Is bij mij hetzelfde, van 13 januari zou de lege verpakking al verzonden zijn, heb tot op heden nog niets ontvangen....sandertju schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 14:00:
Bij mij ongeveer het zelfde..
[...]
Gewoon afwachten? Of zal ik er is een keer een telefoontje aan wagen?
Lege verpakking moet binnen 10 werkdagen binnen zijn vertelde die Apple man bij klantenservice. Had er namelijk 2 aangevraagd voor 2 iPods. De ene kwam op dag 9 en de ander kwam maar niet, bellen, nieuwe case aangemaakt en was op dag 8 binnen.
Ik heb ook een mailtje gehad dat de mijne verstuurd is op 7-3-2012, nadat deze sinds 26-1-2012 op pending stond.
Er zit een trackingsnummer bij maar nergens kan ik vinden waar ik de tracking kan volgen, weet iemand met welke firma de ipod wordt verstuurd?
Er zit een trackingsnummer bij maar nergens kan ik vinden waar ik de tracking kan volgen, weet iemand met welke firma de ipod wordt verstuurd?
Ik kan dat ook niet vinden. Maar er staat ook bij:Dyna20 schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 11:42:
Ik heb ook een mailtje gehad dat de mijne verstuurd is op 7-3-2012, nadat deze sinds 26-1-2012 op pending stond.
"Specifieke traceer informatie is mogelijk niet beschikbaar voor deze zending."
Dus ik denk dat het gewoon een "Apple-tracking nummer" is.
Nou dan is het gewoon afwachten.
Iedergeval bedankt.
Iedergeval bedankt.
Heb inderdaad ook nog ff gekeken en heb bij alle grote vervoerders mijn nummer gebruikt...
Allemaal niks...
Denk inderdaad dat het een Apple-ish nummer is...
Allemaal niks...
Denk inderdaad dat het een Apple-ish nummer is...
31 jan: Product pending
9 maart: Product shipped
Hopelijk ontvang ik hem vandaag of maandag!!
Check mn uitverkoop: http://tweakers.net/aanbod/list_ads/user/176261
Hier hetzelfdeExcellence1 schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 11:56:
"Geachte heer Wootism,
Uw serviceaanvraag is afgerond en uw IPOD NANO is verzonden op 2012-03-09. De levering vindt plaats binnen vijf werkdagen."
Matthijs, zou jij mij het e-mailadres waar je contact mee hebt gekregen kunnen DM'en? Ik heb een vergelijkbare situatie maar ik word telefonisch niet geholpen omdat ik geen Apple Care plan heb (al twee keer geprobeerd) en ook een e-mailadres waarmee ik kan corresponderen hierover kan ik nergens vinden...matthijst schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 11:40:
Yep, geblokkeerd nummer inderdaad.
IK had een paar keer heen en weer gemailed met ze.
Spannend, mijn iPod staat sinds 01 feb op Product pending !Excellence1 schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 11:56:
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ik heb ook een 1ste generatie Ipod en wil hem omruilen/vervangen. Echter, er is redelijk wat inconsequentie wat je krijgt en hoe het moet. Dus een paar vraagjes. 
Allereerst, wat krijg je nou terug, ik lees de volgende opties:
- je eigen Ipod nano (1ste gen) met nieuwe batterij
- een compleet nieuwe Ipod nano 1ste generatie
- nieuwe Ipod nano 6e generatie?
Dan zie ik hier iedereen over de opstuur procedure via de website? Echter in de AMAC (Apple) store in Deventer zeiden ze dat je je Ipod nano ook in een officiële Apple store direct kan omruilen. In Deventer is het geen officiële Apple store dus zij mochten dit niet doen. Als het in een officiële Apple store kan dan lijkt mij dit makkelijker/sneller.
Alvast bedankt.
Dan zie ik hier iedereen over de opstuur procedure via de website? Echter in de AMAC (Apple) store in Deventer zeiden ze dat je je Ipod nano ook in een officiële Apple store direct kan omruilen. In Deventer is het geen officiële Apple store dus zij mochten dit niet doen. Als het in een officiële Apple store kan dan lijkt mij dit makkelijker/sneller.
Alvast bedankt.
PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman
Anders reis je ff af naar Amsterdam, waar de enige officiële Apple store van Nederland staat.Dreanor schreef op zondag 11 maart 2012 @ 00:25:
Ik heb ook een 1ste generatie Ipod en wil hem omruilen/vervangen. Echter, er is redelijk wat inconsequentie wat je krijgt en hoe het moet. Dus een paar vraagjes.
Alvast bedankt.
UPDATE, hij is binnen!
In zn geheel maakt het dus:
Service Requested: November 12, 2011
Product received: January 24, 2012 (ja een beetje lui met terugsturen van de envelop)
Issue identified: January 24, 2012
Replacement Product Shipped: March 2, 2012
Product @ home: 10 Maart 2012.
Verzonden met SelectVracht trouwens, dus gepensioneerden die rijden met hun eigen auto's
Beter. Ik hoop hem ook snel te krijgen dan. Het is ook de nieuwe iPod Nano gen 6? Zoja, welke kleur?Tha BasZ schreef op maandag 12 maart 2012 @ 09:56:
[...]
