• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Xylon schreef op donderdag 17 november 2011 @ 23:18:
[...]

Misschien dat je hier iets aan hebt. Dit zou je in staat moeten stellen om het borderless windowed te kunnen spelen. Heb het zelf nog niet kunnen proberen, omdat ik vanaf morgen pas weer Skyrim kan spelen.
Ik heb maar 1x van de 200+ keer een crash gehad. Dat is dus nog redelijk goed. Dus aan zo'n mod ga ik niet beginnen als ik nog regelmatig lagg heb :S
Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2011 @ 23:09:
Hmm... bagger... slay ik net een blood dragon, neem ik zijn ziel niet tot mij.
Wtf!?
Raar. Ik heb wel eens een draak verslagen en toen gefast traveled voor ik soul absorbed had en die soul kreeg ik alsnog... Maar zoals eerder genoemd er zijn zoveel draken :P

Verwijderd

Heb nog ff een fast travel van en naar de locatie geprobeerd, maar toen ik terug kwam, draak weg.
Jammer. :S
Nou ja, opzoek naar de volgende dan maar.

• manmetdehamer
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 01:55
Hmm ik ben met een nieuw poppetje begonnen en al 2x op verschillende plaasten vast komen te zitten in de muur
in de keep ><

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 13:50

yzx

manmetdehamer schreef op donderdag 17 november 2011 @ 23:49:
Hmm ik ben met een nieuw poppetje begonnen en al 2x op verschillende plaasten vast komen te zitten in de muur
in de keep ><
Vorige save laden? |:(
Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2011 @ 23:48:
Heb nog ff een fast travel van en naar de locatie geprobeerd, maar toen ik terug kwam, draak weg.
Jammer. :S
Nou ja, opzoek naar de volgende dan maar.
Elke keer als ik naar dawnstar fast travel is er een draak :+ heb nu een save gemaakt keek rond zag nog een draak maar had geen zin meer om die te slayen is voor morgen 8)7 denk nog 1 of 2 draken en dan heb ik full Dragon light armor :>

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2011 @ 18:45:
Okee, ik ben jammergenoeg een behoorlijk game-breakende bug tegengekomen. Ik heb eerder al apart sound files moeten downloaden om esbern te laten praten op een bepaald punt in het spel, dat heeft gewerkt maar nu verderop bij de quest genaamd alduins wall staat esbern bevroren met 2-handed magic equipped en hij reageerd nergens op. Als ik hem k.o. schiet met een fireball en revive met healing hands gebeurd er niks, als ik probeer te praten doet hij niks, kan hem niet pickpocketen en op shouts reageerd hij ook niet. Iemand tips? Heb natuurlijk al het alwetende google gebruikt.

EDIT: savegame maar gereload, toch hoor ik graag een oplossing voor mensen die hier misschien ook tegenaan lopen.
spoiler:
Het kan ook via console commands, alleen ik ben er niet achter hoe je het juiste nummer/stage te pakken krijgt. Ik ben ook meerdere quests tegengekomen waarbij Esbern stil bleef staan of andere npc's die niet 'getriggered' werden. zit je vast dan kan je dit oplossen dmv ~ en dan 'setstageMSxxStart 'stage=x'
Waar x dus een nummer is. Aangezien er sommige quests meerdere stages hangen moet je erg opletten.
b.v. :
On the PC, it is possible to use the console to advance through the quest by entering setstage DB05 (DB05 is de quest om Vittoria Vici -Dark Brotherhood quest chain te vermoorden) stage, where stage is the number of the stage you wish to complete. It is not possible to un-complete (i.e. go back) quest stages.

Deze was bij mij ook bugged. Je moet dus wel weten op welke 'stage' je zit anders kunnen er gekke dingen gebeuren. Korte quests met b.v. maar 1 objective hebben meestal maar een paar stages.

http://www.uesp.net/wiki/Skyrim:Bound_Until_Death het voorbeeld.
HIer staan voor de meeste quests wel de stages maar bij b.v. esbern is het lastig te achterhalen omdat ik zijn text niet kan zien/geluid kan horen.

Er zijn wel meer quests bugged maar de meeste zijn op te lossen met een save game reload, zit je hier echt niet op te wachten dan ben je echt gewezen op de console commands.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolGamer
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-09 16:59
(jarig!)
Het is te hopen dat ze veel fouten in de quests in de volgende update eruit halen. Ze hebben helaas nog niet gezegd wanneer die update zal komen en ook nog niet wat er uiteindelijk in de update zal zitten.

¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Het kan een beetje te maken hebben met de manier waarom ik Skyrim begonnen ben, ik zat namelijk in een uur of 8 al aan het einde van de main quest... (point of no return) Dat je na het eindigen van de main quest nog verder kon spelen wist ik toen niet.

Ik ging er eigenlijk van uit dat het een soort DA:O opbouw zou hebben, en je dus een soort van 5 quest lines had + random quests en je zo bij je hoofd doel uitkwam. Oblivion kwam na 5 uur me strot al uit dus ik had geen eerdere ervaring.

spoiler:
Ik sta op het punt om dus met die draak mee te vliegen die ik gevangen heb in Dragonreach

Ik ben toen de wereld ingetrokken en andere plekken gaan ontdekken/sidequests/factionquests en huizen etc etc. Dus dat er in mijn savegame iets niet lekker zou kunnen zitten? Aangezien je door kan spelen nadat je de main quest gedaan hebt... zou dit niet echt uit hoeven maken.

Dat er in de main quest line bugs zitten vind ik wel erg jammer, aangezien ik eigenlijk in verhouding minder bugs tegenkwam bij de faction/side/misc quests welke heel wat meer quests zijn.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris89
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-09 00:03
spoiler:
Bij de missie The Way Of The Voice moet je praten met Speak to Arngeir. Dit heb ik gedaan maar de quest blijft open staan en ik kan niet verder...
Iemand een oplossing?

*Is al opgelost :)

[ Voor 5% gewijzigd door Chris89 op 18-11-2011 04:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13-09 14:19

superwashandje

grofheid alom

EnigmaNL schreef op donderdag 17 november 2011 @ 16:00:
[...]

