie proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
Volgende keer? Je kunt hem gewoon op expert of mastery zetten hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leedbek
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-09 23:40

Leedbek

Luuk Luchtloper

Voor iedereen die last heeft van de lag-bug op de PS3 (ikzelf niet, speel op PC, maar wilde het toch even delen), zag een thread op reddit die misschien helpt:
I found this on the Bethesda site. People seem to say it's helping if your PS3 is having lag issues. I haven't tested, but figured I would tyrow it up for you guys. I also deleted all of my extra saves, trying anything at this point. My save file is 7875kb at the moment and it's getting worse and worse as far as lag.
Try these things if you have not already. The all capital letter words in parentheses is the setting. Follow step by step. Settings can be found in the XMB menu second from the left. This is the main menu before you start playing your game. I appologize if I have made this more complicated then it needs to be. Anything that has (HDMI) by the setting should be adjusted accordingly. Meaning if you are not using an HDMI cable to connect your playstation to your tv choose (OFF) or the most simple option. If you are connected using an HDMI Cable follow these select what I have. I am running this game very smoothly right now. Good luck and I hope I made even a slight difference in someones gameplay.
-Settings-Game Settings-PS Upscaler (OFF) PS Smoothing (OFF) -Settings-Video Settings-BD/DVD Upscaler (OFF) BD/DVD Video Output Format (Y Pb/Cb /Pr/Cr) 1080p 24 Hz Output (OFF) BD/DVD Dynamic Range Control (OFF) -Settings-System Settings-Display [What's New] (OFF) Notification Messages (DO NOT DISPLAY) -Settings-Display Settings-Cross Color Reduction Filter (OFF) RGB Full Range (Limited) Y Pb/Cb Pr/Cr Super-White (OFF) Deep Color Output (OFF)
Got this advice off another thread. Credits go to Yackpah
This really improved mine. I only get a bit of lagg after 4+ hours of constant gameplay but very little if any before hand. My save file is 8mb too
Geen idee of het helpt, maar misschien de moeite van het proberen waard voor de PS3'ers onder ons met problemen!

Klaar voor de steroorlogen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
OxTox schreef op woensdag 16 november 2011 @ 15:44:
[...]

Ik heb ook Chain Lightning en die uber AOE frost spell, maar doe ik niet zo veel damage mee in verhouding DPS omdat het meer Magicka kost, ook al heb ik in destruction de helft van de spells cost eraf.
Yeah, das wel een beetje een issue. Je kunt hogere level spells gebruiken, maar die kosten weer zoveel extra mana dat het vaak de moeite niet is. (als die 2x zoveel damage doet, maar 4x zoveel mana kost...)

Uiteraard reken ik de perks dan wel mee. Het is een nogal straffende manier van scaling. Je hebt geen keus, maar eigenlijk schiet je er geen ruk mee op.

Volgende playthrough ga ik ook voor heavy armor/conjuration denk ik.

[ Voor 8% gewijzigd door Bosmonster op 16-11-2011 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
  • Laatst online: 12-08 23:21
Is er eigenlijk een downside of het werewolf zijn? Van wat ik zover begrijp namelijk niet, gezien al de positieve verhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Leedbek schreef op woensdag 16 november 2011 @ 15:55:
Voor iedereen die last heeft van de lag-bug op de PS3 (ikzelf niet, speel op PC, maar wilde het toch even delen), zag een thread op reddit die misschien helpt:

[...]

Geen idee of het helpt, maar misschien de moeite van het proberen waard voor de PS3'ers onder ons met problemen!
Thanks! Heb nog 0,0 problemen gehad maar voor de zekerheid e-mail ik de lijst met settings even naar mezelf :). Iets terugvinden in de Skyrim topics is een hel geworden door de vele posts.

Overigens: Ik mis umbra :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biersteker
RevenNL schreef op woensdag 16 november 2011 @ 16:00:
Is er eigenlijk een downside of het werewolf zijn? Van wat ik zover begrijp namelijk niet, gezien al de positieve verhalen.
Je krijgt geen well rested bonus...

btw leuk screenshotje, wel echt vol met spoilers:
http://www.skyrimnexus.com/imageshare/image.php?id=1825

(Tering staat net 10 minuten op nexus, en nu al 200+ views)

[ Voor 7% gewijzigd door Biersteker op 16-11-2011 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buster01
  • Laatst online: 30-05 14:52
ik moet de stolen garnet planten hoe moet ik dat doen?! :S
Pagina: 1 ... 5 ... 106 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor al je problemen en technische vragen kun je terecht in: <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1477915">~~~[Multi] Skyrim - Topic voor problemen en (technische) vragen</a>.

Wat betreft de eindeloze spoiler discussies, houdt gewoon rekening met je mede-tweakers.
Een ieder hier is capabel genoeg om zelf te kunnen bepalen of iets een (vette) spoiler is of niet.
Je kan er altijd nog boven zetten waar het over gaat zodat de lezers zelf kunnen bepalen of ze het willen lezen of niet.

Als laatste is er nog de IRC chat over Skyrim: <a href="http://irc.tweakers.net/skyrim">http://irc.tweakers.net/skyrim</a>.