iPod nano (eerste generatie) inruilactie

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn89
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-09 07:56
me_mrtn schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 19:00:
[...]

Het inleveren van je 1G was volledig vrijwillig en het lijkt mij dan ook dat je 6 jaar na introductie van de eerste generatie nog zo'n terugroepactie inlast je niet ingewikkelde procedures wilt gaan zitten met betrekking tot kleuren/versies. Ten eerste was je 1G Nano al niet veel meer waard, ongeacht of je nu €300 (was dat ook echt €300? Ik weet alleen dat de 1G in 4GB $249.- kostte) hebt neergelegd voor je Nano. Dus qua afschrijving kom je er ook nog beter af ook. De gemiddelde gebruiksduur van een MP3-speler is immers niet 6 jaar. Afgezien daarvan, een Nano heeft een nostalgische waarde (net zoals mijn iPod Classic) en een vervangende moet dan ook in nieuwstaat worden geleverd, dat ben ik geheel met je eens.
Na 6 jaar heb jij geen wettelijk recht op garantie en daardoor ook geen recht meer op een vervangend model. Hoe jij er dan bijkomt dat je een in nieuwstaat verkerend iPod zou moeten ontvangen ontgaat mij.
iPod nano 1g 4gb kostte bij de launch in mijn beleving overigens ook €250.

@Destianto:
Kijk, dat je een refurbished model terug zou krijgen wisten we allemaal. Welke generatie was echter de vraag. Aan de sporen op jouw iPod is dus te zien dat hij open gemaakt is. Ik zou er ook van balen, maar je kan er niets aan doen. Apple had geen verplichtingen tegenover jou. Ik ben nu door jouw berichtgeving echter wel benieuwd in welke staat de ipods zullen zijn die ik ga ontvangen.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peak
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14-09 15:35
Hier ook de 6g met 8GB binnen. Ben meer dan tevreden.

Jullie typische hollandse karakter zeuren, klagen en het is ook nooit goed.

Kijk jezelf in de spiegel en houd eens op met dat gejammer en geklaag (ook over het Weer ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren ook bij mij een Ipod 6G 8GB verzonden. <+:)
Vanacht om 1uur heb ik de mail ontvangen van apple.
Trackingnummer overal al geprobeerd in te vullen. Bij UPS, DHL, TNT, PostNL, Selektvracht (Daar staat dat ik contact moet opnemen met wehkamp :? ), Fedex, Deutche post en de Postduif. Maar nergens werkt het.
Maar het kan zijn dat het trackingnummer nog niet actief is. Dat gebeurd binnen 24 uur.

Dit is trouwens ook goed nederlands. Komt uit de mail van Apple. 7(8)7
Uw product wordt verzonden met een heeft het trackingnummer **********, dat binnen 24 uur actief moet worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 11:21:
Gisteren ook bij mij een Ipod 6G 8GB verzonden. <+:)
Vanacht om 1uur heb ik de mail ontvangen van apple.
Trackingnummer overal al geprobeerd in te vullen. Bij UPS, DHL, TNT, PostNL, Selektvracht (Daar staat dat ik contact moet opnemen met wehkamp :? ), Fedex, Deutche post en de Postduif. Maar nergens werkt het.
Maar het kan zijn dat het trackingnummer nog niet actief is. Dat gebeurd binnen 24 uur.

Dit is trouwens ook goed nederlands. Komt uit de mail van Apple. 7(8)7
Uw product wordt verzonden met een heeft het trackingnummer **********, dat binnen 24 uur actief moet worden
same problem :) en bijmij is het al +24h maar nergens te vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 17:27
Tijn89 schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 03:09:
[...]

Na 6 jaar heb jij geen wettelijk recht op garantie en daardoor ook geen recht meer op een vervangend model. Hoe jij er dan bijkomt dat je een in nieuwstaat verkerend iPod zou moeten ontvangen ontgaat mij.
iPod nano 1g 4gb kostte bij de launch in mijn beleving overigens ook €250.
Nee dat klopt, behalve dat Apple nu jouw die optie heeft gegeven. Dat wil niet zeggen dat Apple met een gebrekkig vervangingsproduct er af kan komen. Of dat nu een refurbished (maar wel een deugdelijk uitziend product) of een nieuw model is, maakt niet uit. Die verplichting creëert Apple namelijk zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06:31

4POX

Everybody is wired

Post van Selectvracht.

Een Nano zonder beschadigingen. De 6 gen. die al heb heeft wel van die spikjes rond het scherm.

Ook een boekje waarin ze spreken op 90 dagen garantie. Misschien dat Apple zometeen een query over de garantie database laat lopen waarin alle modellen van deze omruilactie van 366 dagen op 90 dagen worden gezet. We wachten af.

AKA Rinkel weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Zojuist ook een 6th gen zilveren Nano mogen ontvangen, die opgestuurd was op 4 januari, ben er blij mee :)

Ik heb nummer 1792 van de 3000 en hij is gefabriceerd op 26/12/2011, best leuk om te weten, staat achterop de sticker :)

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerritbd
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19-05-2013
Vandaag een splinterniewe zilverkleurige 8GB ipod nano 6th generation ontvangen.
Heb ongeveer 6 a 8 weken zonder ipod gezeten maar ben nu heel blij.
d:)b d:)b superservice van Apple!! d:)b d:)b

[ Voor 3% gewijzigd door gerritbd op 07-01-2012 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-09 23:22
me_mrtn schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 12:16:
[...]