UPDATE, hij is binnen!![]()
In zn geheel maakt het dus:
Service Requested: November 12, 2011
Product received: January 24, 2012 (ja een beetje lui met terugsturen van de envelop)
Issue identified: January 24, 2012
Replacement Product Shipped: March 2, 2012
Product @ home: 10 Maart 2012.
Verzonden met SelectVracht trouwens, dus gepensioneerden die rijden met hun eigen auto's![]()
17 december 2011: Lege verpakking verzonden.
Vanavond ook maar eens bellen want dit duurt al iets te lang.
Vanavond ook maar eens bellen want dit duurt al iets te lang.
Yupe het is gewoon de allernieuwste iPod Nano (6th gen) 8GB in het zilver.Dyna20 schreef op maandag 12 maart 2012 @ 10:19:
[...]
Beter. Ik hoop hem ook snel te krijgen dan. Het is ook de nieuwe iPod Nano gen 6? Zoja, welke kleur?
Gewoon volgens mij de standaardversie.
Ook niet in officieel Apple-doosje zoals in de winkel, maar in een ander (wel goed beschermd) doosje.
Je krijgt er voor de rest ook niks bij qua headphones of zo... maar ja die hoefde je natuurlijk ook niet in te leveren.
Voor de rest dus gewoon ->
De mijne zou op 7 maart verzonden zijn, maar altijd nog niet binnen. Het nummer traceren op de Selektvracht site heeft geen nut, dan krijg ik een melding over het traceren van een Wehkamp bestelling ofzoiets.
In mijn mail overigens ook een nieuw serieunummer gemeld, na wat opzoeken blijkt het ook te gaan om een 8GB 6th gen Nano in het zilver. Op één van deze serienummer websites staat wel dat een refurbished item betreft, ook niet zo gek daar ze niet in de originele retailverpakking worden verkocht.
Aja... een gegeven paard....
In mijn mail overigens ook een nieuw serieunummer gemeld, na wat opzoeken blijkt het ook te gaan om een 8GB 6th gen Nano in het zilver. Op één van deze serienummer websites staat wel dat een refurbished item betreft, ook niet zo gek daar ze niet in de originele retailverpakking worden verkocht.
Anoniem: 450595
Goeieavond, ik wil ook mijn ipod inruilen en heb denk ik 2 maanden geleden die lege verpakking van UPC gekregen. Wegens omstandigheden ben ik er niet toe gekomen en nu heb ik dit wel. Ik wil graag van iemand horen wat ik nu moet doen om als nog mijn ipod in te kunnen ruilen.
Ik neem aan dat ik opnieuw die lege verpakking aan moet vragen. Hoe doe ik dat? En mijn volgende vraag is hoe laat ik deze ophalen?
Ik heb te veel verschillende dingen gelezen in dit thread dus als iemand me zou kunnen helpen zou ik dat waarderen.
Ik neem aan dat ik opnieuw die lege verpakking aan moet vragen. Hoe doe ik dat? En mijn volgende vraag is hoe laat ik deze ophalen?
Ik heb te veel verschillende dingen gelezen in dit thread dus als iemand me zou kunnen helpen zou ik dat waarderen.
2 maanden..
Dan is die pick-up order al verlopen.
Bel Apple op: 0800-0200 570 optie 2 en dan optie Ipod.
Je krijgt een nederlander aan de lijn en bij hem/haar moet je je ipod aanmelden.
De rest wijst zich vanzelf.
Dan is die pick-up order al verlopen.
Bel Apple op: 0800-0200 570 optie 2 en dan optie Ipod.
Je krijgt een nederlander aan de lijn en bij hem/haar moet je je ipod aanmelden.
De rest wijst zich vanzelf.
Denk dat je nog heel even moet wachten...ebia schreef op maandag 12 maart 2012 @ 21:54:
De mijne zou op 7 maart verzonden zijn, maar altijd nog niet binnen. Het nummer traceren op de Selektvracht site heeft geen nut, dan krijg ik een melding over het traceren van een Wehkamp bestelling ofzoiets.
Van mijn iPod uitgaand zoe je donderdag of zo post moeten krijgen...
Inderdaad gewoon even opnieuw opbellen!Anoniem: 450595 schreef op maandag 12 maart 2012 @ 22:55:
Goeieavond, ik wil ook mijn ipod inruilen en heb denk ik 2 maanden geleden die lege verpakking van UPC gekregen. Wegens omstandigheden ben ik er niet toe gekomen en nu heb ik dit wel. Ik wil graag van iemand horen wat ik nu moet doen om als nog mijn ipod in te kunnen ruilen.
[ Voor 31% gewijzigd door Tha BasZ op 13-03-2012 09:36 ]
Begrijp hieruit dat er dus verschillen zijn? Sommige mensen krijgen een complete (gesealde) nieuwe ipod met headphones etc en anderen een 'kale' refurbished zonder toebehoren?Tha BasZ schreef op maandag 12 maart 2012 @ 10:32:
[...]
Yupe het is gewoon de allernieuwste iPod Nano (6th gen) 8GB in het zilver.
Gewoon volgens mij de standaardversie.
Ook niet in officieel Apple-doosje zoals in de winkel, maar in een ander (wel goed beschermd) doosje.
Je krijgt er voor de rest ook niks bij qua headphones of zo... maar ja die hoefde je natuurlijk ook niet in te leveren.
Voor de rest dus gewoon ->
Nee hoor, volgens mij zijn alle retourneerde iPods gewoon "kale" iPods geweest. Dus puur de iPod nano 6G en verder niks er bij.
