Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfos
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22:40
Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2011 @ 10:10:
[...]

Als je fast travelt zitten er gelijk 2 shops aan je rechter hand. En het heeft een normale grootte in vergelijking met de andere steden. Downstar bijvoorbeeld is pas klein.
De een verkoopt kleding, de ander verkoopt alchemy ingredients. Beiden kopen geen random zooi zoals amour (dat veel weegt, dus daar moet je vanaf) en beiden hebben niet al te veel geld om mee te onderhandelen.
Het voelt klein, omdat er maar een paar huizen tussen de muren passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 29-09 11:10
een half voorraadje zijn bij mij maar 3 potions ofzo :)
K verkoop altijd al die dingen, houd er meesta 2 van health 2 van magica en 2 van stamina
In elke cave oid liggen weer 20 nieuwe

Word helemaal blij ;d komen steeds meer mods :)
Verbeterde graphics e.d :d uiterst chill, want men pc kan skyrim makkelijk bijhouden

[ Voor 26% gewijzigd door Zen!th op 30-11-2011 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:34

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Zen!th schreef op woensdag 30 november 2011 @ 09:23:
Inderdaad, van die half bemiste, ondergesneeuwde steden ..
Hoewel als je zon mod gebruikt voor FXAA injector, dan is het een stuk minder depressief al ..
Maar solitude is wel een mooie stad, heb ook genoeg geld voor een woning(25k+), heb al missies gedaan voor die jarl, maar kan nog geen huis oid kopen (staat niet tussen de gesprekken van die jarl)
Je moet eerst een quest doen voor de steward (hulpje van de Jarl), daarna kun je een quest doen voor de Jarl zelf en daarna heb je de optie om de villa te kopen :)
Wolfos schreef op woensdag 30 november 2011 @ 09:47:
Vind Solitude helemaal geen mooie stad, het is ontzettend klein, en je kan er niet eens je zooi verkopen.
Onzin, je kunt er alles kopen/verkopen, gelijk bij de ingang heb je 2-3 winkels, er zit een hunter, een blacksmith, een inn, een tempel, en bij de jarl is een mage. Sollitude is groter dan whiterun, en ongeveer even groot als Markarth en Windhelm Solitude valt onder de categorie "major city" in Skyrim.
Wolfos schreef op woensdag 30 november 2011 @ 10:17:
[...]

De een verkoopt kleding, de ander verkoopt alchemy ingredients. Beiden kopen geen random zooi zoals amour (dat veel weegt, dus daar moet je vanaf) en beiden hebben niet al te veel geld om mee te onderhandelen.
Het voelt klein, omdat er maar een paar huizen tussen de muren passen.
Ik verkoop altijd al mijn loot in solitude omdat ik er na een grote quest vaak heen fast-travel, nooit problemen mee gehad. ormor kun je zowel bij de blacksmith als hunter verkopen.

[ Voor 20% gewijzigd door Chaoss op 30-11-2011 10:28 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
Chaoss schreef op woensdag 30 november 2011 @ 10:24:
[...]

Je moet eerst een quest doen voor de steward (hulpje van de Jarl), daarna kun je een quest doen voor de Jarl zelf en daarna heb je de optie om de villa te kopen :)
Kijk, dat had ik nog niet gedaan, vanmiddag maar even die quest doen, en dan een huisje kopen! (2e huisje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mydoom
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 29-10 10:41

mydoom

omnomnom

Ik kan weer een gedeelte (of misschien wel helemaal overdoen) .. ik had wat problemen met shouts leren en Het gebruiken van alchemie en smithing tools.. heb me spel mods en alle ini files verwijderd ( wel zo slim Geweest om de map met save games te backuppen )..

Spel opnieuw geinstalleerd de standaard ini files opnieuw laten genereren.
Daarna me save games weer terug gezet...
Nu krijg ik bij alle saves op 1 na ( gelukkig de laatste savegame ) dat ze corrupt zijn... :(

Bij de ene die het wel doet krijg ik de melding dat sommige dingen verdwenen zijn... (misschien quests of items ? geen idee, ik heb ze nog niet gevonden ).. maar ik kan nu wel gewoon weer shouts unlocken en alchemy tools e.d. weer gebruiken...

misschien raakte door me mods (alleen texture packs) en aangepaste ini files me spel wel corrupt en maakte sommige dingen onmogelijk om te doen (bijv het leren van shouts of gebruiken van alchemy tools) ...

hebben sommige van jullie daar ook last van gehad ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk IJntema
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 24-09 23:35
Ik ben inmiddels level 40 maar heb nog steeds geen goede melee head enchant gevonden.

Straks kan ik enchants koppelen met de hoogste perk.

Wie heeft wat zoal gekozen op hun verschillende armordelen?

Ik gebruik sword+board, heavy armor.

Old school gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-10 11:14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
Ik heb alleen texture mods, en nergens last van ;) hoewel als ik bepaalde mods weggooi, heeft men character ineens andere kleur benen als de rest 8)9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moby Dick
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09-07 16:46

Moby Dick

Ik wil alleen maar zwemmen

Dirk IJntema schreef op woensdag 30 november 2011 @ 10:27:
Ik ben inmiddels level 40 maar heb nog steeds geen goede melee head enchant gevonden.

Ik heb hetzelfde probleem, op de helm kan ik alleen magic enchants kwijt. Heb dus maar gekozen voor +magicka, zodat ik meer kan healen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mydoom
  • Laatst online: 29-10 10:41

mydoom

omnomnom

Zen!th schreef op woensdag 30 november 2011 @ 10:38:
Ik heb alleen texture mods, en nergens last van ;) hoewel als ik bepaalde mods weggooi, heeft men character ineens andere kleur benen als de rest 8)9
toen ik alles weer werkend had en het spel als weer voor het eerst opstartte.. kreeg alleen de models te zien zonder texture ( dus alle voorwerpen + NPC waren blauw :+ ) heb wel ffies genoten van de blauwe ongedetailleerde wereld... spel opnieuw opgestart en alles was weer normaal.. jammer anders had ik zeker een paar printscreens gemaakt voor jullie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-10 13:59
Heb op mn archer ook 2 bogen, van glas. Eentje met soultrap voor 1 sec, andere zonder. Elk voorraadje lege gems heb ik daarmee in no time gevuld. Ideaal om enchanting te levellen en en-passant flink geld te verdienen.

