Het kan een beetje te maken hebben met de manier waarom ik Skyrim begonnen ben, ik zat namelijk in een uur of 8 al aan het einde van de main quest... (point of no return) Dat je na het eindigen van de main quest nog verder kon spelen wist ik toen niet.
Ik ging er eigenlijk van uit dat het een soort DA:O opbouw zou hebben, en je dus een soort van 5 quest lines had + random quests en je zo bij je hoofd doel uitkwam. Oblivion kwam na 5 uur me strot al uit dus ik had geen eerdere ervaring.
spoiler:Ik sta op het punt om dus met die draak mee te vliegen die ik gevangen heb in Dragonreach
Ik ben toen de wereld ingetrokken en andere plekken gaan ontdekken/sidequests/factionquests en huizen etc etc. Dus dat er in mijn savegame iets niet lekker zou kunnen zitten? Aangezien je door kan spelen nadat je de main quest gedaan hebt... zou dit niet echt uit hoeven maken.
Dat er in de main quest line bugs zitten vind ik wel erg jammer, aangezien ik eigenlijk in verhouding minder bugs tegenkwam bij de faction/side/misc quests welke heel wat meer quests zijn.
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"