Heb in dit topic al gelezen van nieuwe, geseald en met toebehoren. En verder nog niet over refurbished exemplaren. Vandaar..bartbh schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 10:16:
Nee hoor, volgens mij zijn alle retourneerde iPods gewoon "kale" iPods geweest. Dus puur de iPod nano 6G en verder niks er bij.
Wat is de laatste shipping date van deze iPods?
Ik sta sinds 2 maart op Product Replacement Pending. Ik vraag me af of er anderen zijn van voor deze datum die ook nog wachten op de verzending
Is er al een idee over hoe lang je gemiddeld op Product Replacement Pending staat?
Ik sta sinds 2 maart op Product Replacement Pending. Ik vraag me af of er anderen zijn van voor deze datum die ook nog wachten op de verzending
4-6 weken. lees even de laatste pagina's even door.Willems schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 10:36:
Wat is de laatste shipping date van deze iPods?
Ik sta sinds 2 maart op Product Replacement Pending. Ik vraag me af of er anderen zijn van voor deze datum die ook nog wachten op de verzendingIs er al een idee over hoe lang je gemiddeld op Product Replacement Pending staat?
Ik kreeg gewoon een bruin doosje met noppenfolie met daarin een wel eens waar gesealde iPod Nano (nieuwe 6th).GEEN idee of die refurbished is of niet...
Had wel gewoon plakfolie op de voor- en achterkant...
Dat zegt natuurlijk ook totaal niks of die nieuw-nieuw is of nieuw-refurbished
Zat ook een papiertje bij over AppleCare e.d.
Maar voor de rest dus helemaal niks qua headphones/UBS-kabeltje/handleiding.
Die heb ik ook niet ingeleverd, dus had ook niks terugverwacht eigenlijk...
Maar dus niet een officieel doosje a la:

(maar dan zilver natuurlijk
)
Neem aan dat dat bij de mensen die hem al hebben ontvangen ook zo is??
Had wel gewoon plakfolie op de voor- en achterkant...
Dat zegt natuurlijk ook totaal niks of die nieuw-nieuw is of nieuw-refurbished
Zat ook een papiertje bij over AppleCare e.d.
Maar voor de rest dus helemaal niks qua headphones/UBS-kabeltje/handleiding.
Die heb ik ook niet ingeleverd, dus had ook niks terugverwacht eigenlijk...
Maar dus niet een officieel doosje a la:

(maar dan zilver natuurlijk
Neem aan dat dat bij de mensen die hem al hebben ontvangen ook zo is??
Ik heb inmiddels ook een mailtje van apple ontvangen.
Waar kan ik ook alweer het product ID invoeren om te zien welke iPod heeft verstuurd ?
Waar kan ik ook alweer het product ID invoeren om te zien welke iPod heeft verstuurd ?
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Je kreeg serieus een roze?
Das wel een aparte kleur...
Maar raar dus, blijkbaar gaan verschillende versies door elkaar heen...
Had om een roze gevraagd 
Meteen doorverkocht.
Meteen doorverkocht.
Heb hem vandaag ook binnen gehad, was 7 maart verstuurd.
Wat is dat ding klein zeg, eigenlijk niet echt handig. Maar gebruikte die oude alleen nog maar voor het sporten en deze ga ik daar ook voor gebruiken.
Maar al met al een goede aktie van onze apple vrienden.
Wat is dat ding klein zeg, eigenlijk niet echt handig. Maar gebruikte die oude alleen nog maar voor het sporten en deze ga ik daar ook voor gebruiken.
Maar al met al een goede aktie van onze apple vrienden.
Je kunt ook telefonisch je bestelling plaatsen via telefoonnummer 0800-0200570.Anoniem: 450595 schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 18:55:
[...]
Bellen naar? Het nummer dat er bij stond is niet meer in gebruik?
Doet het hier wel gewoon hoor...
Holadiejeej ook voor mij een 6de generatie, en nu maar afwachten wat voor een kleur het is.
| I've got permission to color outside the lines |
Anoniem: 428891
ik heb een nieuwe 6e gen gekregenDreanor schreef op zondag 11 maart 2012 @ 00:25:
Alvast bedankt.
Aleen wel vaag dat de ene een refurbished type heeft gekregen en de andere een nieuwe in verpakking en al.Die van mij zat gewoon in een bubbeltjes eveloppe in een dossje
Volgens mij hebben alleen mensen die gezeik hebben gehad een nieuwe gekregen?
Bij mij was de iPod die ik opgestuurd had volgens mij kwijt ofzo (status is nog steeds lege envelop verzonden).
Na bellen en mailen met Apple hebben ze me met UPS een nieuwe opgestuurd. Had ze zelf gemaild of ze me eventueel een roze konden opsturen (leek me makkelijker te verkopen tussen al die grijze op marktplaats) en dat kon schijnbaar.
Bij mij was de iPod die ik opgestuurd had volgens mij kwijt ofzo (status is nog steeds lege envelop verzonden).
Na bellen en mailen met Apple hebben ze me met UPS een nieuwe opgestuurd. Had ze zelf gemaild of ze me eventueel een roze konden opsturen (leek me makkelijker te verkopen tussen al die grijze op marktplaats) en dat kon schijnbaar.
Op 5 januari lege envelop aangevraagd, toen is mijn oude iPod om 8 februari bij hun aangekomen, en de vervangende iPod is vandaag verzonden. Ik heb het serie nummer even gecheckt en blijkbaar is het een refurbished 8GB iPod in het zilver. Zitten waarschijnlijk geen oortjes/snoertjes bij dan, dat is wel jammer aangezien die van mijn oude iPod kapot/weg zijn. Maargoed al met al ga je er alleen maar op vooruit.
15 maart: ipod ontvangen
Ben er blij mee
Ben er blij mee
Refurbished of nieuwe in "echt" doosje ?Excellence1 schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 13:27:
Ben er blij mee
Iedereen krijgt een "nieuwe" zonder oordopjes kabels en in een bruin doosje met UPS erop
.
Dus ja het is nieuw maar niet met orgineele verpakking. ( teminste bij mij )
Geen echt doosje, heb hem in een klein plastic zakje gekregen.
Dit zat er bij mij in het UPS doosje, dus sommigen krijgen toch echt een nieuweMektheb schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 16:28:
Iedereen krijgt een "nieuwe" zonder oordopjes kabels en in een bruin doosje met UPS erop.
http://farm8.staticflickr...78951001_12a05fd840_z.jpg
Heb je daarvoor gebeld? Of een mail gestuurd? Ikzelf heb net de mijne teruggekregen (zilver 6g, zoals iedereen). Maar die van men zus moet de bus nog op, en zij zou graag een ander kleur hebben. Daarom dat ik het vraag
Anoniem: 427215
Hier ook een verpakking die niet is gekomen. Op de website staat 13 januari een leeg pakketje verzonden ( voor het verzenden van de ipod ).Tot op de dag van vandaag nog niks ontvangen. Willen jullie mij het mail adres geven wat over de telefoon zeggen ze dat ik geduld moet hebben.
@Hierboven
Ik had gebeld en kreeg uiteindelijk een mailtje van een Apple medewerkster.
Toen terug gemailed en gevraagd of ze een roze konden opsturen.
Email is d'r company emailadres, lijkt me niet dat ze blij worden als die op een forum staat.
Denk ook niet dat het nut heeft: ik had mijn Nano opgestuurd, hij stond bij UPS al weken als afgeleverd, maar status bij Apple werd maar niet geupdate, dus lijkt erop dat ze m kwijt waren ofzo.
Ik had gebeld en kreeg uiteindelijk een mailtje van een Apple medewerkster.
Toen terug gemailed en gevraagd of ze een roze konden opsturen.
Email is d'r company emailadres, lijkt me niet dat ze blij worden als die op een forum staat.
Denk ook niet dat het nut heeft: ik had mijn Nano opgestuurd, hij stond bij UPS al weken als afgeleverd, maar status bij Apple werd maar niet geupdate, dus lijkt erop dat ze m kwijt waren ofzo.
9feb product pending
15 maart product shipped.
Serienummer opgezocht en het gaat om een 6th:)
*Edite:
Opeens vandaag weer gemaild door Apple.
Me 2e ipod nano ook al opgestuurd.
23 feb. product pending
15 maart product shipped
Ook dit is een 6th gen.
15 maart product shipped.
Serienummer opgezocht en het gaat om een 6th:)
*Edite:
Opeens vandaag weer gemaild door Apple.
Me 2e ipod nano ook al opgestuurd.
23 feb. product pending
15 maart product shipped
Ook dit is een 6th gen.
[ Voor 46% gewijzigd door SilverNL op 16-03-2012 13:59 ]
Anoniem: 427215
Nu heb ik hem telefonisch aangemeld maar heeft de man bij apple hem opnieuw via het internet aangevraagd.
PS: Wel een kwartier aan de lijn gehangen. Duimen maar.
PS: Wel een kwartier aan de lijn gehangen. Duimen maar.
[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 427215 op 16-03-2012 14:00 ]
Vandaag een melding ontvangen dat de mijne verzonden is, stond op product pending vanaf 2 maart, en op 16 maart is deze verstuurd. Het lijkt dus sneller te gaan! Ik krijg ook een 6th Gen Nano!Excellence1 schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 10:39:
[...]
4-6 weken. lees even de laatste pagina's even door.
Als ik op serienummer zoek krijg ik dat niet te zien. Hoe ben jij er toch wel achtergekomen?ebia schreef op maandag 12 maart 2012 @ 21:54:
Na 3,5 maand wachten had ik gisteren een pakje van Apple op de deurmat liggen 
Het is de standaard 8GB grijze nano geworden.
Vanmiddag meteen ff checken hoe mijn autoradio connect met de nano, als het een bruikbare oplossing is om MP3 af te spelen dan mag de nano blijven
Het is de standaard 8GB grijze nano geworden.
Vanmiddag meteen ff checken hoe mijn autoradio connect met de nano, als het een bruikbare oplossing is om MP3 af te spelen dan mag de nano blijven
Vanuit welk land worden de nano's verstuurd?
Mijn ipod is helaas daadwerkelijk ontploft voordat ik gebruik heb kunnen maken van deze terugroepaktie. Ondanks dat ben ik goed geholpen en is mijn nieuwe nano op 15-03 verstuurd. Helaas tot op heden nog niets ontvangen en mijn trackingnummer werkt trouwens ook niet.