Smithen en enchanting heb ik nog niet op 100 op mn Archer, te druk geweest met alle grotten lukraak uit te moorden :)

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
mydoom schreef op woensdag 30 november 2011 @ 10:43:
[...]

toen ik alles weer werkend had en het spel als weer voor het eerst opstartte.. kreeg alleen de models te zien zonder texture ( dus alle voorwerpen + NPC waren blauw :+ ) heb wel ffies genoten van de blauwe ongedetailleerde wereld... spel opnieuw opgestart en alles was weer normaal.. jammer anders had ik zeker een paar printscreens gemaakt voor jullie :P
Dat had ik toen ik na een klein potje drinken wakker werd in die tempel :)
Men pc laadde tussendoor niet, waardoor ik wel op die locatie stond, maar alles overgoten was met blauwe dikke druipende verf ;p (en ook de rest van de kleuren btw, maar blauw overheerste)

Toen maar ff gefast traveled naar een andere locatie, zodat ie weer ging laden :)
(teminste, als je 2 seconde dat scherm krijgt met een tip laden kan noemen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-10-2024

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Misschien een stomme vraag, maar ik zit het hele topic door te bekijken en filmpjes, maar wat is er de bedoeling in dit spel ? Is dit een beetje wow achtig ofzo ? Dat je heel wat op gaat bouwen online.. of ? :$ Ik schaam me voor men vraag maar ben al een paar jaar uit de game scene en ben pas weer begonnen met de PS3 :Y)

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
Haha, t is zeker geen WoW, alleen single player namelijk (tot nog toe) hopelijk komt er nog een goeie COOP mod :D:D
Maar even om het idee, wat is de bedoeling in elk spel? :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-10 10:47

D-rez

dexels

De bedoeling van dit spel is u gewoon amuseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-10 16:19
-Thunder- schreef op woensdag 30 november 2011 @ 10:51:
Misschien een stomme vraag, maar ik zit het hele topic door te bekijken en filmpjes, maar wat is er de bedoeling in dit spel ? Is dit een beetje wow achtig ofzo ? Dat je heel wat op gaat bouwen online.. of ? :$ Ik schaam me voor men vraag maar ben al een paar jaar uit de game scene en ben pas weer begonnen met de PS3 :Y)
De bedoeling is dat je (als je daar zin in hebt) het hoofdverhaal uitspeeld.
Als je daar geen zin in hebt dan is de bedoeling dat je gewoon mooie avonturen beleeft en zeldzame items vindt tijdens je kweesten. En deze met winst verkopen. Of zelf houden. De bedoeling is voor iedereen anders; de een speelt een goedzak die iedereen naar eer en geweten helpt. De ander denkt val kapot jong, ik maak je dood godmiljaar ik ben een badass!!

Bovenal is de bedoeling dat je plezier hebt aan het spelen, maargoed, dat geldt voor elke game wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

-Thunder- schreef op woensdag 30 november 2011 @ 10:51:
Eh, het is een semi-sandbox RPG in een eigen universum. Je kunt "doen wat je wilt" na de introductie missies. Er zijn een aantal gilden, groten / tempels te verkennen, spullen die je zelf kan maken / verbeteren etc.

In de praktijk zal je echter als tovenaar, dief / booschutter of bepanserde vechter door het leven gaan en schatten roven. En daarnaast dus met een zooi draken vechten, o.a. voor het hoofdverhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-10 17:35
Dirk IJntema schreef op woensdag 30 november 2011 @ 10:27:

http://elderscrolls.wikia.com/wiki/Enchanting_(Skyrim)

Er zijn geen goede head enchants voor melee. Je kunt magicka/restoration doen bijvoorbeeld voor heals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
Kan je overigens met een dagger een stealthkill doen?
Zoals je met de bow 3x sneak attack krijgt als je iemand een pijl in zen rechteroor tjoept zonder dat ie je door heb?
Want dan ga ik dat even proberen :) gewoon die lui een dagger tussen de 3e en 4e rib steken

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zen!th schreef op woensdag 30 november 2011 @ 10:56:
Kan je overigens met een dagger een stealthkill doen?
Zoals je met de bow 3x sneak attack krijgt als je iemand een pijl in zen rechteroor tjoept zonder dat ie je door heb?
Want dan ga ik dat even proberen :) gewoon die lui een dagger tussen de 3e en 4e rib steken
Ja, er is zelfs een perk voor die je bij een dagger 15x damage geeft.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
Hmm, dan is dat misschien een leuke optie ;d
Altijd iedereen als een laffe haas van afstand bogen is ook niet altijd even leuk :)
Misschien iemand een dagger in zen rug duwen een stuk leuker ;d
Waaronder valt die perk? sneaking?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Ik ben ondertussen level 28 met m'n sneak-archer, zooi goede gear gevonden en een beetje aan het einde van Act 2 van het mainverhaal.

Het valt me wel op dat nadat ik een hoop betere spullen heb opgeraapt / verbeterd, ik opeens veeel sterkere tegenstand krijg! Ik heb m'n boog ingewisseld van 47dmg voor een 69dmg versie, maar ineens zijn er overal de tegenstanders een klasse hoger (ipv bandit outlaws -> marauders) welke naast veel meer HP ook veel meer dmg doen.

Totaal heb ik volgens mij iets van 140 (light) armor aan, maar ik ben nog steeds door archers van de tegenstander in twee schoten om zeep (240 hp). Daarnaast dodgen ze vrijwel alles, terwijl ze zelf pijlen met grijze gloed schieten die zo snel zijn dat je niet meer zo gemakkelijk kunt ontwijken. Ook mages one-shotten me zo nu en dan.

Ik hoor ook van iedereen de hele tijd dat ik er ziek uit zie. Maar ik weet zeker dat ik geen vampirism / werewolf (nog nooit wild gezien) heb.
Of krijg je toevallig een ziekte tijdens die super lange main missie
spoiler:
Waarbij je door die Dwemer toren naar dat ondergrondse gebied moet reizen? Of heeft het iets met die rode nirnroot te maken? Of misschien die abyss na het afronden daarvan, die ik heb afgewezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydrosine
  • Laatst online: 13-10 09:47
djunicron schreef op woensdag 30 november 2011 @ 10:54:
[...]

Eh, het is een semi-sandbox RPG in een eigen universum. Je kunt "doen wat je wilt" na de introductie missies. Er zijn een aantal gilden, groten / tempels te verkennen, spullen die je zelf kan maken / verbeteren etc.

In de praktijk zal je echter als tovenaar, dief / booschutter of bepanserde vechter door het leven gaan en schatten roven. En daarnaast dus met een zooi draken vechten, o.a. voor het hoofdverhaal.
En ondertussen level je in allerlei skills zoals conjuration, one handed weapons, light armor, sneaking, restoration enzo. en kan je perks in die skills stoppen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zen!th schreef op woensdag 30 november 2011 @ 11:01:
Altijd iedereen als een laffe haas van afstand bogen is ook niet altijd even leuk :)
Volgens mij inderdaad Sneak. Zeker gecombineerd met de laatste perk in Sneak is het erg sterk, de laatste perk geeft je de mogelijkheid om weer undetected te worden zodra je in een combat situatie even uit en daarna terug in stealth modus gaat.

Je gevechten worden dan: Stealth attack met 15x damage. Uit sneak, terug in sneak, nogmaals Stealth attack met 15x damage.

Combineer dit overigens met perks in one handed, en je damage output van one handed weapons wordt verdubbeld waardoor je dus in totaal 30x damage gaat doen met een dagger vergeleken met het niet investeren van deze perks.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez

D-rez

dexels

sneak attack dagger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Zen!th schreef op woensdag 30 november 2011 @ 11:01:
Sneaking inderdaad. Standaard doen daggers al 6x als je ze backstabbed en hidden bent.
Daarnaast zijn er handschoenen die het verbeteren.

Volgens mij kan de multiplier tot (iig 30) wel 60 oplopen. En dat is ook wel nodig, de betere daggers hebben dmg waarden net over de 20.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydrosine
  • Laatst online: 13-10 09:47
djunicron schreef op woensdag 30 november 2011 @ 11:03:

Ik hoor ook van iedereen de hele tijd dat ik er ziek uit zie. Maar ik weet zeker dat ik geen vampirism / werewolf (nog nooit wild gezien) heb.
Of krijg je toevallig een ziekte tijdens die super lange main missie
spoiler:
Waarbij je door die Dwemer toren naar dat ondergrondse gebied moet reizen? Of heeft het iets met die rode nirnroot te maken? Of misschien die abyss na het afronden daarvan, die ik heb afgewezen?
Ik zou eens naar bed gaan als ik jou was ;) Ingame dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
Oww das wel veel .. probleem is dat ik dan even een dagger moet zoeken die niet zo weinig damage doet als de standaard ..
Want sneaken vind ik altijd heerlijk :) gewoon splinter cell style door Skyrim killen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-10-2024

-Thunder-

Freude ahm fahren.

djunicron schreef op woensdag 30 november 2011 @ 10:54:
[...]

Zijn er verder ook leuke online mogelijkheden dan ?

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
Geen online, komt waarschijnlijk nog wel een COOP mod :)
Dat hoop ik iig, dat zou zo awesome zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk IJntema
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 24-09 23:35
Bosmonster schreef op woensdag 30 november 2011 @ 10:54:
[...]

http://elderscrolls.wikia.com/wiki/Enchanting_(Skyrim)

Er zijn geen goede head enchants voor melee. Je kunt magicka/restoration doen bijvoorbeeld voor heals.
Oh excellent, dan moet ik mij daar bij neerleggen en die combinatie gebruiken.

Voor ervaringsdeskundigen, met die multi enchant, werkt dat ook voor weapons? dus soul capture + firedamage bv?

Old school gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-01-2022
Zen!th schreef op woensdag 30 november 2011 @ 11:08:
Ik heb er mijn twijfels over.
Ze proberen bij elke Elder Scrolls spel een coop mod te maken, maar het is bij nog geen enkel gelukt om het ook echt speelbaar te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez

D-rez

dexels

Zen!th schreef op woensdag 30 november 2011 @ 11:06:
Oww das wel veel .. probleem is dat ik dan even een dagger moet zoeken die niet zo weinig damage doet als de standaard ..
Want sneaken vind ik altijd heerlijk :) gewoon splinter cell style door Skyrim killen!
Ik had toen ik nog lowleveler was dan ik nu ben bij die losers van een companions een elvendagger gejat uit zo'n display.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-08 18:34

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Alsof het niks is. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
Oblivion was wel redelijk speelbaar coop hoor!
Maar ik snap niet dat die makers dat zelf niet bedenken :(
Coop is vooral bij open world spellen zo leuk (Skyrim, Just Cause 2, Far Cry 2)
Zouden gewoon coop moeten hebben!!
1 iemand in enemy base sneaken, en de andere sniper support geven vanaf een berg :)
Puur awesome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exbloder
  • Laatst online: 21-05 22:39
http://www.moddb.com/mods/obliviononline

Met een beetje geluk kan men verder bouwen op deze mod, waarvan development spijtig genoeg 3 jaar geleden gestopt is :(

Maar de engine 'blijft' hetzelfde dus porten lijkt me mogelijk.
Ik hoop er alleszins erg op, enkele vrienden die complete leken zijn qua rpg's zaten me al te ondervragen voor een co-op mod(ja, de huidige generatie is zo spoiled dat elk spel multiplayer moet hebben).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Hydrosine schreef op woensdag 30 november 2011 @ 11:05:
[...]

