iPod nano (eerste generatie) inruilactie

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit geen logica in het verzenden van de ipods. Aanvraag op 14 november en ontvangen op 10 december, maar bij mij staat de status nog op pending.

Heb een witte 2gb opgestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 03:02

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Dat zou te veel administratie zijn en eerlijk is eerlijk...nu is iedereen tevreden...toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris89
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-09 14:51
Eerlijk?! Nou als je een 1 gb krijg en een 8 terug krijgt dan wel,,,,
Maar als je een 4 inlever en een 8 terug krijg dan niet.... De verhouding klopt gewoon niet....

**Aghja we denken maar zo me ipod 4gb was toch stuk en had hem gevonden dus ben al lang blij dat ik iets terug krijg**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-09 16:06

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Wat maakt het uit?
8GB is nog altijd meer dan de max van 4GB die je toen had.

Heb zelf een 4GB opgestuurd en maakt me niet uit of het een 8GB of 32GB is.. Als de ipod maar gewoon werkt.
Als je wilt gaan handelen met die dingen, dan zou idd een 32GB beter zijn.. Maarja..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toxict
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-09 17:40
Chris89 schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 14:54:
Eerlijk?! Nou als je een 1 gb krijg en een 8 terug krijgt dan wel,,,,
Maar als je een 4 inlever en een 8 terug krijg dan niet.... De verhouding klopt gewoon niet....

**Aghja we denken maar zo me ipod 4gb was toch stuk en had hem gevonden dus ben al lang blij dat ik iets terug krijg**
Niet zo zeuren man.
Bekijk het zo....was deze terugroepactie er niet, dan had je nog steeds je 4GB gehad en liep je niet te zeuren.
Maar nu je hoort dat die er is en anderen voor hun 1GB een 8GB krijgen....wil jij ook in verhouding gecompenseert worden.

Als ik je verhaal zo lees, dan ben jij pas tevreden met het volgende:

Iemand levert een 1GB in en krijgt er een 8GB voor terug.
Jij levert 4GB in en moet dat ook *8GB terug krijgen, dus 32GB.
Beetje NIET REDELIJK toch?

Wees gewoon eens blij man...je gaat er op vooruit...doe niet zo jaloers.

http://www.pvoutput.org/intraday.jsp?sid=31923

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kartmans1
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21:55
Het is misschien "oneerlijk" dat iemand die een 4GB inleverd ook een 8GB terug krijgt, maar je kan het ook zo bekijken. Je hebt mazzel dat je 4 gig extra krijgt. En de mensen die een 1 GB hebben ingeleverd hebben net wat meer mazzel dan jij, want die krijgen 7 GB extra. Maar iedereen gaat er op vooruit, dus ik zie het probleem niet. Iemand anders wat gunnen is toch geen kwade zaak?

Overigens is mijn iPod op 15 december bij Apple ontvangen, dus ik denk dat ik nog wel 1 à 2 weken moet wachten voordat ik een nieuwe iPod opgestuurd krijg. Hopelijk sturen ze dan nog steeds 6th iPod Nano's op, want dat lijkt me toch een erg mooi apparaat!

Kartmans1 heeft spijt dat hij heeft beloofd dat zijn neef zijn iPod weer mag lenen als hij terug komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kawaii
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
De mensen die jaren terug (2005/2006) meer hebben betaald voor hun iPod, hebben ook al die jaren (tot nu) een beter exemplaar gehad dan de mensen die een goedkoper model hadden. De meerprijs die mensen daarvoor betaald hebben heeft zich dus ook geuit in een beter product gedurende 2005-2011.

Inmiddels is de 1e generatie al ver over de normale garantie termijn heen, en zal een groot deel van de mensen alweer overgestapt zijn op andere producten. Dat Apple nu überhaupt een terugroep actie is opgezet (wereldwijd) is al netjes. Gevolg is dat iedereen recht heeft op een vervangend product wat minstens gelijk, of beter, is aan het huidige product.

Inmiddels zijn er geen iPod nano's meer met capaciteiten tussen de 1 of 4GB, 8GB is nu de ondergrens. Het gevolg is dat iedereen dus recht heeft op een iPod nano met 8GB opslagruimte. Hiermee worden de verschillen in opslagcapaciteit genivelleerd, maar dit versneld het vervangingsproces waarschijnlijk wel. Als voor iedereen ook de huidige opslagcapaciteit terug zou krijgen dan komen er weer verschillen in levertijden en dan gaan de mensen daar weer over zeuren.
Dat nu de verschillen nivelleren maakt niet uit, de betaalde meerprijs heeft zich al uitbetaald in de jaren dat je daadwerkelijk een beter product had dan de mensen die de goedkopere varianten hadden. Moraal: wees nou toch gewoon eens blij dat je geheel gratis (je hoeft zelfs geen verzendkosten te betalen) een nieuw product krijgt zo'n 6 jaar na aanschaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-09 17:35

Tourniquet

Hiya, fellas!

Service aangevraagd: 12 november 2011

9 december 2011: Product ontvangen
9 december 2011: Probleem geïdentificeerd
5 januari 2012: Vervangend product verzonden

Bij mij wordt een 4 GB witte nano vervangen voor een (aan het serienummer te zien) 6th gen nano (zal dus wel de 8 GB lichtgrijze zijn)

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toxict
Hier een ProTIP!!!

Meld het niet via de site aan...dan wacht je een eeuwigheid.
Ik heb gisteravond vlak voor 18:00 uur met Apple gebeld en daar mijn iPod Nano aangemeld.
Vandaag UPS aan de deur en kon 'm zo aan de beste chauffeur meegeven.

Dus ik heb net direct met Apple gebeld.
(ProTIP!!! binnen een ProTIP!!!, bel naar 0800-0200-570 en kies 2, dan word je doorverbonden met de Servicedesk. En aangezien 0800 nummers gratis zijn....... ;-) )

Dus....net met Apple gebeld en de 3 Nano's die ik aangemeld had staan nogmaals telefonisch aangemeld.
Was geen probleem volgens de beste man aan de lijn. Heb 3 Repair ID's gekregen.
Met een beetje gelukt staat UPS morgen weer voor mijn deur, maar dan om 3 Nano's op te halen.

De beste man van de servicedesk zei nog dat het kan zijn dat ik nog van die terugstuur pakketjes kan ontvangen, maar die moest ik maar negeren en in de hoek wegleggen....

Ik ben erg benieuwd.......

Oh ja.....de servicedeskmedewerker kon mij melden dat er 6g versies uitgestuurd worden....hoorde hij van klanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvtk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:17
Tourniquet schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 15:47:
Service aangevraagd: 12 november 2011

9 december 2011: Product ontvangen
9 december 2011: Probleem geïdentificeerd

Bij mij wordt een 4 GB witte nano vervangen voor een (aan het serienummer te zien) 6th gen nano (zal dus wel de 8 GB lichtgrijze zijn)
November 12, 2011: Service Requested
December 12, 2011: Product received
December 12, 2011: Issue identified
December 12, 2011: Product replacement pending

Hopelijk ben ik dan over een paar dagen aan de beurt!
offtopic:
dit is natuurlijk een verkapte "ik hoop dat ik niet de enige van 12 december ben die nog zit te wachten" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toxict
rvtk schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 16:08:
[...]

November 12, 2011: Service Requested
December 12, 2011: Product received
December 12, 2011: Issue identified
December 12, 2011: Product replacement pending

Hopelijk ben ik dan over een paar dagen aan de beurt!
offtopic:
dit is natuurlijk een verkapte "ik hoop dat ik niet de enige van 12 december ben die nog zit te wachten" :)
Hoe lang duurde het versturen van jou naar Apple? Want op 12 Nov heb je "hulp" gevraagd, maar daarna moest ie ergens opgepikt zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvtk
toxict schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 16:09:
Hoe lang duurde het versturen van jou naar Apple? Want op 12 Nov heb je "hulp" gevraagd, maar daarna moest ie ergens opgepikt zijn...
Volgens de ups site is de order voor de retourenvelop op 23 november aangemaakt. Ik denk dat ik hem pas een week later in huis had. Toen heeft de envelop nog een weekje op tafel gelegen (ik was die week veel weg) en op 11 december heeft de ups hem opgehaald (en de 12de dus bij Apple afgeleverd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toxict
rvtk schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 16:23:
[...]

Volgens de ups site is de order voor de retourenvelop op 23 november aangemaakt. Ik denk dat ik hem pas een week later in huis had. Toen heeft de envelop nog een weekje op tafel gelegen (ik was die week veel weg) en op 11 december heeft de ups hem opgehaald (en de 12de dus bij Apple afgeleverd).
Ok..dus je zou kunnen zeggen dat het 1 werkdag duurt om 'm vanaf jou huis bij Apple te krijgen en dan dezelfde dag of de dag daarna een "diagnose" gedaan te krijgen.
Dan die dag of de dag daarna wordt er dan een "vervanger" verstuurd...

Zou theoretisch snel moeten gaan vanaf dat moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

toxict schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 16:02:

Oh ja.....de servicedeskmedewerker kon mij melden dat er 6g versies uitgestuurd worden....hoorde hij van klanten.
Klopt, topic staat er vol van ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-09 17:35

Tourniquet

Hiya, fellas!

toxict schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 16:28:
[...]

Ok..dus je zou kunnen zeggen dat het 1 werkdag duurt om 'm vanaf jou huis bij Apple te krijgen en dan dezelfde dag of de dag daarna een "diagnose" gedaan te krijgen.
Dan die dag of de dag daarna wordt er dan een "vervanger" verstuurd...

Zou theoretisch snel moeten gaan vanaf dat moment.
Nou nee, t/m diagnose klopt het wel, daarna staat hij (bij mij op dezelfde dag) op "Product replacement pending" maar heeft het dus nog bijna een maand geduurd voor de vervanging daadwerkelijk werd verstuurd.

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

toxict schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 16:02:
Hier een ProTIP!!!

Meld het niet via de site aan...dan wacht je een eeuwigheid.
Ik heb gisteravond vlak voor 18:00 uur met Apple gebeld en daar mijn iPod Nano aangemeld.
Vandaag UPS aan de deur en kon 'm zo aan de beste chauffeur meegeven.
...
Het lange wachten is pas wanneer je je oude Nano hebt ingestuurd.
Op zich best te begrijpen, op het Apple discussions forum wordt gesproken over miljoenen teruggestuurde Nano's. Deze actie kost Apple echt vet veel geld. Echt heel erg netjes dat ze het op deze manier zo oppakken ook al moet je even wachten. Ik had bij het begin een 6G echt niet verwacht. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kabuto_Raiger
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:53

Kabuto_Raiger

Let's DDR!!!

aargh wachten tot meneer de postbode langskomt met je nano is best annoying :P maar ook hier een gen6 nano onderweg *O*
Had een oude 1gb zwarte nano ingestuurd toendertijd. Die was bij apple binnen op 6 december

Dance Dance Revolution

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V525
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-07-2024

V525

.

Ik kan mij voorstellen dat er een hoop mensen zijn die inmiddels al overgestapt zijn naar de nieuwe generatie nano. Met het gevolg dat deze actie voor een hoop dubbele nanos zorgt. :-)

Korom mocht iemand de nieuwe verkregen willen verkopen, stuur me een berichtje! :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:40
V525 schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 18:59:
Ik kan mij voorstellen dat er een hoop mensen zijn die inmiddels al overgestapt zijn naar de nieuwe generatie nano. Met het gevolg dat deze actie voor een hoop dubbele nanos zorgt. :-)

Korom mocht iemand de nieuwe verkregen willen verkopen, stuur me een berichtje! :-)
Je hebt meel :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simkin
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19:39

Simkin

Bzzzzz

Cool, zojuist bevestiging ontvangen dat mijn 6de generatie onderweg is. Erg netjes van Apple!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FNale
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13-09 09:34
Hoe weten jullie nou dat er een 6th gen is terugestuurd?