Hey, dat is interessant werd het gewoon in de bus gestopt?Bospa01 schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 10:29:
Na 3,5 maand wachten had ik gisteren een pakje van Apple op de deurmat liggen
Volgens mij Nederland gewoon wat ik zo zag @ pakketje...MrJames schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 11:16:
Vanuit welk land worden de nano's verstuurd?
Zelfde verhaal hier. Hij is verzonden op 15 maart volgens de email die ik daarover ontvangen heb, maar heb hem nog niet binnen. Worden ze vanuit Apple ook met UPS verzonden? Op de website van UPS werkt het door mij ontvangen nummer in ieder geval ook niet.FlasHie_FlaSh schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 21:18:
Helaas tot op heden nog niets ontvangen en mijn trackingnummer werkt trouwens ook niet.
Ik zie dat ze met verschillende vervoerders verzonden worden. Even afwachten nog! Hopelijk komt ie dan eind deze week, want 15 maart is alweer even geleden!
[ Voor 15% gewijzigd door Fronkel op 26-03-2012 10:10 ]
Ik heb mijn iPod op 16 januari aangemeld voor de omruil actie. Maar op 16 maart nog verpakkingsmateriaal ontvangen. Daarom heb ik ze even gebeld, ze zouden het verpakkings materiaal direct nog een keer versturen(Btw erg tevreden over hun telefonisch support). Vandaag is het 20 dagen later, maar nog niks ontvangen. Ik heb voor de zekerheid mijn adres nog een keer gecontroleerd maar is correct.
Ik hoop dat ik het dit keer wel goed gaat, kan me niet voorstellen dat UPS/DHL tot twee keer toe mijn pakketje kwijt raakt.
Ik hoop dat ik het dit keer wel goed gaat, kan me niet voorstellen dat UPS/DHL tot twee keer toe mijn pakketje kwijt raakt.
Hier ook nog niets gezien:Fronkel schreef op zondag 25 maart 2012 @ 22:38:
[...]
Zelfde verhaal hier. Hij is verzonden op 15 maart volgens de email die ik daarover ontvangen heb, maar heb hem nog niet binnen. Worden ze vanuit Apple ook met UPS verzonden? Op de website van UPS werkt het door mij ontvangen nummer in ieder geval ook niet.
Ik zie dat ze met verschillende vervoerders verzonden worden. Even afwachten nog! Hopelijk komt ie dan eind deze week, want 15 maart is alweer even geleden!
Step 3 Return
March 14, 2012: Replacement Product Shipped
i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte Aorus GTX1080TI | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Acer Predator X34P | M-Audio AV40
Heb zelf inmiddels mijn ups zak toegekregen, maar er zaten geen instructies bij.
Moet er iets speciaal gedaan worden of gewoon een telefoontje naar ups en ipod in de envelop + zak?
Moet er iets speciaal gedaan worden of gewoon een telefoontje naar ups en ipod in de envelop + zak?
Anoniem: 270507
26 maart 2012: Lege verpakking verzonden.
Vandaag nog niks binnen. Niet echt vertrouwenwekkend de gang van zaken so far...
een leeg doosje toesturen lijkt me niet zo moeilijk.
Vandaag nog niks binnen. Niet echt vertrouwenwekkend de gang van zaken so far...
een leeg doosje toesturen lijkt me niet zo moeilijk.
7 dagen geleden is hij opgehaald door de UPS, gisteren kreeg ik een mailtje dat een nieuwe onderweg is
.
Ik heb vandaag ook mijn Nano vervangingsaanvraag gedaan en bevestigingsmail gekregen.
Hierin staat:
Binnen zeven werkdagen zult u de aanwijzingen voor het retourneren van het originele exemplaar ontvangen, inclusief het verpakkingsmateriaal dat u hiervoor kunt gebruiken.
Heeft iedereen deze mail gekregen en dat het toch veel langer duurt of is dit iets nieuws?
Hierin staat:
Binnen zeven werkdagen zult u de aanwijzingen voor het retourneren van het originele exemplaar ontvangen, inclusief het verpakkingsmateriaal dat u hiervoor kunt gebruiken.
Heeft iedereen deze mail gekregen en dat het toch veel langer duurt of is dit iets nieuws?
Ik heb mijn nieuwe nano binnen
Leuk dingetje dat bizar veel kan voor z'n omvang. Wat ik wel mis, is een handleiding... Ik had niet verwacht alleen een spelertje te ontvangen, zonder software of handleidingen... Bovendien heb ik nu geen pas-stukje meer voor mijn dock...
Alleen geeft deze speler mij een gigantische uitdaging... De oude 1e gen was prima te gebruiken in combinatie met Linux. Het lijkt erop dat ik vastzit aan een VM met Windows XP of 7. Ik weiger iTunes te gebruiken, wat een k** programma is en blijft dat. Bovendien is een groot deel van mijn collectie opgeslagen als FLAC, wat iTunes sowieso niet snapt.
Dus nu de zoektocht naar een goede mediamanager die én de Nano ondersteund én FLAC én autoconversie als ik een FLAC op de Nano wil zitten.
Het lijkt erop dat ik nu 2 programma's heb gevonden die dit kunnen, namelijk Media Monkey en FooBar 2000. Media Monkey ondersteund alleen autoconversie in de betaalde versie, dus mijn hoop is nu even gevestigd op FooBar 2000.

