“(…) met een rode blos op een geelgroene ondergrond.” Volgens Wikipedia tenminste.
Zwarte 2GB en witte 1GB vrijdag opgehaald hier
Dus ben benieuwd of ik 2 x 2Gb terug krijg ik ben benieuwd.
[ Voor 26% gewijzigd door FNale op 04-12-2011 21:19 ]
Ik heb namelijk nog geen tijd gehad om een afspraak te maken emt UPS, dus wilde het voor deze week doen. Ik heb alleen de opstuur spullen gekregen rond 24 November.
| PS5 PSN: Hitting-Apex89
bij mij hetzelfde.NCK schreef op maandag 05 december 2011 @ 22:31:
Hier de iPod verzonden, echter nog geen bevestiging van Apple gehad dat hij ook daadwerkelijk door hen ontvangen is. Zit hier wat vertraging in?
afgelopen donderdag verstuurd, nog steeds geen update op mijn reparatiesatus
Service Requested:
November 19, 2011
Status:
Service requested
Vraag me af wanneer ze aan de volgende stap beginnen..
_
Op de Apple site staat namelijk nog steeds dat de empty box onderweg is terwijl ik hem al terug gestuurd heb...
UPS geeft de volgende status:
Afgeleverd op: 02/12/2011 11:00 Afgeleverd aan: BREDA, NL Getekend door:VD BOOGAARD
Hij is dus al bij Apple alleen de status site loopt achter... We wachten het af
Verwijderd
Ze hebben een enorme vertraging opgelopen! Maar als het goed is krijgen we deze- of volgende week allemaal een envelop. Wel kon ze mij vertellen dat het maar afwachten is wat je teruggestuurd krijgt en dat het net zo goed een 'ipod shuffle' kan zijn

Echt belachelijk! Ik accepteer dat absoluut niet!
LOL. Ik wil het zelfde terug als wat ik heb, anders een dikke klacht hun kant op inderdaad..Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 10:19:
Zojuist heb ik telefonisch contact gehad met de Apple afdeling voor het vervangingsprogramma.
Ze hebben een enorme vertraging opgelopen! Maar als het goed is krijgen we deze- of volgende week allemaal een envelop. Wel kon ze mij vertellen dat het maar afwachten is wat je teruggestuurd krijgt en dat het net zo goed een 'ipod shuffle' kan zijn.
Apple is erg goed bezig wat betreft die ophaalactie. 6 jaar na dato nog een vervangingsactie is erg netjes, maar als ze een Shuffle terugsturen laten ze een behoorlijk steekje vallen denk ikVerwijderd schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 10:19:
Zojuist heb ik telefonisch contact gehad met de Apple afdeling voor het vervangingsprogramma.
Ze hebben een enorme vertraging opgelopen! Maar als het goed is krijgen we deze- of volgende week allemaal een envelop. Wel kon ze mij vertellen dat het maar afwachten is wat je teruggestuurd krijgt en dat het net zo goed een 'ipod shuffle' kan zijn.

Als ik het goed begrijp hebben ze opnieuw de productie opgestart.(andere fora's)
[ Voor 12% gewijzigd door FNale op 06-12-2011 11:54 ]
Service Requested:silentwaves_ schreef op maandag 05 december 2011 @ 23:44:
Na hoelang kregen de meeste een bericht van Apple?
Service Requested:
November 19, 2011
Status:
Service requested
Vraag me af wanneer ze aan de volgende stap beginnen..
November 13, 2011
Status:
Service requested
Stap 2 Service
6 december 2011: Probleem geïdentificeerd
Stap 3 Retournering
6 december 2011: In afwachting van productvervanging
Sinds de 2 dagen regel reageer ik hier niet meer
Stap 2 Service
Stap 3 Retournering
Verzendadres:
....
maar der staat bij mij nog geen verzendadres...
Toch denk ik dat iedereen met een gare Ipod gewoon een andere krijgt.
Zou teveel werk worden om alles te gaan controleren en ze lopen al achter.
Suspect: Id like to see a warrant?
Vic Mackey: Id like to see Anna Kournikova naked on a waterbed.
Maar we zullen zien
Ben benieuwdStap 1 Verzoek
6 december 2011: Product ontvangen
Verzonden met UPS en heeft het trackingnummer 1Z5A1A5181263251
Stap 2 Service
Stap 3 Retournering
December 6, 2011: Product replacement pending
Shipping Address:
Netherlands
Oke, weet ik meteen wat ik moet zeggen als ik wat anders binnen krijg..We hebben tenslotte het zelfde ingeleverd.Emile schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 18:23:
Vandaag mijn 6th generation binnengekregen die Apple mij toegezegd had. Mooie actie, een oude 1st gen opsturen en het allernieuwste model terugkrijgen
[ Voor 5% gewijzigd door Dacuuu op 06-12-2011 18:39 ]
Ik mag me sterk vergissen, maar je bent vrij om het tegendeel te bewijzen.
========================================================
Wat betreft m'n eigen situatie: ik heb m'n oude iPod gister in de zak ingewikkeld en morgen komt UPS hem ophalen. De iPod werkte niet en lag al een hele poos in een la, aangezien deze elke keer weer op "please restore using iTunes" sprong. Dus ik wordt er in ieder geval niet slechter van
OnzinEmile schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 18:23:
Vandaag mijn 6th generation binnengekregen die Apple mij toegezegd had. Mooie actie, een oude 1st gen opsturen en het allernieuwste model terugkrijgen
Emile schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 18:23:

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Zullen we ze hebben voor de kerst? Als het goed is komen ze die van mij morgen halen. Ik ben benieuwd...Chris89 schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 12:15:
Hoop dat ze zou inderdaad werken want mijn hold knopje blijft in de software op hold staan en kan der voor de rest niks meer mee.... Dus hoop niet dat ze hem aanzetten en proberen te laten werken....
Maar we zullen zienWordt zowiezo een mooi kerstkadotje voor mezelf
Stap 2 Service
Stap 3 Retournering
Stap 1 Verzoek
7 december 2011: Product ontvangen
Verzonden met UPS en heeft het trackingnummer
Stap 2 Service
7 december 2011: Probleem geïdentificeerd
Stap 3 Retournering
7 december 2011: In afwachting van productvervanging
Vraag me af of het even lang gaat duren als voor het verzenden van de UPS zak.
Iphone 6 - Macbook Pro Early 2008 + 2009 - Ipod Video 30GB
Verwijderd
hahaha inderdaad.... al die nieuwsbrieven inderdaad...Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2011 @ 14:45:
Het enige dat ik wel van Apple ontvang is spam, sinds ik zo'n ID moest aanmaken voor dit inruilprogramma...
Step 3 Return
Gaat het nog lukken voor het einde van dit jaar?
Laten we het hopen..en misschien krijgen we er een iPad 2 voor terugB___MAN schreef op donderdag 08 december 2011 @ 17:17:
Mijn status op de website:
Step 3 Return
Gaat het nog lukken voor het einde van dit jaar?
Weer een extra kadotje voor mezelf
Een populaire status :-)
Ik ben echt benieuwd, de iPod nano die ik ingestuurd heb had een gebarsten LCD en een ingedeukte achterkant, en toch is hij door stap #2 heen gekomen... Ik ben benieuwd...
[ Voor 83% gewijzigd door Daedalus op 09-12-2011 18:03 ]
ik heb ook nog geen spul om de iPod weer te verzenden.
Verwijderd
Je krijgt het ook niet via de mail.maxvandenberg schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 17:37:
ik heb nog niks gehoord van mijn status.
In de mail die je ontvangen hebt nadat je je Ipod hebt aangemeld, zit een link naar de Repair Status.
Via die link moet je kijken wat de status is.
Ook ik heb een gare versie ingeleverd.. Dat wil zeggen dat mijn ex er op moest gaan zitten.......
Maar voor de rest werkte het nog prima.
[ Voor 10% gewijzigd door HaveHam op 09-12-2011 20:23 ]
Suspect: Id like to see a warrant?
Vic Mackey: Id like to see Anna Kournikova naked on a waterbed.

heb na 2 dagen een email ter bevestiging gekregen.
daarna tot nu toe nog steeds niks gehoord.
is dit normaal?
heb ook al in de repair status gekeken alleen die staat sinds 24 november(dus 2 dagen na aanmelding inruilactie om het zo te noemen)nog steeds bij stap 1:
"Step 1| Request
November 22, 2011: Service requested"
heeft iemand al dezelfde tijd (of langer) moeten wachten op het pakketje waar je de iPod in kan doen?
[ Voor 29% gewijzigd door w4v3g0d op 10-12-2011 01:10 ]
Wij hebben uw aanvraag ontvangen voor een vervangende IPOD NANO. Uw reparatienummer is XXXXXXXX.
Serienummer: XXXXXXXXXXX
Uit onze eerste onderzoeken blijkt dat de vervanging waarschijnlijk valt onder de garantie, een AppleCare Protection Plan of een ander reparatie- of vervangingsprogramma van Apple. Er zijn daarom geen kosten voor u. We zullen u op de hoogte stellen indien we vragen of opmerkingen hebben naar aanleiding van de reparatiedekking.
Binnen tien werkdagen zult u de aanwijzingen voor het retourneren van het originele exemplaar ontvangen, inclusief het verpakkingsmateriaal dat u hiervoor kunt gebruiken. Gebruik a.u.b. geen ander verpakkingsmateriaal want als het origineel beschadigd raakt tijdens het verzenden ten gevolge van onbehoorlijke verpakking, komt het niet in aanmerking voor reparatie en krijgt u het ongerepareerd retour. Zend geen andere items mee, zoals koptelefoons of een lichtnetadapter, want u zult deze niet meer terugkrijgen. De verzending naar Apple duurt ongeveer twee werkdagen. Apple verstuurt u een e-mail wanneer uw product aankomt in het reparatiecentrum.
Verzendadres:
RYDWEI 38
9221 SN, ROTTEVALLE
NEDERLAND"
dat kreeg ik toegestuurd.
het is inmiddels alweer 18 dagen later en heb dus na 10 dagen helemaal niks gehoord.
ook in mijn repair status staat geen verandering zoals mijn vorige post al aanwees!
is dit nou normaal.
mij hele huis draait zowat op Apple, heb ook iets van 2 a 4 x iets teruggestuurd maar dat werd binnen 1/2 tot 4/5 dagen weer geretourneerd met een vervangend of gerepareerd product!
ik vind dit niks voor apple.
of ze hebben het zo ontiegelijk druk, of er is iets goed mis daar!(denk ik dan, want dit is apple niet zo als ik het altijd heb gekend!)
Het duurt inderdaad lang. Maar dit is ook een 'speciale actie' Dus ook speciale wachttijden.hardwarejunk schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 01:18:
"Geachte Max Van Den Berg,
Wij hebben uw aanvraag ontvangen voor een vervangende IPOD NANO. Uw reparatienummer is XXXXXXXX.
Serienummer: XXXXXXXXXXX
Uit onze eerste onderzoeken blijkt dat de vervanging waarschijnlijk valt onder de garantie, een AppleCare Protection Plan of een ander reparatie- of vervangingsprogramma van Apple. Er zijn daarom geen kosten voor u. We zullen u op de hoogte stellen indien we vragen of opmerkingen hebben naar aanleiding van de reparatiedekking.
Binnen tien werkdagen zult u de aanwijzingen voor het retourneren van het originele exemplaar ontvangen, inclusief het verpakkingsmateriaal dat u hiervoor kunt gebruiken. Gebruik a.u.b. geen ander verpakkingsmateriaal want als het origineel beschadigd raakt tijdens het verzenden ten gevolge van onbehoorlijke verpakking, komt het niet in aanmerking voor reparatie en krijgt u het ongerepareerd retour. Zend geen andere items mee, zoals koptelefoons of een lichtnetadapter, want u zult deze niet meer terugkrijgen. De verzending naar Apple duurt ongeveer twee werkdagen. Apple verstuurt u een e-mail wanneer uw product aankomt in het reparatiecentrum.
Verzendadres:
RYDWEI 38
9221 SN, ROTTEVALLE
NEDERLAND"
dat kreeg ik toegestuurd.
het is inmiddels alweer 18 dagen later en heb dus na 10 dagen helemaal niks gehoord.
ook in mijn repair status staat geen verandering zoals mijn vorige post al aanwees!
is dit nou normaal.
mij hele huis draait zowat op Apple, heb ook iets van 2 a 4 x iets teruggestuurd maar dat werd binnen 1/2 tot 4/5 dagen weer geretourneerd met een vervangend of gerepareerd product!
ik vind dit niks voor apple.
of ze hebben het zo ontiegelijk druk, of er is iets goed mis daar!(denk ik dan, want dit is apple niet zo als ik het altijd heb gekend!)
Iphone 6 - Macbook Pro Early 2008 + 2009 - Ipod Video 30GB
Verwijderd
Klopt, ze rekenen vanaf het moment dat Apple het apparaat binnen krijgt.arnoud_h schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 16:47:
Er stond toch dat het 6 weken zou gaan duren? Zover zijn we nog niet...
Daarmee wordt de totale doorlooptijd dus 9 à 10 weken.
De mijne geregistreerd op 11 november, ongeveer 10 dagen later kreeg ik de UPS enveloppe, die ik onmiddellijk terug (gevuld natuurlijk) meegaf met de man in het bruine pak.
Staat van mij al op “In afwachting van productvervanging”. sedert 24 november… ik zit dus aan week #2 van de te verwachten 6.
Ik *hoop* hem net voor 2012 terug te krijgen, zou net 6 weken zijn nadat de status naar "in afwachting" veranderde.
Aan alle reacties te zien, ben ik waarschijnlijk een van de vroegste "terugstuurders", ik hou iedereen zeker op de hoogte hoe en vooral wanneer ik het vervangtoestel krijg.
[ Voor 14% gewijzigd door chromium op 10-12-2011 22:32 ]
Verwijderd
Vorige week verzendpakket verzonden,
Woensdag 7 dec:pakket ontvangen,
Donderdag 8 dec:meegegeven met UPS,
Vrijdag 10 dec: status=> product replacement pending
Nu: wachten op update:)
Mogelijkerwijs gaan ze eerst bekijken hoeveel Nano's ze terug krijgen uit Nederland. Dan bekijken ze wat het handigste is hoe er mee om te gaan. Na verloop van tijd moet de eerste golf nano's wel tot bedaren komen. Zodra mensen resultaat zien van het replacement programma kan het natuurlijk wel erg hard gaan met de aanmeldingen.
Maar ik denk dat ze nu eigenlijk wel de grootste golf binnen hebben. Apple is geen vaag beun bedrijf waarvan je eerst afwacht of het geen scam is ofzo en meeste mensen hebben via via denk alwel gehoord over die actie.
Same herejulian19haas schreef op maandag 12 december 2011 @ 16:40:
Wacht nu al bijna een maand..... 13 november de ipod aangemeld nu nog steeds Status service requested....
Verwijderd
Verwijderd
Maakt me eigenlijk niet zoveel uit hoe lang het allemaal duurt. Dat ding lag toch stof te verzamelen. Was al blij dat ik hem kon vinden.
In dat geval kan het nog wel een paar weken duren voordat je je iPod terug hebt.
Ik heb hem ook opgestuurd, maar boeit me echt niets of het 1 week of 6 weken duurt.
[ Voor 41% gewijzigd door Xeanor op 16-12-2011 02:24 ]
Verwijderd
Ik gebruik 'm ook nog hoor.Xeanor schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 02:23:
Wie gebruikte dit ding uberhaupt nog als het al 6 jaar oud is?
Zit in een wekkerradio-docking, dus boeide totaal niet dat de batterij geen elektron lading meer vasthield.
De belangrijkste reden om 'm toch op te sturen was dat het display steeds slechter werd.
Mis nu wel 10 weken de podcasts en muziek 's avonds...
Maar goed, we wachten gewoon af.
Het is toch niet omdat het product oud is, dat het daarom minder goed is? Mijn 3th gen iPod classic heb ik ook bijna 7 jaar gebruikt. Was het niet omdat de HD kapotgegaan is, zou ik hem nog steeds gebruikenXeanor schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 02:23:
Wie gebruikte dit ding uberhaupt nog als het al 6 jaar oud is?
Los van de opslagcapaciteit, blijven het goeie producten.
Battle.net: NagaByrd#2844
Ik ben benieuwd inderdaad, mijn iPod is afgelopen maandag ook opgehaald.Kartmans1 schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 22:55:
Mijn iPod is afgelopen maandag opgehaald door UPS, en op de Apple site staat nu: Product replacement pending. Ben benieuwt hoe lang het gaat duren voordat het vervangende model binnen komt.
_
Verwijderd
iPod Nano Wit 2GB: 12 november -> 19 december (In afwachting van productvervanging)
iPod Nano Zwart 2GB: 11 december -> 19 december (Lege verpakking verzonden)
Verwijderd schreef op maandag 19 december 2011 @ 18:31:
Hmmzz 14-11 aangemeld.. en heb de box nog steeds niet ontvangen... anderen ook die nog steeds zolang wachten?

Boeit me niet hoe lang het gaat duren; gratis iPod is nooit weg, al is het maar om m weg te geven ofzo, die oude lag toch stof te vergaren.
Haters everywhere but I don’t really care
Kuchkuch.bartbh schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 08:34:
Je krijgt naar alle waarschijnlijkheid gewoon een 1st gen terug, geen 6th
http://www.macrumors.com/...-with-current-gen-models/me_mrtn schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 07:09:
Op MacRumors staat nu een stuk dat de refurbished 1G's op zijn en dat Apple daarom overstapt op de 6G's. Zou wel grappig zijn. Op de supportpagina staat bij mij verder alleen dat de aanvraag voor een vervanging aan de gang is.
dat was al op 13 december zo. heb NOG STEEDS geen iPod doosje binnengekregen!
F-ing mad ofzo!:(
tot nu toe heeft iedereen 6th gen gekregen. lolbartbh schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 08:34:
Je krijgt naar alle waarschijnlijkheid gewoon een 1st gen terug, geen 6th
iedereen in amerika heeft ook gewoon de 6th gen. teruggekregen.
maar betekent dat dan ook dat wanneer je 'm NIET inruilt dat je dan een zeldzame iPod begint te krijgen?
ik bedoel: schaarsheid maakt waarde!
dus dan zullen die éerste nano's met dat probleem wel zo zeldzaam worden dat je er wel wat voor kunt vragen denk ik zo!
[ Voor 40% gewijzigd door w4v3g0d op 20-12-2011 08:57 ]
28-11-2011 iPod nano 4GB aangemeld;
07-12-2011 Lege verpakking verzonden.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
ik ben gewoon al 5 weken onderweg om alleen al MIJN VERPAKKING in huis te krijgen!!!
en hij is er verdomme nog niet

maargoed ik krijg er wel een gloedjenieuwe iPod voor terug
dus die 2 maanden wachten moet geen probleem zijn

[ Voor 46% gewijzigd door w4v3g0d op 20-12-2011 10:18 ]
het IS ook heel relaxed omdat dat ook zo isbartbh schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 10:22:
[...]
Kuchkuch, Kuchkuch, Kuchkuch! Dat zou wel heel relaxed wezen!
het staat al vast dat je de 6de generatie er voor terug krijgt!
alleen sommige mensen willen dat niet geloven
Logischer wijs zal het voor Apple goedkoper zijn om een 6th gen uit te leveren dan het productieproces van de 1st gen op te starten.
Gebruikte dat ding toch al nooit meer
Haters everywhere but I don’t really care
Verwijderd
Nou geen onzin gaan uitkramen.hardwarejunk schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 10:32:
het staat al vast dat je de 6de generatie er voor terug krijgt!
alleen sommige mensen willen dat niet geloven
Uit de bron van MacBláát:
Niemand heeft nog daadwerkelijk een 6th generation ontvangen.
Alleen de check op het serienummer geeft aan dat het om dit type zou gaan.
Als (zoals ook in het artikel gesuggereerd wordt) het gewoon niet goed in de database staat geregistreerd, dan krijgt je een 1st gen.
Dus "het staat pas vast" als een flink aantal mensen (en niet één) een 6th gen terugkrijgt.
maar ik kan het net zo goed fout hebben.
ik heb zelf gebeld met apple en die zeiden dat ik met MIJN serienummer een 6g terug zou krijgen. let wel dat dit zo'n typische ongeintresseerde telefoonsloerie was
Van die "ik heb gehoord dat" en dat soort reacties schieten we niks mee op
December 14, 2011: Product received
Shipped via UPS with tracking number *************************
Step 2 Service
December 14, 2011: Issue identified
Step 3 Return
December 14, 2011: Product replacement pending
Shipping Address:
**** **
************ **
Netherlands
Ben benieuwd wat het wordt
AMD Phenom II X4 965BE - Sapphire HD6850 1GDDR5 - Kingston HyperX Gen 8GB DDR3 1600Mhz - ASrock 870 Extreme3
Mja als ik een 6th terug krijg dan is het prima, krjig ik een 1th terug dan vraag ik me af het de moeite waard is 2 maanden te wachtenhardwarejunk schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 12:35:
ja jammer is dit. hadden ze wel wat beter mogen regelen van tevoren!
Nee hoor, de eerste batch vervangingen bestond uit 1st gen, kijk maar aan het begin van dit topic: astonmbp in "iPod nano (eerste generatie) inruilactie"hardwarejunk schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 08:52:
[...]
tot nu toe heeft iedereen 6th gen gekregen. lol
iedereen in amerika heeft ook gewoon de 6th gen. teruggekregen.
http://www.macrumors.com/...overheating-now-arriving/
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.