UPS had een doos waar ze hem in deden dat deed de bezorger waar ik bij was, en daarna was het inscannen en wegwezen.
Same here, let play the waiting game i guessIgor4 schreef op maandag 16 januari 2012 @ 18:12:
[...]
Request 20 december, box shipped 6 januari, nog niets ontvangen..
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
6 january 2012: Empty Box Shipped
Kan nog wel even duren als ik het hier zo lees
Kan nog wel even duren als ik het hier zo lees
wat kost zo'n LunaTik Lynk eigenlijk? die vind ik alsnog een wat stoerder uiterlijk hebben met die stalen-look achtige band!
Check hun site dan luie!hardwarejunk schreef op maandag 16 januari 2012 @ 20:00:
wat kost zo'n LunaTik Lynk eigenlijk? die vind ik alsnog een wat stoerder uiterlijk hebben met die stalen-look achtige band!
129 usd zilver / 139 usd black.hardwarejunk schreef op maandag 16 januari 2012 @ 20:00:
Toevallig zat ik dit net ook te bekijken.
(Hoe dik is overigens de lunatik casing?)
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Er zijn vast mensen die de iPod nano gelijk weer verkopen/niet gebruiken
Ik heb interesse, dus indien je je iPod aan mij wilt verkopen, graag een DM
Ik heb interesse, dus indien je je iPod aan mij wilt verkopen, graag een DM
dat heb ik dus al gedaan alleen ik kan geen europese info vinden, nog nederlandse prijzen!
dus daarom vraag ik het hier even toch!
volgens mij slechts een paar millimeter (je bedoeld omde ipod zelf heen, de aluminium case?) volgens mij is dat iets van 2,5 tot 5 mm.
voorzover ik het heb gezien dan!
[ Voor 37% gewijzigd door w4v3g0d op 16-01-2012 22:53 ]
Die zijn er dus ook niethardwarejunk schreef op maandag 16 januari 2012 @ 22:51:
[...]
dat heb ik dus al gedaan alleen ik kan geen europese info vinden, nog nederlandse prijzen!
dus daarom vraag ik het hier even toch!
Service Requested:
November 18, 2011
6-1-2012 opgehaald
9-1-2012 bij apple gearriveerd.
Step 1 Request
January 11, 2012: Product received
Step 2 Service
January 11, 2012: Issue identified
Step 3 Return
January 17, 2012: Replacement Product Shipped
Super snelle service dus van Apple
.
De enveloppe was in 1,5 week na verzenden al binnen ofzo, maar steeds niet opgestuurd
.
Dus, niet zo snelle service van mij, maargoed
.
November 18, 2011
6-1-2012 opgehaald
Step 1 Request
Step 2 Service
Step 3 Return
Super snelle service dus van Apple
De enveloppe was in 1,5 week na verzenden al binnen ofzo, maar steeds niet opgestuurd
Dus, niet zo snelle service van mij, maargoed
[ Voor 6% gewijzigd door Lieuwe15 op 17-01-2012 11:43 ]
De mijne valt er niet meer onder heb 2006 model
maar wie weet ontploft ie alsnog ...
S23 > Tab S8 > ATV 4K > Airtags < Macbook Pro M1 < IPad Iphone 12 PM< 14 PM <16 PM < Garmin Fenix Pro 6X
Hoe bedoel je? Want in 2006 zijn al die Nano's gemaakt.ken-dj schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 13:06:
De mijne valt er niet meer onder heb 2006 modelmaar wie weet ontploft ie alsnog ...
Anders post je je serienummer ff of DM je 'm ff naar mij....
Mijne is opgestuurd krijg hem binnen 2 werkdagen 
Vind dat het allemaal wel snel gegaan is, binnen 2 weken.
Vind dat het allemaal wel snel gegaan is, binnen 2 weken.
[ Voor 36% gewijzigd door Zenix op 17-01-2012 13:18 ]
Hier ook binnen. Hij lag al een tijd kapot in een la (beeldscherm voor de helft nog leesbaar), maar blijkbaar doet Apple niet al te moeilijk. Netjes van ze.
Ik vroeg me eigenlijk af, zitten er niet veel zeldzame metalen in die eerste generatie ofzo? Dus dat het financieel ook nog interessant is voor Apple om dit te doen.
Ik vroeg me eigenlijk af, zitten er niet veel zeldzame metalen in die eerste generatie ofzo? Dus dat het financieel ook nog interessant is voor Apple om dit te doen.
6-1-2012 - Empty box shipped. - Hoop dat ik snel resultaat krijg
Wil ik eindelijk de omruilservice gaan doen, doet de server het niet ofzo wanneer ik mijn serienummer heb ingevuld
Ja het gaat om modellen die in in een bepaalde periode zijn uitgebracht.toxict schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 13:08:
[...]
Hoe bedoel je? Want in 2006 zijn al die Nano's gemaakt.
Anders post je je serienummer ff of DM je 'm ff naar mij....
De mijne is van begin 2006, had ook al naar apple gebeld en volgens die medewerker val ik niet in de prijzen.
Wat me wel opvalt is dat als ik me nano oplaad hij warm wordt.(overigens weet ik ook niet of het slim is om mijn serienummer zomaar naar een mede tweaker toe te sturen)
S23 > Tab S8 > ATV 4K > Airtags < Macbook Pro M1 < IPad Iphone 12 PM< 14 PM <16 PM < Garmin Fenix Pro 6X
De mijne is ook omgeruild. Ik had de oude al jaren niet meer gebruikt maar wil de nieuwe nu gaan gebruiken tijdens het hardlopen. Alleen het geluid klinkt heel belabberd. Ik heb nu twee verschillende Nokia oordopsetjes geprobeerd maar dat maakt geen verschil. Is het geluid echt zo slecht of is de Nano die ik heb ontvangen gewoon niet goed?
Life's not a Krentenbol
Foto zoals beloofd!CokeZero schreef op zondag 15 januari 2012 @ 12:35:
De nieuwe iPod Nano werkt heerlijk, binnenkort de TikTok er bij bestellen ook nog een mooi horloge voor bijna niks.
[afbeelding]
http://lunatik.com/tiktok

Verwijderd
Het heeft heel lang geduurd voor alles in orde was, ik had de doos 23 november aangevraagd en de doos had ik pas een dag voor 2012, het pakketje heb ik opgestuurd naar Apple op 4 januari, op 11 januari werd het vervangend product verzonden, en vandaag is mijn iPod aangekomen, ik heb een iPod Nano gekregen van de laatste generatie.
Vul hier het serienummer van je iPod Nano eens in en plak die info eens hier.ken-dj schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 13:51:
[...]
Ja het gaat om modellen die in in een bepaalde periode zijn uitgebracht.
De mijne is van begin 2006, had ook al naar apple gebeld en volgens die medewerker val ik niet in de prijzen.
Wat me wel opvalt is dat als ik me nano oplaad hij warm wordt.(overigens weet ik ook niet of het slim is om mijn serienummer zomaar naar een mede tweaker toe te sturen)
http://www.chipmunk.nl/klantenservice/applemodel.html
netjes hoor
[ Voor 12% gewijzigd door karstnl op 17-01-2012 19:41 ]
en gisteren ontvangen...keurig!ForrestX schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 08:50:
Lijkt sneller te gaan!
8GB Silver Nano onderweg!
Geproduceed December 2011
[...]
Verwijderd
Ik heb vandaag mijn envelop ontvangen waarin ik hem terug moet sturen, maar ik heb op de één of andere manier geen instructies erbij gekregen, behalve een los blaadje waar op staat dat ik op de vorige pagina moet kijken. Nou heb ik maar één blaadje en heb ik dus geen idee hoe ik hem op moet sturen. Het is toch een kwestie van aanmelden via de UPS om hem op te halen? Wat voor soort verzenden moet je doen? (UPS Express, Express Saver, Express blabla)
UPS heeft een nummer van hun klantenservice....Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 13:11:
Ik heb vandaag mijn envelop ontvangen waarin ik hem terug moet sturen, maar ik heb op de één of andere manier geen instructies erbij gekregen, behalve een los blaadje waar op staat dat ik op de vorige pagina moet kijken. Nou heb ik maar één blaadje en heb ik dus geen idee hoe ik hem op moet sturen. Het is toch een kwestie van aanmelden via de UPS om hem op te halen? Wat voor soort verzenden moet je doen? (UPS Express, Express Saver, Express blabla)
Bel ze en kies voor de optie een pakket ophalen plannen o.i.d.
Zit in het keuzemenu
30 December - service request gedaan
6 Januari - Empty box shipped
18 Januari - Envelop + Zak ontvangen
Heb nu via telefoon afspraak gemaakt voor aankomende vrijdag maar ik heb een kleine envelop gekregen en een behoorlijk grote zak. Moet ik nu de envelop met de nano erin weer in de zak doen en daar de sticker op plakken of zal die envelop met sticker erop voldoende zijn?
De UPS chauffeur zal dit natuurlijk wel weten, maar ik dacht laat ik hier even vragen.
Heb nu via telefoon afspraak gemaakt voor aankomende vrijdag maar ik heb een kleine envelop gekregen en een behoorlijk grote zak. Moet ik nu de envelop met de nano erin weer in de zak doen en daar de sticker op plakken of zal die envelop met sticker erop voldoende zijn?
De UPS chauffeur zal dit natuurlijk wel weten, maar ik dacht laat ik hier even vragen.
Je stopt je ipod in die "bubblewrap" envelop en die gaat in de UPS zak. Stikker op de juiste plaats en klaar. Staat volgens mij gewoon bij de instructies die je er bij gekregen hebt..
28 December - Request gedaan
17 Januari - Nog steeds niets ontvangen, maar eens naar Apple gebelt.
18 Januari - UPS aan de deur, pakketje opgehaald
wachten ...
17 Januari - Nog steeds niets ontvangen, maar eens naar Apple gebelt.
18 Januari - UPS aan de deur, pakketje opgehaald
wachten ...
