Zo, ben een paar dagen bezig geweest en heb de companions afgerond en de mages. Nu bijna aan het eind van de thieves en op de helft van de dark brotherhood. Ook op de helft met de main quest en de civil war.
Ben tegen een paar dingen opgelopen:
-Was op een gegeven moment mijn trouwe vriend Wuuthrad de bijl kwijt nadat ik een dikke bossfight had met Potema. Er werd constant disarm geshout, en na de zoveelste keer was hij toch echt kwijt. Opgelost dmv console.
-Heb een aantal quest items van afgeronde quests voor altijd bij me. Giant's toe voor het opruimen van de temple (bedacht me op de helft dat ik makkelijker mijn gedrag kon afkopen) en een fluit van de bard's college. Daar wil ik toch wel van af nu. zeker omdat alle tenen nu als quest item worden geteld...
-Heb nog maar een keer movetoqt moeten gebruiken omdat een dwarven lift terug naar buiten vast liep...
-Ben nu permanent onzichtbaar omdat er een glitch was met de quest Brelyna's Practice. Dacht dat het wel op zou lossen na een tijdje, maar niet dus, en ik ben ondertussen echt een heel stuk verder.
Kan ik dit oplossen dmv de console?
Na het lezen van het thread hier ga ik zeker smithen. Vet man!
EDIT:
Op UESPWiki de volgende consolecommand gevonden:
removeitem <item ID> <count> | Removes the specified amount of an item from a character's inventory. Ex. "player.removeitem 000669A5 5" will remove five leeks from your player's inventory.
Als ik hier de item ID van een reuzenteen invul moet dat lukken denk ik. Of zou de volgende die ik op pak weer een quest item worden?
EDIT2:
Onzichtbaarheidsfix:
player.setactoralpha 100
[
Voor 15% gewijzigd door
OxyDrokz op 24-11-2011 22:11
. Reden: Quest items console commands ]