Leuk dingetje dat bizar veel kan voor z'n omvang. Wat ik wel mis, is een handleiding... Ik had niet verwacht alleen een spelertje te ontvangen, zonder software of handleidingen... Bovendien heb ik nu geen pas-stukje meer voor mijn dock...
Alleen geeft deze speler mij een gigantische uitdaging... De oude 1e gen was prima te gebruiken in combinatie met Linux. Het lijkt erop dat ik vastzit aan een VM met Windows XP of 7. Ik weiger iTunes te gebruiken, wat een k** programma is en blijft dat. Bovendien is een groot deel van mijn collectie opgeslagen als FLAC, wat iTunes sowieso niet snapt.
Dus nu de zoektocht naar een goede mediamanager die én de Nano ondersteund én FLAC én autoconversie als ik een FLAC op de Nano wil zitten.
Het lijkt erop dat ik nu 2 programma's heb gevonden die dit kunnen, namelijk Media Monkey en FooBar 2000. Media Monkey ondersteund alleen autoconversie in de betaalde versie, dus mijn hoop is nu even gevestigd op FooBar 2000.
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
Woei, Foobar2000 doet precies wat ik wil. Een lekkere lichte database (dus snel gegenereerd), on-the-fly hercoderen van niet-ondersteunde formats naar ondersteunde en vrijwel volledige iPod Nano 6G ondersteuning (alleen geen Genius).
Alleen jammer dat ik nog steeds vast blijf zitten aan een VM om Windows onder linux te draaien...
Alleen jammer dat ik nog steeds vast blijf zitten aan een VM om Windows onder linux te draaien...
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
11 januari is de verpakking opgestuurd en ik heb nog steeds niks ontvangen. Apple reageert ook niet op m'n mailtjes. Ik ga hem zelf maar laten ontploffen, met een verhaal dat het goed doet in de media zullen ze vast wel sneller helpen.
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
4 april doosje ontvangen, 5 april teruggestuurd, 6 april aangekomen bij Apple (volgens UPS).
Vandaag (wederom) gebeld. Dhr. van de klantenservice nogal onbeleefd, iets wat ik niet gewend ben bij Apple.
Nu nog steeds wachten.
Vandaag (wederom) gebeld. Dhr. van de klantenservice nogal onbeleefd, iets wat ik niet gewend ben bij Apple.
Nu nog steeds wachten.
Je moet bellen. Ik had dat ook. Er is toen voor mij een nieuwe call aangemaakt en ik had met een week de retourverpakking in huis.Siempie schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 15:10:
11 januari is de verpakking opgestuurd en ik heb nog steeds niks ontvangen. Apple reageert ook niet op m'n mailtjes. Ik ga hem zelf maar laten ontploffen, met een verhaal dat het goed doet in de media zullen ze vast wel sneller helpen.
Ik vond de telefonische klantenservice ook niet geweldig van Apple en eigenlijk zelfs ondermaats...Anoniem: 270507 schreef op woensdag 25 april 2012 @ 10:33:
4 april doosje ontvangen, 5 april teruggestuurd, 6 april aangekomen bij Apple (volgens UPS).
Nu nog steeds wachten.
Anoniem: 292190
Had ook mijn oude ipod teruggestuurd, met een snelle actie als gevolg:
29 maart de website van Apple ingevuld met verzoek om terugname
2 april bevestiging dat er een doosje aan kwam
11 april UPS brengt me een grote envellope
12 april aan UPS mijn ouwe Ipod meegegeven
26 april mijn nieuwe ipod nano 6de generatie gekregen:zilverkleurig. http://gathering.tweakers.net/global/smileys/smile.gif
Geweldig ding, Heb er gelijk een tiktak horlogebandje bijgekocht.
Heb wel een vraag: ik heb niet de indruk dat ie 24 lang muziek kan draaien (zoals vermeld). Ik moet dit nog wel goed uittesten, door hem geheel op te laden, de EQ uit te schakelen en er verder niet meer aan te komen, dus het display niet gebruiken. Heeft iemand anders gemerkt dat de batterij het niet zo lang volhoudt en zo ja: er mee teruggeweest naar Apple?
29 maart de website van Apple ingevuld met verzoek om terugname
2 april bevestiging dat er een doosje aan kwam
11 april UPS brengt me een grote envellope
12 april aan UPS mijn ouwe Ipod meegegeven
26 april mijn nieuwe ipod nano 6de generatie gekregen:zilverkleurig. http://gathering.tweakers.net/global/smileys/smile.gif
Geweldig ding, Heb er gelijk een tiktak horlogebandje bijgekocht.
Heb wel een vraag: ik heb niet de indruk dat ie 24 lang muziek kan draaien (zoals vermeld). Ik moet dit nog wel goed uittesten, door hem geheel op te laden, de EQ uit te schakelen en er verder niet meer aan te komen, dus het display niet gebruiken. Heeft iemand anders gemerkt dat de batterij het niet zo lang volhoudt en zo ja: er mee teruggeweest naar Apple?
Ja. Ben er mee terug geweest, heb ter plekke een nieuwe (zilver 6G, zonder doosje) gekregen. Zelfde euvel, accu gaat maar 4 uur mee.Anoniem: 292190 schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 17:24:
Daarom wil ik kijken of het mogelijk is om te ruilen tegen een nieuwe uit de store.
na ruim 5 weken wachten een splinternieuwe ipod nano ontvangen van Apple care.
