Je bent duideljik niet op de hoogte wat voor spel je hebt gekocht.Verwijderd schreef op maandag 21 november 2011 @ 16:31:
Hey,
Ik ben net skyrim begonnen en ik loop nu vanaf dragonsreach(jarls palace) naar riverwood, en ik kom steeds hired thugs tegen (groepje van 3) en die willen mij altijd killen, hoe kill ik hun of waarom zijn hun daar?
Ik snap even niet waarom ze mij willen killen terwyl de guards van dragonreach en riverwood gewoon friendly zijn.
Ty in advance
Verwijderd
In je Item scherm rechtsonder in beeld.kan je ergens je stats bekijken? dus b.v. hoeveel weight je nog over hebt voordat je overweight ben
In je magic scherm onder active effectsof je character status.. ben je ziek of poisoned etc.?
Als je op T drukt (op de PC) kan je wel wachten, slapen gaat niet. In veel hutjes kan je voor 10 gold een nachtje rusten.en kan je ook op straat slapen dat de tijd vooruit gaat?
Als je in het begin van de game ergens iets gestolen hebt, zal die persoon inderdaad hired thugs op je afsturen, ongeacht of je tijdens het stelen betrapt bent of niet.Verwijderd schreef op maandag 21 november 2011 @ 16:31:
Hey,
Ik ben net skyrim begonnen en ik loop nu vanaf dragonsreach(jarls palace) naar riverwood, en ik kom steeds hired thugs tegen (groepje van 3) en die willen mij altijd killen, hoe kill ik hun of waarom zijn hun daar?
Ik snap even niet waarom ze mij willen killen terwyl de guards van dragonreach en riverwood gewoon friendly zijn.
Ty in advance
spoiler:
Als je ze vermoord hebt vind je bij een van die thugs een briefje met de opdracht om je een lesje te leren, met afzender, zodat je weet bij wie je moet zijn 
Klaar voor de steroorlogen?
Waarom zegt die alchemist in Whiterun altijd dat ik er slecht uit zie, ik heb geen ziekte/vampirisme of wat dan ook, zover ik kan zien in mijn statsmenu of active powers-/magicmenu. Of is dat haar verkoop-praatje?
Verwijderd
Nachtje rust doet wonderenKosh66 schreef op maandag 21 november 2011 @ 16:36:
Waarom zegt die alchemist in Whiterun altijd dat ik er slecht uit zie, ik heb geen ziekte/vampirisme of wat dan ook, zover ik kan zien in mijn statsmenu of active powers-/magicmenu. Of is dat haar verkoop-praatje?
Moet je een keertje minimaal 8 uur slapenKosh66 schreef op maandag 21 november 2011 @ 16:36:
Soms heb ik nog een of andere dissease welke ik niet had opgemerkt, dan is het gewoon even een potion of shrine opzoeken

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Allemaal al geprobeerd, die muts zegt dat b.v. ook als ik net uit mijn bed kom (8 uur geslapen of meer), vlgs. mij is het gewoon een truc om je een potion aan te smeren.
Verwijderd
Nee dat klopt, maar so far vermaak ik me er prima mee, iedereen moet het ooit eens leren toch?Liteiten schreef op maandag 21 november 2011 @ 16:33:
[...]
Je bent duideljik niet op de hoogte wat voor spel je hebt gekocht.
Maar ''Thug, a common criminal, who treats others violently and roughly, often for hire''
Hired thugs.. hmm, dus dan neem ik aan dat ik iets gedaan moet hebben gezien ze mij moeten hebben?
Denk niet te veel na bij dit soort spellen momentenVerwijderd schreef op maandag 21 november 2011 @ 16:41:
[...]
Nee dat klopt, maar so far vermaak ik me er prima mee, iedereen moet het ooit eens leren toch?
Maar ''Thug, a common criminal, who treats others violently and roughly, often for hire''
Hired thugs.. hmm, dus dan neem ik aan dat ik iets gedaan moet hebben gezien ze mij moeten hebben?
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Ja, die muts in Winterhold in die potion shop zegt dat inderdaad altijd om je iets aan te smeren, maar ik had er laatst ook last van dat iedereen het op straat ging zeggen, beetje irritant. Slapen bleek niet echt te helpen volgens mij, wat blijkt; als je ingrediënten op eet om het eerste effect ervan te leren dan kan daar nog wel eens wat ranzigs tussen zitten, en volgens mij reageren die mensen daar dus op. Even langs een tempel en even bidden en als het goed is zegt niemand meer dat je er ziek uit zietKosh66 schreef op maandag 21 november 2011 @ 16:40:
Allemaal al geprobeerd, die muts zegt dat b.v. ook als ik net uit mijn bed kom (8 uur geslapen of meer), vlgs. mij is het gewoon een truc om je een potion aan te smeren.
Desktop: Ryzen 7 7800X3D | 32 GB | Radeon RX 6800
@Ting:
Dat is dus gewoon het visitekaartje van de Dark Brotherhood, wat je dan vind als je de eerste van die gasten afmaakt. Ik kwam die tegen in de buurt van Winterhold. Dit werd geloof ook zo aangepakt in de Morrowind uitbreiding Tribunal (onder de hoofdstad Mournhold/Almalexia). Er kwamen er zelf steeds meer en vaker op je af, totdat je zelf flink ging huishouden en/of van de guild lid werd.
