Gisteren mijn epicness naar een hoger plan getild.
Ik had eindelijk Smithing en Enchanting op 100 (Extra Effect perk) staan en kon mijn opgespaarde Dragon Scales gebruiken om een full Dragon Scale Armor te knutselen. Eerst had ik 4x +37% smithing gear gemaakt (100 Enchanting + 20% met potion) en daarna alles wat ik nodig had in mijn inventory gestopt.
Ik slikte 2x een potion van +20% en +30% smithing ofzo (voor 30 seconden) en daarna de armor gemaakt en een nieuwe Glass bow en 2x Glass dagger. Snel naar de werktafel gescheurd om ze te upgraden naar Legendary en naar de grindstone om ook de Glass bow en de daggers te upgraden.
Mijn zuurverdiende grand soul gems (paar gekocht en paar black soul gems gevuld met bandietenzielen) gebruikt om de armor stukken te voorzien van +archery, +light armor en meer van dat spul. Mijn daggers heb ik +frost damage en +magicka damage gegeven (heb nog geen fire damage enchantment) en een ring en amulet met +archery en +light armor. Glass bow heeft Frost damage en Soul Trap.
Ik weet mijn armor rating niet uit mijn hoofd, maar de base damage op mijn Glas Bow (Legendary) was 215 voordat ik er enchantments op zette. Ik one-shot nu een Mammoet vanuit Sneak.
Epic....