• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09-09 00:56
EnigmaNL schreef op donderdag 17 november 2011 @ 16:44:
Vraagje over Dragonpriests, wanneer kom je die gasten tegen? In de main quest of moet je ze zelf opzoeken voor een sidequest?
Ik ben er eentje tegen gekomen door gewoon veel te lopen. Heb op die manier ook de wooden mask gevonden. Maar van wat ik lees op internet is dit een verhaallijn van de mages. Je kan die quests krijgen bij de college van winterhold volgens mij. (heb zelf nog geen quest gedaan). De dragon priest zijn wel echt heeel sterk dus wees voorbereid :p

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

• Kaw
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-09 20:24

Kaw

Tiwazz schreef op donderdag 17 november 2011 @ 16:44:
[...]
high elf heeft namelijk ook een kracht highborn genaamt (kan je activeren als een shout) en dan regenerate deze 60sec. Lang je magicka, hèèl snel. Zo heb je eigenlijk voor ieder gevecht wel magicka.
Hey, hoe kom je daar aan? Of heb je die standaard?

• ndonkersloot
Kaw schreef op donderdag 17 november 2011 @ 16:47:
[...]

Hey, hoe kom je daar aan? Of heb je die standaard?
Als je raa high elf is heb je deze standaard. Je kan deze activeren door hem te selecten in het menu en dan "z" in te drukken. Weet niet of iedereen hier ook weet dat je wapens/spells/potions etc etc. Wat in je favorieten menu staat ook kan nummeren met 1-8. Dan hoef je niet persè "q" in te drukken om te wisselen van dingen maar kan je gewoon het betffendde cijfer in toetsen.

• Jarrean
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-08 07:38
Tiwazz schreef op donderdag 17 november 2011 @ 16:44:
[...]

Ik vind de moeilijkheidsgraad ook wel oke maar soms heb ik het gevoel dat ik al wel heel krachtig ben. Zo had ik met wat backpeddelen op lvl 9 al een aantal giants en een paar mamoeten gedood. Vind dit wel het leukst spelen de spells zijn zo vet! En wat iedereen zegt dat je dan veel zonder magicka zit is pure onzin, high elf heeft namelijk ook een kracht highborn genaamt (kan je activeren als een shout) en dan regenerate deze 60sec. Lang je magicka, hèèl snel. Zo heb je eigenlijk voor ieder gevecht wel magicka.

Mocht het zo zijn dat ik toch zonder zit heb ik altijd noh een ebony bow die 22 damage doet :*)
Ja als high elf heb je 50 magicka extra en die ability, maar zonder die racials kom ik toch echt snel zonder magicka te zitten hoor. Kan dan ook geen giant of mammoet killen.

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
Jarrean schreef op donderdag 17 november 2011 @ 16:50:
[...]

Ja als high elf heb je 50 magicka extra en die ability, maar zonder die racials kom ik toch echt snel zonder magicka te zitten hoor. Kan dan ook geen giant of mammoet killen.
Potions!
En destro perks! Half magicka / destro spell is de moeite.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Verwijderd

EnigmaNL schreef op donderdag 17 november 2011 @ 16:44:
Vraagje over Dragonpriests, wanneer kom je die gasten tegen? In de main quest of moet je ze zelf opzoeken voor een sidequest?
Dragonpriests zijn altijd de beschermers van de shoutwoorden die je krijgt door de Note from friend quests uit te spelen.

• robinez
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 01:23
[...]

gewoon een mantel aan doen met 50 procent magicka regeneration, die kwam ik in ieder geval overal tegen die mantels. Ik heb er zelf 1 van 75 procent en dan is het spell afvuren, knop loslaten half seconde en dan weer spell afvuren, magicka is dan nooit meer een probleem. (wel je armor hehehe)

• ndonkersloot
[...]

Zorg wel dat je je perks uitdeelt aan novice destruction appertive adept etc. Zonder dat kosten de spells veel magicka. Het is ook slim om dit bij healing te doen of iig novice healing zodat healen minder kost. Zo heb ik nog een robe en een ring en een ketting die mijn restoration verbruik minder maken. Ik kan met een miniem stukje magicka m'n hele levensbalk vullen.

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Ik lees elke keer dat als iemand z'n huis of andere gelegenheid verlaat ze aangevallen worden door bandits gestuurd door iemand..etc.

Ik heb dat nog niet 1 keer meegemaakt, nou vraag ik me af kan dit komen doordat ik bij zowel 'The Companions/Brotherhood/Thievesguild/College of Mages en 3 x Thane ben? Voor zover ik weet heb ik toch al aardig wat npc's op hun tenen getrapt om het zo maar te zeggen, zeker in Riften ben ik zeeeeer populair :P
Maar aangevallen wordt ik eigenlijk nooit buiten dungeons/missies en wildlife om dan.

Ik heb een huis in Whiterun en Solitude waar ik meerdere keren ben geweest maar volgens mij durft niemand me aan te vallen :P Ik begin steeds meer te merken dat vijanden (bandits/forsworn en ander grut) wegrennen als ik aan kom vallen.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

• Dekay
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:18
Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2011 @ 16:38:
[...]

Had je alleen maar auto-saves? Dan ben je het inderdaad kwijt.
Ik had niet alleen maar auto-saves, nee. Ook veel quicksaves enzo. Zijn die saves terug te vinden dan? Want ik kan ze niet vinden in de save map.

• Kaw

Kaw

Tiwazz schreef op donderdag 17 november 2011 @ 16:49:
[...]