Op die (vuilnis)zak staat "Place UPS shipping documentation here", dus ik neem aan dat je die sticker op de zak moet plakken en niet op de bubbeltjes-envelop.Pranger schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 15:48:
[ Voor 60% gewijzigd door Mauritssvt op 18-01-2012 16:48 ]
Verwijderd
Er zit toch documentatie bij van Apple wat je precies moet doen? Dus iPod in het kleine envelopje met bubbelplastiek. Envelop in de tas en op de tas de sticker.Pranger schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 15:48:
30 December - service request gedaan
UPS heeft mijn iPod net komen ophalen (uurtje geleden). Laten we nu hopen dat ik niet te lang moet wachten op vervanging. Ik sport namelijk graag met mijn iPod nano (gelukkig heeft de zus nog een op reserve die ik later pas zal inruilen).
Hier vandaag ook de "Empty Box" ontvangen, met daarbij 1 briefje van UPS hoe je hem moet aanmelden op internet. Nergens ook maar iets van documentatie van Apple te bekennen!Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 16:51:
[...]
Er zit toch documentatie bij van Apple wat je precies moet doen? Dus iPod in het kleine envelopje met bubbelplastiek. Envelop in de tas en op de tas de sticker.
Ik snap de verpakking wel idd, maar wat er verder mee moet gebeuren staat nergens vermeld ...
UPS bellen of naar een inleverpunt brengen ofzo ?
Ik heb inderdaad een stuk papier gekregen met wat informatie, het geen wat hierop staat is:
* Verzend geen accessoires.
* Maak een reservekopie van uw gegevens.
* Controleer de iPod op accidentele schade.
* Serviceverzoeken blijven 10 dagen actief.
* Tips voor probleemoplossingen.
Op dit papiertje staat dit natuurlijk uitgebreider verwoordt maar zo te zien staat er niks over wat de verpakkingswijze is.
In ieder geval bedankt voor de reacties, de vraag kwam in me op omdat het nogal een behoorlijk grote zak was vergeleken met de iPod nano.
* Verzend geen accessoires.
* Maak een reservekopie van uw gegevens.
* Controleer de iPod op accidentele schade.
* Serviceverzoeken blijven 10 dagen actief.
* Tips voor probleemoplossingen.
Op dit papiertje staat dit natuurlijk uitgebreider verwoordt maar zo te zien staat er niks over wat de verpakkingswijze is.
In ieder geval bedankt voor de reacties, de vraag kwam in me op omdat het nogal een behoorlijk grote zak was vergeleken met de iPod nano.
Ik heb contact opgenomen met UPS via 0900 2255 877 hierbij heb ik de keuzes 1-1-2-2 gemaakt (spreekt voor zich als je belt). Dan moet je je telefoonnummer opzeggen, die registreerde bij mij niet correct dus werd ik doorgestuurd naar een medewerker die mij telefonisch heeft geholpen met het plannen van de ophaling.TLRnZ schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 17:38:
Ik snap de verpakking wel idd, maar wat er verder mee moet gebeuren staat nergens vermeld ...
[ Voor 34% gewijzigd door Pranger op 18-01-2012 18:32 ]
hierbij het briefje van UPS dat ik erbij ontving:TLRnZ schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 17:38:
http://www.imgdump.nl/hos...7b841ab818e2e72ab7be3.jpg
Ah, ik had alleen de inpak instructies erbij :xMauritssvt schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 18:32:
[...]
hierbij het briefje van UPS dat ik erbij ontving:
http://www.imgdump.nl/hos...7b841ab818e2e72ab7be3.jpg
Die inpak instructies had ik er juist weer niet bij...
Als je 't mij vraagt zijn ze een beetje door hun spulletjes heen.
Als je 't mij vraagt zijn ze een beetje door hun spulletjes heen.
toxict schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 19:38:
[...]
Vul hier het serienummer van je iPod Nano eens in en plak die info eens hier.
http://www.chipmunk.nl/klantenservice/applemodel.html

Zoals je helemaal bovenin kunt zien is het een iPod Nano van de eerste generatie.
Dus deze kun je gewoon bij Apple aanmelden.
Maandag mijn ipod geregistreerd zou max 48 uur duren volgens de medewerkertoxict schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 09:42:
[...]
Zoals je helemaal bovenin kunt zien is het een iPod Nano van de eerste generatie.
Dus deze kun je gewoon bij Apple aanmelden.
nog krijg ik deze melding.
Het door u ingevoerde Apple product serienummer is geen onderdeel van dit programma.
Luister nu naar het 5 liedje telefonisch.

Conclusie : Niet alle modellen schijnen terug geroepen te worden.
Ziet jouw iPod Nano er zo uit?ken-dj schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 11:15:
[...]
Maandag mijn ipod geregistreerd zou max 48 uur duren volgens de medewerker
nog krijg ik deze melding.
Het door u ingevoerde Apple product serienummer is geen onderdeel van dit programma.
Luister nu naar het 5 liedje telefonisch.![]()
Conclusie : Niet alle modellen schijnen terug geroepen te worden.
Dus zwart of wit van voren met een spiegelende achterkant?

If so...dan valt ie er toch onder......ze beschrijven het zelf zo bij Apple op de site.
yup heb precies de zelfde als op het plaatje 2gb zwart.toxict schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 12:40:
[...]
Ziet jouw iPod Nano er zo uit?
Dus zwart of wit van voren met een spiegelende achterkant?
[afbeelding]
If so...dan valt ie er toch onder......ze beschrijven het zelf zo bij Apple op de site.
Maar volgens Apple komt mijn serienummer niet voor in hun database dus kom ik daarom niet in aanmerking.