Ik zou eens naar bed gaan als ik jou was ;) Ingame dan.
Eens per week toch? :P

Maar nee, daar had ik ook aan gedacht, maar zelfs toen ik weer met well rested rondliep, riepen ze het nog.

Nu is het wel zo dat ik gezien de andere bezigheden rustig een week of 3 niet ingame geslapen heb denk ik zo.

Mooi filmpje inderdaad met die draak en skelletten, maar wel een beetje spoilerig niet?

Hoe dan ook, sneak 70 is niet bijzonder hoog als je het gewoon de hele tijd gebruikt. De light armor die gedragen wordt maakt daar dus nog herrie, andere schoenen of enchantments en het wordt nog beter.

Skelletons / Draughirs zijn super doof / blind. Vanaf 50 horen en zien die je echt niet meer, tot je frontaal tegen ze aan loopt. Bandits zijn wel een heel stuk oplettender, guards ook zeker. Krabben & spinnen zijn ook zo blind, maar een hond besluipen gaat je ook niet lukken. Wel leuk dat ze zoveel verschil hebben ingebouwd, dat maakt het wel wat realistischer / interessanter, maar het betekend ook dat je sommige vijanden amper kunt verslaan in sommige situaties.

Normale vliegende draken kan je ook niet echt besluipen. Die moet je dus toch met iets anders dan je dagger te lijf gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Zen!th schreef op woensdag 30 november 2011 @ 11:11:
Oblivion was wel redelijk speelbaar coop hoor!
Maar ik snap niet dat die makers dat zelf niet bedenken :(
Coop is vooral bij open world spellen zo leuk (Skyrim, Just Cause 2, Far Cry 2)
Zouden gewoon coop moeten hebben!!
1 iemand in enemy base sneaken, en de andere sniper support geven vanaf een berg :)
Puur awesome
Omdat het een SINGLEPLAYER game is. Als je tegen andere wilt spelen, ga je maar een MMO spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
Drink zon poiton which cures al deseases ofzo :)
Ik had ook dat iedereen zei van .. you look sick bla bla, en ik drink die potion en iedereen was weer lief :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
hyptonize schreef op woensdag 30 november 2011 @ 11:13:
[...]

Omdat het een SINGLEPLAYER game is. Als je tegen andere wilt spelen, ga je maar een MMO spelen.
Niet TEGEN andere! met andere, dat geeft net dat beetje extra lol in een game, gewoon 2 pc's naast elkaar zetten, en alles uitroeien wat binnen bereik komt ^^
Heb R6V2 helemaal plat gespeeld met een vriend, omdat dat een goeie coop modus ingebouwd heb zitten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez

D-rez

dexels

COOP zou idd wel leuk zijn. Zeker als je het over the internetz zou kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
Niemand onder ons die dat kan regelen, die een SA-MP team kent ofzo:)
Desnoods vragen ze 20 euro voor zon mod, als het goed werkt, leg ik het er zo voor neer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En dan ruzie krijgen over dragon souls enzo. :P Wie is bij coop dan DE Dragonborn van het verhaal? Het hele idee achter de Elder Scrolls spellen is dat er altijd 1 persoon is die een unieke rol gaat spelen in de geschiedenis van Tamriel. Zodra je coop introduceert help je dat om zeep, ik kan me voorstellen dat Bethesda daar niet om staat te springen.

[ Voor 76% gewijzigd door SnoeiKoei op 30-11-2011 11:21 ]

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zen!th schreef op woensdag 30 november 2011 @ 11:13:
Drink zon poiton which cures al deseases ofzo :)
Ik had ook dat iedereen zei van .. you look sick bla bla, en ik drink die potion en iedereen was weer lief :)
Ik heb 100% resist disease, en heb alsnog iets van 'Brain Rot' te pakken gekregen door een dicht klappende berenval (misschien een permanente poison effect ofzo?). Cure potion haalde dat in ieder geval ook weg :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
Haha, daarom moetje ook naast elkaar zitten .. dan is het degene die sterker is (irl) wint :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23:32
Geen idee of hij hier al geplaatst is, topic gaat me echt veels te snel. Maar ik zit hier met tranen in mijn ogen en wil dit jullie niet onthouden:

YouTube: Unnecessary Censorship - Skyrim

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 00:21
Blijkbaar kun je de niet levellen bug van Lydia ongedaan maken door naar het console te gaan, dan haar aan te klikken. Daarna disable in te typen en dan enable.
Dan worden haar waarden weer opnieuw berekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

hyptonize schreef op woensdag 30 november 2011 @ 11:13:
[...]

single player only games zijn zooo 1985...

Het voegt gewoon gigantisch veel toe als je Skyrim in coop kunt spelen, als ze de optie erin maken kun je als speler lekker zelf kiezen of je in je remy wilt spelen of voor diegene die wel vrienden hebben om een potje coop te doen :P.

Aangezien er (veel) moeite voor een mod gedaan wordt om coop te maken is de vraag er wel.... marketing technisch is het gewoon slim om zo goed mogelijk aan de vraag te voldoen. en COOP is iets TOTAAL anders dan een MMO

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chaoss schreef op woensdag 30 november 2011 @ 11:26:
[...]

single player only games zijn zooo 1985...

Het voegt gewoon gigantisch veel toe als je Skyrim in coop kunt spelen, als ze de optie erin maken kun je als speler lekker zelf kiezen of je in je remy wilt spelen of voor diegene die wel vrienden hebben om een potje coop te doen :P.

Aangezien er (veel) moeite voor een mod gedaan wordt om coop te maken is de vraag er wel.... marketing technisch is het gewoon slim om zo goed mogelijk aan de vraag te voldoen. en COOP is iets TOTAAL anders dan een MMO
1985 was een prima jaar...

Ik ben er eerlijk gezegd wel blij mee dat er soms goede games uitkomen die helemaal zijn gemaakt voor de singple player ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez

D-rez

dexels

probleem is balance + storytelling bij COOP . Als je een verhaal schrijft over één uniek persoon (Dragonborn) en jij loopt met je maatje allebei "uniek" te zijn klopt het plaatje niet echt hè!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je wordt tegenwoordig doodgegooid met coop en multiplayer. Bijna alle spellen hebben dat tegenwoordig.
Ik vind het juist fijn dat er eindelijk een spel is dat niet met die stomme multiplayer hype meegaat en gewoon fijn singleplayer is :) Waarbij de speler het middelpunt is en lekker een verhaal rond zichzelf kan creëren :)

[ Voor 25% gewijzigd door anandus op 30-11-2011 11:32 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23-10 21:24
Skyrim hoeft van mij niet co-op singleplayer is leuk zat. Het zou wel kunnen als ze bijv. Een hulpje player 2 maken. (lydia).

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
Nee coop doe je simpel ..
1 is "host, start zen eigen SP verhaal ..de ander is zon follower ofzo :)

Of zoals als bij borderlands (ik heb playthrough 2 3x coop uitgespeeld(en alle 4 de dlc's) gewoon omdat coop super chill is :)
Coop = singlepalyer ervaring, als je gewoon meespeelt met de SP van 1 persoon :)
Geen coop specific content ;) gewoon met zen 2e door een open wereld dwalen, en caves clearen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zen!th schreef op woensdag 30 november 2011 @ 11:33:
Ja dat gaat echt werken :') "Ik krijg alle shouts, dragon souls, eer en vette wapens en jij bent mijn follower. Kun je mooi tanken en mijn vendor loot meedragen. Okee? En als ik je even niet nodig heb, of bang ben dat je mijn sneaking verknalt of iedere trap laat afgaan binnen een radius van 15km, dan wacht je in mijn huis in Solitude tot ik je weer nodig heb."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Zen!th schreef op woensdag 30 november 2011 @ 11:33:

Of zoals als bij borderlands (ik heb playthrough 2 3x coop uitgespeeld(en alle 4 de dlc's) gewoon omdat coop super chill is :)
Coop = singlepalyer ervaring, als je gewoon meespeelt met de SP van 1 persoon :)
Geen coop specific content ;) gewoon met zen 2e door een open wereld dwalen, en caves clearen :)
Oké, mooi dat het simpel is. Dus volgende week heb je een betaversie klaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Co-op werkt gewoon niet lekker in games die er niet specifiek voor gemaakt zijn. Het zal in die gevallen altijd als een late aanvulling voelen.
Het speelt pas echt goed als een game vanaf het begin al ontwikkeld is voor co-op gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Dat kun je wel vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Er zijn genoeg coop mogelijkheden om het werkend te krijgen,

persoonlijk zou ik la zeer blij zijn als je een coop mode had, waarbij je halles kon behalve de mainquest. Dat je iid lekker met zijn 2én door de wereld kunt dwalen en dungeons clearen etc.

Coop werkte bij Borderlands ook prima, heb dat gespeeld met 2 vrienden... dat is gewoon extreem veel fun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oh ja...

"en als ik paard rijd, ren je maar gewoon achter me aan!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
SnoeiKoei schreef op woensdag 30 november 2011 @ 11:36:
[...]

Ja dat gaat echt werken :') "Ik krijg alle shouts, dragon souls, eer en vette wapens en jij bent mijn follower. Kun je mooi tanken en mijn vendor loot meedragen. Okee? En als ik je even niet nodig heb, of bang ben dat je mijn sneaking verknalt of iedere trap laat afgaan binnen een radius van 15km, dan wacht je in mijn huis in Solitude tot ik je weer nodig heb."
Nee tuurlijk niet :o
Ik kan niet scripten btw, maar iedereen doet moeilijk over de manier :p
Ik draag ideeën aan, en bethesda had dat met de release al in moeten hebben gebouwd :)
Als follower, kan je gewoon vrij rondlopen, dus je kan niet zeggen van oprotten en in men huis wachten ..
Een follower kan ook gewoon shouten (dezelfde als dat je zelf unlockt heb)
En een sneaking verknallen? je speelt toch coop, dus hebje iets van TS/skype/whatever contact, dus zegje wacht ff ik sneak die kerel neer, pak jij die 2e -.-
Hebje nog nooit coop gespeeld? :$
Met zen 2e op 1 paard? ..
En idd, bij borderlands was dat zoveel lol :) kzit ook te wachten op Borderlands 2 :) moet gewoon weer epic zijn die coop!

[ Voor 6% gewijzigd door Zen!th op 30-11-2011 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez

D-rez

dexels

kan toch alle twee een paard kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

SnoeiKoei schreef op woensdag 30 november 2011 @ 11:40:
Oh ja...

"en als ik paard rijd, ren je maar gewoon achter me aan!"
ben je nu echt te simpel om daar een oplossing voor te bedenken? :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Gaat ook lekker als de ene op de goede manier wil spelen, en de ander op de slechte manier.
Wil je net een quest accepteren, shout je co-op partner de questgiver de berg af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tuurlijk, ik zie alleen niet in waarom er onderscheid is tussen held en follower, of hoe het ooit gaat werken (wie gaat er vrijwillig follower spelen?) :P Is er geen onderscheid, dan verknal je het hele verhaal.
Chaoss schreef op woensdag 30 november 2011 @ 11:42:
[...]

ben je nu echt te simpel om daar een oplossing voor te bedenken? :')
Waar is je gevoel voor humor? :') Probeer je coop maatje eens te zien als Lydia. Ik vind het een grappig beeld.

[ Voor 42% gewijzigd door SnoeiKoei op 30-11-2011 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Mensen die denken dat je coop er wel ff inmod snappen niks van software ontwikkelen. Een coop mod kun je vergeten. Je kan hoogstens hopen dat Bethesda het bouwt maar gezien dat TES gewoon een SP brand is zie ik dat niet gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Zen!th schreef op woensdag 30 november 2011 @ 11:40:
[...]

