Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2011 @ 01:23:
[...]
Aha ok , want ik zit er nu wel weer lekker in op men laptop (zo'n 29 uur)Krijg hier ook steeds vaker wat haperingen)
Maar vind op de ps3 toch lekkerder spelen(lekker loungen op de bank)
Maar ik heb er zo'n hekel aan , als ik lekker aan het rondlopen ben dat het weer vastloopt of heel erg gaat haperen. Weet dat ik in new vegas op een gegeven moment wel elke 2a3 minuten een vastloper had
Dan ben je het heeel snel zat
Maar op de pc vind ik dat er ook 1 groot nadeel is wat tevens ook het grootste voordeel is..
MODS..

Zit nu op 60 uur ps3, en de random lag is toch echt wel verdwenen met de laatste patch.
Ja ook naar lang spelen (lees 12 uur zonder reboot ps3)
Laadtijden zijn op ps3 wel hoger als op pc.
Bugs zitten er zeker in in verschillende quest, maar geen 1 die echt je het spel onmogelijk maakt.
Heb nu een quest of 3 die gewoon onmogelijk zijn door bugs, in het menu quest niet meer laten weer geven op de kaart, en lekker door spelen, bij de volgende patch kijk ik wel weer of ze gefixst zijn
Enigste nadeel dat je bepaalde quest items bij je hebt die gewicht hebben, waar je dus niet vanaf kan.
Maar goed die bugs lijken toch beetje speler afhankelijk.(voor de 1 is het spel onspeelbaar, voor de ander is het spel bijna bug vrij en niet anders als elk ander spel)