Er is een stukje terug ook een verhaal te lezen van iemand waarvan z'n iPod niet voorkwam in hun database.ken-dj schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 12:58:
[...]
yup heb precies de zelfde als op het plaatje 2gb zwart.
Maar volgens Apple komt mijn serienummer niet voor in hun database dus kom ik daarom niet in aanmerking.
Uiteindelijk is het hem wel gelukt het serienummer op te laten voeren en deze dus omgeruild te krijgen.
Maak Apple maar gek hoor.....maak detailed foto's van de voorkant en achterkant, waarbij het serienummer duidelijk te lezen is.
Desnoods even aanzetten en in het menu het serienummer tevoorschijn halen en daar een foto van maken.
Via iTunes je iPod aan je account koppelen.
Bij Apple kunnen ze dan ook zien dat DIE iPod aan jouw account gekoppeld is.
En als je nog de bon ergens hebt...dan hangen ze helemaal....
Kopietje maken daarvan of scan....deze naar hun sturen i.c.m. al je bovenstaande bewijsmateriaal en als ze je dan nog niet willen helpen....
Wie weet als je een Applestore binnen loopt....misschien dat zo'n Genius je kan helpen.....
Dan moeten ze eerst een "Quickening" doen. En je moet meedoen aan de Taron Ra voordat ze iets voor je kunnen betekenen.toxict schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 13:01:
Wie weet als je een Applestore binnen loopt....misschien dat zo'n Genius je kan helpen.....
Uiteraard nu even serieus. Wellicht is bovenstaande wel degelijk een optie.
Wou ook terug lezen misschien had iemand dergelijke problemen,toxict schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 13:01:
[...]
Er is een stukje terug ook een verhaal te lezen van iemand waarvan z'n iPod niet voorkwam in hun database.
Uiteindelijk is het hem wel gelukt het serienummer op te laten voeren en deze dus omgeruild te krijgen.
Maak Apple maar gek hoor.....maak detailed foto's van de voorkant en achterkant, waarbij het serienummer duidelijk te lezen is.
Desnoods even aanzetten en in het menu het serienummer tevoorschijn halen en daar een foto van maken.
Kopietje maken daarvan of scan....deze naar hun sturen i.c.m. al je bovenstaande bewijsmateriaal en als ze je dan nog niet willen helpen....
maar vond 34 pagina's erg veel.
Heb al het bovenstaande al geprobeerd en ook meerdere malen aan de telefoon gehangen

heb geen bon was een kado.
zal morgen idd ff langs een store rijden je weet maar nooit.
(bewaar em anders wel wie weet wordt het antiek).
Alleen als de accu dan nog goed is en niet geexplodeerd.Waffle schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 14:42:
Hij wordt vast veel geld waard als laatste Nederlandse iPod nano 1ste generatie
Bon of niet.....je hebt fysiek een apparaat in je handen die aan de beschrijvingen voldoet van een iPod Nano 1G en die volgens de site van Apple in aanmerking zou moeten komen.ken-dj schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 14:04:
[...]
Wou ook terug lezen misschien had iemand dergelijke problemen,
maar vond 34 pagina's erg veel.
Heb al het bovenstaande al geprobeerd en ook meerdere malen aan de telefoon gehangen![]()
heb geen bon was een kado.
zal morgen idd ff langs een store rijden je weet maar nooit.
(bewaar em anders wel wie weet wordt het antiek).
Dit is toch een uitdaging man....net zolang zeuren, totdat je je doel hebt bereikt.
Hier heb je het stukje waar ik het over had....ergens rond 6 januari gepost....
Jumpman schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 19:05:
En weer verder...
18-11-2011 Het serienummer is niet bekend bij Apple, terwijl ik eerste eigenaar ben met de bon;
28-11-2011 Na drie telefoongesprekken het serienummer eindelijk geactiveerd;
28-11-2011 iPod nano 4GB aangemeld;
07-12-2011 Lege verpakking verzonden;
05-01-2012 Apple gebeld het duurt toch wel lang;
06-01-2012 Nieuw Casenummer van Apple gekregen;
06-01-2012 Briefje van UPS in de bus, dat ze iets hebben proberen op te halen (zonder doosje/enveloppe te hebben gehad).
Maandag komen ze weer, maar er zal waarschijnlijk niemand thuis zijn.
Zojuist is de man in het bruine pak langs geweest en die vroeg of ik een boekje met verzendinstructies had, maar die heb ik er niet bij gekregen. Hier zou een papiertje bij zitten dat als bewijs van afgifte kon fungeren.
Gelukkig maakte het niet uit en heeft hij nu tracking nummer, naam chauffeur en datum op een ander papiertje gezet!
Het echte wachten is begonnen!
Gelukkig maakte het niet uit en heeft hij nu tracking nummer, naam chauffeur en datum op een ander papiertje gezet!
Het echte wachten is begonnen!
De telefonische medewerker heeft destijds wel aangegeven dat ik dit misschien moest gaan doen (foto's apparaar, bon, etc.), uiteindelijk heb ik dit niet hoeven doen (alleen serienummer voorlezen van de achterkant, en uit het menu van het apparaat zelf, toen was het goed).toxict schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 13:01:
[...]