Nee tuurlijk niet :o
Ik kan niet scripten btw, maar iedereen doet moeilijk over de manier :p
Ik draag ideeën aan, en bethesda had dat met de release al in moeten hebben gebouwd :)
Als follower, kan je gewoon vrij rondlopen, dus je kan niet zeggen van oprotten en in men huis wachten ..
Een follower kan ook gewoon shouten (dezelfde als dat je zelf unlockt heb)
En een sneaking verknallen? je speelt toch coop, dus hebje iets van TS/skype/whatever contact, dus zegje wacht ff ik sneak die kerel neer, pak jij die 2e -.-
Hebje nog nooit coop gespeeld? :$
Met zen 2e op 1 paard? ..
En idd, bij borderlands was dat zoveel lol :) kzit ook te wachten op Borderlands 2 :) moet gewoon weer epic zijn die coop!
Je bent wel heel erg naïef, hoor. Allereerst moet er een heel protocol worden gebouwd om dit mogelijk te maken, daarnaast is de spelstructuur totaal niet gemaakt voor co-op, dus dat moet ook nog flink aangepast worden. Daarnaast is heel het idee van storytelling en zelf keuzes maken weg.

Iedereen speelt op een andere manier, en iedere keuze heeft invloed op het spel. Een persoon kan echter maar één keuze maken. Stel je eens voor dat je met z'n tweeën een quest doet en ieder een andere keuze maken. Daar wordt het spel niet blij van. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
Waarom verknal je dan het verhaal? de coop is bedoelt als extra'tje ,
Doorgaans speel je dat samen .. dus is het ff overleggen wie een held of follower wil zijn ..
En het boeit mij vrij weinig om follower te zijn ..
Als je follower de andere de berg af shout, hebje te veel ruzie met degene waar je coop mee speelt -.-
Doorgaans ken je elkaar (of iig, de gene waar ik coop mee speel bij spellen ken ik persoonlijk, dus stamp ik wel als ze het verkloten)
Ik snap best dat het veel werk is ..
Maar dat het niet in hun botte hersens op komt op een extra content te doen voor 3x zoveel playtime als SP snap ik niet.
De HOST is de HELD, en kan KEUZEN MAKEN ..
De CLIENT is de FOLLOWER, en speelt MEE ..
Het gaat om de coop in dat geval, niet om dat je allebei keuze moet kunnen maken .. daarvoor heb je tegenwoordig skype ofzo om samen ff te overleggen zovan gaat die man dood? of laten we em lopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik snap het probleem niet. Als je coop wil dan kan je toch World of Warcraft enzo spelen? :?
Er zijn zat (MMO)RPG's die het bieden.

En op een wat realistischere noot:
Modders hebben al meer dan 5 jaar geprobeerd om multiplayerfunctionaliteit in Oblivion/Fallout/New Vegas te bouwen zonder veel succes, behalve wat primitieve prototypes, dus ik denk niet dat er ooit echt iets stabiels en speelbaars uitkomt.

[ Voor 5% gewijzigd door anandus op 30-11-2011 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Je onderschat de complexiteit van MP, laat die beslissingen aan de experts over. De afweging om al dan niet COOP te bieden is puur een economische.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwildor
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16-04-2021
Zen!th schreef op woensdag 30 november 2011 @ 11:46:
Maar dat het niet in hun botte hersens op komt op een extra content te doen voor 3x zoveel playtime als SP snap ik niet.
Als je denkt dat je in coop 3x zoveel tijd kwijt kunt als in sp speel je duidelijk het verkeerde spel. Het spel is gericht op een doelgroep die niet online wilt spelen, en makkelijk honderden zo niet duizenden uren in de sp kwijt kan.

Als je coop/online wilt spelen dan speel je toch gewoon een ander spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oggy
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-10 17:09
Dirk IJntema schreef op woensdag 30 november 2011 @ 11:09:
[...]

Oh excellent, dan moet ik mij daar bij neerleggen en die combinatie gebruiken.

Voor ervaringsdeskundigen, met die multi enchant, werkt dat ook voor weapons? dus soul capture + firedamage bv?
Yup, heb zelf soulfire (1s soulcap met 10firedmg, met grandsoul 4400 charges) gecombineerd met shockdmg(30 to health + half to magica)

i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Coop lijkt me onmogelijk, op PC zou het qua resources mogelijk zijn maar zit je met een bak networking code die nodig is in de engine en er nu niet is of niet aangepast is voor Skyrim.

Op console zou het 'makkelijker' zijn omdat je samen op hetzelfde device speelt en dus geen netwerk code nodig hebt; echter de consoles zijn te zwak om het aan te kunnen.

Simpel voorbeeld: M'n follower blijft achter, en ik loop al naar het volgende gedeelte van een dungeon... consoles kunnen niet twee gebieden in memory houden dus moet de follower 'warpen' naar de hero wat ook niet echt lekker is voor de spelervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou hoe dan ook, er is geen coop en die komt er voorlopig ook heus niet dus een beetje off-topic is deze discussie wel eigenlijk. Persoonlijk ben ik heel erg blij dat Bethesda er weer alles aan gedaan heeft spelers die van een single player feestje willen genieten te trakteren op een briljante ervaring, in plaats van tijd en moeite stoppen in een coop mode waar ik (en met mij genoeg andere Elder Scrolls fans) echt niet op zit te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leonvw
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-01 14:49
Daarbij: kan je wel coop spelen met een niet legale versie? :+

TES heeft gewoon niet de insteek om een multiplayer/coop spel te zijn.. Dus niet gek dat Bethesda het er niet in heeft gezet.

[ Voor 51% gewijzigd door leonvw op 30-11-2011 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier kan je zien hoe ver ze zijn met een multiplayer mod voor Oblivion: http://csusap.csu.edu.au/~mloxto01/
What can MultiTES4 actually do?

The current version (being only an alpha) is pretty limited in it's capabilities. It supports only 2 people running around Cyrodiil. The other players in the game are represented as NPCs to each individual on their computer. The NPC will move and travel to match the players that are connected to the server.

What can't MultiTES4 do?

At the moment, the following haven't been implemented: time/day/year synchronisation, quest sharing, deathmatch, cell/world synchronisation, err pretty much everything else you can think of. Console commands aren't blocked, either is fast travel. Animations aren't shared, neither is inventories or attributes. I wasn't kidding when I said it was the basics.
Dit is dus na 5 jaar modden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

@Zen!th: Die botte hersenen? Dus als jij de eindbeslisser was bij Bethesda Softworks/ZeniMax, zou jij eerder kiezen voor een co-op mogelijkheid dan voor een goed uitgewerkte Singleplayer? Kijkende naar het aantal issues dat nu nog in de game ziet, zou het helemaal een bagger game zijn geweest als ze (minimaal) een kwart van de ontwikkeltijd hadden moeten inleveren voor die co-op mogelijkheid.

Nee, bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarkin
  • Registratie: Juni 2006
Zen!th schreef op woensdag 30 november 2011 @ 11:19:
Niemand onder ons die dat kan regelen, die een SA-MP team kent ofzo:)
Desnoods vragen ze 20 euro voor zon mod, als het goed werkt, leg ik het er zo voor neer!
Het spijt me echt, maar ben jij niet diegene die zei dat je het spel gedownload had omdat het een "brakke consoleport is" en dat je geen geld eraan ging uitgeven om die reden? Bullshit!

Verder over je vraag over CoOp, het zou inderdaad leuk zijn, maar je mag volgens mij niet onderschatten hoeveel extra werk het is om dat te implementeren en te testen e.d. Dat is ook waarschijnlijk de reden waarom de modders het nog niet gelukt is.

En aan de andere, coop is toch altijd met elkaar? niet tegen elkaar?

EDIT:
kunnen we het in dit topic aub hebben over het spel en niet over dingen die er niet inzitten? Dit hebben we de vorige keer ook al gehad met het locking systeem dat in dark souls beter was en dat bethesda er helemaal niet in had gestoken (foei bethesda!) Het spel is nu eenmaal zoals het is, en dat is al uitgebreid genoeg

[ Voor 17% gewijzigd door Tarkin op 30-11-2011 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exbloder
  • Laatst online: 21-05 22:39
anandus schreef op woensdag 30 november 2011 @ 11:51:
Hier kan je zien hoe ver ze zijn met een multiplayer mod voor Oblivion: http://csusap.csu.edu.au/~mloxto01/

[...]

Dit is dus na 5 jaar modden.
Laatste update is van 21/06/2006.
5 jaar modden my ass dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Exbloder schreef op woensdag 30 november 2011 @ 11:55:
[...]

Daarna zijn ze (de community) verder gegaan in Fallout en New Vegas zonder veel vooruitgang. Alleen ik heb geen zin om dat ook op te gaan zoeken.
Dus ja, 5 jaar modden heeft niet voor een werkbare multiplayer mod gezorgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Exbloder schreef op woensdag 30 november 2011 @ 11:55:
[...]

Gewoon opgegeven dus, kennelijk was het te veel werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
Kennelijk ben ik hier de enige die coop leuk vind :(
Maargoed, ik vind de SP ook geniaal hoor, en zal zeker proberen alle quests te spelen, dus ook degene die je random krijgt van mensen!
Nee een goed uitgewerkte singleplayer is bij TES een nummer 1 prioriteit dat snap ik ..
Maar juist om zon complex spel te kunnen coopen, zou me dus echt geniaal lijken ..

Ik WAS degene die het niet gekocht had ;)
Gister kon ik het toch niet laten om te kopen, want ik vind het persoonlijk gewoon een keigoed spel, ondanks de random flaws en dingen die wat mij betreft beter uitgewerkt had kunnen zijn.

Ik onderschat ook niet hoeveel werk daarin zit, maar ik vind het altijd jammer dat ze juist in spellen die zo groot zijn geen coop doen ..
Persoonlijk vind ik dat dus erg jammer, bij Borderlands hebben ze dat wel gedaan, waardoor het voor mij 6x leuker werd, bij de rest van de spellen vind ik coop vrij weinig aan (MW2, BF3 e.d.) want het is neit zon keigrote open worlie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-10 07:34
Heren, heren, heren. Kunnen we even normaal doen? Dat coop niet gaat lukken is wel duidelijk. Nogmaals don't feed the troll.
Maar. Een MMO variant van TES zal wel erug vet zijn! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Nee, je bent niet de enige die coop leuk vind, maar een spel word er nou niet eenmaal altijd beter op wanneer coop mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarkin
  • Registratie: Juni 2006
Zen!th schreef op woensdag 30 november 2011 @ 11:57:
Kennelijk ben ik hier de enige die coop leuk vind :(
Maargoed, ik vind de SP ook geniaal hoor, en zal zeker proberen alle quests te spelen, dus ook degene die je random krijgt van mensen!
Nee een goed uitgewerkte singleplayer is bij TES een nummer 1 prioriteit dat snap ik ..
Maar juist om zon complex spel te kunnen coopen, zou me dus echt geniaal lijken ..

Ik WAS degene die het niet gekocht had ;)
Gister kon ik het toch niet laten om te kopen, want ik vind het persoonlijk gewoon een keigoed spel, ondanks de random flaws en dingen die wat mij betreft beter uitgewerkt had kunnen zijn.

Ik onderschat ook niet hoeveel werk daarin zit, maar ik vind het altijd jammer dat ze juist in spellen die zo groot zijn geen coop doen ..
Persoonlijk vind ik dat dus erg jammer, bij Borderlands hebben ze dat wel gedaan, waardoor het voor mij 6x leuker werd, bij de rest van de spellen vind ik coop vrij weinig aan (MW2, BF3 e.d.) want het is neit zon keigrote open worlie
Ok dan neem ik mijn woorden terug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
Lol dat hoeft ook weer niet ..
Maar ben de laatste tijd erg voorzichtig met het kopen van spellen ..
Ben er al een paarkeer mee op de koffie gekomen (voornamelijk bij cod en bf)
En aangezien ze voor de PC amper demo's meer uitbrengen .. kijk ik dus eerst door te downloaden of het leuk is, en mijn centen :)
@Loev, waarom denkje dat ik zit te trollen? want ik troll niet, het is serieus bedoelt iig allemaal, ookal vat jij dat niet zo op :)
En idd een spel HOEFT er niet beter op te worden ..
Maar als ze het het zelfde laten als nu + Coop .. word het er beter op dat weet ik zeker ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Zen!th op 30-11-2011 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

offtopic:
één punt of één komma is voldoende.

Zullen we nu weer back on topic gaan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06:51

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Nog een suggestie om het laden van gegevens te versnellen (tijdens fasttravel of het in en uitlopen van huizen, grotten etc..). Zet bij de instellingen de autosave functie uit bij Travel en bij Personal-screen. Je kan het eventueel aan laten staan voor slapen en wachten.
Het in en uitlopen bij winkels etc gaat bij mij (PS3) nu zeer snel (paar seconden). Zeer handig als je loot wil verkopen en verschillende winkels moet bezoeken. Vergeet natuurlijk niet handmatig te saven als je net een grot geplundert heb, voor het geval je buiten onverwachts het loodje legt. Is me een keer overkomen, moest de grot helemaaal opnieuw doen. :P

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Loev schreef op woensdag 30 november 2011 @ 11:58:
Heren, heren, heren. Kunnen we even normaal doen? Dat coop niet gaat lukken is wel duidelijk. Nogmaals don't feed the troll.
Maar. Een MMO variant van TES zal wel erug vet zijn! :D
Afaik komt er wel een MMO va Fallout. Al wordt het niet door Bethesda gemaakt.
Geen TES, maar het is iets.
Zen!th schreef op woensdag 30 november 2011 @ 11:57:
Waarom zou dat zijn, denk je?

Juist in grote spellen met verhaal is het moeilijk om een gebalanceerde coop te maken die voor iedereen leuk blijft.

Voor een spel als Borderlands is het een stuk makkelijker omdat alles toch random gegenereerd wordt (als ik het me goed herinner, ik heb het spel zelf niet gespeeld*).

Maar als je een grote sandboxgame maakt zijn er verschillende redenen om geen coop te doen. Je hebt natuurlijk het hele balansverhaal, maar je kan je ook afvragen of het überhaupt loont.
Ten eerst kan je je af vragen hoeveel procent van de spelers het wil spelen. En daarnaast, hoelang blijven 2 spelers bij elkaar? Op een gegeven moment zal de ene naar links willen en de ander naar rechts. Of de ene wil misschien een goede oplossing voor een quest en de ander een slechte, etc.
Uiteindelijk als je alles wikt en weegt is het simpelweg de moeite niet. De kosten wegen gewoon niet op tegen de baten.

* Ik moet ervan kotsen :(

[ Voor 14% gewijzigd door anandus op 30-11-2011 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Niemand bestrijdt dat coop welkom zou zijn, maar coop is voor een uitgever alleen interessant als de extra inkomsten de extra uitgaven ontstijgen, en dat zal niet snel gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
True dat is waar, ik blijf het toch jammer vinden!
Ontopic verder dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

ontopic.... pffff je zult maar een 40 urige werkweek hebben en graag skyrim willen spelen.....* Chaoss verlangd terug naar de student/schooltijd waarbij ik tijd zat voor games had! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
Ik ben student .. maar zit nu 40 uur per week op stage en wil ook skyrim spelen, dus veel verschil is er niet denk ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rorando
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 29-10 16:27
Student zijn werkt ook niet als je 42 uur stage + 8 uur bijbaantje hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

En daarnaast moet je natuurlijk ook nog verplicht minimaal 2 avonden in de week bier drinken en heb je ook nog een aantal series, films en boeken die je wilt lezen. Een studentenleven is best stressvol, hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeetsmeister
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07-07 15:19
40 urige stageweek + andere hobbys + vriendin, en toch lukt het nog aardig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rorando
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 29-10 16:27
op het bierdrinken na klopt het en samenwonen met je vriendin neemt ook veel tijd in

[ Voor 46% gewijzigd door Rorando op 30-11-2011 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hyptonize schreef op woensdag 30 november 2011 @ 12:17:
En daarnaast moet je natuurlijk ook nog verplicht minimaal 2 avonden in de week bier drinken en heb je ook nog een aantal series, films en boeken die je wilt lezen. Een studentenleven is best stressvol, hoor!
:P

Ik heb semesters gehad met 8 uur les, elke donderdag/vrijdag vrij. Man man man wat had ik Skyrim graag gehad in die tijd, maar Oblivion was ook wel leuk :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
Same here, 10 uur in de week game is nu veeel voor mij -.- (met het weekend inbegrepen) hoewel ik door skyrim nog wel eens denk; shit het is al kwart over 1 snachts, en morge 6 uur gaat de wekker weer :O
Pagina: 1 ... 43 ... 106 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor al je problemen en technische vragen kun je terecht in: <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1477915">~~~[Multi] Skyrim - Topic voor problemen en (technische) vragen</a>.

Wat betreft de eindeloze spoiler discussies, houdt gewoon rekening met je mede-tweakers.
Een ieder hier is capabel genoeg om zelf te kunnen bepalen of iets een (vette) spoiler is of niet.
Je kan er altijd nog boven zetten waar het over gaat zodat de lezers zelf kunnen bepalen of ze het willen lezen of niet.

Als laatste is er nog de IRC chat over Skyrim: <a href="http://irc.tweakers.net/skyrim">http://irc.tweakers.net/skyrim</a>.