Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Treedo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17:30
Chaoss schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 08:42:
[...]

Ik ben nu smithing 100 maar klopt het dat ik niet alle armour/weapons max kan upgraden? krijg dan een melding dat mijn smithing niet hoog genoeg is :? .
Zover ik heb begrepen kan je alleen armour/weapons waar je een perk van hebt max upgraden. http://uesp.net/wiki/Skyrim:Smithing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oggy
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-10 17:09
Je kan alleen legendary verbeteren als je de perk heb, dus bijvoorbeeld daedric kan dat legendary en bij glass kan die naar legendary, kan niet beiden tenzij je alle perks in smithing heb.

Daarnaast kan je nog beter als legendary verbeteren, dit kan je doen door 100 smithing te combineren met armor/jewelry te enchanten met + xx% smithing. Ik heb bijvoorbeeld een Smithing set met totaal 4 items met een +19% smithing increase enchant. Dit kan nog hoger % hebben, maar mijn enchanting is nog maar op 60.
Dus 100smithing +(4x19%=76) = 176 smithing.

Hield in dat mijn daedric sword, met onehanded op 100 van iets van 65(legendary met 100smithing) naar 94(legendary met 176 smithing) damage ging.

i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oggy schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 08:46:
Je kan alleen legendary verbeteren als je de perk heb, dus bijvoorbeeld daedric kan dat legendary en bij glass kan die naar legendary, kan niet beiden tenzij je alle perks in smithing heb.

Daarnaast kan je nog beter als legendary verbeteren, dit kan je doen door 100 smithing te combineren met armor/jewelry te enchanten met + xx% smithing. Ik heb bijvoorbeeld een Smithing set met totaal 4 items met een +19% smithing increase enchant. Dit kan nog hoger % hebben, maar mijn enchanting is nog maar op 60.
Dus 100smithing +(4x19%=76) = 176 smithing.

Hield in dat mijn daedric sword, met onehanded op 100 van iets van 65(legendary met 100smithing) naar 94(legendary met 176 smithing) damage ging.
Wow dat is wel een flink verschil, heb je die smithing set zelf gemaakt?

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
XyritZz schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 08:38:
[...]

Ik denk dat je dit doet om het vampier zijn te genezen, hierbij zijn een aantal dingen belangrijk:
spoiler:
Op het hoogste niveau Vampier zijn (niveau 4) valt iedereen je aan, inclusief degene die je gaat genezen tijdens de quest. Zodra je de soul gevangen hebt en je gaat de quest afronden is het dus belangrijk om nog even bloed te drinken zodat je terug op niveau 1 bent.

Daarnaast moet je voor het vangen van de soul een black soul gem hebben, zodra je deze hebt gekocht (krijg je aangeboden tijdens de quest) moet je oppassen dat je geen soul trap spel op een mudcrab cast en deze dan dood maakt want dan heb je een kans dat er een petty soul in je black soul gem zit.
Black Soul Gems kunnen alleen humanoid souls bevatten. Je kunt dus gewoon mud crabs Soul Trappen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oggy
XyritZz schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 08:50:
[...]

Wow dat is wel een flink verschil, heb je die smithing set zelf gemaakt?
Ja, ik heb oude ebony, gloves+chest dacht ik gepakt, met gold necklace en gold ring, dan Grand soulshards x4, Elk met 19% ge-enchnt, maar dit kan nog hoger met hogere enchanting, denk rond de 30%, misschien nog hoger als je een enchanter enchant set maakt? LOL!

Bedenk ik me net, 100enchanting, gear maken met +enchanting % erop (bestaat deze)? Kan je oneindig je enchanting hoger maken. want stel je voor 100 enchanting +4x25% = 200 enchanting. met die 200 enchanting kan je weer hoger dan de 25% komen etc etc? Loophole dingetje zegmaar.. ofzo :)

i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:29

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Oggy schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 08:46:
dan zal ik nog eens kijken, kheb alle perks in de rechter helft van smithing + die middelste perk voor magic items. en ik kan toch mijn huidige steel armour niet meer upgraden.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oggy
Chaoss schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 08:57:
[...]

dan zal ik nog eens kijken, kheb alle perks in de rechter helft van smithing + die middelste perk voor magic items. en ik kan toch mijn huidige steel armour niet meer upgraden.
Hoeveel smithing heb je dan? Je heb ook iron of steel ignots nodig!

[ Voor 5% gewijzigd door Oggy op 22-11-2011 08:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oggy schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 08:54:
[...]

Ja, ik heb oude ebony, gloves+chest dacht ik gepakt, met gold necklace en gold ring, dan Grand soulshards x4, Elk met 19% ge-enchnt, maar dit kan nog hoger met hogere enchanting, denk rond de 30%, misschien nog hoger als je een enchanter enchant set maakt? LOL!

Bedenk ik me net, 100enchanting, gear maken met +enchanting % erop (bestaat deze)? Kan je oneindig je enchanting hoger maken. want stel je voor 100 enchanting +4x25% = 200 enchanting. met die 200 enchanting kan je weer hoger dan de 25% komen etc etc? Loophole dingetje zegmaar.. ofzo :)
Ja dit kan, maar is dusdanig game-brekend dat het saai wordt (Bow die Dragons in 1x killed). Het truukje hier is een potion pakken die smithing verbeterd, Armor dragen die potions verbeteren etc. Je snapt het.
Chaoss schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 08:42:
[...]

Achter het gebouw van the champions zit ook nog een smit met de skyforge... maar die is alleen beschikbaar als je een paar begin quest van the champions hebt gedaan.

Dan heb je in whiterun dus 3 lui waar je leather(strips) steel en iron kun kopen... door gewoon alles te kopen en dan leather braces en steel/iron daggers te maken boost je je smithing super snel!

Het Enchanten ben ik helemaal vergeten :( d8 er pas aan toen mijn smithing al 90+ was... komt omdat ik bijna nooit enchanting gebruik... zonde want mijn leet gear wil ik op het eidne wel enchanten natuurlijk.

Ik ben nu smithing 100 maar klopt het dat ik niet alle armour/weapons max kan upgraden? krijg dan een melding dat mijn smithing niet hoog genoeg is :? .
Je moet wel Arcane Blacksmithing leren als je wil Enchanten op een upgraded set. En ik weet van Skyforge, dat heb ik nog gedaan, maar de stad doorrennen was meer moeite en tijd dan even 48h waiten naast Warmaiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EnigmaNL schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 08:50:
[...]

Black Soul Gems kunnen alleen humanoid souls bevatten. Je kunt dus gewoon mud crabs Soul Trappen :)
Oké, is het ook zo dat je geen petty soul in een Grand Soul Gem kunt stoppen? Dat was namelijk erg irritant aan Oblivion... heb je een setje dure Grand Soul Gems, zitten ze vol met petty souls :(.

Alleen bovenstaande was al reden genoeg om Azura's Star top prioriteit te maken in een Oblivion playthrough.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XyritZz schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 09:06:
[...]

Oké, is het ook zo dat je geen petty soul in een Grand Soul Gem kunt stoppen? Dat was namelijk erg irritant aan Oblivion... heb je een setje dure Grand Soul Gems, zitten ze vol met petty souls :(.
Dat kan dus wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
XyritZz schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 09:06:
[...]

Alleen bovenstaande was al reden genoeg om Azura's Star top prioriteit te maken in een Oblivion playthrough.
Hoe normale soul gems functioneren is voor mij nog steeds een raadsel. Volgens mij worden bij een mindere Soul de mindere Soul Gems eerst gepakt maar als er geen Petty Gem beschikbaar is gaat een Petty Soul wel in een grotere Soul Gem.

[ Voor 32% gewijzigd door EnigmaNL op 22-11-2011 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Asgaro schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 01:50:
Ik heb Skyrim zelf nog niet, maar browse wel op Reddit Gaming, en dan kom je soms eens wat grappig tegen...

[afbeelding]
_O- _O- _O-
http://www.reddit.com/r/g...the_frame_rate_struggles/
Haha, heb al mijn boeken &(dingen die ik wil bewaren gewoon in de kist naast mijn bed. Vraag me af of als je nieuwe slaap kamer koopt dat de items nog in de kist blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-10 09:55

ye-roon

knaak

Oggy schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 08:54:
[...]

Er is geen +enchanting enchant. Er is wel een +enchanting potion in alchemy.

Alchemy heeft:
+smithing potion
+enchanting potion

Enchanting heeft:
+smithing enchant
+alchemy enchant

Wat ik dus gedaan heb is: (ik had hiervoor al een 10% enchanting potion gevonden). Met 50 alchemy, 100 enchanting, 100smithing:
Potion of enchanting gedronken.
Een ring, necklace en bracers gemaakt met +26% Alchemy en +26% smithing. En een helm met +26% alchemy. Op dat moment kon ik zelf+10% enchanting potions maken. Dus daar een zooi van gemaakt. Toen een stuk armor gepakt en daar 26% smithing op gezet.

Daarna mijn dragonscale armor ge-enchant met 42% archery op helm en gloves, 42% one handed op gloves, 65 magicka op helm, 65 health en 31% health regen op chest, sneak 42% en muffle op boots. Magic resist en block op shield.

Daarna op me deadric bow 26 fire dmg en 26 shock dmg.
En op mijn deadric sword life steal en paralyze. Deze moet ik opnieuw doen, door die paralyze op 5 sec gezet te hebben heeft het bijna geen charges.

Daarna me smithing gear aan, potion van +50% smithing die ik ergens gevonden had. En craften maar. DIt resulteerde in best wel mooie gear. Ik heb inmiddels nog 2 van die smithing elixers gevonden. Daarmee ga ik ook nog een deadric set maken, en een nieuw zwaardje en 1 of 2 daggers. dus dat zijn 8 deadra harts, kheb er nu 5, dus dat word nog wat alchemy shops af voor de rest :)

In theorie zou het dus zo moeten zijn dat als je 100 alchemy hebt, en alle perks die effectiveness verbeteren. Dat het maken van een 50% enchanting potion mogelijk word. Nu kan ik op 50 alchemy zonder +alchemy gear een 5% enchanting potion maken. met 100 alchemy zou dit 10% zijn (dit klopt doordat ik met mijn gear nu op 104% meer uit kom en een potion van 10% kan maken.

100 alchemy met 100% increase perk zou betekenen dat een 20% potion te maken is. Equip ik dan mijn gear word die 40%. Met dat potion kan ik dan weer nieuwe gear enchanten met een hoger % alchemy increase. Waar ik dan weer betere enchanting potions kan maken. Dan is alleen nog de vraag of er een hard cap zit aan het % wat een potion maximaal kan hebben. Als dit 50% ben je snel klaar, is dit 100% ben je wat langer bezig.

Dan uiteindelijk moet het mogelijk zijn om +60% weapon skill enchant te krijgen. Gezien ik met een 10% enchant potion van 40% naar 42% ga. Wat dus inhoud een 2% increase met 10% potion, 20% increase met 100% potion. Wat voor smithing en alchemy resulteerd in een 35% enchant.

Maar goed dat is allemaal theorycraften. Eerst maar is verder met de story, daarna verder met dit, want toch wil ik het wel testen of het kan :)

[ Voor 22% gewijzigd door ye-roon op 22-11-2011 09:55 . Reden: beter nederlandsch + theorycraft ]

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-10 13:59
Cassius schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 08:40:
"Het is net Oblivion" ... oei het is toch wat mooier :p .
Het is makkelijk te vergeten hoe een vorige game eruit zag en je allerhande voorstellingen te maken. Morrowind was fantastisch in die tijd, maar als je het nu terugziet:
Afbeeldingslocatie: http://www.next-gen.biz/files/images/feature_article/2010/12/335599-the-elder-scrolls-iii-morrowind-windows-screenshot-my-character.jpg

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Hydra schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 09:24:
[...]

Het is makkelijk te vergeten hoe een vorige game eruit zag en je allerhande voorstellingen te maken. Morrowind was fantastisch in die tijd, maar als je het nu terugziet:
[afbeelding]
Niet alleen de graphics maar ook gewoon de gameplay over het algemeen :) Als je nu Morrowind aanslingert "voelt" het ook gewoon oud. De manier waarop alles werkt is gewoon gedateerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk IJntema
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 24-09 23:35
Ik heb al een aantal punten gestopt in Waraxes, maar wil nu graag achteraf toch liever de perk hebben in swords (want ik vond via een questline een beter zwaard) wat is het commando om de perks te resetten?

Old school gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ye-roon schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 09:23:
[...]

Er is geen +enchanting enchant. Er is wel een +enchanting potion in alchemy.

Alchemy heeft:
+smithing potion
+enchanting potion

Enchanting heeft:
+smithing enchant
+alchemy enchant

Wat ik dus gedaan heb is: (ik had hiervoor al een 10% enchanting potion gevonden). Met 50 alchemy, 100 enchanting, 100smithing:
Potion of enchanting gedronken.
Een ring, necklace en bracers gemaakt met +26% Alchemy en +26% smithing. En een helm met +26% alchemy. Op dat moment kon ik zelf+10% enchanting potions maken. Dus daar een zooi van gemaakt. Toen een stuk armor gepakt en daar 26% smithing op gezet.

Daarna mijn dragonscale armor ge-enchant met 42% archery op helm en gloves, 42% one handed op gloves, 65 magicka op helm, 65 health en 31% health regen op chest, sneak 42% en muffle op boots. Magic resist en block op shield.

Daarna op me deadric bow 26 fire dmg en 26 shock dmg.
En op mijn deadric sword life steal en paralyze. Deze moet ik opnieuw doen, door die paralyze op 5 sec gezet te hebben heeft het bijna geen charges.

Daarna me smithing gear aan, potion van +50% smithing die ik ergens gevonden had. En craften maar. DIt resulteerde in best wel mooie gear. Ik heb inmiddels nog 2 van die smithing elixers gevonden. Daarmee ga ik ook nog een deadric set maken, en een nieuw zwaardje en 1 of 2 daggers. dus dat zijn 8 deadra harts, kheb er nu 5, dus dat word nog wat alchemy shops af voor de rest :)
Ziet er goed uit :), ga ook maar zoiets doen. Ik ga als ik dit doe wel van weak naar ownage want ik heb nu nog niets meer dan steel plate armor...

Grappig wel, m'n sneak is nu dusdanig goed dat enemies tegen m'n voeten aan schoppen en me nog niet zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Op eenofandere manier kon ik gister niet meer een bijl en een spell dragen.
1handed axe, dezelfde als ik altijd had naast mijn spell.
Het enige wat ik gedaan heb is een nieuw armor gebouwd, en en nieuwe spell gekocht, maar mijn oude spell en axe kan ik gewoon niet meer samen gebruiken?
Erg raar.
De bijl MOET nu ook in de linkerhand, ook als ik er niets anders bij draag.

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben pas level 13 op dit moment maar ik ben alleen nog maar in de omgeving van Whiterun geweest. Er is daar gewoon genoeg te doen. Terwijl ik sommigen al diverse grote steden hebben bezocht met level 10. Het is wel vervelend dat ik als mage nog weinig beschikbare spells heb maar ik op deze manier probeer ik de draad niet kwijt te raken. Bij Oblivion wist ik op een gegeven moment niet meer hoe en waar ik moest zijn.

Nu net een dwarven armor van een lijk afgetrokken. 's Nachts zijn er rondom Whiterun soms bijzonder sterke tegenstander te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarkin
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09:47
Dirk IJntema schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 09:38:
Ik heb al een aantal punten gestopt in Waraxes, maar wil nu graag achteraf toch liever de perk hebben in swords (want ik vond via een questline een beter zwaard) wat is het commando om de perks te resetten?
Kijk eens op de wiki's onder het kopje commands (of console commands) daar staat het allemaal klaar en duidelijk uitgelegd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk IJntema
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 24-09 23:35
Tarkin schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 09:47:
[...]

Kijk eens op de wiki's onder het kopje commands (of console commands) daar staat het allemaal klaar en duidelijk uitgelegd
Ah, ga ik doen, bedankt!

Old school gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flashback1989
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17:34
vraagje in de pricewatch staan 2 versies van skyrim
normale en special edition is er een verschil of zijn het beiden dezelfde ( 2 winkels voor normaal, 13voor special edition)

tip voor nieuwe spelers
als je een gevecht ingaat met veel tegenstanders zorg dat je paard op een veilig afstandje staat
als die doodgaat mag je weer 1000 gold uitgeven

[ Voor 33% gewijzigd door flashback1989 op 22-11-2011 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17:32
EnigmaNL schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 09:37:
[...]

Niet alleen de graphics maar ook gewoon de gameplay over het algemeen :) Als je nu Morrowind aanslingert "voelt" het ook gewoon oud. De manier waarop alles werkt is gewoon gedateerd.
Onzin, gameplaywise zijn er nogsteeds weinig RPG's die het beter doen als morrowind 8)7. Het grootste probleem in MW (Imho) was dat er geen fast-travel achtige opties waren. Ja, striders of teleports. Maar die brachten je lang niet altijd op loopafstand van je doel..

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

flashback1989 schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 09:58:
vraagje in de pricewatch staan 2 versies van skyrim
normale en special edition is er een verschil of zijn het beiden dezelfde ( 2 winkels voor normaal, 13voor special edition)
Bij de special krijg je een stoffen map, ik heb hem (Kreeg bij Game Mania de special edition voor de prijs van de normal) maar het is meer een dik papieren map die dus heel erg opgevouwen is, beetje een tegenvaller, maar ja gratis :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

D4NG3R schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 09:58:
[...]

Onzin, gameplaywise zijn er nogsteeds weinig RPG's die het beter doen als morrowind 8)7. Het grootste probleem in MW (Imho) was dat er geen fast-travel achtige opties waren. Ja, striders of teleports. Maar die brachten je lang niet altijd op loopafstand van je doel..
Ach het zorgde er wel voor dat je hoge acrobatics en athletics had :) (en een kapotte spatie balk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
[...]

Alles wat je doet in Morrowind verloopt gewoon niet helemaal soepel. Het is niet allemaal zo glad afgewerkt als games tegenwoordig zijn.

Morrowind is nog steeds een hele gave game die ik destijds veel gespeeld heb maar nu kan hem niet meer spelen zonder me te ergeren aan de houterigheid van games uit die tijd en de lelijke interface en dergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13:38
[...]

Ik zie dat niet als een probleem, voegde erg veel toe aan de beleving. Je moest echt een stuk lopen om bij een boot o.i.d. te komen welke je bracht naar een punt vanwaar je weer een heel stuk moest lopen :) Gaf mij meer het gevoel van echt reizen maken. Nu is het klik het dichtbij zijnde punt aan waar je al geweest bent en loop binnen 1 minuutje naar je doel. Te makkelijk. Ik vind die koets voor de stad eigenlijk wel een goede toevoeging, iets meer locaties voor koets + eigen paard en fast travel uit. Zou wat mij betreft meer toevoegen aan de beleving, kom je ook gewoon meer tegen onderweg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf
  • Laatst online: 10-10 09:36

nhimf

Lekker belangrijk allemaal

[...]

Bij Morrowind vind ik er veel meer sfeer in zitten en dat mis ik toch wel bij Oblivion en Skyrim. Morrowind boeide daar veel meer en de questlines voor de guilds waren lang en boeiend. Er waren ook veel guilds.

Oblivion waren minder guilds en bij Skyrim zitten guilds maar in 1 plaats.

Wat ik miste bij Morrowind was de fasttravel inderdaad. Op een gegeven moment was het het lopen ook wel zat! Er misten ook een aantal dingen die er nu wel in zitten, zoals blacksmithing. En de interface is onoverzichtelijk! :-)

Maar de sfeer, die is ongeëvenaard! (al denk ik dat er ook een stuk gewenning aan de stijl van TES in zit..)

Ik stink niet, ik ruik gewoon anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarkin
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09:47
Ik moet wel zeggen, sinds ik werk ben ik blij dat er zaken zijn als fasttravel; ALs je maar een uurtje per dag kunt spelen, dan wil je niet het hele uurtje bezig zijn met naar een locatie te lopen. Allé ik toch niet :). Ik speel veel liever een paar quests op die tijd

edit: wat ik wel vind bij skyrim is dat de guild quests veel minder zijn. Er zijn minder quests, maar die zijn wel langer heb ik de indruk

[ Voor 20% gewijzigd door Tarkin op 22-11-2011 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ireyon
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online

Ireyon

Zelf klevend memo stickertje

Gisteravond tijdens een nachtelijk uitstapje door Skyrim zag ik in de verte een blauwe gloed over de wegen bewegen. Gelijk er op af, blijkt het de headless horseman te zijn die mensen angst in komt zaaien.

Hoe geniaal is dit gemaakt en verzonnen zo'n random encounter.

Optimisten zijn slecht geïnformeerde pessimisten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Tarkin schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 10:09:
Ik moet wel zeggen, sinds ik werk ben ik blij dat er zaken zijn als fasttravel; ALs je maar een uurtje per dag kunt spelen, dan wil je niet het hele uurtje bezig zijn met naar een locatie te lopen. Allé ik toch niet :). Ik speel veel liever een paar quests op die tijd

edit: wat ik wel vind bij skyrim is dat de guild quests veel minder zijn. Er zijn minder quests, maar die zijn wel langer heb ik de indruk
Ook voor simpele praat of ophaal quests is fast travel gewoon een must. Ik moet er niet aan denken om van Riften naar Solitude te moeten lopen gewoon om met een quest giver te praten. Al helemaal niet als dit vaker dan 1 keer moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01-10 12:59
Momenteel speel ik een Nord en probeer ik overal het goede pad te kiezen. Omdat ik een fighter ben, heb ik mij aangemeld bij de Companions. Daar heb ik nu een vraag over:
spoiler:
Na een aantal quests word je gevraagd om hun gift aan te nemen en dus als werewolve door het leven te gaan. Om het ver te schoppen binnen de Companions is dit volgens die kerel verstandig om te doen. Nu twijfel ik heel erg, omdat het niet echt past bij m'n Good Alignment maar ik opzich wel meer voor hun wil doen. Is het verstandig om dit als goed karakter te doen of word ik nu als evil beschouwd? (Graag geen spoilers ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-10 10:47

D-rez

dexels

Ireyon schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 10:10:
Gisteravond tijdens een nachtelijk uitstapje door Skyrim zag ik in de verte een blauwe gloed over de wegen bewegen. Gelijk er op af, blijkt het de headless horseman te zijn die mensen angst in komt zaaien.

Je moet die gast dus volgen
spoiler:
dan kom je bij een begraafplaats waar enkele skeletten te bevechten zijn en een kist staat met enchanted gear in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxTox
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 04-02 09:42
Ireyon schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 10:10:

Nice nog niet tegengekomen.

Je hebt redelijkveel random encounters, ik had een autosave net voordat ik fast travelde, en toen travelde ik naar de toren waar het eerste draken gevecht plaats vindt, ik zag een Mercenary op de weg en die mepte ik tegen de vlakte, maar de guards zagen me en dat wou ik niet dus ik reload de autosave voordat ik fast travel en ik fast travel er weer heen, maar in plaats van een Mercenary vondt ik een Giant die een koe mee aan het slepen was, na nog een paar keer dat te doen kwam ik dit allemaal tegen.

spoiler:
Giant met koe.

Merc.

Thalmor met Thalmor Prisoner.

Al'kir die een redguard woman ondervragen.

Vampier.

Bandits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-04 10:06
ik probeer al 2 dagen verder te gaan met mijn main quest line. maar elke keer denk ik. nog even dit doen. en dan kom je weer iets tegen en dat ook nog even snel doen. en voor je het weet is het weer bed tijd :) vanavond toch echt maar is focussen op de main quest dan.

ik had gister ook dat ik in de nacht echt ontzettend mooi het noorderlicht kon zien. was echt een spectakel zo mooi gemaakt.

ik heb wel een vraag over heavy armor. is dragon armor nu het beste of daedric armor? omdat dragon armor lvl 100 nodig heeft in smiting. ook wat doe ik met de dragonbones en scales die je van draken afhaalt. ze zijn veel waard maar heb ze nog nergens kunnen verkopen? of heb je deze nodig voor je dragon armor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

D-rez schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 10:12:
[...]

Je moet die gast dus volgen
spoiler:
dan kom je bij een begraafplaats waar enkele skeletten te bevechten zijn en een kist staat met enchanted gear in.
Hmmz das jamemr, ik heb em wel gezien, maar ik was toen met 2 draken aan het vechten en daarna had ik niet gezien waar hij heen is gegaan :).

@hierboven: deadric heeft een hogere armor rating dan heavy dragon. Light dragon heeft een hogere rating dan glass.

[ Voor 12% gewijzigd door ye-roon op 22-11-2011 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaw
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-09 20:24

Kaw

Heeft iemand geprobeerd om in een cirkeltje enchanting te boosten met alchemy en alchemy te boosten met enchanting? Hoe ver kom je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ireyon
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online

Ireyon

Zelf klevend memo stickertje

D-rez schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 10:12:
[...]
spoiler:
Heb inderdaad de horseman daar naar toe gevolgd, maar alles was al eerder geplunderd :+

Optimisten zijn slecht geïnformeerde pessimisten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Amras schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 10:11:
Momenteel speel ik een Nord en probeer ik overal het goede pad te kiezen. Omdat ik een fighter ben, heb ik mij aangemeld bij de Companions. Daar heb ik nu een vraag over:
spoiler:
Na een aantal quests word je gevraagd om hun gift aan te nemen en dus als werewolve door het leven te gaan. Om het ver te schoppen binnen de Companions is dit volgens die kerel verstandig om te doen. Nu twijfel ik heel erg, omdat het niet echt past bij m'n Good Alignment maar ik opzich wel meer voor hun wil doen. Is het verstandig om dit als goed karakter te doen of word ik nu als evil beschouwd? (Graag geen spoilers ;))
Omdat je geen spoilers wilt en ik niet precies weet wat je onder spoiler verstaat:

spoiler: Gevolgen binnen Guild
Voor zover ik weet kun je niet verder zonder de 'gift' te accepteren.

spoiler: Gevolgen voor jezelf
Na het accepteren van de 'gift' ben je werewolf, hier zitten geen grote nadelen aan en je hoeft er verder geen gebruik van te maken. Het is een power die je 1x per dag kunt gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01-10 12:59
XyritZz schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 10:18:
[...]

Omdat je geen spoilers wilt en ik niet precies weet wat je onder spoiler verstaat:

spoiler: Gevolgen binnen Guild
Voor zover ik weet kun je niet verder zonder de 'gift' te accepteren.

Na het accepteren van de 'gift' ben je werewolf, hier zitten geen grote nadelen aan en je hoeft er verder geen gebruik van te maken. Het is een power die je 1x per dag kunt gebruiken.
Thanks! Dan ga ik het maar accepteren, denk ik.

Dat waren geen spoilers voor mij hoor. Wilde een beetje voorkomen dat iemand begon: ja als je het accepteert dan ga je met X via Y naar Z om daar zus en zo te gaan doen. Daar kom ik uiteraard liever zelf achter. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Gisteravond nog ff bezig geweest, en weer een typisch "TES"-momentje. Ik ben op weg naar een stad, en vind op de locator een 'huisje' in de buurt. Gewoon ff checken om te kijken of er wat te doen is. Was niemand binnen, eigenlijk niks waardevols en ik was van plan weer weg te gaan toen ik bij de deur een note vond die me deed vermoeden dat er meer aan de hand was. Na wat zoeken vind je een button in de muur die een bookcase opent die leidt naar een enorm cavesysteem onder dat hutje. Een uur bezig geweest alles uit te kammen, paar levels en een hoop loot rijker, en als je weer buiten staat heb je gewoon geen flauw idee meer waar je mee bezig was voordat je naar binnen gaat en ga je maar wat bloempjes plukken :D

Je raakt gewoon continue sidetracked en dat vind ik zo gaaf. Al die content die gemaakt is puur om je 'toevallig' iets te laten ontdekken is echt fantastisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
XyritZz schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 10:18:
Enige gevolg is dat je geen "well rested" bonus meer krijgt van slapen, maar daar had je toch al niks aan omdat je die na 1 keer fast-travel kwijt bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Hydra schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 10:24:
Gisteravond nog ff bezig geweest, en weer een typisch "TES"-momentje. Ik ben op weg naar een stad, en vind op de locator een 'huisje' in de buurt. Gewoon ff checken om te kijken of er wat te doen is. Was niemand binnen, eigenlijk niks waardevols en ik was van plan weer weg te gaan toen ik bij de deur een note vond die me deed vermoeden dat er meer aan de hand was. Na wat zoeken vind je een button in de muur die een bookcase opent die leidt naar een enorm cavesysteem onder dat hutje. Een uur bezig geweest alles uit te kammen, paar levels en een hoop loot rijker, en als je weer buiten staat heb je gewoon geen flauw idee meer waar je mee bezig was voordat je naar binnen gaat en ga je maar wat bloempjes plukken :D

Je raakt gewoon continue sidetracked en dat vind ik zo gaaf. Al die content die gemaakt is puur om je 'toevallig' iets te laten ontdekken is echt fantastisch.
In de buurt van Helgen toch? Die is inderdaad heel gaaf en ook een leuke verrassing! Ik merkte gelijk wel dat er iets verkeerd was omdat die kast dieper in de muur zat en er wind onder vandaan kwam!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez

D-rez

dexels

Hydra, er bestaat zoiets als een edit knop. 2 posts achter elkaar door één persoon zijn niet echt gewenst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:47
Ik zit soms heel af en toe met tfc door de muren te browsen. Ben altijd geinteresseerd namelijk in hoe een spel opgebouwd is. Maar kom op meerdere plekken kistjes in de muur tegen. En toch ben ik dan nieuwsgierig naar wat er dan in zou moeten zitten en/of waarom ze daar zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
D-rez schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 10:30:
Hydra, er bestaat zoiets als een edit knop. 2 posts achter elkaar door één persoon zijn niet echt gewenst.
Ik ben sinds 2000 lid, dat weet ik heus wel. Maar zoals je weet kun je geen posts verwijderen van jezelf dus of ik die tekst nu naar boven verplaats maakt ook geen fluit uit. En dankzij jou hebben we er nu ook nog eens 2 nutteloze posts bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaw schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 10:18:
Heeft iemand geprobeerd om in een cirkeltje enchanting te boosten met alchemy en alchemy te boosten met enchanting? Hoe ver kom je?
Op YouTube had een gastje 260% Bow Damage gecombineerd door armor set/rings en 36 added damage Shock/Frost op zijn Bow. Lijkt me helemaal niet leuk om de cyclus te abusen en zo te spelen. Kun je net zo goed tgm intikken.
nhimf schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 10:08:
[...]

Oblivion waren minder guilds en bij Skyrim zitten guilds maar in 1 plaats.
Wat een onzin! Kun je daadwerkelijk dit spel langer dan 5min spelen voordat je post?

spoiler:
Companions in Whiterun
Thieves Guild in Riften
Dark Brotherhood ergens in de wildernis
Mage Guild in Wintershold

Kan nog wel even doorgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-10 11:32
D-rez schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 10:30:
Er bestaat nog zoiets als moderators. Users die wannabe mod gaan spelen zijn niet echt gewenst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Hydra schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 10:38:
[...]

En dankzij jou hebben we er nu ook nog eens 2 nutteloze posts bij.
4!

edit: oops!

[ Voor 3% gewijzigd door Bosmonster op 22-11-2011 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayJay
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-06-2024
kan iemand mij vertellen waar ik een beetje goede equip vandaan kan halen vooral armor , voor een barb , 2 handed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-11-2024

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

En gezien het feit dat dit topic zo hard loopt dat het bijna een slowchat lijkt vind ik 2 posts achter elkaar wel te vergeven (mocht het gebeuren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-08 18:34

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 10:39:
Wat een onzin! Kun je daadwerkelijk dit spel langer dan 5min spelen voordat je post?

spoiler:
Companions in Whiterun
Thieves Guild in Riften

Dat kan ik over jouw leesvaardigheid ook zeggen. Hij beweert namelijk ook dat elke guild maar op één plek zit. En daar heeft hij volgens mij wel gelijk in. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-04 10:06
hyptonize schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 10:45:
[...]

Dat kan ik over jouw leesvaardigheid ook zeggen. Hij beweert namelijk ook dat elke guild maar op één plek zit. En daar heeft hij volgens mij wel gelijk in. ;)
dat ligt er maar net aan hoe je het leest :)

in 1 plaats dus 1 stad per guild en niet verspreid over meerdere locaties of alle guilds in in dorp. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hyptonize schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 10:45:
[...]

De thuisbasis (logisch?) natuurlijk. Er zijn leden/quests etc. op meerdere locaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 10:52:
[...]

De thuisbasis (logisch?) natuurlijk. Er zijn leden/quests etc. op meerdere locaties.
Companions (Winterhold) en Thieves Guild (Riften) hebben maar 1 locatie. Dark Brotherhood (hutje op de hei) ook.

In Oblivion hadden de guild in elke grote stad een vestiging.

[ Voor 9% gewijzigd door EnigmaNL op 22-11-2011 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17:05
EnigmaNL schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 10:55:
[...]

Companions (Winterhold) en Thieves Guild (Riften) hebben maar 1 locatie. Dark Brotherhood (hutje op de hei) ook.

spoiler:
Dark Botherhood zit op 2 plekken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Gedeeltelijk fout.

OT:
spoiler:
Kwam gister in Markarth en werd door een vaag priestertje een huis in gelokt voor onderzoek naar Daedra. Eenmaal binnen werd het huis magisch gesloten en roept een demoon dat ik die kerel moet afmaken. Even gedaan en nu zit ik midden in een quest. Geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
GoTCoast schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 10:56:
[...]

spoiler:
Dark Botherhood zit op 2 plekken :)
spoiler:
Een vestiging is in het eerste gedeelte van de quests niet toegankelijk en de andere brand later af. Dus 1.
Leg uit...

[ Voor 20% gewijzigd door EnigmaNL op 22-11-2011 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

De Thieves Guild was 3x niks in Oblivion. Lelijk huisje in Imperial City en wat fences door de wereld heen, thats it. Die is in Skyrim een stuk mooier, zeker wanneer je genoeg sidequests gaat doen (erg leuk overigens dat je daar nu ook echt effect van gaat zien!).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Asgaro schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 01:50:
Ik heb Skyrim zelf nog niet, maar browse wel op Reddit Gaming, en dan kom je soms eens wat grappig tegen...

[afbeelding]
_O- _O- _O-
http://www.reddit.com/r/g...the_frame_rate_struggles/
Compulsive hoarding disorder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bulls schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 11:09:
[...]

But I hoard real sheeps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-10 08:29

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

[...]

Haha geniaal!

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
[...]

Deze is nog beter:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/fDRhC.jpg

Ook van Reddit gaming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Hydra schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 10:38:
[...]

Ik ben sinds 2000 lid, dat weet ik heus wel. Maar zoals je weet kun je geen posts verwijderen van jezelf dus of ik die tekst nu naar boven verplaats maakt ook geen fluit uit. En dankzij jou hebben we er nu ook nog eens 2 nutteloze posts bij.
En soms is het beter om een aparte post te maken omdat het totaal niet bij het vorige bericht past. Berichten waarin 3 verschillende mensen achterelkaar gequoted worden zijn ook onoverzichtelijk, en als je daar weer op wilt reageren moet je gaan knippen etc.

EDIT: :z
EnigmaNL schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 11:18:
[...]

Deze is nog beter:

[afbeelding]

Ook van Reddit gaming.
Daar moet je blizzard scroll in casten, ik denk dat je GPU gaat smelten ;w >:)

[ Voor 21% gewijzigd door Bulls op 22-11-2011 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17:43

Poekie McPurrr

Mreoww~

DLC stuff? (of mss dat er oooit nog een mmo komt? ;) )

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez

D-rez

dexels

Elk jaar een nieuwe provincie met quests.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16-10 22:35

Pablo

Rito pls

D-rez schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 11:33:
Elk jaar een nieuwe provincie met quests.....
uhm ....... elk jaar is overdreven
volgens mij is oblivion 4-5 jaar geleden ondertussen ?

For certain ye have to be lost to find somethin that can't be found.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Misschien kun je daar wat mee als je de creation kit hebt :) Zelf morrowind na bouwen?

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

prutser001 schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 11:35:
Misschien kun je daar wat mee als je de creation kit hebt :) Zelf morrowind na bouwen?
Als je geen werk, geen school en ook geen sociaal leven hebt is het mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-10 14:14
Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 11:36:
[...]

Als je geen werk, geen school en ook geen sociaal leven hebt is het mogelijk.
En een team van 15 man die voor je willen werken.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Wow... staat er ook tekst op die pagina? :P

Ah, die site is gewoon een grote spoiler tag. Als je selecteert kun je het lezen!

[ Voor 14% gewijzigd door Bosmonster op 22-11-2011 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 26-09 06:17
Na level 15 met 1 van mijn characters behaald te hebben ben ik de mainqursts gaan doen en tegen level 19 had ik de main quests af... En ik heb zelfs nog maar 6 van de negen hoofdsteden bezocht en nog niet eens de halve map ontdekt =/ dat ga ik dan maar andere characters doen ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez

D-rez

dexels

Ik weet het, maar gezien het terrein precies al helemaal aan gelegd is, scheelt dat toch al iets van werk. Daarnaast met de huidige verkooptechnieken (lees DLC's) zou dat toch niet vreemd zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou wel vet zijn als ze dat open gooien via DLC, net zoiets als knights of the nine en dat isle of madness in oblivion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 11:40:
Zou wel vet zijn als ze dat open gooien via DLC, net zoiets als knights of the nine en dat isle of madness in oblivion.
Lijkt me ook gaaf idd, niet zo'n miezerig stukje land, maar gelijk heel morrowind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
D-rez schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 11:40:
Ik weet het, maar gezien het terrein precies al helemaal aan gelegd is, scheelt dat toch al iets van werk. Daarnaast met de huidige verkooptechnieken (lees DLC's) zou dat toch niet vreemd zijn...
Maar kun je er ook naar toe lopen? Zag wel iets in de screenshots maar was met niet helemaal duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FragNeck schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 11:44:
[...]

Maar kun je er ook naar toe lopen? Zag wel iets in de screenshots maar was met niet helemaal duidelijk.
Afgeschermd door "onzichtbare muur" maar met console commands voorbij te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 11:45:
[...]

Afgeschermd door "onzichtbare muur" maar met console commands voorbij te komen.
Ah, no-clipping of zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
  • Laatst online: 11-01-2022
FragNeck schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 11:44:
[...]

Je kan erheen lopen als je no-clip aanzet. Er zit normaal een onzichtbare muur voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Is het niet mogelijk met een mod de map totaal uit te zoomen en zo de terrain te bekijken? Want voor zover ik weet is de kaart gewoon de world die gerendered is (aangezien je met een andere mod ver kan inzoomen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Bulls schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 11:46:
Is het niet mogelijk met een mod de map totaal uit te zoomen en zo de terrain te bekijken? Want voor zover ik weet is de kaart gewoon de world die gerendered is (aangezien je met een andere mod ver kan inzoomen)
Er is al een mod die je tot grondniveau laat inzoomen op de map, dus het zou zeer waarschijnlijk ook andersom kunnen.
Edit: Ik lees te snel, dit had je al gezien.

[ Voor 4% gewijzigd door Metalkai op 22-11-2011 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-11-2024

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

Op een gegeven moment zie je alleen maar mist. Ik denk niet dat je ver genoeg omhoog kunt of kunt uitzoomen of echt alles te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez

D-rez

dexels

wolken kun je uitzetten op de map heb ik ergens gelezen.

/edit 1
YouTube: \[1080p] TESV: Skyrim - Remove Clouds from Map - Fix (Before and after)

hmm, die werkt blijkbaar/waarschijnlijk niet voor de mist, maar daar zal vast ook wel een variable voor zijn.

/edit 2
deze is misschien ook wel leuk
http://www.google.be/sear...official&client=firefox-a

[ Voor 90% gewijzigd door D-rez op 22-11-2011 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf
  • Laatst online: 10-10 09:36

nhimf

Lekker belangrijk allemaal

Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 10:39:
[...]

Op YouTube had een gastje 260% Bow Damage gecombineerd door armor set/rings en 36 added damage Shock/Frost op zijn Bow. Lijkt me helemaal niet leuk om de cyclus te abusen en zo te spelen. Kun je net zo goed tgm intikken.

[...]

spoiler:
Companions in Whiterun
Thieves Guild in Riften

Hiermee bedoelde ik dus dat een guild zelf maar in 1 plaats zit en niet dat, zoals bij morrowin en oblivion mages, thieves en fighters guild in vrijwel elke grote stad zat. Tevens had je in morrowind the imperials die overal zaten en allerlei opdrachten geven. Al verwacht ik dat die laatste in skyrim dat ook wel doet.

Maar het aantal is sowieso minder, of ik moet er nog eeh heule boel tegenkomen :-)

ps en aannames maken dat ik zoiets zeg nadat ik "5 mins" heb gespeeld is niet erg aardig.

Ik stink niet, ik ruik gewoon anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL

Dovahkiin is goed met kinderen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julio-K
  • Laatst online: 16-09 08:31
Ik dacht dat ik Bethesda ooit een keer heb horen zeggen, dat het niet mogelijk zal zijn kinderen in TES en Fallout te kunnen vermoorden.. Blijkbaar wel dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Julio-K schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 12:22:
[...]

Ik dacht dat ik Bethesda ooit een keer heb horen zeggen, dat het niet mogelijk zal zijn kinderen in TES en Fallout te kunnen vermoorden.. Blijkbaar wel dus :P
Dat is met een nieuwe mod gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Julio-K schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 12:22:
[...]

Alles is mogelijk met de juiste mods, zo zie je maar weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julio-K
  • Laatst online: 16-09 08:31
Inderdaad, maar ja gelukkig heb IK hier gelukkig geen behoefte aan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

mja, tis ingame.. dus of je nu een konijntje, kind of hele massa's aan mensen afslacht.. boeie. (als ze maar loot hebben >:) )

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phosporus
  • Laatst online: 18-08 20:15
Meh vind het wel een beetje zielig om speciaal een mod te maken en te gebruiken enkel en alleen om kinderen te vermoorden terwijl het niet echt een toevoeging is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
phosporus schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 12:30:
Meh vind het wel een beetje zielig om speciaal een mod te maken en te gebruiken enkel en alleen om kinderen te vermoorden terwijl het niet echt een toevoeging is :)
Toevoeging is voor sommigen "realisme" en dat ethische blokkades toevoegen afbreuk zou doen aan de sandbox-ervaring. Ook wat voor te zeggen maar van mij hoeft het idd niet.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
phosporus schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 12:30:
Mwhah ik vind het eerder sneu dat kinderen in het spel niet dood kunnen.. Het voegt weinig toe aan het realisme, de enige reden dat het niet kan is omdat de leeftijdsrating dan op Mature moet IPV 15/16+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
D4NG3R schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 12:34:
[...]

Mwhah ik vind het eerder sneu dat kinderen in het spel niet dood kunnen.. Het voegt weinig toe aan het realisme, de enige reden dat het niet kan is omdat de leeftijdsrating dan op Mature moet IPV 15/16+.
En je krijgt waarschijnlijk de moraal-politie op je dak. Makkelijker om gewoon de kinderen onsterfelijk te maken en dan ben je van alle problemen af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr

Poekie McPurrr

Mreoww~

Heeft PETA nog geen afkeur gegeven voor dit spel trouwens? Bedoel.. al die hertjes, wolfjes etc.. ;)

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaw
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-09 20:24

Kaw

Dat kinderen dood kunnen gaan is een fout in de realiteit, niet een fout in Skyrim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Poekie McPurrr schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 12:36:
Heeft PETA nog geen afkeur gegeven voor dit spel trouwens? Bedoel.. al die hertjes, wolfjes etc.. ;)
Ik denk dat ze nog te druk bezig zijn met de gemene dierenbeul die Mario heet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phosporus
  • Laatst online: 18-08 20:15
Kaw schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 12:36:
Dat kinderen dood kunnen gaan is een fout in de realiteit, niet een fout in Skyrim.
Mee eens. Ik snap dat sommige mensen misschien vinden dat we niet zo serieus moeten zijn, maar ik ben iig blij dat Skyrim niet een 2e GTA is waar iedereen dood moet inclusief kinderen (niet dat je kinderen kan vermoorden oid in GTA)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Het slaat nergens op tbh.. Een volwassene kan wel dood, een kind niet? Heeft een kind een hogere waarde OID? Is het zielig?

Its a game.. C'mon 8)7.

* D4NG3R is echt niet direct een voorstander van het idee dat je kinderen kan vermoorden in games, maar de reacties die ik van sommigen zie..

Maargoed modders verhelpen dit "Probleem" toch.

Pagina: 1 ... 25 ... 106 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor al je problemen en technische vragen kun je terecht in: <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1477915">~~~[Multi] Skyrim - Topic voor problemen en (technische) vragen</a>.

Wat betreft de eindeloze spoiler discussies, houdt gewoon rekening met je mede-tweakers.
Een ieder hier is capabel genoeg om zelf te kunnen bepalen of iets een (vette) spoiler is of niet.
Je kan er altijd nog boven zetten waar het over gaat zodat de lezers zelf kunnen bepalen of ze het willen lezen of niet.

Als laatste is er nog de IRC chat over Skyrim: <a href="http://irc.tweakers.net/skyrim">http://irc.tweakers.net/skyrim</a>.