Nee dat klopt, behalve dat Apple nu jouw die optie heeft gegeven. Dat wil niet zeggen dat Apple met een gebrekkig vervangingsproduct er af kan komen. Of dat nu een refurbished (maar wel een deugdelijk uitziend product) of een nieuw model is, maakt niet uit. Die verplichting creëert Apple namelijk zelf.
Apple behoort je iPod te repareren, of, een ander model in dezelfde staat te retourneren. Maw: Als je een bekraste iPod opstuurt, kun je niet klagen als je ook een bekraste terugkrijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Xandrios schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 13:56:
[...]

Apple behoort je iPod te repareren, of, een ander model in dezelfde staat te retourneren. Maw: Als je een bekraste iPod opstuurt, kun je niet klagen als je ook een bekraste terugkrijgt.
En dat wordt met gemak onderuit gehaald door een andere opvatting van Apple. Ze leveren namelijk maar één model uit en maken daarom geen onderscheid tussen de ingeleverde Nano's. Ze zijn nog steeds verplicht om een deugdelijk uitziend en werkend product te leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn89
me_mrtn schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 14:38:
[...]

En dat wordt met gemak onderuit gehaald door een andere opvatting van Apple. Ze leveren namelijk maar één model uit en maken daarom geen onderscheid tussen de ingeleverde Nano's. Ze zijn nog steeds verplicht om een deugdelijk uitziend en werkend product te leveren.
en in welke zin hebben ze dat niet gedaan? Het product wat je hebt ontvangen ziet er volgens de massa beter uit en werkt 'wel' goed uit (vat immers niet spontaan vlam). Apple is gewoon meer dan correct bezig, alleen jij voelt je om een non-reden genaaid. Dat apple bij een actie als deze compromissen moet sluiten lijkt mij evident. Ze kunnen niet voor de 1gb nano een 1gb terugsturen. Kost meer tijd en vooral geld om zoiets te doen dan gewoon iedereen een 8gb nano terug te sturen. Wie daarover klaagt moet echt is goed gaan nadenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Tijn89 schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 15:14:
[...]

en in welke zin hebben ze dat niet gedaan? Het product wat je hebt ontvangen ziet er volgens de massa beter uit en werkt 'wel' goed uit (vat immers niet spontaan vlam). Apple is gewoon meer dan correct bezig, alleen jij voelt je om een non-reden genaaid. Dat apple bij een actie als deze compromissen moet sluiten lijkt mij evident. Ze kunnen niet voor de 1gb nano een 1gb terugsturen. Kost meer tijd en vooral geld om zoiets te doen dan gewoon iedereen een 8gb nano terug te sturen. Wie daarover klaagt moet echt is goed gaan nadenken.
Ho ho, volgens mij begrijp jij mij verkeerd. Ik snap heus dat Apple niet onderscheid kan maken tussen de verschillende volumes (lees ook maar terug in dit topic). Ik reageerde op Destianto, hier: Destianto in "iPod nano (eerste generatie) inruilactie" Dat sluit niet uit dat je niet met een beschadigde iPod kan aankomen als vervangend model. Dat heeft niets met compromissen te maken. Dus je kan wel even dimmen met die toon.

En mijn reactie op Destianto: me_mrtn in "iPod nano (eerste generatie) inruilactie"

[ Voor 6% gewijzigd door me_mrtn op 07-01-2012 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van Guppenstein zou gister of eergisteren zijn iPod terug krijgen, stopt er een bolide van Selektvracht, belt de koerier bij zijn buurman aan. Zal dat toeval zijn?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2012 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepppie
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Hier een 4GB opgestuurd (zwart) en een 6e gen. 8GB (zilver) teruggekregen. Kan niet anders zeggen dan dat het een prima service van Apple is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ococ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-01-2022
Wacht al twee dagen nog niks gehad na de email.!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar zoeken jullie de trackingnr op ? ik vind nergens deze nummer terug ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conteaster
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Gisteren heb ik ook 2 nieuwe iPod's Nano 6th generation ontvangen, heb wel een tijdje zonder gezeten, maar gebruikte ze toch niet echt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn89
me_mrtn schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 15:17:
[...]

Ho ho, volgens mij begrijp jij mij verkeerd. Ik snap heus dat Apple niet onderscheid kan maken tussen de verschillende volumes (lees ook maar terug in dit topic). Ik reageerde op Destianto, hier: Destianto in "iPod nano (eerste generatie) inruilactie" Dat sluit niet uit dat je niet met een beschadigde iPod kan aankomen als vervangend model. Dat heeft niets met compromissen te maken. Dus je kan wel even dimmen met die toon.

En mijn reactie op Destianto: me_mrtn in "iPod nano (eerste generatie) inruilactie"
First, excuses voor de toon als jij dat zo leest. Maar waarop moet apple dan onderscheid maken tussen de nano's? Het aantal krassen tellen? 4 'puntjes' zijn geen diepe krassen oid. Het ziet er groot uit op de foto, maar dat apparaat is klein Sowieso kan zoiets in het echt meevallen tov zo'n foto.
Je kunt natuurlijk ook gewoon apple bellen en vragen of je een ander kunt ontvangen. Neemt overigens niet weg dat je 'gebruikers-sporen' kan verwachten bij een refurbished model. Ingeleverde model had dat immers ook (mijn ipod iig).