Van food? Potions maak je van ingredients :) Food kun je weinig mee.
haha oeps, dat geeft al aan dat ik dat nooit doe. alchemy vind ik niets, ik cast wel een spell :)

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwildor
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16-04-2021
Wel leuke graph dit, het aantal pageviews op UESP van de afgelopen 6 jaar:

Afbeeldingslocatie: http://images.uesp.net/3/35/UespPages.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind--
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-09 13:41
Waar staan je Skyrim screenshots?

Heb namelijk voor mij en me compagnion een setje full Deadric armor gemaakt, Legendary uiteraard.
Ik heb zelfs nog een spare zetje maar geen enkele shopkeeper kan die betalen.

Oh... FYI: Deadric is beter dan Dragonbone :3

There is no real life, there is just AFK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris89
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-09 00:03
Gwildor schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 02:00:
Wel leuke graph dit, het aantal pageviews op UESP van de afgelopen 6 jaar:

[afbeelding]
Als je hem post zet er ook even een bron bij: http://uesp.net/wiki/UESPWiki:Statistics

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Pfff, de tijd die in dit spel gaat zitten als je even niet op let :P. Ondertussen level 35, one-handed + shield, light armor.

Afbeeldingslocatie: http://farm7.static.flickr.com/6225/6356796795_278922888e_z.jpg

Ondertussen een setje Dragon Light en Heavy Armor klaar liggen, Legendary uiteraard. Nu eens zien wat ik nodig heb om dat spul een beetje leuk te enchanten.

Ze weten bij Bethesda wel hoe ze een geweldige sfeervolle omgeving kunnen neerzetten, even los gezien van de graphics die dan niet van Crysis niveau zijn:

Afbeeldingslocatie: http://farm7.static.flickr.com/6105/6356821501_1e1815d991_z.jpg

Afbeeldingslocatie: http://farm7.static.flickr.com/6102/6356821303_1aefdd2f86_z.jpg

Afbeeldingslocatie: http://farm7.static.flickr.com/6046/6356821069_2b8b1b3936_z.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarkin
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07:36
Finally, the arch mage will give into his failures and seal the place off, so that nobody can ever come here again. This quest takes place after the arch mage has already died, and the apparitions provide insight into how much of a dick he really is, and how he deserved to die. Especially considering he practically single-handedly killed off his entire mage apprentices (though it would not have been possible to seal the Dragon Priest without their sacrifices).
Eentje van UESP, made me lol!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcmaria
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08:56

Alcmaria

Syntax Error in 10

Het blijft toch echt heeeeel erg gaaf als je een beetje door land aan het crossen bent met Lydia achter je aan hobbelend en ineens land er een draak op je hoofd.
Wat ik wel irritant vind is dat het gewoon lang duurt voor ik van mijn paard af ben.. dan mijn Wapen + shield heb getrokken en dan klaar ben voor de battle.. dan heb ik vaak al wat klappen gehad van de draak.

Kan dat sneller?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
Mastermind-- schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 02:14:
Waar staan je Skyrim screenshots?

Heb namelijk voor mij en me compagnion een setje full Deadric armor gemaakt, Legendary uiteraard.
Ik heb zelfs nog een spare zetje maar geen enkele shopkeeper kan die betalen.

Oh... FYI: Deadric is beter dan Dragonbone :3
Inderdaad, Daedric is beter en dat is maar goed ook. Het is echt uren werk om een volledig set Daedric armor te krijgen en Dragonbone krijg je bijna vanzelf... Je wordt om de haverklap aangevallen door draken, soms wel twee tegelijk. Zou een beetje lame zijn als het dan gelijk het sterkste armor type zou zijn imo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:44

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Gisteravond even mijn blacksmith geboost, stappel leer maken, en heel wat simpele artikelen dan gaat het best hard! kost alleen wle wat geld qua aankopen dan iron/steel. IPV te paard had ik een hele stuk te voet afgelegd en elk dier wat ik tegenkwam en te pakken kreeg heb ik de skin van genomen dus ik kon iig een stapel leer en hide maken :P

kon zo boosten van lvl 36 blacksmith naar lvl 59, je gewonen level gaat dan ook wel hard ban daardoor 2x geleveld :P ben nu zelf lvl 14.

Wel jammer dat heavy armour zo lelijk is (zeker voor een vrouw :) ik kan nu dwrven maken maar dat is nog lelijker dan steel... elven armour is daar en tegen een stuk mooier! maja het scheelt aardig in defense en ik heb ook al een perkpoint in heavy armour zitten... twijfel om over te stappen naar light?

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Even een vraagje:
Ik speel stealth + archer maar ben soms vrij snel dood.
Ik ben rond level 18, en heb nog geen enkele perk in armor gestopt wel een aantal perks opgespaard dus heb nog een kleine voorraad.

Wat zou beter voor me zijn? Light armor omdat dit beter is qua sneak, of heavy armor omdat ik soms vrij snel dood ben en dus heavy me beter beschermd.

Het gewicht maakt me niet zoveel uit want er is toch een perk die het gewicht niet meer mee laat tellen zolang je het armor draagt.

Ik neig zelf naar Heavy Armor, omdat Daedric er gewoon 10x beter uit ziet dan glass (hoewel het nog lang gaat duren voordat ik dat kan maken) en omdat volgens mij het sneller detected worden het enige nadeel is terwijl er in de Sneak perks ook een 'ignore armor' is als ik me niet vergis waarmee ik dat nadeel op zou kunnen heffen...

Tips anyone? En nu we het er toch over hebben, ook tips hoe ik de grondstoffen voor Daedric kan vinden?

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Propane schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 06:06:
Ze weten bij Bethesda wel hoe ze een geweldige sfeervolle omgeving kunnen neerzetten, even los gezien van de graphics die dan niet van Crysis niveau zijn:
Dat je geen nachtscreen gemaakt hebt van de Aurora Borealis. Toen ik door het landschap liep, omhoog keek en dat zag had ik echt een Wow! momentje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
XyritZz schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 08:53:
Even een vraagje:
Ik speel stealth + archer maar ben soms vrij snel dood.
Ik ben rond level 18, en heb nog geen enkele perk in armor gestopt wel een aantal perks opgespaard dus heb nog een kleine voorraad.

Wat zou beter voor me zijn? Light armor omdat dit beter is qua sneak, of heavy armor omdat ik soms vrij snel dood ben en dus heavy me beter beschermd.

Het gewicht maakt me niet zoveel uit want er is toch een perk die het gewicht niet meer mee laat tellen zolang je het armor draagt.