Dat is dus gewoon het visitekaartje van de Dark Brotherhood, wat je dan vind als je de eerste van die gasten afmaakt. Ik kwam die tegen in de buurt van Winterhold. Dit werd geloof ook zo aangepakt in de Morrowind uitbreiding Tribunal (onder de hoofdstad Mournhold/Almalexia). Er kwamen er zelf steeds meer en vaker op je af, totdat je zelf flink ging huishouden en/of van de guild lid werd.
Verwijderd
Vraagje:
spoiler: Blackreach
Weet iemand of je naar Blackreach kunt zonder de Mainquest te doen? Second playthrough en geen zin om de main nog een keer te doen.
Verwijderd
2 bonussen die na een Fast Travel alweer weg zijn. Vrij nutteloos.XyritZz schreef op maandag 21 november 2011 @ 16:27:
[...]
Op straat slapen niet, je kunt wel wachten. Verschil is dat je geen 'Rested' of 'Well Rested' bonus krijgt.
Gewicht: Ja, gewoon je item inventory openen en onderin het scherm kijken. xxx/300 meestal. Ziektes bij Magic > Active Effects en dan alle roodgemarkeerde onderdelen (vrij onlogisch ik weet het) en je kunt op straat alleen wachten (versneld, 1 uur/sec), niet slapen.Flghter1982 schreef op maandag 21 november 2011 @ 16:23:
kan je ergens je stats bekijken? dus b.v. hoeveel weight je nog over hebt voordat je overweight ben. of je character status.. ben je ziek of poisoned etc.? en kan je ook op straat slapen dat de tijd vooruit gaat?
Geen inhoudelijk reactie maar ik wou even opmerken dat ik het wel cool vond dat je bij de spoiler tag even aangeeft over welk deel van het spel het gaat, dat mogen meer mensen doenVerwijderd schreef op maandag 21 november 2011 @ 16:45:
Vraagje:
spoiler: BlackreachWeet iemand of je naar Blackreach kunt zonder de Mainquest te doen? Second playthrough en geen zin om de main nog een keer te doen.
Desktop: Ryzen 7 7800X3D | 32 GB | Radeon RX 6800
Verwijderd
Heb Skyrim nu 3 weken in huis en ik moet zegen Mind = Blown
wat een spel. het blijft je elke keer weer verbazen.
heb smithing nu 100, wat overingens erg makkelijk is als je de trucjes kent. de armors die kan maken en upgraden is echt geweldig. ook de gameplay is zeer goed en het voelt echt alsof the wereld "leeft'
10/10
heb smithing nu 100, wat overingens erg makkelijk is als je de trucjes kent. de armors die kan maken en upgraden is echt geweldig. ook de gameplay is zeer goed en het voelt echt alsof the wereld "leeft'
10/10
Verwijderd
Het spel is pas 10 dagen uit...Verwijderd schreef op maandag 21 november 2011 @ 16:49:
Truukjes?Verwijderd schreef op maandag 21 november 2011 @ 16:49:
10/10
Als werewolf krijg je die bonussen ook niet, hoewel het werewolf zijn zelf een grotere bonus isVerwijderd schreef op maandag 21 november 2011 @ 16:47:
[...]
2 bonussen die na een Fast Travel alweer weg zijn. Vrij nutteloos.
[...]
Gewicht: Ja, gewoon je item inventory openen en onderin het scherm kijken. xxx/300 meestal. Ziektes bij Magic > Active Effects en dan alle roodgemarkeerde onderdelen (vrij onlogisch ik weet het) en je kunt op straat alleen wachten (versneld, 1 uur/sec), niet slapen.
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
Verwijderd
ja, powerlevelen Smithen, Iron daggers en Leather vambraces. gaat idioot snel, zelfs op 90+ nog 5-6 daggers per level
Heb je mijn reply op jouw post wel gelezen? Staat het antwoord gewoon letterlijk in...Verwijderd schreef op maandag 21 november 2011 @ 16:41:
[...]
Nee dat klopt, maar so far vermaak ik me er prima mee, iedereen moet het ooit eens leren toch?
Klaar voor de steroorlogen?
Sommigen hebben hun vsync reality sync uitstaan geeft nogal verwarring met tijdsbesef...
Wel op z'n plaats volgens mij:

https://niels.nu
Klinkt beter jaVerwijderd schreef op maandag 21 november 2011 @ 17:16:
Chasin' dragons.
[ Voor 14% gewijzigd door FragNeck op 21-11-2011 17:20 ]
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
Met pickpocket op hilvl is het wel erg grappig.. achter iemand aan sluipen en dan stukje bij beetje z'n gear jatten
Le Meow
Ik vind dat wel een hele leuke toevoeging, ik liep laatst nietsvermoedend een Inn uit, word ik opeens belaagd door drie mannen! Blijkt dat ik ergens wat gestolen heb, ik was me echt van geen kwaad bewust... *grijns* Geeft een extra gevoel van 'op moeten passen' als je in dat circuit actief bent.D4NG3R schreef op maandag 21 november 2011 @ 16:42:
[...]
Denk niet te veel na bij dit soort spellen momententenzij jij een of andere note vind in hun pockets waarop staat Kill *Playernaam* ofzo zijn het gewoon random vijandjes die spawnen.
Ik vind het echt een heerlijk spel om te spelen, ook de draken, tsja... De draken!! Gisteren werd er een dorp aangevallen, geweldig hoe die draak dan door het dorp banjert, op de daken landt, etc. Wel een kleine irritatie toen ik een shout gebruikte tegen die draak: er bleek een guard achter te staan en die begon mij spontaan aan te vallen (hij vond mij kennelijk een grotere bedreiging dan die draak die zijn familie en collega's tot verbrand vlees maakte).