2 maal:

Stap 3 Retournering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris89
ChrisdeW schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 19:54:
Hoe weten jullie nou dat er een 6th gen is terugestuurd?

2 maal:

Stap 3 Retournering

Je krijgt een mail met een serienummer erin. In dit topic staat een link om te kijken wat het serienummer inhoud. Oftewel welk product het is. Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickvdB
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22-04-2023
Wat krijgen we eigenlijk terug? Alleen de iPod zelf? Of ook een kabeltje en hoofdtelefoontje?

[ Voor 7% gewijzigd door NickvdB op 05-01-2012 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herko_ter_Horst
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Alleen een iPod.

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peentje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-09 09:04

Peentje

MacOS/Windows/Linux don't care

november 15: Service requested
December 9: Product received
December 9: Issue identified
January 5: Replacement product Shipped

Geen mail van Apple oid (dus geen serienummer, tracking id whatsoever), het was een zwarte Nano, gekocht in 2005 vlak na release dus 1GB kan het dan niet zijn volgens mij, capaciteit weet ik namelijk niet meer, had hem eigenlijk weggegeven... Toch maar weer teruggevraagd.

Dus geen idee wat ik nu terug krijg....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris89
Peentje schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 21:25:

Geen mail van Apple oid (dus geen serienummer, tracking id whatsoever), het was een zwarte Nano, gekocht in 2005 vlak na release dus 1GB kan het dan niet zijn volgens mij, capaciteit weet ik namelijk niet meer, had hem eigenlijk weggegeven... Toch maar weer teruggevraagd.

Wacht maar even af, de mail krijg je vanzelf ;) De status op de site word eerder vrijgeven....
De mail is altijd iets aan de late kant....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartbh
  • Niet online
Peentje schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 21:25:

Ik heb 'm precies 1 dag later dan jouw aangevraagd, en 1 dag later received/identified. Hopelijk krijg ik dan morgen het bericht dat er een replacement onderweg is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoud_h
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 15-08 07:18
Mensen.... Who cares of het nog 1 dag of 1 week of desnoods nog 1 maand duurt? Je krijgt zonder kosten een nieuwe iPod van Apple. Ga ondertussen een stukje punniken ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FNale
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13-09 09:34
Thanks! voor de link.

1Gb White = 6Th 8Gb silver
2Gb Black = 6Th 8Gb silver

En ze zijn onderweg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvtk
arnoud_h schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 23:21:
Mensen.... Who cares of het nog 1 dag of 1 week of desnoods nog 1 maand duurt? Je krijgt zonder kosten een nieuwe iPod van Apple. Ga ondertussen een stukje punniken ofzo :)
Omdat sommige mensen nog wel hun oude Ipodje dagelijks in gebruik hadden?

Daarnaast is er een verschil tussen klagen en nieuwsgierig zijn wanneer iemand zijn nieuwe Ipod kan verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluesparkle
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-09 15:26
Ik heb nog steeds geen werkende track and trace code.
Hoop maar dat hij vandaag nog afgeleverd wordt, is al 2 dagen geleden verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-09 16:06

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Ik gebruikte mijn ipod nog minimaal 3x per week tijdens het sporten. Daarnaast ook nog op vakantie, treinreizen etc, dus ik snap wel dat andere mensen hun ipod zo snel mogelijk terug willen hebben. Ik namelijk ook...

Zo maar weer eens naar Apple bellen om te vragen of mijn ipod al terecht is. Kijken of ze na 131 minuten bellen in één maand tijd al iets wijzer zijn geworden. Krijg steeds te horen dat het is geannuleerd en ik de ipod toch zelf wilde houden, maar hij is toch echt opgehaald en afgeleverd.

Edit: ok 20 minuten verder en ze gaan even kijken voor mijn ipod in het magazijn. Nemen maandag contact op over de vervolgstappen. Als ik maandag niks hoor, dan maar in aangetekende brief sturen dat ik ze aansprakelijk stel. Heb namelijk wel een afleverbewijs van UPS.

[ Voor 50% gewijzigd door AndereKoekoek op 06-01-2012 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
  • Laatst online: 03-09 19:11
n/m

[ Voor 98% gewijzigd door plofkip op 06-01-2012 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JCreations
  • Laatst online: 23-08 19:35
Ik heb inmiddels de mijne al terug gehad. Je krijgt de nieuwste nano ervoor terug (de kleine vierkante met touchscreen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandordten
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:17
bij mij is ie ook net bezorgd.
very nice!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CurlyMo
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23:23
Is er al iemand achter waar je het tracking nummer kan invoeren? Eergisteren heb ik mijn eerste replacement ontvangen, op mijn tweede ben ik nog aan het wachten. Dit terwijl ze volgens Apple toch tegelijk verzonden hadden moeten zijn. Ik had de tweede dus eigenlijk gisteren al verwacht. Mijn tracking nummers zijn beide 10 cijfers lang: 818510****

Het eerste pakketjes zat trouwens tussen de klep van mijn brievenbus waardoor eigenlijk iedereen hem had kunnen meenemen :( De vraag is dus of dat bij het tweede pakketje niet gebeurt is.

Sinds de 2 dagen regel reageer ik hier niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thyzz
  • Laatst online: 12-09 09:12

Thyzz

-=leeg=-

CurlyMo schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 12:02:
Is er al iemand achter waar je het tracking nummer kan invoeren? Eergisteren heb ik mijn eerste replacement ontvangen, op mijn tweede ben ik nog aan het wachten. Dit terwijl ze volgens Apple toch tegelijk verzonden hadden moeten zijn. Ik had de tweede dus eigenlijk gisteren al verwacht. Mijn tracking nummers zijn beide 10 cijfers lang: 818510****
zo'n tracking nummer heb ik ook gekregen, en dus ook geen idee waar mijn pakketje is/blijft. Het mailtje is binnengekomen op 4-1 (net als de status wijziging)

