• LikeAKing
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-08-2024
Hm perks? Heb weinig idee hoe dat zit bij die level up menu. Best uitgebreid.
Voor een woodelf, stamina, magicka of health, wat kan ik het beste upgraden? Ben net level 2 geworden :P

• Gwildor
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16-04-2021
LikeAKing schreef op donderdag 24 november 2011 @ 14:40:
[...]

Ah ik dacht juist meer in sneaking en assassinating, sneaken en stealth geen idee wat het precies is nog, maar het klinkt tof. Pijl en boog.. is dat niet zwakjes? duurt lang voordat je schiet, weinig damage, steeds ammo kopen, meer skill nodig om mensen te raken etc. :+
Behalve wat Metalkai al zegt, vergeet niet dat je dankzij perks ook nog een sneak bonus van 3.0 krijgt en je ook de tijd met 50% kan laten vertragen. Buiten dat ben je natuurlijk ook op afstand, dus kun je wel een aantal pijlen afschieten voordat je vijand uberhaupt je ook maar kan raken met zijn zwaard.

• Gwildor
LikeAKing schreef op donderdag 24 november 2011 @ 14:46:
Hm perks? Heb weinig idee hoe dat zit bij die level up menu. Best uitgebreid.
Voor een woodelf, stamina, magicka of health, wat kan ik het beste upgraden? Ben net level 2 geworden :P
Eerst gewoon lekker op health. Als je je stamina gaat gebruiken voor je archery (voornamelijk later met de steady hand perks) of je merkt dat je inventory vol begint te raken kan je gaan levelen op stamina.
LikeAKing schreef op donderdag 24 november 2011 @ 14:40:
[...]

Ah ik dacht juist meer in sneaking en assassinating, sneaken en stealth geen idee wat het precies is nog, maar het klinkt tof. Pijl en boog.. is dat niet zwakjes? duurt lang voordat je schiet, weinig damage, steeds ammo kopen, meer skill nodig om mensen te raken etc. :+
Je hebt major en minor skills. Als wood elf heb je volgens mij iets als:

Major: Archery ( +10 )
Minor: Sneak / Pickpocket / Light Armor / Lockpick / Alchemy ( +5 )

Als je Sneak als major wilt denk ik dat je bij Kajiit uit komt.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

• Tyoi
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12-08 21:19

Tyoi

Beddytear

Gwildor schreef op donderdag 24 november 2011 @ 14:47:
[...]

Behalve wat Metalkai al zegt, vergeet niet dat je dankzij perks ook nog een sneak bonus van 3.0 krijgt en je ook de tijd met 50% kan laten vertragen. Buiten dat ben je natuurlijk ook op afstand, dus kun je wel een aantal pijlen afschieten voordat je vijand uberhaupt je ook maar kan raken met zijn zwaard.
*En als je sneakt krijg je x2 (of meer) dmg bonus. Zo kan je one-shotten (en dat gaat een stuk beter op afstand met een boog dan met je neus in iemands h*l)

1) You are on the internet.
2) You are on Tweakers.net.
3) You are reading my signature.
5) You didn't notice that there is no 4.
6) You just checked it.

• Gwildor
Tyoi schreef op donderdag 24 november 2011 @ 14:48:
[...]

*En als je sneakt krijg je x2 (of meer) dmg bonus. Zo kan je one-shotten (en dat gaat een stuk beter op afstand met een boog dan met je neus in iemands h*l)
Dat zeg ik toch ook? Ik had het alleen over 3x ipv 2x dankzij perk.

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-10 09:55

ye-roon

knaak

EnigmaNL schreef op donderdag 24 november 2011 @ 13:36:
[...]

Hoe krijg jij een Daedric Sword met 282 damage?
Dit is de weergave als je 4 items met +40% one handed equipped. En het zwaard geupgrade heb naar legendary (waarschijnlijk met +100% smithing op een armor setje).

Mijn boog doet op het moment 370 dmg, met 4 items waar 42% archery damage zit equipped. En ja dat is zwaar OP.

Weet iemand trouwens of die enchants ook werken als je die gear aan een follower geeft? Dus een armor set met 40% 1 handed geven dat de 1handed damage dan ook omhoog gaat? ik weet wel dat dit werkt met enchants op zwaarden (en dat er dan geen charges afgaan ^^).

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Net als dat hun pijlen nooit op gaan.

• LikeAKing
XyritZz schreef op donderdag 24 november 2011 @ 14:48:
[...]

Je hebt major en minor skills. Als wood elf heb je volgens mij iets als:

Major: Archery ( +10 )
Minor: Sneak / Pickpocket / Light Armor / Lockpick / Alchemy ( +5 )

Als je Sneak als major wilt denk ik dat je bij Kajiit uit komt.
Maar met sneaken kan je toch niet echt overleven? :P
LikeAKing schreef op donderdag 24 november 2011 @ 14:58:
[...]

Met Sneak alleen niet, maar met de attack bonussen die je krijgt wel ;).

Met zwaarden etc. doe je standaard extra damage als je undetected bent. Met bogen ook, via perks kun je deze bonussen nog vergroten.

Zo is er een perk zodat je met een boog 3x zoveel schade doet zolang je ongezien bent.
Er is zelfs een perk (die je waarschijnlijk pas op high level kunt krijgen) waarmee je 30x (!!!) zoveel schade doet als je een aanval met een dagger doet terwijl je undetected bent.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

• LikeAKing
Oei, net even 5 arrows geraakt op een bandit, maar hij had nog 50% HP, ik pak mijn magie (dual hand fire) hup, dood!

@hierboven; ik was sneaked en ik heb een perk geupgrade (20% more damage), kreeg hem maar niet dood ;(

[ Voor 31% gewijzigd door LikeAKing op 24-11-2011 15:03 ]

LikeAKing schreef op donderdag 24 november 2011 @ 15:02:
Oei, net even 5 arrows geraakt op een bandit, maar hij had nog 50% HP, ik pak mijn magie (dual hand fire) hup, dood!

@hierboven; ik was sneaked en ik heb een perk geupgrade (20% more damage), kreeg hem maar niet dood ;(
Je begint nog maar net; Je boog is zwak, je pijlen zijn zwak, je skill zit nog rond de 10.
Blijf lekker spelen, probeer zoveel mogelijk met je boog te doen en maak het met magie of met een zwaard af.

Op die manier wordt je skill met pijl en boog steeds hoger. In het begin had ik precies wat jij nu hebt, tegenwoordig speel ik met sterkere pijlen en een sterkere boog + skill rond de 70. Door middel van Perks doe ik +50% damage met m'n boog en vanuit sneak heb ik 3x zoveel damage.

De meeste tegenstanders schiet ik met 1 pijl neer, als dat mislukt met 2 :).

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

LikeAKing schreef op donderdag 24 november 2011 @ 14:58:
[...]

Mwah, je kan volgens mij prima sneakend langs lagere levels tegenstanders komen. Ze kunnen je dan werkelijk niet zien, tot je echt tegen ze aan loopt, zelfs in het licht.

Het probleem komt alleen het moment dat er scripted tegenstanders komen, of tegenstanders die je altijd detecten.

Het moment dat je sneak heel hoog hebt zitten en met daggers gaat werken, kan je die wel 15x dmg laten doen. Heh, maar of dat nou zo handig is als je in een open veld met een draak of giant op de vuist raakt.

Je zult dus bij sneak altijd wel archery moeten gebruiken, of je moet het leuk vinden als summoner te werken en zelf niet te vechten maar te verstoppen. En dan worden die skills best snel beter en kan je zo binnen de kortste keren perks unlocken.

Het is ook niet dat je echt een richting / class MOET kiezen, het gaat alleen een heel stuk sneller als je bijpassende dingen uitkiest. Maar niemand houd je tegen om en om dingen te verbeteren en vervolgens voor Heavy armor + Sneak te kiezen.

Ligt het trouwens aan mij of lijkt het erop dat je altijd magic kan gebruiken. Het is niet alsof daar conflicterende dingen uit voortkomen. En gezien je de magika enchantments gewoon kan oogsten voor je Heavy armor, is er ook geen reden om als robe-mage te spelen, of mis ik nu iets?

• Gwildor
LikeAKing schreef op donderdag 24 november 2011 @ 15:02:

Alle begin is lastig :)

Geloof me, on the long run betaalt het uit om archery te doen. Op dit moment clear ik dungeons vol met bandits binnen een kwartier; 1 pijl per bandit, zonder dat ik ooit gedetecteerd wordt. Ook met draken nu. Terwijl ik in het begin magie moest inwisselen omdat magie veel meer damage deed dan mijn pijlen gebruik ik nu juist alleen maar mijn pijlen. Een stuk 20 pijlen en zelfs blood dragons zijn dood.

• LikeAKing
Aah, maar mijn archery zit op level 21, wanneer ik damage doe, blijf ik ermee levelen? ;)
LikeAKing schreef op donderdag 24 november 2011 @ 15:09:
Aah, maar mijn archery zit op level 21, wanneer ik damage doe, blijf ik ermee levelen? ;)
Klopt, in Skyrim level je skills door ze nuttig te gebruiken.

Archery level je dus door damage te doen op tegenstanders.
Restoration level je door jezelf te genezen met spells.
Sneak level je door undetected te blijven in de buurt van tegenstanders etc.

• kellhus
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 03-10 07:03
Kom nu op level 24 regelmatig van die Ice Wraiths tegen...Verschrikkelijk irritant, zeker in groepjes van 3. Voornamelijk omdat ze zo transparant zijn en dus moeilijk om te zien. Raak ze 9 van de 10 keer niet ;)

• LikeAKing
XyritZz schreef op donderdag 24 november 2011 @ 15:11:
[...]

Klopt, in Skyrim level je skills door ze nuttig te gebruiken.

Archery level je dus door damage te doen op tegenstanders.
Restoration level je door jezelf te genezen met spells.
Sneak level je door undetected te blijven in de buurt van tegenstanders etc.
Dat is wel tof.
vanaf wanneer werkt de verslaving van dit spel? :D ik werd naar een cave gestuurd vanaf whiterun om zo'n dragon stone te halen ofzo, en er zit een puzzel in die cave. |:( Puzzels, whyyyy. dat word maar weer youtube kijken. ;d

[ Voor 3% gewijzigd door LikeAKing op 24-11-2011 15:17 ]

• Flghter1982
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-04 10:06
(jarig!)
LikeAKing schreef op donderdag 24 november 2011 @ 15:17:
[...]

Dat is wel tof.
vanaf wanneer werkt de verslaving van dit spel? :D ik werd naar een cave gestuurd vanaf whiterun om zo'n dragon stone te halen ofzo, en er zit een puzzel in die cave. |:( Puzzels, whyyyy. dat word maar weer youtube kijken. ;d
met een beetje logisch nadenken en lezen kom je een heel eind.

items bekijken die er uit zien als een gouden claw kan ook wel eens helpen *cough*

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:50
[...]

Dat is wel tof.
Die met die klauw zeker.
spoiler:
Bekijk die klauw eens in je menu, dan snap je em wel

Overigens, waarom geen puzzels? Ik vind het wel leuk. Moet zeggen dat ik er soms ook overheen kijk, maar het aantal puzzels vallen wel mee.

@fighter,
Afgezien dat ondertussen iedereen de oplossing wel gelezen heeft en ik uiteraard ook. Toch nog iets spoileren? Alhoewel bovenstaande ook gewoon in een filmpje van Bethesda zelf voorbij is gekomen.

[ Voor 14% gewijzigd door Arunia op 24-11-2011 15:20 ]

Verwijderd

Ik heb mezelf vooral getrained in archery en one handed.

Zonder boog is het gigantisch irritant om een draak uit te schakelen aangezien ze (bij mij) telkens op huizen gaan zitten :p
Als men te dichtbij komt schakel ik ze uit met me deaderic war axe, en een deaderic schield om te blocken :)

Verwijderd

[...]

Dat is wel tof.
spoiler:
Vrijwel direct nadat je in Whiterun komt en draken tegen gaat komen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 november 2011 @ 23:26:
Waarom is Skyrim voor de PC opeens zo duur en/of slecht leverbaar? Of mis ik wat?

• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03-10 15:43
omdat je goede spellen moet preorderen ruim van te voren :+

Verwijderd

Zou ik niet weten, ik ben op de dag van de release gewoon heel Utrecht Centraal afgelopen totdat ik een winkel vond die er nog wat had liggen(was wel pas na 5 winkels, maar ja, was het waard xD)

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:12
Ik neem aan omdat de huidige voorraad er dan bijna doorheen is gezien de verkopen hoger uitvallen dan begroot :) We zitten in een tijdperk waar digital downloads sterk in opmars zijn (steam) en het steeds moeilijker wordt om in te schatten hoeveel schijfjes je moet laten drukken voor de PC.

We spend our years as a tale that is told

• hellfighter87
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17:24
ArgantosNL schreef op donderdag 24 november 2011 @ 15:43:
[...]

omdat je goede spellen moet preorderen ruim van te voren :+
Of ze gewoon op steam kopen o_O
50 euro is niks voor zoon game :P

• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03-10 15:43
hellfighter87 schreef op donderdag 24 november 2011 @ 15:44:
[...]

ik denk dat camacha hem niet digitaal wil hebben, maar gewoon een schijfje dat heb ik het liefst ook. Behalve als steam weer eens zo'n leuk 75% korting actie heeft, dan is het wel eens leuk om zo'n klassieker voor 5 euro op te picken ;)

• Seriph
  • Registratie: December 2003
  • Nu online
Heb zelf eerst een "demo" gedownload en daarna gewoon de freerecordshop binnen gelopen en eentje van plank gepakt. Ik zou hetzelfde proberen of de lokale speelgoedwinkel of zo.

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:39
[...]
Is toch 15 euro weggooien, gewoon ergens bestellen voor 35 euro. En over 2 weken is het spel net zo leuk :).

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Tja, omdat het spel "op" is.
Zelf even wat winkels bezocht, geen van allen hadden em meer, één had nog een special edition liggen, maar €150, meh... (FRS, IntToys, BS, GaMan)

Dus steam even €50 in handen gegeven, daar deden ze niet moeilijk. Opmerkelijk trouwens dat het maar 4GB te downloaden was, en dat steam me zowaar 5-7MB/s liet downloaden.

Alternatief kan je bij Play.com bestellen, daar was nog voorraad. Gamersland.nl is er ook doorheen, daar was het wat goedkoper. Amazon zit ook zonder, als je daar even verder leest, CDWow ook op backorder.

G2play had em ook een tijdje niet, ze hebben daar de prijs maar weer omhoog gegooid.

Mja, Oblivion heb ik maar 20 voor betaald toen de tijd, maar dat was het ook totaal waard. Dit zie ik een beetje als Oblivion 1,5 eigelijk. Zal me er vast als met de Witcher 2 wel een uur of 35 mee vermaken, dan is het het me wel weer waard. Ik heb nu alleen ook al BF3 voor de volle mep gekocht, dus ik denk dat ik tot D3 uit komt me maar even moet inhouden.

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-10 09:55

ye-roon

knaak

djunicron schreef op donderdag 24 november 2011 @ 15:52:
[...]

Tja, omdat het spel "op" is.
Zelf even wat winkels bezocht, geen van allen hadden em meer, één had nog een special edition liggen, maar €150, meh... (FRS, IntToys, BS, GaMan)

Dus steam even €50 in handen gegeven, daar deden ze niet moeilijk. Opmerkelijk trouwens dat het maar 4GB te downloaden was, en dat steam me zowaar 5-7MB/s liet downloaden.

Alternatief kan je bij Play.com bestellen, daar was nog voorraad. Gamersland.nl is er ook doorheen, daar was het wat goedkoper. Amazon zit ook zonder, als je daar even verder leest, CDWow ook op backorder.

G2play had em ook een tijdje niet, ze hebben daar de prijs maar weer omhoog gegooid.

Mja, Oblivion heb ik maar 20 voor betaald toen de tijd, maar dat was het ook totaal waard. Dit zie ik een beetje als Oblivion 1,5 eigelijk. Zal me er vast als met de Witcher 2 wel een uur of 35 mee vermaken, dan is het het me wel weer waard. Ik heb nu alleen ook al BF3 voor de volle mep gekocht, dus ik denk dat ik tot D3 uit komt me maar even moet inhouden.
ik was net bij de FRS, e-plaza en saturn in hoofddorp, ze hadden nog wel ps3 en xbox versies maar pc amper gezien. 1 maar, bij de e-plaza.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

• Verxx
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15:41
http://youtu.be/doBGglOUOiE

Dragon invasion :D

Verwijderd

ArgantosNL schreef op donderdag 24 november 2011 @ 15:47:
ik denk dat camacha hem niet digitaal wil hebben, maar gewoon een schijfje dat heb ik het liefst ook. Behalve als steam weer eens zo'n leuk 75% korting actie heeft, dan is het wel eens leuk om zo'n klassieker voor 5 euro op te picken ;)
Nee, ik heb ben vooralsnog niet overtuigd van cloudgebeuren en ben liever zelf verantwoordelijk voor het kwijtraken van een schijfje dan dat andere mijn hele hebben en houden in handen hebben. Zeker aangezien Steam minder overhead heeft en er toch meer voor vraagt dan een fysieke kopie. Dan kunnen ze het echt op een duistere plek steken, dan ga ik dus voor de fysieke kopie.
djunicron schreef op donderdag 24 november 2011 @ 15:52:
Het is het me ook wel waard, maar het extra geld gaat niet naar Bethesda, slechts naar de tussenhandel. Dat hoeft van mij dan weer niet.

Ah well, ik heb nog één week voor het nieuwe spul er staat :X

• manmetdehamer
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19:53
weet iemand een manier om lyda terug te vinden? ik weet niet waar ik haar verloren heb en als ik een nieuwe compannion probeer te krijgen zegt deze dat ik nog een follower heb.[

Hmm ik heb aar al gevonden :P ze stond bij de compannions :P

[ Voor 16% gewijzigd door manmetdehamer op 24-11-2011 16:31 ]

• SHEePYTaGGeRNeP
  • Laatst online: 17-10 21:20
heb je al gebrobeerd ergens naar toe te fast travellen manmetdehamer?
IK ben lydia zelf ook kwijt, maar dat kwam omdat ze dood was gegaan heb ik haar geresurrect, gezegt dat ze terug naar huis moet gaan. Is ze nog wel komen opdagen op me huwelijk, maar nog steeds foetsie :D

• manmetdehamer
hmm vaag nu kom ik niet meer van lydia af, als ik kies its time for us to part ways

zegt ze: "ill head home if you need me"

maar ze blijft nog steeds achter me aanlopen ><

denk dat ik haar maar ff moet vermoorden

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:13
@Camacha, minde roverhead is ook maar hoe je het ziet. Ipv dat ze nu cd's moeten maken en opsturen, moeten ze een compleet serverpark onderhouden en de game zo lang de dienst bestaat blijven aanbieden. Dat ze een flinke marge hebben dat klopt wel, maar zonder cijfers is er niets zinnigs te zeggen over hoe groot die marge nu eigenlijk echt is.
Overigens kan je in steam ook gewoon de gamefiles backuppen naar een DVD. Dan kunnen ze daar verder ook niets meer mee. Daarnaast ben je nu net zo afhankelijk van steam als dat je het via steam had gekocht. Namelijk dat als steam ooit ophoudt je het spel niet meer kan installeren.

• SHEePYTaGGeRNeP
  • Laatst online: 17-10 21:20
@manmethamer gewoon weer fast travellen ^^

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Oggy schreef op donderdag 24 november 2011 @ 13:01:
Mijn wapens zijn denk ik op dit moment het sterkst wat er in het hele spel te krijgen is
Duel Daedric swords, legendary, dmg 2x 282 totaal 564 damage
EnigmaNL schreef op donderdag 24 november 2011 @ 13:36:
Hoe krijg jij een Daedric Sword met 282 damage?
Dat vraag ik me ook af. Ik probeer de formule te achterhalen die gebruikt wordt om weapon damage te berekenen. Tot dusver ben ik hierop uitgekomen:

(base damage + smithing upgrade) × (1+0,5×skill/100) × (1+perks % damage boost) × (1+enchants % damage boost)

Een Daedric Sword (met een base damage van 14 volgens http://www.uesp.net/wiki/Skyrim:Weapons) geeft dan de volgende berekening:

(14 + 10) × 1,5 × 2 × 2,6 = 187 damage

• Legendary upgrade is 10 op base damage volgens http://www.uesp.net/wiki/Skyrim:Smithing
• 5/5 Armsman perk: One-handed weapons do twice as much damage
• 1 + 1,6 (4 x 40%) extra one-handed weapon damage via enchants

Wanneer ik al mijn gear uit doe (en dus geen enchants heb die een damage boost geven, alleen perks) komt een verse Daedric Sword uit op 42 damage en als Legendary op 72, wat eveneens exact overeenkomt met deze formule. Met de 4 x 40% one-handed weapon enchants erbij komt dit dan uit op 187 damage, zowel met de formule als in-game.

Daarom zou ik graag willen weten hoe jij op 282 uitkomt zodat ik de formule kan verbeteren. Zou je eens al je gear uit willen doen en doorgeven wat je weapon damage dan is, eventueel met screenshot(s)? :)

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

Rone schreef op donderdag 24 november 2011 @ 16:53:
[...]

[...]

Dat vraag ik me ook af. Ik probeer de formule te achterhalen die gebruikt wordt om weapon damage te berekenen. Tot dusver ben ik hierop uitgekomen:

(base damage + smithing upgrade) × (1+0,5×skill/100) × (1+perks % damage boost) × (1+enchants % damage boost)

Een Daedric Sword (met een base damage van 14 volgens http://www.uesp.net/wiki/Skyrim:Weapons) geeft dan de volgende berekening:

• Legendary upgrade is 10 op base damage volgens http://www.uesp.net/wiki/Skyrim:Smithing

Wanneer ik al mijn gear uit doe (en dus geen enchants heb die een damage boost geven, alleen perks) komt een verse Daedric Sword uit op 42 damage en als Legendary op 72, wat eveneens exact overeenkomt met deze formule. Met de 4 x 40% one-handed weapon enchants erbij komt dit dan uit op 187 damage, zowel met de formule als in-game.

Daarom zou ik graag willen weten hoe jij op 282 uitkomt zodat ik de formule kan verbeteren. Zou je eens al je gear uit willen doen en doorgeven wat je weapon damage dan is, eventueel met screenshot(s)? :)
Ik vermoed dat je Legendary Upgrade van 10 niet klopt, dat zal Legendary upgrade zijn met een smithing skill van 100, terwijl je die met enchantments + potions tot ver boven de 100 kan boosten.

Je zal dus om deze giga getallen te krijgen een speciale armor/kledingset voor smithing moeten maken.

• Oggy
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-10 17:09
Rone schreef op donderdag 24 november 2011 @ 16:53:
[...]

[...]

Ik upload nu picture album van mijn gear, dit is trouwens met swords, met one-handed maces is de damage hoger. Want die heeft hogere base-dmg.

[ Voor 3% gewijzigd door Oggy op 24-11-2011 17:00 ]

i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X

• Stan.
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-11-2024
Weet iemand trouwens of het mogelijk is om een soort uit een bepaald gebied te roeien? Of kan ik gewoon zorgeloos herten slachten zonder bang te zijn dat ik steeds verder moet lopen om ze op te zoeken?

• Oggy
http://imgur.com/a/u0P9P#0

zijn stuk of 14 screenshots naar jpg van mijn items en stats.
DPS(one handed) armor set
Smithing set
Wapens met dps armor met jewulry
Wapens zonder armor en jewulry

[ Voor 56% gewijzigd door Oggy op 24-11-2011 17:11 ]

i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Heh, ik ben actief opgezocht door zowel de dark brotherhood als de thieves guild!

Die black briars intro dude die de straten in de gaten hield had meteen een hekel aan me, ik dacht al dat ik misschien nu nooit bij de guild kon, omdat hij de eerste stap was in het geheel. Maar kort daarna kwam die andere dief al over me praten en kon ik meteen die eerste mini missie doen.

De courrier van de eerste stap naar de dark brotherhood kreeg ik ook al voordat ik het wist. Toen ik langs kwam even die missie van dat kindje gedaan. Ging allemaal erg makkelijk eigenlijk, ik hoefde nergens echt op te wachten.

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-10 20:35
Oggy schreef op donderdag 24 november 2011 @ 17:10:
http://imgur.com/a/u0P9P#0

zijn stuk of 14 screenshots naar jpg van mijn items en stats.
DPS(one handed) armor set
Smithing set
Wapens met dps armor met jewulry
Wapens zonder armor en jewulry
Hoe kom je aan al die zieke armor? Chest of the Immortal?

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

• Tyoi
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12-08 21:19

Tyoi

Beddytear

Volgens mij is dat gewoon deadric armor met eigen enchants? (dan kan je die zelf een naam geven) Toch?

1) You are on the internet.
2) You are on Tweakers.net.
3) You are reading my signature.
5) You didn't notice that there is no 4.
6) You just checked it.

Verwijderd

Caelorum schreef op donderdag 24 november 2011 @ 16:50:
@Camacha, minde roverhead is ook maar hoe je het ziet. Ipv dat ze nu cd's moeten maken en opsturen, moeten ze een compleet serverpark onderhouden en de game zo lang de dienst bestaat blijven aanbieden. Dat ze een flinke marge hebben dat klopt wel, maar zonder cijfers is er niets zinnigs te zeggen over hoe groot die marge nu eigenlijk echt is.
Op basis van wat ik weet wat wat nu eigenlijk kost weet ik zeker dat Steam aanzienlijk minder overhead heeft. Dat kan ook bijna niet anders, als je bedenkt dat veel (zelfs uitgebreide/data-intensieve) webdiensten uitsluitend uit reclame betaald worden en in de normale keten een CD-perser, drukker, diverse ontwerpers, groothandel en winkel zit die ook allemaal een graantje willen meepikken.
Overigens kan je in steam ook gewoon de gamefiles backuppen naar een DVD. Dan kunnen ze daar verder ook niets meer mee. Daarnaast ben je nu net zo afhankelijk van steam als dat je het via steam had gekocht. Namelijk dat als steam ooit ophoudt je het spel niet meer kan installeren.
Heb je wel eens een gebrande disc geprobeerd te spelen na een wat langere periode? Grote kans dat dat niet meer werkt.

Een server spoofen lukt overigens meestal nog wel, maar als je het niet meer kan downloaden ben je op torrent aangewezen. Overigens klopt het deels wel wat je zegt, maar daarom houd ik ook niet van al die online activatiedingen als uitgevers er niet goed mee omspringen (geen patch uitbrengen als het spel EOL gaat). Ik blijf de cloud toch vooral als backup zien en niet andersom.

Vergeet trouwens niet dat je veel spellen die je fysiek koopt ook gewoon aan Steam kan hangen, double win.

• Oggy
Conscience NL schreef op donderdag 24 november 2011 @ 17:13:
[...]

Als je je eigen items maakt, kan je deze naamgeven. Dit zie je ook wel aan de naam van mijn zwaardje :)

• Conscience NL
Oggy schreef op donderdag 24 november 2011 @ 17:17:
[...]

Als je je eigen items maakt, kan je deze naamgeven. Dit zie je ook wel aan de naam van mijn zwaardje :)
Hoe doe je dat dan? Ik heb zelf een full Daedric set gemaakt, maar ik zie nergens de optie staan om de naam te veranderen.

• Oggy
Conscience NL schreef op donderdag 24 november 2011 @ 17:22:
[...]

Hoe doe je dat dan? Ik heb zelf een full Daedric set gemaakt, maar ik zie nergens de optie staan om de naam te veranderen.
Sorry moet zijn enchant. Eerst zelf gemaakt met smithing, daarna ge-enchant en dit is wanneer je er een naam aan kan geven.

• Conscience NL
Oggy schreef op donderdag 24 november 2011 @ 17:25:
[...]

Sorry moet zijn enchant. Eerst zelf gemaakt met smithing, daarna ge-enchant en dit is wanneer je er een naam aan kan geven.
Aha, dit wist ik nog niet. Thanks. :)

Verwijderd

Conscience NL schreef op donderdag 24 november 2011 @ 17:13:
[...]

Jammer van die enchants, geen Grand Gem gebruikt met Enchanters Elixir?

• Oggy
Heb nog niet de skill dat ik health/stamina/magica met 25% verhoog

Verwijderd

Oggy schreef op donderdag 24 november 2011 @ 17:45:
Heb nog niet de skill dat ik health/stamina/magica met 25% verhoog
Ik merk ook Restoration % op 25. Met Grand + Elixir krijg ik die hoger. Ook zonder die Perk die jij noemt

• Oggy
heb 100 enchant, maar geen potions voor het. Verder heb ik black souls ala Black star gebruikt voor de enchants, zijn de hoogste gradatie souls dacht ik.

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-10 13:59
ye-roon schreef op donderdag 24 november 2011 @ 10:41:
Ik heb zowel Morrowind, als Oblivion en deze game gespeeld. En ik moet zeggen. Ik ben erg blij dat al die meuk van 10 verschillende stats, repairen van gear etc er niet meer in zit. Het huidige systeem van no bullshit en de focus op exploren, en story en minder of je wel de juiste stats hebt of een random iets maakt met blacksmithing. Maar gewoon gericht ergens mee bezig zijn. Heerlijk. Misschien word ik oud, maar dat extreme hardcore alleen voor de echte die-hards hoeft van mij ook niet. Al vermaak ik me prima met Dark Souls.

Zoals Skyrim nu is vind ik het vele malen beter dan oblivion en morrowind. Het gevoel van vrijheid is er nog steeds en exploren blijft leuk :)
120% (+20% fortify mening) mee eens! Je moest in Oblivion heel erg oppassen welke skills je levellede om jezelf niet te gimpen, dat is nu eigenlijk nauwelijks meer mogelijk. Je kunt gewoon lekker doen waar je zelf zin in hebt, en hoe meer je explored hoe meer je de verschillende skills traint die je nog hebt. En enchanting + smithing levellen is gewoon enorm nuttig nu (2 zwaarden met 100+ damage *O*).

Ik heb nu een volledig legendary (100 skill + +75% smithing) dragonbone en weapon set volledig geenchant en damn wat ben je dan krachtig. Landt er een elder dragon naast me; hak-hak-hak, dood :D Ben nu deadra hearts aan 't zoeken om een volle set deadric te smithen :)

https://niels.nu

• microoo
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-10 20:41
Dus het is goed te doen om perks te levelen bij One Handed, Heavy Armor, Enchanting, Smithing en daarnaast nog meer dingen?! Ik begrijp dat niet hoor, ik ben nu lvl 21 en zit me al druk te maken dat ik er teveel te kort kom! :P

• Kuzma Minin
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 28-02 07:53
Net dat huis gekocht in
spoiler:
Whiterun. Wat een zwijnenstal! :P Kun je daar nog wat aan doen?

Кузьма Минич Захарьев Сухорукий

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Kuzma Minin schreef op donderdag 24 november 2011 @ 18:16:
Net dat huis gekocht in
spoiler:
Whiterun. Wat een zwijnenstal! :P Kun je daar nog wat aan doen?
Je kan bij die kerel waar je het huis gekocht hebt interieur kopen.

Wil je echt mooie huizen
spoiler:
Ga dan eens in Markath/Solitude en Riften kijken, Windhelm is ook wel ok maar bij mij zat het huis nog onder het bloed :P. Je kan ook je eigen 'Sanctuary' krijgen als je de 'Dark Brotherhood' chain afrond, je praat trouwens wel over 36000gold als je je Solitude huis volledig ingericht wilt hebben.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

• Kuzma Minin
Ah, dat is een mooie oplossing.

Die NPC's zeggen steeds dingen als "You look awfull, better not get me sick". Heeft dit nog een betekenis? Ik wordt geen vampier voor zover ik weet.

• Conscience NL
Wat is nou eigenlijk beter: 2x One-Handed of een Two-Handed?

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Kuzma Minin schreef op donderdag 24 november 2011 @ 18:36:

Die NPC's zeggen steeds dingen als "You look awfull, better not get me sick". Heeft dit nog een betekenis? Ik wordt geen vampier voor zover ik weet.
Ja dan zie je er moe uit ;) afentoe eens naar bed gaan helpt hehe.

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 16:32
als je iets verkocht hebt, kun je dat nog terugkrijgen, ook al weet je niet meer bij welke handelaar je bent geweest ?

• Bulls
Conscience NL schreef op donderdag 24 november 2011 @ 18:44:
2x 1H kun je niet mee blocken dacht ik, maar je kan wel dubbele enchantments hebben.

Ik gebruik 1H + een fire skill. Maar zit eraan te denken om shield te gaan doen omdat ik wel vaak veel dmg krijg.
Aan de andere kant heb ik al wel perks in destruction en ik schiet vaak een fireball, maar goed. Echt max/max word je toch nooit denk ik.

Verwijderd

Kuzma Minin schreef op donderdag 24 november 2011 @ 18:36:

Andere ziektes of slapen. Ik slaap eigenlijk bijna nooit en krijg nooit iets te horen. Maar goed.
Er is geen beter, de voordelen verschillen per type. Onehanded heb je een schild en ben je mobieler/sneakier. Two-handed is gewoon rauwe kracht.

Verwijderd

Skybullet schreef op donderdag 24 november 2011 @ 18:45:
als je iets verkocht hebt, kun je dat nog terugkrijgen, ook al weet je niet meer bij welke handelaar je bent geweest ?
Als je diezelfde dag naar dezelfde handelaar gaat wel, anders is het meestal weg. (anders zouden de handelaars nu vol zitten met mijn 9999 enchanted/smithed daggers.

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 16:32
Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2011 @ 18:51:
[...]

Als je diezelfde dag naar dezelfde handelaar gaat wel, anders is het meestal weg. (anders zouden de handelaars nu vol zitten met mijn 9999 enchanted/smithed daggers.
curry, heb bepaalde dingen verkocht die ik denk voor quests nodig had :(

dacht ik verkoop gewoon lekker alles 8)7

• Hydra
Het voordeel van 2 keer onehanded is dat je makkelijker naar 1-hand + shield kan switchen. Het nadeel is dat je met 2 keer onehanded niet kunt blocken zoals je met een 2-h kan. Je kunt ook 1-hand + 1 spell gebruiken bijvoorbeeld. Een nadeel is dat weapon switchen met hotkeys met 2x onehand niet goed werkt.

Ik vind het verder gewoon cool, je rent rond als een levende hakselaar :)
Skybullet schreef op donderdag 24 november 2011 @ 18:54:
curry, heb bepaalde dingen verkocht die ik denk voor quests nodig had :(

dacht ik verkoop gewoon lekker alles 8)7
Echte questitems kun je niet verkopen. Gewone items die je voor quests nodig hebt wel, maar daar kun je zo weer aan komen.

[ Voor 24% gewijzigd door Hydra op 24-11-2011 19:07 ]

• _H_G_
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-10 15:39
En de 2handed perks niet te vergeten.

• Bulls
_H_G_ schreef op donderdag 24 november 2011 @ 19:09:
En de 2handed perks niet te vergeten.
Ja maar dat heb je ook met dual wield of blocking.

• MrVegeta
  • Laatst online: 14-10 21:13

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

:') 100% gratis destruction spells... nu opzoek naar fire res voor Uthgerd en dan alles opblazen.

[ Voor 44% gewijzigd door MrVegeta op 24-11-2011 19:27 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-10 23:19
Deze loser heeft zojuist pas zijn 2e draak verslagen :')
maar ja met een leuke vriendin, en leuke vrienden moet je gewoon keuzes maken. :o

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Verwijderd

Dutchzilla schreef op donderdag 24 november 2011 @ 21:25:
Deze loser heeft zojuist pas zijn 2e draak verslagen :')
maar ja met een leuke vriendin, en leuke vrienden moet je gewoon keuzes maken. :o
Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/5v3pr4.jpg

Verwijderd

Ik heb nu de mogelijkheid om vier 25% cost reduction enchants op mijn armor te plaatsen die additief zijn, dus ik zou mijn destruction spells gratis kunnen maken. Ik weet niet of dat een exploit is of niet, maar dat is zo overpowered dat ik het maar niet doe. Het is toch niet aan de speler om het spel in balans te houden? Ik zou altijd de beste enchants en beste gear moeten willen, niet mezelf opzettelijk moeten terughouden om de balans niet te breken.

• Marvin-
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14-10 21:47
@shukie, ik dacht dat die 25% gewoon soort van aftrekbaar waren: 1ste set: 75%, 2de set: 75% * 75% en niet 50% of heb ik het fout ? :S

• R4gnax
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-09 17:51
Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2011 @ 18:50:
Er is geen beter, de voordelen verschillen per type. Onehanded heb je een schild en ben je mobieler/sneakier. Two-handed is gewoon rauwe kracht.
One handed dagger dual wield + sneak perks + shrouded gloves -> x 60 damage output. })

Is één sneak attack niet afdoende? Dan ga je even in/uit sneak modus voor een tijdelijke invisibility boost en doe je gewoon opnieuw een tweede (of heel uitzonderlijk; derde) sneak attack.

Verwijderd

Nope, ze werken additief.

• karstnl
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20-10 00:54
das juist het mooie maar wel beetje OP

• OxyDrokz
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19:40
Zo, ben een paar dagen bezig geweest en heb de companions afgerond en de mages. Nu bijna aan het eind van de thieves en op de helft van de dark brotherhood. Ook op de helft met de main quest en de civil war.

Ben tegen een paar dingen opgelopen:
-Was op een gegeven moment mijn trouwe vriend Wuuthrad de bijl kwijt nadat ik een dikke bossfight had met Potema. Er werd constant disarm geshout, en na de zoveelste keer was hij toch echt kwijt. Opgelost dmv console.
-Heb een aantal quest items van afgeronde quests voor altijd bij me. Giant's toe voor het opruimen van de temple (bedacht me op de helft dat ik makkelijker mijn gedrag kon afkopen) en een fluit van de bard's college. Daar wil ik toch wel van af nu. zeker omdat alle tenen nu als quest item worden geteld...
-Heb nog maar een keer movetoqt moeten gebruiken omdat een dwarven lift terug naar buiten vast liep...

-Ben nu permanent onzichtbaar omdat er een glitch was met de quest Brelyna's Practice. Dacht dat het wel op zou lossen na een tijdje, maar niet dus, en ik ben ondertussen echt een heel stuk verder.
Kan ik dit oplossen dmv de console?

Na het lezen van het thread hier ga ik zeker smithen. Vet man!

EDIT:
Op UESPWiki de volgende consolecommand gevonden:
removeitem <item ID> <count> | Removes the specified amount of an item from a character's inventory. Ex. "player.removeitem 000669A5 5" will remove five leeks from your player's inventory.

Als ik hier de item ID van een reuzenteen invul moet dat lukken denk ik. Of zou de volgende die ik op pak weer een quest item worden?

EDIT2:
Onzichtbaarheidsfix:
player.setactoralpha 100

[ Voor 15% gewijzigd door OxyDrokz op 24-11-2011 22:11 . Reden: Quest items console commands ]

• manmetdehamer
Hmm lekker is dit nu... ik kan niet eens meer quests inleveren op de ps3, de npcs zeggen de tekst die er bij hoort maar het item wordt niet overgenomen en quest wordt niet completed :S
Pfff... 4 dagen op vakantie weg geweest en ben er nu weer helemaal 'uit' qua mods. Gaat snel, meer dan 1000 mods :P

Ik begrijp dat QD dé musthave mod is? Werkt dat een beetje lekker?

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• Bulls
Ik heb een probleem in Markarth: (moordzaak)

spoiler:
Ik heb daar de quest gedaan dat je een moord moet uitzoeken en dan ga je iets te diep, waardoor je dus aangehouden wordt door de guards en in de zilver mine gedumpt wordt. Dan ga je ontsnappen met de rest van die gevangenen, maar ben nu wel flagged als enemy en conspirer. Dus kan eigenlijk nooit meer naar Markarth terug, en krijg best vaak quests daarheen voor de Thief Guild of de Dark Brotherhood. Ben er nu al 3 keer snel door heen gerend, gedaan wat moest, en dan snel weer vluchten met 10 guards op mn nek.

Hoe kun je dit oplossen? Misschien tijd uitzitten ofzo? Maar het is zogenaamd levens lang.

• Pos
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:34

Pos

Is waarschijnlijk toch een bug. Ik had daar namelijk geen last van, na het afronden van die quest.

Verwijderd

Bulls schreef op donderdag 24 november 2011 @ 22:17:

spoiler:
Ik heb daar de quest gedaan dat je een moord moet uitzoeken en dan ga je iets te diep, waardoor je dus aangehouden wordt door de guards en in de zilver mine gedumpt wordt. Dan ga je ontsnappen met de rest van die gevangenen, maar ben nu wel flagged als enemy en conspirer. Dus kan eigenlijk nooit meer naar Markarth terug, en krijg best vaak quests daarheen voor de Thief Guild of de Dark Brotherhood. Ben er nu al 3 keer snel door heen gerend, gedaan wat moest, en dan snel weer vluchten met 10 guards op mn nek.

Hoe kun je dit oplossen? Misschien tijd uitzitten ofzo? Maar het is zogenaamd levens lang.
ook last van, lang leve de invis potions :)
er schijnt een manier te zijn om via invis potions ongedetecteerd die tempel in te komen en je over te geven aan de guards daar, maar die heb ik 40 uur terug al gesloopt in een vluchtpoging dus dat werkt hier niet meer :p

• Bulls
Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2011 @ 22:21:
[...]

ook last van, lang leve de invis potions :)
er schijnt een manier te zijn om via invis potions ongedetecteerd die tempel in te komen en je over te geven aan de guards daar, maar die heb ik 40 uur terug al gesloopt in een vluchtpoging dus dat werkt hier niet meer :p
Ik had die guards dus ook dood gemaakt, want ja ik ben de Dragon born en hun zijn corrupt, JOL! en weg ermee. Maarja buiten vonden ze mij ook stout. En zoveel guards kan ik niet aan dus ben ik toch maar naar de mine gegaan.

Kun je ook een stad guard vrij maken? Dus langzaam aan een paar doden en dat er uiteindelijk geen meer zijn?
Of spawnen ze gewoon aan.

Verwijderd

Bulls schreef op donderdag 24 november 2011 @ 22:23:
[...]

Ik had die guards dus ook dood gemaakt, want ja ik ben de Dragon born en hun zijn corrupt, JOL! en weg ermee. Maarja buiten vonden ze mij ook stout. En zoveel guards kan ik niet aan dus ben ik toch maar naar de mine gegaan.

Kun je ook een stad guard vrij maken? Dus langzaam aan een paar doden en dat er uiteindelijk geen meer zijn?
je kan ook in je console Tdetect intypen, dan wordt je niet meer herkend, nog een keer Tdetect maakt dat weer ongedaan, handig om de markath guard bug te omzeilen.

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik heb een oude save game geladen nadat ik mijn 100% gratis Destro mage had :') wat een dom spel is het dan :p, heb nu 50% destro + regen, ach.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• walterwhite
  • Laatst online: 07-10 17:08
Bulls schreef op donderdag 24 november 2011 @ 22:23:
[...]

mij hielden ze aan, en toen gooide ze me in de bak voor de 2e keer. toen was alles weer goed
spoiler:
mss kan je ze ook wel afkopen later in het spel

• Freaky Maus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-10 09:32
...
Ik heb de quest op deze manier gedaan:

spoiler:
Eerste keer 7 guards afgeslacht en toen was er geen bounty meer. Wilde echter weten wat er anders gebeuren zou en kwam in de mine, hierna was er nog een 1000 septims bounty helaas. Ik ben na het uitgaan van de mine eerst naar de Talos Shrine terug gegaan, daar de resterende 3 guards gedood en ook gelijk 800 septims van je dode informant meegenomen. Uit de shrine en dan naar boven gelopen en daar de Guardtower in, waar de guards wakker worden en je de kans krijgt om je bounty te betalen. Hierna geen last meer gehad uiteraard, en tja die bounty wordt grotendeels vergoed door wat je vind op het lichaam van die informant in de shrine.

[ Voor 26% gewijzigd door Freaky Maus op 24-11-2011 22:46 ]

Specs

• Kuzma Minin
`Zit nu vast in de missie "Diplomatic Immunity"

spoiler:
Heb bij dat feest van de ambassadeur iedereen uitgemoord, en elke soldaat gechecked, maar kan de juiste sleutel niet vinden :'( Heb die gevangene al bevrijd. Volgens mij moeten er dan nog 2 guards aankomen, waarvan er 1 de sleutel heeft om weg te komen, maar die guards verschijnen bij mij niet.

[ Voor 29% gewijzigd door Kuzma Minin op 24-11-2011 23:42 ]

• Hydra
Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2011 @ 21:36:
Ik heb nu de mogelijkheid om vier 25% cost reduction enchants op mijn armor te plaatsen die additief zijn, dus ik zou mijn destruction spells gratis kunnen maken. Ik weet niet of dat een exploit is of niet, maar dat is zo overpowered dat ik het maar niet doe. Het is toch niet aan de speler om het spel in balans te houden? Ik zou altijd de beste enchants en beste gear moeten willen, niet mezelf opzettelijk moeten terughouden om de balans niet te breken.
Je bent een levende god in die wereld he. Puur m'n melee damage is op dit moment ook gewoon ZOMG, en ik ben level 37 ofzo (en net 3 quests ofzo in de main questline gedaan :P).

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2011 @ 11:47:
[...]

I AM SWORN TO CARRY YOUR BURDENS ]:<
Neem Sven uit Riverwood! Hij zegt: "What do you want me to carry?" veeeul beter _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het leven wordt wel érg simpel zo... Als het sterk is doe je dual-casted vuurbommetjes zodat je je vijand stunt. is het lichter spul dan is de snelvuur combo links-rechts-links-rechts zó geleerd en verdwijnt elke willekeurige tegenstander in een gigantische vuurbol.
Ik fik ondertussen draken af alsof het vosjes waren...

Eigenlijk is het geen goed iets dat ik erover denk een nieuwe playthrough te beginnen terwijl ik het verhaal nog niet eens voorbij Whiterun heb gebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kuzma Minin schreef op donderdag 24 november 2011 @ 23:38:
`Zit nu vast in de missie "Diplomatic Immunity"

spoiler:
Heb bij dat feest van de ambassadeur iedereen uitgemoord, en elke soldaat gechecked, maar kan de juiste sleutel niet vinden :'( Heb die gevangene al bevrijd. Volgens mij moeten er dan nog 2 guards aankomen, waarvan er 1 de sleutel heeft om weg te komen, maar die guards verschijnen bij mij niet.
met die gevangene praten, die opent een luik naar de sewers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:49

Chrasher

Tevree met z'n PS5

spoiler:
Toen ik met die gevangenen buiten kwam heb ik mezelf afzijdig gehouden en alles alleen maar aangekeken. Heb daardoor verder geen problemen gehad met de guards, alleen dat ze goed op me zouden letten. Uiteindelijk lag heel Markath vol met lijken, alleen die Koning en de Orc zijn volgens mij ontsnapt want die heb ik niet meer teruggevonden.

Toen ik trouwens mijn spullen terugkreeg van die mage, miste ik toch wel een aantal zaken waarvan ik hoop dat het geen gevolgen heeft voor een quests (amulet of Mara). Uiteindelijk heeft die mage ook het loodje gelegd en zowaar had ze een aantal spullen van mij nog bij haar, maar helaas niet de amulet (de vuile slet). Heb alles maar weer teruggevorderd. :D

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
Moet na tig uur Skyrim en het plaatje op de vorige pagina ineens aan dit denken:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=BTzOkmv_Z-0&feature=related]

[ Voor 15% gewijzigd door Mutatie op 25-11-2011 00:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamboe
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 01-10 12:57
Verwijderd schreef op woensdag 23 november 2011 @ 15:45:
Hmm vraag me af wat jullie dan doen tijdens een pitstop en er zit een spin in het toilet? :p
spoiler:
Stap 1 Pak spin op en stop hem in een doosje
Stap 2 Markeer de plek van de spin met een grote x
Stap 3 Loop naar het aquarium en pak een krab of wandel naar de dierentuin en vang een beer
Stap 4 Zet het in stap 3 verkeregen beest op de met x gemerkte plek
Stap 5 Pak je aansteker en cast sparks op de beer of krab.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Verwijderd schreef op woensdag 23 november 2011 @ 15:45:
Hmm vraag me af wat jullie dan doen tijdens een pitstop en er zit een spin in het toilet? :p
Wachten tot die klaar is :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-10 10:30
Verwijderd schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 00:13:
[...]

Het leven wordt wel érg simpel zo... Als het sterk is doe je dual-casted vuurbommetjes zodat je je vijand stunt. is het lichter spul dan is de snelvuur combo links-rechts-links-rechts zó geleerd en verdwijnt elke willekeurige tegenstander in een gigantische vuurbol.
Ik fik ondertussen draken af alsof het vosjes waren...

Eigenlijk is het geen goed iets dat ik erover denk een nieuwe playthrough te beginnen terwijl ik het verhaal nog niet eens voorbij Whiterun heb gebracht.
Waarom alleen destruction. Disenchant de Arch-Mage robe, die heeft all magic reduction enchant :P
Pagina: 1 ... 33 ... 106 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor al je problemen en technische vragen kun je terecht in: <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1477915">~~~[Multi] Skyrim - Topic voor problemen en (technische) vragen</a>.

Wat betreft de eindeloze spoiler discussies, houdt gewoon rekening met je mede-tweakers.
Een ieder hier is capabel genoeg om zelf te kunnen bepalen of iets een (vette) spoiler is of niet.
Je kan er altijd nog boven zetten waar het over gaat zodat de lezers zelf kunnen bepalen of ze het willen lezen of niet.

Als laatste is er nog de IRC chat over Skyrim: <a href="http://irc.tweakers.net/skyrim">http://irc.tweakers.net/skyrim</a>.