Spel draait ook echt super op mijn GTX 460M, alles op High met draw distance e.d. aan. Verder geen mods (die dll mod wel geprobeerd, maar daardoor crashte hij elk uur twee keer).
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Ik speel dit spel nu sinds kort. en wat ik me toch afvraag.
Hoe kan ik zien of een wapen one-handed of two-handed is?
Niet zo 1,2,3..Swaxie schreef op maandag 21 november 2011 @ 18:11:
two-handed weapons zijn; Great swords, Warhammers, Battle Axes
waar kun je eigenlijk je spullen opbergen ?
wordt er een beetje moe van dat ik al mijn spullen moet verkopen en dat ik constant vol zit met rommel.
ook veel merchants hebben niet altijd genoeg geld om mijn spullen te kopen
wordt er een beetje moe van dat ik al mijn spullen moet verkopen en dat ik constant vol zit met rommel.
Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)
Bow is uhm.. spreekt voor zichSwaxie schreef op maandag 21 november 2011 @ 18:11:
Greatsword en warhammer ook, gewoon ff equippen
Le Meow
A. Koop een huisProxx schreef op maandag 21 november 2011 @ 18:16:
B. Neem een volgeling/huurling en dump daar je spullen
Huisje kopen of bv leider worden van mage's guild etc.Proxx schreef op maandag 21 november 2011 @ 18:16:
Le Meow
Ik heb die kist bij de greybeards voor hun tempel maar ingepikt, dacht eigenlijk ook dattie speciaal voor mij was
Toch wel apart dat je doodleuk een of andere "aanslag" verstoort in een bepaalde stad door de aanvaller zijn hoofd eraf te choppen en iemand die erbij staat je doodleuk vraagt "did you see what happen!" en dan gewoon "nee was er niet bij" kunnen antwoorden

Toch wel apart dat je doodleuk een of andere "aanslag" verstoort in een bepaalde stad door de aanvaller zijn hoofd eraf te choppen en iemand die erbij staat je doodleuk vraagt "did you see what happen!" en dan gewoon "nee was er niet bij" kunnen antwoorden
Greetings from Earth
Ik begin nu toch wel wat last van glitches te krijgen. Zojuist deze twee gehad:
Verder is er in Dragon Bridge nou al 3x achter elkaar een dode draak uit de lucht komen vallen (inclusief gratis soul). 1e keer kwam ik daar en kwam die draak uit de lucht maar kwam er nog een andere draak en 3 thugs aan, wat ik niet overleefde. 2e poging dat ik daar naartoe ging was er opnieuw die dode draak (half lag hij in de inn) en opnieuw ging ik dood door een tweede draak. Nu de 3e poging zag ik wel de tweede draak vliegen maar vloog hij weg zonder aan te vallen, en even later viel die dode draak weer uit de lucht.
Edit: ga ik inn in en ga ik weer naar buiten, ligt diezelfde dode draak er (kan ik zien aan zijn inventory, had iets van mij teruggestopt in zijn lijk omdat ik overencumbered was) maar ditmaal niet als skelet maar met vlees en schubben en alles. Erg vreemd.
spoiler: A Night To Remember
Ik was op het gedeelte waarin ik de geit moest terughalen van een giant, maar dit had ik voor een andere keer gelaten en nu sprak ik met een vrouw in Whiterun en die begon opeens over een trouwring. Gelijk kreeg ik "Completed: find the goat" en een nieuwe objective voor de quest. Erg slordig dat er geen check is ingebouwd bij die vrouw om te zien of ik voorgaande delen van de quest al gedaan had.
Verder is er in Dragon Bridge nou al 3x achter elkaar een dode draak uit de lucht komen vallen (inclusief gratis soul). 1e keer kwam ik daar en kwam die draak uit de lucht maar kwam er nog een andere draak en 3 thugs aan, wat ik niet overleefde. 2e poging dat ik daar naartoe ging was er opnieuw die dode draak (half lag hij in de inn) en opnieuw ging ik dood door een tweede draak. Nu de 3e poging zag ik wel de tweede draak vliegen maar vloog hij weg zonder aan te vallen, en even later viel die dode draak weer uit de lucht.
Edit: ga ik inn in en ga ik weer naar buiten, ligt diezelfde dode draak er (kan ik zien aan zijn inventory, had iets van mij teruggestopt in zijn lijk omdat ik overencumbered was) maar ditmaal niet als skelet maar met vlees en schubben en alles. Erg vreemd.
[ Voor 11% gewijzigd door Gwildor op 21-11-2011 18:40 ]
ik kwam dit vanmiddag tegen

random Dragon die me attackte, alleen absorbde ik hem meteen terwijl hij nog rond vloog.

random Dragon die me attackte, alleen absorbde ik hem meteen terwijl hij nog rond vloog.
Als je eenmaal die transmute spell hebt, is er dan nog enig nut om met silver (ore) bezig te gaan? Als je juwelen gewoon verkoopt en golden rings maakt verdien je meer geld?
Als je beast form aaneemt (weerwolf) ben je dan altijd weerwolf of maar voor 1 minuut.. ?
http://elderscrolls.wikia.com/wiki/Werewolfbuster01 schreef op maandag 21 november 2011 @ 18:54:
Als je beast form aaneemt (weerwolf) ben je dan altijd weerwolf of maar voor 1 minuut.. ?
Al een paar keer eerder gemeld maar, hebben jullie ook wel eens dat je een draak doodt, maar dat hij geen skelet wordt en dat je dan ook geen soul krijgt? Dit heb ik al 2 of 3 keer gehad.
Weet iemand hoe je via hotkeys het beste kunt switchen als je dual handed speelt? Als ik bv dual hand begin en ik switch even naar een spel moet ik het spel pauzeren en dan handmatig met de rechtermuisknop op mn off hand sword klikken wil deze weer in de juiste hand hebben... beetje lame.
//edit//
pc uiteraard
//edit//
pc uiteraard
[ Voor 5% gewijzigd door roodbwoy op 21-11-2011 19:14 ]
Verwijderd
Vraagje ...ik ben nieuw in de wereld van the elder scrolls en snap iets niet
Ik ben een vampier en nu moet ik een soul in een gem doen ? maar ik heb geen idee hoe dat moet . iets met een soultrap ? hoe werkt dat dan en waar kan ik zo'n trap vinden ??
thanks alvast
Ik ben een vampier en nu moet ik een soul in een gem doen ? maar ik heb geen idee hoe dat moet . iets met een soultrap ? hoe werkt dat dan en waar kan ik zo'n trap vinden ??
thanks alvast
Bij een mage de "Soul Trap" spell kopen, daarnaast een paar lege soulgems kopen, dan een mob zoeken, "Soul Trap" spel doen en dan binnen de X seconden mob doden.Verwijderd schreef op maandag 21 november 2011 @ 19:14:
thanks alvast
Conjuration spells bij magic heb je als het goed is soul trap staan.Verwijderd schreef op maandag 21 november 2011 @ 19:14:
thanks alvast
Heb zelf last dat ik nooit gems bij me heb die groot genoeg zijn voor de souls die ik dan vang..
Greetings from Earth
2 keer duwen op de hotkey voor wat je in je rechterhand wil, dan 1 keer op de hotkey voor wat je in je linkerhand wil.roodbwoy schreef op maandag 21 november 2011 @ 19:14:
Weet iemand hoe je via hotkeys het beste kunt switchen als je dual handed speelt? Als ik bv dual hand begin en ik switch even naar een spel moet ik het spel pauzeren en dan handmatig met de rechtermuisknop op mn off hand sword klikken wil deze weer in de juiste hand hebben... beetje lame.
//edit//
pc uiteraard
Verwijderd
ik heb conjurations spells er niet tussen staan in het magic menu ..alleen , destruction,restoration,shouts, powers , active effects ??Rense2002 schreef op maandag 21 november 2011 @ 19:15:
[...]
Conjuration spells bij magic heb je als het goed is soul trap staan.
Heb zelf last dat ik nooit gems bij me heb die groot genoeg zijn voor de souls die ik dan vang..
Ik heb het ook een week en wat een machtig spell is het.
Speel het alleen maar in het weekend door het grote "ik doe even gauw een dungeon" --> 2 uur later
Echter, ik begrijp niet zoveel van de shouts.
Ik heb nu 4 shouts die ik niet kan activeren, ik heb 4 dragon souls die nog niet gebruikt zijn.
Ben bij de greybeards geweest en verwacht dat ik eindelijk de andere shouts ook kon gebruiken.
Volgens mij doe ik iets fout maar weet niet wat
Speel het alleen maar in het weekend door het grote "ik doe even gauw een dungeon" --> 2 uur later
Ik heb nu 4 shouts die ik niet kan activeren, ik heb 4 dragon souls die nog niet gebruikt zijn.
Ben bij de greybeards geweest en verwacht dat ik eindelijk de andere shouts ook kon gebruiken.
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
Aight! Beter! Thanks, vanaaf ff proberen!RaCio schreef op maandag 21 november 2011 @ 19:16:
[...]
2 keer duwen op de hotkey voor wat je in je rechterhand wil, dan 1 keer op de hotkey voor wat je in je linkerhand wil.
Verwijderd
had ik ook .. maar dan moet je ( op xbox ) x drukken .. ..je kan het niet activeren maar je moet het eerst "kopen "kijk maar links onderin in het menusabriel schreef op maandag 21 november 2011 @ 19:19:
Ik heb het ook een week en wat een machtig spell is het.
Volgensmij is er net een patch gekomen van skyrim, kreeg net een update van 19mb in steam!
Hopelijk is hiermee de fakkelbug opgelost.
[ Voor 27% gewijzigd door thijssie op 21-11-2011 19:25 ]
Intel 6600K @ 3,9 GHz | Asus MAXIMUS VIII RANGER | 16GB G.skill Ripjaws @3000MHz CL15 | AMD Radeon 290x @ 1050MHz | Fractal Design Refine R3 | Coolermaster V650 [img]http://valid.x86.fr/cache/banner/8lauyp.png[/img]
Waar moet ik kodlaks fragment vinden ik vind hem niet.. ik heb al op wiki gekeken maar het staat raar omscheven ik vind het fragment niet in zijn kamer!
Verwijderd
Same here. Versienummer ingame is nog wel hetzelfde dus vraag me af wat er gepatched is. Kan er geen info over vinden.thijssie schreef op maandag 21 november 2011 @ 19:24:
Volgensmij is er net een patch gekomen van skyrim, kreeg net een update van 19mb in steam!
Sneak kill sword/dagger vs Bow, beetje raar..
edit:
spoiler:
|k moet iemand omleggen in kamer met veel guards.. eerste keer met bow: doelwit sterft meteen, alle guards op me (ik dood). Save opnieuw geladen.. nu met zwaard. Beetje tumult maar niks achter me aan. (beide trouwens in sneak-mode. Hoort dat zo dat als je met een pijl iemand omlegt vs met een zwaard je bij pijl wel aggro kweekt en bij zwaard niet??
edit:
spoiler:
nvm.. na swordkill eerste quard die ik zag toch aangehouden door 'm hehe. Blijft wel vaag.. bij die pijl werden ze wakker, met sword duurde het ff tot ik een wakkere tegenkwam..
[ Voor 20% gewijzigd door Poekie McPurrr op 21-11-2011 19:38 ]
Le Meow
soultrap is een spell en kan je bijna bij alle spell verkopers kopen.
Wat ik onderhand wel mis is een merchant die meubels verkoopt, huisje is volledig voorzien van die zooi die npc je verkoopt maar zou het leuk vinden als je extra boekplanken/kisten/wapen/gear dingen zou kunnen kopen.
Le Meow
Verwijderd
thanks ik ben een vampier en dat zuigt apeballenbuster01 schreef op maandag 21 november 2011 @ 19:39:
soultrap is een spell en kan je bijna bij alle spell verkopers kopen.
Valt wel mee, tenzij het gorillaballen zijn..Verwijderd schreef op maandag 21 november 2011 @ 19:42:
[...]
thanks ik ben een vampier en dat zuigt apeballen
Le Meow
Donkey ballz
/troll
/troll
There is no real life, there is just AFK.
Monkey Ball was een erg vermekalijk spel
3630Wp ZW 39° / 3950Wp NO 39° / 990Wp ZO 5° | Vaillant VWL75/5
Ik ben op mijn archer eens gaan experimenteren met Bound Bow en ik moet zeggen dat het enorm goed bevalt!
Ik had hem op level 18 met alleen perks in Archery, er stonden nog drie levels die ik nog moest uitgeven dus ik heb maar wat in magicka gestoken en de eerste drie perks in conjuration gestopt tot aan Adept Conjuration. Ik zat nog niet op 50 conjuration (op iets van 32 omdat ik al gebruik maakte van Bound Sword) en heb dat in ongeveer een uurtje naar 50 gebracht door Bound Sword en Soul Trap te gebruiken tijdens het questen. Op rank 50 gelijk Bound Bow gehaald in Markarth en mee aan de slag gegaan. De damage is een heel stuk hoger dan de boog die ik al had en je hebt oneindig veel pijlen (100 per summon). Enige nadeel is wel dat je de boog elke 120 seconden verliest maar dat kun je later naar 240 seconden vergroten door dual casten te kiezen bij de perks (weet niet zeker of ik dat wel ga doen).
Op level 21 heb ik Mystic Binding gekozen zodat bound weapons meer damage doen en daarna op 22 Soul Stealer gedaan omdat het gewoon enorm handig is (cast automatisch Soul Trap op vijanden waarop ik schiet)
Hij doet maarlieft 91 damage, mijn Elven bow deed 36, best OP denk ik zo.
Edit: Zal nog veel sterker gaan worden ook. De conjuration en archery damage bonuses werken allebei mee en ik heb Overdraw op 3/5 nu. Ik heb wel een helm met +20% boog damage en een amulet met 13% boog damage.
Ik had hem op level 18 met alleen perks in Archery, er stonden nog drie levels die ik nog moest uitgeven dus ik heb maar wat in magicka gestoken en de eerste drie perks in conjuration gestopt tot aan Adept Conjuration. Ik zat nog niet op 50 conjuration (op iets van 32 omdat ik al gebruik maakte van Bound Sword) en heb dat in ongeveer een uurtje naar 50 gebracht door Bound Sword en Soul Trap te gebruiken tijdens het questen. Op rank 50 gelijk Bound Bow gehaald in Markarth en mee aan de slag gegaan. De damage is een heel stuk hoger dan de boog die ik al had en je hebt oneindig veel pijlen (100 per summon). Enige nadeel is wel dat je de boog elke 120 seconden verliest maar dat kun je later naar 240 seconden vergroten door dual casten te kiezen bij de perks (weet niet zeker of ik dat wel ga doen).
Op level 21 heb ik Mystic Binding gekozen zodat bound weapons meer damage doen en daarna op 22 Soul Stealer gedaan omdat het gewoon enorm handig is (cast automatisch Soul Trap op vijanden waarop ik schiet)
Edit: Zal nog veel sterker gaan worden ook. De conjuration en archery damage bonuses werken allebei mee en ik heb Overdraw op 3/5 nu. Ik heb wel een helm met +20% boog damage en een amulet met 13% boog damage.
[ Voor 8% gewijzigd door EnigmaNL op 21-11-2011 20:34 ]
Mooi, want het PS3 probleem werd steeds erger.De patch voor The Elder Scrolls V: Skyrim verschijnt volgens planning op maandag 28 november en is gericht op de consoleversies van het spel. De PlayStation 3-versie van Skyrim heeft te maken met een bug die ernstige haperingen veroorzaakt tijdens het spelen, terwijl de Xbox 360 met een texture-probleem kampt wanneer het spel geïnstalleerd is op de harde schijf van de console. Beide problemen zouden door de patch moeten worden verholpen, schrijft Eurogamer. Er is ook een patch voor de pc-versie in de maak, maar het is nog niet bekend wanneer die online komt. De patch zal volgens Bethesda's pr-directeur geen problemen opleveren voor opgeslagen games.
En dan een paar posts er boven gaan klagen dat je nooit meer schade krijgtOggy schreef op maandag 21 november 2011 @ 09:59:
Tip van de dag?
Vast al bekend
Blocking levelen:
spoiler:Neem aan als je voor blocking gaat ook al heavy armor heb, gebruik je armorset dat meeste armorrating heeft met behulp van je perks, ik had z'n 525 met dragonarmor en met shield 620+(legandary, met smithing)
Zorg ervoor dat je stamina,magica,health pots heb en zoek een giant op.
Laat de giant op je inrammen en tot block ~60 gaat hij bij elke hit 1 level omhoog.
je vrije hand kan je heal spel gebruiken en met pots je magica/stamina/health aanvullen.
zo levelde ik blocking in 10-15 minuten naar 85+
en dat alles tegemakklijk is, zucht...

Op die manier heb ik even op een willekeurige burger gaan slagen in Whiterun, en mij op 'n muurtje gaan zetten terwijl de guards arrows op me vuurden
wanneer ik wou kon ik even schuilen en healen, wanneer ik geen zin meer had even de arrows oprapen(free infinite arrows) en de guards er even droog op wijzen dat ik thane ben
Ik ben zeg maar master van thieves guild nu.. Zijn er extra perks als een income ofzo?
FranticDJ schreef op maandag 21 november 2011 @ 21:26:
Ik ben zeg maar master van thieves guild nu.. Zijn er extra perks als een income ofzo?
spoiler:
je kan moord afkopen bv
Le Meow
ehms iedereen is tegen me in zon dorp.....
Is der een manier om dit weer normaal te krijgen? Heb een bewaker gedood en vonden de inwoners niet leuk... dus de hele stad is tegen me....
Is der een manier om dit weer normaal te krijgen? Heb een bewaker gedood en vonden de inwoners niet leuk... dus de hele stad is tegen me....
Ok, een manier om restoration te levelen: In een fire trap gaan staan en de heal spell ingedrukt houden
Paperclip werkt ook 
Duurt wel 5 minuten per level ofzo... maar je moet wat voor die +50% regen perk
Duurt wel 5 minuten per level ofzo... maar je moet wat voor die +50% regen perk
Je bounty betalen 
Btw.. Ik heb een plee gevonden!
Btw.. Ik heb een plee gevonden!
spoiler:
In die grot van de questline waar je het vuur uit moet maken in de vuurtoren 
Mn volgende char gaat daarom zeker een conjurer/light armor/enchanter wordenEnigmaNL schreef op maandag 21 november 2011 @ 20:22:
Ik ben op mijn archer eens gaan experimenteren met Bound Bow en ik moet zeggen dat het enorm goed bevalt!
Speel hem nu nog wel even uit met mn mage, maar heb daar al aardig wat perks mee weggegooid...
Door met een guard te praten en zeggen dat je wil betalen
Ik heb zojuist een draak verslagen op een bergtop.
Nu heb ik de Frost Shout geleerd. Kan het zijn dat ik deze dan niet meteen kan gebruiken, het zegt namelijk dat ik Dragon Souls nodig heb?
Nu heb ik de Frost Shout geleerd. Kan het zijn dat ik deze dan niet meteen kan gebruiken, het zegt namelijk dat ik Dragon Souls nodig heb?
Verwijderd
shouts leer je bij die muren, maar je moet ze unlocken om te gebruiken (selecteren en op R drukken op de pc). Om een shout te unlocken heb je 1 dragon soul nodig (per woord). Dragon souls absorbeer je van verslagen draken.Swaxie schreef op maandag 21 november 2011 @ 22:22:
Ik heb zojuist een draak verslagen op een bergtop.
Het vreemde is dus dat ik de draak verslagen heb. Je absorbeerd dan automatisch de Soul van de draak.Verwijderd schreef op maandag 21 november 2011 @ 22:26:
[...]
shouts leer je bij die muren, maar je moet ze unlocken om te gebruiken (selecteren en op R drukken op de pc). Om een shout te unlocken heb je 1 dragon soul nodig (per woord). Dragon souls absorbeer je van verslagen draken.
Ik moet deze zou ergens kunnen soul ergens kunnen inzetten ofzo? Want heb dus alleen nog maar de shouts die je in het begin leert?
HEb het al gevonden haha. Weer niet op aan het letten op Dramaandag.Swaxie schreef op maandag 21 november 2011 @ 22:29:
[...]
Het vreemde is dus dat ik de draak verslagen heb. Je absorbeerd dan automatisch de Soul van de draak.
Ik moet deze zou ergens kunnen soul ergens kunnen inzetten ofzo? Want heb dus alleen nog maar de shouts die je in het begin leert?
Staat gewoon unlock in het scherm haha
Verwijderd
Wow die Bound Bow is wel heel gaaf. Die ga ik als hunter ook bemachtigen, goed om te weten dat ik perks nodig heb voor Conjugation. Denk dat ik dan Archery, Conjugation, Light Armor sowieso ga levelen en misschien Alchemy en Sneak.
YouTube: Skyrim Bound Bow
YouTube: Skyrim Bound Bow
Verwijderd
Druk op P, ga naar shouts, rechtsonderin staat hoeveel Draong souls je te spenderen hebt aan het leren van shouts. Nieuwe shouts moet je wel eerst vinden in de wereld. Ik zelf gebruik er maar 4.Swaxie schreef op maandag 21 november 2011 @ 22:29:
[...]
Het vreemde is dus dat ik de draak verslagen heb. Je absorbeerd dan automatisch de Soul van de draak.
spoiler:
Dragonrend om het draakje naar beneden te halen, Marked for death om draakjes super easy te maken, Elemental fury op mijn dual daedric daggers om in 2 secs door bazen heen te raggen en Whirlwind sprint om snel door de wereld heen te komen.
http://elderscrolls.wikia.com/wiki/Dragon_shouts voor meer info
Ik heb een vraagje over mining, is er een manier om veins makkelijk te spotten? De veins lijken bij mij erg op normale rotsen, dus ik mis er altijd een hoop =/
Je kan deze mod proberen.TJHeuvel schreef op maandag 21 november 2011 @ 22:55:
Ik heb een vraagje over mining, is er een manier om veins makkelijk te spotten? De veins lijken bij mij erg op normale rotsen, dus ik mis er altijd een hoop =/
Veins zijn eigenlijk altijd aan de zijkant aan een muur of op de grond herkenbaar aan het eind van een dooslopende tunnel als een domme bal van uitstekend steen met lijnen erin. Dan zie je Mine Vein.
Als jij denkt dat dat de enige zijn, heb je er al heel wat gemist! Veins komen ook veel voor als je gewoon buiten loopt op rotsachtige gedeelten. Gewoon op de grond en dan zie je ze bijna niet. Loop maar eens een rondje om Whiterun heen, om de stad liggen er ook een paar.REDFISH schreef op maandag 21 november 2011 @ 23:16:
Veins zijn eigenlijk altijd aan de zijkant aan een muur of op de grond herkenbaar aan het eind van een dooslopende tunnel als een domme bal van uitstekend steen met lijnen erin. Dan zie je Mine Vein.
Verwijderd
Hehe Ik had opeens een drink wedstrijd haha word ik ergens wakker in een tempel waar ik de boel onbveilig heb gemaakt. Hoezo realistisch
Damn, net even lekkere enchants/armor gemaakt!
mijn daedric helmet heeft 150 armor, chest 290 met schild erbij totaal 920 armor!!!!
Heb enchanting nu om 60, daarmee +smithing items geenchant zodat ik hogere smithing kan verfijnen!
Heavy armor is op 97 momenteel.
One-handed is op 100
Blocking is op 100
Smithing is op 100
healing is op 45
lockpicking op 49
mijn daedric helmet heeft 150 armor, chest 290 met schild erbij totaal 920 armor!!!!
Heb enchanting nu om 60, daarmee +smithing items geenchant zodat ik hogere smithing kan verfijnen!
Heavy armor is op 97 momenteel.
One-handed is op 100
Blocking is op 100
Smithing is op 100
healing is op 45
lockpicking op 49
i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X
Verwijderd
Vanavond Conjuration van 65>100, Smithing van 15>100 en Enchant van 80>100. Kost 4 uur en 7k Gold maar dan heb je ook wat. Fully enchanted Daedric incominggg!
(deze skills levelen bracht me van lv27 naar lv36, best sick)
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2011 00:13 ]
Hoe kan je makkelijk lesser or petty souls stone krijgen?
Bijvoorbeeld wapen enchanten met soultrap en gewoon hakken?
i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X
Verwijderd
Soul Trap spreuk is beter tenzij je een sterk wapen Soul Trap geeft. Ik koop ze leeg en troll dan om College heeninde bergen en AoE Horkers en wolves/wisps. Als je Archmage bent respawnen er een zooi in je kamer om de 2weken.Oggy schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 00:14:
Hoe kan je makkelijk lesser or petty souls stone krijgen?
In dat geval hou ik het gewoon bij m'n wolf3d methode: 3 maal langs elke muur lopen terwijl ik op A aan het rammen benEnigmaNL schreef op maandag 21 november 2011 @ 23:19:
[...]
Als jij denkt dat dat de enige zijn, heb je er al heel wat gemist! Veins komen ook veel voor als je gewoon buiten loopt op rotsachtige gedeelten. Gewoon op de grond en dan zie je ze bijna niet. Loop maar eens een rondje om Whiterun heen, om de stad liggen er ook een paar.
Ik heb ook tussendoor wat smithing training gekocht en had niet door dat het zo duur was, liep aardig op tegen de 1500 per keer, had ik dus beter niet kunnen doen. Maarja gewoon niet lezen en E spammenVerwijderd schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 00:12:
Vanavond Conjuration van 65>100, Smithing van 15>100 en Enchant van 80>100. Kost 4 uur en 7k Gold maar dan heb je ook wat. Fully enchanted Daedric incominggg!
[ Voor 3% gewijzigd door Bulls op 22-11-2011 00:27 ]
Verwijderd
Ik heb geen smithing gekocht. Alle leather, leather strips en iron ingot kopen in Warmaiden shop Whiterun (beide bewoners verkopen) en dan iron daggers spammen en leather helm/bracers. Gaat supersnel. Gewoon 48h wait en je kan ze weer leegkopen.Bulls schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 00:27:
[...]
Ik heb ook tussendoor wat smithing training gekocht en had niet door dat het zo duur was, liep aardig op tegen de 1500 per keer, had ik dus beter niet kunnen doen. Maarja gewoon niet lezen en E spammen
Edit: je crafted zooi daarna enchanten ofc.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2011 00:44 ]
Goeie ouwe tijdTJHeuvel schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 00:25:
[...]
In dat geval hou ik het gewoon bij m'n wolf3d methode: 3 maal langs elke muur lopen terwijl ik op A aan het rammen ben
Nu zeuren ze dat Veines er ietwat hetzelfde uitziet als steen
Pfff, level 71... Tijd om te gaan slapen. Complete marathon hier....
Ik heb Skyrim zelf nog niet, maar browse wel op Reddit Gaming, en dan kom je soms eens wat grappig tegen...

http://www.reddit.com/r/g...the_frame_rate_struggles/

http://www.reddit.com/r/g...the_frame_rate_struggles/
[ Voor 23% gewijzigd door Asgaro op 22-11-2011 01:51 ]
Deze is goed het verschil te zien!

*Zo en nu slapen adios

*Zo en nu slapen adios

Dit probleem is zich pas heel laat in het spel voor gaan doen, tot eergister eigenlijk nog niet gehad.Bulls schreef op maandag 21 november 2011 @ 19:01:
Al een paar keer eerder gemeld maar, hebben jullie ook wel eens dat je een draak doodt, maar dat hij geen skelet wordt en dat je dan ook geen soul krijgt? Dit heb ik al 2 of 3 keer gehad.
Ook komen draken die ik al een tijdje geleden dood had gemaakt weer terug met skin.
En als laatste moet ik weer naar plekken (voor Jarl Bounty dingen) waar ik al geweest was en een draak afgemaakt had, op sommige plekken liggen nu 3 tot 5 dode draken
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Even een vraagje:
Verder de vraag wat bepaald de damage van die bound weapons? je weapon skill of je conjuration skill?
En ik heb gister dus een beetje rond gedwarreld met mijn 360dmg boog en zelfs ancient dragons zijn op expert pussies. Aan de ene kant wel jammer, aan de andere kant ik heb er hard voor gewerkt om die weapons en armor te maken
Nu nog even wat deadra harts sparen voor een heavy armor set zodat ik ook goed heavy armor skill kan levelen.
spoiler:
Weet iemand wat de respawn timer is van de Guild Master chest van the thieves guild? En die respawn timer van het kistje van ingrem black briar in de alchemy shop in Riften?
Verder de vraag wat bepaald de damage van die bound weapons? je weapon skill of je conjuration skill?
En ik heb gister dus een beetje rond gedwarreld met mijn 360dmg boog en zelfs ancient dragons zijn op expert pussies. Aan de ene kant wel jammer, aan de andere kant ik heb er hard voor gewerkt om die weapons en armor te maken
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Ik denk dat je dit doet om het vampier zijn te genezen, hierbij zijn een aantal dingen belangrijk:Verwijderd schreef op maandag 21 november 2011 @ 19:14:
thanks alvast
spoiler:
Op het hoogste niveau Vampier zijn (niveau 4) valt iedereen je aan, inclusief degene die je gaat genezen tijdens de quest. Zodra je de soul gevangen hebt en je gaat de quest afronden is het dus belangrijk om nog even bloed te drinken zodat je terug op niveau 1 bent.
Daarnaast moet je voor het vangen van de soul een black soul gem hebben, zodra je deze hebt gekocht (krijg je aangeboden tijdens de quest) moet je oppassen dat je geen soul trap spel op een mudcrab cast en deze dan dood maakt want dan heb je een kans dat er een petty soul in je black soul gem zit.
Daarnaast moet je voor het vangen van de soul een black soul gem hebben, zodra je deze hebt gekocht (krijg je aangeboden tijdens de quest) moet je oppassen dat je geen soul trap spel op een mudcrab cast en deze dan dood maakt want dan heb je een kans dat er een petty soul in je black soul gem zit.
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
"Het is net Oblivion" ... oei het is toch wat mooierChris89 schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 04:06:
Deze is goed het verschil te zien!
[afbeelding]
*Zo en nu slapen adios
De meeste mensen deugen!
Achter het gebouw van the champions zit ook nog een smit met de skyforge... maar die is alleen beschikbaar als je een paar begin quest van the champions hebt gedaan.Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 00:42:
[...]
Ik heb geen smithing gekocht. Alle leather, leather strips en iron ingot kopen in Warmaiden shop Whiterun (beide bewoners verkopen) en dan iron daggers spammen en leather helm/bracers. Gaat supersnel. Gewoon 48h wait en je kan ze weer leegkopen.
Edit: je crafted zooi daarna enchanten ofc.
Dan heb je in whiterun dus 3 lui waar je leather(strips) steel en iron kun kopen... door gewoon alles te kopen en dan leather braces en steel/iron daggers te maken boost je je smithing super snel!
Het Enchanten ben ik helemaal vergeten
Ik ben nu smithing 100 maar klopt het dat ik niet alle armour/weapons max kan upgraden? krijg dan een melding dat mijn smithing niet hoog genoeg is
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Dit topic is gesloten.
Let op:
Voor al je problemen en technische vragen kun je terecht in: <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1477915">~~~[Multi] Skyrim - Topic voor problemen en (technische) vragen</a>.
Wat betreft de eindeloze spoiler discussies, houdt gewoon rekening met je mede-tweakers.
Een ieder hier is capabel genoeg om zelf te kunnen bepalen of iets een (vette) spoiler is of niet.
Je kan er altijd nog boven zetten waar het over gaat zodat de lezers zelf kunnen bepalen of ze het willen lezen of niet.
Als laatste is er nog de IRC chat over Skyrim: <a href="http://irc.tweakers.net/skyrim">http://irc.tweakers.net/skyrim</a>.
Voor al je problemen en technische vragen kun je terecht in: <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1477915">~~~[Multi] Skyrim - Topic voor problemen en (technische) vragen</a>.
Wat betreft de eindeloze spoiler discussies, houdt gewoon rekening met je mede-tweakers.
Een ieder hier is capabel genoeg om zelf te kunnen bepalen of iets een (vette) spoiler is of niet.
Je kan er altijd nog boven zetten waar het over gaat zodat de lezers zelf kunnen bepalen of ze het willen lezen of niet.
Als laatste is er nog de IRC chat over Skyrim: <a href="http://irc.tweakers.net/skyrim">http://irc.tweakers.net/skyrim</a>.