5325wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fliene
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 05-07 13:29
Ik verwacht hem vandaag! Mijn statuswijziging (+ mailtje) kwam ook 4 januari en daarin staat dat hij binnen 2 dagen wordt geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman7
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-05 22:07
Heb hem ook binnen. Door Apple verzonden op 4 januari. Werd geleverd met SelektVracht, maar de code erop kwam helemaal niet overeen met die uit de mail. Waarschijnlijk dus iets misgegaan met die codes die Apple naar iedereen heeft gemaild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGangstaQ
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 02-05-2024
Hier precies hetzelfde, maar heb vanochtend naar Apple gebeld en die zeiden dat deze iPods vandaag pas verzonden werden en ik deze volgende week kan verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGangstaQ
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 02-05-2024
MrGangstaQ schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 12:44:
Hier precies hetzelfde, maar heb vanochtend naar Apple gebeld en die zeiden dat deze iPods vandaag pas verzonden werden en ik deze volgende week kan verwachten.
Net binnen gehad! veel plezier iedereen met z'n iPod!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joopv
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
4POX schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 09:53:
[...] Mijn papa krijgt een tijdschrift omdat hij goede klant van auto bedrijf X is.
:)
Je bedoeld dat hij gespamt wordt omdat hij zijn adres ooit ergens heeft achtergelaten. Daar hoef je echt niet blij om te zijn.

Ik krijg stapels van dat soort "tijdschriften". Van de bank, van de zorgboer, van de energieboer, van de autoboer. Gaat allemaal meteen de papierbak in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CurlyMo
Zojuist contact gehad met PostNL, het nummer dat Apple opgeeft is inderdaad van Deutsche Post van DPD en kan PostNL omzetten naar een Nederlandse track & trace.

Nu mijn probleem, waar ik dus al bang voor was is gebeurd. Het tweede pakketje had ook al geleverd moeten zijn maar is nu foetsie. Waarschijnlijk dus gejat. En dat is niet de eerste keer dat dit gebeurt. Maar goed dat is meer iets voor een PostNL topic...

De man aan de telefoon had een aantal zendingen door elkaar gehaald, hij kon de tweede nog niet zien in het systeem. Nog even afwachten dus. Wel een klacht ingediend over de manier waarop het eerste pakketje is achtergelaten.

[ Voor 23% gewijzigd door CurlyMo op 06-01-2012 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:40
-edit-

[ Voor 98% gewijzigd door Dacuuu op 09-03-2013 08:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
Hier is ie ook binnen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14-09 10:51

Bigg Balls

Screw you guys, I'm going

Hier is die ook binnen. Wat een super service zeg! Klasse van Apple

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:54
Bij mij komen ze van UPC per direct langs had het van de week aangevraagt en nu komen ze binnen 2 dagen langs !

Wel raar dat ik hem niet hoef in te pakken of er iets mee te doen want dat doet UPC ?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
Mektheb schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 13:41:
Bij mij komen ze van UPC per direct langs had het van de week aangevraagt en nu komen ze binnen 2 dagen langs !

Wel raar dat ik hem niet hoef in te pakken of er iets mee te doen want dat doet UPC ?.
Afbeeldingslocatie: http://shared.nedconcepts.nl/images/provider-logos/upc-logo.gifAfbeeldingslocatie: http://etc.usf.edu/clipart/41700/41725/FC_NotEqual_41725_md.gifAfbeeldingslocatie: http://images.androidworld.nl/wp-content/uploads/ups-logo.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluesparkle
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-09 15:26
[b][message=37449781,noline]CurlyMo Is er al iemand achter waar je het tracking nummer kan invoeren? Eergisteren heb ik mijn eerste replacement ontvangen, op mijn tweede ben ik nog aan het wachten. Dit terwijl ze volgens Apple toch tegelijk verzonden hadden moeten zijn. Ik had de tweede dus eigenlijk gisteren al verwacht. Mijn tracking nummers zijn beide 10 cijfers lang: 818510****

Het eerste pakketjes zat trouwens tussen de klep van mijn brievenbus waardoor eigenlijk iedereen hem had kunnen meenemen :( De vraag is dus of dat bij het tweede pakketje niet gebeurt is.
Dus hij wordt geleverd als brievenpost?

[ Voor 5% gewijzigd door bluesparkle op 11-03-2013 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H-Cim
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 31-08 14:32
Zonet mijn iPod Nano laatste generation (Zilver) 8GB ontvangen.

Wordt geleverd in bruine doos van 22 op 15 cm (schatting) met 3 lagen mouse en in het midden zit de iPod nano. Levering door UPS.

Inhoud:
- iPod Nano Zilver 8GB met beschermende folie op scherm en achterzijde. Nooit eerder gebruikt (of ten minste geen zichtbare sporen)
- Documentje met uitleg dat er maar 90 dagen garantie is
- Géén USB-kabel of oordopjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CurlyMo
Tweede pakketje ook ontvangen. Deze werd overigens bezorgd door Selekt Vracht ipv PostNL. Voor mij is alles dus afgehandeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2Gb Black = 6Th 8Gb silver is now in the building !!!!

#bestwelblij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b][message=37451066,noline]
- Documentje met uitleg dat er maar 90 dagen garantie is
- Géén USB-kabel of oordopjes
heb uit betrouwbare bron vernomen dat de garantie wel eens tot ca 6 jaar opgerekt werd....

en idd geen usbkabel en dopjes ( die zijn zowiezo ruk, snap niet dat ieder normaal horend mens die gebruikt, zal wel een image-kwestie zijn...) die hoefde je ook niet mee te sturen want alleen de iPod kan heet worden/ontploffen, de dopjes en kabel niet...

thnx Appel!
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier inmiddels ook binnen, bezorgd door Selektvracht.
Die plakken er ook weer een ander shipment nummer op, verzonden 4/1 dus netjes in 2 dagen. Dat 8185xxx nummer is blijkbaar het shipmentnummer vanuit Apple China? Verzenddatum dat daarboven op het label staat is namelijk 2/1/12.

Supergaaf, die 6G. In het echt nog veel mooier en kleiner dan gedacht!

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2012 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mixpower
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:37
Net mijn iPod binnen gekregen via SelectVracht.

