Kaw schreef op maandag 21 november 2011 @ 11:56:
[...]
Nou ja, het zijn wel appels en peren om dit zo te stellen. Ik geef aan dat er balans mist en er glitches zijn en jij geeft aan dat het toch fijn is dat je kunt spelen zoals je wilt. Ja, dat is fijn, maar dat rechtvaardigd nog geen onbalans of glitches.
De balans ligt volledig in jouw eigen handen. Als jij misbruik wilt maken van het level systeem kan dat maar dan verneuk je zelf de balans.
Er zit gewoon geen limiet op het aantal skillups dat je kunt krijgen per handeling of vijand. Als je dat onbalans wilt noemen kan dat, ik noem het vrijheid. Een essentieel onderdeel van de TES serie.
Het zijn overigens geen glitches.
Kaw schreef op maandag 21 november 2011 @ 11:56:
[...]Nou ja, dat ligt er aan. Ik denk dat we gaan zien dat ook Skyrim ook door een meerderheid op een bepaalde manier gespeeld gaat worden, omdat dit nu eenmaal de sterkste build opleverd. Je ziet het hier al op het forum. Je hoeft misschien niet tegen humans te competen, maar wel tegen NPC's, wat in the end hetzelfde proces opleverd.
Vreemd, uit dit topic maak ik juist iets heel anders op. Ik zie juist dat iedereen op een heel andere manier speelt.
Skyrim is ook gebalanceerd als je het op een normale manier speelt. Bij een bordspel kun je ook afwijken van de normale regels en is de balans ook weg.
[
Voor 198% gewijzigd door
EnigmaNL op 21-11-2011 12:16
]