Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FezzFest schreef op maandag 28 november 2011 @ 14:29:
Hmm, de skill Eagle Eye lijkt niet te werken. Als ik aim met mijn boog (linkermuisknop) en vervolgens op block (rechtermuisknop) klik, wordt er niet ingezoomd... Weet niet juist wat ik verkeerd doe (default controls op PC).
first person of 3rd person?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chris89 schreef op maandag 28 november 2011 @ 14:09:
[...]

Zal het nog eens uitlegg en, de mainquest komen gewoon in je journal te staan en kan je met ¨enter¨ activeren op je map. Hierdoor wordt hij zichtbaar. Nu staat er in me journal geen mainqeust meer...
Me laatste was My Time Of Need en heb maar 33 mainquest gedaan! Dus volgens mij mis het een en ander nog in me mainquest....
De Main Quest != alle quests buiten het Misc tabblad. Laten we dat even voorop stellen. De Main Quest begint als Way of the Voice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwildor
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16-04-2021
Verwijderd schreef op maandag 28 november 2011 @ 14:33:
[...]

De Main Quest != alle quests buiten het Misc tabblad. Laten we dat even voorop stellen. De Main Quest begint als Way of the Voice.
Als Unbound bedoel je :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayJay
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-06-2024
ja ik moest dus die hoorn halen , en nu staat er een kruisje naast die quest van get the blablabla jughorn ?

weet iemand of ik die alsnog kan halen en zoja waar die zich bevind , die vrouw waarmee je een draak gaat verslaan heeeft hem dus niet.

[ Voor 39% gewijzigd door JayJay op 28-11-2011 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwildor
jayjay1986 schreef op maandag 28 november 2011 @ 14:34:
ja ik moest dus die hoorn halen , en nu staat er een kruisje naast die quest van get the blablabla jughorn ?

weet iemand of ik die alsnog kan halen en zoja waar die zich bevind , die vrouw waarmee je een draak gaat verslaan heeeft hem dus niet.
spoiler:
Lees de note die voor je was achtergelaten op de plek waar die hoorn hoorde te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FezzFest
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
First person. Voor de duidelijkheid: ik heb dus enkel een boog in m'n handen. Als ik enkel op rechtermuisknop druk, dan blok ik inderdaad (boog wordt dan horizontaal gedraaid). Tevens is Eagle Eye actief (perkpunt aan gegeven).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwildor
FezzFest schreef op maandag 28 november 2011 @ 14:35:
[...]

First person. Voor de duidelijkheid: ik heb dus enkel een boog in m'n handen. Als ik enkel op rechtermuisknop druk, dan blok ik inderdaad (boog wordt dan horizontaal gedraaid). Tevens is Eagle Eye actief (perkpunt aan gegeven).
Je kan alleen inzoomen wanneer je een pijl geladen hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FezzFest
  • Niet online
Gwildor schreef op maandag 28 november 2011 @ 14:36:
[...]

Je kan alleen inzoomen wanneer je een pijl geladen hebt.
Zo zou het inderdaad moeten werken, maar het werkt niet ;(. Linkermuisknop om pijl te laden, ingedrukt houden en dan op rechtermuisknop drukken doet niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FezzFest schreef op maandag 28 november 2011 @ 14:37:
[...]

Zo zou het inderdaad moeten werken, maar het werkt niet ;(. Linkermuisknop om pijl te laden, ingedrukt houden en dan op rechtermuisknop drukken doet niets...
al geprobeerd op te slaan en even de client te herstarten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FezzFest
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 28 november 2011 @ 14:39:
[...]

al geprobeerd op te slaan en even de client te herstarten?
LOL, dikke faal :') : het is niet omdat de tekst wit is dat je een perkpunt hebt uitgedeeld (de ster bij Eagle Eye brandt nog niet). 8)7 * FezzFest leert bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FezzFest schreef op maandag 28 november 2011 @ 14:43:
[...]

LOL, dikke faal :') : het is niet omdat de tekst wit is dat je een perkpunt hebt uitgedeeld (de ster bij Eagle Eye brandt nog niet). 8)7 * FezzFest leert bij.
Ik wilde het nog zeggen, maar dacht "na er zoveel over te posten heeft hij dat vast wel gechecked"

_/-\o_ Iedereen heeft wel eens zo'n brainfart. Zo was ik aan het smithen en vroeg me af waarom de bonus zo laag was. Had ik alleen een smith set uit de kast gepakt en niet aangetrokken, eerst spel lopen reloaden en lopen vloeken |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FezzFest
  • Niet online
Na 12uur gametijd ben ik er ook pas achtergekomen dat je met alt kan sprinten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

FezzFest schreef op maandag 28 november 2011 @ 14:49:
Na 12uur gametijd ben ik er ook pas achtergekomen dat je met alt kan sprinten...
Ik nu na 20 ...

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roeltjow
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 21-07 11:39
is er btw al een mod uit, of is er al 1 in de maak dat julie weten, welke je makkelijk laten kiezen tussen characters (zoiets als in mmo's) want wil geen nieuwe beginnen aangezien ik dan bank ben de oude kwijt te raken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 29-09 11:10
Oh wacht .. kiddingme? wist niet dat je kan sprinten xD moet wel ff de knop aanpassen dan -.-

[ Voor 23% gewijzigd door Zen!th op 28-11-2011 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-08 19:47
Verwijderd schreef op maandag 28 november 2011 @ 14:46:
[...]

Ik wilde het nog zeggen, maar dacht "na er zoveel over te posten heeft hij dat vast wel gechecked"

_/-\o_ Iedereen heeft wel eens zo'n brainfart. Zo was ik aan het smithen en vroeg me af waarom de bonus zo laag was. Had ik alleen een smith set uit de kast gepakt en niet aangetrokken, eerst spel lopen reloaden en lopen vloeken |:(
Dat valt nog mee.
Ik dacht op een gegeven moment serieus dat mijn Oblivion disc kapot was of zelfs mijn TV/Xbox nadat er een rare gloed hing over m'n beeld toen ik een laatste save loadde.

Had ik een Nighteye ring om :o 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hint: werkt ook als je een paard berijdt. Ik lees her en der dat veel mensen dat helemaal niet door hebben. Sprintend gaat je paard lekker hard! En niet snel fatigued.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FezzFest
  • Niet online
@roeltjow Je kan je savegame gewoon kopiëren en bijhouden. Misschien omslachtig, maar het werkt om zo tussen personages te wisselen. Zie hiervoor in C:\Users\jouwnaam\Documents\My Games\Skyrim\Saves

[ Voor 13% gewijzigd door FezzFest op 28-11-2011 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seriph
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 27-10 21:20
Na 12 uur al? Ik had het pas na 20 uur door (toen iemand hier vertelde dat je met weerwolf sprinten sneller zou zijn als paard (met paard kan je ook sprinten)).

Handleidingen worden niet meer gelezen. Dat vodje van 2 pagina's van tegenwoordig kijk ik niet meer in terwijl ik de dikke boekwerken van vroeger wel doorlas.

EDIT:KoeiSnoei was mij voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-08 18:34

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

SnoeiKoei schreef op maandag 28 november 2011 @ 14:51:
[...]

Hint: werkt ook als je een paard berijdt. Ik lees her en der dat veel mensen dat helemaal niet door hebben. Sprintend gaat je paard lekker hard! En niet snel fatigued.
Kun je ook op een paard rijden?!?!?!!?!?!?! :o

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyoi
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12-08 21:19

Tyoi

Beddytear

Zitten er ook paarden in het spel???

1) You are on the internet.
2) You are on Tweakers.net.
3) You are reading my signature.
5) You didn't notice that there is no 4.
6) You just checked it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aganim
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09:22

Aganim

I have a cunning plan..

roeltjow schreef op maandag 28 november 2011 @ 14:50:
is er btw al een mod uit, of is er al 1 in de maak dat julie weten, welke je makkelijk laten kiezen tussen characters (zoiets als in mmo's) want wil geen nieuwe beginnen aangezien ik dan bank ben de oude kwijt te raken
TES V Savegame Manager. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeetsmeister
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07-07 15:19
Tyoi schreef op maandag 28 november 2011 @ 14:55:
Zitten er ook paarden in het spel???

FUUUU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YuriV
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09:34
hyptonize schreef op maandag 28 november 2011 @ 14:53:
[...]

Kun je ook op een paard rijden?!?!?!!?!?!?! :o
Oh kan dat?!??
Ik vond het al zo vreemd dat ze zo duur waren. Koop je eerst een duur paard, vervolgens maak je het dood en dan is de loot zo laag...

Natte krant (363218) (V.242)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gebruik paarden eigenlijk nauwelijks. Gedonder om af te stappen.

En als je met een controller speelt probeer je eerder alle knoppen, -sprint al vanaf de eerste speelbare minuten- :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janus_freggel
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21-10 13:23
paarden ben ik mee gestopt, ik gebruik ze niet meer.

Ben al 50 uur aan het lopen, je krijgt zoveel meer mee van de game. En dat irritante beest gaat in ieder geval niets voor me slopen ;-)

Oja hulpjes heb ik het nade dood van lydia ook mee gehad ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
Flame ;d
Beter .. weet iemand of er al een coop mod in de maak is :O daar zit ik hard op te campen ;d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09:33

Vis

Waow!! Hoe mooi is die stad Markath :)

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roeltjow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 26-10 19:28

SaN

janus_freggel schreef op maandag 28 november 2011 @ 14:57:
paarden ben ik mee gestopt, ik gebruik ze niet meer.

Ben al 50 uur aan het lopen, je krijgt zoveel meer mee van de game. En dat irritante beest gaat in ieder geval niets voor me slopen ;-)

Oja hulpjes heb ik het nade dood van lydia ook mee gehad ;-)
+1 Zoveel harder gaat zo'n paard niet. Lydia heb ik maar thuis laten wachten in whiterun. Veel leuker om alles zelf te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
MArkath vind i wel vet gemaakt, alleen een grauwe bende :( dan vind ik Solitude een stuk mooier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis

Vis

Zen!th schreef op maandag 28 november 2011 @ 15:02:
MArkath vind i wel vet gemaakt, alleen een grauwe bende :( dan vind ik Solitude een stuk mooier :)
Nou.. toen ik er 'wakker' werd (via die bier contest van de bannered mare) was het prachtig stralend weer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
Vis schreef op maandag 28 november 2011 @ 15:04:
[...]