Er is een stukje terug ook een verhaal te lezen van iemand waarvan z'n iPod niet voorkwam in hun database.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Nadat ik mijn Nano binnen heb gehad heb ik bij DealExtreme een "LunaTik" besteld voor weinig. ;-)
Vandaag binnen gekregen en ziet er perfect uit!
Vandaag binnen gekregen en ziet er perfect uit!
12 Januari heeft apple die van mij opgestuurd maar nooit wat ontvangen.
Nadat ik apple heb gebeld zeggen ze dat iedereen dat mailtje heeft gehad en dat het nog 3 tot 4 weken kan duren...
Zijn er meer mensen die hier last van hebben?
Vandaag gelukkig ontvangen, winkel waar ik boven woon was vergeten te melden dat er een pakketje voor mij was.
Maar dan nog asociaal van apple dat ze niet eens even in hun systeem kijken (terwijl ik wel mijn reperatie nummer moest doorgeven) en vervolgens gewoon maar een smoes verzinnen.
Nadat ik apple heb gebeld zeggen ze dat iedereen dat mailtje heeft gehad en dat het nog 3 tot 4 weken kan duren...
Zijn er meer mensen die hier last van hebben?
Vandaag gelukkig ontvangen, winkel waar ik boven woon was vergeten te melden dat er een pakketje voor mij was.
Maar dan nog asociaal van apple dat ze niet eens even in hun systeem kijken (terwijl ik wel mijn reperatie nummer moest doorgeven) en vervolgens gewoon maar een smoes verzinnen.
[ Voor 39% gewijzigd door 8bt op 20-01-2012 20:30 ]
Wat wel apart is toen (lange tijd geleden) ik op tweakers keek dat Apple de first gen iPod Nano ging vervangen voor een nieuwe. dacht ik mooi heb ik straks weer een goede voor het fitnessen
maar toen ik die zelfde dag even wou kijken of ik mn iPod kon aanmelden kreeg ik telkens een melding uw apparaat komt niet in aanmerking voor deze in ruil actie. wat ik heel raar vond maar ik legde me er bij neer. jammer dan.
Nu kom ik in eens toevallig deze topic tegen. wel wat weken maanden later. maar toch, ik dacht vanavond goh laat ik het weer een keer proberen. en wat schetst mijn verbazing ik moest in loggen bij apple support en ik kon hem gewoon laten vervangen. heel raar allemaal waarschijnlijk hadden ze nog niet alle serienummers in hun inruil programma staan. mja altijd mooi mee genomen
Nu kom ik in eens toevallig deze topic tegen. wel wat weken maanden later. maar toch, ik dacht vanavond goh laat ik het weer een keer proberen. en wat schetst mijn verbazing ik moest in loggen bij apple support en ik kon hem gewoon laten vervangen. heel raar allemaal waarschijnlijk hadden ze nog niet alle serienummers in hun inruil programma staan. mja altijd mooi mee genomen
En weer verder...
18-11-2011 Het serienummer is niet bekend bij Apple, terwijl ik eerste eigenaar ben met de bon;
06-01-2012 Briefje van UPS in de bus (zonder doosje/enveloppe te hebben gehad);
09-01-2012 Briefje van UPS in de bus;
10-01-2012 Opgehaald;
21-01-2012 E-mail dat een vervangende iPod nano is opgestuurd op 20-01-2012.
10-01-2012 Opgehaald;
17 Januari dus verzonden vanaf apple.Lieuwe15 schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 11:42:
Service Requested:
November 18, 2011
6-1-2012 opgehaald
Step 1 Request
Step 2 Service
Step 3 Return
Super snelle service dus van Apple.
De enveloppe was in 1,5 week na verzenden al binnen ofzo, maar steeds niet opgestuurd.
Dus, niet zo snelle service van mij, maargoed.
Afgelopen vrijdag 20 Januari in huis
Prachtig mooi dingetje
Ben ik even blij dat ik dat ouwe ding nog ergens in de kast had liggen... Rockbox eraf gehaald en geformatteerd 
Mijn status:
January 5, 2012: Service Requested
January 13, 2012: Empty box shipped
Maar heb tot op heden nog niets ontvangen... moet ik nu al aan de bel trekken of klopt het dat empty boxes er zo lang over doen om aan te komen?
Mijn status:
Maar heb tot op heden nog niets ontvangen... moet ik nu al aan de bel trekken of klopt het dat empty boxes er zo lang over doen om aan te komen?
Als je de moeite hebt genomen om de pagina's voor deze te lezen, dan zou je meerdere keren een antwoord zien op je vraag.ebia schreef op maandag 23 januari 2012 @ 18:39:
Ben ik even blij dat ik dat ouwe ding nog ergens in de kast had liggen... Rockbox eraf gehaald en geformatteerd
Mijn status:
En ook hoe je snel iemand aan de deur kunt krijgen om 'm op te halen.
6-1-2012: Empty box shipped, vandaag een UPS envelop ontvangen, morgen wordt deze opgehaalt.ebia schreef op maandag 23 januari 2012 @ 18:39:
Mijn status:
Als je het over de duivel hebt. Ik kijk net in de brievenbus en zojuist een pakket ontvangen.
Meteen ingepland dat ze hem morgen komen halen.
Meteen ingepland dat ze hem morgen komen halen.
Ik was een beetje laat met het zien van deze actie...
5 januari heb ik mijn ipod aangemeld.
13 januari was de lege verpakking verzonden
23 januari (gisteren) heb ik de verpakking ontvangen
Vanmorgen even de boel in orde gemaakt en aangemeld bij UPS. Deze middag word het pakketje nog opgehaald, dus ben benieuwd hoe lang het duurt tot ik weer reactie heb
Vanmorgen even de boel in orde gemaakt en aangemeld bij UPS. Deze middag word het pakketje nog opgehaald, dus ben benieuwd hoe lang het duurt tot ik weer reactie heb
Step 1 Request
Service Requested:
January 11, 2012
January 18, 2012: Product received
Shipped via UPS with tracking number
Step 2 Service
January 18, 2012: Issue identified
Step 3 Return
January 18, 2012: Product replacement pending
Sta nu nog steeds op pending
Service Requested:
January 11, 2012
January 18, 2012: Product received
Shipped via UPS with tracking number
Step 2 Service
January 18, 2012: Issue identified
Step 3 Return
January 18, 2012: Product replacement pending
Sta nu nog steeds op pending
[ Voor 5% gewijzigd door Mektheb op 24-01-2012 16:16 ]
Net een nano 6 binnengekregen, leuk voor zo'n ding dat toch maar ergens in een la lag
Toch wel lachen om te zien dat mensen heel MP hebben afgezocht naar die v1 dingen, je vindt er zowat geen meer...
Heb mijn Nano v6 aan mijn vriendin gegeven, die gebruikte zelf nog een v1 maar kon hem niet missen (plus er is in Tsjechië geen optie om hem via internet aan te melden). Heb nu haar v1 aangemeld, ben benieuwd of die gewoon ingeruild gaat worden.
Heb mijn Nano v6 aan mijn vriendin gegeven, die gebruikte zelf nog een v1 maar kon hem niet missen (plus er is in Tsjechië geen optie om hem via internet aan te melden). Heb nu haar v1 aangemeld, ben benieuwd of die gewoon ingeruild gaat worden.
i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60
Ik heb woensdag 18-01-2012 een mailtje gehad van Apple dat er een vervangend product naar me is verzonden.
In dat mailtje staat een track en trace code die na 24 uur werkend zou moeten zijn alleen deze werkt niet.. op de site van selektvracht zegt de site dat ik naar Wehkamp moet?
Wat zou ik kunnen doen om te zien waar mijn iPod momenteel is?
Contact opnemen met Apple of iets dergelijks?
Alvast bedankt
In dat mailtje staat een track en trace code die na 24 uur werkend zou moeten zijn alleen deze werkt niet.. op de site van selektvracht zegt de site dat ik naar Wehkamp moet?
Alvast bedankt
Wachten tot je deurbel gaat.PatrickDRD schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 10:39:
Ik heb woensdag 18-01-2012 een mailtje gehad van Apple dat er een vervangend product naar me is verzonden.
Alvast bedankt
UPS heeft vandaag mijn iPod opgehaald, the waiting game begins
Mijn lege verpakking is pas de 20ste verstuurd, dus mijn ongeduld is beetje onterecht.RonnieB82 schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 14:36:
Ik was een beetje laat met het zien van deze actie...
10 januari 2012: Lege verpakking verzonden
tot op heden nog geen pakket binnengekregen.
Vandaag gebeld, nieuwe case aangemaakt en ze hoopte dat ik maandag wel een pakket binnen zou krijgen.
Vandaag gebeld, nieuwe case aangemaakt en ze hoopte dat ik maandag wel een pakket binnen zou krijgen.
Check mn uitverkoop: http://tweakers.net/aanbod/list_ads/user/176261
Finished!
10-01-2012 Opgehaald;
26-01-2012 iPod nano 8GB 6de generatie binnen.
10-01-2012 Opgehaald;
26-01-2012 iPod nano 8GB 6de generatie binnen.
Sinds de eerste week van Januari heb ik mijn nano'tje mogen ontvangen.
Erg blij mee en nu al weer bijna 3 weken stof te happen.
Toch coulant van Apple gezien het scherm niet meer werkte.
Suspect: Id like to see a warrant?
Vic Mackey: Id like to see Anna Kournikova naked on a waterbed.
Verwijderd
mijne was 6 januari verstuurd en pas afgelopen dinsdag gekregen... duurt even... maar als je goed door het topic had gelezen had je wel kunnen zien dat het bij iedereen een eeuwigheid duurt......Excellence1 schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 14:58:
10 januari 2012: Lege verpakking verzonden
ja dat is waar. ach ja, dan maar wachtenVerwijderd schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 23:10:
[...]
mijne was 6 januari verstuurd en pas afgelopen dinsdag gekregen... duurt even... maar als je goed door het topic had gelezen had je wel kunnen zien dat het bij iedereen een eeuwigheid duurt......
Ik wacht ondertussen al bijna drie weken op mijn vervangend product. Op 10 januari de beruchte mail ontvangen met de zin "Uw serviceaanvraag is afgerond en uw IPOD NANO is verzonden op 2012-01-10". Straks toch maar even bellen, want als ik het goed heb gelezen zijn er mensen die deze mail NA mij hebben ontvangen, maar NU al wel kunnen spelen met hun nieuwe ipod....
Net de bruine UPS man gekomen, en nu is het echt wachten totdat mn nieuwe speeltje binnenkomt!!Excellence1 schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 11:16:
[...]
ja dat is waar. ach ja, dan maar wachten
Verwijderd
Ingestuurd op 12 november, email op 4 januari dat íe terug zou komen. Niet dus.
Apple gebeld, krijg direct een nieuwe toegestuurd, mocht zelfs een kleur kiezen. Donker grijs dus.
Apple gebeld, krijg direct een nieuwe toegestuurd, mocht zelfs een kleur kiezen. Donker grijs dus.
Sinds 22 december op envelop gewacht. Niks ontvangen. Dinsdag ff gemailed, nieuwe call aangemaakt en vandaag envelop in de bus. Maandag ff naar UPS brengen en kloar
Haters everywhere but I don’t really care
Verwijderd
Nou,
woensdag was mijn podje aangekomen bij apple. vandaag even gekeken naar de status. Hij is vandaag al langs step2: issue identified en staat nu op step 3: product replacement pending. Ben benieuwd hoe lang dat gaat duren!
woensdag was mijn podje aangekomen bij apple. vandaag even gekeken naar de status. Hij is vandaag al langs step2: issue identified en staat nu op step 3: product replacement pending. Ben benieuwd hoe lang dat gaat duren!
Verkopen dan?HaveHam schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 16:51:
Sinds de eerste week van Januari heb ik mijn nano'tje mogen ontvangen.
Kan je nog makkelijk 80,- voor vangen.
Zo staat hij bij mij al 2 weken nu.Verwijderd schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 20:08:
Nou,
Verwijderd
weet iemand hoe je het verzoek voor die verzend verpakking opnieuw kan doen, heb dat al 28 november gedaan maar nooit gebeld dus dat is een beetje verlopen zegmaar xD maar nu wil ik dus nieuwe verzendverpakking om hem alsnog te kunnen verzenden maar kan nergens vinden hoe je dat opnieuw aanvraagt.
Apple ff bellen en zeggen dat je die envelop niet ontvangen hebt? Dan sturen ze een nieuwe op.
Als je Apple belt, dan staat de volgende werkdag een meneer van UPS voor je deur om je iPod Nano op te halenVerwijderd schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 20:47:
weet iemand hoe je het verzoek voor die verzend verpakking opnieuw kan doen, heb dat al 28 november gedaan maar nooit gebeld dus dat is een beetje verlopen zegmaar xD maar nu wil ik dus nieuwe verzendverpakking om hem alsnog te kunnen verzenden maar kan nergens vinden hoe je dat opnieuw aanvraagt.
Is dat pakje dat je terugstuurt naar Apple nog te tracken?
Heb m vanochtend bij een UPS kantoor afgegeven, maar zie 'm nog niet online terug
Heb m vanochtend bij een UPS kantoor afgegeven, maar zie 'm nog niet online terug
Vandaag na 26 dagen na verzending maar eens het telefoontje eraan gewaagd. Kreeg eerst een Nederlander die me kort maar krachtig holp. Die verbond me door met iemand in -aan het accent te horen- Frankrijk. Die heeft me zo goed en zo kwaad als het kon in het Engels aan een nieuwe verzending geholpen. Hij heeft een order aangemaakt, heb nu dus ook weer 1 jaar garantie enzo.
Al met al een mooie gang van zaken, eerst een 6 jaar oude iPod inruilen, vervolgens binnen 3 minuten telefonisch geholpen. Natuurlijk zijn die 26 dagen wachten een beetje jammer, maar echt klagen.. neuh
Al met al een mooie gang van zaken, eerst een 6 jaar oude iPod inruilen, vervolgens binnen 3 minuten telefonisch geholpen. Natuurlijk zijn die 26 dagen wachten een beetje jammer, maar echt klagen.. neuh
Ik had precies hetzelfde. Na 2 weken ook geen status-updates via Apple.matthijst schreef op maandag 30 januari 2012 @ 20:46:
Is dat pakje dat je terugstuurt naar Apple nog te tracken?
Probleem was dat UPS aan de deur kwam in een wit busje met 2 niet Nederlands sprekende mannen.
Had er weinig vertrouwen in, maar na 2 weken wachten toch gebeld en bleek dat de iPod inderdaad in het systeem stond. Vandaag (raar, staat 24 januari), bijna 4 weken later, eindelijk een statusupdate:
Stap 1 Verzoek
24 januari 2012: Product ontvangen
Verzonden met UPS en heeft het trackingnummer 1******************
Stap 2 Service
24 januari 2012: Probleem geïdentificeerd
Stap 3 Retournering
24 januari 2012: In afwachting van productvervanging
Signature
Geweldige service van Apple.
Mijn zus had haar oude nano ingestuurd, ik ook. Die van haar binnen 3 weken terug, kreeg een revised-nano terug, een zilveren.
Ik ontving maar niets, Apple gebeld. Even afwachten was het advies. Vorige week vrijdag Apple weer gebeld. Werd doorverbonden naar een vriendelijke dame van Customer Relations in UK. En toen...