Wat is dat ding klein zeg! :D

It's All In The "Mix"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14-09 00:29
Hier ook binnen!

Wat is het een schatje he, hahah :)

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix
  • Laatst online: 14-09 03:56

Zenix

BOE!

Vandaag mijn ipod laten ophalen door UPS :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Maar het klopt wel dat je de ipod aan UPS moet mee geven zonder doosje zakje of iets ?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

Mektheb schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 16:08:
Maar het klopt wel dat je de ipod aan UPS moet mee geven zonder doosje zakje of iets ?.
Nee, heb hem in een envelop gedaan en toen in de UPS tas en met het etiket van UPS aan de buitenkant van de tas.

Maar als je bedoeld zonder orginele doos etc, ja gewoon alleen ipod zonder iets erbij.

[ Voor 12% gewijzigd door Zenix op 06-01-2012 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mixpower
Wat mij trouwens opvalt is dat er best nog wel wat kieren rondom het scherm zitten,
meer mensen die daar last van hebben?

Blackout LunaTik besteld! :D

It's All In The "Mix"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toxict
Mixpower schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 16:48:
Wat mij trouwens opvalt is dat er best nog wel wat kieren rondom het scherm zitten,

Maak eens een foto en post die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Dat heb ik dus ook die kieren...boeiuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Zenix schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 16:17:
[...]

Nee, heb hem in een envelop gedaan en toen in de UPS tas en met het etiket van UPS aan de buitenkant van de tas.

Maar als je bedoeld zonder orginele doos etc, ja gewoon alleen ipod zonder iets erbij.
Ja precies.

maar er is mij verteld dat ik de ipod gewoon ZO moest geven zonder doos hoesje of w/e.
of zakje of iets.
Maar dat de UPS medewerker dat zelf doet.

ik krijg namelijk ook geen UPS tas, maar de medewerker komt op afspraak hem ophalen, vanwege het feit ik al 2maanden gewacht heb op niks, en dat ze daarna me adres verkeerd hadden ingevoerd heb ik "prio" gekregen, alleen hoefde ik hem niet in te pakken en dat vond ik nogal wazig ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman7
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-05 22:07

Idem hier, ook twee plekjes waar zwarte substantie (ik denk lijm) tussen die kier uitkomt.
In China hebben ze waarschijnlijk overuren gedraaid om al die Nano's te fabriceren, dus zal wel niet altijd even netjes gaan :P
Maar anyways, who cares, ik ben blij met mijn Nano! Vind het echt een zeer nette actie van Apple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mixpower
Oh je hoort mij ook niet klagen hoor! 8)

Ben er blij mee, ben van een Nano 1st Gen 8Gb naar een Nano 6st Gen 8Gb gegaan. :)
Het is gewoon iets wat me opviel that's all! ;)

It's All In The "Mix"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Het topic staats reeds vol met berichten van gelukkige eigenaren van de nieuwe iPods 6G ter vervanging van de eerste generatie. Ook bij mij is het pakketje vandaag keurig bezorgd. Vanaf het moment dat Apple hem heeft mogen ontvangen is er slechts een maand verstreken. Uitstekende service dus.

Wel heb ik wat gemixte gevoelens. Uiteraard ben ik blij omwille het feit dat Apple zich zo coulant heeft opgesteld. Nooit eerder in mijn hardware aankoophistorie een dergelijke beweging mee mogen maken.
Toch vindt ik het jammer dat Apple geen origineel doosje mee levert. De verpakking ziet er namelijk altijd mooi uit qua design, en is tevens een ideale opberg plaats.

Ik las her en der een discussie over het feit dat iedereen vooralsnog hetzelfde type en volume iPod heeft mogen ontvangen, ongeachte welke versie ze hebben opgestuurd. Ik kan me in een dergelijke discussie enigszins inleven. Destijds heb ik bijna € 300,-- neergelegd voor het topmodel Wit 4GB.

Uiteraard ben ik er qua volume op vooruit gegaan, en ben Apple daarom ook erkentelijk.
Echter de waarde van het product is een ander aspect, Tegenwoordig kost het instapmodel slechts € 129,-
en het topmodel € 149,00. Voor die twee tientjes is de gemaakte keuze jammer te noemen.

Rekening houdend met de afschrijving van het product per jaar, zal het natuurlijk geen waarde meer hebben van € 149,- relevant aan het huidige topmodel, en derhalve is de gemaakte keuze aanvaardbaar.

1G vs 6G

Dit is natuurlijk een persoonlijke discussie aangezien het design naarmate de jaren zijn verstreken ongelooflijk is veranderd. Qua functionaliteit heb ik als enig pluspunt bij de 6de generatie de klok / horloge functie kunnen ontdekken. Als ik voor mezelf mag spreken ben ik toch meer gecharmeerd over het uiterlijk van de 1ste generatie iPod Nano, waarschijnlijk omdat het niet zo trendy oogt, en toch meer houvast biedt. In tegenstelling tot de 6de generatie, waarvan de gedachte me voorbij vliegt, hoeveel meer makkelijker het nu geworden is om dit ding per ongeluk te verliezen.

Uit onderstaande informatie kan worden geconcludeerd dat mijn nieuwe iPod 6G een nieuw gefabriceerd product
betreft. Ik zet hier enigszins wat vraagtekens bij, gezien de staat waarin het product werd geleverd of tot stand is gekomen.

Het vooraanzicht is redelijk en aannemelijk, echter onder een kijkhoek is de beschadiging wel degelijk zichtbaar.
Verkeert het door jullie nieuwe ontvangen product wel in perfecte staat ?

Afbeeldingslocatie: https://lh6.googleusercontent.com/-wsMiguf5gUw/TwcS_9Kff9I/AAAAAAAABaw/Gv2vSh5W5d4/s520/Ipop%252520Nano%2525206G%252520small.jpg

Afbeeldingslocatie: https://lh6.googleusercontent.com/-b6_C_0z1mUE/TwcSy_6XRUI/AAAAAAAABaY/A-eXZZZEvlc/s520/DSC06219%252520small.jpg

Afbeeldingslocatie: https://lh4.googleusercontent.com/-kFvACfQadAk/TwcSxQLnnoI/AAAAAAAABaQ/ck_2EzZ1za4/s523/DSC06218%252520small.jpg

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johanson16
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 05-09 10:20
Op 4 jan. een berichtje gehad dat mijn vervanging verzonden is, vandaag geen pakketje gehad. Meer die hem nog niet hebben ontvangen en 4 jan. verzonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21:30
Johanson16 schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 17:49:
Op 4 jan. een berichtje gehad dat mijn vervanging verzonden is, vandaag geen pakketje gehad. Meer die hem nog niet hebben ontvangen en 4 jan. verzonden?
Ja bij mij. Misschien komt hij morgen nog >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KirovAir
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20:22
:')
Je kon hem vrijwillig omruilen hè. Je wist van tevoren al dat je een 6g ging krijgen, met alle (persoonlijke?) nadelen van dien.

"The only thing more dangerous than a hardware guru with a code patch is a programmer with a soldering iron."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KirovAir schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 18:12:
Je wist van tevoren al dat je een 6g ging krijgen...
Dat is onzin.
Dat was in het begin helemaal niet duidelijk, dat werd pas duidelijk toen Apple daadwerkelijk de 6G's ging versturen.
Johanson16 schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 17:49:
Yep, hier ook nog niet binnen.
Ik heb zo'n groene plastic buitenbrievenbus.
Daar bleek Selektvracht hem in gedaan te hebben, voor iedereen eruit te halen dus....

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2012 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master__R
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 15:01
Ik heb ook mijn Nano binnen, bezorgt via Selektvracht.

Volgens mij komen ze overigens uit Frankrijk en via Duitsland weer naar Nederland? Er zaten bij mij Franse stickers op de iPod en het doosje, en tekst over de Deutsche Post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

KirovAir schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 18:12:
[...]

:')
Je kon hem vrijwillig omruilen hè. Je wist van tevoren al dat je een 6g ging krijgen, met alle (persoonlijke?) nadelen van dien.
Wanneer iemand de moeite heeft genomen, om een volwaardig informatief en onderbouwend stuk schrijft. Wordt het wel zo gewaardeerd, indien je hierop wilt reageren, om met juiste informatie en bronnen te komen.

Als je enigszins de moeite had genomen om dit topic door te lezen, kon je enkel concluderen dat men wederom een Eerste Generatie terug kreeg, alvorens iemand in NL een exemplaar had bemachtigd, en dat er geruchten rond deden dat het productie proces was herstart.

[ Voor 3% gewijzigd door Greatsword op 06-01-2012 18:41 ]

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fliene
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 05-07 13:29
Ik heb hem vandaag niet gehad. Ben benieuwd wanneer ik hem dan krijg. Ik hoop morgen, aangezien PostNL wel op zaterdag bezorgt. Alleen van de rest van de pakketdiensten weet ik het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

Ik ben persoonlijk wel blij mee, ik heb minder dan 100 euro betaald voor mijn 2GB en krijg nu product terug wat meer waard is. Maar begrijp wel dat iemand die er 300 euro aan uitgegeven daar iets anders over denkt.

Heb express ook een tijdje gewacht met opsturen totdat ik las dat ze hier de 6G kregen want ik vond het niet de moeite waard om te wachten op de UPS als ik toch dezelfde terug kreeg, want ik gebruikte hem toch al lang niet meer.

[ Voor 36% gewijzigd door Zenix op 06-01-2012 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peaky
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 10:11
Zenix schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 18:47:
Ik ben persoonlijk wel blij mee, ik heb minder dan 100 euro betaald voor mijn 2GB en krijg nu product terug wat meer waard is. Maar begrijp wel dat iemand die er 300 euro aan uitgegeven daar iets anders over denkt.

Heb express ook een tijdje gewacht met opsturen totdat ik las dat ze hier de 6G gingen leveren want ik vond het niet de moeite waard om te wachten op de UPS als ik toch dezelfde terug kreeg, want ik gebruikte hem toch al lang niet meer.
Maar ik vind dat je wel moet denken aan de afschrijving (zoals gezegd) dan vind ik het een nog steeds een goede deal. ik denk als je voor de 2G nog €100 krijgt is het knap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master__R
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 15:01
Fliene schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 18:42:
Ik heb hem vandaag niet gehad. Ben benieuwd wanneer ik hem dan krijg. Ik hoop morgen, aangezien PostNL wel op zaterdag bezorgt. Alleen van de rest van de pakketdiensten weet ik het niet.
Selektvracht bezorgt ook op zaterdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 17:27
Destianto schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 17:33:
Het topic staats reeds vol met berichten van gelukkige eigenaren van de nieuwe iPods 6G ter vervanging van de eerste generatie. Ook bij mij is het pakketje vandaag keurig bezorgd. Vanaf het moment dat Apple hem heeft mogen ontvangen is er slechts een maand verstreken. Uitstekende service dus.

Wel heb ik wat gemixte gevoelens. Uiteraard ben ik blij omwille het feit dat Apple zich zo coulant heeft opgesteld. Nooit eerder in mijn hardware aankoophistorie een dergelijke beweging mee mogen maken.
Toch vindt ik het jammer dat Apple geen origineel doosje mee levert. De verpakking ziet er namelijk altijd mooi uit qua design, en is tevens een ideale opberg plaats.

Ik las her en der een discussie over het feit dat iedereen vooralsnog hetzelfde type en volume iPod heeft mogen ontvangen, ongeachte welke versie ze hebben opgestuurd. Ik kan me in een dergelijke discussie enigszins inleven. Destijds heb ik bijna € 300,-- neergelegd voor het topmodel Wit 4GB.

Uiteraard ben ik er qua volume op vooruit gegaan, en ben Apple daarom ook erkentelijk.
Echter de waarde van het product is een ander aspect, Tegenwoordig kost het instapmodel slechts € 129,-
en het topmodel € 149,00. Voor die twee tientjes is de gemaakte keuze jammer te noemen.

Rekening houdend met de afschrijving van het product per jaar, zal het natuurlijk geen waarde meer hebben van € 149,- relevant aan het huidige topmodel, en derhalve is de gemaakte keuze aanvaardbaar.

1G vs 6G

Dit is natuurlijk een persoonlijke discussie aangezien het design naarmate de jaren zijn verstreken ongelooflijk is veranderd. Qua functionaliteit heb ik als enig pluspunt bij de 6de generatie de klok / horloge functie kunnen ontdekken. Als ik voor mezelf mag spreken ben ik toch meer gecharmeerd over het uiterlijk van de 1ste generatie iPod Nano, waarschijnlijk omdat het niet zo trendy oogt, en toch meer houvast biedt. In tegenstelling tot de 6de generatie, waarvan de gedachte me voorbij vliegt, hoeveel meer makkelijker het nu geworden is om dit ding per ongeluk te verliezen.

Uit onderstaande informatie kan worden geconcludeerd dat mijn nieuwe iPod 6G een nieuw gefabriceerd product
betreft. Ik zet hier enigszins wat vraagtekens bij, gezien de staat waarin het product werd geleverd of tot stand is gekomen.

Het vooraanzicht is redelijk en aannemelijk, echter onder een kijkhoek is de beschadiging wel degelijk zichtbaar.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Het inleveren van je 1G was volledig vrijwillig en het lijkt mij dan ook dat je 6 jaar na introductie van de eerste generatie nog zo'n terugroepactie inlast je niet ingewikkelde procedures wilt gaan zitten met betrekking tot kleuren/versies. Ten eerste was je 1G Nano al niet veel meer waard, ongeacht of je nu €300 (was dat ook echt €300? Ik weet alleen dat de 1G in 4GB $249.- kostte) hebt neergelegd voor je Nano. Dus qua afschrijving kom je er ook nog beter af ook. De gemiddelde gebruiksduur van een MP3-speler is immers niet 6 jaar. Afgezien daarvan, een Nano heeft een nostalgische waarde (net zoals mijn iPod Classic) en een vervangende moet dan ook in nieuwstaat worden geleverd, dat ben ik geheel met je eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mixpower
Destianto schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 17:33:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Bij mij precies dezelfde beschadigingen/plekjes,
waar normaliter het scherm overheen valt!

Tevens als je een beetje tegen het scherm aandrukt schuif je hem zo over die plekjes heen,
gezien mijn ervaring met apple producten viel dit me wel tegen kwa afwerking.

Maar goed met een week heb ik me Blackout LunaTik wel binnen en zie je er toch niks meer van! :)

It's All In The "Mix"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-09 08:35
En weer verder...

18-11-2011 Het serienummer is niet bekend bij Apple, terwijl ik eerste eigenaar ben met de bon;
28-11-2011 Na drie telefoongesprekken het serienummer eindelijk geactiveerd;
28-11-2011 iPod nano 4GB aangemeld;
07-12-2011 Lege verpakking verzonden;
05-01-2012 Apple gebeld het duurt toch wel lang;
06-01-2012 Nieuw Casenummer van Apple gekregen;
06-01-2012 Briefje van UPS in de bus, dat ze iets hebben proberen op te halen (zonder doosje/enveloppe te hebben gehad).

Maandag komen ze weer, maar er zal waarschijnlijk niemand thuis zijn. :(

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KirovAir
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20:22
Destianto schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 18:39:
[...]

Wanneer iemand de moeite heeft genomen, om een volwaardig informatief en onderbouwend stuk schrijft. Wordt het wel zo gewaardeerd, indien je hierop wilt reageren, om met juiste informatie en bronnen te komen.

Als je enigszins de moeite had genomen om dit topic door te lezen, kon je enkel concluderen dat men wederom een Eerste Generatie terug kreeg, alvorens iemand in NL een exemplaar had bemachtigd, en dat er geruchten rond deden dat het productie proces was herstart.
Hoewel ik niet het gehele topic heb doorgelezen, lijkt het mij een behoorlijk onlogische gedachte dat je daadwerkelijk een eerste generatie iPod zou terugkrijgen. Het is immers een omruil actie, en geen reparatie actie. De kans dat Apple daadwerkelijk opnieuw haar productie proces gaat herstarten, is daarbij ook nihil.

Verder was/is jouw eerste generatie iPod ruim 6 jaar oud. Wat in mijn ogen betekend dat het product al lang en breed afgeschreven is. Ik ken weinig mensen en mp3-spelers die 6 jaar als standaard looptijd zien. De gemengde ontvangst van jouw (vrijwel?) nieuwe 6g iPod snap ik dan ook niet. Deze mening gaat ook op voor de mensen die een duurdere variant van de 1g hebben. De huidige waarde van het apparaatje staat nou eenmaal onder die van de goedkopere 6g variant.

Persoonlijk mag niemand klagen naar mijn mening.

"The only thing more dangerous than a hardware guru with a code patch is a programmer with a soldering iron."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KirovAir schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 19:08:
Hoewel ik niet het gehele topic heb doorgelezen,
Dat zou ik dan maar eens doen, voordat je commentaar levert.
Dan was je dit tegengekomen en op basis daarvan kon je concluderen dat er 1G's verstuurd worden:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Mixpower schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 19:00:
[...]

Bij mij precies dezelfde beschadigingen/plekjes,
waar normaliter het scherm overheen valt!

Tevens als je een beetje tegen het scherm aandrukt schuif je hem zo over die plekjes heen,
gezien mijn ervaring met apple producten viel dit me wel tegen kwa afwerking.

Maar goed met een week heb ik me Blackout LunaTik wel binnen en zie je er toch niks meer van! :)
Dan is het gewoon warm in je huis, want ze zitten geplakt met lijm (iFixit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

KirovAir schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 19:08:
[...]

Persoonlijk mag niemand klagen naar mijn mening.
Ik ga niet klagen over je mening, maar wel over je houding. Wij zijn er al maanden mee bezig en iemand komt het topic instappen zonder het te lezen en kwakt er zijn mening neer. Zou je zelf ook vreselijk irritant vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toxict
Jumpman schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 19:05:
En weer verder...

18-11-2011 Het serienummer is niet bekend bij Apple, terwijl ik eerste eigenaar ben met de bon;
28-11-2011 Na drie telefoongesprekken het serienummer eindelijk geactiveerd;
28-11-2011 iPod nano 4GB aangemeld;
07-12-2011 Lege verpakking verzonden;
05-01-2012 Apple gebeld het duurt toch wel lang;
06-01-2012 Nieuw Casenummer van Apple gekregen;
06-01-2012 Briefje van UPS in de bus, dat ze iets hebben proberen op te halen (zonder doosje/enveloppe te hebben gehad).

Als je 'm telefonisch hebt aangemeld, dan komt er de dag na aanmelden iemand van UPS langs om 'm in ontvangst te nemen.
De chauffeur neemt alleen de iPod in ontvangst, geen accesoires meegeven e.d.
Je krijgt van de chauffeur een bewijs van afgifte.
De dag erna gaat ie naar het reparatiecentrum of wat Apple er ook voor geregeld heeft en dan duurt het ongeveer 1 maand, voortdat je je vervangende iPod Nano ervoor terug krijgt...en hopelijk is dit een6G, maar dat zal wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kabuto_Raiger
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:53

Kabuto_Raiger

Let's DDR!!!

En vandaag ook mijn nano binnen gekregen. Probleem echter is ik een nieuw kabeltje nodig heb daar
Oude kabel kapot is. Al met al ben ik echter meer dan happy tho :3

Dance Dance Revolution

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b][message=37453179,noline]

als er een UPC vestiging in de buurt zit kan je hem ook daar afgeven, tekent men ervoor en gaat ie richting Breda...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CurlyMo
Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 21:38:
[...]

als er een UPC vestiging in de buurt zit kan je hem ook daar afgeven, tekent men ervoor en gaat ie richting Breda...
Ow nee 8)7 Niet weer UPC != UPS |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toxict
Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 21:38:
[...]

`
Wil je dat ie 'm hier in gaat leveren?

Afbeeldingslocatie: http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQYCmd_dhxdZzZ2_WFwzz_sbblmqVnKhlY_GktU4cB7j8-8dRKK

of hier:

Afbeeldingslocatie: http://images.androidworld.nl/wp-content/uploads/ups-logo.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door toxict op 06-01-2012 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oeps.... #ietsmeteenezeleneensteeen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn nieuwe ipod zou 4 januari verstuurd zijn nu heb ik hem nog niet binnen. Wat ik nog even wou vertellen was het verhaal hoe ik aan de ipod nano 1G ben gekomen.
Het begon op een koude herfst dag ( 27 november ) ik was naar een rommelmarkt gegaan en zag daar een ipod nano 1G liggen, gevraagd hoe duur hij kosten waarop het dameetje van het kraampje zei 2 euro, natuurlijk had ik hem gekocht en onmiddelijk een nieuwe aangevraagd. Dus om een lang verhaal nog langer te maken uiteindelijk heb ik dus een ipod nano 6G gekocht voor 2 euro. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kartmans1
Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 22:32:
Mijn nieuwe ipod zou 4 januari verstuurd zijn nu heb ik hem nog niet binnen. Wat ik nog even wou vertellen was het verhaal hoe ik aan de ipod nano 1G ben gekomen.
Het begon op een koude herfst dag ( 27 november ) ik was naar een rommelmarkt gegaan en zag daar een ipod nano 1G liggen, gevraagd hoe duur hij kosten waarop het dameetje van het kraampje zei 2 euro, natuurlijk had ik hem gekocht en onmiddelijk een nieuwe aangevraagd. Dus om een lang verhaal nog langer te maken uiteindelijk heb ik dus een ipod nano 6G gekocht voor 2 euro. :P
Werkte deze iPod toen nog? Want anders was het al helemaal bizar dat ze hem voor 2 euro had verkocht :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herko_ter_Horst
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Vandaag een briefje van SelektVracht in de bus gehad (was niet thuis): ze komen de vervangende iPod morgenochtend nog een keer aanbieden.

Het is mij overigens opgevallen dat de vervangende 6g in mijn overzicht op http://supportprofile.apple.com/ op de plek van de oude 1g is terecht gekomen, d.w.z. onderaan de chronologisch gesorteerde lijst. Ook is sinds gisteren de garantietermijn vervallen, terwijl ik nog 1 jaar recht had toen ik het serienummer uit de e-mail registreerde 2 dagen geleden. Maakt me niet uit verder (ik heb al 6 jaar garantie gehad, tenslotte ;)), maar ik vond het wel opvallend.

[ Voor 15% gewijzigd door Herko_ter_Horst op 06-01-2012 23:47 ]

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kartmans1
Nice Ik kijk toevallig net naar mijn supportprofile, en zie nu dus daar een iPod 6th Generation staan. Hij is dus vanavond verstuurd, want 3 uur geleden stond er nog product replacement pending.

Ik zie nu ook dat ik tot 4 januari 2013 garantie hebt, niet verkeerd als je het mij vraagt.

[ Voor 19% gewijzigd door Kartmans1 op 07-01-2012 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jatt123
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 28-05-2024
de ipods van 17 december zijn ook aan de beurt.
Krijg een 6th gen 8 gb zilver

had een witte 2gb gestuurd
kan niks vinden over garantie, er staat serialnummer is niet correct

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris89
Hier de ipod ook binnen en legt nu mooi aan de oplader ;)
Morgen even me spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartbh
  • Niet online
bartbh schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 23:05:
[...]

Ik heb 'm precies 1 dag later dan jouw aangevraagd, en 1 dag later received/identified. Hopelijk krijg ik dan morgen het bericht dat er een replacement onderweg is :)
Om toch mezelf maar even te quoten, vandaag (naja, gister eigenlijk) is mijne verstuurd. Dus toch exact een dag later :)

Step 3 Return
January 6, 2012: Replacement Product Shipped
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste