Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-08 18:34

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Waren de 1.2 patch notes hier al neer gezet? Of zijn die al weer ondergesneeuwd?
UPDATE 1.2 NOTES (all platforms unless specified)

Improved occasional performance issues resulting from long term play (PlayStation 3)
Fixed issue where textures would not properly upgrade when installed to drive (Xbox 360)
Fixed crash on startup when audio is set to sample rate other than 44100Hz (PC)
Fixed issue where projectiles did not properly fade away
Fixed occasional issue where a guest would arrive to the player’s wedding dead
Dragon corpses now clean up properly
Fixed rare issue where dragons would not attack
Fixed rare NPC sleeping animation bug
Fixed rare issue with dead corpses being cleared up prematurely
Skeleton Key will now work properly if player has no lockpicks in their inventory
Fixed rare issue with renaming enchanted weapons and armor
Fixed rare issue with dragons not properly giving souls after death
ESC button can now be used to exit menus (PC)
Fixed occasional mouse sensitivity issues (PC)
General functionality fixes related to remapping buttons and controls (PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hyptonize schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 10:34:
Waren de 1.2 patch notes hier al neer gezet? Of zijn die al weer ondergesneeuwd?

[...]
Rare occasion where dragons[...]

lol'd. Zo "rare" was het niet. Toch zeker 3-4 draken van de totale 40-50 die dit deden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plasma_Wolf
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-10 21:43

Plasma_Wolf

Student

De patch notes waren al geplaatst maar duidelijk ondergesneeuwd (Skyrim hè).

Misschien dat de Topic Starter de notes in de eerste post kan neerzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dizzy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09-10 15:55

Dizzy

Where am I?

RKD schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 10:32:
[...]

Die archer is Fandael, die is een follower van je, dus kan je gewoon traden met hem :)
Dat hoeft niet perse, die quest die hier aan vooraf loopt bepaalt wie je follower wordt.

Steam Profile I5 14600K / 64 GB DDR5 / RTX 4090 / Rift S / HP Omen / Odyssey Neo G9 / Steam Deck OLED / Switch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-08 19:47
hyptonize schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 10:34:

[...]
Helaas dat ze niet hebben gefixt dat je chests ook onder verdeeld zijn in verschillende categorieën.
En niks over het geld van alle verkopers :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Wat mij opvalt aan de patch notes is dat bijna alle fixes 'rare issues' zijn. Er zijn genoeg issues die niet zo rare zijn, die dus nog niet opgelost zijn.

De laatste 3 notes zijn overigens wel d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fixed rare issue with dragons not properly giving souls after death
Dat gebeurt bij mij nu bij minstens de helft van de draken die ik mol op een plek waar ik er al een keer eerder een heb gemold (dragon walls enzo, die ik al had gecleared maar waar ik door zo'n bounty quest opnieuw kom).

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

SnoeiKoei schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 10:40:
[...]

Dat gebeurt bij mij nu bij minstens de helft van de draken die ik mol op een plek waar ik er al een keer eerder een heb gemold (dragon walls enzo, die ik al had gecleared maar waar ik door zo'n bounty quest opnieuw kom).
Dat is geen bug. Als het dezelfde type draak is op dezelfde plek zal deze maar 1x een soul afgeven, volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hyptonize schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 10:42:
[...]

Dat is geen bug. Als het dezelfde type draak is op dezelfde plek zal deze maar 1x een soul afgeven, volgens mij.
Ik zou niet weten waarom dat GEEN bug is. Het hele idee is dat je als dragonborn de souls van gedode draken kunt absorberen toch? Hoe past dit verschijnsel daarin? Ja het lijkt erop dat het werkt zoals jij zegt, alleen lijkt het er (voor mij) ook op dat dat niet zo hoort. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hyptonize schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 10:42:
[...]

Dat is wel een bug. Elke draak hoort een Soul te geven. Ik heb al vaak op dezelfde plek meerdere Souls gekregen. (ik doe frequent een rondje draken en giants voor de 300g die ze dragen langs alle altars)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 27-10 21:13

Pablo

Rito pls

Ik wil heel graag dat huis in riften kopen omdat ik Riften toch meer als thuis haven beschouw.
Maar het vreemde is dat de jarl of die huisvrouw mij niet de mogelijkheid geeft om hem te kopen of thane te worden.

nu heb ik de volgende Quest gedaan :
spoiler:
the goomba , dit zou het proces in gang moeten zetten om eerst thane te worden en vervolgens zou je het huis moeten kunnen kopen. Dit is niet het geval.
Maar wat nu heel raar is ik kan wel het huis in Riften binnen lopen en daar zit iemand die "hail to you my thane" roept ?????????

wat gaat er fout ?

For certain ye have to be lost to find somethin that can't be found.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
Zijn het geen Ginger Dragons misschien? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
R.plas schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 10:05:
Ik wil heel graag dat huis in riften kopen omdat ik Riften toch meer als thuis haven beschouw.
Maar het vreemde is dat de jarl of die huisvrouw mij niet de mogelijkheid geeft om hem te kopen of thane te worden.

spoiler:
the goomba , dit zou het proces in gang moeten zetten om eerst thane te worden en vervolgens zou je het huis moeten kunnen kopen. Dit is niet het geval.
Maar wat nu heel raar is ik kan wel het huis in Riften binnen lopen en daar zit iemand die "hail to you my thane" roept ?????????

wat gaat er fout ?
R.plas schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 10:44:

spoiler:

wat gaat er fout ?
Wat er fout gaat is blijkbaar dat je binnen 39 minuten antwoord verwacht. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo

Pablo

Rito pls

SnoeiKoei schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 10:46:
[...]

[...]

Wat er fout gaat is blijkbaar dat je binnen 39 minuten antwoord verwacht. :O
haha nu staat het er 3 keer :p

maar goed je hebt gelijk :p

ik wacht wel eventjes af :D

[ Voor 11% gewijzigd door Pablo op 29-11-2011 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
Klinkt eerder als een bug dan dat je iets fouts doet.

Als je iets moet weten kun je het beste naar de Skyrim Wikia pagina('s).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 27-10 13:35
Oh, het hernoemen van enchanted gear op de PC: Doe ik iets verkeerd of zijn de controls daarvoor zwaar buggy? Ik heb het uberhaupt niet voor elkaar gekregen om iets te typen na het klikken op "rename". Zou wel ideaal zijn (en leuk qua roleplaying) om een toffe en herkenbare naam te geven aan een item.

Zag er iets over staan in de patch notes, dus wie weet werkt het straks soepeler.

@SnoeiKoei hieronder: Thanks, het moet dus toch werken. Als ik weer iets enchant, ga ik het weer proberen :)

[ Voor 24% gewijzigd door geert1 op 29-11-2011 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
geert1 schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 11:02:
Oh, het hernoemen van enchanted gear op de PC: Doe ik iets verkeerd of zijn de controls daarvoor zwaar buggy? Ik heb het uberhaupt niet voor elkaar gekregen om iets te typen na het klikken op "rename". Zou wel ideaal zijn (en leuk qua roleplaying) om een toffe en herkenbare naam te geven aan een item.
Werkt bij mij prima hoor. Je drukt op "rename" en dan kun je rechts typen, je moet alleen eerst de bestaande naam verwijderen (backspace).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SnoeiKoei schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 10:40:
[...]

Respawned Dragons horen volgens mij nooit een soul te geven.

Overigens vind ik wel jammer dat ze bugged quests niet fixen, Bethesda staat daar ook niet om bekend maar er zijn nu wel gewoon major questlines broken.

De manier waarop het omvalt is ook gewoon echt knullig, in de Companions wordt een quest niet gestart wanneer je die locatie al zelf gecleared hebt. Dit soort fouten zouden echt prioriteit moeten krijgen om op te lossen, voor mijn part door de gehele dungeon opnieuw te resetten.

Als ik nu een nieuw character zou starten durf ik het niet meer aan om een random dungeon even leeg te maken, want stel dat ik nu weer een questline vernaggel. Kortom, door dit soort fouten raak je als speler je hele gevoel van vrijheid kwijt.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickmeister
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09-10 16:13
Momenteel level 39. Main questline, thieves guild en the dark brotherhood klaar.

Ben nu eigenlijk meer de hele map aan het afzoeken naar nieuwe locaties en die vervolgens leeg te roven.
Zeer verslavend spel!

PS.
Ik zal morgen een screenshot met me character posted.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcmaria
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-10 13:48

Alcmaria

Syntax Error in 10

Gisteren wazige actie, ik loop met mijn een companion follower een dungeon in om een of andere Bandit Warlock Leader te slopen.. Ik ben rustig bezig wat unnamed bandits te slopen en merk ineens dat ik mijn companion kwijt ben... Nou ja.. No biggie denk ik nog.. die komt wel weer terug.
Dus ik open een chest... clear een tafel van HealtPotions en inees staat er in mijn scherm: ' Completed: Kill the Bandit Leader, return to blabla"
Heeft mijn companion gewoon op eigen houtje die halve dungeon gecleared.. terwijl ik hele andere dingen aan het doen was... lekker makkelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarrean
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 15-09 10:56
Alcmaria schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 11:09:
Gisteren wazige actie, ik loop met mijn een companion follower een dungeon in om een of andere Bandit Warlock Leader te slopen.. Ik ben rustig bezig wat unnamed bandits te slopen en merk ineens dat ik mijn companion kwijt ben... Nou ja.. No biggie denk ik nog.. die komt wel weer terug.
Dus ik open een chest... clear een tafel van HealtPotions en inees staat er in mijn scherm: ' Completed: Kill the Bandit Leader, return to blabla"
Heeft mijn companion gewoon op eigen houtje die halve dungeon gecleared.. terwijl ik hele andere dingen aan het doen was... lekker makkelijk..
Straks blijkt dat ie de mainquest voor je gecomplete heeft terwijl jij je huisje aan het inrichten bent :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
XyritZz schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 11:08:
[...]

Nou ja, blijkbaar wel want het lijkt erop dat het gefixt wordt in deze patch. :P

Ik vind het onlogischer dat de inhoud van kisten bij dragon walls na verloop van tijd respawnt dan dat een gerespawnde draak een Soul oplevert. Zeker als het -volgens de quest die me opdraagt hem te doden- gewoon een nieuwe draak is.
Jarrean schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 11:12:
[...]

Straks blijkt dat ie de mainquest voor je gecomplete heeft terwijl jij je huisje aan het inrichten bent :p
Straks blijk je zelf de follower te zijn, en Lydia de Dragonborn! :+

[ Voor 23% gewijzigd door SnoeiKoei op 29-11-2011 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SnoeiKoei schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 11:14:
[...]

Nou ja, blijkbaar wel want het lijkt erop dat het gefixt wordt in deze patch. :P

Ik vind het onlogischer dat de inhoud van kisten bij dragon walls na verloop van tijd respawnt dan dat een gerespawnde draak een Soul oplevert. Zeker als het -volgens de quest die me opdraagt hem te doden- gewoon een nieuwe draak is.

[...]

Straks blijk je zelf de follower te zijn, en Lydia de Dragonborn! :+
Ja, ik had toen ik reageerde je reactie in de tussentijd niet gezien en je hebt wel gelijk. Vanuit het oogpunt van de speler is het gewoon raar dat je een draak doodt en geen soul krijgt.

Gisteren nog een paar vreemde situaties gehad:
- Eerst in de buurt bij Riften een Dragon Wall gevonden, loop ik er naar toe boem dood door zo'n pilaar met soul gem die op me schiet. Tweede keer met Shout Sprint naar die pilaar en de soul gem eruit gepakt, en had na zo'n sterke pilaar ook wel minimaal een sterke Dragon verwacht... niet dus, gewoon een half slapende normale Dragon die met 3 schoten dood was -.- beetje tegenvaller.
- Daarna Shearpoint gevonden, gevecht met Dragon en Dragon Priest tegelijk... dat was wel een uitdaging maar met goede sneak skills uiteindelijk beiden verslagen zonder dat ze me damage hebben gedaan :).

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XyritZz schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 11:08:
[...]

Hoort wel, gebeurt meestal ook. Zoals ik eerder al zei, ik ga om de zoveel dagen een rondje giant-camps en dragon-altars doen om van elk lijk 300g te collecteren en andere prullen die ze dragen voor cash. Toch zeker bij Skyborn Altar en Shearpoint allebei een paar souls verkregen. Ook in Winterhold College respawned een dragonfight in de tuin, had er op een gegeven moment 4 drakenskeletten liggen, die alleen een Soul hebben afgegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:39

Nyarlathotep

Crawling Chaos

De meeste issues in de patch notes heb ik wel ervaren.

Die van de dode wedding guest is wel hilarisch te noemen :D

Je ziet 'm zo door de deur heen vallen. Ik heb 'm alsnog netjes op het bankje gezet. En alle andere gasten maar roepen dat het zo sneu en zielig is :P

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 27-10 19:47
Dizzy schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 10:30:
Training money geeft voor zover ik weet altijd 0% chance to pickpocket (en ik heb pickpocket op level 100 plus alle perks).

Dus je kan het geld wel terugjatten, maar zeker niet onopgemerkt.
Nee, dat is niet waar. Tot journeyman (skill level 50) kun je prima je geld terug jatten. Daarna wordt een level training zo duur dat het 'gewicht' van hetgeen je probeert te stelen boven je pickpocket skill uit stijgt. Je kunt dan het beste 1 level trainen en meteen pickpocketen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

Sh0ckTr00per schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 11:25:
Nee, dat is niet waar. Tot journeyman (skill level 50) kun je prima je geld terug jatten. Daarna wordt een level training zo duur dat het 'gewicht' van hetgeen je probeert te stelen boven je pickpocket skill uit stijgt. Je kunt dan het beste 1 level trainen en meteen pickpocketen.
Hmm, mij is het op welk level dan ook nog niet 1x gelukt op het geld terug te jatten :|

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik hoop dat Bethesda nog Developer Tools gaat releasen voor de consoles zodat je ook daar een command-console kunt openen.

Heb er een beetje een hekel aan dat ik nu met Level 31 Nightingale armor heb gekregen, en ik er nu achter kom dat je vanaf level 32 de sterkste versie krijgt. Terug gaan wil ik niet, want ik heb ondertussen weer een aantal missies gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03-10 15:43
ik dacht dat master trainers je konden trainen tot level 100, gister probeerde ik naar de master enchanter trainer te gaan hamal maar dan moet je eerst nog een quest doen. Voordat je daar kan trainen, alleen voordat je die quest kunt starten moet je eerst
spoiler:
met een begger praten
raakte ik weer eens side tracked kwam ik perongelijk uit bij de thiefguild questline. Dat afgemaakt was ik toch weer even kwijt waarom ik ook alweer door die stad aan het wandelen was :). quest gedaan wil ik trainen "you already known all that I known", ik heb geen zit om die laatste paar levels zelf te enchanten, ik heb op dit moment geen lage soulgems meer en de grand soulgems die ik heb bewaar ik voor de belangrijke enchantments wanneer ik op 100 enchantment zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
XyritZz schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 11:43:
Ik hoop dat Bethesda nog Developer Tools gaat releasen voor de consoles zodat je ook daar een command-console kunt openen.
Ik zou er niet op rekenen
Heb er een beetje een hekel aan dat ik nu met Level 31 Nightingale armor heb gekregen, en ik er nu achter kom dat je vanaf level 32 de sterkste versie krijgt. Terug gaan wil ik niet, want ik heb ondertussen weer een aantal missies gedaan.
Als je de PC-versie ook hebt kan je misschien je savegame exporteren en op de PC bewerken en weer terugzetten?

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huib_Bloodstone
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09-10 07:19
Zo ik heb de game zo "goed" mogelijk uitgespeeld, volgende character maar eens op slecht doen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

anandus schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 12:01:
[...]
Ik zou er niet op rekenen

[...]
Als je de PC-versie ook hebt kan je misschien je savegame exporteren en op de PC bewerken en weer terugzetten?
Waarom zoveel moeite voor een non-endgame set? Smithed LA Dragon Armor met enchants is vele malen beter dan een found Nightingale.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo

Pablo

Rito pls

kan iemand mij het verschil vertellen tussen een normal dragon en een blood dragon ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-01-2022
R.plas schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 12:09:
kan iemand mij het verschil vertellen tussen een normal dragon en een blood dragon ?
Blood dragons zijn sterker en gebruiken meer krachten dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 12:03:
[...]

Waarom zoveel moeite voor een non-endgame set? Smithed LA Dragon Armor met enchants is vele malen beter dan een found Nightingale.
Tja, ik zou het ook niet doen (ik weet niet eens wat een Nightingale armor is, behalve dat een nightingale een nachtegaal is :P ), maar als hij dat graag wil, wil ik hem wel de goede kant op wijzen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo

Pablo

Rito pls

Metalkai schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 12:10:
[...]

Blood dragons zijn sterker en gebruiken meer krachten dacht ik.
thanks

alleen niks van mee gekregen xD
ze gaan allemaal redelijk makkelijk neer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

anandus schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 12:11:
[...]
Tja, ik zou het ook niet doen (ik weet niet eens wat een Nightingale armor is, behalve dat een nightingale een nachtegaal is :P ), maar als hij dat graag wil, wil ik hem wel de goede kant op wijzen :)
Armor set voor sneak chars, zitten bonussen op die sneaken makkelijker maken. Maar vele malen slechter dan dat je zelf een armor zou bakken en dezelfde soort enchants erop zou doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

True, in Oblivion zonder Smithing was dit probleem groter :). Ik ben soms gewoon een beetje een zeur wat dat betreft, het liefst zou ik elk item op de sterkst mogelijke versie willen hebben en heb in Oblivion ook echt questlines uitgesteld omdat ik niet aan de requirements voldeed om de sterkste versies van levelled items te krijgen. Elke keer als dat mis ging gaf ik mezelf alsnog via het console de sterkere items :P.

Wel nieuw voor me dat savegames tussen PC en console uitgewisseld kunnen worden, dat is wel leuk :). Misschien toch maar eens de game ook op PC installeren. Die is te traag om 'm fatsoenlijk te draaien maar even wat bugged quests fixen zou welkom zijn :).

Vind het erg zonde dat Jorrvaskr nu ontoegankelijk is geworden omdat ik dan de Blood Honor bug tegen het lijf loop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloos2
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20-10 13:21
[...]

Ik neem aan dat er ook mensen zijn die geen smithing en enchanting nemen? Dan lijkt me het een goede optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
R.plas schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 12:13:
[...]

thanks

alleen niks van mee gekregen xD
ze gaan allemaal redelijk makkelijk neer...
Je krijgt hierna nog Frost Dragons, Elder Dragons en Ancient Dragons die allemaal nog een stapje sterker zijn. Vooral Frost Dragons zijn irritant, ze drainen m'n stamina in een paar seconde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo

Pablo

Rito pls

kloos2 schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 12:18:
[...]

Ik neem aan dat er ook mensen zijn die geen smithing en enchanting nemen? Dan lijkt me het een goede optie?
Ik doe dit totaal niet (ik ben lui denk ik).
Is dit een afknapper of kan ik dit beter wel gaan doen ?
i know het is mijn eigen keus maar is het bijvoorbeeld dom om niet te doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarrean
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 15-09 10:56
Ik doe het ook niet, ik denk dat het hier door een stukje moeilijker zal worden maar ik heb nu al niet veel moeite met het spel dus heb het niet echt nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
R.plas schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 12:21:
[...]

Ik doe dit totaal niet (ik ben lui denk ik).
Is dit een afknapper of kan ik dit beter wel gaan doen ?
i know het is mijn eigen keus maar is het bijvoorbeeld dom om niet te doen ?
Je kunt zelf je armor en wapens maken, en je hebt hierbij de mogelijkheid jezelf bijna onoverwinnelijk te maken. Eerder in dit topic zijn voorbeelden voorbij gekomen van een boog die 300+ damage doet. Vanuit sneak doe je dan 900 damage, er is maar weinig dat dat overleeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb ook geen smithing en nauwelijks enchanting skill en het bevalt me prima, adept is nog easy mode. Smithing is tamelijk nutteloos voor een clothy, tenzij je je companion met legendary daedric armor wil uitrusten of er bakken met geld mee wil verdienen. Enchanting zou wel nuttig zijn, daar haal ik bij lange na het maximum haalbare niet uit, maar zelfs met lage skill kun je er lollige dingen mee doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloos2
Is het nou handig om iets te skillen (bv enchanting) als je er geen perks in doet, of level je dan langzamer ofzo? Zitten er nadelen aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasquealer
  • Laatst online: 26-10 13:51
kloos2 schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 12:28:
Is het nou handig om iets te skillen (bv enchanting) als je er geen perks in doet, of level je dan langzamer ofzo? Zitten er nadelen aan?
Volgens mij (iig bij enchanting) maakt het voor levelen niet uit, maar de enchants zijn minder sterk

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo

Pablo

Rito pls

met perks krijg je er een bonus bij
Bijvoorbeeld bij sneak : +??% om gold te stelen bij een slapend iemand

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er zitten wel degelijk nadelen aan het snel levellen van Smithing en Enchanting. Ik ben er mee bezig geweest en ben in korte tijd 10 levels hoger gekomen.

Ging daarna de wereld in om er achter te komen dat alles niet meer zo makkelijk gaat.

Kortom: De wereld om me heen is 10 levels sterker geworden, terwijl ik alleen wat armor in elkaar kan timmeren maar totaal niet gelevelled heb op one handed of archery. Heb hierdoor gewoon een nadeel in combat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phosporus
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-08 20:15
XyritZz schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 12:31:
[...]

Er zitten wel degelijk nadelen aan het snel levellen van Smithing en Enchanting. Ik ben er mee bezig geweest en ben in korte tijd 10 levels hoger gekomen.

Ging daarna de wereld in om er achter te komen dat alles niet meer zo makkelijk gaat.

Kortom: De wereld om me heen is 10 levels sterker geworden, terwijl ik alleen wat armor in elkaar kan timmeren maar totaal niet gelevelled heb op one handed of archery. Heb hierdoor gewoon een nadeel in combat.
Er zit geen auto lvling in het spel. Wolfen zijn in het begin beetje pittig, maar 10 lvls hogen geen flikker meer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
XyritZz schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 12:18:
[...]
Wel nieuw voor me dat savegames tussen PC en console uitgewisseld kunnen worden, dat is wel leuk :). Misschien toch maar eens de game ook op PC installeren. Die is te traag om 'm fatsoenlijk te draaien maar even wat bugged quests fixen zou welkom zijn :).
Nb. Dit weet ik niet zeker of dat kan. Maar het zou me niets verbazen, in principe zou het moeten kunnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phosporus
anandus schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 12:35:
[...]

Nb. Dit weet ik niet zeker of dat kan. Maar het zou me niets verbazen, in principe zou het moeten kunnen :)
In principe lijkt het me zeer sterk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SnoeiKoei schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 12:26:
Ik heb ook geen smithing en nauwelijks enchanting skill en het bevalt me prima, adept is nog easy mode. Smithing is tamelijk nutteloos voor een clothy, tenzij je je companion met legendary daedric armor wil uitrusten of er bakken met geld mee wil verdienen. Enchanting zou wel nuttig zijn, daar haal ik bij lange na het maximum haalbare niet uit, maar zelfs met lage skill kun je er lollige dingen mee doen.
Heavy Armor met Perk in Heavy Armor skill tree is perfect voor mages, mijn huidige set is daar bewijs van (Boots outdated):

http://imgur.com/a/xDY4y#0
kloos2 schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 12:18:
[...]

Er is geen goede reden om Smithing en Enchanting over te slaan. Je leveled er supersnel door en het geeft je meer kracht dan elders Perks in stoppen (stel je denkt ik doe Enchanting maar niet want ik ga high level damage-Perks nemen in One-Handed/Archery)

Ook heb je genoeg Perk punten om alle essentiele trees van een char te maxen + benodigde Perks in Smith/Enchant/Alchemy.

Voorbeeld: Mijn huidige Conjuration/Destruction Mage
http://tldr.srsface.com/liSwpkGAJ

Uiteindelijk doel:
http://tldr.srsface.com/VmEXQr0Tt
anandus schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 12:11:
[...]
Een quest-reward Armor Set met Thief-stats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo

Pablo

Rito pls

Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 12:37:

[...]

Er is geen goede reden om Smithing en Enchanting over te slaan
Ben ik niet met je eens.
Ik vind het spel al episch genoeg zo....
Als ik klaar ben met Main Quest en geen zin meer heb in sidequest dan ga ik het MISSCHIEN doen...
ieder zo zijn eigen speelstijl toch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
phosporus schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 12:34:
[...]

Er zit geen auto lvling in het spel. Wolfen zijn in het begin beetje pittig, maar 10 lvls hogen geen flikker meer aan.
Niet helemaal waar he. Inderdaad levelen gewone wolfjes niet mee maar in dungeons kom je in plaats van gewone Draugr tijdens het levelen Restless Draugrs, Draugr Wights etc. tegen en die zijn telkens sterker dan hun voorganger. Het effect daarvan is wel degelijk dat je tegenstanders "meelevelen". Draken net zo, in het begin alleen gewone, later Blood, Frost, Elder etc.

Als je nou ineens 10 levels krijgt door allerlei shit te craften, zijn je combat skills (bv armor skill, block, 1h weapon of destruction) niet verbeterd terwijl je wel sterkere tegenstanders hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phosporus
SnoeiKoei schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 12:43:
[...]

Niet helemaal waar he. Inderdaad levelen gewone wolfjes niet mee maar in dungeons kom je in plaats van gewone Draugr tijdens het levelen Restless Draugrs, Draugr Wights etc. tegen en die zijn telkens sterker dan hun voorganger. Het effect daarvan is wel degelijk dat je tegenstanders "meelevelen". Draken net zo, in het begin alleen gewone, later Blood, Frost, Elder etc.

Als je nou ineens 10 levels krijgt door allerlei shit te craften, zijn je combat skills (bv armor skill, block, 1h weapon of destruction) niet verbeterd terwijl je wel sterkere tegenstanders hebt.
Heeft dit niet meer te maken in wat voor gebieden je dan komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo

Pablo

Rito pls

phosporus schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 12:45:
[...]

nope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phosporus
Enemy Leveling SystemEdit
Many criticized Oblivion's system of leveling enemies, as many hours were spent fighting enemies that were just too strong to take on, and only grew stronger as you leveled up. In Skyrim, this is replaced with a system that is similar to the one in Fallout 3. The level of enemies is determined both by location and level. There will be places with foes you just aren't strong enough to beat at level 1. Upon entering a dungeon in Skyrim the player's level will be saved/locked into position. In other words, the enemies will be similar to the level the player is when he/she first enters the dungeon. In the event of entering the dungeon later, the player should find (assuming the player has leveled up since their last visit) that they can more efficiently rid the dungeon of foes. This is due in part to the fact that the foes retained the level that the player encountered them at when he/she first entered the dungeon. Obviously there will be some locations where enemies will be stronger and some where they will be easier, especially places that the main questline visits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

R.plas schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 12:42:
[...]

Ben ik niet met je eens.
Ik vind het spel al episch genoeg zo....
Als ik klaar ben met Main Quest en geen zin meer heb in sidequest dan ga ik het MISSCHIEN doen...
ieder zo zijn eigen speelstijl toch ?
Jouw mening over dat het spel episch is (zie de relatie niet zo tussen hoe goed het spel is en beter/mooier armor willen verkrijgen) is geen reden voor een ander om het niet te doen. Zet het spel eens op Expert, dan zul je zien dat een draakje of dragon priest zelfs vrij hard schijt heeft aan gepimpte armor (: een volledige frost breath van een ancient dragon terwijl ik 67% resistance had verwijderde toch mooi 40-50% van mijn HP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:56

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

ik heb er nooit wat van gemekrt, heb in het begin mijn msithing flink loopen boosten naar lvl 100 en dat levelen heeft me wel eens 2-3 levels van mijn char opgeleverd in 1 smithing sessie... maar ik heb nooit gemerkt dat ik vijanden echt niet aan kon.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phosporus
Dus ipv gelijk een oneliner neer te flikkeren misschien eerst bron checken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chaoss schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 12:47:
ik heb er nooit wat van gemekrt, heb in het begin mijn msithing flink loopen boosten naar lvl 100 en dat levelen heeft me wel eens 2-3 levels van mijn char opgeleverd in 1 smithing sessie... maar ik heb nooit gemerkt dat ik vijanden echt niet aan kon.
Moeilijkheidsgraad hoger zetten of wat moeilijkere quests gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo

Pablo

Rito pls

Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 12:47:
[...]

Jouw mening over dat het spel episch is (zie de relatie niet zo tussen hoe goed het spel is en beter/mooier armor willen verkrijgen) is geen reden voor een ander om het niet te doen. Zet het spel eens op Expert, dan zul je zien dat een draakje of dragon priest zelfs vrij hard schijt heeft aan gepimpte armor (: een volledige frost breath van een ancient dragon terwijl ik 67% resistance had verwijderde toch mooi 40-50% van mijn HP.
dus eigenlijk zeg je hiermee dat ik het wel moet doen en als ik het niet doe dom ben ?
zo kom je wel over namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phosporus
Nee dat kan ik daar niet in teruglezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo

Pablo

Rito pls

Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 12:47:
[...]
is geen reden voor een ander om het niet te doen
verplicht ik iemand dat dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• manmetdehamer
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 06:34
Ik heb zojuist contact gehad met wehkamp.nl en ga denk ik vanavond skyrim voor mijn ps3 terug sturen.
De bugs waardoor quests niet ingeleverd kunnen worden zijn nog steeds niet opgelost in de laaste patch.

Ik denk dat ik hem over een tijdje maar uit de budget bak graai als ik een iets betere pc heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _H_G_
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-10 11:19
phosporus schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 12:45:
Ook, maar dat is meer de eerste stadia van de grote questlines. Met hoog level sta je binnen de kortste keren alweer voor de hoogste graad mobs. Zo heb ik m'n tweede walkthrough zowat als laatste de mage quests gedaan: dat was toch andere koek dan m'n mage-noob, terwijl de locatie precies hetzelfde is. De mobs zonder verschillende graad-types (dwemer bijv.) waren allemaal gehakt na één klap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

R.plas schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 12:49:
[...]

dus eigenlijk zeg je hiermee dat ik het wel moet doen en als ik het niet doe dom ben ?
zo kom je wel over namelijk
Begrijpend lezen is ook een kunst. Jij claimed dat in jouw beleving het spel zo wel goed is en dat smithing niet nodig is. Degenen die het onderste uit de kan willen halen, en dus de moeilijkheidsgraad aanpassen en wel moeite steken in upgraden en maken van items (en de vele quests die hier bij horen om materials te kunnen pakken voor endgame items, zie Dragon+Daedric items/artifacts)
R.plas schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 12:53:
[...]

verplicht ik iemand dat dan ?
Had ik het tegen jou dan met die zin? Noemde ik jou persoonlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
phosporus schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 12:37:
[...]

Waarom? De storyengine en scripting is hetzelfde op alle platforms, lijkt me ook dat de opbouw van savegames hetzelfde is.
Ik zie eigenlijk niet in waarom het niet zou kunnen, maar misschien ziek ik iets over het hoofd?
Waarom denk jij dat het zeer sterk is dat het kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo

Pablo

Rito pls

Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 12:56:
[...]

Begrijpend lezen is ook een kunst. Jij claimed dat in jouw beleving het spel zo wel goed is en dat smithing niet nodig is. Degenen die het onderste uit de kan willen halen, en dus de moeilijkheidsgraad aanpassen en wel moeite steken in upgraden en maken van items (en de vele quests die hier bij horen om materials te kunnen pakken voor endgame items, zie Dragon+Daedric items/artifacts)

[...]

Had ik het tegen jou dan met die zin? Noemde ik jou persoonlijk?
Ten eerste : ik CLAIM helemaal niks ik vind de spel beleving al super zonder enchanten en minen.
Jij hebt mij nu duidelijk gemaakt dat het verstandig is om wel te doen omdat je dan je (endgame?)armour een dikke boost kan geven. - Bedankt _/-\o_

Ten tweede : als je mij quote dan krijg ik het vermoeden? dat je het tegen mij hebt ?

Ten derde : ik wil hier nu geen strijd / ruzie van maken. want daar schiet niemand wat mee op.
Ik zal het enchanten maar eens gaan proberen en laat wel weten hoe het gaat :p

[ Voor 4% gewijzigd door Pablo op 29-11-2011 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valachii
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 30-09 09:38
Is er echt zo'n enorm verschil tussen smithing en mogelijke (endgame) wapens/armor die te vinden is?

Persoonlijk vind ik het namelijk veel leuker om te 'zoeken' naar armor en is de beloning veel groter als je een armorstuk vindt, dan dat je het allemaal zelf maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo

Pablo

Rito pls

Valachii schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 13:03:
Is er echt zo'n enorm verschil tussen smithing en mogelijke (endgame) wapens/armor die te vinden is?

Persoonlijk vind ik het namelijk veel leuker om te 'zoeken' naar armor en is de beloning veel groter als je een armorstuk vindt, dan dat je het allemaal zelf maakt.
ik deel deze mening met u

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aganim
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 28-10 19:37

Aganim

I have a cunning plan..

Opzich mee eens, ik denk zelf dat ik bij een volgend karakter smithing/enchanting links laat liggen of in ieder geval minder intensief ga levellen. Ik liep al rond in Dragon Plate nog voordat ik Ebony armor tegenkwam in de wereld. Gevolg is ook meteen dat alle bijzondere items die je tegenkomt direct naar de vendor of kist verdwijnen, omdat het geen meerwaarde biedt. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Valachii schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 13:03:

De beloning is nog groter als je eerst alle quests doet etc. om materials te kunnen krijgen voor endgame spullen. Er is een verschil tussen goede armor/weapons en de beste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerZero86
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22:27
Als je full on mage bent ishet spel soms wel een beetje discriminerend. Ik zit nou in een questline waar ik allemaal prachtige wapens krijg, maar mijn one handed is 10. Destruction aan de andere kant is 63. Verkopen gaat ook niet echt lekker, omdat merchants zo weinig geld hebben, dus uiteindelijk heb ik nu voor 200-300k aan amour, dragon scales en dat soort spul in mijn huis liggen. Jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chaoss schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 12:47:
Ik merk het wel degelijk, op Level 30 heb ik nog steeds de fighting stats van een Level 20 character en loop nu overal al tegen Draugr Death Overlords aan. No way dat ik die zonder zeer sterke companion nu neer krijg. Ik moet op dit moment echt oppassen met wat ik doe, maakt het op zich ook wel weer een grotere uitdaging :)

Elke dungeon heeft volgens mij een basis moeilijkheidsgraad, dus bijv. easy, medium of hard. Zodra je die dungeon in komt kijkt het spel naar die graad + het level van je character en bepaalt op basis daarvan welke tegenstanders er geplaatst gaan worden.

Boss fights staan daar los van, die zijn nooit echt easy. Heb bijv. een easy dungeon gehad waarbij ik iedereen one-shot met m'n pijl en boog en met de boss heb ik veel meer moeite gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:14
Gelukkig speel ik dit spel zoals ik het wil spelen, en me totaal niet wil conformeren aan wat ik wel en niet moet doen.
Op dit moment lvl 30 2 handed nord, met wat healing en sneaking met een boog.
heerlijk en effectief

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KillerZero86 schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 13:22:
Als je full on mage bent ishet spel soms wel een beetje discriminerend. Ik zit nou in een questline waar ik allemaal prachtige wapens krijg, maar mijn one handed is 10. Destruction aan de andere kant is 63. Verkopen gaat ook niet echt lekker, omdat merchants zo weinig geld hebben, dus uiteindelijk heb ik nu voor 200-300k aan amour, dragon scales en dat soort spul in mijn huis liggen. Jammer.
Dragon Scales leer je later niet oppakken. In het begin dacht ik ook "hè, wat zonde" maar nu ben ik 50 van elk verder en kan ik een paar Dragon setjes maken, lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toxicunderGroov
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 30-09 21:12
Voor mij persoonlijk maakt het vrij weinig uit hoeveel lvl's ik skip met power crafting. Temiste, ik hoor mijn Dremora Lord vrijwel niet klagen.

One shot draugr death lord; No match at all...

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-10 20:33
anandus schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 13:00:
[...]
Waarom? De storyengine en scripting is hetzelfde op alle platforms, lijkt me ook dat de opbouw van savegames hetzelfde is.
Ik zie eigenlijk niet in waarom het niet zou kunnen, maar misschien ziek ik iets over het hoofd?
Waarom denk jij dat het zeer sterk is dat het kan?
Heb de savegame van mijn ps3 gekopieerd, als iemand zin heeft om te proberen of hij aanpasbaar is DM mij dan even. (heb geen skyrim op Laptop :-( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

phosporus schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 12:37:
[...]

Xb360 en PC zijn al confirmed met elkaar uit te wisselen. Neem aan dat het op de PS3 gewoon hetzelfde is. Een save is in principe gewoon een database in welk formaat de game ook maar wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Practics schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 13:46:
[...]

Heb de savegame van mijn ps3 gekopieerd, als iemand zin heeft om te proberen of hij aanpasbaar is DM mij dan even. (heb geen skyrim op Laptop :-( )
Message de save file maar even en de gewenste bewerkingen (: ik zal kijken of het werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-10 20:33
Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 13:52:
[...]

Message de save file maar even en de gewenste bewerkingen (: ik zal kijken of het werkt.
Ik zou graag willen dat ik nergens geen vijanden meer heb bij guards.
En in markrath heb ik een ongevraagde vete met Blood in store (weet naam niet exact)

Download linkje: http://www.megaupload.com/?d=YI5W3DQX

[ Voor 7% gewijzigd door Practics op 29-11-2011 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:56

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 12:48:
[...]

Moeilijkheidsgraad hoger zetten of wat moeilijkere quests gaan doen.
jah duh.... zonder armour gaan rondlopen is dan ook een optite.

het is gewoon geen feit dat het boosten van smithing/enchanting je problemen opgeleverd met de vijanden

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chaoss schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 14:05:
[...]

jah duh.... zonder armour gaan rondlopen is dan ook een optite.
Hoe is dit vergelijkbaar? Daarom zit er toch een moeilijkheidsoptie in de game? Het is te makkelijk met de middelen die je hebt, daarom schuif je het omhoog zodat het uitdagend word. Zo hebben ik en anderen dit met alle games altijd gedaan.

Sommigen zijn gewoon slechter in een game dan een ander. Vandaar de optie.
het is gewoon geen feit dat het boosten van smithing/enchanting je problemen opgeleverd met de vijanden
Na meerdere malen lezen begrijp ik nog steeds niets van deze zin.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2011 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloos2
Als iemand het nou eens gaat vergelijken :P twee characters aanmaken, allebei exact hetzelfde doen, 1 doet alleen als extra smithing/enchanting op 100. Gaat dezelfde grot in, what happens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23-10 23:27
kloos2 schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 14:12:
Als iemand het nou eens gaat vergelijken :P twee characters aanmaken, allebei exact hetzelfde doen, 1 doet alleen als extra smithing/enchanting op 100. Gaat dezelfde grot in, what happens?
Gevechten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinester
  • Laatst online: 06-10 11:05

Sinester

Game Guru

Hij zegt als je Enchantment / smithing levelt het geen problemen gaat opleveren qua moeilijkheid graad

Verder ben ik het wel eens met ze opmerking over het armor, ik ben ieder geval niet iemand die halverwege de game de moeilijkheid graad gaat aanpassen, ik vind dat het gewoon met 1 moeilijkheid graad altijd leuk moet zijn om te spelen, maar dat is persoonlijk

Hello there

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kloos2 schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 14:12:
Als diegene met 100 Enchant/Smith met zijn skills ook wapens etc heeft gemaakt zal hij het makkelijker doen dan iemand die zijn perks in dat wapentype heeft gestopt met standaard items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 14:15:
[...]

Als diegene met 100 Enchant/Smith met zijn skills ook wapens etc heeft gemaakt zal hij het makkelijker doen dan iemand die zijn perks in dat wapentype heeft gestopt met standaard items.
Precies, en dat is ook de reden dat ik er nu moeite mee heb. Ik ben Smithing/Enchantment gaan levellen, maar was het rond niveau 80 beu en ben er mee gestopt. Ik ben dus 10 levels gegroeid, mijn omgeving is 10 levels gegroeid en het enige verschil in mijn damage output is:

Dwarven Bow is Legendary geworden.
Skyforge Steel Sword is Legendary geworden.

Qua damage resist:
Steel Plate armor is iets verbeterd.

Met andere woorden:
Smithing/Enchantment levellen maakt de game niet moeilijker, maar dan moet je het ook wel af maken. Ik zit nu nog 'in progress' en merk dat de quests die ik nu tussendoor doe ontzettend moeilijk zijn voor mijn character.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb trouwens een real-life Dovahkiin gevonden, m'n geliefde heeft de Collectors Edition Draak gesloopt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roeltjow
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 21-07 11:39
dus je bent nu weer vrijgezel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toxicunderGroov
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 30-09 21:12
heerlijk die humor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Haha nee, die draak boeit me toch niet zo. Het boek dat bij die editie zit is veel mooier, en hoewel het dan best een duur boek is staat de totaalprijs alsnog in het niet gekeken naar de hoeveelheid spelplezier :)

Edit: Die draak was overigens veel en veel mooier geweest als ie 5x kleiner en van beter materiaal was gemaakt.

[ Voor 13% gewijzigd door XyritZz op 29-11-2011 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc
XyritZz schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 14:53:
[...]

Haha nee, die draak boeit me toch niet zo. Het boek dat bij die editie zit is veel mooier, en hoewel het dan best een duur boek is staat de totaalprijs alsnog in het niet gekeken naar de hoeveelheid spelplezier :)
De graphics van Skyrim vallen idd tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
XyritZz schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 14:46:
Ik heb trouwens een real-life Dovahkiin gevonden, m'n geliefde heeft de Collectors Edition Draak gesloopt :D
Heb je z'n ziel nog geabsorbeerd en een nieuwe schreeuw unlocked?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roeltjow
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 21-07 11:39
SnoeiKoei schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 14:55:
[...]

Heb je z'n ziel nog geabsorbeerd en een nieuwe schreeuw unlocked?
ja: "WAAROM BLIJF JE DAN OOK NIET IN DE KEUKEN"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-10 10:47

D-rez

dexels

dat zijn meer dan 3 woorden

KEUKEN WIJF NU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc
gvd ketting inkorten!

On topic: waar en wanneer kregen jullie een paard? En blijft deze altijd waar je als laatste bent afgestapt? Ben gister begonnen en probeerde een te stelen, maar dat faalde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XyritZz schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 14:20:
[...]

Precies, en dat is ook de reden dat ik er nu moeite mee heb. Ik ben Smithing/Enchantment gaan levellen, maar was het rond niveau 80 beu en ben er mee gestopt. Ik ben dus 10 levels gegroeid, mijn omgeving is 10 levels gegroeid en het enige verschil in mijn damage output is:

Dwarven Bow is Legendary geworden.
Skyforge Steel Sword is Legendary geworden.

Qua damage resist:
Steel Plate armor is iets verbeterd.

Met andere woorden:
Smithing/Enchantment levellen maakt de game niet moeilijker, maar dan moet je het ook wel af maken. Ik zit nu nog 'in progress' en merk dat de quests die ik nu tussendoor doe ontzettend moeilijk zijn voor mijn character.
spoiler:
Eigenlijk moet je die quest van Mehrunes Dagon (begint in Dawnstar Museum) gewoon doen als je gaat smithen of nadat je klaar bent met smithen (dat laatste deed ik) om Daedra Hearts te kunnen krijgen elke keer als je zijn followers dood bij zijn shrine (4 per ingame maand) Dan kun je direct een Daedric wapen of armor stukken maken.

Ik heb nu na mijn smith/alch/enchant spree dat mijn spells achterlopen @ 75 Destruction en weinig schade doen. Nu dus alle dragon, giant en bandit spawns rapen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansheeben
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-10-2024

Bansheeben

There never was any cake...

Dit klopt niet, hè... Z'n vriendin zou de ziel moeten absorberen (zij is tenslotte de dragonslayer :) ) en daarmee een speciale shout van vier worden kunnen unlocken: "WEKEN ALLEEN ACHTER COMPUTER"

[ Voor 10% gewijzigd door Bansheeben op 29-11-2011 15:06 ]

I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.

Pagina: 1 ... 41 ... 106 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor al je problemen en technische vragen kun je terecht in: <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1477915">~~~[Multi] Skyrim - Topic voor problemen en (technische) vragen</a>.

Wat betreft de eindeloze spoiler discussies, houdt gewoon rekening met je mede-tweakers.
Een ieder hier is capabel genoeg om zelf te kunnen bepalen of iets een (vette) spoiler is of niet.
Je kan er altijd nog boven zetten waar het over gaat zodat de lezers zelf kunnen bepalen of ze het willen lezen of niet.

Als laatste is er nog de IRC chat over Skyrim: <a href="http://irc.tweakers.net/skyrim">http://irc.tweakers.net/skyrim</a>.