Als je raa high elf is heb je deze standaard. Je kan deze activeren door hem te selecten in het menu en dan "z" in te drukken. Weet niet of iedereen hier ook weet dat je wapens/spells/potions etc etc. Wat in je favorieten menu staat ook kan nummeren met 1-8. Dan hoef je niet persè "q" in te drukken om te wisselen van dingen maar kan je gewoon het betffendde cijfer in toetsen.
Had ik moeten weten. Veel handiger dan de huidige shouts die ik nu heb.

Verwijderd

Dekay schreef op donderdag 17 november 2011 @ 16:56:
[...]

Ik had niet alleen maar auto-saves, nee. Ook veel quicksaves enzo. Zijn die saves terug te vinden dan? Want ik kan ze niet vinden in de save map.
quicksave overschrijft toch altijd de laatste autosave?

hij bedoelt gewone NEW SAVEs denk ik.
Dekay schreef op donderdag 17 november 2011 @ 16:56:
[...]

Ergens in je documents-map, niet in de buurt van je Skyrim-installatie iig.

• robinez
prutser001 schreef op donderdag 17 november 2011 @ 16:55:
Ik lees elke keer dat als iemand z'n huis of andere gelegenheid verlaat ze aangevallen worden door bandits gestuurd door iemand..etc.
zonder te veel te gaan spoilen is het inderdaad zo dat je op een dodenlijst gaat komen waardoor je assassin's op je pad gaat tegenkomen. Die hebben dan een geheimzinnig briefje bij zich met meer details over de aanslag die ze op jou moeten plegen.

Daar zit uiteraard weer een heel verhaal achter :)
Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2011 @ 16:53:
[...]

Dragonpriests zijn altijd de beschermers van de shoutwoorden die je krijgt door de Note from friend quests uit te spelen.
Niet waar, ik heb in ieder geval 1 shouts gekregen van 'Note from friend' die niet beschermd waren met een Dragon Priest.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

• Dekay
SnoeiKoei schreef op donderdag 17 november 2011 @ 16:57:
[...]
Ergens in je documents-map, niet in de buurt van je Skyrim-installatie iig.
In die map is dus mijn oude save niet terug te vinden, alleen die nieuwe die ik had gemaakt om te testen. :/

Verwijderd

XyritZz schreef op donderdag 17 november 2011 @ 16:57:
[...]

Niet waar, ik heb in ieder geval 1 shouts gekregen van 'Note from friend' die niet beschermd waren met een Dragon Priest.
er zijn ook maar 8 dragon priests en meer notes from friend.

• Struikrover
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-09 10:26
robinez schreef op donderdag 17 november 2011 @ 16:57:
[...]

zonder te veel te gaan spoilen is het inderdaad zo dat je op een dodenlijst gaat komen waardoor je assassin's op je pad gaat tegenkomen. Die hebben dan een geheimzinnig briefje bij zich met meer details over de aanslag die ze op jou moeten plegen.

Ik dacht dat dat erbij hoorde. Ik wordt al vanaf het begin random aangevallen door assassins die een mysterieus briefje bij zich hebben? :P

• prutser001

prutser001

robinez schreef op donderdag 17 november 2011 @ 16:57:
[...]

Kan je me wel de 'goede richting' op sturen want atm is het een beetje te simpel, Lydia is net een tank op dit moment walst alles plat, ze soloed nog net geen dragon.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

• ndonkersloot
Het eerste wat ik zei tegen lydia toen ze mij ging volgen was wacht hier. Ik ben nooit meer teruggekomen. Ze gaat alleen maar mijn exp. Inpikken :p

• Kaw

Kaw

Tiwazz schreef op donderdag 17 november 2011 @ 17:04:
Het eerste wat ik zei tegen lydia toen ze mij ging volgen was wacht hier. Ik ben nooit meer teruggekomen. Ze gaat alleen maar mijn exp. Inpikken :p
Het levelen in Skyrim is voor mij maar bijzaak, dus heb ik haar er liever bij. Het maakt alles wat dynamischer.
Overigens zorgt je conjurated friend er ook voor dat je exp. mist. Maar dat vind je niet erg?

• robinez
prutser001 schreef op donderdag 17 november 2011 @ 17:02:
[...]

Kan je me wel de 'goede richting' op sturen want atm is het een beetje te simpel, Lydia is net een tank op dit moment walst alles plat, ze soloed nog net geen dragon.
Je kunt op elk moment afscheid nemen van lydia natuurlijk, dan moet je het vooral zelf doen en dan wordt het wel wat lastiger.

goede richting wordt lastig want ik vermoed dat de quest afhankelijk is van hoe je de game speelt en bij welke facties je je aangemeld hebt in de game. Op het briefje staat welke factie de opdracht geeft om jou te vermoorden plus de naam van de persoon die de opdracht geauthoriseerd heeft. Dan weet je wie je moet hebben en waar je heen moet :)

• Labbers
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10-09 12:52
Kaw schreef op donderdag 17 november 2011 @ 17:07:
[...]

Het levelen in Skyrim is voor mij maar bijzaak, dus heb ik haar er liever bij. Het maakt alles wat dynamischer.
Overigens zorgt je conjurated friend er ook voor dat je exp. mist. Maar dat vind je niet erg?
Hoezo zorgt je conjurated friend er voor dat je xp mist? Je krijgt toch gewoon xp voor het conjuren?