Kon zelf een kleur kiezen !
Helemaal nieuw met doosje, kabel en oortjes.
Gewoon zoals in de winkel
Apple , top service !
Kon zelf een kleur kiezen !
Helemaal nieuw met doosje, kabel en oortjes.
Gewoon zoals in de winkel
Apple , top service !
Kun je wat meer vertellen over de instellingen? Zoek nog zo'n soortgelijk programma die dit allemaal dotdeepbass909 schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 00:22:
Woei, Foobar2000 doet precies wat ik wil. Een lekkere lichte database (dus snel gegenereerd), on-the-fly hercoderen van niet-ondersteunde formats naar ondersteunde en vrijwel volledige iPod Nano 6G ondersteuning (alleen geen Genius).
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Bah, ik krijg een melding op UPS als ik een afhaling wil plannen.
Gedurende de volgende 14 kalenderdagen worden er geen services aangeboden voor uw afhaaladres. Selecteer of voer een ander afhaaladres in.
Dat betekent dus dat ik over twee weken een nieuwe aanvraag op de Apple site moet doen omdat je binnen 10 dagen na aanvraag je Ipod moet terugsturen anders komt je verzoek op ge-annuleerd te staan? Of is dit niet echt zo en kan ik mijn huidige verpakking blijven houden?
Of is er nog een andere oplossing om toch nog de Ipod te versturen?
Gedurende de volgende 14 kalenderdagen worden er geen services aangeboden voor uw afhaaladres. Selecteer of voer een ander afhaaladres in.
Dat betekent dus dat ik over twee weken een nieuwe aanvraag op de Apple site moet doen omdat je binnen 10 dagen na aanvraag je Ipod moet terugsturen anders komt je verzoek op ge-annuleerd te staan? Of is dit niet echt zo en kan ik mijn huidige verpakking blijven houden?
Of is er nog een andere oplossing om toch nog de Ipod te versturen?
Eerst een 1GB opgestuurd:
Ik krijg het gevoel dat nu de drukte voorbij is het allemaal erg vlot gaat.
De Nano 6G is een leuk apparaat. Ik wist niet dat er een FM-tuner en stappenteller op zat, dat zijn erg leuke functies. Wel jammer dat er geen games op zitten, maar dat heeft Apple op alle apparatuur geschrapt.
Voor de twee tientjes per stuk die ik betaald heb zijn het leuke gadgets, maar ik denk niet dat ik er €129 voor over zou hebben.
- 13 mei een aanvraag voor reparatie gedaan.
- 17 mei de UPS zak ontvangen.
- 22 mei is de UPS zak opgehaald
- 2 juni is de iPod goedgekeurd
- 5 juni is een 6G opgestuurd
- 13 juni ontvangen
- 25 mei een aanvraag voor reparatie gedaan
- 2 juni de UPS zak ontvangen
- 5 juni is de UPS zak opgehaald
- 13 juni is een 6G opgestuurd
- Nog niet aangekomen
Ik krijg het gevoel dat nu de drukte voorbij is het allemaal erg vlot gaat.
De Nano 6G is een leuk apparaat. Ik wist niet dat er een FM-tuner en stappenteller op zat, dat zijn erg leuke functies. Wel jammer dat er geen games op zitten, maar dat heeft Apple op alle apparatuur geschrapt.
Voor de twee tientjes per stuk die ik betaald heb zijn het leuke gadgets, maar ik denk niet dat ik er €129 voor over zou hebben.
Even een update van hoe snel het nu gaat
:
17 juni aanvraag gedaan
20 juni verstuurd
23 juni ontvangen
24 juni verstuurd
gisteren ontvangen!
17 juni aanvraag gedaan
20 juni verstuurd
23 juni ontvangen
24 juni verstuurd
gisteren ontvangen!
Yup, de mijne had ik ook veel sneller ontvangen dat vele in dit topic. De eerste drukte zal denk ik achter de rug zijn nu waardoor mensen die het nu opsturen veel sneller een "nieuwe" terug krijgen.Bobbus schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 18:13:
Even een update van hoe snel het nu gaat:
17 juni aanvraag gedaan
20 juni verstuurd
23 juni ontvangen
24 juni verstuurd
gisteren ontvangen!
En de vraag blijft: waar kan je het trackingnummer gebruiken?
{02:31:10} (splinkie): ik hoor net van iemand dat ze nu met een fietsband moest naaien omdat ze geen condooms meer kon betalen || {02:34:44} (Asjemenou): beter met een lange tijd met goodyear dan een korte tijd met firestone en in de problemen komen
nog steeds ongeldig serienummertoxict schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 19:38:
[...]
Vul hier het serienummer van je iPod Nano eens in en plak die info eens hier.
http://www.chipmunk.nl/klantenservice/applemodel.html

sinds januari
naar de apple store geweest ,daar sturen ze je weer terug het net op ..
maar ach ik klaag niet.
