Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuzma Minin
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 28-02 07:53
Verwijderd schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 00:13:
[...]

met die gevangene praten, die opent een luik naar de sewers
Ja, dat doet hij dus niet. Denk dat ik de console er maar bij moet pakken. Of kan dat een quest ook in de war sturen, omdat er dan een 'objective' wordt overgeslagen?

Кузьма Минич Захарьев Сухорукий

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoUseWhatsoever
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14-01-2024
Kuzma Minin schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 12:30:
[...]

Ja, dat doet hij dus niet. Denk dat ik de console er maar bij moet pakken. Of kan dat een quest ook in de war sturen, omdat er dan een 'objective' wordt overgeslagen?
Bij mij stonden die guards nog op de eerste verdieping en kwamen ze pas toen ik op ze schoot. Misschien dus even rondlopen en kijken of je de guards kan vinden, of dat je ze niet toevallig al hebt vermoord...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roodbwoy
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-10-2021

roodbwoy

Senile Developer

Wanneer ik een perk via console verwijder en ergens anders plaats gaat dit dan ten koste van m'n game (achievements enzo?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dtech
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-09 15:37
dtech schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 12:27:
Net getrained met Valkir in het begin van de companions quest, maar nu blijft Lydia hem maar aanvallen! Weet iemand hoe ik haar kan stoppen? :(

Ze loopt dus ook niet meer met me mee enzo, maar ik alleen maar arrows op hem aan het verspillen.
Gefixed met de console :)

Eerst stukje gefast-traveled, vervolgens
code:
1
2
prid 000A2C94
moveto player

prid selecteert een NPC d.m.v. RefID, je kunt dit dus ook gebruiken bij andere followers als je hun RefID opzoekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwildor
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16-04-2021
By Talos!

Afbeeldingslocatie: http://www.virtualshackles.com/img/obligations.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08:58
Volgende week woensdag komt de Zero Punctuation review van Skyrim ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:44
Caelorum schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 12:57:
Volgende week woensdag komt de Zero Punctuation review van Skyrim ^^
Leuk :D Zero Punctuation is zo simpel maar toch zo geniaal.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dakka schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 11:57:
[...]

armor spells zijn bar nutteloos, ik ben 37 en loop rond in archmage robes en kan makelijk een paar klappen en shouts van een draak aan
Non-argument.

Draken doen magic damage en draken zijn daarbij bij lange na niet de sterkste wezens die je kunt bevechten.
Verwijderd schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 11:52:
Hmmm, Ik heb de 17de Skyrim besteld bij gamepro, waarbij de status op voorraad stond.
Gisteren een e-mail gestuurd en kreeg te horen dat er geen voorraad was, en dat hij ook geen zicht had, wanneer er wel voorraad zou komen.

Maar ik zie dat er eigenlijk nergens wat op voorraad is :(
Weten jullie hier misschien meer over?
Ik heb daar de bestelling canceled en op Steam gekocht. Ze blijven maar uitstellen. Gewoon annuleren en elders kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

roodbwoy schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 12:20:
[...]

spoiler:
conjuration lvl 50 en dan kopen bij die conjuration mage in de mage tower. Je kan conjuration extreem snel levelen (net zoals alle andere magic crap) door bij en mob in de buurt de spells te doen.
Conjuration kun je levelen door Soul Trap op een dood lijk te plaatsen (voor elven, Highborn + Soul Trap = ubersnel levelen.) en Illusion door Muffle te spammen en rond te lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
@ Palook. Zoals ItsNotRudy al aangeeft zou ik gewoon je bestelling annuleren en even naar de lokale gameboer gaan OID (Is het IIG goedkoper als steam).

Webshops hebben al sinds de launch leverproblemen.. Zo heb ook ik mijn bestelling bij gamepro (nog voor de release, toen ze mailden dat er geen voorraad meer was) geannuleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHEePYTaGGeRNeP
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-10 21:20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
SnoeiKoei schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 12:22:
[...]

spoiler:
Gewoon een bound item ofzo chain casten terwijl je in de buurt van een hostile mob bent? Gaat dat zoveel sneller dan zonder die mob in de buurt? :o
Zonder mob in de buurt krijg je geen skillups van bound weapons summonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
EnigmaNL schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 13:13:
[...]

Zonder mob in de buurt krijg je geen skillups van bound weapons summonen.
Volgens mij wel want ik heb wel eens randomly een bound item gesummoned en levelde toen :+ . Was IIG geen (Hostile) mob in de omgeving op dat moment..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Chrasher schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 00:31:
[...]

spoiler:
Toen ik met die gevangenen buiten kwam heb ik mezelf afzijdig gehouden en alles alleen maar aangekeken. Heb daardoor verder geen problemen gehad met de guards, alleen dat ze goed op me zouden letten. Uiteindelijk lag heel Markath vol met lijken, alleen die Koning en de Orc zijn volgens mij ontsnapt want die heb ik niet meer teruggevonden.

Toen ik trouwens mijn spullen terugkreeg van die mage, miste ik toch wel een aantal zaken waarvan ik hoop dat het geen gevolgen heeft voor een quests (amulet of Mara). Uiteindelijk heeft die mage ook het loodje gelegd en zowaar had ze een aantal spullen van mij nog bij haar, maar helaas niet de amulet (de vuile slet). Heb alles maar weer teruggevorderd. :D
Oh ik had toen meegeholpen de guards aan te vallen, dat zou het wel zijn. Nouja ik zie wel, misschien moord ik ze allemaal wel uit (als dat kan) of ik ga nog wel een keer de bak in en dump ik eerst al mijn spul wel thuis voor het geval ik moeite heb het terug te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

Kuzma Minin schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 12:30:
[...]

Je moet die dossiers lezen die je zojuist hebt gevonden, eerder update je quest info niet. Open die dingen en dat briefje. Je moet ze wel alle vier hebben opgepakt. Ik was ondertussen helemaal teruggelopen, maar trof een gesloten deur aan.

Was even gaan lezen daar en daarna maar weer teruggelopen. Die guards zijn wel glitched als in dat je ze niet kan pickpocketten en ze je nogal snel detecten. Ik had 0% kans de sleutel af te pakken als lvl 43 pickpocket.

[ Voor 24% gewijzigd door djunicron op 25-11-2011 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:07
roodbwoy schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 12:33:
Wanneer ik een perk via console verwijder en ergens anders plaats gaat dit dan ten koste van m'n game (achievements enzo?)
Die vraag heb ik zelfs op de vorige bladzijde gesteld. En voor zover het antwoord, nee. Dat is geen probleem.
Overigens het beste is dat doen en dan even opnieuw Skyrim opstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-10 13:59
roodbwoy schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 12:25:
Jups... de books worden pas beschikbaar als je de juiste skill-lvl voor de betreffende spel hebt.
Doh! 50 uur speeltijd en dat wist ik dus niet! Thanks :)

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Hydra schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 12:09:
[...]

Met bonus iets van 300 armor ofzo toch? In m'n dragonbone set heb ik toch wel iets van 500 ofzo, zonder shield.
Klopt maar kost jouw wel heel wat heavy armor perks (en 70 heavy armor skill) om dat gewichtloos te krijgen en je krijgt bij Alteration ook nog andere goede bonussen zoals extra bescherming tegen magicka (block en absorb).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloos2
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20-10 13:21
Wat is eigenlijk het voordeel van een Bound boog tov een normale?
Minder gewicht lijkt me, maar ook meer damage ofzo? En kun je er gewoon poison op doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
kloos2 schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 14:00:
Wat is eigenlijk het voordeel van een Bound boog tov een normale?
Minder gewicht lijkt me, maar ook meer damage ofzo? En kun je er gewoon poison op doen?
Meer damage, oneindig veel pijlen en ziet er vet uit :D. Verder werkt hij als een gewone boog.

Je kunt hem uiteraard niet enchanten. Wel kun je hem gratis en automatisch soul trap laten cast op alles waar je op schiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-11-2024

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

Ik heb wat vreemds. Ik krijg geen perks meer bij level up. Ben nu net 36 geworden en ik had er al 2 over (spaarde er best veel) en nu sta ik nog steeds op 2. Iemand dit ook al meegemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
REDFISH schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 14:04:
Ik heb wat vreemds. Ik krijg geen perks meer bij level up. Ben nu net 36 geworden en ik had er al 2 over (spaarde er best veel) en nu sta ik nog steeds op 2. Iemand dit ook al meegemaakt?
Tot level 70 zou je elk level 1 skillpoint moeten krijgen. Spendeer eens een skillpoint en kijk of je daarna bij het volgende level nogsteeds niks krijgt. Anders zou ik handmatig skillpoints aan jezelf geven via console commands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
EnigmaNL schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 14:02:
Meer damage, oneindig veel pijlen en ziet er vet uit :D. Verder werkt hij als een gewone boog.
AFAIK doet hij evenveel damage als een basis deadric bow met daedric arrows, maar later kun je zelf bows smithen die veel meer damage doen natuurlijk. Maar in het begin is het inderdaad redelijk overpowered.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EnigmaNL schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 14:02:
[...]

Je kunt hem uiteraard niet enchanten. Wel kun je hem gratis en automatisch soul trap laten cast op alles waar je op schiet.
Daedric bow is toch 1 damagepunt steker qua base damage? Maargoed, die bound bow is wel een stuk makkelijker te krijgen dan een Daedric bow :)

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Hydra schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 14:13:
[...]

AFAIK doet hij evenveel damage als een basis deadric bow met daedric arrows, maar later kun je zelf bows smithen die veel meer damage doen natuurlijk. Maar in het begin is het inderdaad redelijk overpowered.
Doet meer damage want ook de mystic binding perk van conjuration telt mee samen met de archery perks. Kan helaas nergens een exacte waarde vinden. Doet iig meer damage dan mijn Ebony Bow.

Om een Ebony Bow te maken die beter is dan een Bound Bow als je Archery maxxed hebt en 6 puntjes in Conjuration hebt moet je ook heel wat tijd investering in smithing en enchanting.

[ Voor 15% gewijzigd door EnigmaNL op 25-11-2011 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

XyritZz schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 14:14:
[...]

Daedric bow is toch 1 damagepunt steker qua base damage? Maargoed, die bound bow is wel een stuk makkelijker te krijgen dan een Daedric bow :)
Valt op zich wel mee, je moet alleen smithing omhoog werken + perks en smithing is zeker handig voor het upgraden, deadric hearts zijn helemaal geen probleem je kan ze namelijk blijven farmen bij die deadric altaartjes die her en der verspreid zijn aan de rand van de kaart. Maar met een paar enchants/neck/ring die bow dmg verbeteren merk je er weinig van dat die Bound Bow minder sterk is. Sneak kills + crit is meestal toch instakill. Ooit wel een Deadric Bow gemaakt maar werdt een beetje sjaggo van het arrows shouwen, en ik vergat ze nog weleens...

Trouwens iemand opgevallen dat als je die 30% sneller 'aanspannen' perk neemt je toch even lang moet wachten tot je kan schieten? De animatie lijkt sneller te gaan in het begin maar tot de bow 'maxed' is lijkt even lang te duren.

En even een vraagje, over welke bogen hebben we het dan die je kan maken? Deadric is toch het beste(of ik heb wat gemist?) Ik heb smithing maxed en gebruik een setje voor 15% 'sterkere/betere' smithing skill ofzo maar ik merk geen verschil

[ Voor 10% gewijzigd door prutser001 op 25-11-2011 14:24 ]

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hyptonize schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 11:05:
[...]

Hoe weet je dat? Skyrim is tot nu toe de enige game die deze engine gebruikt.
Fallout 3/NV gebruikt sowieso een variant van deze engine. Console, inventory systeem en itemID systeem komt identiek overeen met Skyrim. Commands van Fallout werken ook in Skyrim voor zover ik heb gezien. Gebruik zelf geen console commands tenzij er iets zwaar gebugged is (bepaalde NV quests bvb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
prutser001 schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 14:22:
[...]
die deadric altaartjes die her en der verspreid zijn aan de rand van de kaart
Die ben ik nog niet tegengekomen :o Is dat wat anders dan de daedric shrines waar je quests krijgt voor een daedric artifact? Zie ik die altaartjes op mijn kompas als ik in de buurt ben?

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08:58
Verwijderd schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 14:28:
[...]
Fallout 3/NV gebruikt sowieso een variant van deze engine. Console, inventory systeem en itemID systeem komt identiek overeen met Skyrim. Commands van Fallout werken ook in Skyrim voor zover ik heb gezien. Gebruik zelf geen console commands tenzij er iets zwaar gebugged is (bepaalde NV quests bvb)
Ze hebben dan ook alleen een aantal subsystemen van de game engine onder hande genomen, onder andere de graphics engine lijkt te zijn herschreven. Daarnaast hebben ze duidelijk ook de AI engine herschreven naar iets wat zo mogelijk nog slechter werkt dan dat het al deed :P
Overall zie ik skyrim dan ook een beetje als Civilization 5. Veel meer potentieel dan de voorlopers, maar duidelijk nog niet dit potentieel waargemaakt.
Toch is het spel bijzonder vermakend en verslavend en ook zoals velen van jullie zouden beamen duidelijk het beste van 2011 ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-10 10:47

D-rez

dexels

Kwam deze net tegen. Vond hem wel de moeite:

[YouTube: http://youtu.be/H5EMDtcSlh4]

[ Voor 9% gewijzigd door D-rez op 25-11-2011 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garagaholic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-10 17:01
Zo, ik ben zo ondertussen wel een beetje uitgelevelled denk ik. Op 't moment l51 en eigenlijk is de content allemaal wel een beetje triviaal op 't moment. Heb een 'battlemage' of 'spellsword', het is mij niet geheel duidelijk wat nu het beste van toepassing is op mijn char :).

Draag heavy armor (Legendary dragonbone) met op alle stukken twee enchants (merendeels magicka/destro enchants en een paar +health) en gebruik een mix van destruction en conjuration (vooral bound swords). Heel soms ga ik voor sword+board, maar dat is eigenlijk alleen ter afwisseling (en een beetje saai, want de damage output is wat laag :+). Dientengevolge heb ik dus smithing, enchanting, conjuration en destruction op 100 en one-handed en heavy armor bijna op honderd. Heavy armor heb ik nog niet op 100 omdat ik een tijdje met de College quest rewards heb gespeeld; mijn enchanting was nog niet op voldoende hoog level om lekker te spelen met heavy armor.. Perks heb ik vooral in de trees die 100 zijn zitten, maar er zitten er ook voldoende in de andere trees (voor bijvoorbeeld magicka regen).

Ik heb vrij vlot Lydia gedropped voor een mage* als follower; die in volledig enchante dragonscale gestopt en probeer zoveel mogelijk staves in haar inventory te droppen. Verder wordt ze eigenlijk vooral als pakezel gebruikt. In den beginne deed ze nog wel vrij veel damage, maar de laatste tijd lijkt ze vooral als een kip zonder kop rond te rennen óf een 2H zwaard uit haar inventory te pakken (pakezel he) en daarmee melee combat te verkiezen boven van op afstand de tegenstand te bombarderen. Ik vind het jammer dat de game niet voorziet in een klein 'keuzemenu' voor een rol die jouw follower kan spelen. Zoals het nu is probeert gewoon iedere follower de zwaarste armor aan te trekken en de grootste twohander te gebruiken. Dat is natuurlijk nogal vreemd als je bewust voor een mage hebt gekozen.
spoiler:
*Mijn follower is Ilia uit de darklight tower :)

In zowel dungeons als daarbuiten kan ik nu gerust als een malle rondrennen en 'spelen' met mijn tegenstanders. Incoming damage is over 't algemeen vrij laag, zeker omdat 't meeste altijd wel physical is. De enige probleemgevallen die ik tegenkom zijn groepen mages die véél lightning damage doen. Meestal staat er dan ook een 'Master Mage' bij en dat zijn toch wel pittige jongens om tegen te vechten ;-). Vaak biedt het summonen van een Dremora Lord dan wel uitkomst, die tankt aardig en doet redelijke damage (en ik vind z'n geschreeuw gewoon erg grappig :+).

Nu heb ik begrepen dat level 50 de 'softcap' is voor Skyrim, terwijl je daarna (duidelijk :P) nog wel doorlevelled. Naar een 'wiskundig' maximum van level 80. Logischerwijs kan ik dus niet ál de perks die er zijn halen, maar het is dus wél mogelijk om een redelijk aantal verschillende speelstijlen voor één char te hebben. Het opnieuw doorspelen op laag level trekt me dan ook niet zo.

Doen mensen dit opnieuw levellen vooral om ook andere keuzes te maken (als in; roleplaying), of écht om andere specs te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SnoeiKoei schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 14:31:
[...]

Die ben ik nog niet tegengekomen :o Is dat wat anders dan de daedric shrines waar je quests krijgt voor een daedric artifact? Zie ik die altaartjes op mijn kompas als ik in de buurt ben?
Ik ken ze ook niet, misschien worden de Necromancer plekjes bedoeld, die ben ik wel tegen gekomen. Altaar beschermd door 1 of 2 vrij zwakke Necromancers met vrijwel altijd een Daedric Heart.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

SnoeiKoei schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 14:31:
[...]

spoiler:
Je ziet meestal 1 altaar met 2 'deadric guards' daar pak je sleutels van en dan kun je een deur openen met nog 2 'deadric guards' dus dat zijn meestal 4 hearts per ?48? uur? Opzich goed te doen ik heb op die manier zo'n 16 hearts bijelkaar geraapt, Lydia kon ze wel alleen aan, anders Shadowmere ook wel :P.

Alle Deadric dingen zitten een beetje buiten 'bewoonde' gebieden, of dit nou 1 specifiek altaar was of dat ik deze al eerder tegen gekomen was weet ik zo 123 niet. Ik had ook eerder al quests waar ik Deadric tegenkwam voordat mijn smithing op 80 zat had ik al 10 hearts (later nog een keer de hele deadric set moeten maken omdat je om de 1 of andere stomme reden niet je 2de enchant erbij kan zetten?)

Ben je gefocused op 1H+Shield+Heavy Armor dan ben je met een deadric setje bijna onverwoestbaar zeker met een beetje block perks. 5-6 mobs zouden geen probleem mogen zijn.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
garagaholic schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 14:34:
Doen mensen dit opnieuw levellen vooral om ook andere keuzes te maken (als in; roleplaying), of écht om andere specs te spelen?
Ik heb zelf sterk de behoefte om een 'sneaky' thief te maken, gewoon omdat de skills daarvoor (light armor, archery, sneak, pickpocket) niet echt overeen komen met wat ik nu heb (heavy armor, onehanders). Ik gebruik nu m'n bow best veel. Hoewel 'ie niet erg veel damage doet is het wel handig, gewoon omdat je mages e.d. neer kan schieten zonder dat je naar ze toe moet lopen :P De "schiet alles aan gort wat je tegenkomt" gamemode trekt me ook wel.

En daarna wil ik nog een mage beginnen die echt niks met heavy armor doet, dus eens zien of ik kan overleven met puur cloth en magie. Vooral in 't begin is dat waarschijnlijk wel wat lastig, maar dan leun ik vooral zwaar op enchanting.

Oftewel; ik ben al 50 uur bezig met m'n huidige heavy armor / dual wield character en kan dan nog een keer 2 playthroughs doen met een thief en een mage :P En dan ook met alle perks die die speelstijlen extra efficient maken.

[ Voor 10% gewijzigd door Hydra op 25-11-2011 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Wat doen jullie trouwens met Thalmor als jullie die tegen komen? Ik probeer ze altijd af te maken. Als ik ze buiten tegen kom gaan ze er altijd aan en in de steden probeer ik het altijd te doen zonder veel "collateral damage" te maken. In Markarth heb ik er ook een paar sneaky om het leven gebracht. Helaas zag een guard het een keer dus die moest het ook afleggen. Geen witnesses :D

Sommige van die named thalmor lui kunnen niet dood :(

Helaas zijn er geen quests voor het uitroeien van die klojo's :(

[ Voor 5% gewijzigd door EnigmaNL op 25-11-2011 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

prutser001 schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 14:38:
[...]

spoiler:
Je ziet meestal 1 altaar met 2 'deadric guards' daar pak je sleutels van en dan kun je een deur openen met nog 2 'deadric guards' dus dat zijn meestal 4 hearts per ?48? uur? Opzich goed te doen ik heb op die manier zo'n 16 hearts bijelkaar geraapt, Lydia kon ze wel alleen aan, anders Shadowmere ook wel :P.

Alle Deadric dingen zitten een beetje buiten 'bewoonde' gebieden, of dit nou 1 specifiek altaar was of dat ik deze al eerder tegen gekomen was weet ik zo 123 niet. Ik had ook eerder al quests waar ik Deadric tegenkwam voordat mijn smithing op 80 zat had ik al 10 hearts (later nog een keer de hele deadric set moeten maken omdat je om de 1 of andere stomme reden niet je 2de enchant erbij kan zetten?)

Ben je gefocused op 1H+Shield+Heavy Armor dan ben je met een deadric setje bijna onverwoestbaar zeker met een beetje block perks. 5-6 mobs zouden geen probleem mogen zijn.
spoiler:
Die plek met die 4 Daedric en die sleutels is 1 bepaald iets, niet overal. Dagons Shrine oid. Om 2x Enchants te zetten moet je beide enchants kiezen in 1x en de juiste Perk hebben
EnigmaNL schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 14:45:
Wat doen jullie trouwens met Thalmor als jullie die tegen komen? Ik probeer ze altijd af te maken. Als ik ze buiten tegen kom gaan ze er altijd aan en in de steden probeer ik het altijd te doen zonder veel "collateral damage" te maken. In Markarth heb ik er ook een paar sneaky om het leven gebracht. Helaas zag een guard het een keer dus die moest het ook afleggen. Geen witnesses :D

Helaas zijn er geen quests voor het uitroeien van die klojo's :(
Vuile racist :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Nee ik dood gewoon de agressor. Zij hebben Skyrim zelf aangevallen en verbieden Talos! Kan ik als Nord natuurlijk niet laten gaan!

Thalmor zijn trouwens zelf racisten, ze vinden het elfenras superieur :D

[ Voor 12% gewijzigd door EnigmaNL op 25-11-2011 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 14:51:
[...]

spoiler:
Die plek met die 4 Daedric en die sleutels is 1 bepaald iets, niet overal. Dagons Shrine oid. Om 2x Enchants te zetten moet je beide enchants kiezen in 1x en de juiste Perk hebben
spoiler:
Mehrunes Dagon? Ben nog bezig met de quest om zijn razor te fixen voor die gast van het mythic dawn-museum in Dawnstar. Neem aan dat ik daar dan vanzelf wel een keer heen moet, vroeg of laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoD85
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15-08 02:53
Ik heb gisteren een aantal vampieren aangepakt (level 10). De 'master' vampire was een pushover, maar een vampire thrall in de volgende kamer heeft me tot drie keer toe volledig afgemaakt. Komt dat wel vaker voor? Ik vond het teleurstellend dat de grote 'named' mob niet de grote finale is van een dungeon..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SnoeiKoei schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 14:56:
[...]

spoiler:
Mehrunes Dagon? Ben nog bezig met de quest om zijn razor te fixen voor die gast van het mythic dawn-museum in Dawnstar. Neem aan dat ik daar dan vanzelf wel een keer heen moet, vroeg of laat.
Ja, als je die quest hebt gedaan, spawnen daar buiten het gebouw 2 en binnen nog 2. Elke 48uur. En in het gebouw zelf ligt 4k+ aan loot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SnoeiKoei schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 14:56:
[...]

spoiler:
Zou je me in een spoiler tagje willen vertellen waar ik die quest kan triggeren? Is dat in het museum zelf, want daar heb ik wel een uitnodiging voor gekregen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XyritZz schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 15:09:
[...]

Zou je me in een spoiler tagje willen vertellen waar ik die quest kan triggeren? Is dat in het museum zelf, want daar heb ik wel een uitnodiging voor gekregen :).
spoiler:
Als je naar Dawnstar Museum loopt wordt je voor de deur al aangesproken door een vage mage gast. Naamt begint met de S volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janus_freggel
  • Laatst online: 21-10 13:23
wat is het max level nou? ik zie net 51 voorbij komen, was toch 50?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

janus_freggel schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 15:11:
Zie http://www.uesp.net/wiki/Skyrim:Leveling#Maximum_Level
Past level 50, leveling up happens much more slowly. The theoretical level cap (maximum level) is level 81, reached by increasing all skills to 100.(tested with player.advskill console cheat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Level 50 is de softcap van het levelen en als ik me niet vergis is 81 het max wat je kan halen (dan heb je alles op 100)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-01-2022
Er is een soort soft-cap van 50. Daarna kan je nog doorlevelen maar is het veel langzamer. De echte cap ligt op 80 dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

80 is het maximale level, ik zie alleen niet helemaal hoe je van 50 naar 80 gaat komen omdat het vanaf lvl 50 extreem langzaam zou gaan (ergens gelezen) en wat je dan aan het doen bent ingame om dit voorelkaar te krijgen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Altijd leuk om zoveel reacties te zien op dezelfde tijd. Zitten we met ze allen naar dit topic te staren totdat er een nieuwe post komt, en dan meteen reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Metalkai schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 15:14:
Altijd leuk om zoveel reacties te zien op dezelfde tijd. Zitten we met ze allen naar dit topic te staren totdat er een nieuwe post komt, en dan meteen reageren.
En dan ook zo van, snel posten dan ben ik de eerste xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

Als er dan toch even vol op aandacht is voor deze thread:

Is het comfortabel spelen van eindcontent te doen zonder enchanting / smithing? Ik vind beide systemen niet zo interessant en wil er eigenlijk maar weinig aandacht aan besteden.

Momenteel kom ik overal sluipend met boog wel doorheen. Maar ik kom toch ook wel tegenstanders tegen waar ik echt niet lang kan komen, maar goed, slechts lvl 17 nog.

spoiler:
zo kwam ik een drietal Darven bollen in één kamer tegen, dat gaat dus niet. Één per keer lukt wel, maar twee gaat em niet worden.

Daarnaast, doet een level in een skill nog iets buiten de perks om? Volgens mij maakt het b.v. met pickpocket / sneak geen donder uit of je nou level 40 of 45 bent. Gaat het echt alleen om de perks die je kunt unlocken en dus alleen om een progressie iedere 10 levels?
Met smithing / enchanting / alchemy ongeveer hetzelfde dus, requirements zijn toch ook alleen een minimale skill van X0 levels om iets te kunnen maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronnyrr
  • Laatst online: 16-02-2024
Ben opnieuw begonnen vandaag met Skyrim.
Was de eerste keer begonnen met een Dark Elf, puur op magica. Vond het na een poosje toch verspilling van me tijd en besloot opnieuw te begonnen puur omdat ik het spel nog een keer helemaal wil ervaren op een goede manier. Ben dus net opnieuw begonnen met een Nord.

Maar wat zijn dingen die handig zijn om te trainen? Iemand tips? Dit is mijn eerste Elder Scrolls deel dat ik speel btw. Heb ik dit topic al gelezen dat Smithing trainen een hele goede is? Verder ben ik van plan nu meer voor Archery en One-Handed met Heavy Armor te gaan. Goede keuze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Laatst online: 30-04 13:43
Wapens die ik vind zijn tot nu toe beter dan de wapens die ik maak, maar de combinatie zal wel nog beter zijn, als ik gevondne wapens verder enchant zijn ze echt erg goed.
Maar je hebt ook speciale winkels waar je al betere wapens enzo kan kopen.
Smithing ed zal niet nodig zijn als je dat niet leuk vindt.

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Die QD mod is wel gaaf. al een hele verbetering.. Maar eh.. ik mis nog steeds 1 essentieel ding.. Kunnen sorteren op een kolom (gewicht e.d.)... :( Of kan dit wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ronnyrr schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 15:38:
Ben opnieuw begonnen vandaag met Skyrim.
Was de eerste keer begonnen met een Dark Elf, puur op magica. Vond het na een poosje toch verspilling van me tijd en besloot opnieuw te begonnen puur omdat ik het spel nog een keer helemaal wil ervaren op een goede manier. Ben dus net opnieuw begonnen met een Nord.
Waarom is Dark Elf mage geen goede manier en Nord wel? :X Gaat er toch om wat je het leukste vindt, alles is "goed" zolang het werkt (en dark elf mage kan prima werken, weet ik uit ervaring).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hexta schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 15:38:
Wapens die ik vind zijn tot nu toe beter dan de wapens die ik maak, maar de combinatie zal wel nog beter zijn, als ik gevondne wapens verder enchant zijn ze echt erg goed.
Maar je hebt ook speciale winkels waar je al betere wapens enzo kan kopen.
Smithing ed zal niet nodig zijn als je dat niet leuk vindt.
Uiteindelijk is er een soort exploit, je kan armor enchanten met +xx% Alchemy, en dan een potion van +xx% Enchanting maken, dus dat drijft elkaar steeds hoger.
Darth Malak schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 15:43:
Die QD mod is wel gaaf. al een hele verbetering.. Maar eh.. ik mis nog steeds 1 essentieel ding.. Kunnen sorteren op een kolom (gewicht e.d.)... :( Of kan dit wel?
Hij kan volgens mij nog niet sorteren nee, kwestie van tijd ;)

En ik hoop dat ze die mock-up die op de officiele forums staat snel implementeren die zag er echt goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
SnoeiKoei schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 15:44:
[...]

Waarom is Dark Elf mage geen goede manier en Nord wel? :X Gaat er toch om wat je het leukste vindt, alles is "goed" zolang het werkt (en dark elf mage kan prima werken, weet ik uit ervaring).
Ras maakt eigenlijk geen hol uit. Je hebt een (vrijwel) nutteloze racial en elk ras begint met een hoger skill level voor sommige skills maar verder maakt het niks uit. +10 destruction bijvoorbeeld is grappig maar die 10 haal je zo in! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EnigmaNL schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 15:47:
[...]

Ras maakt eigenlijk geen hol uit. Je hebt een (vrijwel) nutteloze racial en elk ras begint met een hoger skill level voor sommige skills maar verder maakt het niks uit. +10 destruction bijvoorbeeld is grappig maar die 10 haal je zo in! :D
Precies wat ik zeg, zolang je merkt dat het werkt is het een goede keuze en ga je eigenlijk nooit mis. En of het werkt komt meer door je speelstijl dan door de ras/combatmethode-keus.

[ Voor 7% gewijzigd door SnoeiKoei op 25-11-2011 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarrean
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 15-09 10:56
Ik ben van plan om nog een keer opnieuw te beginnen met een sneaky build, liefst met daggers.

Is dit al vanaf het begin viable? of moet je eerst je sneak hoog genoeg krijgen met de boog en one-hand met dual wield oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf
  • Laatst online: 10-10 09:36

nhimf

Lekker belangrijk allemaal

SnoeiKoei schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 15:48:
[...]

Precies wat ik zeg, zolang je merkt dat het werkt is het een goede keuze en ga je eigenlijk nooit mis. En of het werkt komt meer door je speelstijl dan door de ras/combatmethode-keus.
Volgens mij zijn die bonussen juist bedoeld voor het begin. Zodat je een wat makkelijkere start hebt en niet zozeer om op level 50 ook een mega voordeel hebt.
Als ze dat willen dan zou de bonus moeten mee levellen oid anders zou het in het begin een zwaar overpowered iets zijn.

Is het niet zo dat een bonus als +10 destruction cumulatief is? En dat je dus 110 destruction kan hebben?

Ik stink niet, ik ruik gewoon anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rone
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
prutser001 schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 14:22:
[...]

En even een vraagje, over welke bogen hebben we het dan die je kan maken? Deadric is toch het beste(of ik heb wat gemist?)
Ja, de Daedric Bow doet de meeste damage.
Ik heb smithing maxed en gebruik een setje voor 15% 'sterkere/betere' smithing skill ofzo maar ik merk geen verschil
Nee, er staat duidelijk 'Weapons and armor can be improved xx% better' en niet 'Weapons and armor can be crafted xx% better'. Dus je merkt alleen verschil bij het verbeteren van weapons en armor, respectievelijk bij een Grindstone of Workbench.

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronnyrr
SnoeiKoei schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 15:44:
[...]

Dat is niet wat ik bedoelde, ik bedoelde meer dat Mage, hoe verder ik in het spel vorderde toch in mijn ogen niet een erg leuke manier van spelen is. Een aangezien ik al mijn skill points al op Destruction en Conjucturation had gezet vond ik het een betere keus om opnieuw te beginnen met iets waar ik wel het hele spel elke uithoek van het spel mee wil en kan doorzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Ronnyrr schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 16:04:
[...]

Dat is niet wat ik bedoelde, ik bedoelde meer dat Mage, hoe verder ik in het spel vorderde toch in mijn ogen niet een erg leuke manier van spelen is. Een aangezien ik al mijn skill points al op Destruction en Conjucturation had gezet vond ik het een betere keus om opnieuw te beginnen met iets waar ik wel het hele spel elke uithoek van het spel mee wil en kan doorzoeken.
Zit nu met hetzelfde gevoel.. pure mage.. smithing e.d. en andere leuke toevoegingen die heavy armor gebruikers wel hebben zijn niet van toepassing op een mage.. Ik heb echt een astrounach nodig om zwaardere gevechten uberhaupt te overleven en MOET lydia bij me hebben omdat ik anders helemaal niets kan dragen. 65 in desctruction maar ondanks dat doet destruction erg weinig damage ondanks dat ik daar behoorlijk wat perks in heb zitten. Nadeel is dat bij veel magic en ook shouts lydia meteen echt dood ligt omdat ze erdoor geraakt wordt.. Die wil ik dus het liefste meteen kwijt.. Die muts.. :(

Met m'n huidige lvl 27 gaat het levelen te langzaam om snel maar veel in stamina te gaan stoppen nu om wel iets mee te kunnen nemen. Smithing zou nog wel iets kunnen zijn voor light armor maar zoals ik al zei. moet ik vaak alle ores e.d. maar droppen omdat ik continue tegen max gewicht aanzit.

[ Voor 6% gewijzigd door Darth Malak op 25-11-2011 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:52
Wat is een goede manier om aan de enorme hoeveelheid soul gems te komen om enchanting te levelen? Heb er nu al 70 doorheengejaagd ofzo, en dat was mijn hele voorraad :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bosmonster schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 16:39:
Wat is een goede manier om aan de enorme hoeveelheid soul gems te komen om enchanting te levelen? Heb er nu al 70 doorheengejaagd ofzo, en dat was mijn hele voorraad :(
Quest doen voor Azura, krijg je een soul gem die herbruikbaar is. Nadeel, je moet hem tussen 2 enchantments natuurlijk wel weer vullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronnyrr
Darth Malak schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 16:30:
[...]

Zit nu met hetzelfde gevoel.. pure mage.. smithing e.d. en andere leuke toevoegingen die heavy armor gebruikers wel hebben zijn niet van toepassing op een mage.. Ik heb echt een astrounach nodig om zwaardere gevechten uberhaupt te overleven en MOET lydia bij me hebben omdat ik anders helemaal niets kan dragen. 65 in desctruction maar ondanks dat doet destruction erg weinig damage ondanks dat ik daar behoorlijk wat perks in heb zitten. Nadeel is dat bij veel magic en ook shouts lydia meteen echt dood ligt omdat ze erdoor geraakt wordt.. Die wil ik dus het liefste meteen kwijt.. Die muts.. :(

Met m'n huidige lvl 27 gaat het levelen te langzaam om snel maar veel in stamina te gaan stoppen nu om wel iets mee te kunnen nemen. Smithing zou nog wel iets kunnen zijn voor light armor maar zoals ik al zei. moet ik vaak alle ores e.d. maar droppen omdat ik continue tegen max gewicht aanzit.
Inderdaad dus ook precies waar ik tegenaan liep! Echter was ik iets minder ver op lvl 21. Maar vond het een goede reden, in mijn ogen om opnieuw te beginnen!

Maar nou is mijn vraag wat is een mooie combinatie om mee te vechten, zoals ik al aangaf wil ik nu eigenlijk gaan voor One-Handed, Heavy Armor en Archery daarbij. Is dit een keuze die aan te raden is of hebben mensen betere tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
SnoeiKoei schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 16:44:
[...]

Quest doen voor Azura, krijg je een soul gem die herbruikbaar is. Nadeel, je moet hem tussen 2 enchantments natuurlijk wel weer vullen.
Black soul gems heb ik er al een berg van. Maar dat schiet niet op natuurlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bosmonster schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 16:45:
[...]

Black soul gems heb ik er al een berg van. Maar dat schiet niet op natuurlijk :P
Ik heb het niet over black soul gems maar over azura's star.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Mjah, hervulbare gems schiet niet echt op, dan ben ik het hele weekend bezig om enchanting naar 100 te krijgen..

Grr, krijg ineens een Elder Dragon op mn dak... die schopt mn kont op level 37..

[ Voor 27% gewijzigd door Bosmonster op 25-11-2011 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03-10 15:43
Bosmonster schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 16:48:
Mjah, hervulbare gems schiet niet echt op, dan ben ik het hele weekend bezig om enchanting naar 100 te krijgen..

Grr, krijg ineens een Elder Dragon op mn dak... die schopt mn kont op level 37..
het chargen van wapens gaat je enchantment ook van omhoog.
ik weet alleen niet waaron je een wapen soms niet kunt chargen, weet iemand anders dat wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
ArgantosNL schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 16:52:
[...]

het chargen van wapens gaat je enchantment ook van omhoog.
ik weet alleen niet waaron je een wapen soms niet kunt chargen, weet iemand anders dat wel.
Misschien heb je een specifieke gem nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Ok, Elder Dragon is dood, terug naar enchanting :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jarrean schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 15:55:
Ik ben van plan om nog een keer opnieuw te beginnen met een sneaky build, liefst met daggers.

Is dit al vanaf het begin viable? of moet je eerst je sneak hoog genoeg krijgen met de boog en one-hand met dual wield oid?
Ik ben direct begonnen met sneaky sneaky zijn, en dat is niet alleen viable, dat is bokking overpowered :+
je bent al zeer snel sneak 50, en de damage multipliers blijven maar komen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03-10 15:43
Metalkai schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 16:56:
[...]

Misschien heb je een specifieke gem nodig.
is er een verschil dan al je wapens de chargen, ik dacht dat het niks uit maakte.
op dat zelfde moment kon ik een ander wapen wel chargen en ik had een paar verschillende gems bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garagaholic
  • Laatst online: 01-10 17:01
Heb je er niet nog een hele zooi lege liggen? Ik dacht ook dat ik er doorheen was, bleek dat ik nog vele tientallen legen had, maar die zie je niet in de lijst staan wanneer je aan de arcane enchanter staat :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leedbek
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12:18

Leedbek

Luuk Luchtloper

Kopen bij merchants (alchemists, court wizards), jatten in diezelfde winkels, College of Winterhold of op zoek gaan naar necromancer dungeons, die dragen ze vaak bij zich en laten ze ook vaak slingeren.

Ik heb niet veel moeite om petty soul gems te vinden. Vervolgens zijn ze eenvoudig te vullen met souls van mudcrabs, wolves, skeevers etc.

Ik heb mijn enchanting enorm opgekrikt door als een gek iron daggers te sparen of te craften, die te enchanten met een turn undead enchantment (levert veel geld op, zo'n 600 gold per dagger) en een petty soul gem. Kassa!

Klaar voor de steroorlogen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Leedbek schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 17:27:
Kopen bij merchants (alchemists, court wizards)
Dat. Iron dagger smithen, enchanten met absorb health, en dan verkopen aan de vendors. Dan heb je de kosten er vrijwel helemaal uit ook. Ik kocht toen ik nog enchanting aan 't levellen was echt elke petty, lesser of common soul gem die ik kon vinden.

[ Voor 15% gewijzigd door Hydra op 25-11-2011 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-10 21:13

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Die azur star quest moet je dan ook ff doen :)

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Wat is een beetje een handig systeem om als pure mage je soulgems te vullen. Nu cast ik soultrap, maar dan moet er iemand binnen een vrij korte tijd doodgaan. Wapens kan ik ook enchanten met zoiets dergelijks, maar die gebruik ik niet. Een staff zou leuk zijn, maar die heb ik nog niet gezien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Soultrap duurt één minuut... da's vrij lang toch?

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga straks mijn gear even upgraden en enchanten. Endgame gear iig. Ik ga gewoon de meest normale methode gebruiken, beste smith/enchant potions gebruiken en een alchemy/smith setje. Geen cirkelfuck voor zieke enchants die de game in godmode zetten. Gister mn laatste craft skill tot 100 gekregen, dus nu is het er tijd voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xedev
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-10-2024
Ik heb enorm veel lol met een mage met een shield en de runemaster perk :), aanrader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris89
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16:15
Zo we hebben weer eens last van een bug....
Season Unending - Negotiate a truce

We hebben hem maar weer opgelost met de console....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
  • Laatst online: 16:14
En toen deed de Become Ethereal-shout ineens heel gek :+

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/aXd5yl.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Melkunie schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 18:26:
En toen deed de Become Ethereal-shout ineens heel gek :+

[afbeelding]
Modern Art!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fly-guy schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 17:43:
Wat is een beetje een handig systeem om als pure mage je soulgems te vullen. Nu cast ik soultrap, maar dan moet er iemand binnen een vrij korte tijd doodgaan. Wapens kan ik ook enchanten met zoiets dergelijks, maar die gebruik ik niet. Een staff zou leuk zijn, maar die heb ik nog niet gezien...
Weet niet hoe lang je speelt maar ik had al een staf binnen mijn eerste 2 uur speeltijd. Staves zijn automatisch al Enchanted (1handed wapen dat 1 soort spreuk cast tegen kosten van Soul Gems)
Staves zijn niet erg relevant, er zitten maar 1-2 nuttige in het spel en de enige upside is dat je met 1 hand je eigen mana verbruikt en met de andere Souls, dus je kunt langer door als dit nodig is. Je mist dan wel de stuns van dualcasting, dus ik vind het zelf maar niets.
MrVegeta schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 17:44:
Soultrap duurt één minuut... da's vrij lang toch?
Ja. Behalve een Dragon of Dragonpriest sterft vrij weinig boven de 60s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Verwijderd schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 18:45:
[...]
Ja. Behalve een Dragon of Dragonpriest sterft vrij weinig boven de 60s.
Dan cast je het wanneer de mob op 10% hp zit 8)

Ik zou het wel handig vinden als ik de HP bar van mijn paardje en compagnon kon zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrVegeta schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 18:53:
[...]

Dan cast je het wanneer de mob op 10% hp zit 8)

Ik zou het wel handig vinden als ik de HP bar van mijn paardje en compagnon kon zien...
Moet je over ze heen hoveren met je cursor... ik gebruik Healing Hands vaak wanneer ik zie dat Lydia weer wil gaan zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bioman
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 16:36
Fly-guy schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 17:43:
Zelf heb ik aan Lydia een soultrap wapen (mace of Bolag is er een bijvoorbeeld) gegeven, zolang zij genoeg lege soulgems op voorraad heeft en geschikte vijanden tegenkomt worden ze aardig snel gevuld >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Delibel schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 19:00:
[...]

Zelf heb ik aan Lydia een soultrap wapen (mace of Bolag is er een bijvoorbeeld) gegeven, zolang zij genoeg lege soulgems op voorraad heeft en geschikte vijanden tegenkomt worden ze aardig snel gevuld >:)
Zodat ik dat eerst ook op lagere levels. Een of ander klote 1hander gevonden met 4sec Soul Trap. Toen alle Gems tot Common op haar gedumpt. Toen ik uiteindelijk aan enchanten begon op Lv30 oid had ik er een stuk of 180.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buster01
  • Laatst online: 30-05 14:52
Ik heb een dagger en die wil ik naar legendary maken maar ik kan maar 1x upgraden hoe kan dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rone
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
buster01 schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 19:44:

Ik heb een dagger en die wil ik naar legendary maken maar ik kan maar 1x upgraden hoe kan dit?
Hier al eens gekeken? http://www.uesp.net/wiki/Skyrim:Smithing

[ Voor 4% gewijzigd door Rone op 25-11-2011 20:10 ]

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

buster01 schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 19:44:
Je kan ook maar 1x iets door de Grindstone halen. Hoe het eruit komt ligt aan je skill/perks in smithing en welke potions je gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buster01
Ik weet het al moet ff 100 smithing krijgen... IRON DAGGER IRON DAGGER!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HgnX
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-07-2024
91 is genoeg kerel , tenzij je dragon wil fixen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buster01
Mehrunes' Razor is echt een heel goed wapen.. ik zal iedereen aanbevelen om die te halen instant kill :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qanar
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-05-2019
Ugh... verloren gelopen in Nchuand-Zel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Verwijderd schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 20:13:
[...]

Je kan ook maar 1x iets door de Grindstone halen. Hoe het eruit komt ligt aan je skill/perks in smithing en welke potions je gebruikt.
Je kan een lagere enhancement wel verhogen als je hogere skill hebt. Ik heb Smithing gloves, en die was ik laatst vergeten, toen had ik iets exuicite gemaakt terwijl ik superior kan, met de gloves aan kon ik het nog een keer enhancen.

Was wel armor weet niet of het met wapens ook kan

[ Voor 5% gewijzigd door Bulls op 25-11-2011 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nixadus
  • Laatst online: 16-04-2024
Even iets over transmute:

Het kan zijn dat ik gek ben, maar volgens mij heb je maar één Iron Ore nodig en kun je ongelimiteerd transmuten. Oftewel eerst Silver en dan Gold. heb dat een half uur gedaan en zo'n 200 silver en gold ores gemaakt. En daarmee dus weer sieraden. En die dus verkopen. Levert echt een hoop geld op.

Is dit nu de bedoeling van de spell of is het gewoon een glitch/bug? Als dan ga ik hier nog even goed van profiteren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nixadus schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 20:31:
Even iets over transmute:

Het kan zijn dat ik gek ben, maar volgens mij heb je maar één Iron Ore nodig en kun je ongelimiteerd transmuten. Oftewel eerst Silver en dan Gold. heb dat een half uur gedaan en zo'n 200 silver en gold ores gemaakt. En daarmee dus weer sieraden. En die dus verkopen. Levert echt een hoop geld op.

Is dit nu de bedoeling van de spell of is het gewoon een glitch/bug? Als dan ga ik hier nog even goed van profiteren ;)
Ik snap niet helemaal wat je bedoelt? Je kunt elke iron ore omzetten naar gold ja...dat is zoals transmute werkt. Maar als je 200 wilt hebben zul je toch eerst 200 iron ores moeten hebben. Ik gebruik het ook voor sieraden te maken, hoewel ik vaak silver ingots maak omdat je voor gold vaak (of alleen maar?) flawless edelstenen kunt gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nixadus
  • Laatst online: 16-04-2024
Trouwens, sinds level 15 deze: Oblivion:Sanguine Rose. Die cast een ideale fighter tegen casters, te weten: Dremora Kynmarcher

Heeft mij heel erg vaak heel erg goed geholpen ;)
Pagina: 1 ... 35 ... 106 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor al je problemen en technische vragen kun je terecht in: <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1477915">~~~[Multi] Skyrim - Topic voor problemen en (technische) vragen</a>.

Wat betreft de eindeloze spoiler discussies, houdt gewoon rekening met je mede-tweakers.
Een ieder hier is capabel genoeg om zelf te kunnen bepalen of iets een (vette) spoiler is of niet.
Je kan er altijd nog boven zetten waar het over gaat zodat de lezers zelf kunnen bepalen of ze het willen lezen of niet.

Als laatste is er nog de IRC chat over Skyrim: <a href="http://irc.tweakers.net/skyrim">http://irc.tweakers.net/skyrim</a>.