Nou.. toen ik er 'wakker' werd (via die bier contest van de bannered mare) was het prachtig stralend weer...
Ja klopt, maar in de stad zelf zit niet zoveel kleur verschil ..
In solitude ofzo zit meer variatie .. hoewel met die verschillende hoogtes is markath wel epic nice ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vis schreef op maandag 28 november 2011 @ 15:04:
[...]

Toen ik er voor het eerst kwam ook, dan schittert het echt goud/geel/zilver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor mij is er maar 1 bruikbaar paard in Skyrim (en Oblivion) en da's Shadowmere. Die gebruik ik wel regelmatig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis

Vis

Zen!th schreef op maandag 28 november 2011 @ 15:07:
[...]

Ja klopt, maar in de stad zelf zit niet zoveel kleur verschil ..
In solitude ofzo zit meer variatie .. hoewel met die verschillende hoogtes is markath wel epic nice ja
Aha oke... Ja Solitude nog niet geweest. Ben benieuwd!

Riften wel, en die vind ik pas saai... die kleuren zijn echt depri in die stad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roeltjow
Vis schreef op maandag 28 november 2011 @ 15:13:
[...]

Aha oke... Ja Solitude nog niet geweest. Ben benieuwd!

Riften wel, en die vind ik pas saai... die kleuren zijn echt depri in die stad...
alles uitmoorden maar dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
Hahah lol idd, hoewel in Riften zit een guild (sorry 0 idee hoe je een spoiler tagt xD) maar
In Solitude, is alles duur, en bijgehouden ;d heb bijna een huis daar zit op 20k van de 25k die nodigis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rushleader
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19-07 11:06
D4NG3R schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 22:00:
[mbr]Dit is eveneens niet de bedoeling, maak dan een topicreport aan.[/]

Ontopic:
Heeft iemand enig idee hoe je met dragonbones/hides armour kan maken? Ik meende ergens (in het vorige topic?) gelezen te hebben dat dit kan.
Smithing level 100 krijgen zodat je dragonarmor kan maken. Je gebruikt dan de bones voor heavy armor en de scales voor light armor

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zen!th schreef op maandag 28 november 2011 @ 15:15:
[...]

Hahah lol idd, hoewel in Riften zit een guild (sorry 0 idee hoe je een spoiler tagt xD) maar
In Solitude, is alles duur, en bijgehouden ;d heb bijna een huis daar zit op 20k van de 25k die nodigis
Maak daar maar 36k van, de upgrades kosten ook nog eens ruim 10k :).

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zen!th schreef op maandag 28 november 2011 @ 15:15:
[...]
En dan heb je nog 11K nodig voor de inrichting :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
XyritZz schreef op maandag 28 november 2011 @ 15:16:
[...]

Maak daar maar 36k van, de upgrades kosten ook nog eens ruim 10k :).
*for crying out loud* .. denk ik dat ik er bijna ben ;p
moet alleen nog ff die quests voor die Jarl daar doen .. en dan ff nog voor die Aela en dan daar een shop starten met haar ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ejtnaj
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-10 17:34
Pff ik was aan het spelen, ik dacht even, ik moet nu maar eens een huis kopen in Solitude. Realiseerde niet dat makkelijker was dan ik dacht: ik had inmiddels al 90k gold :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chippu
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18-09 11:35
Heeft iemand hier toevallig de Asian versie voor de PC besteld via Play-Asia? Zo ja, kan deze vrij geïnstalleerd worden of deze region bound?

Ik heb namelijk nog wat krediet bij Play-Asia en de Asian versie is $10 goedkoper dan de US versie :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iew
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-10 14:58

iew

What the...?!

Ik heb nu een paar weken zitten lezen in dit topic, en ben al die tijd aan het twijfelen of ik dit spel zal kopen.
Ik ben gek op spellen met enorme vrijheid, dat is waarom ik RDR ook zo'n ontzettend gaaf spel vond.

Ik twijfel nog steeds omdat ik het idee heb dat je in dit spel heel erg veel bezig bent met "grinden" van spulletjes, die je dan later weer weg moet gooien.
Of dat je heel erg veel moet craften.

Zit er veel dialoog in dit spel middels NPC's ?
Hoe zijn de laad tijden ? (PS3)

Ik heb mezelf bijna overtuigd om het te kopen.

To do or not to do...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
iew schreef op maandag 28 november 2011 @ 15:36:
Ik heb nu een paar weken zitten lezen in dit topic, en ben al die tijd aan het twijfelen of ik dit spel zal kopen.
Ik ben gek op spellen met enorme vrijheid, dat is waarom ik RDR ook zo'n ontzettend gaaf spel vond.

Ik twijfel nog steeds omdat ik het idee heb dat je in dit spel heel erg veel bezig bent met "grinden" van spulletjes, die je dan later weer weg moet gooien.

Craften en grinden zijn extra's, geen verplichtingen. Ja er is veel dialoog en heel veel "lore", ook veel leesvoer in de vorm van boeken enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
Vertellen dat je een cracked versie speelt en je kunt dergelijke opmerkingen verwachten.

[ Voor 80% gewijzigd door psychoclown op 28-11-2011 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoUseWhatsoever
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14-01-2024

Zijn heel veel reviews te vinden met heel veel info hierover. Ik craft nu niet veel, maar ga dat in een andere game misschien wel doen. Als je op zoek bent naar vrijhied in een game, kan je met Skyrim niet mis gaan. Dan ligt het er nog aan of je de setting wat vind, aangezien fantasy niet ieders ding is. Je praat redelijk wat met NPC's, maar niet storend en zelfs heel goed gedaan (voice acting vind ik best sterk in deze game) en je kan er doorheen skippen als het teveel wordt.

Er staan nu vast ook veel gameplay filmpjes online, dus als je dat er cool uit vind zien, moet je hem gewoon kopen. Eén van de beste RPG's die er zijn, mijns inziens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Speel het dan gewoon niet |:(

[ Voor 43% gewijzigd door psychoclown op 28-11-2011 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
PC vriend .. ik speel het wel, maar ik wacht ff tot het wat goedkoper is
Als het mp/coop had had ik het gekocht .. maar voor alleen SP (hoe lang ie dan ook is) vind ik het geen 50 euro waar ;d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-10 10:47

D-rez

dexels

Dat is nergens voor nodig, maak dan een TR aan.

[ Voor 82% gewijzigd door psychoclown op 28-11-2011 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Craften is compleet optioneel, meer endgame bezigheid. Compleet onnodig om het spel door te spelen, maakt het wel leuker/comfortabeler (meer mana/betere regen etc)

Spullen die vind je tijdens quests en rondwandelen, alles kan zo'n beetje meegenomen worden. Of je dat doet... dat is eigen keuze natuurlijk.

NPCs hebben dynamische tekst, dus ze hebben commentaar op dingen die je elders hebt gedaan of grote gebeurtenissen. Voor de rest vertellen ze een verhaaltje over de quest die je voor ze moet doen. Niet te veel, niet te weinig imo. Ze commenten ook op hoe je eruitziet. Draag je weinig kleren dan zeggen ze dat je een landloper bent, slaap je niet dan wordt er geroepen dat je er niet uit ziet etc.

PS3 laadtijden zijn... so-so. Maar goed ik ben PC met SSD-schijf gewend. < 3sec laadtijd
Chippu schreef op maandag 28 november 2011 @ 15:24:
Heeft iemand hier toevallig de Asian versie voor de PC besteld via Play-Asia? Zo ja, kan deze vrij geïnstalleerd worden of deze region bound?

Ik heb namelijk nog wat krediet bij Play-Asia en de Asian versie is $10 goedkoper dan de US versie :+
De game is Steam-verplicht, dus je moet de versie hebben van waar je woont, anders no-go. Dus beide Asian/US versie zal waarschijnlijk niet werken.

@Zenith als je al hebt besloten dat je het in een Steam sale gaat kopen voor dezelfde prijs als in de winkel, waarom zou je dan wachten? Wees dan gewoon een vent en zeg dat je het uberhaupt gewoon niet gaat kopen ipv zeiken over dat het voor console ontworpen is en niet optimaal is voor toetsenbord/muisbruik.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2011 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
Lol dankje ;d
Ik ben van mening dat een spel van mij geld krijgt, als ze genoeg geld steken in mijn #1-10 platform (de PC)
Doen ze dat niet? (dus console graphics, console menu, dat soort crap) dan koop ik het pas, met steam sales (dus voor 50-75% korting :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iew

iew

What the...?!

Okee hartelijk bedankt voor de snelle reacties, mijn twijfel is weg, ga em zo meteen halen....

To do or not to do...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
Voor? PC/xbox/ps3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-10 10:51
Ik speel een Dark Elf assassin-type vrouwtje met vooral Light Armor, Archery Sneak, One-armed e.d.en loop dan ook ook rond in full Legendary Glass armor. Binnenkort hoop ik mijn Dragon Scale armor te kunnen maken.

Ik heb echter een vraagje: omdat ik Light Armor gebruik, heb ik geen perks gestoken in het smithen van Heavy Armor. Ik wil echter wel graag een Daedric bow kunnen smithen.
Moet ik nu perks in Steel smithing t/m Ebony smithing steken voordat ik Daedric kan activeren? Of kan ik na een perk in Dragon smithing ook 'door' naar Daedric?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoUseWhatsoever
Las net wat coole recepten voor de Atronach Forge. Iemand hier al gebruik van gemaakt?
BramSd schreef op maandag 28 november 2011 @ 15:58:
Ik speel een Dark Elf assassin-type vrouwtje met vooral Light Armor, Archery Sneak, One-armed e.d.en loop dan ook ook rond in full Legendary Glass armor. Binnenkort hoop ik mijn Dragon Scale armor te kunnen maken.

Ik heb echter een vraagje: omdat ik Light Armor gebruik, heb ik geen perks gestoken in het smithen van Heavy Armor. Ik wil echter wel graag een Daedric bow kunnen smithen.
Moet ik nu perks in Steel smithing t/m Ebony smithing steken voordat ik Daedric kan activeren? Of kan ik na een perk in Dragon smithing ook 'door' naar Daedric?
Check het zelf hier. Daedric is de laatste perk, welke kant je ook op gaat in de perk tree...

[ Voor 73% gewijzigd door NoUseWhatsoever op 28-11-2011 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
SnoeiKoei schreef op maandag 28 november 2011 @ 15:58:
[...]

De bullshit dat het bullshit is, da's pas bullshit! :+ Spel is prima gemaakt voor muis+tobo, suck it up.
Jij vindt het misschien prima, maar ik ben het zeker eens met het commentaar.
Het is heel duidelijk dat het niet de bedoeling is om het op de pc te spelen.
Dat valt gewoon te merken in het menu. Knappe jongen die dat glashard en eerlijk kan ontkennen.

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0
  • Laatst online: 23:17

Audione0

Strijdt der titanen

Is dit spel trouwens Dolby Digital? Ik speel deze op de PC, en krijg het maar niet voor elkaar DD uit mijn set te pompen..

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoUseWhatsoever
Audione0 schreef op maandag 28 november 2011 @ 16:03:
Is dit spel trouwens Dolby Digital? Ik speel deze op de PC, en krijg het maar niet voor elkaar DD uit mijn set te pompen..
Surround Support Dolby Digital Dolby Digital, DTS, 5.1LPCM, 7.1LPCM
http://www.eurogamer.net/...alfoundry-face-off-skyrim

Voor xbox360 en ps3 wel, dus zou voor PC dan toch ook wel..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

knip

Over die discussie omtrent het menu: Het is gewoon even wennen, en er is al een mod die het menu wat makkelijker in gebruik maakt. Als je het spel niet wil kopen omdat het slecht is, speel het dan ook niet illegaal.

[ Voor 37% gewijzigd door psychoclown op 28-11-2011 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

NoUseWhatsoever schreef op maandag 28 november 2011 @ 16:05:
[...]

Surround Support Dolby Digital Dolby Digital, DTS, 5.1LPCM, 7.1LPCM
http://www.eurogamer.net/...alfoundry-face-off-skyrim

Voor xbox360 en ps3 wel, dus zou voor PC dan toch ook wel..?
Ligt eraan hoe je je pc op je versterker hebt aangesloten geloof ik. Met aparte kabeltjes voor de verschillende kanalen werkt het volgens mij wel. Maar digitaal niet. Helaas.

[ Voor 7% gewijzigd door SaN op 28-11-2011 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeGek
  • Laatst online: 19-09 11:50

TeGek

Engineer in hart en nieren.

Werd er niet met de ban-hamer op T.Net geslingerd op het moment dat je dit soort statements maakte? Het constante trollen en het hebben over illegaal verkregen spelen hangt mij een beetje sheogoraths baard uit.

Gisteren eindelijk begonnen aan de mages quests, ik merk meteen vanaf het begin al dat dit wel weer epic gaat worden.

PoSh Fan? Automation? RMM? blog - op zoek naar een nieuwe job? kijk dan hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leonvw
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-01 14:49
knip

Anyhow back on-topic:
Wat gebeurd er met mijn Companions lidmaatschap als ik de Dark Brotherhood join?? Blijf ik ook een Companion of wordt dat automatisch opgeheven?

[ Voor 77% gewijzigd door psychoclown op 28-11-2011 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xedev
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-10-2024
Is er nog iemand anders die de quest line van de Dark Brotherhood in Oblivion beter vond? Het was niet slecht en nog steeds leuke quests, maar in Oblivion waren ze toch wat sterker.

Nu maar eens the thieves guild beginnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
knip

Ook ik vind dat er wat meer differentiatie zou mogen zijn voor de PC-navigatie, maar met QD is het al een stúk beter.

En geen oog voor de PC? Volgens mij is de Creation Kit toch echt alleen voor de PC te krijgen :)
Zen!th schreef op maandag 28 november 2011 @ 15:38:
Ik heb het op de PC (gedownload) maar met de eerste de beste steamsale dat ie onder die 50 euro komt .. ga ik em kopen (voor 30 euro ofzo dus)
Koop ze! ;)

[ Voor 67% gewijzigd door psychoclown op 28-11-2011 19:35 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
  • Laatst online: 12-10 10:51
Ook in een snel lopend topic zoals dit is het niet gewenst te bumpen binnen 24 uur, laatst staan 2 uur..

[ Voor 88% gewijzigd door psychoclown op 28-11-2011 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyoi

Tyoi

Beddytear

Heeft iemand een linkje voor mij voor de QDmod? Kan hem niet vinden op skyrimnexus/google.

6) You just checked it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 27-10 18:18

Player1S

Probably out in the dark

Ben gister eindelijk aan deze game begonnen. Lag me al paar dagen aan te kijken maar heb mezelf bevolen dat ik eerst AC: Revelations moest uitspelen ;)

Wordt je met bepaalde dingen eigenlijk nog beetje wegwijs gemaakt? Lees hier oa dingen over Enchanten en potions maken maar is dit iets wat je zelf maar moet uitvogelen of is dit iets wat je via (side)quests (deels) wordt uitgelegd??

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Tyoi schreef op maandag 28 november 2011 @ 16:17:
Heeft iemand een linkje voor mij voor de QDmod? Kan hem niet vinden op skyrimnexus/google.
http://www.skyrimnexus.com/downloads/file.php?id=667

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tyoi schreef op maandag 28 november 2011 @ 16:17:
Zoeken op Skyrimnexus op 'QD' gaf 1 result: http://www.skyrimnexus.com/downloads/file.php?id=667
:)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansheeben
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-10-2024

Bansheeben

There never was any cake...

BramSd schreef op maandag 28 november 2011 @ 16:15:
[...]

Omdat ik vrees dat mijn vraag compleet ondergesneeuwd wordt door het gemier over console vs. PC hierboven, nogmaals mijn vraag.

Iemand een antwoord?
Nee, kan helaas niet... Dus je zal flink moeten gaan levelen ben ik bang

I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Na de legaal/illigaal discussie durf ik het bijna nietmeer te zeggen hoor maar:
Ik heb hem dus eerst getest, ik ben een groot bethesda fan, maar na vorige faal acties van andere bedrijven wil ik het toch altijd testen.
Ik ga hem nu kopen, maar heb iets te lang getest :P zou ik mijn saves nog in de echte versie kunnen krijgen of moet ik opnieuw beginnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwildor
XtrmEend schreef op maandag 28 november 2011 @ 16:13:
Is er nog iemand anders die de quest line van de Dark Brotherhood in Oblivion beter vond? Het was niet slecht en nog steeds leuke quests, maar in Oblivion waren ze toch wat sterker.

Nu maar eens the thieves guild beginnen :)
Eens, maar nog steeds is het verhaal sterk :) Inderdaad was die in Oblivion beter, maar daar viel hij dan ook moeilijk te toppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyoi

Tyoi

Beddytear

Heren, dank u!

Waarschijnlijk verkeerde bril op...

6) You just checked it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morbide
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20-02-2021
BramSd schreef op maandag 28 november 2011 @ 15:58:

Was het maar waar. Als je Daedric wilt smithen dan moet ook alle andere heavy smithing perks nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisroo
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-10 13:57
sorry als mijn vraag dubbel is, maar ik heb niet alle topics doorgeplozen...:P

is het mogelijk om met meerdere mensen tegelijkertijd te trouwen (elk stadje een ander schatje zeg maar ;-) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyoi

Tyoi

Beddytear

Hehe. Playa :D

6) You just checked it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BramSd schreef op maandag 28 november 2011 @ 16:15:
[...]

Omdat ik vrees dat mijn vraag compleet ondergesneeuwd wordt door het gemier over console vs. PC hierboven, nogmaals mijn vraag.

Iemand een antwoord?
Anders kun je nog een ebony bow naar daedric omsmeden via die atronach forge waarover hierboven gerept wordt!
ANY Daedric Armor/Weapon

*NOTE CANNOT BE CRAFTED WITHOUT SIGIL STONE*

1 Daedra Heart
1 Centurion Dynamo Core
1 Black Soul Gem
1 Ebony Weapon/Armor that you wish to transform into Daedric, though any enchantments on the item will not be carried over.

[ Voor 27% gewijzigd door SnoeiKoei op 28-11-2011 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moby Dick
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09-07 16:46

Moby Dick

Ik wil alleen maar zwemmen

Audione0 schreef op maandag 28 november 2011 @ 16:03:
Volgens de doos wel, maar wat er eigenlijk uitgevoerd wordt is gewoon 5.1 PCM.

[ Voor 6% gewijzigd door Moby Dick op 28-11-2011 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoStiglitz
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08:33
hexta schreef op maandag 28 november 2011 @ 16:20:
Ik heb hem dus eerst getest, ik ben een groot bethesda fan, maar na vorige faal acties van andere bedrijven wil ik het toch altijd testen.
Ik ga hem nu kopen, maar heb iets te lang getest :P zou ik mijn saves nog in de echte versie kunnen krijgen of moet ik opnieuw beginnen?
En zo denk ik er ook over. Eerst even uitgebreid testen en dan kopen. Ik ben helemaal overnieuw begonnen btw en ik moet zeggen dat dat toch zeker wel de moeite is en je zult merken dat je andere keuzes maakt.

Mocht ik overigens met mijn sneak / bow nu helemaal klaar zijn over een heeeeel aantal uren dan begin in opnieuw met een ander ras / type.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hexta schreef op maandag 28 november 2011 @ 16:20:
Saves gaan gewoon over. Zo heb ik het ook gedaan wachtend op mijn order.
leonvw schreef op maandag 28 november 2011 @ 16:12:
[...]

Wel (willen) spelen maar niet willen betalen... |:(

Als je het dan allemaal zo slecht vindt (oh nee, je vind het spel epicness!~1!1!!) moet je ook zo tof zijn om het niet spelen zonder dat je ervoor betaald hebt. Kan je eromheen proberen te draaien met allerlei onzinnige redenen dat het spel kudt werkt, maar je weet dat iedereen hier gelijk heeft daarin en dat je het dan gewoon niet moet spelen.

Anyhow back on-topic:
Wat gebeurd er met mijn Companions lidmaatschap als ik de Dark Brotherhood join?? Blijf ik ook een Companion of wordt dat automatisch opgeheven?
Je blijft companion. Geen enkele guild heft de ander op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leonvw
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-01 14:49
Verwijderd schreef op maandag 28 november 2011 @ 16:28:

[...]

Je blijft companion. Geen enkele guild heft de ander op.
Top, thnx :)

Vanavond maar eens de ingang van die toko opzoeken dus :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor diegenen onder jullie die de Dark Brotherhood quest line al hebben gedaan een vraagje...

spoiler:
Ik ben benieuwd naar hoevelen van jullie Cicero hebben laten leven en hoeveel hem hebben gedood. Ik heb hem laten leven en dan duikt hij later weer op in het nieuwe sanctuary. Ik heb hem uiteindelijk gespaard omdat de spectral assassin meldde dat Sithis hem wilde sparen.

Heeft deze keuze nog ergens invloed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
knip

Fijn dat ik mijn oude safe kan gebruiken. Ik begon me al zorgen te maken.
Dan nu de vraag: al kopen, of wachten tot mijn verjaardag op vrijdag. :P
Waarom zijn er maar 3 shops in de pricewatch eigenlijk?

[ Voor 43% gewijzigd door psychoclown op 28-11-2011 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwildor
SnoeiKoei schreef op maandag 28 november 2011 @ 16:42:
Voor diegenen onder jullie die de Dark Brotherhood quest line al hebben gedaan een vraagje...

spoiler:
Ik ben benieuwd naar hoevelen van jullie Cicero hebben laten leven en hoeveel hem hebben gedood. Ik heb hem laten leven en dan duikt hij later weer op in het nieuwe sanctuary. Ik heb hem uiteindelijk gespaard omdat de spectral assassin meldde dat Sithis hem wilde sparen.

Heeft deze keuze nog ergens invloed?
spoiler:
Ik heb Lucien pas later geactiveerd (bevalt me goed met ik zeggen, beetje gratis extra follower), dus die opmerking kwam voor mij te laat. Ik had hem dan alsnog gedood tho (wat ik dus ook gedaan heb), aangezien hij ook nog die Veeheza aangevallen had en aangezien die onschuldig was vond ik dat niet te vergeven. Volgens mij is echt het enige dat je hem als follower kan nemen nadat je in Dawnstar zit, het maakt naar mijn weten verder niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iew

iew

What the...?!

Voor de PS3, ben inmiddels al terug van het halen, heb em nu....
Mijn pc kan dat spel niet aan, ik geef niet zo veel uit aan een pc namelijk.

Lekker op de bank achter de console.

To do or not to do...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gwildor schreef op maandag 28 november 2011 @ 16:49:
[...]

spoiler:
Ik heb Lucien pas later geactiveerd (bevalt me goed met ik zeggen, beetje gratis extra follower), dus die opmerking kwam voor mij te laat. Ik had hem dan alsnog gedood tho (wat ik dus ook gedaan heb), aangezien hij ook nog die Veeheza aangevallen had en aangezien die onschuldig was vond ik dat niet te vergeven. Volgens mij is echt het enige dat je hem als follower kan nemen nadat je in Dawnstar zit, het maakt naar mijn weten verder niet uit.
spoiler:
Ja je kunt hem als follower meenemen idd, nog niet gedaan. Geen idee wat hij in combat toevoegt dus.

Helemaal ongelijk had hij trouwens niet he, oude sanctuary bleek idd niet helemaal zonder smet. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Necris Phayder
  • Laatst online: 06-10 13:26
SnoeiKoei schreef op maandag 28 november 2011 @ 16:04:
[...]

Uhm nee? Da's er bij de LEGALE versie op dag 1 al uitgepatched. Alles werkt met de muis.
Incorrect. Er zit nog een bug in, die niet gepatched is.

Open je inventory maar eens, ga naar Books en lees er 1. Ga er dan met Tab uit en vervolgens kun je met je muis geen andere books openen/lezen. Je zult met tab uit je inventory moeten gaan en er opnieuw in gaan wil je een andere lezen d.m.v. klikken met je muis. Toetsenbord werkt wel gewoon.

Ik weet niet of dit bij iedereen is maar dit is zeker het geval bij mij en mijn versie is gewoon 100% legaal. Vind het voor de rest geen hinderlijke bug ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Necris Phayder schreef op maandag 28 november 2011 @ 17:02:
[...]

Incorrect. Er zit nog een bug in, die niet gepatched is.

Open je inventory maar eens, ga naar Books en lees er 1. Ga er dan met Tab uit en vervolgens kun je met je muis geen andere books openen/lezen. Je zult met tab uit je inventory moeten gaan en er opnieuw in gaan wil je een andere lezen d.m.v. klikken met je muis. Toetsenbord werkt wel gewoon.

Ik weet niet of dit bij iedereen is maar dit is zeker het geval bij mij en mijn versie is gewoon 100% legaal. Vind het voor de rest geen hinderlijke bug ofzo.
Da's een andere UI-bug dan hij noemde, die is er namelijk wel uitgehaald. Degene die jij noemt komt me niet bekend voor en ik lees regelmatig boeken uit inventory, zal er eens op letten.

(Ik zeg ook nergens dat er geen bugs in het spel of de UI zitten he, maar als je de illegale versie speelt moet je niet klagen over dingen die al zijn gepatched, wil ik maar zeggen.)

[ Voor 10% gewijzigd door SnoeiKoei op 28-11-2011 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://elderscrolls.wikia.com/wiki/House_of_Horrors

Dit is een van de leukste quests tot nu toe. Je krijgt er ook een dik wapen van. One-handed, 31 damage, 25 stamina damage, 25 magika damage, en hij kan een soul gem vullen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Verwijderd schreef op maandag 28 november 2011 @ 17:07:

Dit is een van de leukste quests tot nu toe. Je krijgt er ook een dik wapen van. One-handed, 31 damage, 25 stamina damage, 25 magika damage, en hij kan een soul gem vullen :)
Als je er mee door een stad loopt krijg je er zelfs reacties over.
"Do not come near me with that thing."
Erg gaaf gedaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Verwijderd schreef op maandag 28 november 2011 @ 17:07:

spoiler:
Ik vond hem ook wel leuk. Je wordt alleen wel echt gedwongen tot een slechte daad, anders blijf je lekker in dat kooitje zitten :P

Ik vond die quest van dat weesjongetje ook wel grappig.
spoiler:
Ik had eerst niet zo'n zin om maar meteen een kinderjuf neer te gaan steken. Maar toen kwam ik toevallig in dat opvanghuis en heb ik toch mijn deadric zwaard maar door haar lijf gestoken (ook meteen met zo'n mooie slow-motion natuurlijk). Al die kinderen juichen >:)

[ Voor 25% gewijzigd door SaN op 28-11-2011 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Laatst online: 03-10 15:43
SaN schreef op maandag 28 november 2011 @ 17:10:
[...]

spoiler:
Ik vond hem ook wel leuk. Je wordt alleen wel echt gedwongen tot een slechte daad, anders blijf je lekker in dat kooitje zitten :P
Ik heb het niet eens geprobeert om netjes op te lossen, ik ging achter die gast aan terwijl ik met fireballs aan het gooien was. Op het einde lag hij met zijn gezicht tegen de deur :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydrosine
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-10 09:47
Als iedereen gek wordt van Lydia of een ander maatje bij je te hebben kan ik je aanraden om te trainen voor LvL 70 conjuration.. Dan kan je namelijk een Dremora lord spawnen en die is echt sterk, en na 2 minuten despawned die weer dus geen irritante popjes die je volgens en perfect om uit benarde situaties te komen :)

Tip voor conjuration te trainen(snel)
spoiler:
Zorg dat je de Conjuration spell Bound Sword hebt. En wat kledingstukken die magicka regen increasen en/of Conjuration spell cost reducen.
Ga vervolgens op zoek naar een giants kamp en ga rondjes rennen terwijl die slome giants je proberen te lanceren :+ Blijf constant je sword spawnen en sheathen en je levelt enorm snel.
Gebruik wel regelmatig quicksave want je zal vaker gelanceerd worden :P

Het is echt enorm de moeite waard als je de dremora lord de eerste mobs neer laat slaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Hydrosine schreef op maandag 28 november 2011 @ 17:21:
Als iedereen gek wordt van Lydia of een ander maatje bij je te hebben kan ik je aanraden om te trainen voor LvL 70 conjuration.. Dan kan je namelijk een Dremora lord spawnen en die is echt sterk, en na 2 minuten despawned die weer dus geen irritante popjes die je volgens en perfect om uit benarde situaties te komen :)
spoiler:
Er is ook een quest waarbij je een staf kan krijgen die deze spell cast.
Die drinkwedstrijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leedbek
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 27-10 16:49

Leedbek

Luuk Luchtloper

Wow, ik kwam net iets tegen op Reddit dat me echt verbaasde, is volgens mij nog niet genoemd hier: kennelijk hoor je een klikje tijdens lockpicking als de lockpick op de goede positie zit. Hier een filmpje:

Iemand dit al geprobeerd om te checken of het echt werkt? Ga het zo direct proberen :)

Klaar voor de steroorlogen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Ik zat er zelf al aan te denken om die lockpick pro mod te installeren. Ik heb het er nu wel een beetje mee gehad. Het lukt uiteindelijk altijd, en je vindt zoveel lockpicks dat ze toch nooit op raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liteiten
  • Laatst online: 02-07-2019
Ik heb Cicero gewoon compleet kapot gemaakt en daarna ben ik benoemd als de nieuwe listener.

Nu lekker een beetje random assassinations doen, allemaal omdat ik de nieuwe listener ben! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:44
Leedbek schreef op maandag 28 november 2011 @ 17:26:
Wow, ik kwam net iets tegen op Reddit dat me echt verbaasde, is volgens mij nog niet genoemd hier: kennelijk hoor je een klikje tijdens lockpicking als de lockpick op de goede positie zit.
Dat is mogelijk een hoax, zie ook dit reddit topic

We spend our years as a tale that is told

Pagina: 1 ... 39 ... 106 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor al je problemen en technische vragen kun je terecht in: <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1477915">~~~[Multi] Skyrim - Topic voor problemen en (technische) vragen</a>.

Wat betreft de eindeloze spoiler discussies, houdt gewoon rekening met je mede-tweakers.
Een ieder hier is capabel genoeg om zelf te kunnen bepalen of iets een (vette) spoiler is of niet.
Je kan er altijd nog boven zetten waar het over gaat zodat de lezers zelf kunnen bepalen of ze het willen lezen of niet.

Als laatste is er nog de IRC chat over Skyrim: <a href="http://irc.tweakers.net/skyrim">http://irc.tweakers.net/skyrim</a>.