S23 > Tab S8 > ATV 4K > Airtags < Macbook Pro M1 < IPad Iphone 12 PM< 14 PM <16 PM < Garmin Fenix Pro 6X
Even een oud topic weer leven inblazen. Deze omruilactie van Apple loopt blijkbaar nog steeds. Ik wist dat ik nog ergens een oude iPod nano had liggen, maar kon deze geruime tijd niet vinden. Op 22 maart heb ik vervanging aangevraagd en op 26 maart kreeg ik het verpakkingsmateriaal binnen waarmee ik de iPod terug kon sturen. Op 29 maart meegegeven aan de UPS en op 3 april bevestiging gekregen dat er een nieuwe iPod nano onderweg is. Die zal deze week wel binnen komen, daar is het wachten nu op.
Ik had stille hoop dat er inmiddels iPod nano's van de 7e (huidige) generatie verzonden zouden worden, maar op basis van het serienummer gaat het nog steeds om zilveren iPod nano's van de 6e generatie met 8GB die worden teruggestuurd. Een gegeven
kijk je niet in de
natuurlijk!
Ik had stille hoop dat er inmiddels iPod nano's van de 7e (huidige) generatie verzonden zouden worden, maar op basis van het serienummer gaat het nog steeds om zilveren iPod nano's van de 6e generatie met 8GB die worden teruggestuurd. Een gegeven

[ Voor 0% gewijzigd door awenger op 08-04-2013 11:26 . Reden: typo ]
Heeft iemand toevallig een idee of het mogelijk is om een 1e gen. nano in te ruilen waar een nieuwe accu in is gezet? Ik kan niets vinden op de Apple site over eventuele voorwaarden.
Gewoon het serie nummer checken op de site, die vertelt of jou nano in aanmerking komt of niet.
De ipod komt gewoon in aanmerking, maar ik heb er dus een nieuwe accu ingezet.
Dus die actie is er nog steeds?
Welke iPod sturen zij dan terug? een kennis weet van niks maar hij wilt zijn 1st gen nano aan mij voor 15 euro verkopen, die batterij houdt het amper half-uur vol maar als je ze nog kan iruilen zou ik hem zo van hem overkopen en inruilen...
Welke iPod sturen zij dan terug? een kennis weet van niks maar hij wilt zijn 1st gen nano aan mij voor 15 euro verkopen, die batterij houdt het amper half-uur vol maar als je ze nog kan iruilen zou ik hem zo van hem overkopen en inruilen...
Check!bartbh schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 13:35:
Dan is geen probleem, gewoon opsturen en je krijgt een nieuwe.
Ik ging het sowieso proberen, doos is al aangevraagd. Maar ik was benieuwd of iemand ervaring had met een geweigerde iPod.
Vooralsnog heeft iedereen volgens mij een 6G nano gekregen. Wellicht dat ze nog overstappen op de 7G maar daar heb ik nog niets van gelezen.Mizgala28 schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 13:56:
Dus die actie is er nog steeds?
Ik kom hier ook pas gisteren achter. Ik ben al maanden op zoek naar een 2e hands 6G nano speciaal voor het hardlopen maar daar wilde ik niet teveel aan besteden omdat ik ook een prima werkende 5G nano heb. Alleen lijkt me dus zo'n wristband met ipod superhandig tijdens het lopen.
Ik check elke week marktplaats e.d. maar ze staan er altijd voor minstens 60 Euro (met krassen) op en dat vind ik net iets te veel. Toen stuitte ik dus gisteren toevallig op deze inruilactie en die 1G had ik dus nog liggen.
Even een schopje.
2 jaar geleden had mijn eigen al terug gestuurd en als vervaning de iPod Nano v6 8GB (grijs) net zoals iedereen ontvangen.
Maandje geleden besloten om de iPod Nano V1 van mijn vriendin ook maar op te sturen, aangezien ik mijn Nano v6 nergens kon vinden. Handig zo'n kleine iPod
Tot mijn verbazing zag ik dat Apple mij een iPod Nano V7 16GB (Grijs) toe had gestuurd + verloopstekker voor lightning aansluiting
Dus voor mensen die er nog 1 hebben liggen..
2 jaar geleden had mijn eigen al terug gestuurd en als vervaning de iPod Nano v6 8GB (grijs) net zoals iedereen ontvangen.
Maandje geleden besloten om de iPod Nano V1 van mijn vriendin ook maar op te sturen, aangezien ik mijn Nano v6 nergens kon vinden. Handig zo'n kleine iPod
Tot mijn verbazing zag ik dat Apple mij een iPod Nano V7 16GB (Grijs) toe had gestuurd + verloopstekker voor lightning aansluiting
Done! Ben benieuwdColin. schreef op donderdag 18 september 2014 @ 15:02:
2 weken geleden nog een ipod nano 1g ingeruild, je krijgt er een 7de generatie voor terug.
Waar ingeruild?bigtweaker schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 10:37:
2 weken geleden nog een ipod nano 1g ingeruild, je krijgt er een 7de generatie voor terug.
Duidelijk thx, heb er nog 1 thuis liggen (doet het wel maar is flink bekrast).
Dus hopen dat ik zonder gedoe binnensloop, inruil en de deur uit kan.
Gewoon even verzenden joh, gaat het makkelijkst en zonder gedoeMizgala28 schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 09:38:
[...]
Duidelijk thx, heb er nog 1 thuis liggen (doet het wel maar is flink bekrast).
Dus hopen dat ik zonder gedoe binnensloop, inruil en de deur uit kan.
Of dat, even op Apple naar de linkje speuren.bigtweaker schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 09:42:
[...]
Gewoon even verzenden joh, gaat het makkelijkst en zonder gedoe