Ik neig zelf naar Heavy Armor, omdat Daedric er gewoon 10x beter uit ziet dan glass (hoewel het nog lang gaat duren voordat ik dat kan maken) en omdat volgens mij het sneller detected worden het enige nadeel is terwijl er in de Sneak perks ook een 'ignore armor' is als ik me niet vergis waarmee ik dat nadeel op zou kunnen heffen...

Tips anyone? En nu we het er toch over hebben, ook tips hoe ik de grondstoffen voor Daedric kan vinden?
Voor een volledig set Daedric armor inclusief schild heb je 5 Daedra hearts, 17 ebony ingots en 10 leather strips nodig. Daedra hearts krijg je (uiteraard) door het doden van Daedra! Dus dat kost wel wat jaag en farm werk :D.

En je moet 90 smithing hebben, ben je ook wel even zoet mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EnigmaNL schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 09:00:
[...]

Voor een volledig set Daedric armor inclusief schild heb je 5 Daedra hearts, 17 ebony ingots en 10 leather strips nodig. Daedra hearts krijg je (uiteraard) door het doden van Daedra! Dus dat kost wel wat jaag en farm werk :D.

Als je skill zo hoog is, craft je het dan direct op Legendary of heb ik dan nog een zooi van die Ebony Ingots nodig?

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
XyritZz schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 09:02:
[...]

Als je skill zo hoog is, craft je het dan direct op Legendary of heb ik dan nog een zooi van die Ebony Ingots nodig?
Alles wat je craft begint altijd op het normale niveau. Als je het wilt upgraden heb je dus nóg meer nodig!

Daedric armor is alleen wel veel meer de moeite waard dan Ebony armor. Dat kost bijna net zoveel en die Daedra hearts zijn op zich relatief eenvoudig te krijgen, je moet alleen op zoek gaan naar Daedra om af te maken.

Ik ben zelf gewoon langer doorgegaan met een Steel Plate set en daarna Dwarven (upgraded) tot ik genoeg had om een volledig set Daedric armor te maken.

[ Voor 34% gewijzigd door EnigmaNL op 18-11-2011 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxTox
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 04-02 09:42
EnigmaNL schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 09:00:
[...]

Heb er volgensmij 12 in m'n chest van Necromancer Cave's gejat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
OxTox schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 09:04:
[...]

Heb er volgensmij 12 in m'n chest van Necromancer Cave's gejat.
12 pakjes boter? Of Daedra hearts of ebony ingots? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EnigmaNL schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 09:03:
[...]

Alles wat je craft begint altijd op het normale niveau. Als je het wilt upgraden heb je dus nóg meer nodig!
Thanks voor de info, klinkt als een werkje waar ik het weekend mee zoet ben :). Sowieso eerst skills op juiste niveau krijgen, en dan nog alles verzamelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxTox
EnigmaNL schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 09:06:
[...]

12 pakjes boter? Of Daedra hearts of ebony ingots? :+
Daedra hartekkes! Trouwens, je hebt toch van die Brair Heart Forsworn enemies? Je kan hun Briar Heart pickpocketen, vallen ze dood neer!

By the way, dat Smithing hoe upgrade je het hoog? Bij mij wordt het steeds Fine, moet je als je het geupgrade hebt naar Fine nog een keer upgraden?

[ Voor 19% gewijzigd door OxTox op 18-11-2011 09:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noq
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-09 19:25

Noq

Over die Daedra's Heart:
spoiler:
Ik zag er 1 liggen op een bord bij The Companions! :o
Het hart bewoog op het bord en ik had zoiets van; "What the..?". Kan ik deze stelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Ik had trouwens gisteren een hele rare bug (denk ik) ik rijd op mijn paard over één van de wat kleinere paadjes, niets aan de hand, terwijl ik op het paard zit hoor ik een schreeuw van dat beest (wat je hoort als hij aangevallen wordt of van te hoog valt), vervolgens zie ik het paard onder mij verdwijnen, gewoon poef ineens weg. Ik zweef nog even in de paardrij positie in de lucht en sta vervolgens gewoon op de grond, paard weg en nooit meer gezien! :/ 8)7

geluukig kost zo'n knol maar 500g, maar kun je ook ergens een moier paard kopen?
OxTox schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 09:07:
By the way, dat Smithing hoe upgrade je het hoog? Bij mij wordt het steeds Fine, moet je als je het geupgrade hebt naar Fine nog een keer upgraden?
Jah je kan vaker upgraden mits je smithing level hoog genoeg is.

[ Voor 25% gewijzigd door Chaoss op 18-11-2011 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
OxTox schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 09:07:
[...]

Daedra hartekkes! Trouwens, je hebt toch van die Brair Heart Forsworn enemies? Je kan hun Briar Heart pickpocketen, vallen ze dood neer!

Cool, dat van die briar hearts wist ik niet haha. Ik heb wel elke keer de neiging om mensen te pickpocketen om dan een handgranaat in hun inventory te stoppen maar dit is geen Fallout! :)

Wat wil je trouwens upgraden? Tenzij je punten investeert in de perks van smithing moet je een heel hoog smithing lvl hebben om veel items hoger te kunnen krijgen dan fine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noq

Noq

Chaoss schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 09:11:
Ik had trouwens gisteren een hele rare bug (denk ik) ik rijd op mijn paard over een van de wat kleinere paadjes, niets aan de hand, terwijl ik op het paard zit hoor ik een schreeuw van dat beest (wat je hoort als hij aangevallen wordt of van te hoog valt), vervolgens zie ik het paard onder mij verdwijnen, gewoon poef ineens weg, ik zweef nog in de paardrij positie in de lucht en sta 2 secondes later gewoon op de grond, paard weg en nooit meer gezien! 8)7

geluukig kost zo'n knol maar 500g, maar kun je ook ergens een moier paard kopen?

[...]

Weet niet waar jij je paard van 500g hebt gehaald, maar die van mij kostte 1000g bij Whiterun Stables. Was ook de eerste plek die ik tegenkwam waar ik een paard kon kopen.

En anders ga je even rondzwerven door de bossen opzoek naar een kampje. Jat hun paard en wegwezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxTox
Chaoss schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 09:11:
Ik had trouwens gisteren een hele rare bug (denk ik) ik rijd op mijn paard over een van de wat kleinere paadjes, niets aan de hand, terwijl ik op het paard zit hoor ik een schreeuw van dat beest (wat je hoort als hij aangevallen wordt of van te hoog valt), vervolgens zie ik het paard onder mij verdwijnen, gewoon poef ineens weg, ik zweef nog in de paardrij positie in de lucht en sta 2 secondes later gewoon op de grond, paard weg en nooit meer gezien! 8)7

[...]

Dat mijn vriend, was Pegasus, en nu ben je hem kwijt. Good jerb! Paarden kun je gewoon kopen in Stables buiten Towns, of je jat er gewoon een van een Stormcloak (Bear Paw Icoon) of Imperial (Dragonblood Amulet) camp terwijl je toestemming hebt, dus niet Steal. Maar eigenlijk jat je het paard wel, snapte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

khad em idd gekocht bij whiterun stables... 1000g zou dan ook kunnen... ik weet et ook niet precies meer.

Ik koop ook gewoon weer een nieuwe, als het door een bug komt dan geeft ik mijzelf gewoon 1000g via de console... maar kunje ergens mooiere/sierlijke paarden kopen dan bij whiterun? want dat zijn echt van die ploeg knollen :P of hebben alle stables dezelfde? (ben nl nog neit bij een andere stable gewest)
EnigmaNL schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 09:13:

Wat wil je trouwens upgraden? Tenzij je punten investeert in de perks van smithing moet je een heel hoog smithing lvl hebben om veel items hoger te kunnen krijgen dan fine.
heel hoog valt ook mee, ben u smithing 59 en kan al hoger maken dan fine.

[ Voor 40% gewijzigd door Chaoss op 18-11-2011 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chaoss schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 09:16:
khad em idd gekocht bij whiterun stables... 1000g zou dan ook kunnen... ik weet et ook niet precies meer.

Ik koop ook gewoon weer een nieuwe, als het door een bug komt dan geeft ik mijzelf gewoon 1000g via de console... maar kunje ergens mooiere/sierlijke paarden kopen dan bij whiterun? want dat zijn echt van die ploeg knollen :P
Dark Brotherhood krijg je een paard dat volgens mij als essential is gemarkeerd en dus niet dood kan. Volledig zwart met felrode ogen, dus ziet er lekker duivels uit :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Ik koop ook gewoon weer een nieuwe, als het door een bug komt dan geeft ik mijzelf gewoon 1000g via de console... maar kunje ergens mooiere/sierlijke paarden kopen dan bij whiterun? want dat zijn echt van die ploeg knollen :P
psst

spoiler:
Markarth - Pinto
Riften - Dapple Grey
Solitude - Palomino
Windhelm - Bay with white blaze and socks
Whiterun - Black

offff: Brotherhood quest doen voor shadowmere :O

Shadowmere kan wel dood hoor, maar is sterker dan de andere paarden ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Bensimpel op 18-11-2011 09:20 ]

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noq

Noq

Ik heb momenteel nog steeds 1 paard bij Whiterun staan. Wie weet komen er meer zodra je meer reputatie heb gemaakt. Hier hoef ik geen antwoord op, wil ik zelf achter komen :*)

Gisteren na een lange tocht aangekomen in Solitude. Ik heb daar... een paar
spoiler:
Thieves business 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxTox
XyritZz schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 09:18:
[...]

Dark Brotherhood krijg je een paard dat volgens mij als essential is gemarkeerd en dus niet dood kan. Volledig zwart met felrode ogen, dus ziet er lekker duivels uit :).
Heeft het een naam? Kan namelijk het paard zijn van Lucien Lachance van Oblivion. Shadowmere heette het paard volgensmij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09-09 18:30

D-rez

dexels

Leesvoer om de dag door te komen op het werk. Ik moest hier alleszins wel mee lachen en kon me goed in de schrijver herkennen:

http://www.cracked.com/bl...-forces-you-to-deal-with/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
OxTox schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 09:19:
[...]

Heeft het een naam? Kan namelijk het paard zijn van Lucien Lachance van Oblivion. Shadowmere heette het paard volgensmij.
Jep, dat is 'm :) en onze grote vriend zelf komt ook nog om de hoek kijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Bensimpel schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 09:19:
[...]

psst

spoiler:
Markarth - Pinto
Riften - Dapple Grey
Solitude - Palomino
Windhelm - Bay with white blaze and socks
Whiterun - Black

offff: Brotherhood quest doen voor shadowmere :O

Shadowmere kan wel dood hoor, maar is sterker dan de andere paarden ;)
Shadowmere kan nu alleen maar dood omdat het bugged is helaas. Dat wordt hopelijk nog gefixed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noq

Noq

Dus met die Shadowmere kan ik van een berg afspringen en gezellig op zijn sterke pootjes landen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarrean
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-08 07:38
Ik ging gisteren nog meer eens kijken in Helgen, daar was een groep bandieten in getrokken, gebeurd dit bij alle gelcearde gebieden?

Ook nog even naar dat eerste dorpje waar je heen gaat, werd meteen aangevallen door een draak, dat beest lande iedere keer op de daken van de huizen en was vooral in gevecht met de guards, mooi om te zien! Toen ik het beest had uitgeschakeld kwam het hele dorp vol bewondering kijken naar het geraamte van de draak (welke precies in de ingang van het dorp ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Noq schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 09:40:
Dus met die Shadowmere kan ik van een berg afspringen en gezellig op zijn sterke pootjes landen?
Nee omdat het helaas bugged is kan hij dood gaan :(. Ik hoop dat het in de eerstvolgende patch gefixed is!

@Jarrean, Helgen is niet gecleared, je vlucht er vandaan :) Als je Helgen nu cleared blijven de bandits wel weg.

[ Voor 15% gewijzigd door EnigmaNL op 18-11-2011 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09:27
Jarrean schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 09:40:
Ik ging gisteren nog meer eens kijken in Helgen, daar was een groep bandieten in getrokken, gebeurd dit bij alle gelcearde gebieden?

Ook nog even naar dat eerste dorpje waar je heen gaat, werd meteen aangevallen door een draak, dat beest lande iedere keer op de daken van de huizen en was vooral in gevecht met de guards, mooi om te zien! Toen ik het beest had uitgeschakeld kwam het hele dorp vol bewondering kijken naar het geraamte van de draak (welke precies in de ingang van het dorp ligt.
Heb ik toevallig gisteren ook nog even gedaan. Best wel grappig. En nog even die gang in het begin doorgelopen
spoiler:
ook daar zit het helemaal vol met figuren. Staat ook een kistje met lekkere equip in dat gedeelte waar al het water bij één komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Ik vindt die bandieten 'nachts langs de weg die je er niet langs willen laten mits je betaald altijd zo leuk, ik begin al te glimlachen als ik ze zie staan.. "you can't pass, pay us 100 gold!"

moehahahaha you fools! >:)

ik moest gisteren ook terug naar dat eerste doprje, was idd ook een draak... die is blijkbaar niet zo random.. :)

[ Voor 22% gewijzigd door Chaoss op 18-11-2011 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heeft iemand al informatie gevonden over hoe items levellen? Bijvoorbeeld de Blade of Woe schijnt vrij sterk te zijn, echter krijg je de sterkste variant pas op een bepaald level.

Weet iemand al rond wel level je de sterkste variant krijgt? Anders wacht ik wel tot lvl. 50... een sterke dagger is altijd lekker :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 21:57
Het lijkt erop dat het niet random is inderdaad, en ook de locatie waar ze terecht komen als ze neerstorten lijkt ook "scripted" te zijn.

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 23:27

Franko P.

Hit it.

Die dragon bones en scales, hebben die nog enig nut anders dan mij onnodig verzwaren?
Heb er een hele hoop opgeslagen liggen in mn huis, maar geen idee wat ik er mee moet.

It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Sommige items hebben variërende stats. Deze stats worden vastgesteld op het moment dat je ze oppakt.

Kijk anders eens op UESP bij leveled items :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-01-2022
Franko P. schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 10:00:
Die dragon bones en scales, hebben die nog enig nut anders dan mij onnodig verzwaren?
Heb er een hele hoop opgeslagen liggen in mn huis, maar geen idee wat ik er mee moet.
Je kunt er later Dragonbone and Dragonscale armor mee maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Franko P. schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 10:00:
Je kan er dragon armor mee maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Remy!!!! schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 09:58:
Het lijkt erop dat het niet random is inderdaad, en ook de locatie waar ze terecht komen als ze neerstorten lijkt ook "scripted" te zijn.
Volgens mij is de locatie niet fixed, ze vallen dood neer op de plaats waar ze het laatst geland zijn. Hierboven heeft iemand het er over dat het beest in de poort van Riverwood ligt, en bij mij ligt ie in het midden van het dorp bij de houtzagerij (was voor mij een mooie plek om te schuilen want er is veel cover in de buurt!).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ireyon
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online

Ireyon

Zelf klevend memo stickertje

Bard's Leap, toevallig stond ik daar gisteren ook, wat zijn die
spoiler:
2 Hagravens die een of ander ritueel uitvoeren daar
irritant te verslaan.

spoiler:
Ben je al van die plank gesprongen? Leuke verassing onderaan ;)

Gisteren ook bij volle maan de aurora borealis van Skyrim gezien, dat zag er echt fenominaal uit:
Afbeeldingslocatie: http://img141.imageshack.us/img141/9312/2011111700001x.jpg

Trouwens, door al dat exploreren, dungeon farmen en je ogen uitkijken over hoe prachtig interactief de wereld is ben ik inmiddels level 23 met maar 1 quest gedaan in de main storyline. Gaat dit problemen geven dat ik of te sterk ben, of dat mobs te sterk worden vanwege mijn level?

Optimisten zijn slecht geïnformeerde pessimisten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarrean
XyritZz schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 10:01:
[...]

Volgens mij is de locatie niet fixed, ze vallen dood neer op de plaats waar ze het laatst geland zijn. Hierboven heeft iemand het er over dat het beest in de poort van Riverwood ligt, en bij mij ligt ie in het midden van het dorp bij de houtzagerij (was voor mij een mooie plek om te schuilen want er is veel cover in de buurt!).
Je kan ze ook zo verplaatsen, met een vuurbal of raise zombie vliegt dat geraamte weg alsof het van plastic is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
Heeft iemand ze al ooit uit de lucht weten te schieten? Zou die animatie daarvan wel willen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoenix_the_II
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15-12-2020
Verwijderd schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 08:55:
[...]

Dat je geen nachtscreen gemaakt hebt van de Aurora Borealis. Toen ik door het landschap liep, omhoog keek en dat zag had ik echt een Wow! momentje.
Hier heb je er nog 1tje, wat fxaa mods + tweaked ini settings enzo (die van deadendthrills) maar dan uGridsToload=7. 11 crashed mij een beetje te snel :P, 7 is playable.

Afbeeldingslocatie: http://cloud.steampowered.com/ugc/594702591073292812/14C7E77091565C1EF1D8B9245F10B71FBCFAAAF0/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcmaria
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08:56

Alcmaria

Syntax Error in 10

Weet iemand of je shouts ook meescalen naarmate je hoger level wordt? ben nu level 10 en heb het gevoel..(lees GEVOEL) dat ik nu mensen makkelijker neerkrijg door die flameshout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DeepSeven schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 10:09:
Heeft iemand ze al ooit uit de lucht weten te schieten? Zo die animatie daarvan wel willen zien.
Ik één keer, de locatie die ik al eerste van die oude mannetjes kreeg om een Dragon Shout te vinden (Frost Breath word 2). Ik was vlak boven die stenen zuil met het woord er op gaan zitten in de bergen, hierdoor kon de dragon niet landen om mij aan te vallen.

De dragon ging toen rondje over me heen circelen, voor me hoveren om aan te vallen en daarna weer een rondje circelen.

Toen hij bijna dood was stortte hij letterlijk neer, was verbaasd want je zag echt een spoor van omgewoelde grond in de sneeuw wat wel een mooi detail is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phoenix_the_II schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 10:14:
[...]
Hier heb je er nog 1tje, wat fxaa mods + tweaked ini settings enzo (die van deadendthrills) maar dan uGridsToload=7. 11 crashed mij een beetje te snel :P, 7 is playable.
Heb je LAA aan staan?
Je hebt kans dat het minder snel crasht met LAA aan.

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_x007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:41
Mijn nieuwe hobby tijdens het vrolijk door de wildernis wandelen is het laten vliegen van allerlij wild, ik moet elke keer als ik weer met een dual firebolt een konijn, geit of vos een meter of 20 ver lanceert stiekum lachen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarrean
Mr_x007 schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 10:23:
Mijn nieuwe hobby tijdens het vrolijk door de wildernis wandelen is het laten vliegen van allerlij wild, ik moet elke keer als ik weer met een dual firebolt een konijn, geit of vos een meter of 20 ver lanceert stiekum lachen.
Afbeeldingslocatie: http://s3.amazonaws.com/kym-assets/photos/images/newsfeed/000/187/823/somemenjustwanttowatchtheworldburntinkywinky.jpg?1318992465
Ik ken t :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Haha inderdaad, ik doe vaak gewoon een spark op $random bergeit, en heb meerdere zien vliegen, geniaal :D

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adib
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 31-03-2022
ik had perongelijk feandor gedood, dus ik had heb geresurrect met console maar hij kan niet meer mijn companion worden, weet iemand hoe ik dit fix?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaw
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-09 20:24

Kaw

Hummm eng...
Hou het bij Skyrim mensen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:45

Rmg

ik word altijd chagrijnig als die konijnen en vossen meters wegvliegen als ik ze oneshot met m'n bow, moet ik weer een stuk verder lopen voor hun huid :Y)
Adib schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 10:27:
ik had perongelijk feandor gedood, dus ik had heb geresurrect met console maar hij kan niet meer mijn companion worden, weet iemand hoe ik dit fix?
Laatste save laden of misschien kan je de quest reloaden die je van hem krijgt. ik zeg pak een andere follower, companions zijn btw iets anders :+

[ Voor 29% gewijzigd door Rmg op 18-11-2011 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Forever
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 17:26
Ik ben begonnen met 't spel, ik ben groot Gothic liefhebber dus dit soort werelden spreken me altijd aan.
Wat ik nu jammer vind is het politieke correctheid van het spel, je kan zon beetje iedereen afmaken, behalve de minderjarige ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaw

Kaw

Rmg schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 10:28:
ik word altijd chagrijnig als die konijnen en vossen meters wegvliegen als ik ze oneshot met m'n bow, moet ik weer een stuk verder lopen voor hun huid :Y)
Ik heb heel vaak dat ik ze de laatste shot geef en ze de berg afrollen een afgrond in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adib
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 31-03-2022
Rmg schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 10:28:
[...]

[...]

Laatste save laden of misschien kan je de quest reloaden die je van hem krijgt. ik zeg pak een andere follower, companions zijn btw iets anders :+
hmm ik zal eens kijke of ik hem op een andere manier kan summonen of die quest opnieuw doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45
Jarrean schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 10:06:
[...]

Je kan ze ook zo verplaatsen, met een vuurbal of raise zombie vliegt dat geraamte weg alsof het van plastic is.
Je kunt lijken ook oppakken. Wat wel een grappig effect gaf in Solitude. Daar wordt iemand onthoofd. Vervolgens een beetje met dat hoofd en hoofdloze lichaam door de stad gebanjerd :+

Niemand vond dat raar blijkbaar.

[ Voor 4% gewijzigd door Bosmonster op 18-11-2011 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarrean
Bosmonster schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 10:36:
[...]

Je kunt lijken ook oppakken. Wat wel een grappig effect gaf in Solitude. Daar wordt iemand onthoofd. Vervolgens een beetje met dat hoofd en hoofdloze lichaam door de stad gebanjerd :+

Niemand vond dat raar blijkbaar.
Het geraamte van een draak is daar iets te zwaar voor :p terwijl ie zo licht als een veertje lijkt wanneer je er wat magie op gebruikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adramalech
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 04-04 10:45
Ik vind die draken af en toe maar irritant, ben ik met een quest bezig, fast-travel ik naar een stadje en dan komt er weer zo'n draak tussendoor trollen, ik heb ook 10 van die dragonsould over omdat ik ze constant tegenkom. Ook als ik in een stad een draak tegenkom gaan die stomme guards erop af, dus ik kan die draak niet bevechten aangezien al die guards in de weg/buurt staan van mijn fireballs, dus krijg ik steeds aan de stok met al die vervelende guards, en dan moet ik weer een autosave loaden en opnieuw die draak verslaan (dit keer voorzichter, lees: met slappe spells zonder aoe)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-09 17:35
Ik ben op dit moment level 10 en heb heavy imperial armor. Ben aardig getrained in heavy armor en two handed weapons. Maar ik wil toch naar middle armor en dual wielding.

Ben ik nu te laat? Moet ik opnieuw beginnen? Of kan ik nog om zonder al teveel punten verspild te hebben..

There's no school like the old school and i'm the headmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefiorim
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-03 01:03
Adramalech schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 10:40:
Ik vind die draken af en toe maar irritant, ben ik met een quest bezig, fast-travel ik naar een stadje en dan komt er weer zo'n draak tussendoor trollen, ik heb ook 10 van die dragonsould over omdat ik ze constant tegenkom. Ook als ik in een stad een draak tegenkom gaan die stomme guards erop af, dus ik kan die draak niet bevechten aangezien al die guards in de weg/buurt staan van mijn fireballs, dus krijg ik steeds aan de stok met al die vervelende guards, en dan moet ik weer een autosave loaden en opnieuw die draak verslaan (dit keer voorzichter, lees: met slappe spells zonder aoe)
Ik vond lightning bolts dualcasted altijd veel effectiever eigenlijk tegen die draakjes. Hebben veel minder traveltime :)

XBO: Michaël#3318

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind die draken af en toe maar irritant, ben ik met een quest bezig, fast-travel ik naar een stadje en dan komt er weer zo'n draak tussendoor trollen, ik heb ook 10 van die dragonsould over omdat ik ze constant tegenkom.
Ik vermoed dat als je even de main quest afmaakt dat je er dan geen last meer van hebt en gewoon normaal verder kan spelen :) Nb. Ik ben zelf nog vroeg in de main quest, dus weet het niet zeker

[ Voor 7% gewijzigd door anandus op 18-11-2011 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrParanoid
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09-01-2022
anandus schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 10:42:
[...]
Ik vermoed dat als je even de main quest afmaakt dat je er dan geen last meer van hebt en gewoon normaal verder kan spelen :) Nb. Ik ben zelf nog vroeg in de main quest, dus weet het niet zeker
Ik vermoed dat je vermoedens onjuist zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

T-Forever schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 10:31:
Ik ben begonnen met 't spel, ik ben groot Gothic liefhebber dus dit soort werelden spreken me altijd aan.
Wat ik nu jammer vind is het politieke correctheid van het spel, je kan zon beetje iedereen afmaken, behalve de minderjarige ;)
spoiler:
Zou je dan ook de babette van de DarkBrotherhood niet af kunnen maken omdat ze in het lichaam van een kind zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noq

Noq

DrParanoid schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 10:44:
[...]

Ik vermoed dat je vermoedens onjuist zijn.
Ik vermoed dat jouw vermoedens over zijn vermoedens maar ontweken moeten worden en hij daar zelf achter moet gaan komen.

Wat ben ik toch weg van mijn Kahjit Archer! Die one-shots zijn soms inderdaad hilarisch als ze echt een paar meter weg worden gebotst door mijn arrow :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrParanoid
  • Laatst online: 09-01-2022
Noq schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 10:45:
[...]

Ik vermoed dat jouw vermoedens over zijn vermoedens maar ontweken moeten worden en hij daar zelf achter moet gaan komen.

Wat ben ik toch weg van mijn Kahjit Archer! Die one-shots zijn soms inderdaad hilarisch als ze echt een paar meter weg worden gebotst door mijn arrow :D
Ik zit zelf trouwens ook nog in het begin van de main quest line, dus weet het niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoenix_the_II
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15-12-2020
anandus schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 10:21:
[...]
Heb je LAA aan staan?
Je hebt kans dat het minder snel crasht met LAA aan.
Yep, heb ik aanstaan. Plus ook hoge waardes buffer en preloading ect..

uGridsToLoad=11 crashed na iets van 10-15 minuten buiten lopen. Dan zit volgens process monitor het geheugen gebruik van Skyrim.exe ongeveer op 1.5GB...

Oblivion,Fallout 3,Fallout 3: NV hadden allemaal dezelfde problemen is een jaren oude bug al in de engine die ze nog nooit hebben weten op te lossen... Jammer want mijn systeem die doet uGridsToLoad=11 wel soepel renderen, zelfs speelbare FPS..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-09 09:46

nhimf

Lekker belangrijk allemaal

Weet iemand toevallig of heavy armour je spell casting beïnvloed? Volgens mij was dat bij Oblivion wel het geval, maar ik kan dat in Skyrim niet zo goed ontdekken. Sowieso zit informatie over je karakter een stuk dieper verstopt....

jaja ik weet het je hoort als een pure mage geen heavy armour te dragen :-)

Ik stink niet, ik ruik gewoon anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

In Oblivion had elke vorm van armor invloed op je spell casting, zelfs een light armor helm maakte al verschil. In Skyrim is hier niks van terug te vinden.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adramalech
Nefiorim schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 10:41:
[...]

Ik vond lightning bolts dualcasted altijd veel effectiever eigenlijk tegen die draakjes. Hebben veel minder traveltime :)
Alleen de chain lightning spell raakt zeker weten alle omstanders ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarkin
  • Laatst online: 07:36
Zoek eens wat rond? of is het zo dringend dat je je vraag na 8 minuten moet kicken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu 20 uur in de game zitten en heb dit niet zo ervaren. Maar ik moet nog de horn halen. Fast travel = zonder interupties, draken vallen niet altijd aan (zo was er een camp met 20 storm fighter nogwattessen) en meneer draakje vloog 3x over en vervolgens vloog hij rustig weg uit het zicht (rende er nog achteraan maar kon niet bijhouden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ken je dat?
Zit je 46 uur in het spel met je character en dan ga je toch twijfelen of je niet met een ander character wil spelen... :P

Tarkin schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 10:50:
[...]

Zoek eens wat rond? of is het zo dringend dat je je vraag na 8 minuten moet kicken?
Het scheelt voor hem dat er geen middle armor in het spel bestaat :P

[ Voor 51% gewijzigd door anandus op 18-11-2011 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10-09 15:53
Tsurany schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 10:48:
In Oblivion had elke vorm van armor invloed op je spell casting, zelfs een light armor helm maakte al verschil. In Skyrim is hier niks van terug te vinden.
Wat voor effect bedoel je dan? Kost een spell meer tijd of meer mana hoe zwaarder je armor is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adramalech
nhimf schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 10:47:
jaja ik weet het je hoort als een pure mage geen heavy armour te dragen :-)
Bij gebrek aan een shield of damage reflection enchantment doe ik dat juist wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-09 10:18

Poekie McPurrr

Mreoww~

donowitz schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 10:41:
Ik ben op dit moment level 10 en heb heavy imperial armor. Ben aardig getrained in heavy armor en two handed weapons. Maar ik wil toch naar middle armor en dual wielding.

Ben ik nu te laat? Moet ik opnieuw beginnen? Of kan ik nog om zonder al teveel punten verspild te hebben..
Je kan gewoon doorspelen..

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

anandus schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 10:50:
Ken je dat?
Zit je 46 uur in het spel met je character en dan ga je toch twijfelen of je niet met een ander character wil spelen... :P

[...]
Het scheelt voor hem dat er geen middle armor in het spel bestaat :P
De game gewoon nog een keer spelen als je klaar bent. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WernerL
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10:03
geert1 schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 10:50:
[...]

Wat voor effect bedoel je dan? Kost een spell meer tijd of meer mana hoe zwaarder je armor is?
Ik ben wel al een paar keer armor tegengekomen welke magie makkelijker kan maken. Dat je magicka sneller oplaadt enzo. Probleem is dat dit 0,0 bescherming biedt tegen geweld met een zwaard. :P Volgens mij heeft armor in skyrim geen inlvoed, OF positieve invloed op je magie. Ander soort armor ben ik nog niet tegengekomen.

In oblivion weet ik niet hoe dat zat, ik doe vrij weinig magie.

[ Voor 5% gewijzigd door WernerL op 18-11-2011 11:01 ]

Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WernerL schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 10:59:
[...]

Ik ben wel al een paar keer armor tegengekomen welke magie makkelijker kan maken. Dat je magicka sneller oplaadt enzo. Probleem is dat dit 0,0 bescherming biedt tegen geweld met een zwaard. :P Volgens mij heeft armor in skyrim geen inlvoed, OF positieve invloed op je magie. Ander soort armor ben ik nog niet tegengekomen.
Een bepaald type armor dragen heeft zelf geen invloed op Magicka. Alleen zonder Mage robes krijg je geen regen/cost bonussen die met de hogere level spells een "must" zijn.

Als je alleen een beetje soul trap en low level Magic als ondersteunend iets gebruikt (Ik zou dan Alteration, Conjuration en Restoration leren ipv Destruction) dan heb je geen Robes nodig.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2011 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

geert1 schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 10:50:
[...]

Je had een efficiency percentage. Droeg je meer armor ging die omlaag en werden je spells minder effectief. Een fireball van 60 damage deed bijvoorbeeld nog maar 50 damage.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faberge
  • Laatst online: 10-09 15:41
Oi oi oi wat een gruwelijk vet spel! Wat zou ik graag wat meer tijd hebben. Speel nu een weekje, ben pas level 8. Vaak pas om 12 uur thuis en dan snel nog even spelen tot half 3. Volgende dag brak op werk, maar het is het waard!

Ben met een orc begonnen en focus op two handed en smithing op dit moment. Hoop wel dat de wiki's snel aangevuld worden want er is zoveel wat ik wil opzoeken! Kwam laatst die old orc tegen die dood wil. Iemand enig idee wat je daarmee kan? Heb hem in ieder geval niet doodgemaakt :P

http://steamcommunity.com/id/nijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaw

Kaw

Wat ik wel jammer vind bij het conjuren is dat je slechts 1 helper kan conjuren. Vervolgens is die helper best wel heel sterk. Het was leuker geweest als je veel maar zwakke helpers kon conjuren. Bijv. 5 zombies ofzo. Veel leuker voor de chaos en het verloop van het gevecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10-09 15:53
Verwijderd schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 11:01:
[...]

Een bepaald type armor dragen heeft zelf geen invloed op Magicka. Alleen zonder Mage robes krijg je geen regen/cost bonussen die met de hogere level spells een "must" zijn.
Ah ok, dat herken ik inderdaad. Ik speel als een Breton Destruction / Restoration mage en probeer ook vooral magische armor te vinden. Ik draag nu als handschoenen en laarzen nog wel heavy armor, om toch een klein beete armor te hebben en omdat ik nog geen magische items voor deze slots heb kunnen vinden (lvl 16).

De betere robes heb ik tot nu toe alleen nog in shops gevonden, voor een paar duizend gold. M'n goud spendeer ik dan weer liever aan training, dus ik hoop nog wat goeie items te vinden in de komende kerkers. Het is ook een beetje wachten tot de wiki's en walkthroughs meer info geven over wat je waar kunt vinden, want als ik naar de world map kijk, wordt ik bijna bang van alle mogelijkheden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kaw schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 11:04:
Wat ik wel jammer vind bij het conjuren is dat je slechts 1 helper kan conjuren. Vervolgens is die helper best wel heel sterk. Het was leuker geweest als je veel maar zwakke helpers kon conjuren. Bijv. 5 zombies ofzo. Veel leuker voor de chaos en het verloop van het gevecht.
Je kan er 2 conjuren met de juiste perk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaw

Kaw

geert1 schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 11:04:
[...]
Ah ok, dat herken ik inderdaad. Ik speel als een Breton Destruction / Restoration mage en probeer ook vooral magische armor te vinden. Ik draag nu als handschoenen en laarzen nog wel heavy armor, om toch een klein beete armor te hebben en omdat ik nog geen magische items voor deze slots heb kunnen vinden (lvl 16).
spoiler:
Wordt lid van de mage guild en je hebt geen last meer van gebrek aan goede kleding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:45

Rmg

Faberge schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 11:02:
Oi oi oi wat een gruwelijk vet spel! Wat zou ik graag wat meer tijd hebben. Speel nu een weekje, ben pas level 8. Vaak pas om 12 uur thuis en dan snel nog even spelen tot half 3. Volgende dag brak op werk, maar het is het waard!

Ben met een orc begonnen en focus op two handed en smithing op dit moment. Hoop wel dat de wiki's snel aangevuld worden want er is zoveel wat ik wil opzoeken! Kwam laatst die old orc tegen die dood wil. Iemand enig idee wat je daarmee kan? Heb hem in ieder geval niet doodgemaakt :P
Je hebt deze guide, http://www.primagames.com/games/elder-scrolls-v-skyrim

Niet gratis, wel erg compleet. (en op diverse nzb zoekmachines te vinden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez

D-rez

dexels

idd. je kan er 2 conjuren, maar ik zou het ook wel wijzer vinden als je gewoon 10 zombies zou kunnen raisen (en die mogen relatief zwak zijn, ze zijn toch puur als meatshield bedoeld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D-rez schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 11:07:
idd. je kan er 2 conjuren, maar ik zou het ook wel wijzer vinden als je gewoon 10 zombies zou kunnen raisen (en die mogen relatief zwak zijn, ze zijn toch puur als meatshield bedoeld)
Er is een Zombie staf in het spel waarmee je lijken tot leven kan roepen voor een x aantal seconden. Deze gaan dan voor je vechten. Erg handig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez

D-rez

dexels

Kan zijn, maar je kan toch maar 2 zombies tegelijk hebben. In de fase waar ik zit (tamelijk low level) zelfs nog amar 1tje. Terwijl het toch de max zou zijn om na dat je door 3-4 wolven bent aangevallen een klein legertje rond je hebt om evt. een iets sterkere tegenstander neer te knuppelen.
Pagina: 1 ... 13 ... 106 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor al je problemen en technische vragen kun je terecht in: <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1477915">~~~[Multi] Skyrim - Topic voor problemen en (technische) vragen</a>.

Wat betreft de eindeloze spoiler discussies, houdt gewoon rekening met je mede-tweakers.
Een ieder hier is capabel genoeg om zelf te kunnen bepalen of iets een (vette) spoiler is of niet.
Je kan er altijd nog boven zetten waar het over gaat zodat de lezers zelf kunnen bepalen of ze het willen lezen of niet.

Als laatste is er nog de IRC chat over Skyrim: <a href="http://irc.tweakers.net/skyrim">http://irc.tweakers.net/skyrim</a>.