[ Voor 62% gewijzigd door Labbers op 17-11-2011 17:09 ]

• Xenius
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 13-09 15:39
SnoeiKoei schreef op donderdag 17 november 2011 @ 13:02:
[...]
Ha nee, dat snap ik. Klonk misschien wat bot van me, ik zie heus wel verschil tussen links en rechts maar ik denk dat op een PC als de mijne, waar de settings toch maar op medium ofzo staan, het verschil niet echt heel zichtbaar is. En ik denk dat je van een afstandje al gauw niet veel verschil ziet tussen met en zonder mod? Wordt het spel hier veel "zwaarder" door?
Ik denk dat er genoeg mensen zijn die hier wel wat aan hebben, hoor, met name mensen die het spel op ultra kunnen draaien!
Ja als je op medium op lager speelt zul je denk ik geen verschil merken, ik heb dit zelf ook niet geprobeerd. Zelf merk ik geen verschil in performance, spel draait nog steeds prima op ultra settings met 4xAA en 16xAF met de volgende hardware: Phenom II 4x 955 BE, 8GB DDR3, GTX460 1GB
Van veraf zul je inderdaad weinig verschil zien. Ik maak zelf altijd graag screenshots van m'n character tijdens het spelen, ook van heel dichtbij, dus dan is het wel fijn als alles wat gedetailleerder is.
Ik bedoel dus niet dat ik het niks vind he. :P
Mooi zo :)

Nog wat over m'n mods:
Ik maak ze voor mezelf, dus wat ik mooi vind. Het delen van mods komt op de tweede plaats, als veel mensen het mooi vinden/downloaden is dat mooi meegenomen :)
Het is niet meer dan een hobby waar ik af en toe m'n vrije tijd aan besteed.

Ben gisteren bezig geweest met de ogen, de originele textures waren maar 128x128 pixels, en daarvan was maar ongeveer 1/16e deel de iris. Ik heb de originele textures als basis gebruikt, hier een vergelijking:

http://i.imgur.com/xU735.jpg

Om deze kwaliteit te krijgen heb ik de resolutie van de texture moeten verhogen naar 2048x2048, wat dus nogal hoog is voor een paar ogen. In de uiteindelijke versie zal ik waarschijnlijk de resolutie verlagen en de hoge resolutie als optie aanbieden.

En voor degenen die de huid van de Detailed Faces mod te glanzend vinden, dat was in het originele spel ook al zo:

http://www.skyrimnexus.co...mages/26-1-1321542081.jpg

Met mijn mods wil ik niet teveel afwijken van het originele ontwerp.

• Kaw

Kaw

Labbers schreef op donderdag 17 november 2011 @ 17:09:
[...]

Hoezo zorgt je conjurated friend er voor dat je xp mist? Je krijgt toch gewoon xp voor het conjuren?
Ja, dat is waar.
Maar je hebt wel minder destruction nodig. En in the end ook minder restOration want je krijgt minder damage te verwerken..

[ Voor 13% gewijzigd door Kaw op 17-11-2011 17:10 ]

Verwijderd

Labbers schreef op donderdag 17 november 2011 @ 17:09:
[...]

je sloopt en hit zelf minder dus verlies je each aan skill progression, maar als je je companion vooral als tank gebruikt valt dat wel mee.

• Labbers
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10-09 12:52
Je krijgt sowieso xp, of het nou one handed is of voor het conjuren.

• Dekay
Heb m'n save weer terug. HIj stond nog wel in m'n save map, maar ipv dat het een .ess file was, was het een ess.bak file waardoor hij hem niet terug vond in de load map. Pfffeeeew!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45
Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2011 @ 17:10:
[...]

je sloopt en hit zelf minder dus verlies je each aan skill progression, maar als je je companion vooral als tank gebruikt valt dat wel mee.
Je krijgt volgens mij niet voor het conjuren (anders kun je gewoon een paar uur conjuren voor skill), maar krijg je conjure skill voor de damage die je summon doet.

Je levert dus wel in in andere skills, maar dat is logisch.

• prutser001

prutser001

robinez schreef op donderdag 17 november 2011 @ 17:08:
[...]

Je kunt op elk moment afscheid nemen van lydia natuurlijk, dan moet je het vooral zelf doen en dan wordt het wel wat lastiger.

goede richting wordt lastig want ik vermoed dat de quest afhankelijk is van hoe je de game speelt en bij welke facties je je aangemeld hebt in de game. Op het briefje staat welke factie de opdracht geeft om jou te vermoorden plus de naam van de persoon die de opdracht geauthoriseerd heeft. Dan weet je wie je moet hebben en waar je heen moet :)
Mjah ben nog niet 1 assassin tegengekomen, en ik zit bij bijna elke faction waar ik bij kan behalve emperial/stormcloak ofzo

Verwijderd

prutser001 schreef op donderdag 17 november 2011 @ 17:32:
[...]

Mjah ben nog niet 1 assassin tegengekomen, en ik zit bij bijna elke faction waar ik bij kan behalve emperial/stormcloak ofzo
al een keer in een bed geslapen?

• Gwildor
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16-04-2021
prutser001 schreef op donderdag 17 november 2011 @ 17:32:
[...]

Juist als je bij elke faction zit zul je geen assassins achter je aan krijgen. Die waren immers van de Dark Brotherhood, en daar zit je zelf ook nu bij.
Bosmonster schreef op donderdag 17 november 2011 @ 17:23:
[...]

(anders kun je gewoon een paar uur conjuren voor skill)
Dat kan ook! In het begin hoef je maar een paar keer een bound item te summonen om een skill point omhoog te gaan. Net als dat je bij lockpicking regelmatig een skill point krijgt terwijl je lockpick breekt. Gebruik van een skill maakt je beter in die skill. je hoeft niet eens te slagen.

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
SnoeiKoei schreef op donderdag 17 november 2011 @ 18:22:
[...]

Dat kan ook! In het begin hoef je maar een paar keer een bound item te summonen om een skill point omhoog te gaan. Net als dat je bij lockpicking regelmatig een skill point krijgt terwijl je lockpick breekt. Gebruik van een skill maakt je beter in die skill. je hoeft niet eens te slagen.
Heletijd rond lopen in sneak modus helpt ook niet voor sneak, alleen als je in de buurt bent van vijanden, wanneer je weer naar hidden gaat etc.

Bij Oblivion kon je de hele map rond hoppen en daardoor in Agility omhoog gaan.

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08:01
Mensen, even een vraagje. ik ben nu bijna lvl 12, en ik heb een aantal dingen open staan waar ik me geen raad mee weet.

Bij welke factie moet ik gaan? stormcloaks? imperials? of toch die gasten van de "companions"? of maakt het in the end niet zoveel uit , en moet ik gewoon overal bij gaan waar ze me willen hebben? wat zijn de voor en tegens?

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

• prutser001

prutser001

Gwildor schreef op donderdag 17 november 2011 @ 17:54:
[...]

Juist als je bij elke faction zit zul je geen assassins achter je aan krijgen. Die waren immers van de Dark Brotherhood, en daar zit je zelf ook nu bij.
Ah.. mjah jammer, had gehoopt dat er nog wat facties waren die ik niet kon joinen.
Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2011 @ 17:40:
[...]

al een keer in een bed geslapen?
Ja anders zat ik nu niet bij 'The Dark Brotherhood'. En dat is voor zover ook de enige keer dat ik iets merkte toen ik wakker werd :)

• Bulls
prutser001 schreef op donderdag 17 november 2011 @ 18:41:
[...]

Ah.. mjah jammer, had gehoopt dat er nog wat facties waren die ik niet kon joinen.
Ja eigenlijk moeten bepaalde factions een andere uitsluiten. Laat zeggen dant er 10 factions zijn waarvan je maximaal 5 kan joinen in een bepaalde combinatie omdat elke faction een tegenpool heeft, en je niet wil hebben als je bij hun "vijand" zit, zoals bijvoorbeeld de Companions en de Thiefs-Guild.

Of beter nog dat elke faction 2 vijanden hebben. Zoiets had je volgens mij in Stalker en ook in Fallen Earth.

Helemaal light side - dark side lijkt me een beetje afgezaagd.

[ Voor 14% gewijzigd door Bulls op 17-11-2011 18:46 ]

Verwijderd

Okee, ik ben jammergenoeg een behoorlijk game-breakende bug tegengekomen. Ik heb eerder al apart sound files moeten downloaden om esbern te laten praten op een bepaald punt in het spel, dat heeft gewerkt maar nu verderop bij de quest genaamd alduins wall staat esbern bevroren met 2-handed magic equipped en hij reageerd nergens op. Als ik hem k.o. schiet met een fireball en revive met healing hands gebeurd er niks, als ik probeer te praten doet hij niks, kan hem niet pickpocketen en op shouts reageerd hij ook niet. Iemand tips? Heb natuurlijk al het alwetende google gebruikt.

EDIT: savegame maar gereload, toch hoor ik graag een oplossing voor mensen die hier misschien ook tegenaan lopen.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2011 18:53 ]

• buster01
  • Laatst online: 30-05 14:52
ik ben nu bij de party (main quest) en moet informatie over de terugkeer van de draken vinden waar moet ik die vinden?

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

:/ Hier ook nog een bug, of iets wat er op lijkt. Ik ben net een weerwolfje geworden maar ik ben mijn Uthgerd the Unbroken kwijt en kan haar ook niet vinden door te fast travellen :'). Zouden ze er wel even bij mogen vermelden dat je je held(in) kwijt raakt wanneer je die actie onderneemt.

Oh valt mee, ze was weer terug naar de inn, weer gevonden yay!

[ Voor 32% gewijzigd door MrVegeta op 17-11-2011 19:10 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• BinaryRun
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-08 23:21
Weet iemand hoe duur de huizen in andere steden zijn?

• Gwildor
buster01 schreef op donderdag 17 november 2011 @ 18:59:
ik ben nu bij de party (main quest) en moet informatie over de terugkeer van de draken vinden waar moet ik die vinden?
http://uesp.net/wiki/Skyrim:Diplomatic_Immunity

Verwijderd

spoiler:
Kan iemand mij vertellen hoe je boven op die berg komt bij Greybeards? Ik probeer al anderhalf uur het juiste pad te vinden, maar kom niet verder

• Gwildor
Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2011 @ 19:09:
spoiler:
Kan iemand mij vertellen hoe je boven op die berg komt bij Greybeards? Ik probeer al anderhalf uur het juiste pad te vinden, maar kom niet verder
spoiler:
Ga naar Ivarstead, dorpje in zuidoosten van de berg (volledig andere kant van Whiterun dus). Van daar kun je in het noordoosten van het dorp met een brug de rivier over die tussen het dorpje en de berg stroomt. Volg het pad dat na de brug begint en je komt er.

• buster01
Van die quest klopt geen zak!. ik kan nergens heen ik kan naar buiten maar daar schiet ik nergens mee op ze zeggen dat ik 5 guards tegenkom maar ik kom er maar 3 tegen 2 normale 1 wizard en verder kan ik nergens meer heen wat is dit ?! ik heb informatie al gelezen maar er klopt geen zak van ze zeggen dat er in de slaapkamer 2 mensen zitten maar er zitten daar geen mensen... WAT IS DIT

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07:43

OMD

Zo grappig trouwens.

Toen ik naar die Greybeards moest toen ging ik van de borden langs de weg uit...
Het heeft me serieus lang doen twijfelen of ik wel de goede richting op liep omdat het dorpje IvarsTead heet maar op de borden staat Ivarsread

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Verwijderd

Weet iemand een trader die je items voor goede prijzen koopt?
Zoals de mudcrab merchant in morrowind bijvoorbeeld.

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Wel een paar rare dingen tegengekomen de laatste speelsessie.

Bandits die opeens vriendelijk doen, omdat ze me een draak zagen slachten.
Bandit leader, die toen guard was geworden, maar toch dood moest voor de quest.
Orcs die friendly zijn, omdat ik de troll even hielp doodmaken, terwijl Orcs me normaal het liefst villen.
Dragon die maar in de lucht blijft hangen en dus enorm kwetsbaar is.

En weet iemand waarom je bij de enchanter soms echt superlage stats terugkrijgt?
Heb een 50% extra magicka item gedisechant, enchant ik dan mn eigen armor, zakt dit naar 10% extra magicka???

Ligt dit aan de gems of souls die je gebruikt?

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

• Flowmo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-08 08:24
Jeroenneman schreef op donderdag 17 november 2011 @ 19:56:En weet iemand waarom je bij de enchanter soms echt superlage stats terugkrijgt?
Heb een 50% extra magicka item gedisechant, enchant ik dan mn eigen armor, zakt dit naar 10% extra magicka???

Dit ligt volgens mij ook aan je enchantment skill. Hoe hoger je skill, hoe beter de enchantments. De soulstones worden gebruikt voor de charges van de enchantment.

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07:27
Jeroenneman schreef op donderdag 17 november 2011 @ 19:56:
En weet iemand waarom je bij de enchanter soms echt superlage stats terugkrijgt?

Aan de souls en de skills uit de enchanting 'tree'.Wat je hebt geleert is hoe je een armor kan enchanten dat je extra magicka krijgt meer niet en ook niet minder. Percentage hangt dus geheel af van de skills/perks die je hebt gekozen en de soulstones :)
Dus enchanting tree helemaal af en een gevulde grand soulstone en dan zit je op hoger dan die 50%

Verwijderd

Een oude bekende is terug! Deze keer met wat meer tekst dan in Oblivion. :P

http://steamcommunity.com...nshot/649871686507237608/?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2011 @ 19:43:
Weet iemand een trader die je items voor goede prijzen koopt?
Zoals de mudcrab merchant in morrowind bijvoorbeeld.
nee, alle traders hebben ongeveer dezelfde prijzen. wel kan je ze upgraden als je in de speech tree investeerd maar dat zijn de perks niet waard imo.
Visgek24 schreef op donderdag 17 november 2011 @ 18:40:
Mensen, even een vraagje. ik ben nu bijna lvl 12, en ik heb een aantal dingen open staan waar ik me geen raad mee weet.

Bij welke factie moet ik gaan? stormcloaks? imperials? of toch die gasten van de "companions"? of maakt het in the end niet zoveel uit , en moet ik gewoon overal bij gaan waar ze me willen hebben? wat zijn de voor en tegens?
op zich kan je alle factions wel joinen en er quests voor doen, uiteindelijk zal je wel of de stormcloaks of de imperials moeten laten vallen als je een partij wilt laten winnen in de oorlog.

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08:20

Vis

Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2011 @ 20:05:
Een oude bekende is terug! Deze keer met wat meer tekst dan in Oblivion. :P

http://steamcommunity.com...nshot/649871686507237608/?
Ik ben m ook al tegen gekomen, bij mij had ie anders niets te vertellen!

Woo net 2e draak tegen gekomen in de wildernis... bruut!

btw: ik ging net terug naar het skelet van de draak... na in whiterun een gedeelte van de dragon bones te hebben gedropt in een huis.. ligt het skelet er niet meer!
ik dacht dat alles bleef liggen :s

ik heb wel fast travel gedaan.. is dat de reden misschien?

[ Voor 24% gewijzigd door Vis op 17-11-2011 20:18 ]

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Vis schreef op donderdag 17 november 2011 @ 20:14:
[...]

Bruut?

Dan had je vast niet zoals mij zon draak die met houterige animaties rondjes draait, af en toe even gaat zitten en dan weer rustig rondjes gaat draaien..

Sorry Bethesda, maar die vlieg animaties hadden ECHT beter gemoeten!

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

• Paksoy
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 26-08 11:48
Vis schreef op donderdag 17 november 2011 @ 20:14:
[...]

Net gehad dat ik twee draken zag vechten met een mammoet. De mammoet vernietigde ze zonder enige moeite.

• Bosmonster
Hoe kon je Lydia ook al weer wapens laten gebruiken? Wil haar een staff of paralysis en 1-hander geven, maar ze blijft maar der boog pakken enzo (die ik niet af kan pakken). Ook blijft ze der schild vasthouden..

• Vis

Vis

Damn.. kom je in Riften aan...
spoiler:
heb je binnen no-time tig nieuwe quests aan je broek hangen :p alsof ik er geen meer had... haha

btw: ik ging net terug naar het skelet van de draak... na in whiterun een gedeelte van de dragon bones te hebben gedropt in een huis.. ligt het skelet er niet meer!
ik dacht dat alles bleef liggen

ik heb wel fast travel gedaan.. is dat de reden misschien?