Andere got'ers hebben het hier over ipods die in de laatste dagen van 2011 zijn geproduceerd. Dat klinkt nieuw, maar voor het zelfde geld is dat gewoon de 'refurbished' datum en is de ipod opnieuw aangemeld in het systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 03:02

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Mensen, kunnen we niet gewoon blij zijn met deze aktie? Het is ook echt typisch Hollands om er over te gaan discussieren wat Apple wel en niet zouden moeten doen. Feit is dat ze zelf een inruilaktie zijn begonnen en deze naar redelijk en biddelijkheid proberen op te lossen. Dat er vervolgens een schermpje scheef zit, ligt aan je binnen temperatuur en dat er wat krasjes op zit...tja, het is niet in zijn originele verpakking verstuurd en dat is Apple juridische beweegreden om er onderuit te komen, mocht er een hollander zijn die daar moeilijk over gaat doen.

Plug dat ding in, zet er je favo muziek op en geniet ;) anders had die 1G toch maar ergens op zolder gelegen en als je er op was gaan staan had je je schouders opgehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees hier veel geklaag ... maar persoonlijk heb ik enkel positieve ervaring met deze inruilactie.

Mijn 1gen Ipod nano 1gb is zwaar mishandeld geweest (krassen, barstjes, ....)

Ingeschreven voor de inruilactie, pakketje gemaakt, opgestuurd en 3 weken later ligt er een 6gen Ipod nano 8gb in men brievenbus ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

[b][message=37457225,noline]Plug dat ding in, zet er je favo muziek op en geniet ;) anders had die 1G toch maar ergens op zolder gelegen en als je er op was gaan staan had je je schouders opgehaald.
Dit, +1.

Weet iemand trouwens tot wanneer de inruilactie loopt? Mijn vriendin heeft ook nog een 1G, maar omdat ze deze nog actief gebruikt (echt waar) nog niet ingeruild...

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaYo86
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-09 00:19
Ik heb de verpakking hier al sinds half november liggen maar heb de Nano nog niet opgestuurd. Kan ik deze alsnog gebruiken? Ik kan namelijk nergens vinden waar ik een nieuwe verzendverpakking kan aanvragen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oxfordpelican
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-09 14:20
Gisteren een silvergrijs 6g 8gb Nano ontvangen, zeer netjes van Apple!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaYo86
Hehe ik wil em ook..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Rene_
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 31-12-2024
@YaYo, Ik meende in de handleiding die je bij je brief/envelop krijgt gelezen te hebben dat als je de iPod niet binnen een week of 10 dagen terugstuurt dat ze er dan vanuit gaan dat je niet meer deel wil nemen aan de omruilactie.

Misschien even Apple contacten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaYo86
Hmm er zit weinig anders op denk ik ja. Callcenter zal in het weekend wel dicht zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 03:56

Zenix

BOE!

YaYo86 schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 20:24:
Ik heb de verpakking hier al sinds half november liggen maar heb de Nano nog niet opgestuurd. Kan ik deze alsnog gebruiken? Ik kan namelijk nergens vinden waar ik een nieuwe verzendverpakking kan aanvragen..
Ik heb hem ook gewoon gisteren opgestuurd nadat ik hem ook rond die tijd heb gekregen, in het boekje staat https://selfsolve.apple.com/repairstatus/main.do. Dat je daar je status kon controleren, die van mij was nog niet geannuleerd.

[ Voor 4% gewijzigd door Zenix op 07-01-2012 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaYo86
Zenix schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 20:53:
[...]

Ik heb hem ook gewoon gisteren opgestuurd nadat ik hem ook rond die tijd heb gekregen, in het boekje staat https://selfsolve.apple.com/repairstatus/main.do. Dat je daar je status kon controleren, die van mij was nog niet geannuleerd.
Ah goed om te weten. Ik ga er dan maandag gelijk werk van maken aangezien die van mij ook niet geannuleerd is!

[ Voor 5% gewijzigd door YaYo86 op 07-01-2012 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

Ben wel erg tevreden over deze actie. Het is natuurlijk jammer dat ik mijn vintage nano niet meer terug krijg, maar de 6g is ook wel erg mooi en klein. En dubbele opslag ook, voor iets dat ik ooit gratis kreeg in de BTS-aanbieding... niks te klagen hier.

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toxict
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-09 17:40
Zpottr schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 21:52:
Ben wel erg tevreden over deze actie. Het is natuurlijk jammer dat ik mijn vintage nano niet meer terug krijg, maar de 6g is ook wel erg mooi en klein. En dubbele opslag ook, voor iets dat ik ooit gratis kreeg in de BTS-aanbieding... niks te klagen hier.
Over een paar jaar is de 6G ook Vintage.

http://www.pvoutput.org/intraday.jsp?sid=31923

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

toxict schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 22:30:
[...]

Over een paar jaar is de 6G ook Vintage.
Nah, is toch anders vind ik. De eerste nano was echt iets bijzonders, klein, elegant, veel opslag, etc. De 6g is de zoveelste. Maar nogmaals : ik klaag niet :)

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toxict
Zpottr schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 22:34:
[...]

