Liefhebber van Tweakers
Geeft de quest aan dat ik hem moet lezen, dus ik doe dat en heel het beeld wordt blurrig. Dus ik denk prima, beeld weer normaal en dan vervolgens niets!
Ik kijk in me journal en staat dat ik de scroll in de time warden moet lezen, check ik me map...zie nergens zoiets staan! Tevens bij dat fluxinator geval quest, die me leidde naar de elder scroll, staat ook nog steeds open!
Of ik ben blind maar nu loop ik dus keihard vast, want waar is die time warden plek
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
je moet de scroll gebruiken als je opgelet had:Xtr3me4me schreef op woensdag 23 november 2011 @ 08:27:
Ik snap er geen hout van! Ik ben met de main quest bezig en ik heb zojuist de elder scroll gepakt!
Geeft de quest aan dat ik hem moet lezen, dus ik doe dat en heel het beeld wordt blurrig. Dus ik denk prima, beeld weer normaal en dan vervolgens niets!
Ik kijk in me journal en staat dat ik de scroll in de time warden moet lezen, check ik me map...zie nergens zoiets staan! Tevens bij dat fluxinator geval quest, die me leidde naar de elder scroll, staat ook nog steeds open!
Of ik ben blind maar nu loop ik dus keihard vast, want waar is die time warden plek
~ Portal 2 maps: linkje ~ LoL (EUW): Ocwil ~
Er zijn een aantal verschillende pre-quest te doen, zodra je iets voor de Jarl daar heb gedaan krijg je de optie een huis te kopen nadat je 5 mensen heb geholpen in de stad. Denk als je de link volgt in mijn eerdere bericht wel informatie is te vinden over welke quests het dan gaat en waar ze te krijgen zijn.Chaoss schreef op woensdag 23 november 2011 @ 08:26:
[...]
Die eenzaamheid is idd wel wat vervelend, je krijgt vrij snel in de mainquest een buddy die je mee kunt nemen en je kunt ten alle tijden huurlingen meenemen, probleem is echter dat die lui soms nogal irritant zijn door een gebrek aan goede AI.
[...]
wanneer kun je dat huis kopen? ben bij die steward in sollitude geweest maar khad geen optie om het huis te kopen? schijnt dat je dan eerst een quest voor die regent moet done maar zij heeft geen quests voor mij?
i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X
Echter in skyrim heb je heel veel quests met items. En die kan je dan niet uit je inventory smijten. Zoals iedereen weet, kleine beetjes maken groot (en zeker dan een elder scroll van 20) dus tijd voor de inventory leeg te krijgen.
Ah ja, nu snap ik het! Waar een beetje wiki niet goed voor isocwil schreef op woensdag 23 november 2011 @ 08:32:
[...]
je moet de scroll gebruiken als je opgelet had:spoiler:boven op de berg waar je met die draak praat.
Alleen als ze die naam: time warden anders hadden gebruikt dan zou het handiger zijn! Maar thanks, ken nu weer verder! Tenminste als me vriendin het toelaat met haar BF3! En L.A. Noir
Je moet eerst even de deur 'aanraken' en een quest gedaan hebben 'iets met wolven en Potena?' Het kan zijn dat deze quest bugged, als het goed is staat er 1 NPC (Kalende man) boven aan links naast de trap welke hoort te activeren zodra jij naar boven loopt. Bij mij wilde deze NPC ook niets doen en heb ik dit op moeten lossen dmv console commands. Als je even Google raadpleegt dan zou je het moeten kunnen vinden (Zou iets moeten zijn met 'SetstageMS06Start 5' ofzo !Neem dit niet over is een voorbeeld!.Chaoss schreef op woensdag 23 november 2011 @ 08:26:
[...]
wanneer kun je dat huis kopen? ben bij die steward in sollitude geweest maar khad geen optie om het huis te kopen? schijnt dat je dan eerst een quest voor die regent moet done maar zij heeft geen quests voor mij?
Zodra je dit allemaal gedaan hebt kun je het huis in Solitude kopen (Huis naast Bard guild). Zorg wel dat je zo'n 36000 gold hebt om het volledig in te richten.
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Dat word dan misschien me 3de huisje. Ik ben nu erg tevreden met mijn huis in riften. Lekker aan het water, mooie open ruimtes beneden waar me alchemy table en arcane enchanter staan.prutser001 schreef op woensdag 23 november 2011 @ 08:53:
[...]
Je moet eerst even de deur 'aanraken' en een quest gedaan hebben 'iets met wolven en Potena?' Het kan zijn dat deze quest bugged, als het goed is staat er 1 NPC (Kalende man) boven aan links naast de trap welke hoort te activeren zodra jij naar boven loopt. Bij mij wilde deze NPC ook niets doen en heb ik dit op moeten lossen dmv console commands. Als je even Google raadpleegt dan zou je het moeten kunnen vinden (Zou iets moeten zijn met 'SetstageMS06Start 5' ofzo !Neem dit niet over is een voorbeeld!.
Zodra je dit allemaal gedaan hebt kun je het huis in Solitude kopen (Huis naast Bard guild). Zorg wel dat je zo'n 36000 gold hebt om het volledig in te richten.
Ik zag ook een filmpje van het huis in windhelm. En die vond ik ook wel mooi
Weet iemand of je ook kan scheiden? Ik heb nu wel een vrouw met een leuk koppie, maar ze wil die jurk die ik voor haar gekocht heb niet aan doen en ze loopt nu in der miner kloffie. En het staat een beetje af in mijn mooie riften huis en dan dirty rags die ze aan heeft
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Ik heb veel RPG ervaring en dit is de eerste waarvan ik vind dat de quests (bijna) iedere keer anders en epic zijn.
Fixedye-roon schreef op woensdag 23 november 2011 @ 09:05:
Weet iemand of je ook kan scheiden? Kan je als weduwnaar opnieuw trouwen?
Verwijderd
Ik had een kameraad 6300 micrsoft points cadeau gedaan. Ik vraag me af wanneer deze game met die punten gekocht kan worden? OUdere games zoals Obvilion en CoD: MW2 kunnen wel maar de nieuwere games kan ik zo niet vinden. Kan iemand mij daar wat meer over vertellen? Misschien een beetje offtopic om het hier te vragen, maar we willen graag Skyrim kopen voor Xbox
Het huis in Markath is ook erg mooi, ik heb zelf wel problemen om het huis in Riften te kopen, ik heb meerdere 'Jarl Bounty quests' gedaan maar nog niet de optie tot huis kopen gehad, ik geloof dat als je het huis in Windhelm wil je een Civil War quest moet doen voor Stormcloaks.. Maar ik twijfel nog of ik Emperial of Stormcloak ga doen.. Whiterun wil ik niet aanvallen omdat daar die Companions zitten. (of dit moet geen invloed hebben?) en omdat de Jarl me geholpen heeft met die draak.ye-roon schreef op woensdag 23 november 2011 @ 09:05:
[...]
Dat word dan misschien me 3de huisje. Ik ben nu erg tevreden met mijn huis in riften. Lekker aan het water, mooie open ruimtes beneden waar me alchemy table en arcane enchanter staan.
Ik zag ook een filmpje van het huis in windhelm. En die vond ik ook wel mooi![]()
Weet iemand of je ook kan scheiden? Ik heb nu wel een vrouw met een leuk koppie, maar ze wil die jurk die ik voor haar gekocht heb niet aan doen en ze loopt nu in der miner kloffie. En het staat een beetje af in mijn mooie riften huis en dan dirty rags die ze aan heeft
Ik heb nu :
Dark Brotherhood Sanctum (met eigen martelkamer
Huis in Whiterun
Huis in Solitude
Huis in Markath
Slaapkamer bij de Companions
Thieves guild heb ik ook maar weet niet eens of ik daar nou een slaap plek heb als leider..
Huizen zijn volledig uitgerust en een teringzooi omdat ik nog weleens wat van de tafels afstoot
Ik wil nog :
Huis in Windhelm. Al meerdere quests gedaan maar nog niet de optie gekregen.
Huis in Riften. Ook al meerdere quests gedaan en ook deze optie nog niet gekregen.
Ik moet zeggen dat het leuk had geweest als je gewoon zelf een huis zou kunnen laten bouwen, maarja kan niet alles hebben.
Nog een vraagje betreffende de mainquest :
Na het 'clearen' van alle dragon walls (meerdere keren ook voor bounty quests) kreeg ik de quest 'Return to Esbern' alleen krijg ik geen beschrijving wat ik moet doen etc, de enige optie in de chat is 'why does parthunaax has to die?' en nog iets.. Moet ik Parthunaax (Throat of the world) dood maken om verder te kunnen? Ik mag die draak wel dus voel daar weinig voor
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
Ja dat moest ik nog doorgeven.. ze is wat later.. ze staat nu nog in mijn huis te douchen.superwashandje schreef op woensdag 23 november 2011 @ 09:54:
waar kan je je spouse eigenlijk terugvinden? ik ben een tijdje geleden getrouwd en kan haar nu nergens meer terugvinden. Zo heeft de geen sex voor het huwelijk regel ook niet veel nut
Verwijderd
voor de bijna alle jarls moet je 5 quests van random ppl in de stad doen en wat quests voor hemzelf voor een huis, companion quests en deergelijke worden niet beinvloed door die oorlog. En als je met arngeir praat laat hij je ook wel merken dat je dat draakje liever niet moet slopen.prutser001 schreef op woensdag 23 november 2011 @ 09:50:
[...]
Het huis in Markath is ook erg mooi, ik heb zelf wel problemen om het huis in Riften te kopen, ik heb meerdere 'Jarl Bounty quests' gedaan maar nog niet de optie tot huis kopen gehad, ik geloof dat als je het huis in Windhelm wil je een Civil War quest moet doen voor Stormcloaks.. Maar ik twijfel nog of ik Emperial of Stormcloak ga doen.. Whiterun wil ik niet aanvallen omdat daar die Companions zitten. (of dit moet geen invloed hebben?) en omdat de Jarl me geholpen heeft met die draak.
Ik heb nu :
spoiler:Archmage Quarters
Dark Brotherhood Sanctum (met eigen martelkamer)
Huis in Whiterun
Huis in Solitude
Huis in Markath
Slaapkamer bij de Companions
Thieves guild heb ik ook maar weet niet eens of ik daar nou een slaap plek heb als leider..
Huizen zijn volledig uitgerust en een teringzooi omdat ik nog weleens wat van de tafels afstoot.
Ik wil nog :
Huis in Windhelm. Al meerdere quests gedaan maar nog niet de optie gekregen.
Huis in Riften. Ook al meerdere quests gedaan en ook deze optie nog niet gekregen.
Ik moet zeggen dat het leuk had geweest als je gewoon zelf een huis zou kunnen laten bouwen, maarja kan niet alles hebben.
spoiler:Ik heb de mainquest op het punt staan dat ik de draak moet roepen zodat deze land in Dragonsreach. (Was al verder maar wilde de main story line nog niet afronden en dus previous save geladen). Ik ben toen werkelijk WEKEN door het land getrokken, quests gedaan, huizen, deadric quests etc etc.. nu lvl33.
Na het 'clearen' van alle dragon walls (meerdere keren ook voor bounty quests) kreeg ik de quest 'Return to Esbern' alleen krijg ik geen beschrijving wat ik moet doen etc, de enige optie in de chat is 'why does parthunaax has to die?' en nog iets.. Moet ik Parthunaax (Throat of the world) dood maken om verder te kunnen? Ik mag die draak wel dus voel daar weinig voor
Verwijderd
zit bij mij in mijn huissuperwashandje schreef op woensdag 23 november 2011 @ 09:54:
waar kan je je spouse eigenlijk terugvinden? ik ben een tijdje geleden getrouwd en kan haar nu nergens meer terugvinden. Zo heeft de geen sex voor het huwelijk regel ook niet veel nut
hahaha
in the words of Joe Hallenbeck: "head or gut?"Alcmaria schreef op woensdag 23 november 2011 @ 09:55:
[...]
Ja dat moest ik nog doorgeven.. ze is wat later.. ze staat nu nog in mijn huis te douchen.
edit:
same as above
[ Voor 25% gewijzigd door superwashandje op 23-11-2011 10:02 ]
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
Kan ik niet zo'n giant als companion krijgen?
https://niels.nu
Wil eigenlijk hetzelfde doen als met smithing, een hoop gold tegenaan smijten en ff rushen naar lvl 100.
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Zou grappig zijn, vooral als je sneaky character bentHydra schreef op woensdag 23 november 2011 @ 10:05:
Had gister ook iets grappigs: zag een draak vliegen die overduidelijk iets anders aan het targetten was. Ik er op af (slof slof slof) zie ik 'em niet meer. Huh? Beetje rond lopen zoeken; zie ik opeens een dooie giant liggen met daarnaast een dooie draakEn natuurlijk als je er naast gaat staan "fizzle fizzle" *DRAGON SOUL ABSORBED*
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
Items die je hebt gevonden kun je disenchanten, daarmee leer je de enchant. Volgens mij is dat de enige manier om te ze krijgen.Franko P. schreef op woensdag 23 november 2011 @ 10:07:
Vanmorgen lvl 100 smithing gehaald. Nu wil ik verder met enchanting, maar ik mis blijkbaar enchants? Zijn die ook ergens in grote hoeveelheden in te kopen?
Wil eigenlijk hetzelfde doen als met smithing, een hoop gold tegenaan smijten en ff rushen naar lvl 100.
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
Ik heb bij Lydia (die is decoratie in mijn huis) via een console command gewoon alles afgepakt wat ze heeft.ye-roon schreef op woensdag 23 november 2011 @ 09:05:
Nu zit ze in haar ondergoed op me te wachten in mijn huis, zoals het hoort.
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
Verwijderd
Om Enchants te krijgen moet je Enchanted items vinden en Disenchanten. Dus als je een robe vindt met +Magicka Regen, dan unlock je de +Magicka Regen Enchant als je deze Disenchant (vernietigd het item)Franko P. schreef op woensdag 23 november 2011 @ 10:07:
Vanmorgen lvl 100 smithing gehaald. Nu wil ik verder met enchanting, maar ik mis blijkbaar enchants? Zijn die ook ergens in grote hoeveelheden in te kopen?
(Welke waarde de robe ook heeft, +10% of +50%, je leert gewoon +Magicka Regen, de kracht ervan tijdens Enchanten ligt aan de Soul Gem/Enchant Perks)
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2011 10:10 ]
Verwijderd
Je kan haar ook een bikini geven dmv een modhexta schreef op woensdag 23 november 2011 @ 10:09:
[...]
Ik heb bij Lydia (die is decoratie in mijn huis) via een console command gewoon alles afgepakt wat ze heeft.
Klopt maar daar schiet ik niets mee op omdat Esbern/Delphine me geen antwoord geven en deze quest maar gewoon blijft staan, deze quest werdt pas actief nadat ik alle dragons bij de Dragon Walls gedood had (behalve Parthunaax). Waarom die 'Blades' erop staan dat Parthunaax dood moet... raadsel (ja ik snap het verhaal wel maar zonder hem was er nu niets).Verwijderd schreef op woensdag 23 november 2011 @ 09:55:
[...]
voor de bijna alle jarls moet je 5 quests van random ppl in de stad doen en wat quests voor hemzelf voor een huis, companion quests en deergelijke worden niet beinvloed door die oorlog. En als je met arngeir praat laat hij je ook wel merken dat je dat draakje liever niet moet slopen.
En bij de meeste had ik al meerdere mensen geholpen in de steden, meerdere keren 8/5 quests complete gezien en dus huis gekocht en gelijk status als Thane.
Zo vindt ik het jammer dat je quests niet kan aborten/cancellen, nu heb ik er ook 1 waar ik moet praten met 'een bepaalde npc' (welke ik nog niet gevonden heb) en mee moet lokken naar een paal... nu al zo'n 50 npc's aangesproken maar krijg de optie niet. En ik hou niet van een vol questlog met meuk waar ik zoiets van heb 'komt wel'...
Ik hoop eigenlijk op een variatie daar op, dat ik haar geen bikini kan geven.Verwijderd schreef op woensdag 23 november 2011 @ 10:11:
[...]
Je kan haar ook een bikini geven dmv een mod
Ik werd een keer aangevallen door twee draken tegelijk en zag toen een stukje verderop een giant lopen met twee mammoeten. Ik ben toen richting die giant gelopen en toen de draken vuur op mij spuwden raakte ze ook een mammoet en dat vond de giant niet leuk. Resultaat twee dode draken en een dode mammoet. Gratis twee dragon souls voor mijHydra schreef op woensdag 23 november 2011 @ 10:05:
Had gister ook iets grappigs: zag een draak vliegen die overduidelijk iets anders aan het targetten was. Ik er op af (slof slof slof) zie ik 'em niet meer. Huh? Beetje rond lopen zoeken; zie ik opeens een dooie giant liggen met daarnaast een dooie draakEn natuurlijk als je er naast gaat staan "fizzle fizzle" *DRAGON SOUL ABSORBED*
Moest vlak ervoor in de stad al mijn gear uitdoen
Gelukkig waren er ook wat guards die op hem schoten, ik 3 lame ice spikes erop geknald (in niets meer dan mijn witte lapje
Uiteindelijk kwam hij op de grond, ik denk even een dragon's breath erop. En ja hoor, guards in de fik...
40 bounty betaald en ze wilden toch nog even kijken of ik nog wat onder dat witte lapje verstopt had...
Verwijderd
Hierna gelukkig de draak verder kunnen afmaken..
Niet echt helemaal een goeie timing helaas...
Verwijderd
Ben net begonnen, lvl 9 redguard, en als ik een draak versla krijg ik telkens dragonscales en dragonbones.
Nu kan ik deze volgens mij nergens verkopen en ben nog te laag lvl om er een armor van te maken.
Kan ik dit ergens opslaan? Ik vind het jammer om het weg te gooien en het is te zwaar.
Koop een huis en bewaar ze daar.Verwijderd schreef op woensdag 23 november 2011 @ 10:26:
ff snel een vraagje tussendoor.
Ben net begonnen, lvl 9 redguard, en als ik een draak versla krijg ik telkens dragonscales en dragonbones.
Nu kan ik deze volgens mij nergens verkopen en ben nog te laag lvl om er een armor van te maken.
Kan ik dit ergens opslaan? Ik vind het jammer om het weg te gooien en het is te zwaar.
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Verkopen bij de General Goods StoreVerwijderd schreef op woensdag 23 november 2011 @ 10:26:
Je kunt, als je al lid bent geworden van een bepaalde factie, die veilig opslaan in het gebouw van deze mensen. Nog veiliger is het kopen van beschikbare huizen in bepaalde steden en locaties. Dit kost alleen uiteraard wel behoorlijk wat gold.Verwijderd schreef op woensdag 23 november 2011 @ 10:26:
Old school gamer
Items opslaan kan in een huis. Als je nog niet de mogelijkheid hebt om een huis te kopen (de goedkoopste staat in Whiterun en kost 5000 gold), dan kun je het verlaten huis in Markarth bezetten. Hier moet je wel eerst een quest voor doen (The House of Horrors).Verwijderd schreef op woensdag 23 november 2011 @ 10:26:
http://www.uesp.net/wiki/Skyrim:Houses
Tapping progress on the shoulder and saying: "More forwards, please!".
Wel in de keuken hoop ik?hexta schreef op woensdag 23 november 2011 @ 10:09:
Nope, ik moet nog een vrouw om mee te trouwen vinden.
kijk even op skyrimnexus oid. Er is namelijk al wel een mod die de personen in skyrim wat meer ehm.. 'natuurgetrouw' weergevenhexta schreef op woensdag 23 november 2011 @ 10:14:
[...]
Ik hoop eigenlijk op een variatie daar op, dat ik haar geen bikini kan geven.
Verwijderd
Zal eens op zoek gaan naar een general goods store dan die dingen zijn veel waard.
Dan kan ik ook snel een huis kopen en wat opslaan voor als ik ooit de 100 smithing bereik. Die wiki staat in de favorieten tnx...
Heb ook nog niet uitgevonden hoe dat moet gaan werken maar ik vind Aela wel sexy. Of kun je alleen met characters van de andere sexe trouwen?hexta schreef op woensdag 23 november 2011 @ 10:33:
Nope, ik moet nog een vrouw om mee te trouwen vinden.
"Is that a dagger or are you happy to see me?"kloos2 schreef op woensdag 23 november 2011 @ 10:18:
Uiteindelijk kwam hij op de grond, ik denk even een dragon's breath erop. En ja hoor, guards in de fik...
40 bounty betaald en ze wilden toch nog even kijken of ik nog wat onder dat witte lapje verstopt had...
Niets gevonden zeker?kloos2 schreef op woensdag 23 november 2011 @ 10:18:
Gisteren weer leuke encounter met een draak:
Moest vlak ervoor in de stad al mijn gear uitdoen
spoiler: quest, daarna snel naar buiten de stad even met iemand praten, en ja hoor precies dan komt er een Blood Dragon langs vliegenvoor quest in Solitude, om een party van de Thalmor in te komen
Gelukkig waren er ook wat guards die op hem schoten, ik 3 lame ice spikes erop geknald (in niets meer dan mijn witte lapje) tot mijn Magicka op was.
Enige dat nog in m'n voordeel werkt is dat je ze achter hun schild kan houden door gewoon door te blijven slaan, dan slaan ze ook niet terug. helaas zijn ze in 9 van de 10 gevallen niet alleen.
Volgens mij kun je je overgeven door je wapen weg te doen (dus op te bergen). Heb er zelf nog geen behoefte aan gehad gelukkig. Een snelle load-game kan vaak ook, omdat er vaak ge-auto-saved wordt.Flghter1982 schreef op woensdag 23 november 2011 @ 10:39:
kan je als je perongeluk express een guard op ze bakkes rost en hij valt je aan samen met zijn collega's je overgeven zodat je naar jail gaat of een boete betaald? of is de enige manier wegrennen en hopen dat je een guard tegenkomt die je in wilt rekenen?
Als je je wapens wegstopt zullen ze als het goed is stoppen met vechten en je "inrekenen". Dus vragen of je meegaat of een boete betaalt.Flghter1982 schreef op woensdag 23 november 2011 @ 10:39:
kan je als je perongeluk express een guard op ze bakkes rost en hij valt je aan samen met zijn collega's je overgeven zodat je naar jail gaat of een boete betaald? of is de enige manier wegrennen en hopen dat je een guard tegenkomt die je in wilt rekenen?
Ik heb net die college of winterhold quests afgerond en die laatste battle was echt een nachtmerrie! Ik heb 't uiteindelijk voor elkaar gekregen door gewoon misbruik te maken van die soms wat belabberde AI.
Ben ondertussen lvl 21 en moet erg m'n best doen om niet in 3 klappen door een beer dood te gaan.
Ik draag hoofdzakelijk "mage gear" zonder echte armor dus. Echter zie ik geen mogelijkheid om wat anders aan te trekken, omdat ik dan totaal geen magicka regeneration meer heb...
Ryzen 3700X, RX5700, 16gb ram
Verwijderd
maar dat werkt dus niet als je een companion bij je hebt =)hexta schreef op woensdag 23 november 2011 @ 10:41:
[...]
Als je je wapens wegstopt zullen ze als het goed is stoppen met vechten en je "inrekenen". Dus vragen of je meegaat of een boete betaalt.
gewoon powerattack gebruiken? of ze omverbeuken met een shout.3xNix schreef op woensdag 23 november 2011 @ 10:40:
[...]
Niets gevonden zeker?![]()
spoiler:Ik loop nu op levl 30 toch wel tegen een punt aan dat 2H lastig word tegen humans met schild.
Enige dat nog in m'n voordeel werkt is dat je ze achter hun schild kan houden door gewoon door te blijven slaan, dan slaan ze ook niet terug. helaas zijn ze in 9 van de 10 gevallen niet alleen.
Is dat zo? Wanneer ik mijn wapen wegstop stopt mijn companion die ook weg geloof ik? nog niet getest in gevecht though.Verwijderd schreef op woensdag 23 november 2011 @ 10:43:
maar dat werkt dus niet als je een companion bij je hebt =)
Armor spells zoaks Oakflesh enz. Alteration levelen dusPotame schreef op woensdag 23 november 2011 @ 10:42:
Heeft iemand nog tips om als mage niet zo enorm squishy te zijn?
Ik heb net die college of winterhold quests afgerond en die laatste battle was echt een nachtmerrie! Ik heb 't uiteindelijk voor elkaar gekregen door gewoon misbruik te maken van die soms wat belabberde AI.
Ben ondertussen lvl 21 en moet erg m'n best doen om niet in 3 klappen door een beer dood te gaan.
Ik draag hoofdzakelijk "mage gear" zonder echte armor dus. Echter zie ik geen mogelijkheid om wat anders aan te trekken, omdat ik dan totaal geen magicka regeneration meer heb...
Verwijderd
Level je enchanting, zodat je ook andere gear kan enchanten zoals heavy armor / ight armor, dan heb je in principe de zelfde magicka regen als in cloth gear maar ook nog wat armor.Potame schreef op woensdag 23 november 2011 @ 10:42:
Ja ik dacht gisteren ook: Nieuwe warhamer gekocht, even uitproberen op de lucht, staat er blijkbaar zo'n hangjongere ( Bij die poort, die huurlingen ) te dicht bij: Tijd vertraagt, BAM, dood.Flghter1982 schreef op woensdag 23 november 2011 @ 10:39:
Eh oeps!
''it's the shitty kind where your girlfriend stops talking to you and she says "nothing" when you ask her what's wrong'' Maddox
Ik heb er als mage dan waarschijnlijk iets minder last van. Als tip kan ik geven: gloves en boots met redelijke armor kopen / vinden, en die dan enchanten en/of verbteren met smithing voor een beetje bescherming. Als juwelen kies ik vaak voor +magicka en +health, beide erg nuttig. Daarnaast: Afstand houden. Ik wordt zelf niet zo vaak geraakt, da's uiteindelijk de enige manier om in leven te blijven. Dus pijlen en spells ontwijken, en bij melee vijanden uit de buurt blijven terwijl je zelf met je favo destruction spell op ze in knalt. Tenslotte: Veel health en magicka potions bij je houden. Zonder magicka geen sterke aanvallen, waardoor de vijand langer leeft en jou meer schade toe kan brengen. Oftewel: Een goede aanval is de beste verdedigingPotame schreef op woensdag 23 november 2011 @ 10:42:
Verwijderd
als de companion eenmaal aggro is blijft hij doorvechten tot tegenstander dood is, ook als jij je wapens weg stopt.hexta schreef op woensdag 23 november 2011 @ 10:44:
[...]
Is dat zo? Wanneer ik mijn wapen wegstop stopt mijn companion die ook weg geloof ik? nog niet getest in gevecht though.
Idd, min of meer een must als je bij cloth wil blijven. Je hebt in alteration een perk voor een flinke armor bonus van die spells als je alleen cloth draagt. Dan zit je alsnog op 300 armor ofzo.EnigmaNL schreef op woensdag 23 november 2011 @ 10:44:
Armor spells zoaks Oakflesh enz. Alteration levelen dus
Of voor heavy armor gaan en alles enchanten met +regen idd.
[ Voor 7% gewijzigd door Hydra op 23-11-2011 10:48 ]
Ryzen 3700X, RX5700, 16gb ram
Ja da's idd teh suckzor, ik heb ook direct die arch mage tuin geplunderd in de veronderstelling dat die wel weer zou volgroeien maar weken later staat de tuin er nog even piezelierig en geplunderd bij.Niltag schreef op woensdag 23 november 2011 @ 10:32:
Iemand enig idee van een goeie plek waar je een sloot ingredients telkens weer kan krijgen? Ik had verwacht dat de shit in de arch-mage quarters wel weer terug zou spawnen maar dat gebeurt helaas niet. Misschien dat ene huis waar je een garden bij kan kopen?
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
Wow thanks, die had ik nog niet gezien. Misschien daar maar eens wat in investeren. De ward-spells vind ik zelf eigenlijk wat teveel gedoe, maar een beetje passieve bescherming is nooit weg.Hydra schreef op woensdag 23 november 2011 @ 10:47:
[...]
Idd, min of meer een must als je bij cloth wil blijven. Je hebt in alteration een perk voor een flinke armor bonus van die spells als je alleen cloth draagt. Dan zit je alsnog op 300 armor ofzo.
Heeft iemand trouwens een idee wat een mage "hoort" te dragen als boots en gloves? Ik draag nu enchanted heavy armor voor wat bescherming, omdat ik nergens magische items voor die slots tegenkom. Suggesties?
Zelf enchanten dus... Met +destruction bonus ofzo, of +magicka, of +magicka regen.geert1 schreef op woensdag 23 november 2011 @ 10:48:
[...]
Heeft iemand trouwens een idee wat een mage "hoort" te dragen als boots en gloves? Ik draag nu enchanted heavy armor voor wat bescherming, omdat ik nergens magische items voor die slots tegenkom. Suggesties?
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
Een aantal perks in Light Armor zetten heeft mij goed geholpen.Potame schreef op woensdag 23 november 2011 @ 10:42:
Als je dan toch armor wil dragen als mage zou ik ook light armor kiezen inderdaad. Op skill level 50 heb je dan al de perk om het gewichtloos te maken. Als mage vind ik het nogal belangrijk dat je snel kunt bewegen, je moet wel weg kunnen rennen voor de harde klappen van giants enzoBermbom schreef op woensdag 23 november 2011 @ 10:56:
[...]
Een aantal perks in Light Armor zetten heeft mij goed geholpen.
Ik heb na wat research geconcludeerd dat dit de beste optie is. Je hebt heel veel damage-reduction perks in alteration. Zo hoef je geen perks te verspillen aan blacksmithing en armor skills.EnigmaNL schreef op woensdag 23 november 2011 @ 10:44:
[...]
Armor spells zoaks Oakflesh enz. Alteration levelen dus
Ebonyflesh + 3/3 Mage Armor = 300 armor. En dan heb je ook nog Master skills als Dragonskin.
Let wel dat je dan dus GEEN armor (ook geen light) meer mag dragen. Je kunt wel gloves en boots enchanten natuurlijk, maar je kunt gewoon je expert destruction robe bijvoorbeeld blijven gebruiken voor de mega enchants.
Ook de Atronach stone is een hele fijne met 50% magic absorption (en +50 magicka). Gecombineerd met Alteration zijn mages ineens kinderspel geworden. Ik laat me vaak zelfs opzettelijk raken om mn magicka bij te vullen
Sterke melee-bosses blijft soms een beetje slim bewegen, al zijn de meeste wel met wat dual-handed destruction spells neer te knallen. Deathlords gaan neer in een stuk of 4 dual handed Incinerates, maar dan is mn magicka pool wel gelijk leeg
[ Voor 22% gewijzigd door Bosmonster op 23-11-2011 11:29 ]
Bij die Atronach standing stone regenereert je magicka wel 50% langzamer (niet duidelijk of dit 50% langzamer van je base regeneration is of je totale regeneration), ben ik niet zo'n fan vanBosmonster schreef op woensdag 23 november 2011 @ 11:25:
[...]
Ik heb na wat research geconcludeerd dat dit de beste optie is. Je hebt heel veel damage-reduction perks in alteration. Zo hoef je geen perks te verspillen aan blacksmithing en armor skills.
Ebonyflesh + 3/3 Mage Armor = 300 armor. En dan heb je ook nog Master skills als Dragonskin.
Let wel dat je dan dus GEEN armor (ook geen light) meer mag dragen. Je kunt wel gloves en boots enchanten natuurlijk, maar je kunt gewoon je expert destruction robe bijvoorbeeld blijven gebruiken voor de mega enchants.
Ook de Atronach stone is een hele fijne met 50% magic absorption (en +50 magicka). Gecombineerd met Alteration zijn mages ineens kinderspel geworden. Ik laat me vaak zelfs opzettelijk raken om mn magicka bij te vullen
Sterke melee-bosses blijft soms een beetje slim bewegen, al zijn de meeste wel met wat dual-handed destruction spells neer te knallen. Deathlords gaan neer in een stuk of 4 dual handed Incinerates, maar dan is mn magicka pool wel gelijk leeg(500 ongeveer). Gelukkig hebben we dan nog wat potions en de Highborn power. (Die laatste is echt mega)
Dragonhide is ook leuk voor alteration. 80% minder physical damage voor 30 seconden
Die Parthunaax-quest is in ieder geval niet verplicht om door te kunnen met de Main, ik heb hem ook genegeerd omdat ik het er niet mee eens was, en de mainquest vervolgens wel uitgespeeldprutser001 schreef op woensdag 23 november 2011 @ 09:50:
spoiler:Ik heb de mainquest op het punt staan dat ik de draak moet roepen zodat deze land in Dragonsreach. (Was al verder maar wilde de main story line nog niet afronden en dus previous save geladen). Ik ben toen werkelijk WEKEN door het land getrokken, quests gedaan, huizen, deadric quests etc etc.. nu lvl33.
In de praktijk maakt die regen niet zoveel uit. Uit perks en gear heb ik +250% ofzo. En mn destruction spells kosten nog maar 30% ofzo (perk + 2x -20%) Die 50% magic absorption (+30% uit alteration) echter is huge.EnigmaNL schreef op woensdag 23 november 2011 @ 11:32:
[...]
Bij die Atronach standing stone regenereert je magicka wel 50% langzamer (niet duidelijk of dit 50% langzamer van je base regeneration is of je totale regeneration), ben ik niet zo'n fan van
Dragonhide is ook leuk voor alteration. 80% minder physical damage voor 30 seconden
Zal vanavond eens testen wat het verschil in regen is.
[ Voor 12% gewijzigd door Bosmonster op 23-11-2011 11:39 ]
Heb je het over die boss in Labyrinthia?Potame schreef op woensdag 23 november 2011 @ 10:42:
Ik heb net die college of winterhold quests afgerond en die laatste battle was echt een nachtmerrie!
Ik had als lvl12 destruction mage totaal geen problemen...
Nog wel een vraagje, al het enchanten/smithen laat me duizelen, hoe verbeter ik mijn apprentice destr. robes met al een default +magicka regen en -% magicka cost? Ik kan een aantal dingen niet enchanten, waaronder deze robe, waar ligt dat aan?
Ik stap van mijn paard en sluip daar wat rond op het gemakske. Summon mijn Conjure Flame Atronach, cast mijn Oakflesh en loop met een boog in mijn hand rustig die kant op. Op het moment dat die gasten in beeldkome schiet ik met mijn gestolen elvenbow een +12 arrow door een van die gasten hun hoofd.
Verwarring alom, ze schijnen niet gezien te hebben waar het vandaan kwam. Ondertussen lijkt mijn Atronach de arme zielen ook gezien te hebben en begint als en bezetene vuurballen te gooien. Ondrtussen kruip ik via de andere zijde langs de trap om hoog en ben net op tijd boven om nog een iets minder legaal verkregen elfishdagger in een rug te planten.
Terwijl ik rustig de lijken loot, zie ik in mijn ooghoek de schim van een geest op een paard.
Ik loot vlug nog het tweede lijk en zet een sprintje in achter de "headless horseman" aan. Mijn eigen paard staat te ver weg en belsuit dan ook mijn paard achter te laten en de verschijning te voet te volgen.
....
Heel het fucking eind naar die graveyard die ik net gewhiped had....
dus ik was behoorlijk aan het vloeken, dat begrijp je wel.
Andere kale kleding pakken en deze wederom enchanten met iets leuks.
Werkbank upgrades zoals met smithing werkt niet met robes/kleding.
Old school gamer
Mijn kansberekening is heel slecht, of er zit nog iets in dat je beneden een bepaalde pickpocket skill gewoon geen succes hebt met items boven een bepaald bedrag.
Dank je dat wilde ik even weten, dan ga ik vanavond de main quest maar afronden dan kan ik tenminste !dikke spoiler!Rudi schreef op woensdag 23 november 2011 @ 11:35:
[...]
Die Parthunaax-quest is in ieder geval niet verplicht om door te kunnen met de Main, ik heb hem ook genegeerd omdat ik het er niet mee eens was, en de mainquest vervolgens wel uitgespeeld
Ben alleen erg benieuwd wat er eigenlijk gebeurt nadat je dus de main quest gedaan hebt, oneindig die 'dynamische quests' doen? of die paar missende quests nog zoeken in de wereld? (Sommige quests krijg je alleen al door ergens langs te lopen, of 1 of ander item te looten).
Volgens mij is de uitkomst gewoon altijd hetzelfde als je quicksaved voor pickpocketen of lockpicken. Dat is iig mijn ervaring wel. Als ik met een laag percentage pickpocket bij iemand anders is de uitkomst soms wel anders.XyritZz schreef op woensdag 23 november 2011 @ 11:50:
Gisteren viel me nog iets op: Moest iemand pickpocketen, had 40% kans. Had dus wel verwacht dat het mis zou gaan, dus savegame gemaakt en naar mijn idee met een kans van 40% moet ik met 10 pogingen toch wel een keer succes hebben... niet dus.
Mijn kansberekening is heel slecht, of er zit nog iets in dat je beneden een bepaalde pickpocket skill gewoon geen succes hebt met items boven een bepaald bedrag.
Was het toevallig :XyritZz schreef op woensdag 23 november 2011 @ 11:50:
Gisteren viel me nog iets op: Moest iemand pickpocketen, had 40% kans. Had dus wel verwacht dat het mis zou gaan, dus savegame gemaakt en naar mijn idee met een kans van 40% moet ik met 10 pogingen toch wel een keer succes hebben... niet dus.
Dat zou inderdaad kunnen ja, Dark Brotherhood style was ook geen optie. Thieves Guild geeft me dan geen geld voor de quest, en iemand met de naam Senna vermoord ik nietEnigmaNL schreef op woensdag 23 november 2011 @ 11:55:
[...]
Volgens mij is de uitkomst gewoon altijd hetzelfde als je quicksaved voor pickpocketen of lockpicken. Dat is iig mijn ervaring wel. Als ik met een laag percentage pickpocket bij iemand anders is de uitkomst soms wel anders.
Heb er na 10 pogingen maar voor gekozen terug te gaan en de missie te cancellen.
If you can't take the heat, don't tickle the dragon.
Geeb backup gemaakt van TESV.exe?FloydRaalte schreef op woensdag 23 november 2011 @ 12:05:
Heb ik die 2gb+ mod geïnstalleerd werken mijn save games niet meer. Daar was ik dus al bang voor. 60 uur naar de haaien. Nice.

Zorg er dan ook voor dat je healing spells gehotkeyed hebt dan mag je eigenlijks niet meer dood gaan. ik kan me ook niet eens meer herinneren wanneer ik voor het laatst een healing potion gebruikt heb...
Verwijderd
Staat volgens mij duidelijk in de handleiding dat je back-ups moet maken, toch een beetje vaag dat je save games niet meer werken aangezien die nog wel gewoon in de save map zouden moeten staan.FloydRaalte schreef op woensdag 23 november 2011 @ 12:05:
Heb ik die 2gb+ mod geïnstalleerd werken mijn save games niet meer. Daar was ik dus al bang voor. 60 uur naar de haaien. Nice.
Verwijderd
Reverten naar vorige versie. Er is sowieso weinig nut aan die 2gb mod. Weinig performance increase.FloydRaalte schreef op woensdag 23 november 2011 @ 12:05:
Spullen in Archmage Quarters respawnen weer. Ik had het ook leeggeplunderd, toen Smithing geleveled door Warmaidens leeg te kopen > Smithen > 48h wachten. Na genoeg van die cyclussen waren mijn Quarters weer helemaal gevuld. Lijkt erop dat het 1-2 maanden duurt.Niltag schreef op woensdag 23 november 2011 @ 10:32:
Iemand enig idee van een goeie plek waar je een sloot ingredients telkens weer kan krijgen? Ik had verwacht dat de shit in de arch-mage quarters wel weer terug zou spawnen maar dat gebeurt helaas niet. Misschien dat ene huis waar je een garden bij kan kopen?
Hoe revert je naar de vorige versie? Simpelweg niet de 2gb+ executable opstarten maar gewoon weer de oude .exe? Dat werkt namelijk helaas niet.Verwijderd schreef op woensdag 23 november 2011 @ 12:15:
[...]
Reverten naar vorige versie. Er is sowieso weinig nut aan die 2gb mod. Weinig performance increase.
Het is ook niet zo zeer performance increase, in ieder geval voor mij niet, maar wel een stabiliteits verbetering. Met die 4gb patch is mijn Skyrim nooit meer zomaar uitgevallen, wat eerder wel gebeurde.Verwijderd schreef op woensdag 23 november 2011 @ 12:15:
[...]
Reverten naar vorige versie. Er is sowieso weinig nut aan die 2gb mod. Weinig performance increase
In Steam verify local cache of iets dergelijks doen. Hij download de aangepaste bestanden dan opnieuw.FloydRaalte schreef op woensdag 23 november 2011 @ 12:18:
[...]
Hoe revert je naar de vorige versie? Simpelweg niet de 2gb+ executable opstarten maar gewoon weer de oude .exe? Dat werkt namelijk helaas niet.
Ik gebruik overigens deze patch: http://www.skyrimnexus.com/downloads/file.php?id=1013
Past de originele exe niet aan!
[ Voor 43% gewijzigd door EnigmaNL op 23-11-2011 12:24 ]
Verwijderd
Wat ik me nu afvraag, hoe groot is de impact van de main questline op de hele spelwereld? Zijn er grootse veranderingen waardoor ik sommige dingen niet meer kan doen?
Wat zouden jullie aanraden? Eerst DB of eerst main story?
Ik zou het waarderen als jullie zo min mogelijk spoilers gaven wel
Thnx!
Nee hoor. Ik had laatst een quicksave vlak voor een pickpocket, die was succesvol, door een domme actie later weer die quicksave gebruikt en bij het opnieuw pickpocketen werd ik wel ontdekt. Dus de kans op succes wordt bij elke reload opnieuw bepaald.EnigmaNL schreef op woensdag 23 november 2011 @ 11:55:
[...]
Volgens mij is de uitkomst gewoon altijd hetzelfde als je quicksaved voor pickpocketen of lockpicken. Dat is iig mijn ervaring wel. Als ik met een laag percentage pickpocket bij iemand anders is de uitkomst soms wel anders.
Hetzelfde geldt voor lockpicking, de positie van de 'sweet spot' is anders na een reload.
Overigens, als de kans op succes 40% per keer is, dan is het statistisch gezien nog steeds mogelijk dat je 10x op rij niet slaagt (die kans wordt per keer wel kleiner maar het is dan nog steeds mogelijk).
Klaar voor de steroorlogen?
Kans van 0.01048576% volgens mij (100 * 0.4 ^ 10).Leedbek schreef op woensdag 23 november 2011 @ 12:24:
[...]
Overigens, als de kans op succes 40% per keer is, dan is het statistisch gezien nog steeds mogelijk dat je 10x op rij niet slaagt (die kans wordt per keer wel kleiner maar het is dan nog steeds mogelijk).
Verwijderd
Ik heb die TESV4gb.exe weggeflikkert en nu werkt het weer. WEIRD or WHAT.EnigmaNL schreef op woensdag 23 november 2011 @ 12:19:
[...]
Het is ook niet zo zeer performance increase, in ieder geval voor mij niet, maar wel een stabiliteits verbetering. Met die 4gb patch is mijn Skyrim nooit meer zomaar uitgevallen, wat eerder wel gebeurde.
[...]
In Steam verify local cache of iets dergelijks doen. Hij download de aangepaste bestanden dan opnieuw.
Ik gebruik overigens deze patch: http://www.skyrimnexus.com/downloads/file.php?id=1013
Past de originele exe niet aan!
Dat dacht ik ook dat die kans zeer minimaal is, en daarom vermoed ik ook dat er andere factoren nog van invloed zijn.Gwildor schreef op woensdag 23 november 2011 @ 12:27:
[...]
Kans van 0.01048576% volgens mij (100 * 0.4 ^ 10).
Verwijderd
Moraal van het verhaal; niet lopen fucken met core-bestanden van de game.FloydRaalte schreef op woensdag 23 november 2011 @ 12:32:
[...]
Ik heb die TESV4gb.exe weggeflikkert en nu werkt het weer. WEIRD or WHAT.
is dit normaal af een bug, ik heb al een paar keer opnieuw moeten beginnen aan een stuk omdat je perse een of meerdere drollevangers mee moet nemen.
Die patch die ik linkte pas ook geen core-bestanden aan. Het is een extra bestand en werkt prima.Verwijderd schreef op woensdag 23 november 2011 @ 12:44:
[...]
Moraal van het verhaal; niet lopen fucken met core-bestanden van de game.
Nu heb ik geen kans berekening gehad, maar is dit niet de kans dat het bij 10 pogingen 10 keer zou lukken bij een slaagkans van 40%Gwildor schreef op woensdag 23 november 2011 @ 12:27:
[...]
Kans van 0.01048576% volgens mij (100 * 0.4 ^ 10).
Dat is helaas geen bug. Je spells raken je companion en dan is er een kans dat ze pissed of worden of dod gaan. Behoorlijk vervelend voor een caster (en die heeft juist een compainon nodig om te tanken).ArgantosNL schreef op woensdag 23 november 2011 @ 12:59:
Als ik lightning cloak gebruik en een companion gaat kreupel zitten omdat hij tevaak geraakt is komt het effect van de lightning cloak ook op hem en wordt hij hostile.
is dit normaal af een bug, ik heb al een paar keer opnieuw moeten beginnen aan een stuk omdat je perse een of meerdere drollevangers mee moet nemen.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Nu heb ik wel een vraag. Ik speel nu met een one-hander met die fire skill ernaast en ook mijn bow die ik vaak gebruik icm sneak attacks. Is dit mogelijk om dit een beetje naast wel elkaar te levelen of is het toch aan te raden om een van de twee te kiezen. (en dan daarnaast light armor of heavy armor).
Verder heb ik die Lydia lekker achter gelaten in dragonsreach, want ik heb een hekel aan npc's die met je meelopen of is het toch wel aan te raden, haar met je mee te laten gaan?
als ze recht op staan maakt het niks uit, ik kan gewoon naast ze staan met LC aan. Alleen zodra ze inzakken worden ze in een keer wel geraakt. Lijkt alsof ze van allied naar neutral gaan ofzoMrVegeta schreef op woensdag 23 november 2011 @ 13:01:
[...]
Dat is helaas geen bug. Je spells raken je companion en dan is er een kans dat ze pissed of worden of dod gaan. Behoorlijk vervelend voor een caster (en die heeft juist een compainon nodig om te tanken).

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Kan prima naast elkaar geleveld worden. Een companion is niet nodig, maakt het wel makkelijker maar ik vind het zelf leuker om alles zelf af te slachten.microoo schreef op woensdag 23 november 2011 @ 13:03:
Sinds gisteren begonnen met skyrim en ik moet zeggen het bevalt me tot nu toe erg goed! Ik ben na het slachten van de eerste draak, mijn eigen gang gegaan en door het land gaan trekken. Helaas al te vaak in een klap dood geslagen omdat ik een voor het eerst een giant of mammoth zag en dacht dat ik die op lvl 6 wel aan kon. Niet dus.
Nu heb ik wel een vraag. Ik speel nu met een one-hander met die fire skill ernaast en ook mijn bow die ik vaak gebruik icm sneak attacks. Is dit mogelijk om dit een beetje naast wel elkaar te levelen of is het toch aan te raden om een van de twee te kiezen. (en dan daarnaast light armor of heavy armor).
Verder heb ik die Lydia lekker achter gelaten in dragonsreach, want ik heb een hekel aan npc's die met je meelopen of is het toch wel aan te raden, haar met je mee te laten gaan?
Companion is inderdaad niet nodig, maar op low level wel erg handig omdat het een perfecte afleiding vormt voor je tegenstanders.Jarrean schreef op woensdag 23 november 2011 @ 13:06:
[...]
Kan prima naast elkaar geleveld worden. Een companion is niet nodig, maakt het wel makkelijker maar ik vind het zelf leuker om alles zelf af te slachten.
Heb zo op zeer low level draken kunnen killen zonder zelf damage te krijgen.
Dit topic is gesloten.
Voor al je problemen en technische vragen kun je terecht in: <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1477915">~~~[Multi] Skyrim - Topic voor problemen en (technische) vragen</a>.
Wat betreft de eindeloze spoiler discussies, houdt gewoon rekening met je mede-tweakers.
Een ieder hier is capabel genoeg om zelf te kunnen bepalen of iets een (vette) spoiler is of niet.
Je kan er altijd nog boven zetten waar het over gaat zodat de lezers zelf kunnen bepalen of ze het willen lezen of niet.
Als laatste is er nog de IRC chat over Skyrim: <a href="http://irc.tweakers.net/skyrim">http://irc.tweakers.net/skyrim</a>.