Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarrean
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 15-09 10:56
Gisteren een ideale follower gevonden :D
Een vrouwlijke kannibalistische mage, gooit met vuurballen, summoned zombie's en astronachs, heerlijk.
Ze staat niet binnen melee range dus vliegt niet in brand door mijn vuurballen en past nog eens goed bij mijn evil character.
Dit is ze:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frantic
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 24-10 23:37
1.2 is hier :)

Ben benieuwd of Blood on the Ice gefixt is..

edit: nog steeds geen viola te bekennen :/

[ Voor 27% gewijzigd door Frantic op 28-11-2011 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-08-2024
Ik ben een Woodelf en voornamelijk archery/thieving. Moet ik enkel en alleen thieving upgraden? Of ook zo af en toe combat ofzo? Heb weinig verstand van dit soort games hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nice, op de PC nog niet.
Heb je toevallig patch notes voor ons? :)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• manmetdehamer
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23:32
FranticDJ schreef op maandag 28 november 2011 @ 10:00:
1.2 is hier :)

Ben benieuwd of Blood on the Ice gefixt is..

edit: nog steeds geen viola te bekennen :/
Ik heb ook net de patch geinstalleerd... quests zijn nog steeds niet gefixed :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!
manmetdehamer schreef op maandag 28 november 2011 @ 10:19:
[...]

Ik heb ook net de patch geinstalleerd... quests zijn nog steeds niet gefixed :S
Bethesda staat niet echt bekend om questfixende patches.
Vaak zijn het stabiliteitsfixes. En ook wel wat questfixes, de ergste, maar houdt er maar rekening mee dat een hoop quest-problemen op consoles zullen blijven.
(Althans, dat is mijn inschatting :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoUseWhatsoever
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14-01-2024
spoiler: Kleine spoilers mbt main quest:
Gister even Alduin geprobeerd te verslaan, maar op lvl 24 ging dat nog niet dus wacht er nu even mee. Zijn daar nog handigheidjes voor, want met mijn mage heb ik niet zoveel armour en ben ik redelijk snel dood. Ook lijkt de Dragonrend-shout het af en toe niet te doen. Dan knippert mijn balkje niet meer, shout ik en gebeurt er niets. Als ik dan een spell will casten zegt-ie dat dat niet kan terwijl ik aan het shouten ben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frantic
Hm die ging bij mij op lvl 21 vrij makkelijk dood?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuke bug gevonden. Als je vlakbij een dragon bent maar niet in bereik dat hij als rode stip op de radar staat en je fast-traveled naar een stad, volgt hij je. Kwam er gister een tegen buiten Rorikstead die maar boven me cirkelde, maar niet aanviel. Na 2min dacht ik "fuck deze draak" en fast-travelde naar mijn quest-doel in Whiterun. Ik ren door de stad -pom pom pom- draak vliegt de stad in en vermoord de helft van het volk. -_-

Deze bug valt wel te gebruiken door te fast-travelen naar een bandietenfort >:)
LikeAKing schreef op maandag 28 november 2011 @ 10:13:
Ik ben een Woodelf en voornamelijk archery/thieving. Moet ik enkel en alleen thieving upgraden? Of ook zo af en toe combat ofzo? Heb weinig verstand van dit soort games hoor :P
Door bijvoorbeeld pijlen te schieten of te sneaken gaan die skills in level omhoog, met genoeg levels en Perk punten (die krijg je per character level) kun je Perks unlocken (bvb inzoomen met een boog, beter sneaken etc.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoUseWhatsoever
FranticDJ schreef op maandag 28 november 2011 @ 10:25:
Hm die ging bij mij op lvl 21 vrij makkelijk dood?
Had jij dan een companion en heavy armour aan ofzo? Ik ging namelijk door één attack voor 90% dood en als ik dan niet snel genoeg heealing deed en er een steen op me kop landde, kon ik weer opnieuw beginnen. Ik heb me nu voorgenomen om op lvl 30 weer terug te keren en te zien of het makkelijker gaat (ook even wat betere wapens en armour dmv enchanting meenemen) en anders moet ik maar genoeg potions meenemen.
spoiler: main quest
Maar dus geen tips/tricks om Alduin wat effectgiever neer te krijgen? Als ik Dragonrend gebruik, staat hij een paar seconden op de grond en krijg ik er bij hem met mijn zwaard maar ongeveer 5% HP af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frantic
Nee solo, self heavy armor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-08 18:34

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Verwijderd schreef op maandag 28 november 2011 @ 10:31:
Leuke bug gevonden. Als je vlakbij een dragon bent maar niet in bereik dat hij als rode stip op de radar staat en je fast-traveled naar een stad, volgt hij je. Kwam er gister een tegen buiten Rorikstead die maar boven me cirkelde, maar niet aanviel. Na 2min dacht ik "fuck deze draak" en fast-travelde naar mijn quest-doel in Whiterun. Ik ren door de stad -pom pom pom- draak vliegt de stad in en vermoord de helft van het volk. -_-

Deze bug valt wel te gebruiken door te fast-travelen naar een bandietenfort >:)

[...]

Door bijvoorbeeld pijlen te schieten of te sneaken gaan die skills in level omhoog, met genoeg levels en Perk punten (die krijg je per character level) kun je Perks unlocken (bvb inzoomen met een boog, beter sneaken etc.)
Je kan toch niet fast-travelen als er vijanden in de buurt zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frantic
NoUseWhatsoever schreef op maandag 28 november 2011 @ 10:36:
[...]

Had jij dan een companion en heavy armour aan ofzo? Ik ging namelijk door één attack voor 90% dood en als ik dan niet snel genoeg heealing deed en er een steen op me kop landde, kon ik weer opnieuw beginnen. Ik heb me nu voorgenomen om op lvl 30 weer terug te keren en te zien of het makkelijker gaat (ook even wat betere wapens en armour dmv enchanting meenemen) en anders moet ik maar genoeg potions meenemen.
Maar dus geen tips/tricks om Alduin wat effectgiever neer te krijgen? Als ik Dragonrend gebruik, staat hij een paar seconden op de grond en krijg ik er bij hem met mijn zwaard maar ongeveer 5% HP af.
je hebt btw wel t clubje uit sovngarde mee he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• microoo
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-10 20:41
NoUseWhatsoever schreef op maandag 28 november 2011 @ 10:36:
[...]

Meestal is dit een teken dat je gewoon nog niet sterk genoeg/ hoog lvl bent en dus nog even door moet?

Ikzelf ben nu level 35 en moet nog voor het eerst:
Bij de greybeards langs. Na de draak in whiterun, niets meer aan de mainquest gedaan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoUseWhatsoever
FranticDJ schreef op maandag 28 november 2011 @ 10:41:
[...]

je hebt btw wel t clubje uit sovngarde mee he?
Nee, dat zegt me niks. Daar zal ik me dan even in verdiepen, want ik kan wel wat hulp gebruiken.
microoo schreef op maandag 28 november 2011 @ 10:41:
[...]
Meestal is dit een teken dat je gewoon nog niet sterk genoeg/ hoog lvl bent en dus nog even door moet?
Heb ik bij een andere quest ook gehad en daar maakte 3 lvls het verschil. De vorige quests in de main quest gingen alleen zo gemakkelijk, dat ik niet op zoveel weerstand had gerekend :). Achja, ik heb nog genoeg te doen bij de Thieves Guild en Dark Brotherhood (ben ik zelfs nog niet tegen gekomen), evenals Companions en Stormcloaks/Imperials, dus dat levelen komt wel goed :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-05-2024
wie heeft er een goed plan om van al mijn rommel af te komen door te verkopen ofzo.
ik heb een huis met kist en die kist is een grote rommel. onoverzichtelijk en onbeheersbaar.
nu wil ik alles gaan verkopen maar met 1000per merchant kom ik niet echt ver. 2100 weight terwijl ik 350 mag versjouwen.

wie weet een leuke truck of merchant waar ik wel snel van mijn rommel af kan komen zonder het ergens te droppen. heb gisteren een uur rond zitten lopen om spullen te verkopen. toen ik het beu was ben ik maar weer wat grotten en missies gaan doen. en zat mijn kist weer net zo vol als voor heen

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickH89
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-10 15:19
Niet zoveel bewaren lijkt me de beste optie. Ik pak ook meestal alleen echt waardevolle dingen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-08 19:47
BTW ik kom nu meer assassins tegen van DB dan wolven... Het is echt een persoonlijke vendetta geworden, denk dat mijn naam inmiddels wel bekend is in de hogere kringen van de Brotherhood _O-.
Misschien moet ik ze binnenkort eens een bezoekje gunnen om vriendelijk te vragen eens op te houden met deze zinloze stroom van assassins. Niet goed voor het ledenaantal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PatrickH89 schreef op maandag 28 november 2011 @ 10:46:
Niet zoveel bewaren lijkt me de beste optie. Ik pak ook meestal alleen echt waardevolle dingen mee.
Inderdaad.
Ik hanteer altijd een bepaalde minimum waarde per kilo die langzaam hoger wordt naarmate ik zelf hoger level.
Wat dat betreft is het fijn van QD Inventory dat-ie laat zien wat de waarde/kilo is, dat scheelt weer hoofdrekenen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoUseWhatsoever
Proxx schreef op maandag 28 november 2011 @ 10:45:
wie heeft er een goed plan om van al mijn rommel af te komen door te verkopen ofzo.
ik heb een huis met kist en die kist is een grote rommel. onoverzichtelijk en onbeheersbaar.
nu wil ik alles gaan verkopen maar met 1000per merchant kom ik niet echt ver. 2100 weight terwijl ik 350 mag versjouwen.

wie weet een leuke truck of merchant waar ik wel snel van mijn rommel af kan komen zonder het ergens te droppen. heb gisteren een uur rond zitten lopen om spullen te verkopen. toen ik het beu was ben ik maar weer wat grotten en missies gaan doen. en zat mijn kist weer net zo vol als voor heen
Wat perks in speech helpt ook al; zo kan je in het begin na 2 perks alles bij iedereen verkopen. Daarna is er een perk waarbij je kan investeren in een shop en die shop heeft dan 10.000 extra septims beschikbaar. Geen quick fix, maarja.

Als ik bij een shop komt en maar een deel kan verkopen, drop ik de rest gewoon in die shop en als ik er de volgende keer ben met minder te verkopen, verkoop ik ook wat spul dat nog op de grond ligt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-08 18:34

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Zitten lopen? Knap dat dat kan tegenwoordig!

Maar even serieus, je hoeft toch niet perse heel de kist in een keer leeg te ruimen? Pak gewoon zoveel mogelijk tot je maximale draagvermogen en verkoop die meuk. Daarna even 2x24 wachten en dan hebben de meeste merchants weer geld. And repeat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
ik vind alles meenemen eigenlijk wel een sport :P ik loop ook meestal een grot 2keer in om al mijn spullen er uit te halen.

eerste keer gewoon clearen en elke keer als je vol raakt je spullen dumpen in de eerste kist die je vind.
2e keer je spullen uit die kist halen :P

maar ja je blijft met die rommel zitten. als die kist nu ook gewoon in groepen verdeeld was dat was het nog te overzien.

@hypnotize

het probleem is. dat ik snelle mijn kist vul als dat ik ze kan verkopen. ik zat te hopen dat er ergens een merchant was die wel een shitload aan geld heeft en zo in een keer. mijn kist grotendeels kon leeg maken.

@NoUseWhatsoever

ik heb eerlijk gezegd niet zo goed gekeken naar die speech perks. 8)7

[ Voor 28% gewijzigd door Proxx op 28-11-2011 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hyptonize schreef op maandag 28 november 2011 @ 10:40:
[...]
Je kan toch niet fast-travelen als er vijanden in de buurt zijn?
Hij cirkelde boven me, maar te ver voor de rode stip op de radar. Zonder stip telt het spel je niet in combat. Het begint zo meestal met draken. Ze draaien eerst rondjes boven je zonder dat je in combat bent. Maar ze volgen je dus wel als je op dat moment wegrent of loopt. Heb gisteren ook een draak van de buitenring van Markarth naar een Stormcloak kamp gelokt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ik kwam gister een huisje uit volgens mij dat stadje onder dawnstar en werd gewoon aangevallen door 2 frost dragons te gelijk, dat was me echt nog geen 1 keer over komen. Was wel tof gevecht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 29-09 09:14
WeAreLegion schreef op maandag 28 november 2011 @ 10:55:
Ik kwam gister een huisje uit volgens mij dat stadje onder dawnstar en werd gewoon aangevallen door 2 frost dragons te gelijk, dat was me echt nog geen 1 keer over komen. Was wel tof gevecht!
Exact hetzelfde gehad. 2 tegelijk maar zeker leuk gevecht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plasma_Wolf
  • Laatst online: 23-10 15:46

Plasma_Wolf

Student

Was dat niet die persoon die:
spoiler:
Je een daedra quest liet doen waarbij je iemand moest doden en van het lijk moest eten? Die personen die daarbij waren heb ik namelijk allemaal vervoord

Over meerdere dragons gesproken. Ik ben al lang blij dat ik een keer één in de wildernis tegenkwam. Ik heb er tot nu toe iets van 6 gedood waarvan er maar één in de absolute wildernis. De rest bij van die drakenmuren (waar je de shouts kunt lezen) of als eerste in de buurt van Whiterun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Plasma_Wolf schreef op maandag 28 november 2011 @ 10:56:
[...]

spoiler:
Je een daedra quest liet doen waarbij je iemand moest doden en van het lijk moest eten? Die personen die daarbij waren heb ik namelijk allemaal vervoord

Over meerdere dragons gesproken. Ik ben al lang blij dat ik een keer één in de wildernis tegenkwam. Ik heb er tot nu toe iets van 6 gedood waarvan er maar één in de absolute wildernis. De rest bij van die drakenmuren (waar je de shouts kunt lezen) of als eerste in de buurt van Whiterun.
Als je verder gaat in de main quest komen er meer draken in het wild voor dus ik vermoed dat je nog helemaal aan het begin van de main quest zit?

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

NoUseWhatsoever schreef op maandag 28 november 2011 @ 10:43:
Heb ik bij een andere quest ook gehad en daar maakte 3 lvls het verschil.
En soms helpt het niet. Quest van de Azura Star dat je
spoiler:
door Azura in de ster gezet wordt om een wizard te verslaan
heb ik bijna elk level vanaf, wat is het, 17 of zo, geprobeerd. Ben nu level 26 en wordt er nog steeds bijna ge-one-shot. :X

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarrean
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 15-09 10:56
Plasma_Wolf schreef op maandag 28 november 2011 @ 10:56:
[...]

spoiler:
spoiler:
Jep, dat is ze, ben nu zelf ook kanibaal >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoUseWhatsoever
Weakling schreef op maandag 28 november 2011 @ 10:59:
[...]

spoiler:
heb ik bijna elk level vanaf, wat is het, 17 of zo, geprobeerd. Ben nu level 26 en wordt er nog steeds bijna ge-one-shot. :X
Alleen focussen op degene die je moet killen en de rest negeren. Had het in één keer gehaald omdat ik gewoon naar het einde rende. En dat was op lvl 14 geloof ik. Dusja, soms maakt het verschil en soms moet je ook wat geluk hebben :P

[ Voor 9% gewijzigd door NoUseWhatsoever op 28-11-2011 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• microoo
Weakling schreef op maandag 28 november 2011 @ 10:59:
[...]

spoiler:
Die is heel simpel, lukte mij op lvl 21 in een keer:
spoiler:
De time slow shout, en een Ice Atronarch summonen en dan gewoon op hem afrennen en beuken, had hem in een keer neer...
Sowieso is dat echt een zieke meat-wall die lastige gevechten echt easy maakt.

[ Voor 6% gewijzigd door microoo op 28-11-2011 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik kom ook bijna nooit draken tegen in the middle of nowhere, maar bijna altijd als ik net ge-fast-travel'd heb (naar een stad of ruïne maakt niet uit) of natuurlijk idd bij dragon walls. Ik gebruik fast travel iig wel regelmatig, 100.000 keer de hele kaart over vind ik maar vervelend. Ben nu lvl29 en heb iets van 30 draken gesloopt tot nu toe. Waarbij opvalt dat als ik (als job voor een Jarl) een draak sloop bij een dragon wall waar ik er eerder al 1 gesloopt heb, ik meestal geen soul krijg en de draak dus ook niet "oplost" tot alleen het skelet overblijft.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plasma_Wolf
  • Laatst online: 23-10 15:46

Plasma_Wolf

Student

XyritZz schreef op maandag 28 november 2011 @ 10:58:
[...]

Als je verder gaat in de main quest komen er meer draken in het wild voor dus ik vermoed dat je nog helemaal aan het begin van de main quest zit?
Ik ben bij de Graybeards langs geweest, verder ben ik nog niet in de Main Quest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHEePYTaGGeRNeP
  • Laatst online: 17-10 21:20

Je kan bijvoorbeeld bij die merchant iets trainen. bijv alchemy ofzo dan heeft ze meer geld dan 1000 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoUseWhatsoever
SHEePYTaGGeRNeP schreef op maandag 28 november 2011 @ 11:02:
[...]

Je kan bijvoorbeeld bij die merchant iets trainen. bijv alchemy ofzo dan heeft ze meer geld dan 1000 :P
Of pickpocketen en dan 10.000 septims in zijn/haar inventory plaatsen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Plasma_Wolf schreef op maandag 28 november 2011 @ 11:02:
[...]

Ik ben bij de Graybeards langs geweest, verder ben ik nog niet in de Main Quest.
Dan heb je inderdaad nog niet heel veel draken, zodra je tegen het einde van de Main Quest loopt zijn het er een stuk meer :).

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XyritZz schreef op maandag 28 november 2011 @ 11:08:
[...]

Dan heb je inderdaad nog niet heel veel draken, zodra je tegen het einde van de Main Quest loopt zijn het er een stuk meer :).
Ik moet (nu op lv46) nog steeds naar de Greybeards en kom er minsten 3 per uur tegen in de buitenwereld. (Ancient en Elder Dragons) ratio gaat volgens mij met level ook omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-10 16:10
Verwijderd schreef op maandag 28 november 2011 @ 09:45:
Weet iemand of dit een bug is of niet

spoiler:
Ik heb de Forsworn geholpen in Makrath en heb het armor van hun gekregen echter ik heb verder niets of niemand gekilled toen ze de mijn uitkwamen.

Nu word ik opeens soms aangevallen door Guards en soms ook weer helemaal niet.

Hoort dit bij het verhaal? Sommige zijn omgekocht en andere niet? bv de Jarl viel me opeens ook aan terwijl hij dat een aantal keren daarna niet doet
Das exact hetzelfde probleem, ik kom dus margarth niet meer in.

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoUseWhatsoever
Dj Neo Ziggy schreef op maandag 28 november 2011 @ 11:38:
[...]

Das exact hetzelfde probleem, ik kom dus margarth niet meer in.
Misschien hebben sommige steden een vete met de Forsworn en dat als je hun armour draagt, je dus aangevallen wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 28 november 2011 @ 11:21:
[...]

Ik moet (nu op lv46) nog steeds naar de Greybeards en kom er minsten 3 per uur tegen in de buitenwereld. (Ancient en Elder Dragons) ratio gaat volgens mij met level ook omhoog.
Wel knap dat je dat doet; ik heb al veel situaties gehad waar Whirlwind Sprint (die je van Greybeards leert) me erg goed van pas kwam :).

Weet iemand trouwens wat het tweede en derde woord van deze shout doen? Of zijn die er niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
XyritZz schreef op maandag 28 november 2011 @ 11:43:
[...]

Wel knap dat je dat doet; ik heb al veel situaties gehad waar Whirlwind Sprint (die je van Greybeards leert) me erg goed van pas kwam :).

Weet iemand trouwens wat het tweede en derde woord van deze shout doen? Of zijn die er niet?
Die zijn er wel, volgens mij kom je gewoon alleen maar een heel eind verder. Ik vind het altijd een grappige shout om in dorpen te gebruiken, leuke reacties van burgers en guards.

[ Voor 10% gewijzigd door SnoeiKoei op 28-11-2011 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Bosmonster schreef op maandag 28 november 2011 @ 02:02:
Zo, mijn legendary dragonscale is klaar eindelijk. 875 armor uit light :)

108% reduction in Destruction
67% magic resist
41% fire resist
41% frost resist

En nog wat opvulling in magicka, health, fortify restoration en lockpicking.
Hoe krijg je dat voor elkaar? Smithing en enchanting levelen naar 100?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• microoo
Darth Malak schreef op maandag 28 november 2011 @ 11:47:
[...]

Hoe krijg je dat voor elkaar? Smithing en enchanting levelen naar 100?
ja daar ben ik ook wel benieuwd naar. Mijn enchanting is behoorlijk hoog maar ik vind gewoon geen gear om te disenchanten waaruit ik zulke enchants kan halen. Iemand tips waar ik dat soort spul kan vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Langere CD, en meer afstand die je ''vliegt''.

spoiler:
als je de eerste quest van de bards college doet kom je in de dungeon waar één van de upgrades te vinden is. dungeon heet iets van dead mans..... oid, andere upgrade vind je na een dungeon ten westen van solitude, waar je ook een dragon priest vind(kan de naam niet herinneren)weet alleen nog dat je voor deze dungeon een soort van puzzel moest oplossen om verder te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
microoo schreef op maandag 28 november 2011 @ 11:49:
[...]

ja daar ben ik ook wel benieuwd naar. Mijn enchanting is behoorlijk hoog maar ik vind gewoon geen gear om te disenchanten waaruit ik zulke enchants kan halen. Iemand tips waar ik dat soort spul kan vinden?
College of Winterhold spul disenchanten. Het gaat niet om het percentage maar om de enchant, het percentage wordt bepaald door je skills.

Extreem sterke items maak je volgens mij als volgt:
1. Smithing levellen tot 100.
2. Enchantment levellen tot 100.
3. Simpele armor set enchanten met Fortify Smithing, tijdens enchanten eventueel een potion gebruiken voor sterkere enchantments.
4. Armor set maken.
5. Armor enchanten met de effects die je wil, wederom eventueel met potion.
6. Smithing armor aan doen, + Blacksmith potion (Sterkste die ik heb gezien zijn +40%, maar misschien zijn er sterkere).
7. Nieuwe armor verbeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwildor
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16-04-2021
Verwijderd schreef op maandag 28 november 2011 @ 11:52:
[...]

Langere CD, en meer afstand die je ''vliegt''.

spoiler:
als je de eerste quest van de bards college doet kom je in de dungeon waar één van de upgrades te vinden is. dungeon heet iets van dead mans..... oid, andere upgrade vind je na een dungeon ten westen van solitude, waar je ook een dragon priest vind(kan de naam niet herinneren)weet alleen nog dat je voor deze dungeon een soort van puzzel moest oplossen om verder te komen.
spoiler:
Slechts een aantal shouts zijn plaatsgebonden, de rest krijg je in vaste volgorde achter elkaar (mits je de 1e stage al hebt natuurlijk). Hierdoor hebben we allemaal hier al unrelenting force, fire breath, become ethereal, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Na 42 uur spelen, en een stuk of 8 pogingen om richting de greybeards te gaan, heb ik het nogsteeds niet gehaald. elke keer kom ik weer wat tegen :P
Overigens, ik ben level 19, na zoveel uur. Wel al een stuk of 12 dragen gesloopt.
Hoe komt het dat iedereen in de zelfde tijd ong 2 keer zo hoog level is? :P

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hexta schreef op maandag 28 november 2011 @ 11:59:
Na 42 uur spelen, en een stuk of 8 pogingen om richting de greybeards te gaan, heb ik het nogsteeds niet gehaald. elke keer kom ik weer wat tegen :P
Overigens, ik ben level 19, na zoveel uur. Wel al een stuk of 12 dragen gesloopt.
Misschien heeft iedereen een verzameling van 500 Iron Daggers :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
  • Laatst online: 29-09 11:10
hexta schreef op maandag 28 november 2011 @ 11:59:
Omdat die van alles en nogwat aan quests enzo doen ;p ik loop elke cave elke deur elke alles binnen onder weg naar die greybeards, dus ben er ook pas net (na 30 uur)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-10 10:47

D-rez

dexels

Ik was onderweg naar die grijzebaarden met mijn lvl 14 high elf, maar ik kreeg ruzie met een whispmother

/typo

[ Voor 4% gewijzigd door D-rez op 28-11-2011 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• microoo
D-rez schreef op maandag 28 november 2011 @ 12:00:
Ik was onderweg naar die griujzebaarden met mijn lvl 14 high elf, maar ik kreeg ruzie met een whispmother
Lol ik ben 35 en moet dat monster nog steeds eens tegenkomen ;(

Voor de vraag eerder waarom iedereen wat hoger is, smithing en enchanting boosten levelt jezelf erg snel omhoog...

[ Voor 30% gewijzigd door microoo op 28-11-2011 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
XyritZz schreef op maandag 28 november 2011 @ 12:00:
[...]

Misschien heeft iedereen een verzameling van 500 Iron Daggers :D
Haha ja dat kan ook nog ja.

Ik heb alleen een verzameling van 40 orc skulls. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
D-rez schreef op maandag 28 november 2011 @ 12:00:
Ik was onderweg naar die grijzebaarden met mijn lvl 14 high elf, maar ik kreeg ruzie met een whispmother

/typo
Ben er al een paar tegengekomen, ik vond ze niet zo lastig. Snel die whisps slopen, daarna is die whispmother tamelijk makkelijk neer te hoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-10 10:47

D-rez

dexels

niet als je een level 14 high elf mage bent zonder al te veel armor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:41

Haan

dotnetter

Ze kunnen vrij slecht tegen vuur ;)

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Haan schreef op maandag 28 november 2011 @ 12:06:
Ze kunnen vrij slecht tegen vuur ;)
Het valt me op hoeveel enemies slecht tegen vuur kunnen.
Trolls
Whisp Mothers
Dweomer (of hoe het ook heet) robots

Daarnaast zijn er volgens mij maar een stuk of 2 enemies die resist Fire Damage hebben, en dat zijn draken en Fire Atronachs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Zei een vriendin me ook al. Misschien toch maar eens doen.

Also, is iemand er al achter dat 1 altaar meerdere woorden kan leren? Ik kwam weken later bij Shearpoint terug en de muur was weer actief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Zoijar

Because he doesn't row...

SemperFidelis schreef op maandag 28 november 2011 @ 10:48:
Misschien moet ik ze binnenkort eens een bezoekje gunnen om vriendelijk te vragen eens op te houden met deze zinloze stroom van assassins. Niet goed voor het ledenaantal!
Hehe, speel je Sam Vimes? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
BTW is het levelen van je alchemy nog beïnvloedbaar door de waarde van de potions of hoeveel ingrediënten er in zitten?
Zit nu vooral potions te maken met 2 ingredients, maar misschien gaat het met 3 ingredients harder (meerder effecten enz).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoUseWhatsoever
SemperFidelis schreef op maandag 28 november 2011 @ 12:20:
BTW is het levelen van je alchemy nog beïnvloedbaar door de waarde van de potions of hoeveel ingrediënten er in zitten?
Zit nu vooral potions te maken met 2 ingredients, maar misschien gaat het met 3 ingredients harder (meerder effecten enz).
Je komt wel sneller achter nieuwe effecten wanneer je met meerdere ingredienten gaat brouwen. Daardoor level je dan weer sneller. Volgens mij maakt het verder niet echt uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfos
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-10 11:38
SemperFidelis schreef op maandag 28 november 2011 @ 10:48:
BTW ik kom nu meer assassins tegen van DB dan wolven... Het is echt een persoonlijke vendetta geworden, denk dat mijn naam inmiddels wel bekend is in de hogere kringen van de Brotherhood _O-.
Ik heb ze volledig uitgeroeid, empire blij mee, ik blij mee, leuke dragonshout erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacrosSimga
  • Laatst online: 04-07-2022
Kan iemand mij toevallig uitleggen hoe het enchanten van wapens werkt. Ik begrijp er nog steeds weinig van eigenlijk.

Edit: Kon het bovenstaande ook niet vinden binnen dit forum.

Andere vraag: waar kan ik vinden met welke ingredienten ik potions kan maken. Ik ben nu nog maar in whiterun waar ik op me gemakje alle quests doe.

[ Voor 10% gewijzigd door MacrosSimga op 28-11-2011 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren in zo'n dwemer ruin bezig opeens lydia kwijt. Na even rondlopen lag daar opeens haar schild en mace loop nog wat rond zie ik haar dood in het water liggen. Even gedacht om te reloaden maar geen zin om alles opnieuw door te lopen in die ruine dus gewoon een nieuwe follower gehaald. Die was direct een stuk sterker aangezien ik lydia al vanf het begin had en deze nu pas net gekregen had. Was trouwens in markath dat dit gebeurde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
MacrosSimga schreef op maandag 28 november 2011 @ 12:40:
Kan iemand mij toevallig uitleggen hoe het enchanten van wapens werkt. Ik begrijp er nog steeds weinig van eigenlijk.
Dit wil ik ook graag weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 25-10 15:15
Er is een achievement dat je 20 shouts hebt. Ik heb er nu al een hele tijd 16, hoe krijg ik er meer? Als ik bij zo'n muur kom waar een woord op staat, leer ik alleen woorden van een bepaalde shout, maar geen nieuwe shout.

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoUseWhatsoever
xamirz schreef op maandag 28 november 2011 @ 12:42:
[...]

Dit wil ik ook graag weten.
Niet zo heel moeilijk eigenlijk:
Als je ergens een wapen vind met een enchantment erop, ga je naar een arcane enchanter (zo'n bureau) en disenchant je het wapen of armour. Als je dan een niet ge-enchant wapen vind; bijv gewoon een steel dagger, dan ga je naar de arcane enchanter en doe je het volgende:
  • Je selecteert het item dat je wil enchanten; je steel dagger
  • Je selecteert de enchantment die je wilt; bijv. fire damage
  • Je selecteert een soul gem; hoe groter de ziel, hoe hoger de enchantment
  • Je drukt op 'create' en klaar!
Dan hangt het nog van je enchantment level en perks af hoe veel de enchantment daadwerkelijk is.
MacrosSimga schreef op maandag 28 november 2011 @ 12:40:

Edit: Kon het bovenstaande ook niet vinden binnen dit forum.

Andere vraag: waar kan ik vinden met welke ingredienten ik potions kan maken. Ik ben nu nog maar in whiterun waar ik op me gemakje alle quests doe.
Gewoon alle ingredienten eerst los eten; dan krijg je het eerste effect. Daarna mixen en kom je vanzelf achter andere effecten.

[ Voor 26% gewijzigd door NoUseWhatsoever op 28-11-2011 12:50 . Reden: tiepvoudjes ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Enchanting.

Enchanting bestaat uit meerdere delen.

Ten eerste, Disenchanten, bepaalde items met effects kan je disenchanten, dit betekent dat jij zelf die enchant leert te maken(bijv. je hebt een item gevonden met +20% frost resistance, je disenchant dit item, waardoor je vanaf nu op items die nog niet ge enchant zijn deze enchant kan plaatsen(let op je kan niet op elk item elke enchant plaatsen).

Oftewel, in plaats van dat je elk item met een enchant verpatst aan de lokale merchant, disenchant je deze zodat je de enchant kan leren.

Het enchanten zelf, ten eerste zoek je een item uit, waar nog geen enchant op zit, deze staan bij het tabblad ''items''.
Vervolgens ga je naar het tabblad ''Enchants'' en kies je uit de lijst van enchants die je geleerd hebt, welke je op het item wil plaatsen(soms moet de sterkte van de enchant bepaald worden, dit is vooral op wapens zo)
Vervolgens ga je naar het ''Soul gem'' tabblad, hier kies je uit een soul gem met een soul erin, hoe groter de soul, hoe sterker de enchant.

Ten laatste helpen perk ook een hele hoop met de sterkte van enchants, en hoe hoger het level van je enchanting is, hoe sterker de enchants zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
NoUseWhatsoever en Xomick bedankt voor jullie heldere uitleg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacrosSimga
xamirz schreef op maandag 28 november 2011 @ 12:53:
NoUseWhatsoever en Xomick bedankt voor jullie heldere uitleg.
Ik sluit mij hierbij aan. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-10 07:34
Maar waarom zijn er dan silver en golden necklaces/rings? Uiteraard verkoopt de één voor een hogere prijs maar anders dan dat kan je net zo goed de goedkoopste ringen dragen (en enchanten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwildor
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16-04-2021
De patch is uit voor de PS3, eindelijk. Hopen dat hij de lag fixed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
D-rez schreef op maandag 28 november 2011 @ 12:03:
niet als je een level 14 high elf mage bent zonder al te veel armor.
Enige verschil tussen jouw toon en de mijne is dat ik dark elf ben maar ik speel ook full mage zonder enige armor. Gewoon alle punten in magicka stoppen tijdens het levelen en zo snel mogelijk nuttige destruction perks en hogere level destruction spells kopen. Zoals gemeld zijn vooral de fire spells erg nuttig.

Edit: op 1 lastige dragon priest na (de anderen vielen mee tot nu toe) ben ik nog geen moeilijke vijanden tegengekomen in dit spel, eerlijk gezegd. Mijn tweede playthrough wordt moeilijker dan adept dus.

[ Voor 17% gewijzigd door SnoeiKoei op 28-11-2011 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oggy
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-10 17:09
SnoeiKoei schreef op maandag 28 november 2011 @ 13:00:
[...]

Enige verschil tussen jouw toon en de mijne is dat ik dark elf ben maar ik speel ook full mage zonder enige armor. Gewoon alle punten in magicka stoppen tijdens het levelen en zo snel mogelijk nuttige destruction perks en hogere level destruction spells kopen. Zoals gemeld zijn vooral de fire spells erg nuttig.

Edit: op 1 lastige dragon priest na (de anderen vielen mee tot nu toe) ben ik nog geen moeilijke vijanden tegengekomen in dit spel, eerlijk gezegd. Mijn tweede playthrough wordt moeilijker dan adept dus.
Als je armor en wapens wat beter worden, door bijvoorbeeld enchanting en smithing is zelfs expert en master relatief makkelijk. Alhoewel ik moet zeggen als ik één a twee ancients dragons heb die op mij landen terwijl ik in mijn eentje ben. Dat wel soms lastig kan worden. Zelfs met 450+ health, 1200 armor en over 100% magic resistance.

i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• manmetdehamer
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23:32
Gwildor schreef op maandag 28 november 2011 @ 12:58:
De patch is uit voor de PS3, eindelijk. Hopen dat hij de lag fixed.
de lag is volgens mij wel opgelost, alleen ik heb nog steeds bugged quests op de ps3 helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxTox
  • Laatst online: 04-02 09:42
Gisteren de main quest afgemaakt, was gestopt na dat ik
spoiler:
Het Thalmor feest moest spioneren.
Echt een mooi verhaal, zeker als je Oblivion hebt gespeelt en de lore een beetje volgt. Ben nu een level 40 high elf, 100 sneaking en 100 illusion. Restoration bijna 60, one handed bijna 90, ga waarschijnlijk na dat m'n one handed maxed out is m'n two handed en heavy/light armor trainen, of m'n speech. Levelen gaat nu wel heel erg langzaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
NoUseWhatsoever schreef op maandag 28 november 2011 @ 11:06:
[...]

Of pickpocketen en dan 10.000 septims in zijn/haar inventory plaatsen...
je kunt ook gewoon je spullen weggeven. als het geld van de merchant op is.
al wel vaker gedaan als ik weer op de toetsen aan het rammen ben om mijn zooi te verkoopen.
3items onbedoeld voor 0septims te verkopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Proxx schreef op maandag 28 november 2011 @ 13:22:
[...]

je kunt ook gewoon je spullen weggeven. als het geld van de merchant op is.
al wel vaker gedaan als ik weer op de toetsen aan het rammen ben om mijn zooi te verkoopen.
3items onbedoeld voor 0septims te verkopen :P
Of tussendoor 48 uur wachten, dan hebben de merchants weer nieuw geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Conscience NL schreef op maandag 28 november 2011 @ 12:42:
Er is een achievement dat je 20 shouts hebt. Ik heb er nu al een hele tijd 16, hoe krijg ik er meer? Als ik bij zo'n muur kom waar een woord op staat, leer ik alleen woorden van een bepaalde shout, maar geen nieuwe shout.
Gewoon heel erg veel verkennen, elke cave of crypt binnenlopen en clearen, en een beetje geluk hebben. Een enkele Shout Wall staat gewoon buiten, dus die kun je eigenlijk van begin af aan al tegenkomen. Dan hoef je vaak alleen maar een draak te verslaan en je hebt 'm.

Zo had ik al 20 Shouts voordat ik goed en wel klaar was met de main quest. Inmiddels heb ik zo veel Shout Walls gevonden, veelal door exploren, dat ik er al 16 helemaal unlockt heb (dus 3/3 Words). De overige Shouts zitten op 2/3, dus die zal ik binnenkort ook helemaal vol hebben. :)

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris89
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22:25
Ik krijg geen missies meer en heb der maar 33 gedaan... In My Time Of Need was me laatste en nu staat er niks op de kaart meer..... bugje? Heb volgens mij nog neit alles gehad namelijk...

**Al eerder gevraagd maar geen zinnig antwoord gekregen dus vraag het nogmaals!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rone schreef op maandag 28 november 2011 @ 13:32:
[...]

Gewoon heel erg veel verkennen, elke cave of crypt binnenlopen en clearen, en een beetje geluk hebben. Een enkele Shout Wall staat gewoon buiten, dus die kun je eigenlijk van begin af aan al tegenkomen. Dan hoef je vaak alleen maar een draak te verslaan en je hebt 'm.

Zo had ik al 20 Shouts voordat ik goed en wel klaar was met de main quest. Inmiddels heb ik zo veel Shout Walls gevonden, veelal door exploren, dat ik er al 16 helemaal unlockt heb (dus 3/3 Words). De overige vier Shouts zitten op 2/3, dus die zal ik binnenkort ook helemaal vol hebben. :)
Verder kun je Arngeir, de leider van de Greybeards, telkens vragen een locatie van een word op je map te markeren, krijg je een categorie “miscelaneous” quest om dat word te vinden. En als je shouts gebruikt in 1 van de steden, in het bijzijn van burgers, komt er later vaak een courier met een briefje van “a friend” waarin ook een locatie staat aangegeven. Deze quests kunnen leiden naar nieuwe shouts of naar aanvullende words van een shout die je al kent.
Chris89 schreef op maandag 28 november 2011 @ 13:36:
Ik krijg geen missies meer en heb der maar 33 gedaan... In My Time Of Need was me laatste en nu staat er niks op de kaart meer..... bugje? Heb volgens mij nog neit alles gehad namelijk...

**Al eerder gevraagd maar geen zinnig antwoord gekregen dus vraag het nogmaals!
Je hebt WEL zinnig antwoord gekregen, namelijk dat missies helemaal niet op de kaart komen tenzij je ze in je log aanvinkt. En verder krijg je werkelijk overal missies, van boeken, van mensen die je toevallig hoort praten, van guilds, van dingen die je vindt en van plaatsen die je bezoekt dus je doet vast iets fout. Klap die kaart dicht en ga rondkijken! :)

[ Voor 24% gewijzigd door SnoeiKoei op 28-11-2011 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris89
SnoeiKoei schreef op maandag 28 november 2011 @ 13:36:
[...]

Verder kun je Arngeir, de leider van de Greybeards, telkens vragen een locatie van een word op je map te markeren, krijg je een categorie “miscelaneous” quest om dat word te vinden. En als je shouts gebruikt in 1 van de steden, in het bijzijn van burgers, komt er later vaak een courier met een briefje van “a friend” waarin ook een locatie staat aangegeven. Deze quests kunnen leiden naar nieuwe shouts of naar aanvullende words van een shout die je al kent.

[...]

Je hebt WEL zinnig antwoord gekregen, namelijk dat missies helemaal niet op de kaart komen tenzij je ze in je log aanvinkt. En verder krijg je werkelijk overal missies, van boeken, van mensen die je toevallig hoort praten, van guilds, van dingen die je vindt en van plaatsen die je bezoekt dus je doet vast iets fout. Klap die kaart dicht en ga rondkijken! :)
Er komt normaal toch zon quest in je journal maar daar staat dus helemaal niks dus kan niet eens iets selecteren.... moet ik nu maar dom rond gaan rennen??? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
  • Laatst online: 29-09 11:10
Ja dom rond rennen en shouten ;d

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chris89 schreef op maandag 28 november 2011 @ 13:48:
[...]

Er komt normaal toch zon quest in je journal maar daar staat dus helemaal niks dus kan niet eens iets selecteren.... moet ik nu maar dom rond gaan rennen??? |:(
Misschien helpt het ja. Bij mij komen quests veel sneller in m'n journal dan ik ze kan doen... Ik heb geen idee wat je fout doet, maar de ene keer zeg je dat er niks op de kaart staat en de andere keer heb je het over je journal, is ook niet erg duidelijk. Misschien heb je last van een bug, of misschien moet je met NPC's gaan praten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Laatst online: 25-10 09:15

SaN

Chris89 schreef op maandag 28 november 2011 @ 13:48:
[...]

Wat is het laatste dat je voor de mainquest hebt gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seriph
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-10 11:07
Loev schreef op maandag 28 november 2011 @ 12:55:
Maar waarom zijn er dan silver en golden necklaces/rings? Uiteraard verkoopt de één voor een hogere prijs maar anders dan dat kan je net zo goed de goedkoopste ringen dragen (en enchanten)
Ik heb jewellery gebruikt om mijn smithin te levellen en wat centjes te verdienen. Gold Ingots en Silver Ingots zijn voor de rest ook vrij useless.Tenminste in de hoeveelheid dat je ze kan krijgen/minen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
SnoeiKoei schreef op maandag 28 november 2011 @ 13:52:
[...]

Misschien helpt het ja. Bij mij komen quests veel sneller in m'n journal dan ik ze kan doen... Ik heb geen idee wat je fout doet, maar de ene keer zeg je dat er niks op de kaart staat en de andere keer heb je het over je journal, is ook niet erg duidelijk. Misschien heb je last van een bug, of misschien moet je met NPC's gaan praten.
Niets op de kaart EN niets in journal neem ik aan, dus gewoon echt geen quests.

Desnoods op internet zoeken bij wie je quests kan krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
SaN schreef op maandag 28 november 2011 @ 13:54:
[...]

Wat is het laatste dat je voor de mainquest hebt gedaan?
En ben je al bij de College of Winterhold geweest? De Thieves Guild? De Dark Brotherhood?
De Companions dan? Of anders de Imperial Legion of de Stormcloaks?

Als je echt helemaal geen enkele quest in je Journal hebt staan, dan loop je waarschijnlijk alleen maar in of vlakbij Whiterun. Koop een paard en loop over de hele map, desnoods zonder paard. Praat met mensen. Ga ergens naar binnen. Lees boeken. Als je nergens komt vind je ook niets.

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Laatst online: 25-10 09:15

SaN

Quests krijgen is natuurlijk nooit een probleem. Het is eerder vreemd dat hij niet verder kan met de main quest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacrosSimga
[...]

post een paar screenshots van het probleem, beeld helpt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hexta schreef op maandag 28 november 2011 @ 13:55:
[...]

Ik kan me niet voorstellen dat je zonder quests zit, dat moet dan haast wel een bug zijn. De main quest is pas weg uit je journal zodra je 'm volledig uitgespeeld hebt en tegen die tijd ben je op zoveel plaatsen geweest dat je tientallen random quests moet hebben en een behoorlijke lijst bij Misc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 november 2011 @ 12:49:

Ten eerste, Disenchanten, bepaalde items met effects kan je disenchanten, dit betekent dat jij zelf die enchant leert te maken(bijv. je hebt een item gevonden met +20% frost resistance, je disenchant dit item, waardoor je vanaf nu op items die nog niet ge enchant zijn deze enchant kan plaatsen(let op je kan niet op elk item elke enchant plaatsen).
Noteer ook even dat als je iets disenchant zoals +20% Fire Resist je dan Fire Resist% leert. Dus het maakt niet uit of je een 2% Fire Resist item of +90% Fire Resist item disenchant, je krijgt gewoon het "effect" beschikbaar. De % die je krijgt tijdens enchanten ligt -alleen- aan eventuele Enchant Potions, Enchanting Perks en Soul Gem+Soul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hexta schreef op maandag 28 november 2011 @ 13:55:
[...]

Nou d’r zijn genoeg quests te krijgen die automatisch worden gegenereerd, zoals wat ik hierboven zei: Arngeir van de Greybeards. Die geeft (als je al bij hem geweest bent voor de main quest) altijd een quest om een word van een dragon shout te leren, als je hem vraagt of hij nog nieuwe locaties heeft gevonden. Dat kun je natuurlijk makkelijk testen. Verder geeft ieder guild een eindeloos supply aan generieke quests. En als je in een inn gaat vragen of er werk is krijg je in bijna iedere stad een generieke quest om een draak of reus te doden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris89
[...]

Zal het nog eens uitlegg en, de mainquest komen gewoon in je journal te staan en kan je met ¨enter¨ activeren op je map. Hierdoor wordt hij zichtbaar. Nu staat er in me journal geen mainqeust meer...
Me laatste was My Time Of Need en heb maar 33 mainquest gedaan! Dus volgens mij mis het een en ander nog in me mainquest....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chris89 schreef op maandag 28 november 2011 @ 14:09:
[...]

Zal het nog eens uitlegg en, de mainquest komen gewoon in je journal te staan en kan je met ¨enter¨ activeren op je map. Hierdoor wordt hij zichtbaar. Nu staat er in me journal geen mainqeust meer...
Me laatste was My Time Of Need en heb maar 33 mainquest gedaan! Dus volgens mij mis het een en ander nog in me mainquest....
Maar gaat het nou alleen om de main quest line of om ALLE quests? Zie je echt helemaal niks meer staan in je journal? Kun je niet een screenshot posten ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seriph
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-10 11:07
Ik weet wel dat bij mij een aantal quests die meerdere stages hadden begonnen met een quest in het misc rijtje. Bijvoorbeeld join the Imperial Legion begint als een misc quest maar zodra je hebt gebabbeld met je contact persoon komt er een quest chain bij in je Journal. Heb je ook niks meer in je misc lijstje staan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris89
SnoeiKoei schreef op maandag 28 november 2011 @ 14:11:
[...]

Maar gaat het nou alleen om de main quest line of om ALLE quests? Zie je echt helemaal niks meer staan in je journal? Kun je niet een screenshot posten ofzo?
Als je me even uit kan leggen hoe je een screentje kan posten dan zou ik die wel even posten.
Maar ben nu op school dus wordt zowiezo vanmiddag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chris89 schreef op maandag 28 november 2011 @ 14:19:
[...]

Als je me even uit kan leggen hoe je een screentje kan posten dan zou ik die wel even posten.
Maar ben nu op school dus wordt zowiezo vanmiddag.
In het spel op F12 drukken, wordt er een screenshot gemaakt en ergens in je Skyrim-folder opgeslagen. Na afsluiten van Skyrim krijg je een pop-up waarin je er dan nog voor kunt kiezen het screenshot up te loaden naar je Steam-account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:20

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Biersteker schreef op zondag 27 november 2011 @ 15:55:

Die zie je uiteindelijk terug op de plek waar die persoon hoort. (Bijvoorbeeld die hunter van de companions zit uiteindelijk weer in het companion huis. duurde bij mij wel echt een tijd. (zeker nadat ik eerst de laatste quest had gedaan, waarbij ze aangeeft dat ze nog even wil blijven in de dungeon, daarna gaat ze toch mee als je gaat trouwen, maar ze loopt ook meteen weer weg. Na een aantal dagen wachten kwam ik haar weer tegen en dan krijg je ook wedding dialog, en kan je kiezen waar je gaat wonen)
lol, Kben idd met Aela the Huntress getrouwd, en ze was inderdaad terug gegaan naar dat hoofdgebouw van de Companions, ik kon haar daar aanspreken om een huis uit te kiezen om in te wonen. Beetje wazige manier, je zou verwachten dat ze wel even bij de trouwerij was blijven hangen maar ze liep al weg voordat ik zelf weer kon bewegen :P

we wonen nu happily ever after in Sollitude ^)

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FezzFest
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Hmm, de skill Eagle Eye lijkt niet te werken. Als ik aim met mijn boog (linkermuisknop) en vervolgens op block (rechtermuisknop) klik, wordt er niet ingezoomd... Weet niet juist wat ik verkeerd doe (default controls op PC).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
Loev schreef op maandag 28 november 2011 @ 12:55:
Om te verkopen natuurlijk!
Ik boost geen smithing maar maak wel veel golden necklaces. Verkoop je en je krijgt dik geld.

Nog een vraagje, werkt Wabbajack op een Draak? :o
Pagina: 1 ... 38 ... 106 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor al je problemen en technische vragen kun je terecht in: <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1477915">~~~[Multi] Skyrim - Topic voor problemen en (technische) vragen</a>.

Wat betreft de eindeloze spoiler discussies, houdt gewoon rekening met je mede-tweakers.
Een ieder hier is capabel genoeg om zelf te kunnen bepalen of iets een (vette) spoiler is of niet.
Je kan er altijd nog boven zetten waar het over gaat zodat de lezers zelf kunnen bepalen of ze het willen lezen of niet.

Als laatste is er nog de IRC chat over Skyrim: <a href="http://irc.tweakers.net/skyrim">http://irc.tweakers.net/skyrim</a>.