• buster01
die bones verplaatsen random ineens lag die gewoon midden in whiterun hahahaha

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Bosmonster schreef op donderdag 17 november 2011 @ 20:41:
Hoe kon je Lydia ook al weer wapens laten gebruiken? Wil haar een staff of paralysis en 1-hander geven, maar ze blijft maar der boog pakken enzo (die ik niet af kan pakken). Ook blijft ze der schild vasthouden..
Ze pakt volgens mij het beste wapen wat ze heeft.
boog gebruikt ze volgens mij altijd op ranged. ook al heeft ze geen boog

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• Bosmonster
Ow, omdat eerder iemand zei dat ie haar 2 staffs had gegeven.. Ze blijft bij haar zwaard + shield, terwijl ik haar een staff van 4000 gold heb gegeven :P

[ Voor 42% gewijzigd door Bosmonster op 17-11-2011 20:47 ]

• fender89
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-09 07:50
sinds gisteren ook in de ban van skyrim. Wat een lekker spel!
Hoewel ik Oblivion ook niet slecht vond, heeft skyrim tot nu toe een streep voor bij me. Alleen al de, naar mijn mening, overzichtelijke menu's zijn een verademing. lekker snel selecteren wat je nodig hebt en gaan met die banaan.

zojuist mn eerste bug ondekt. een van mijn companions ( faeral , die elf wat je in Riverwood treft) is ogenschijnlijk dood. ( ligt plat op zn buik op de grond). Maar hij achtervolgt me wel nog altijd en ik kan ook met hem praten,skills leren etc.. Alleen blijft hij dus plat op de grond liggen, en zweeft als het ware achter me aan. ( ..dit als gevolg van een knokpartijtje met wat wizards :-) )

Na een heerlijk tochtje door de bergen, kwam een assassin op me af met een briefje van de Dark brotherhood waarin vermeldt stond dat iemand mij liever dood wilde...mm.. Zal wel veranderen als ik zelf lid van de brotherhood :D.
Daarnaast geleerd niet ruzie te maken met giants als je lvl 7 bent ...

al met al zijn de eerste uurtjes goed bevallen :-)

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Ik heb haar gewoon een goede boog en een 2h warhammer gegeven.

Zolang de 2hander meer dmg doet dan de 1h zal ze de 2h gebruiken, heeft ze geen 2h, maar wel 1h en een shield gebruikt ze dat.

Heb haar zelf nog geen staff gegeven, eigenlijk nog niet eens in mij opgekomen omdat ze een warrior is imho :P ze moet gewoon hard beuken. Maar ze had eigenlijk blond moeten zijn :X

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• Bosmonster
Ow nevermind.. Ze is net al doodgegaan op het derde monster ofzo :P

• Wolfos
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-09 23:02
Ik had net dat een draak helemaal low-quality was. Zowel mesh als textures.
Hij vloog ook een keer soort van achteruit langs om iemand wat vuur op z'n hoofd te kotsen.

• Wolfos
Mijn character:
Afbeeldingslocatie: http://cloud.steampowered.com/ugc/595828491628689581/D6C96C4A9D082D660C587B51E314CD82B207D7C1/

Not pictured: mijn nieuwe Orcish Sword en shield.

[ Voor 5% gewijzigd door Wolfos op 17-11-2011 21:22 ]

• Bulls
Ook mijn char maar even posten, hood is af, anders zie je niets.

Afbeeldingslocatie: http://img853.imageshack.us/img853/7246/tesv2011111721060899.jpg

• manmetdehamer
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 01:55
0.o zojuist een whispmother tegen gekomen damn ze 2 hitte me zowat :S

damn ze is echt niet dood te krijgen :P

[ Voor 23% gewijzigd door manmetdehamer op 17-11-2011 21:33 ]

• Xedev
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-10-2024
spoiler:
Ik moet Urag een vraag stellen over een insane book voor de main quest, maar wanneer ik met hem praat krijg ik geen opties daarvoor, iemand een idee?

• Wolfos
Dat lijkt me een bug. Ik kreeg 2 opties.

Verwijderd

manmetdehamer schreef op donderdag 17 november 2011 @ 21:21:
0.o zojuist een whispmother tegen gekomen damn ze 2 hitte me zowat :S
ugh, lvl 41, en met forsworn briarhearts wil je nog steeds niet in melee gaan slopen je nog steeds als je een beetje pech hebt. Best stom hoe die normaal slappe units, zonder items nog steeds zo hard te keer gaan.

• manmetdehamer
Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2011 @ 21:36:
[...]

ugh, lvl 41, en met forsworn briarhearts wil je nog steeds niet in melee gaan slopen je nog steeds als je een beetje pech hebt. Best stom hoe die normaal slappe units, zonder items nog steeds zo hard te keer gaan.
haha en ik ben lvl 6 :P ik probeer het nu lydia te laten doen :D

Verwijderd

manmetdehamer schreef op donderdag 17 november 2011 @ 21:39:
[...]

haha en ik ben lvl 6 :P ik probeer het nu lydia te laten doen :D
beetje goed mikken en ik 2shot ze gelukkig nog wel met mijn boog :p

• manmetdehamer
Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2011 @ 21:40:
[...]

beetje goed mikken en ik 2shot ze gelukkig nog wel met mijn boog :p
bij mij 2shotten ze mij :P

• manmetdehamer
Eindelijk is ze dood :P had nog een conjure storm astronach scroll in mijn inventory :D

Verwijderd

Hmmm, ene bug naar de andere bij Saarthal-quest. Voor wie ook vast zit:
Niet kunnen beginnen:
spoiler:
als die knakker aan het begin niet komt opdagen, hoe lang je ook wacht of slaapt, even fast travelen naar ergens ver en weer terug

Bij wie de boel hangt:
spoiler:
Als je met je amulet om die gouden deur wil opblazen en je spel hangt. Spel uit, opnieuw opstarten, in het opstart spel kiezen voor windowed mode, spel in, deur opblazen

Hopelijk volgende keer meer gamen en minder door bugs heen werken

• Gwildor
Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2011 @ 21:50:
Bij wie de boel hangt:
spoiler:
Als je met je amulet om die gouden deur wil opblazen en je spel hangt. Spel uit, opnieuw opstarten, in het opstart spel kiezen voor windowed mode, spel in, deur opblazen
spoiler:
Wegkijken wanneer je hem opblaast (fireball en snel wegkijken), shout gebruiken of je settings op low/high/ultra (alles behalve medium) te zetten schijnt ook te werken.

Zie http://uesp.net/wiki/Skyrim_talk:Under_Saarthal

• Vis

Vis

Ik wil mijn staff of paralysis hervullen... waar kan ik dat doen?

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 13:50

yzx

Vis schreef op donderdag 17 november 2011 @ 22:35:
Ik wil mijn staff of paralysis hervullen... waar kan ik dat doen?
Naar items gaan en dan naar die staff en dan normaal op T duwen en dan een gem kiezen :P

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 20:18
Wat een ongelofelijke K*t game :*)
Mijn volledige sociale leven is naar de kl*te :+

maar ben gister weer opnieuw begonnen op xbox360 en heb echt een goede character gekozen voor mijn gevoel. _/-\o_

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

• Vis

Vis

yzx schreef op donderdag 17 november 2011 @ 22:39:
[...]

Naar items gaan en dan naar die staff en dan normaal op T duwen en dan een gem kiezen :P
Held!

Damn soms zie je echt dingen over het hoofd, kon niet makkelijker :p

Die staff is trouwens echt masterlijk! _O_

• bulletrene
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07-06-2022
ik heb even een vraagje, kun je zonder bang te zijn voor problemen en crashes enzo die mod installeren waarmee Skyrim meer dan 2GB RAM gebruikt?? of zitten daar vervelende nadelen aan dat iemand weet? ik heb namelijk 8GB RAM en volgens mij loopt alles een stuk stabieler als dat gebruikt wordt.
Ik gebruik het, heb geen last van crashes.
Het is trouwens geen mod, maar een programmaatje waarmee je de LAA-flag (Large Address Aware) aanzet in de exe.
Overigens, of het echt helpt weet ik niet, Skyrim draaide toch als een tiet :P Zal binnenkort wel even kijken wat het geheugengebruik is :)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• bulletrene
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07-06-2022
anandus schreef op donderdag 17 november 2011 @ 22:52:
Ik gebruik het, heb geen last van crashes.
Het is trouwens geen mod, maar een programmaatje waarmee je de LAA-flag (Large Address Aware) aanzet in de exe.
Overigens, of het echt helpt weet ik niet, Skyrim draaide toch als een tiet :P Zal binnenkort wel even kijken wat het geheugengebruik is :)
ja hij draait bij mij ook perfect, na ongeveer 12 uur spelen nog geen crashes gehad of dat het happert of iets, maar kwam het tegen op skyrim nexus en dacht dat het misschien wel handig zou zijn :)

• VP.
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 11-09 18:53

VP.

Weet iemand waar ik een meatshield als follower kan vinden? Ik ben een fragiele pijlen-schietende Wood Elf, en kan wel verdediging gebruiken :)

Verwijderd

VP. schreef op donderdag 17 november 2011 @ 22:56:
Weet iemand waar ik een meatshield als follower kan vinden? Ik ben een fragiele pijlen-schietende Wood Elf, en kan wel verdediging gebruiken :)
Nee maar met Stealth kom je als Wood Elf al een heel eind :) Gewoon schieten en dan wachten totdat je hidden bent en dan weer schieten

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Ik heb zelf nog maar 1x een crash gehad. Was na een alt tab (wat btw wel raar werkt, aangezien je het 2x moet selecteren). Voor de rest alleen klachten dat het niet geheel vloeiend draait op mijn systeem op standaard High met AF en AA iets lager gezet. Zou toch wel moeten kunnen met een X6 en een HD 5850 met meer dan genoeg RAM.

Voor de rest is het wel een awesome spel, heb alleen af en toe een beetje het idee dat ik UP ben omdat ik er voor kies zowel destruction, als one-handed als archery en light armor te levelen.

@hieronder

Zelf heb ik echt niks met hoe ik er uit zie... speel toch altijd in first person view, dus zie het gewoon niet. Daarnaast: Functionliteit > uiterlijk

[ Voor 13% gewijzigd door Gropah op 17-11-2011 23:02 ]

• MaltaSoron
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-09 19:02
Bij deze mijn Bosmer, ben nu level 20 en met name gespecialiseerd in archery, one-handed, speech en sneak.

Fantastisch spel!

Zonder 'masker'

Afbeeldingslocatie: http://i354.photobucket.com/albums/r417/maltasoron/ScreenShot1.jpg

Met masker, ding kreeg ik na een eindeloos lang gevecht met een of ander opgetuigd lijk ergens in de bergen, het is spuuglelijk maar de stats make up for it

Afbeeldingslocatie: http://i354.photobucket.com/albums/r417/maltasoron/ScreenShot2.jpg

Verwijderd

Hmm... bagger... slay ik net een blood dragon, neem ik zijn ziel niet tot mij.
Wtf!?
bulletrene schreef op donderdag 17 november 2011 @ 22:48:
ik heb even een vraagje, kun je zonder bang te zijn voor problemen en crashes enzo die mod installeren waarmee Skyrim meer dan 2GB RAM gebruikt?? of zitten daar vervelende nadelen aan dat iemand weet? ik heb namelijk 8GB RAM en volgens mij loopt alles een stuk stabieler als dat gebruikt wordt.
Heb 12GB ram en ook die mod toegepast.
Sindsdien geen onverwachte crashes naar de desktop of spontane 'lagging' meer gehad.

[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2011 23:10 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2011 @ 23:09:
Hmm... bagger... slay ik net een blood dragon, neem ik zijn ziel niet tot mij.
Wtf!?
gebeurt wel eens, maar draakjes genoeg =) rende je toevallig te snel weer weg voordat je de melding soul absorbed kreeg?

• ndonkersloot
MaltaSoron schreef op donderdag 17 november 2011 @ 23:00:
Bij deze mijn Bosmer, ben nu level 20 en met name gespecialiseerd in archery, one-handed, speech en sneak.

Fantastisch spel!

Zonder 'masker'

[afbeelding]

Met masker, ding kreeg ik na een eindeloos lang gevecht met een of ander opgetuigd lijk ergens in de bergen, het is spuuglelijk maar de stats make up for it

[afbeelding]
Die masker die je draagt is dus van een dragon priest. Er zijn 8 dragon priests en 10 maskers. (1tje alle 8 samen gevoegd en 1 om dit te kunnen doen)

• Xylon
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-09 13:48
Gropah schreef op donderdag 17 november 2011 @ 23:00:
Ik heb zelf nog maar 1x een crash gehad. Was na een alt tab (wat btw wel raar werkt, aangezien je het 2x moet selecteren). Voor de rest alleen klachten dat het niet geheel vloeiend draait op mijn systeem op standaard High met AF en AA iets lager gezet. Zou toch wel moeten kunnen met een X6 en een HD 5850 met meer dan genoeg RAM.
Misschien dat je hier iets aan hebt. Dit zou je in staat moeten stellen om het borderless windowed te kunnen spelen. Heb het zelf nog niet kunnen proberen, omdat ik vanaf morgen pas weer Skyrim kan spelen.

• Freaky Maus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-09 06:01
Heb een screenshot van een leuke finishing move gemaakt, dualwield zwaarden in een Orc. >:)

Afbeeldingslocatie: http://img16.imageshack.us/img16/5937/dualwieldfinishingmove.th.jpg

Specs

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2011 @ 23:11:
[...]

gebeurt wel eens, maar draakjes genoeg =) rende je toevallig te snel weer weg voordat je de melding soul absorbed kreeg?
Nope, hij ligt gewoon nog op de grond in z'n velletje.
Je ziet dus geen botten liggen. Rende juist naar hem toe toen ik hem had afgeschoten met m'n laatste pijl.

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13-09 19:07

beuker19

Killerbeuker is so OP

hallo

even een vraagje

spoiler:
hebben er nog meer mansen last van de missie the wild elves book ik heb het book al maar ik moet eerst naar de kist maar daar zit niet meer in

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Spoiler over een optie die je krijgt in Brotherhood quest...

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Verwijderd

Ha! Hier nog iemand die gaanderweg steeds meer fan van het spel aan het worden is. Deze TES heeft (in tegenstelling tot Oblivion) een gevoel wat ik bij Fallout 3 ook had, wat erg positief is.

Ik speel momenteel als Dark Elf gericht op Conjuration en Archery met Sneak voor de overige puntjes voor nu. Alles gaat tot nu toe eigenlijk zonder al te veel problemen met de boog en Flame Atronach. Met een beetje slim gebruik van het terrein te maken zelfs hier en daar een paar giants weten te slopen ^^
Heb sinds kort ook de Bound Bow spell, welke me zéér bevalt, alleen is het ernstige nadeel hiervan dat de bound bow weer verdwijnt als ik hierna een atronach wil conjuren. Zeker omdat de adept spells nog geen 50% minder kosten (zo'n hoog level ben ik nog niet) een beetje lastig.
Maargoed, al met al een zeer goede wijze om wat loze tijd (waar ik momenteel redelijk veel van heb) door te komen ;)

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Freaky Maus schreef op donderdag 17 november 2011 @ 23:23:
Heb een screenshot van een leuke finishing move gemaakt, dualwield zwaarden in een Orc. >:)

[afbeelding]
That bitch got pwned!

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2011 @ 23:24:
[...]

Nope, hij ligt gewoon nog op de grond in z'n velletje.
Je ziet dus geen botten liggen. Rende juist naar hem toe toen ik hem had afgeschoten met m'n laatste pijl.
Heb ik vanavond ook twee keer gehad, en eerder nog nooit. Beide draken waarbij dit gebeurde waren draken die ik voor een miscelaneous quest moest killen (bij een inn gevraagd naar werk, Jarl heeft toevallig net bounty beloofd voor een klus, yadda yadda, etc.) "Normale" random spawn draken gingen wel goed, maar deze 2 niet. Ook bij mij gebeurde er gewoon niks: beest lag dood op de grond, geen soul, geen special effects. :( Ik kon ze alleen looten en dat was het.

Verwijderd

Deze was te vinden vlakbij Azura's Shrine, bij zo'n draken icoon.
Gewoon zelf heen gelopen en gaan lopen shouten + schieten erop. Had ik zin in. ;)
't was overigens een Blood Dragon die ijs spuugde.
Zal ook ongetwijfeld wel bij een uiteindelijke side quest horen, maar die heb ik nog niet gehad.
Wel jammer dat ik die soul dan nu misloop.
Misschien anders maar tot leven wekken met het console en dan hard weg rennen om later alsnog die quest te doen.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2011 23:41 ]

Pagina: 1 ... 12 ... 106 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor al je problemen en technische vragen kun je terecht in: <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1477915">~~~[Multi] Skyrim - Topic voor problemen en (technische) vragen</a>.

Wat betreft de eindeloze spoiler discussies, houdt gewoon rekening met je mede-tweakers.
Een ieder hier is capabel genoeg om zelf te kunnen bepalen of iets een (vette) spoiler is of niet.
Je kan er altijd nog boven zetten waar het over gaat zodat de lezers zelf kunnen bepalen of ze het willen lezen of niet.

Als laatste is er nog de IRC chat over Skyrim: <a href="http://irc.tweakers.net/skyrim">http://irc.tweakers.net/skyrim</a>.