Er zit misschien nog wel een addertje onder het gras, want in de voorwaarden staat het volgende:
"Uitsluiting van service en inspectiekosten. Voor zover als is toegestaan door de wetgeving, kan Apple u de inspectie- en verzendkosten in rekening brengen zoals vermeld in het gedeelte "Voorwaarden per land" verderop ("inspectiekosten") als na inspectie door Apple blijkt dat (i) uw product niet hoeft te worden gerepareerd,
(...)
of dat de schade het gevolg is van een ongeval, onoordeelkundig gebruik, blootstelling aan vocht, onderdompeling, onachtzaamheid, onjuist gebruik (inclusief onjuiste installatie, reparatie of onderhoudswerkzaamheden die niet door Apple of een door Apple erkende serviceaanbieder zijn uitgevoerd), ongeoorloofde aanpassingen, extreme omgevingsfactoren (inclusief extreme temperaturen en vochtigheidsgraad), extreme fysieke of elektrische belasting of storing, stroomstoring of spanningsschommelingen, blikseminslag, statische elektriciteit, brand, natuurrampen of andere externe oorzaken ("uitsluiting van service"). In dit geval retourneert Apple het product aan u zonder service uit te voeren en worden de inspectiekosten mogelijk aan u in rekening gebracht."
Voor het hele verhaal: Zie
http://www.apple.com/lega...h_AGOS_Service_Terms.html paragraaf 1.7
en
"6.1.3. Krachtens paragraaf 1.7 is het Apple toegestaan maximaal €100 (£100 in Ierland en het Verenigd Koninkrijk) of het equivalent daarvan in de lokale valuta aan inspectiekosten in rekening te brengen in landen waarin deze AGOS-voorwaarden van toepassing zijn."
Ze zouden 'm dus ongerepareerd terug kunnen sturen en 100 euro in rekening brengen...
Ik kan met niet voorstellen dat ze dit in stelling brengen. Want in dat geval wil ik dus mijn eigen ipod weer terug (met gedeeltelijk zwart scherm), maar wel met nieuwe batterij.