Nah, is toch anders vind ik. De eerste nano was echt iets bijzonders, klein, elegant, veel opslag, etc. De 6g is de zoveelste. Maar nogmaals : ik klaag niet :)
;-)....Ik straks ook niet als ik hopelijk 4 * 6G's binnen krijg....ja...ook ik ben Marktplaats gaan leegkopen ;-)
En als er een "vintage" toch terug komt...dan zou ik deze natuurlijk te koop kunnen aanbieden aan de hoogste bieder :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan-martenB
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-05-2024
Ook bij mij zou het vervangende product op 4 januari opgestuurd moeten zijn, maar ik heb (nog) niets ontvangen.
Het volgende heeft zich echter voorgedaan:

Op 5 januari heb ik meteen even gekeken bij de de onder mijn Apple-ID geregistreerede apparaten, wat mijn vervanger zou zijn, en inderdaad: de zilveren nano 6G. Met een garantie tot begin januari 2013. Even later kreeg ik de mail van Apple met ook dit nummer.
Aangezien ik de Nano vandaag toch nog steeds niet binnen heb gekregen, ben ik nog eens even naar de apparaten op mij Apple-ID gaan kijken. En wat schetst mijn verbazing: de Nano staat er niet meer bij. Toen ik het registratienummer van de vervangende Nano nog eens invoerde kreeg ik daar te zijn, dat het inderdaad om een gekochte Nano gaat, maar dat ie nu geen garantie meer heeft.....

Allemaal erg vreemd, en misschien verdacht (?). Kan het zijn dat er iemand van Selektvracht, of welke bezorger ook met mijn Nano vandoor is gegaan en deze zelf heeft geregistreerd?
Heeft iemand anders, die zijn al toegezegde Nano nog niet heeft gekregen dit ook ondervonden? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

toxict schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 23:59:

Ik straks ook niet als ik hopelijk 4 * 6G's binnen krijg....ja...ook ik ben Marktplaats gaan leegkopen ;-)
Er is nu een ware stortvloed aan nieuwe nano 6G's op marktplaats (en allemaal met 90 dagen garantie.)
Prijzen zijn al aardig aan het dalen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toxict
Verwijderd schreef op zondag 08 januari 2012 @ 00:07:
[...]

Er is nu een ware stortvloed aan nieuwe nano 6G's op marktplaats (en allemaal met 90 dagen garantie.)
Prijzen zijn al aardig aan het dalen...
Zal straks wel weer over zijn als alles verkocht is....Blijft niet eeuwig doorgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulster Seedling
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 01:15

Ulster Seedling

“Middelgrote appel”

Op 4 december heb ik mijn aanvraag ingediend. Volgens Apple's statuspagina is er op 12 december een lege doos naar mij toegestuurd. Ik heb nog steeds niets ontvangen/gehoord; is dit normaal of kan ik beter een belletje doen?

“(…) met een rode blos op een geelgroene ondergrond.” Volgens Wikipedia tenminste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05:35
jan-martenB schreef op zondag 08 januari 2012 @ 00:03:
Ook bij mij zou het vervangende product op 4 januari opgestuurd moeten zijn, maar ik heb (nog) niets ontvangen.
Het volgende heeft zich echter voorgedaan:

Op 5 januari heb ik meteen even gekeken bij de de onder mijn Apple-ID geregistreerede apparaten, wat mijn vervanger zou zijn, en inderdaad: de zilveren nano 6G. Met een garantie tot begin januari 2013. Even later kreeg ik de mail van Apple met ook dit nummer.
Aangezien ik de Nano vandaag toch nog steeds niet binnen heb gekregen, ben ik nog eens even naar de apparaten op mij Apple-ID gaan kijken. En wat schetst mijn verbazing: de Nano staat er niet meer bij. Toen ik het registratienummer van de vervangende Nano nog eens invoerde kreeg ik daar te zijn, dat het inderdaad om een gekochte Nano gaat, maar dat ie nu geen garantie meer heeft.....

Allemaal erg vreemd, en misschien verdacht (?). Kan het zijn dat er iemand van Selektvracht, of welke bezorger ook met mijn Nano vandoor is gegaan en deze zelf heeft geregistreerd?
Heeft iemand anders, die zijn al toegezegde Nano nog niet heeft gekregen dit ook ondervonden? :?
Ik heb hem ook nog niet gekregen. Sinds 04 januari staat hij op verzonden. Het nieuwe serial nummer heeft echter nooit in mijn ID gestaan. Ik verwacht dat die gewoon dinsdag gaat komen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Rene_
jhogervorst schreef op zondag 08 januari 2012 @ 01:55:
Op 4 december heb ik mijn aanvraag ingediend. Volgens Apple's statuspagina is er op 12 december een lege doos naar mij toegestuurd. Ik heb nog steeds niets ontvangen/gehoord; is dit normaal of kan ik beter een belletje doen?
Ik heb het op 22 november al aangevraagd en pas op 30 december e envelop gekregen. Het duurt gewoon erg lang.;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toxict
jhogervorst schreef op zondag 08 januari 2012 @ 01:55:
Als je belt, dan staat de volgende dag iemand van UPS op je stoep om 'm op te halen.
Dag daar weer na is ie bij Apple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja de Ipod werkten nog maar hij was naar 5 minuten al op en was dan heel heet, maar ik kon hem gewoon inruilen.
Kartmans1 schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 22:54:
[...]

Werkte deze iPod toen nog? Want anders was het al helemaal bizar dat ze hem voor 2 euro had verkocht :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silentwaves_
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13-09 22:49
Update:

-> Service Requested:
November 19, 2011

-> January 6, 2012: Replacement Product Shipped

Ik denk dat ik mijn iPod deze week kan verwachten :)

_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Rene_
Wanneer had je hem opgestuurd naar Apple en was de status veranderd naar product replacement pending?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DannyvdHof
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-04-2021
14 november aangevraagd

Step 1 Request
December 14, 2011: Product received
Shipped via UPS with tracking number

Step 2 Service
December 14, 2011: Issue identified

Step 3 Return
December 14, 2011: Product replacement pending

Dus nog even afwachten :D gebruikte de ipod dagelijks op de fiets en bij de fitness

AMD Phenom II X4 965BE - Sapphire HD6850 1GDDR5 - Kingston HyperX Gen 8GB DDR3 1600Mhz - ASrock 870 Extreme3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keeper
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Keeper

<3 Ruby

Heb vrijdag ook een zilvergrijze 6th gen Nano mogen ontvangen (8GB).

Had de boel in november aangevraagd en op 7 december was het binnen bij Apple en stond ik op Product Replacement Pending.

Daarna op 4 januari dus het mailtje dat er een nieuwe iPod aankwam en op vrijdag in de bus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog steeds niemand een idee wat te doen met de track and trace code??? ik wacht al vanaf 05-01 op mijn nieuwe ipods...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaYo86
Sheesh wat een gezeik, ik net bellen naar UPS om mijn Nano op te laten halen verwijzen ze me, ivm de drukte van de "Nano-actie", doodleuk door naar www.ups.com om via daar de aanmelding te doen. Iemand enig idee waar deze aanmelding voor de Nano's moet gebeuren op www.ups.com? Wizards die ik doorloop om mijn pakketje aan te melden vragen allemaal hoe ik wil betalen, maar dat is nvt..

Edit: mijn excuus ik was weer eens te snel: https://wwwapps.ups.com/p...?loc=nl_NL&WT.svl=PNRO_L1

[ Voor 12% gewijzigd door YaYo86 op 09-01-2012 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:40
Waar kan ik klagen? 5 dagen en verder en mijn nieuwe nano is nog niet binnen.

Geachte ****

Uw serviceaanvraag is afgerond en uw IPOD NANO is verzonden op 2012-01-04. De levering vindt plaats binnen twee werkdagen (vijf werkdagen als uw product een iPad met een persoonlijke gravure is).

Uw product wordt verzonden met een heeft het trackingnummer *********, dat binnen 24 uur actief moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaYo86
Het is erg druk bij UPS met de Nano-gevallen heb ik mij laten vertellen door een medewerker aldaar.. Misschien heeft dat er mee te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
YaYo86 schreef op maandag 09 januari 2012 @ 14:34:
Het is erg druk bij UPS met de Nano-gevallen heb ik mij laten vertellen door een medewerker aldaar.. Misschien heeft dat er mee te maken.
Een pakketje is een pakketje. Lijkt me dat als het echt uitmaakt. Dat andere pakketjes daar ook problemen van ondervinden. Dit verwacht ik niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaYo86
Je weet het nooit met UPS :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb de mijne daarstraks ontvangen
ipod nano silver 8GB (laatste generatie)
komt mooi in een doosje met bescherming,werkt perfect en niets aan=)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2012 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
Verwijderd schreef op maandag 09 januari 2012 @ 14:42:
ik heb de mijne daarstraks ontvangen
ipod nano silver 8GB (laatste generatie)
komt mooi in een doosje met bescherming,werkt perfect en niets aan=)
Met welke transporteur dan?
post NL en Selectvracht bezorgen niet op maandag.
Heb nu stille hoop dat die van mij ook nog gekomen is vandaag. Is namelijk al op 04-01-12 verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ococ
De mijne is 5 januari verzonden en tot heden nog niks, ik gebruikte het voor het sporten maar met welke tranporteur komt het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silentwaves_
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13-09 22:49
_Rene_ schreef op zondag 08 januari 2012 @ 22:37:
Wanneer had je hem opgestuurd naar Apple en was de status veranderd naar product replacement pending?
Opgestuurd: 13/12/11

Product Replacement Pending: 15/12/11

_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoud_h
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 15-08 07:18
Op de 4e ook een mailtje gehad, tot nu toe niets ontvangen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dipsausje
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Ik heb de 5e een mailtje gehad, en omdat dat trackingnummer nergens werkt maar eens gebeld. Via de telefoon wist Apple mij te vertellen dat ze verstuurd worden via de normale post en dat het nu nog zo'n 6 weken kan duren. Als dat echt zo is had er wel een mail uit gemogen dat de de eerder aangegeven 2 werkdagen niet gehaald gaat worden... :/

Verder is de supportpagina van mijn serialnr. veranderd. Eerst stond dat ik recht had op telefonische ondersteuning en garantie tot 3 januari 2013, nu staat er geen ondersteuning en geen garantie. Ze mogen nog een beetje oefenen op communicatie bij dit soort acties...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fliene
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 05-07 13:29
En ik heb ook de 4e een mailtje gehad en heb ook nog steeds niks ontvangen... Was misschien al bang dat de bezorger mijn nieuwe nano zou hebben ingepikt :P Maar zie nu dat er meerderen zijn die nog niets hebben ontvangen, terwijl ze de 4e een mailtje hebben gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iPod nano (1st generation) Replacement Program Available in Australia, Austria, Belgium, Canada, Denmark, Finland, Frence, Germany, Ireland, Italy, Japan, Luxembourg, Netherlands, Norway, Spain, Sweden, Switzerland, United kingdom, United States

https://supportform.apple.com/201110/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke status hebben jullie dan bij de reparatiestatus?
Bij de mijne staat namelijk echt: 5 januari 2012: Vervangend product verzonden
Omdat er namelijk bij sommigen 'pending' staat?

Overigens heb ik het product ook nog niet ontvangen.
Ik heb toch een beetje de stille hoop dat deze vandaag alsnog binnen komt,
aangezien ik morgen op vakantie ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-09 16:06

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Ik zou gisteren overdagn gebeld worden door CR van Apple, maar niks vernomen dus zelf maar gebeld of ze mijn verloren ipod al gevonden hadden. E nze hebben gisteren gezegd dat ze mijn ipod hebben gevonden! \o/
Het is alleen niet mogelijk om de tracking te updaten.

Weten jullie wat het gebruikelijke proces is? Wat ik begrijp is dat mijn ipod nu het volgende traject heeft doorlopen:

- Opgehaald door UPS
- Afgeleverd op depot (Schenker?!)
- Verzonden naar Repair Center

Ze gaven aan dat het repair center er ongeveer 5 á 6 werkdagen over doet om hun deel af te handelen. Ik ga ervan uit dat het Repair center de ipods dus omwisselt en terug stuurt of zit er nog een magazijn tussen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fliene
Pfoe, dat weet ik niet. Ik weet wel dat ik een maand heb moeten wachten voordat de status 'verzonden' stond. En nu heb ik hem alsnog niet, hahaha!

@MichielTH: Mijn status staat ook sinds 4 januari op vervangend product verzonden. Maar de status was bij mij eerder aangepast dan dat ik het mailtje heb binnengekregen. Vooralsnog niets binnen.

[ Voor 40% gewijzigd door Fliene op 10-01-2012 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DannyvdHof
Ze zeggen dat het 6 weken kan duren voordat je een nieuwe ipod opgestuurd krijgt.
Deze 6 weken gaan pas in als ze de ipod hebben ontvangen in Breda.

Dus nog eventjes geduld :) mijn status is al 4 weken onveranderd. Product replacement pending

AMD Phenom II X4 965BE - Sapphire HD6850 1GDDR5 - Kingston HyperX Gen 8GB DDR3 1600Mhz - ASrock 870 Extreme3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• conodihno1
  • Laatst online: 07:17
Net Apple aan de telefoon, opsturen heeft vertraging opgelopen tot 10 werkdagen. 4 januari bericht gehad dat deze zou zijn verstuurd. Moet wachten tot volgende week vrijdag en anders nog eens bellen. Op mijn vraag waarom men een mail krijgt met een verzonden status terwijl dit helemaal niet zo is, kwam mevrouw niet verder dan ja ehhh.... Ze geeft ook aan dat ups de verzender zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoud_h
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 15-08 07:18
Zojuist mijn 8GB iPod 6G ontvangen. 4 januari het mailtje gehad dat hij onderweg was.

Helemaal mooi, want ik heb een 2GB model met een barst in het scherm en flinke deuken in de achterkant ingeleverd... :)

Oh, en niet via UPS maar Deutsche Post + Select Vracht is de verzending gedaan. Op het label op de doos staat dat hij op 2 januari verstuurd is vanuit Breda.

[ Voor 27% gewijzigd door arnoud_h op 10-01-2012 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist ook mijn iPod ontvangen.
Het lijkt erop dat ik dus geluk heb gehad als ik de andere berichten hier lees!
Overigens is het een prachtig klein ding!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fliene
@DannyvdHof Ja in totaal wel ja. Maar in het mailtje staat dat de iPod op dat moment al verstuurd is dus dat je hem binnen 2 werkdagen ontvangt.

@conodihno1 Thanks voor de info! Neem aan namelijk dat ik ook daaronder val, aangezien ik ook 4 januari dat bericht heb gehad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dipsausje
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
conodihno1 schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 12:18:
Net Apple aan de telefoon, opsturen heeft vertraging opgelopen tot 10 werkdagen. 4 januari bericht gehad dat deze zou zijn verstuurd. Moet wachten tot volgende week vrijdag en anders nog eens bellen. Op mijn vraag waarom men een mail krijgt met een verzonden status terwijl dit helemaal niet zo is, kwam mevrouw niet verder dan ja ehhh.... Ze geeft ook aan dat ups de verzender zal zijn.
Iets dergelijks kreeg ik ook te horen, alleen werd bij mij verteld dat het met de gewone post kwam. Echter heeft SelektVracht zojuist een iPod langsgebracht, ik ben blij dat de klantenservice hier geen gelijk had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier ook de nieuwe iPod mogen ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ococ
Hier nog steeds niks!!!!!!!:-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fliene
En... Hier is 'ie ook binnen! Met SelektVracht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
arnoud_h schreef op maandag 09 januari 2012 @ 21:02:
Op de 4e ook een mailtje gehad, tot nu toe niets ontvangen...
Hier ook nog steeds niks!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twc02
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 10-09 10:04
Ik wacht ook nog steeds op SelektVracht naar het schijnt. In de meeste gevallen zal ik niet thuis zijn :( Als ik eens wist wanneer ze zouden komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobiasvs
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

tobiasvs

Tobias

4 jan een mail gehad, nog steeds niets ontvangen.

Vanochtend dus maar even de customer service gebeld, zij kon mij het volgende vertellen: "In de mailtjes staat dat er binnen 2 werkdagen aflevering zou plaatsvinden. Dit klopt echter niet en we snappen dan ook niet hoe deze tekst in de automatisch gegenereerde mails terecht is gekomen. U moet rekening houden met een levertijd van ongeveer 3 weken."

Een paar posts hierboven zei de klantenservice dat UPS vertraagd was met 10 dagen? Lekker tegenstrijdig dus.

Canon | Fujifilm | www.tobiasvanstijn.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-09 08:35
En weer verder...

18-11-2011 Het serienummer is niet bekend bij Apple, terwijl ik eerste eigenaar ben met de bon;
28-11-2011 Na drie telefoongesprekken het serienummer eindelijk geactiveerd;
28-11-2011 iPod nano 4GB aangemeld;
07-12-2011 Lege verpakking verzonden;
05-01-2012 Apple gebeld het duurt toch wel lang;
06-01-2012 Nieuw Casenummer van Apple gekregen;
06-01-2012 Briefje van UPS in de bus (zonder doosje/enveloppe te hebben gehad);
09-01-2012 Briefje van UPS in de bus;
10-01-2012 Opgehaald. :)

Na bijna twee maanden kan het echt wachten beginnen.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ococ
Eindelijk binnen waarom zo lang gewoon aan het eind van de straat bezorgd, moet wel zeggen het zijn achterlijke sukkels die bij select vracht werken kunnen niet eens nummers lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DannyvdHof
Step 1 Request

December 14, 2011: Product received
Shipped via UPS with tracking number
Step 2 Service

December 14, 2011: Issue identified
Step 3 Return

January 10, 2012: Replacement Product Shipped

Zojuist is mijn status veranderd :D we zullen zien wanneer die binnen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jatt123
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 28-05-2024
January 6, 2012: Replacement Product Shipped

nog niks binnen, mja ik wacht het af. Cadeautje voor mijn vriendin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CokeZero
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-11-2024
Hetzelfde bij mij ook 6 januari, ook nog steeds niks binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
4 januari verzonden. Heb hem vandaag binnen. Overigens geen beschadigingen of slordige afwerking. Denk dat het een nieuwe is. Volgens het serienummer was hij ook geproduceerd in december 2011.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het doosje met de ipod is gewoon door de post bezorgd (iemand met het fietske die zijn ronde deed)
Bart1983 schreef op maandag 09 januari 2012 @ 15:23:
[...]

Met welke transporteur dan?
post NL en Selectvracht bezorgen niet op maandag.
Heb nu stille hoop dat die van mij ook nog gekomen is vandaag. Is namelijk al op 04-01-12 verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toxict
Even een update:

Dus vanaf het moment dat ik de telefoon pakte om m'n iPod Nano aan te melden tot aan "Product Replacement Pending" heeft het maar 5 dagen geduurd.
Lijkt erop dat er wat meer lucht bij Apple is.
Nu nog zien hoe snel er eentje afgestuurd wordt op mij af.

Step 1: Called Apple

Service Requested:January 5, 2012

Step 2: Request

January 10, 2012: Product received
Shipped via UPS with tracking number 1Z****************

Step 3: Service

January 10, 2012: Issue identified

Step 4: Return

January 10, 2012: Product replacement pending

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FNale
  • Registratie: Maart 2011
  • Nu online
Fijn ik heb zo'n leuke tracking code gekregen die ik nergens kan nakijken overigens me andere iPod wel ontvangen van selektvracht, Als ik op de doos kijk staat daar een andere tracking code op weet iemand waar ik de tracking code van apple kan nakijken? Het is een link in de mail die naar niks refereert.

Weet iemand hoe ik het beste Apple kan contacten?

[ Voor 7% gewijzigd door FNale op 10-01-2012 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Double B
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22-08 23:25
Stap 1 Verzoek

14 december 2011: Product ontvangen
Verzonden met UPS en heeft het trackingnummer
Stap 2 Service

14 december 2011: Probleem geïdentificeerd
Stap 3 Retournering

10 januari 2012: Vervangend product verzonden

Ja eindelijk bij mij ook status veranderd :) nu nog maar weer paar dagen wachten en zien wanneer hij komt :)

LG OLED77C16 | PIONEER PDP-LX6090 | Pansonic TX-P50ST50 | Marantz SR6008 | B&W 604 S2 | B&W LCR600 S3 | Acoustic Research Chronos W38

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-09 19:30

alienfruit

the alien you never expected

Mooi, een 8GB Nano in ruil voor een 1GB Nano. Mooie deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-09 23:22
Step 2 Service
December 24, 2011: Issue identified
Step 3 Return
January 10, 2012: Replacement Product Shipped

Pas rond kerst opgestuurd en nu al vervangende iPod onderweg :) En wel een nieuwe 6th gen, met garantie tot 2013. Thanks Apple!

[edit]
Past dat pakketje door de brievenbus? Verwacht niet dat ik veel thuis ga zijn komende week..

[ Voor 18% gewijzigd door Xandrios op 10-01-2012 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den_S85
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:37
Xandrios schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 20:22:

Past dat pakketje door de brievenbus? Verwacht niet dat ik veel thuis ga zijn komende week..
Nee, past helaas niet door de brievenbus. Het doosje is ongeveer 2x zo hoog als een normale brievenbusgleuf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynoot
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 27-08 06:23
Weet iemand toevallig hoe lang het duurt voordat Apple de status op "Stap 2" zet? En dan heb ik het over het online bekijken van je reparatiestatus.

Ik heb de verpakking al 22 november binnen gekregen, maar omdat ik te weinig tijd had, heb ik 5 januari pas de iPod meegegeven aan UPS.

edit: Zie net dat het wel een tijdje kan duren, ik wacht nog maar even geduldig af :)

edit2: De status is gewijzigd, gelukkig maar ;)

[ Voor 19% gewijzigd door Dynoot op 11-01-2012 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan-martenB
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-05-2024
De mijne is vanavond ook bezorgd via Selektvracht. Ziet er mooi uit; hij is echt klein zeg!
(shipped 4 januari) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkullboX
  • Laatst online: 08-09 13:52
Gloednieuwe 6G binnen, erg goede actie van apple, een actie als deze nog niet eerder meegemaakt.

Het apparaat zelf kende ik al een beetje, en stelt helaas teleur als mp3 speler. Mooi gemaakt maar het is niet te gebruiken, zeker niet onderweg. Het lijkt alsof apple puur ging voor technologie en esthetiek en vergat dat het bovenal een praktisch gebruiksvoorwerp moet zijn.

Het valt me op dat iedereen die in deze thread niet lyrisch is over de speler gelijk afgebrand wordt als zeikerd... je kan toch dankbaar zijn dat apple dit doet, maar het product gewoon zelf minder vinden los van deze actie? Aanvankelijk werd ook bericht dat Apple een niet ontvlammende 1G zou terugsturen.

Zou Apple binnenkort een overschot aan gerefurbishte 1Gs hebben, of gooien ze die allemaal door de shredder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lumics
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:22
Ik heb even snel wat pagina's gescand in dit topic, en er zitten toch een paar ondankbare ongeduldige honden tussen. Je krijgt een gratis nieuwe ipod voor dat oude meukding wat toch al jaren lag te verstoffen. En dan nu klagen dat het allemaal zo lang duurt voordat het ding binnen is.

Wees gewoon geduldig en wacht af. Als je een mail hebt gekregen komt de nano vanzelf bij de voordeur. Ongelofelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:18
Mag ik vragen welke nummer jullie Bellen?
Ik heb mijn aanvraag al rond eind november ingediend. Als status staat er dat er een empty box is verstuurd op 20 December. Tot op heden nog neits binnen gehad.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OnlyRinaldo
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10-09 10:56
Staat sinds vanmorgen op verzonden, ik ben benieuwd wanneer hij binnenkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toxict
kx22 schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 11:26:
Mag ik vragen welke nummer jullie Bellen?
Ik heb mijn aanvraag al rond eind november ingediend. Als status staat er dat er een empty box is verstuurd op 20 December. Tot op heden nog neits binnen gehad.....
0800-0200-570 optie 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-09 16:06

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Lumics schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 11:13:
Ik heb even snel wat pagina's gescand in dit topic, en er zitten toch een paar ondankbare ongeduldige honden tussen. Je krijgt een gratis nieuwe ipod voor dat oude meukding wat toch al jaren lag te verstoffen. En dan nu klagen dat het allemaal zo lang duurt voordat het ding binnen is.

Wees gewoon geduldig en wacht af. Als je een mail hebt gekregen komt de nano vanzelf bij de voordeur. Ongelofelijk!
Ik ben het met je eens dat mensen ongeduldig en ondankbaar zijn, maar waaruit concludeer jij dat alle ipods al jaren liggen te verstoffen? Zijn er niet toevallig mensen die de ipod nano nog zeer regelmatig gebruiken bij het sporten bijvoorbeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaYo86
Gebruik hem nog bijna elke dag in het OV, niks mis mee hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• conodihno1
  • Laatst online: 07:17
Ondankbare honden? Dat dit soort omruilacties tijd kosten dat snap ik. Maar ik kan slecht tegen onduidelijke communicatie vanuit Apple. Vandaag mijn nano binnen gekregen terwijl ik gisteren nog te horen krijg dat ze nog niet verstuurd zijn ivm vertragingen etc. Tevens ook met selectvracht gebracht terwijl mevrouw aan de telefoon ups als brenger der nanos aankondigde. Een mail met track code maar die vervolgens nergens werkt etc.
Verder niets meer dan lof over de actie zelf hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
conodihno1 schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 16:00:
Ondankbare honden? Dat dit soort omruilacties tijd kosten dat snap ik. Maar ik kan slecht tegen onduidelijke communicatie vanuit Apple. Vandaag mijn nano binnen gekregen terwijl ik gisteren nog te horen krijg dat ze nog niet verstuurd zijn ivm vertragingen etc. Tevens ook met selectvracht gebracht terwijl mevrouw aan de telefoon ups als brenger der nanos aankondigde. Een mail met track code maar die vervolgens nergens werkt etc.
Verder niets meer dan lof over de actie zelf hoor.
Mijn nieuwe iPod zou de 4e verzonden zijn. Ik belde net, de man aan de telefoon vertelde me dat de iPod inderdaad verzonden was (via POST NL). Er zijn nu 5 WERK dagen overheen gegaan en nog niks in huis. Maar iedereen krijgt hem met de SelectVracht. Waarom verteld die man dan dat ze per POST NL komen :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CokeZero
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-11-2024
Vandaag is mijne ook binnenkomen, mooi ding ik wist niet dat ie zo klein zou zijn. :p

Bezorgt via Post NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peentje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-09 09:04

Peentje

MacOS/Windows/Linux don't care

Ach bij mij staat al vanaf 5 januari: Vervangend product verzonden. Maar ik heb nog geen mail en geen nieuwe Nano gehad....

Ik zie het wel hoor, als ik hem voor het einde van deze maand maar heb vind ik het goed. Dan heb ik namelijk een andere werkgever en kan ik niet tekenen voor ontvangst :) (verzendadres is mijn werkadres waar ik overdag ben).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag mijn Iphone ontvangen
Hij is veel kleiner dan ik had gedacht. Ik weet alleen niet hoe ik er mee moet bellen. :|
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste