Net ge-updated naar ICS, zover geen problemen ondervonden (effe afkloppen op hout).
ICS is een verademing. Er zijn allemaal kleine dingetjes aangepast t.o.v. Honeycomb, maar 'het zijn de kleine dingen die het doen'. Honeycomb voelde in mijn ogen 'niet af' en argeraffeld. Dit gevoel heb ik ICS (tot nu toe) nog niet. Vergelijk het als Windows 7 met Windows Vista
De browser is idd een stuk sneller en stabieler. Scrollen werkt nu ook fantastisch. Geen geflikker met witte blokken meer maar gewoon zoals het moet. Maarrr (ja er is altijd een maar) wat mij stoort is dattie niet meer inzoomt. Als je got.tweakers.net laad, dan zoomt ie niet meer in en staat de pagina niet gecentreerd maar gewoon links.
Je kan dit natuurlijk oplossen door aan te vinken dat je de desktop versie van de site wilt zien, maar dat wil ik niet, want dan laadt de site weer langer. Iemand een idee hoe je dit kan fixxen, want op Honeycomb werkte dat wel naar behoren.
WiFi is niks verbeterd en GPS ga ik dadelijk nog eens testen of die misschien wel leven vertoond.
Nog 1 vraag aan andere Prime ICS bezitters: Toen ik de Gmail app de eerste keer op ICS opende kwam er een melding. Ik heb die melding echter niet kunnen lezen omdat ik per ongeluk met mn vinger het scherm aanraakte en toen wassie weg. Weet iemand wat daar stond?
Zo, ik ga weer wat spelen en zal mn bevindingen later posten.
Thanks
Ik gebruik ES File Explorer om verbinding te maken met m'n NAS en films speel ik af met DICE Player Ad.
1080p werkt zelfs zonder gestotter. Moet je wel als je de film opent even handmatig laten bufferen: Film 5 seconden op pauze zetten en dan op play.
[
Voor 15% gewijzigd door
Freekers op 11-01-2012 13:48
]
🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp