Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Hoi Lydia.
15 mins later.
Hoi Ice Troll.
Dag Lydia.

Kort maar krachtig :X .

kut nu heb ik een nieuwe ezel nodig

[ Voor 23% gewijzigd door Cassius op 23-11-2011 13:12 ]

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• udybees
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 04-10 10:28
FloydRaalte schreef op woensdag 23 november 2011 @ 12:05:
Heb ik die 2gb+ mod geïnstalleerd werken mijn save games niet meer. Daar was ik dus al bang voor. 60 uur naar de haaien. Nice.
steam je gamefiles laten verifieren, dan werkt het weer als het goed is, dan krijg je namelijk je oorspronkelijke .exe terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Maar de eerste chick getrouwd die ik kon vinden (wel met console commands want de beschikbare waren echt zo standaard) Wilde eigenlijk 1 die al een groot huis had, maar wie wil Maeven Black-Briar nu trouwen?

Afbeeldingslocatie: http://img830.imageshack.us/img830/2271/tesv2011112301103589.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-10 09:55

ye-roon

knaak

Bulls schreef op woensdag 23 november 2011 @ 13:17:
Maar de eerste chick getrouwd die ik kon vinden (wel met console commands want de beschikbare waren echt zo standaard) Wilde eigenlijk 1 die al een groot huis had, maar wie wil Maeven Black-Briar nu trouwen?

[afbeelding]
Tja alleen de mensen die geflagged zijn om met je te trouwen die geven je ook geld en eten, die met console command niet :p

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-04 10:06
hoe zit dat eigenlijk met eten. ik ben nu lvl 21 en kan me niet herinneren dat ik al iets gegeten heb of dat het ook maar iets uitmaakt. hij zegt ook niet dat die honger heeft dus wat is het nut van food?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-10 11:32
Bulls schreef op woensdag 23 november 2011 @ 13:17:

[afbeelding]
Goeie deco!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
ye-roon schreef op woensdag 23 november 2011 @ 13:20:
[...]

Tja alleen de mensen die geflagged zijn om met je te trouwen die geven je ook geld en eten, die met console command niet :p
Ja ik heb haar na de trouwerij ook niet weer gezien, moet nu maar afwachten waar ze uithangt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roeltjow
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 21-07 11:39
en wat is het nut van trouwen? krijg je er iets van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-10 21:13

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Flghter1982 schreef op woensdag 23 november 2011 @ 13:20:
hoe zit dat eigenlijk met eten. ik ben nu lvl 21 en kan me niet herinneren dat ik al iets gegeten heb of dat het ook maar iets uitmaakt. hij zegt ook niet dat die honger heeft dus wat is het nut van food?
Geeft je stam/hp terug.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Flghter1982 schreef op woensdag 23 november 2011 @ 13:20:
Food is een van de zinloze game mechanics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-10 20:35
roeltjow schreef op woensdag 23 november 2011 @ 13:21:
en wat is het nut van trouwen? krijg je er iets van?
Achievement; als je met een merchant trouwt elke 24 uur 100 gold; elke 24 uur een 'homecooked meal'.

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Conscience NL schreef op woensdag 23 november 2011 @ 13:22:
[...]

Achievement; als je met een merchant trouwt elke 24 uur 100 gold; elke 24 uur een 'homecooked meal'.
was een tijdje niet thuis geweest: 9000 gold xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Conscience NL schreef op woensdag 23 november 2011 @ 13:22:
[...]

Homecooked meal is een codewoord voor iets beters, of krijg je ook echt gewoon een hapje? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Bosmonster schreef op woensdag 23 november 2011 @ 13:22:
[...]

Food is een van de zinloze game mechanics.
Ik gebruik het als een nood oplossing als ik geen potions meer heb, dan kaan ik wat zooi op (tot knappens) En dan heb je toch wat health.

Is wel zo'n leuk cartoon van te maken, Oh Draak sorry time-out ff... En dan echt een hele lading voedsel opeten (om-nomnom) terwijl die draak daar staat te wachten met zn armen over elkaar. Vervolgens even riem los met een dikke buik: Ok we kunnen weer! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roeltjow
zelang ze maar in de keuken blijft en ik geen last van der heb prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conscience NL
Bosmonster schreef op woensdag 23 november 2011 @ 13:25:
[...]

Homecooked meal is een codewoord voor iets beters, of krijg je ook echt gewoon een hapje? :P
Hehe, nee, het is een soort taart wat je krijgt (het heeft de afbeelding van een appel taart).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Conscience NL schreef op woensdag 23 november 2011 @ 13:30:
[...]

Hehe, nee, het is een soort taart wat je krijgt (het heeft de afbeelding van een appel taart).
Oh zo'n "let me guess.. someone stole your sweetrole?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roeltjow
Conscience NL schreef op woensdag 23 november 2011 @ 13:30:
[...]

een warme appeltaart met een gat erin?
beter krijg je niet van der

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:57
D-rez schreef op woensdag 23 november 2011 @ 13:01:
[...]

Nu heb ik geen kans berekening gehad, maar is dit niet de kans dat het bij 10 pogingen 10 keer zou lukken bij een slaagkans van 40%
ja :) de kans dat het na 10x niet lukt is dan ook (0.6^10)*100
Kans dat het de 9x niet lukt en de 10x wel is (0.6^9*0.4)*100

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bermbom
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18-10 14:26
Ik heb Azuras Star verkocht. Is er een manier om dit terug te krijgen?

Wist niet dat het gebruikt kon worden :<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03-10 15:43
Bermbom schreef op woensdag 23 november 2011 @ 13:35:
Ik heb Azuras Star verkocht. Is er een manier om dit terug te krijgen?

Wist niet dat het gebruikt kon worden :<
je kunt hem vast terug krijgen via het console, op een wiki staat van wel een itemID.
BTW het is makkelijker om de azuras star in een black star te laten veranderen. Dan kun je er een grand soul in kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ArgantosNL schreef op woensdag 23 november 2011 @ 13:37:
[...]

je kunt hem vast terug krijgen via het console, op een wiki staat van wel een itemID.
BTW het is makkelijker om de azuras star in een black star te laten veranderen. Dan kun je er een grand soul in kwijt.
Azura's Star kan volgens mij ook Grand Souls opvangen.

Azura's star: Vangt alle souls behalve human op.
Black star: Vangt enkel human souls op.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfos
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17-10 09:06

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
XyritZz schreef op woensdag 23 november 2011 @ 13:41:
[...]

Azura's Star kan volgens mij ook Grand Souls opvangen.

Azura's star: Vangt alle souls behalve human op.
Black star: Vangt enkel human souls op.
van welke non humanoids kun je dan grand souls krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ArgantosNL schreef op woensdag 23 november 2011 @ 13:44:
[...]

Weet het niet zeker maar ik vermoed alleen van de sterkste tegenstanders dus bijv. de Centurions of sterkere Atronachs. Ik ben ze helaas nog niet tegengekomen.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

microoo schreef op woensdag 23 november 2011 @ 13:03:
Sinds gisteren begonnen met skyrim en ik moet zeggen het bevalt me tot nu toe erg goed! Ik ben na het slachten van de eerste draak, mijn eigen gang gegaan en door het land gaan trekken. Helaas al te vaak in een klap dood geslagen omdat ik een voor het eerst een giant of mammoth zag en dacht dat ik die op lvl 6 wel aan kon. Niet dus :D.

Nu heb ik wel een vraag. Ik speel nu met een one-hander met die fire skill ernaast en ook mijn bow die ik vaak gebruik icm sneak attacks. Is dit mogelijk om dit een beetje naast wel elkaar te levelen of is het toch aan te raden om een van de twee te kiezen. (en dan daarnaast light armor of heavy armor).

Verder heb ik die Lydia lekker achter gelaten in dragonsreach, want ik heb een hekel aan npc's die met je meelopen of is het toch wel aan te raden, haar met je mee te laten gaan?
Ik heb zo'n beetje dezelfde techniek gehanteerd. Nu level 30 en in plaats van flames gebruik je dan wat krachtigere spells en afwisselen met healing, dat heb je vooral nodig als je geen companion meeneemt. Ik heb lydia in mijn huis, Aela the Huntress in mijn huis en ik neem alleen af en toe mijn paard mee. Eigenlijk ook alleen maar omdat die meespawned bij fast-travel.
Wel alles met heavy armor. Zodra je heavy armor level 80 is (bij mij op level 30 gebeurt), dan heb je ook geen nadelig effect meer van het gewicht van het armor, zelfs als je dwarven gaat dragen.
Misschien dat je als je meer de boog gaat gebruiken voor light gaat. Maar one handed/magic lijkt me heavy armor verstandiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XyritZz schreef op woensdag 23 november 2011 @ 13:48:
[...]

Weet het niet zeker maar ik vermoed alleen van de sterkste tegenstanders dus bijv. de Centurions of sterkere Atronachs. Ik ben ze helaas nog niet tegengekomen.
Dwarven Centurions geven na lv30 een hoge kans om Grand Souls te bevatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
Mammoths geven ook Grand souls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Giants dan waarschijnlijk ook :).

Ben benieuwd of die bug in de Black Star wordt gefixt, zo niet dan is die wel erg veel beter dan Azura's Star.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
XyritZz schreef op woensdag 23 november 2011 @ 14:01:
[...]

Ben benieuwd of die bug in de Black Star wordt gefixt, zo niet dan is die wel erg veel beter dan Azura's Star.
Bug met de Black Star? Welke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EnigmaNL schreef op woensdag 23 november 2011 @ 14:03:
[...]

Bug met de Black Star? Welke?
Die link die hier vlak boven werd genoemd staat in dat de Black Star niet alleen Humanoid Souls opvangt maar ALLE souls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarrean
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 15-09 10:56
Voordeel van het kiezen voor de gewone star:
spoiler:
Je krijgt die priest als follower

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfos
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17-10 09:06
XyritZz schreef op woensdag 23 november 2011 @ 14:01:
[...]

Zijn Giant's niet humanoids dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-10 10:30

Franko P.

Hit it.

Ben druk doende met enchanten, alleen vraag ik me af hoe ik bijvoorbeeld magica regen hoger kan krijgen dan de 12% die deze nu geeft bij een enchant.
Ligt dit aan de gem die ik gebruik? Of is mn lvl gewoon te laag?

It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Jarrean schreef op woensdag 23 november 2011 @ 14:07:
Voordeel van het kiezen voor de gewone star:
spoiler:
Je krijgt die priest als follower
spoiler:
Voor zover je followers als voordeel kunt zien :). Ik zou voor de Black star gaan omdat humanoids doden veel vaker voor komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarrean
Franko P. schreef op woensdag 23 november 2011 @ 14:07:
Ben druk doende met enchanten, alleen vraag ik me af hoe ik bijvoorbeeld magica regen hoger kan krijgen dan de 12% die deze nu geeft bij een enchant.
Ligt dit aan de gem die ik gebruik? Of is mn lvl gewoon te laag?
Combinatie van beiden ;) en dan heb je ook nog perks die je echantments beter maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydrosine
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-10 09:47
Heb net even mijn Conjuration geleveled :D
spoiler:
Ben wezen rondrennen in een giants kamp constant een zwaard conjuren en weer sheathen, uiteraard met wat magicka regen clothing aan.
Erg uitkijken dat ik geen klap voor mijn kop krijg van zo'n giant maar het was het wel waard had in 10 minuutjes level 45 conjuration!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roeltjow
ben nog niet begonnen met spelen, maar wat kan je met die souls? of leer ik dat onder het spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

XyritZz schreef op woensdag 23 november 2011 @ 13:11:
[...]

Companion is inderdaad niet nodig, maar op low level wel erg handig omdat het een perfecte afleiding vormt voor je tegenstanders.

Heb zo op zeer low level draken kunnen killen zonder zelf damage te krijgen.
Die companion is wel degelijk nodig.. Als pakezel. Als mage kun je dusdanig weinig zooi dragen dat je het dan maar aan je pakezel geeft. Wel jammer want ik zou graag van die bacterie AI af zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• manmetdehamer
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 05:09
Darth Malak schreef op woensdag 23 november 2011 @ 14:11:
[...]

Die companion is wel degelijk nodig.. Als pakezel. Als mage kun je dusdanig weinig zooi dragen dat je het dan maar aan je pakezel geeft. Wel jammer want ik zou graag van die bacterie AI af zijn :)
Als je punten in stamina stopt kun je meer dragen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ejtnaj
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-10 17:34
Ik kan iedereen aanraden om zonder de compass te spelen (zoek even in de SkyrimPrefs.ini bestand, bShowcompass=1 naar 0).

Het is zo veel leuker om te spelen, nu moet je gewoon meer op de omgeving letten waar je naartoe moet. Ik merkte op dat ik alleen pijltjes op het kompas aan het volgen was, ook in steden. Zonder kompas moet je meer om je heen kijken, met de kaart als hulpmiddel. Ik ben niet zo hardcore om ook de floating markers uit te zetten, maar het lopen van de ene stad naar de ander moet je kunnen.

Het loont ook veel meer als je caves ontdekt. Met kompas ontdek je namelijk niks, omdat je toch op de pijltjes afloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 06-10 19:21
ejtnaj schreef op woensdag 23 november 2011 @ 14:12:
Ik kan iedereen aanraden om zonder de compass te spelen (zoek even in de SkyrimPrefs.ini bestand, bShowcompass=1 naar 0).

Het is zo veel leuker om te spelen, nu moet je gewoon meer op de omgeving letten waar je naartoe moet. Ik merkte op dat ik alleen pijltjes op het kompas aan het volgen was, ook in steden. Zonder kompas moet je meer om je heen kijken, met de kaart als hulpmiddel. Ik ben niet zo hardcore om ook de floating markers uit te zetten, maar het lopen van de ene stad naar de ander moet je kunnen.

Het loont ook veel meer als je caves ontdekt. Met kompas ontdek je namelijk niks, omdat je toch op de pijltjes afloopt.
+1

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

manmetdehamer schreef op woensdag 23 november 2011 @ 14:12:
[...]

Jawel maar is weer niet echt logisch voor een mage... Maar misschien het proberen waard om daar voorlopig wat in te steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
manmetdehamer schreef op woensdag 23 november 2011 @ 14:12:
[...]

5 punten ja. Kun je beter de Steed Stone opzoeken, die geeft je een bonus die gelijk staat aan 20 levels Stamina boosten.

Overigens snap ik niet hoe je te weinig capacity in je inventory kunt hebben, je moet alleen opletten dat je niet klakkeloos alle zware en goedkope troep mee gaat zeulen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarrean
[...]

Ik heb geen punten in stamina gestopt (pure mage) en heb geen companion. Als je regelmatig je bones en scales in je huis dropt en andere stuff verkoopt kan je best een stuk of 3 dungeons leegroven (alleen spullen die veel septims per kilo opleveren meenemen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

roeltjow schreef op woensdag 23 november 2011 @ 14:11:
ben nog niet begonnen met spelen, maar wat kan je met die souls? of leer ik dat onder het spelen
Zijn nodig voor enchanting. Hoe hoger de soul hoe beter de enchantment maar je kan niet een grand soul in een petty soul gem stoppen dus je moet verschillende gems meenemen :).

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyoi
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12-08 21:19

Tyoi

Beddytear

*en opnieuw 'vullen' van enchanted weaps.

[ Voor 78% gewijzigd door Tyoi op 23-11-2011 14:20 ]

1) You are on the internet.
2) You are on Tweakers.net.
3) You are reading my signature.
5) You didn't notice that there is no 4.
6) You just checked it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-10 11:21
Voor alle enchanters die het nog niet weten: Kijk even naar de quest The Black Star. Die geeft als beloning een soul gem (grand of black, kun je kiezen) die niet stuk kan. Heeft ook nog eens geen gewicht en is dus herbruikbaar. Kun je altijd even een bandiet gaan killen voor een soul en weer een goede enchant op je gear zetten. Kost je dan niks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
[...]

Als mage kun je juist heel veel zooi meenemen. Je clothing weegt bijna niets en je hebt geen wapens die de boel verzwaren!

Grappig dat bacterie AI er nog steeds in zit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxTox
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 04-02 09:42
Hoe is het trouwens afgelopen met de spinnen phobien? Zijn jullie allemaal aan de pedobeer mod?

[spoiler] M'n illusion is nu 100, kun je een quest krijgen van die illusion master van de Winterhold College. Voor de quest moet je magische illusion boekjes gaan zoeken met een spell die je van hem krijgt: Vision of the Tenth Eye in Winterhold College, als je die allemaal vindt krijg je een Master spell om te fearen, de rest kun je dan kopen bij hem voor 3,6K each ofzo.

Locaties van de magische boekjes.

In de library op een tafel links.

Op een ton in een van de gebouwen met de bedjes.

Onder een bench/bankje in een van de gebouwen met de bedjes.

Onder de College bij die Oblivion Summoning ding op de tafel er naast, waar dat boek met de flame atronarch summon ingredienten boekje.

Dit zijn er 4 die je moet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
[...]

Ik heb als mage 300 om te dragen. Als ik "leeg" ben heb ik ongeveer 90 bij me. Dus 210 om mee te zeulen. Ik neem alleen dingen mee die de moeite waard zijn en verder heel veel herbs/potions.

Van de herbs potions maken (die verkopen zo voor 100G+) en ik trek in een dungeon een paar duizend gold binnen aan rommel, zonder dat ik ooit aan gewicht hoef te denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

OxTox schreef op woensdag 23 november 2011 @ 14:23:
Hoe is het trouwens afgelopen met de spinnen phobien? Zijn jullie allemaal aan de pedobeer mod?
De krabbenmod voor mij. Maakt de game een stuk leuker. Paar momenten gehad waar ik me normaal de tyfustering zou schrikken maar nu dus niet. Paar dagen terug deed ik ergens in een mijn deurtje open staan er 2 krabbetjes. /me Flame on! Als dat 2 spinnen waren was ik weer als een klein schoolmeisje aan het gillen.

@bosmonster, potions maken. Heb je daar nog tips voor? Kan nergens een boekje vinden met recepten ofzo, moet ik alles uit mijn hoofd leren? :/

[ Voor 12% gewijzigd door MrVegeta op 23-11-2011 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

ArgantosNL schreef op woensdag 23 november 2011 @ 14:30:
[...]

de Draugr vallen onder humanoids en bij de dragon priests werkte het niet. Ik heb nu touwens alle Dragon priests afgemaakt die je zelf kunt opzoeken zonder quest. met een destuction mage op level 24 tot 29 ik had mijn highborn power wel nodig om het af te maken maar echt moeilijk was het niet.
Misschien omdat ik die mace gebruikte want ik kreeg wel degelijk die 'Soul gem filled' melding ofzo, ook de special effects waren te zien. En ik moet zeggen dat ik die Azure Star eigenlijk nog niet 1 keer gebruikt heb, ik loop werkelijk met wel 40-50 gevulde soulgems rond van petty tot grand.
ArgantosNL schreef op woensdag 23 november 2011 @ 13:44:
[...]

Die Draugr Deathlords en Dragon Priests, ook die mega spinnen en uhmm.. 'shades' gaven mij grand souls.
Ik gebruik trouwens die 'deadric mace' (groene gloed van quest uit Markath - spookhuis).

[ Voor 48% gewijzigd door prutser001 op 23-11-2011 14:32 ]

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
prutser001 schreef op woensdag 23 november 2011 @ 14:26:
[...]

Die Draugr Deathlords en Dragon Priests, ook die mega spinnen en uhmm.. 'shades' gaven mij grand souls.
Ik gebruik trouwens die 'deadric mace' (groene gloed van quest uit Markath - spookhuis).
de Draugr vallen onder humanoids en bij de dragon priests werkte het niet. Ik heb nu touwens alle Dragon priests afgemaakt die je zelf kunt opzoeken zonder quest. met een destuction mage op level 24 tot 29 ik had mijn highborn power wel nodig om het af te maken maar echt moeilijk was het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

MrVegeta schreef op woensdag 23 november 2011 @ 14:25:
[...]

@bosmonster, potions maken. Heb je daar nog tips voor? Kan nergens een boekje vinden met recepten ofzo, moet ik alles uit mijn hoofd leren? :/
Je kan de potions zelf proberen, dan krijg je dmv het combineren en zo vindt je zelf potions uit, ben wel een paar keer een velletje tegengekomen met daarop 'ingredients needed.... blabla' maar was niet bijzonder. Zodra je iets uitgevonden hebt of 'de eigenschappen' van een ingrediënt weet krijg je een extra potion optie.

Ik heb alleen maar meuk opgepikt en een beetje aan het proeven geweest, daarvan gaat je Alchemy skill ook van omhoog, langzaam maar beter dan niets. Meestal kom ik bakken met potions tegen als ik een dungeon doe ook van die '2L cola flessen' formaat potions gezien voor Magicka/HP.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHEePYTaGGeRNeP
  • Laatst online: 17-10 21:20
DE HOND is hardstikke OVERPOWERED :D

alleen wel jammer dat hij constant voor je voeten loopt ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxTox
  • Laatst online: 04-02 09:42
[...]

De krabbenmod voor mij. Maakt de game een stuk leuker. Paar momenten gehad waar ik me normaal de tyfustering zou schrikken maar nu dus niet. Paar dagen terug deed ik ergens in een mijn deurtje open staan er 2 krabbetjes. /me Flame on! Als dat 2 spinnen waren was ik weer als een klein schoolmeisje aan het gillen.

Ik zie het al helemaal voor me.

Ik weeg 180 en kan in totaal 350 mee nemen, loop zelf met een robe en lightarmor rond maar ik heb me toch een boel potions en poisen bij... Light armor weegt misschien 20 bij elkaar, robe 1 en m'n one handed glass sword maar 15-18. Ingredients 50 ofzo en misc 40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Potame
  • Laatst online: 12-10 15:56
Weet iemand waar Tolfdir is gebleven als je eenmaal Archmage bent geworden?
Ik heb de complete college afgezocht, maar kan 'm nergens meer vinden... heb 'm nodig om alteration te levelen :( Google heeft ook geen antwoord

Ryzen 3700X, RX5700, 16gb ram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
Potame schreef op woensdag 23 november 2011 @ 14:37:
Ik heb de complete college afgezocht, maar kan 'm nergens meer vinden... heb 'm nodig om alteration te levelen :( Google heeft ook geen antwoord
de zwerft meestal in een van de slaap hallen rond
de deuren zijn te vinden aan de ingangs zijde, ik heb hier gister ook mee lopen klooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Potame schreef op woensdag 23 november 2011 @ 14:37:
Als hij niet dood is gegaan tijdens het gevecht met 'Acanor?' (gast die boel wilde slopen met die bal). Dan zou hij bij de 'studenten' in 1 van de kamers moeten zitten, ga daar anders s'avonds heen en maak hem wakker.
Dus als je binnenkomt op dat plein met die blauwe straal eerste deur links, eerste kamer links.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydrosine
  • Laatst online: 13-10 09:47
Potverdrie mn eerste crash naar desktop :(
Had net een Truce voorelkaar :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwildor
  • Laatst online: 16-04-2021
Iemand toevallig nog een idee wie ook alweer ruzie aan het maken waren met een dark elf vrouw wanneer je voor het eerst Windhelm binnenkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gwildor schreef op woensdag 23 november 2011 @ 14:48:
Iemand toevallig nog een idee wie ook alweer ruzie aan het maken waren met een dark elf vrouw wanneer je voor het eerst Windhelm binnenkomt?
Geen idee, ik zit als ik binnen kom meer rond me heen te kijken dan op te letten. Zo ook de hele moord in Markath niet kunnen voorkomen :p keek de andere kant op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gwildor schreef op woensdag 23 november 2011 @ 14:48:
die bedelende ex-soldaat en die vent die altijd bij de inn rondhangt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaCio
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 23:07
[...]
Je kunt ingedienten opvreten, dan kom je de eerste eigenschap te weten ;)

Zodra je een eigenschap ontdek hebt (bijv damage health) komt hij automagisch tussen de alchemy recipes te staan. Met ten minste 2 ingedienten kun je een potion maken, als je dan wat varieert met ingredienten ontdek je vanzelf weer nieuwe eigenschappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwildor
  • Laatst online: 16-04-2021
Verwijderd schreef op woensdag 23 november 2011 @ 14:50:
[...]

die bedelende ex-soldaat en die vent die altijd bij de inn rondhangt
Dank je. Ik heb die gozer bij de inn gevraagd, Rolff Stone-Fist, en hij heeft inderdaad een optie van "Why do you hate dark elves?". De bedelende ex-soldaat (als je daarmee Angrenor Once-Honored mee bedoelt) heeft die optie echter niet, dus ik betwijfel of hij er inderdaad een van was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ejtnaj schreef op woensdag 23 november 2011 @ 14:12:

Heel leuk allemaal maar in de bergen ga ik gewoon voor pijltjes en Clairvoyance. Ga niet 999x naar map switchen. Spel duurt al lang genoeg zonder alle dode eindes eerst vinden en menu > map doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyoi

Tyoi

Beddytear

T'is ook je manier van spelen: Je kan gelijk direct op het kompas aflopen of gewoon netjes de wegen volgen.
Ik vind het wel een goed idee, maar ik zie het ook niet zitten om ###x de map te openen.

Ik had liever een map gezien waarop de main roads (beter) te zien zijn.

Gelukkig mag je zelf beslissen of je het aan of uit zet :D

[ Voor 12% gewijzigd door Tyoi op 23-11-2011 15:19 ]

6) You just checked it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seriph
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-10 21:08
Verwijderd schreef op woensdag 23 november 2011 @ 15:07:
[...]

Heel leuk allemaal maar in de bergen ga ik gewoon voor pijltjes en Clairvoyance. Ga niet 999x naar map switchen. Spel duurt al lang genoeg zonder alle dode eindes eerst vinden en menu > map doen.
Als je met guards praat (mits je een beetje vriendelijk bent in de stad) geven zij je ook informatie waar je eventueel caves en zo kunt vinden. Je krijgt er ook meteen een map update van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Seriph schreef op woensdag 23 november 2011 @ 15:20:
[...]

Als je met guards praat (mits je een beetje vriendelijk bent in de stad) geven zij je ook informatie waar je eventueel caves en zo kunt vinden. Je krijgt er ook meteen een map update van.
Dat snap ik en doe ik ook vaak (veel Ebony loot hierdoor :D) maar dan knal ik alsnog een markertje neer.
Om maar niet te spreken over hoe klein dit segment is vergeleken met op alle plekken kompas uitzetten. Keertje cave onder de stad, misschien. Al zou me dat te veel moeite zijn om te gaan restarten.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2011 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• actionInvoke
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Weet trouwens niet of het al gezegd is maar als je gemerkt hebt dat de skyrim nexus modmanager niet meer draait; hij is ten onder gegaan aan zijn eigen succes en crappy coding. Hij crasht omdat hij geen reply krijgt van de server als hij zoekt naar updates (pwoah, slecht staaltje coding). De server reageert niet omdat zoveel mensen hem hebben dat het effectief een ddos aanval op de server is geworden. Daarnaast stuurt hij ook continue requests wat het alleen nog maar erger maakt.

Hopelijk is het ondertussen verholpen want ik zou nu toch echt wel mijn mods willen tweaken. >:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Ach, ik werk ook met markers, maar dan zie ik iets anders en dan is het alweer 5 uur later voor ik me bedenk: oja, ik ging een quest doen.

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hexta schreef op woensdag 23 november 2011 @ 15:24:
Ach, ik werk ook met markers, maar dan zie ik iets anders en dan is het alweer 5 uur later voor ik me bedenk: oja, ik ging een quest doen.
Inderdaad, herkenbaar. Of de marker er nu is of niet, als ik iets interessants zie ga ik er toch op af. Het is er voor het gemak, niet om altijd loodrecht te volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Verwijderd schreef op woensdag 23 november 2011 @ 15:26:
[...]

Inderdaad, herkenbaar. Of de marker er nu is of niet, als ik iets interessants zie ga ik er toch op af. Het is er voor het gemak, niet om altijd loodrecht te volgen.
Daarnaast is het kompas ook erg handig omdat hij wel icoontjes laat zien van onontdekte dingen in de buurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conscience NL
Seriph schreef op woensdag 23 november 2011 @ 15:20:
[...]

Als ik met een guard wil praten in een stad waar ik Thane ben, kan ik maar 1x op A drukken en zeggen ze maar 1 zinnetje. Ik heb nog nooit info over caves gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-01-2022
Conscience NL schreef op woensdag 23 november 2011 @ 15:28:
[...]

Als ik met een guard wil praten in een stad waar ik Thane ben, kan ik maar 1x op A drukken en zeggen ze maar 1 zinnetje. Ik heb nog nooit info over caves gekregen.
Vaak geven ze deze informatie ook gewoon als je langsloopt. Zoiets als "I've heard strange sounds in random cave #573, we may need to sent a guard to investigate".
En dan komt er een marker op je map te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eigenlijk wel grappig.

Heb je een game met gigantische draken, trolls en giants, maar moet een mod gemaakt worden om van spinnetjes krabben te maken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Conscience NL schreef op woensdag 23 november 2011 @ 15:28:
[...]

Ze zeggen willekeurig "I've seen a Dragon fly over headed to ___" en dan word die plek gemarkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-10 09:55

ye-roon

knaak

[...]

Voor alchemy: alle ingredients die je tegen komt oppakken, af en toe in je huis bij de alchemy table storen (kan je weer meer mee nemen). En dan gewoon potions grinden. Eerst even opeten om te zien wat het effect is, dan komen ze onder effect in de lijst te staan. Ik zou alleen zeker in het begin je fire salts, death bells, nirnroots, nightshades en jazbay niet gebruiken en veilig opbergen, je merkt vanzelf waarom. En deadra hearts natuurlijk NOOIT iets mee maken.. behalve als dat armor je een zorg zou zijn.
Het handigst is om maar 2 ingredienten per potion te gebruiken, je krijgt namelijk evenveel experience als met 3 ingredients. En gaande weg ontdek je nieuwe recipes. Doordat secondary effects zo ontdekt worden. Andere tip is eerst bij de trainer in whiterun te trainen naar 45 en het per train terug te stelen via een pickpocket. En daarna pas je ingredienten te gebruiken. Even een spoiler voor ingredienten die je misschien wil bewaren als je enchanting potions wil maken:
spoiler:
Hagraven claws, blue butterfly wing, snowberries, spriggan sap

Met dat laatste over het pickpockten: als je 3 perks "over hebt" bij 50 pickpockting kan je een perk nemen 100 meer gewicht geeft. Dus met dat trainen en terug jatten word je dubbel beter :)

[ Voor 5% gewijzigd door ye-roon op 23-11-2011 15:36 ]

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
[...]

Iedere ingredient heeft 4 properties. De eerste (linksboven) leer je door hem op te eten.

Verder maak ik alleen potions van 3 ingredients en probeer zoveel mogelijk te mixen. Daarmee leer ik regelmatig weer nieuwe properties (en kan ik weer meer potions maken) en die potions leveren het meeste op (ik doe het voor het geld, niet de skill). Wat ik overhou mik ik in mn alchemy pouch die in mn huis ligt.

Alles behalve magicka/health verkoop ik. Al bewaar ik tegenwoordig ook wel de skill-potions voor enchanting enzo, voor de zekerheid.

Enige nadeel is dat het lang duurt om alles te verkopen. Ik doe dit nu in Whiterun bij Arcadia en de General store (die pakt ook mn andere meuk zoals scrolls en robes die ik oppik). Die zitten naast elkaar en hebben samen 1250 gold. Maar heb vaak meerdere runs nodig om het verkocht te krijgen...

[ Voor 23% gewijzigd door Bosmonster op 23-11-2011 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Necris Phayder
  • Laatst online: 06-10 13:26
Lydia wil niet met me mee :( Ze zegt dat ik al iemand heb, maar niemand followed mij meer. Heb alleen Faendal als follower maar die blijft lekker in Riverwood. Bug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valachii
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 30-09 09:38
[...]

Vind je niet dat dat een stukje magie van het spel wegneemt? De spanning die het met zich meebrengt door door een ogenschijnlijke 'verlaten' grot te kruipen?

Persoonlijk vind ik het echt geweldig om de schrik en spanning van de spinnen te ervaren, ondanks dat ik er in het echt ook totaal geen fan van ben :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Ik zie niet zoveel verschil tussen een grote spin en een grote krab of wat dan ook. Ik ben geen fan van spinnen, maar in een spelletje word ik niet bang van een zooitje polygonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm vraag me af wat jullie dan doen tijdens een pitstop en er zit een spin in het toilet? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-10 10:47

D-rez

dexels

waarschijnlijk het volgende toilet pakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
ye-roon schreef op woensdag 23 november 2011 @ 13:20:
[...]

Heb haar weer gevonden en ze wil koken en ze geeft geld van de store, maar nu nog een probleem ze loopt continu heen en weer tussen Whiterun en Dawnstar, tussen mijn huis dus en haar Bard plek in de tavern. Dus ik zie haar vaker niet dan wel. Dit al vaker opgevallen? Ze gaan dus blijkbaar gewoon door met hun eigen "leven" en gaan tussendoor ook wat extra doen omdat ze getrouwd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaCio schreef op woensdag 23 november 2011 @ 14:50:
[...]

Je kunt ingedienten opvreten, dan kom je de eerste eigenschap te weten ;)

Zodra je een eigenschap ontdek hebt (bijv damage health) komt hij automagisch tussen de alchemy recipes te staan. Met ten minste 2 ingedienten kun je een potion maken, als je dan wat varieert met ingredienten ontdek je vanzelf weer nieuwe eigenschappen.
Dit is overigens ontzettend grappig, want van sommige ingrediënten ga je zwaar spacen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyoi

Tyoi

Beddytear

Bulls schreef op woensdag 23 november 2011 @ 15:48:
[...]
Heb haar weer gevonden en ze wil koken en ze geeft geld van de store, maar nu nog een probleem ze loopt continu heen en weer tussen Whiterun en Dawnstar, tussen mijn huis dus en haar Bard plek in de tavern. Dus ik zie haar vaker niet dan wel. Dit al vaker opgevallen? Ze gaan dus blijkbaar gewoon door met hun eigen "leven" en gaan tussendoor ook wat extra doen omdat ze getrouwd zijn.
Mwah,.. redelijk overeenkomstig met real life toch?

6) You just checked it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Necris Phayder schreef op woensdag 23 november 2011 @ 15:43:
Lydia wil niet met me mee :( Ze zegt dat ik al iemand heb, maar niemand followed mij meer. Heb alleen Faendal als follower maar die blijft lekker in Riverwood. Bug?
Als je met Faendal praat dan moet je de 'companion' opties krijgen, zo niet.. dan heb je alleen de mogelijkheid om via een bepaald console command van je follower af te komen.. Of diegene die je volgt (of juist niet) dood maken en respawnen maar dat kan lastig zijn ivm de locatie.

Ik had namelijk in het begin dat iemand op straat mij aansprak terwijl ik een draak aan het afmaken was, vanalles geklikt en toen ik dus verder ging bleek die kerel ook nog als 'follower' aangemerkt te zijn maar hij was al dood bij de draak, weet niet precies hoe ik dat opgelost heb. Save reload geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Necris Phayder
  • Laatst online: 06-10 13:26
Ik krijg opties zoals follow me, en als ze dat doen, stay here etc. kan ook traden met Faendal, dus ik denk dat hij wel zeker een companion is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Necris Phayder schreef op woensdag 23 november 2011 @ 16:06:
Ik krijg opties zoals follow me, en als ze dat doen, stay here etc. kan ook traden met Faendal, dus ik denk dat hij wel zeker een companion is.
Hem via het spraakmenu zeggen dat je van hem af wil "Part ways" of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHEePYTaGGeRNeP
  • Laatst online: 17-10 21:20
Ik had gisteren die mercenary van de Drunken Huntsman dood gemaakt, omdat ik lydia kon resurrecten :D. Lydia volgende mij gewoon en kon traden enzo. Toen deed ik part ways en nu kan ik haar niet meer vinden :D. Ze is niet meer in dat grote huis. Ik ga waarschijnlijk niet vanavond naar haar zoeken, want Ranked Teams is net uitgekomen in League of Legends :D
Hopen dat ze nog leeft met all haar full dwarven alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Valachii schreef op woensdag 23 november 2011 @ 15:43:
[...]

Vind je niet dat dat een stukje magie van het spel wegneemt? De spanning die het met zich meebrengt door door een ogenschijnlijke 'verlaten' grot te kruipen?

Persoonlijk vind ik het echt geweldig om de schrik en spanning van de spinnen te ervaren, ondanks dat ik er in het echt ook totaal geen fan van ben :p
Totaal geen fan en een fobie hebben zijn 2 _erg_ grote verschillen. Ik kreeg serieus gewoon hoofdpijn van bepaalde stukken. Het neemt wel wat weg (ik heb een poos zonder de mod gespeeld) maar ach, heb er nu wel meer plezier van.
Verwijderd schreef op woensdag 23 november 2011 @ 15:31:
eigenlijk wel grappig.

Heb je een game met gigantische draken, trolls en giants, maar moet een mod gemaakt worden om van spinnetjes krabben te maken :p
Tja zo heeft iedereen wel wat. Er zijn ook spelers die de zombies en skeletten anders willen hebben of juist die krabben zo creepy vinden. Iedereen reageert daar weer anders op en als jij er geen last van hebt is het heel erg moeilijk om je voor te stellen hoe het voor iemand voelt.

Overigens vind ik die krabbetjes ook creepy, die blijven zo verlept naar je kijken wanneer ze dood zijn :')

[ Voor 33% gewijzigd door MrVegeta op 23-11-2011 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhpwolf
  • Laatst online: 01-10 19:41
Ib heb tot nu toe maar 1 draak afgemaakt dat van de main quest, daarna nog eentje tegen gekomen maar die vloog weer weg, ben nu zover met de main quest waar de greybeards dacht ik je roepen. Wanneer kom ik eigenlijk meer draken tegen? Heb nu meerdere shouts maar die kan ik dan dus nog niet gebruiken omdat ik meer dragon souls nodig heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Hmm weird.. Lijkt wel of ik veel en veel minder lag en framedrops heb sinds mouse accel uit staat... Voorzichtig optimistisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adramalech
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 04-04 10:45
mhpwolf schreef op woensdag 23 november 2011 @ 16:24:
Ib heb tot nu toe maar 1 draak afgemaakt dat van de main quest, daarna nog eentje tegen gekomen maar die vloog weer weg, ben nu zover met de main quest waar de greybeards dacht ik je roepen. Wanneer kom ik eigenlijk meer draken tegen? Heb nu meerdere shouts maar die kan ik dan dus nog niet gebruiken omdat ik meer dragon souls nodig heb.
Gewoon door spelen, je bent qua missies ook pas net begonnen. Later zul je rondlopen met 10 dragon souls over ;)

[ Voor 67% gewijzigd door Adramalech op 23-11-2011 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhpwolf
Adramalech schreef op woensdag 23 november 2011 @ 16:25:
[...]

Gewoon door spelen, je bent qua missies ook pas net begonnen. Later zul je rondlopen met 10 dragon souls over ;)
Bedoel je gewoon doorspelen met de main quest of maakt dat niet uit? Want doe nu wat compagnion missies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

mhpwolf schreef op woensdag 23 november 2011 @ 16:24:
Wees maar niet bang, de meeste draken die ik tegelijk gehad heb waren er 4 tegelijk. Als je ook bij de grote steden geweest ben en je bij de Jarl langsgeweest bent krijg je zeker wel een quest waarbij je een draak moet afmaken (Bounty Quest), In meerdere steden ben ik draken tegengekomen, dorpen, tijdens mijn rondrijs tientallen. Op dit moment heb ik ~35 Dragon Souls op voorraad en voor zover ik weet zijn er nog maar een paar woordjes te verkrijgen (10max). Volg gewoon de main quest totdat je op een punt komt dat je een draak moet 'vangen' stop daar dan met de main quest en ga de wereld in huisjes kopen enzo. Dan zul je zeker wel een draak of 20 tegen komen.

Het is wel zo dat als je de main quest niet doet je weinig/geen draken tegenkomt buiten bepaalde locaties waar er altijd 1-2 te vinden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phosporus
  • Laatst online: 18-08 20:15
mhpwolf schreef op woensdag 23 november 2011 @ 16:28:
[...]

Bedoel je gewoon doorspelen met de main quest of maakt dat niet uit? Want doe nu wat compagnion missies.
Door alleen al beetje rond te lopen kom je al snel draken tegen :). Gewoon missies doen en niet al te veel fasttravelen en dan kom je ze meer dan genoeg tegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhpwolf
Kan niet wachten tot ik ze tegenkom :), bedankt.
Pagina: 1 ... 30 ... 106 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor al je problemen en technische vragen kun je terecht in: <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1477915">~~~[Multi] Skyrim - Topic voor problemen en (technische) vragen</a>.

Wat betreft de eindeloze spoiler discussies, houdt gewoon rekening met je mede-tweakers.
Een ieder hier is capabel genoeg om zelf te kunnen bepalen of iets een (vette) spoiler is of niet.
Je kan er altijd nog boven zetten waar het over gaat zodat de lezers zelf kunnen bepalen of ze het willen lezen of niet.

Als laatste is er nog de IRC chat over Skyrim: <a href="http://irc.tweakers.net/skyrim">http://irc.tweakers.net/skyrim</a>.