Ik mocht een kleur kiezen, koos voor donkergrijs. Maandag lag 'ie op de mat: een splinternieuwe, met headset en datakabel. Gewoon in verkoopverpakking, dus geen gereviseerde!
Dikke vette pluim voor Apple!
Mijn zus had haar oude nano ingestuurd, ik ook. Die van haar binnen 3 weken terug, kreeg een revised-nano terug, een zilveren.
Ik ontving maar niets, Apple gebeld. Even afwachten was het advies. Vorige week vrijdag Apple weer gebeld. Werd doorverbonden naar een vriendelijke dame van Customer Relations in UK. En toen...
Ik mocht een kleur kiezen, koos voor donkergrijs. Maandag lag 'ie op de mat: een splinternieuwe, met headset en datakabel. Gewoon in verkoopverpakking, dus geen gereviseerde!
Dikke vette pluim voor Apple!
Kia EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2
Haha, same here, maar ik kreeg een leuke meid uit Engeland. Een Nederlandse.omgwtfbbq schreef op maandag 30 januari 2012 @ 22:29:
Vandaag na 26 dagen na verzending maar eens het telefoontje eraan gewaagd. Kreeg eerst een Nederlander die me kort maar krachtig holp. Die verbond me door met iemand in -aan het accent te horen- Frankrijk. Die heeft me zo goed en zo kwaad als het kon in het Engels aan een nieuwe verzending geholpen. Hij heeft een order aangemaakt, heb nu dus ook weer 1 jaar garantie enzo.
Kia EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2
February 1, 2012: Product replacement pending
Blij !!
Blij !!
Staat er bij sinds 24 januari 2012...
Enig idee hoe lang het een beetje gemiddeld duurt totdat de postbode komt??
Bij mij ook sinds de 18e, geen nieuws verder. Ik heb ook geen mail gehad of iets dergelijks.
Bij mij sinds de 21e, met een beetje nalezen lijkt het zo ongeveer 3 tot maximaal 6 weken te duren vanaf die melding.Tha BasZ schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 12:53:
Staat er bij sinds 24 januari 2012...
Mijn ticket staat inmiddels op step 3 
Dat gaat waarschijnlijk een nieuwe horloge worden, thanks Apple
Dat gaat waarschijnlijk een nieuwe horloge worden, thanks Apple
Verwijderd
Ik snap alleen niet zo goed waarom ze het gewoon niet meteen 'goed' doen. Gewoon minimaal even netjes een setje oordopjes erbij om mee te beginnen.
En dat zou nodig zijn omdat...?Verwijderd schreef op maandag 06 februari 2012 @ 10:24:
Ik snap alleen niet zo goed waarom ze het gewoon niet meteen 'goed' doen. Gewoon minimaal even netjes een setje oordopjes erbij om mee te beginnen.
Zoef
Bij mij de ipod op 30-12 ontvangen door Apple
Status: Replacement pending
Lijkt erop dat het wat langer duurt nu, dus nog maar even wachten
Status: Replacement pending
Lijkt erop dat het wat langer duurt nu, dus nog maar even wachten
Iemand enig idee hoe lang het duurt voordat je een status update krijgt?
De mijne heeft bij UPS status:
Afgeleverd op:
Dinsdag, 31/01/2012 op 11:00
Getekend door: VD BOOGAARD
Maar m'n status bij Apple is nog niet gewijzigd (week later ondertussen)?
De mijne heeft bij UPS status:
Afgeleverd op:
Dinsdag, 31/01/2012 op 11:00
Getekend door: VD BOOGAARD
Maar m'n status bij Apple is nog niet gewijzigd (week later ondertussen)?
Verwijderd
Ik vind het top dat ze deze inruil actie uitvoeren maar het komt voor een merk als Apple die graag het beste product wil aanbieden op de best mogelijke manier toch over als een gemiste kans. Dit is niet de manier waarop Apple normaal haar producten aan de man brengt.Zpottr schreef op maandag 06 februari 2012 @ 12:08:
En dat zou nodig zijn omdat...?
Dan had ik het gewoon goed gedaan, een retail versie versturen, met netjes een doosje, en accessoires.
Verwijderd
Heb je je eerdere oordopjes en usb kabel ingeleverd?Verwijderd schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 17:20:
[...]
Ik vind het top dat ze deze inruil actie uitvoeren maar het komt voor een merk als Apple die graag het beste product wil aanbieden op de best mogelijke manier toch over als een gemiste kans. Dit is niet de manier waarop Apple normaal haar producten aan de man brengt.
Dan had ik het gewoon goed gedaan, een retail versie versturen, met netjes een doosje, en accessoires.
F*********************************CCCCCKKKKKK!!!!!!
ik ben mijn nieuwe nano in de sneeuw kwijtgeraakt!!!!!!!!!
net in mijn zak gestopt, ik ga rennen(stukkie van 50m ofzo) wil m'n iPod uit m'n zak halen, *WEG*
net in mijn zak gestopt, ik ga rennen(stukkie van 50m ofzo) wil m'n iPod uit m'n zak halen, *WEG*
Na het weekend gaat het weer dooien. Vind je 'm vast terug....hardwarejunk schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 22:29:
F*********************************CCCCCKKKKKK!!!!!!
Nee...klote man.....hoop dat je 'm vind...