Weet iemand hoe ik mijn gedownloade apps weer kan verwijderen onder Bada 2?
Met je vinger even op de app staan en dan het kruisje aantikken.
Allshare is toch gewoon upnp/Dlna?
Weleens gebruikt om muziek en films mee af te spelen
Weleens gebruikt om muziek en films mee af te spelen
Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.
Sinds bada 2.0 heet mijn camerafolder op de wave "Camera" .
Als ik AllShare gebruik zien mijn wave èn mijn pc alle folders met afbeeldingen behalve dus "Camera"...
Dus al mijn laatstgenomen foto`s geven ze niet weer...
Als ik AllShare gebruik zien mijn wave èn mijn pc alle folders met afbeeldingen behalve dus "Camera"...
Dus al mijn laatstgenomen foto`s geven ze niet weer...
Dat klopt, DLNA/Allshare kan naar mijn weten alleen mappen bekijken met de namen: Video, Photo, Music*
*Het kan ook de naam Audio zijn bij Music.
*Het kan ook de naam Audio zijn bij Music.
Nou,ze zien wel al mijn oudere folders,niet het door bada zelf benoemde "Camera"folder,dat is het gekke...
Maar daarentegen verbaas ik me steeds minder over dit soort dingen ,helaas...
Maar daarentegen verbaas ik me steeds minder over dit soort dingen ,helaas...
oudere folders? Zijn dit toevallig de Video en Music folders?
Nee,ik bedoel hier meerdere folders met afbeeldingen,b.v. "Familie" , "Superneon" (=werkgever) of "ATS"(=band waar ik in speel) .Deze zitten in de (gedeelde) map "Foto`s".
[ Voor 5% gewijzigd door jcm800 op 04-06-2012 23:32 ]
Na het debakel met Bada ben ik van plan om een nieuwe telefoon uit te gaan zoeken. Echter heb ik er niet zo heel erg veel verstand van, vandaar dat ik een topic heb geopend op het Mobile Aankoopadviesforum: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1504396
Aangezien hier toch wel enkele mensen met verstand van telefoons 'rondlopen', zou ik ze graag willen vragen om mij daar advies te geven. Ik heb daar al 5 telefoons neergezet waar ik veel potentie inzie, echter mag je ook met een andere mogelijkheid komen die in dezelfde prijscategorie valt.
Aangezien hier toch wel enkele mensen met verstand van telefoons 'rondlopen', zou ik ze graag willen vragen om mij daar advies te geven. Ik heb daar al 5 telefoons neergezet waar ik veel potentie inzie, echter mag je ook met een andere mogelijkheid komen die in dezelfde prijscategorie valt.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Hoi Mensen,
Daar ben ik weer met een moeilijk probleem
Ik heb als ik een youtube filmpje wil kijken een vage melding
namelijk deze:

waarna als ik op 1 van de 3 keuzes klik, mijn telefoon opnieuw opstart
ik heb de nieuwste firmware via officiele KIES
Vriend van mij heeft precies dezelfde telefoon en daar werkt het wel gewoon
Fabrieksinstellingen terugzetten helpt niet
Weet iemand waar dit probleem mee verholpen kan worden?
thx alvast
namelijk deze:

thx alvast
Op de vorige pagina had iemand hetzelfde probleem als jij. Misschien even dat lezen en kijken of daar een oplossing uit is gekomen.Dalyxia schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 22:57:
Hoi Mensen,
...
Ik ben trouwens overgestapt op een Samsung Galaxy S3, wat een verademing! Heerlijk, wat een toestel
Heb exact `t zelfde probleem idd. ...Dalyxia schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 22:57:
Hoi Mensen,
namelijk deze:
[afbeelding]
thx alvast
Nog geen oplossing voor gevonden helaas...
Ik hoop nog steeds op een fix van Samsung

Mijn toestel is bijna verkocht, inmiddels heb ik ook geen WP telefoon meer, maar een Android waarvoor wel alle nuttige apps voor beschikbaar zijn. Ik heb gekozen voor een Sony Sola doordat ik van kleine telefoons houd en door dit 3,7" scherm blijft hij onder het formaat van de Samsung Wave S8500. Het is een LCD scherm, maar hij doet niet onder voor een Super Amoled scherm. In direct zonlicht kan ik alles gewoon perfect lezen en met de wave lukt het wel, maar het kost je toch wel wat moeite af en toe
Ik ben zelf sinds een week of 2 overgestapt naar de Galaxy Nexus. Mooi toestel, lekker groot schermToppertje schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 23:01:
[...]
Ik ben trouwens overgestapt op een Samsung Galaxy S3, wat een verademing! Heerlijk, wat een toestel
Mijn oude toestel heb ik geflasht naar een andere taal en gegeven aan mijn vader
Thx voor de mooie startpost,Amps schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 19:36:
[...]
Ik ben zelf sinds een week of 2 overgestapt naar de Galaxy Nexus. Mooi toestel, lekker groot scherm
Mijn oude toestel heb ik geflasht naar een andere taal en gegeven aan mijn vaderZal hier dan ook niet meer zo actief zijn (niet dat het hier zo actief is geweest), na een poos zal deze pagina ook verdwijnen van mijn bookmarks. Mede-auteurs voor de beginpost mogen wat mij betreft zich aanmelden via DM
Al met al beschouw ik Bada toch een behoorlijke faal eigenlijk, iig voor de mainstream markt. daar doet het gewoon totaal niet wat mensen willen (apps als whatsapp, en de tijdelijk populaire spelletjes als wordfeud en drawSomething). Bellen en sms-en doet tie opzich prima, ook de agenda en alarm functies zijn prima, alleen dat zit ook op een oude nokia, dus als telefoon prima, maar als smartphone totaal geflopt.
Bye Bye Wave (en dan vooral Bada) en hallo S3
Werkt echt wel een stuk leuker!
Werkt echt wel een stuk leuker!
Verwijderd
Ondanks dat ik vind dat er goed gedacht is over de aangebrachte verbeteringen in 2.0 ten opzichte van de 1.2 versie lijkt het er meer op dat ze het toestel meer Android compatible hebben willen maken. Ik was op het laatst super tevreden over de laatste 1.2 versie en een vriend van mij wilde ook een wave kopen, maar het werd een Samsung Galaxy S. Die (wat oudere) vriend had om een of andere reden heel veel moeite met het telefoonaannemen en andere handelingen door de wrijftoetsen van de galaxy S en ik moet zeggen ik vond het ook waardeloos. Uiteindelijk via Kies is mijn wave-1 geupdated naar Bada 2 ...waarbij ik ook opeens opgescheept zat met al deze lastige handelingen gelijk aan de galaxy S. Na 1 a 2 weken proberen met de Bada 2 kreeg ik er langzaam een punthoofd van.... Zo waren alle fotoos anders bij de contacten, en werd een beller niet meteen met foto getoond. Het camera menu was anders en ik werd er totaal niet vrolijk van. Ook andere media player en andere handeling van SMS enz.... Ik kwam uiteindelijk tot de conclusie dat er maar een oplossing was om mijn foon weer naar mijn eigen volle tevredenheid te krijgen....Terug naar Bada 1.2.
Hier ben ik dus vandaag druk mee bezig geweest, en het is uiteindelijk helemaal gelukt op een probleempje na.
Gelukkig.....de gewone aanraaktoetsen meteen terug.... de goeie camera.....de goeie fotoos bij de contacten....ook nog terug kunnen halen via KIES 1, want KIES 2 had ik al maanden geleden verwijderd en vervangen door een oude backup van KIES 1.
Wat heb ik gedaan om bada 1.2 terug te krijgen..... Nou er staat een youtube filmpje van iemand die dat deed met Multiloader 5.65 en daar geen enkel probleem mee had schijnbaar.
Dus ik ook deze morgen aan de slag. Multiloader 5..65 niet 5.64 of ouder.... De S8500 wave in download mode. Een juiste firmware file.....waarbij je zeker weet dat het BADA 1.2 is en liefst de laatste.
Wel nog even een paar errortjes gehad oa in verband met de poort, maar gewoon doorgegaan, en uiteindelijk is het verder zonder problemen gebeurd.
Alles werkt nu als van ouds.....en het mooiste.....de aanraaktoetsen zijn weer terug van vroeger!
groeten, een happy man....bp
Hier ben ik dus vandaag druk mee bezig geweest, en het is uiteindelijk helemaal gelukt op een probleempje na.
Gelukkig.....de gewone aanraaktoetsen meteen terug.... de goeie camera.....de goeie fotoos bij de contacten....ook nog terug kunnen halen via KIES 1, want KIES 2 had ik al maanden geleden verwijderd en vervangen door een oude backup van KIES 1.
Wat heb ik gedaan om bada 1.2 terug te krijgen..... Nou er staat een youtube filmpje van iemand die dat deed met Multiloader 5.65 en daar geen enkel probleem mee had schijnbaar.
Dus ik ook deze morgen aan de slag. Multiloader 5..65 niet 5.64 of ouder.... De S8500 wave in download mode. Een juiste firmware file.....waarbij je zeker weet dat het BADA 1.2 is en liefst de laatste.
Wel nog even een paar errortjes gehad oa in verband met de poort, maar gewoon doorgegaan, en uiteindelijk is het verder zonder problemen gebeurd.
Alles werkt nu als van ouds.....en het mooiste.....de aanraaktoetsen zijn weer terug van vroeger!
groeten, een happy man....bp
Ik heb nu bada v 1.0.2 en ik zou graag willen upgraden naar 1.2. Via kies is het niet mogelijk omdat hij ineens naar 2.0 gaat. En via samfirmware gaat het ook niet want de firmware is niet compleet is (geen boot files) . Sedert dat deze nog onder garantie is zou ik die graag via de "normale" weg willen doen. Heeft er iemand enige suggesties?
Verwijderd
ik heb bada 2.0 ge downloude voor mijn samsung gs 8500 wave en als ik op msn wil dan geeft hij fout meldingen hij geeft dan aan email is niet goed en wacht woordt ook niet terwijl het wel goed is en heb ook facebook voor mobiel de downloude maar als ik het krijg en ik doe het kan ik het nergens meer vinden wie kan mij helpen gr shermal
Verwijderd
Hoi,
Helaas is mijn xperia X10 (de gewone) niet te unlocken door Sony en mag ik van Vodafone een andere telefoon uitzoeken. Het gaat om de Wave s8500 of de HTC Desire Z (niet de nieuwste modellen uiteraard ;-) Inmiddels ben ik voor mijzelf voorzien van een SII, die mij uitstekend bevalt.
De telefoon (S8500 of Desire Z) zal ik dan aan mijn dochter kado doen. Ik ben zelf wel happy met Android en ken BADA dus helemaal niet...kan er ook weinig van terugvinden. Wat kunnen jullie mij adviseren als ik de volgende specs van mijn dochter doorgeef;
Mijn dank is groot!
Irina
Helaas is mijn xperia X10 (de gewone) niet te unlocken door Sony en mag ik van Vodafone een andere telefoon uitzoeken. Het gaat om de Wave s8500 of de HTC Desire Z (niet de nieuwste modellen uiteraard ;-) Inmiddels ben ik voor mijzelf voorzien van een SII, die mij uitstekend bevalt.
De telefoon (S8500 of Desire Z) zal ik dan aan mijn dochter kado doen. Ik ben zelf wel happy met Android en ken BADA dus helemaal niet...kan er ook weinig van terugvinden. Wat kunnen jullie mij adviseren als ik de volgende specs van mijn dochter doorgeef;
- 15
- houdt van social media (facebook, twitter) via wifi
- maakt graag foto's en filmpjes
- sms-t ook errugg veel
- belt weinig ;-)
Mijn dank is groot!
Irina
Ik zou sowieso gaan voor de Desire Z als dat de enige opties zijn. Bada is nogal... ruk. Android is the only way to go imo.
Verwijderd
GPS probleem met Bada 2.0: GPS stopt na enige tijd
Wat me onder meer erg stoort aan Bada 2.0 is dat de GPS na ongeveer 20 minuten stopt als de Samsung Wave op locked/standby (juiste terminologie?) staat.
Na enige tijd ervaring en na wat zoeken op internet kwam ik er achter dat de GPS alléén na enige tijd stopt als je het scherm uitzet (locked/standby) c.q. het vanzelf uitgaat. Zolang je zorgt dat het scherm aan blijft staan, blijft de GPS ook werken.
Ik heb al urenlang gezocht op internet, maar een oplossing ben ik niet tegengekomen. Ik heb ook in de debug mode gekeken, maar daar zou ik ook niet weten of en hoe ik dit anders zou kunnen instellen. Het is me ook niet duidelijk of iedereen dit met Bada 2.0 heeft, en of het een bug of een instelling is.
Weet iemand een oplossing voor dit probleem?
Dit is heel vervelend met GPS tracking apps. Ik gebruik zelf sMove, wat routes bijhoudt, en gelukkig zorgt die app ervoor dat het scherm niet uitgaat, zodat de GPS i.i.g. blijft werken zolang ik sMove in het scherm houd.
Echter natuurlijk gaat de batterij wel veel sneller leeg als het scherm de hele tijd aanblijft. Ook moet ik opletten dat sMove steeds in het scherm blijft en moet ik daardoor ook uitkijken dat ik niet per ongeluk een knop op het scherm aantik. Zo nu en dan gaat dit helaas mis.
Bij Bada 1 bleef de GPS wel gewoon doorwerken in locked stand en dan ging dat urenlang goed, waarbij de batterij niet al te snel leegliep. Ik heb toen diverse wandel-, fiets-, en schaatstochten er mee bijgehouden. In februari bijv. nog een schaatstocht van zo'n 4 uur, maar zolang zal nu niet meer lukken.
Nu met Bada 2.0 kan ik niet meer fatsoenlijk routes bijhouden, het is erg behelpen om het scherm aan te moeten laten en de batterij gaat dan te snel leeg. En dan zijn er ook nog weleens vastlopers, herstarts, e.d..
Wat me onder meer erg stoort aan Bada 2.0 is dat de GPS na ongeveer 20 minuten stopt als de Samsung Wave op locked/standby (juiste terminologie?) staat.
Na enige tijd ervaring en na wat zoeken op internet kwam ik er achter dat de GPS alléén na enige tijd stopt als je het scherm uitzet (locked/standby) c.q. het vanzelf uitgaat. Zolang je zorgt dat het scherm aan blijft staan, blijft de GPS ook werken.
Ik heb al urenlang gezocht op internet, maar een oplossing ben ik niet tegengekomen. Ik heb ook in de debug mode gekeken, maar daar zou ik ook niet weten of en hoe ik dit anders zou kunnen instellen. Het is me ook niet duidelijk of iedereen dit met Bada 2.0 heeft, en of het een bug of een instelling is.
Weet iemand een oplossing voor dit probleem?
Dit is heel vervelend met GPS tracking apps. Ik gebruik zelf sMove, wat routes bijhoudt, en gelukkig zorgt die app ervoor dat het scherm niet uitgaat, zodat de GPS i.i.g. blijft werken zolang ik sMove in het scherm houd.
Echter natuurlijk gaat de batterij wel veel sneller leeg als het scherm de hele tijd aanblijft. Ook moet ik opletten dat sMove steeds in het scherm blijft en moet ik daardoor ook uitkijken dat ik niet per ongeluk een knop op het scherm aantik. Zo nu en dan gaat dit helaas mis.
Bij Bada 1 bleef de GPS wel gewoon doorwerken in locked stand en dan ging dat urenlang goed, waarbij de batterij niet al te snel leegliep. Ik heb toen diverse wandel-, fiets-, en schaatstochten er mee bijgehouden. In februari bijv. nog een schaatstocht van zo'n 4 uur, maar zolang zal nu niet meer lukken.
Nu met Bada 2.0 kan ik niet meer fatsoenlijk routes bijhouden, het is erg behelpen om het scherm aan te moeten laten en de batterij gaat dan te snel leeg. En dan zijn er ook nog weleens vastlopers, herstarts, e.d..
Verwijderd
headset in bada2 laaste gesprek gaat niet want dan start muziek player op dus ik kan niet via het knopje
op de headset het laaste num bellen in bada1.2 wel is er een op losing voor
mijn dank is groot
op de headset het laaste num bellen in bada1.2 wel is er een op losing voor
mijn dank is groot
schop onder a gat
Heeft iemand het al voor elkaar gekregen voor het flashen naar Android?
Heeft iemand het al voor elkaar gekregen voor het flashen naar Android?

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III
Check google -> Android Samsung Wave. Eerste resultaat komt eigenlijk hier op uit: https://www.xda-developer...users-everywhere-rejoice/
Heb ik al en verschillende topics op het XDA forum
maar ik krijg mijn Wave 2 niet lekker naar Android
lekker loopt het bij niemand volgens mij. Het is eigenlijk te installeren en daar blijft het vaak bij
Achja, dan maar weer een verse instal van Bada 2,0
na een paar weekies gaat ie nog trager dan een slak
Is de development nu volledig gestopt van Bada? Of zullen er nu nog versies komen na v2.0 ?
Ikzelf heb al lange tijd Bada 2.0 nu. Ik gebruik de Samsung S8500, de Wave 1 dus.
Wel wat opmerkingen:
- dat irritante microfoon-icoontje naast de spacebar staat ontzettend slecht. Bij het sms-en klink ik teveel daarop. En wat doet die functie dan ook op zo'n ubertoegankelijke plaats? Als je in de interface komt om te sms-en; dan wil je toch niets gaan opnemen? Maak daar dan een aparte functie voor naast de bel- en sms-functie!
- de gsm voelt soms traag aan. Het sluiten van de smsjes-lijst, het sluiten van de contactenlijst, etc. Ik had verwacht dat de huidige gsm's wel op punt staan dat dit altijd pijlsnel kan.
Of als je op die hardwaretoets op de zijkant duwt en dan snel met je vinger wilt swipen om te unlocken: als je beide acties te kort op elkaar doet, wordt dit soms niet geregistreerd.
- en dan het feit dat mijn gsm om een of andere reden steeds om de zoveel tijd connect naar het internet als ik die Package Data functie aan heb. In het verleden al is paar keer een gepeperde rekening gehad. Gewoon toegang maken tot het internet via die 3G dus kost al geld. Gelukkig laat mijn provider Proximus op tijd via SMS weten als mijn rekening in korte tijd hoog is opgelopen, zodat ik het soms nog kon ongedaan maken.
Nu let ik er op dat Package Data enkel aanstaat als ik echt even op internet moet via 3G. Daarna doe ik het asap terug uit.
Maar dan nog: ik vind het zonde dat je niet kunt checken wélke software dan zo nodig frequent wilt connecten. Ik heb niet veel gadgets op het homescreen btw: enkel een klok en een kalender.
Op Android heb je wel apps waarmee je alles kunt monitoren, maar op Bada... ?
Ikzelf ga wel deze gsm behouden. De frustraties zijn nu ook nog niet zo hoog opgelopen, en de gsm blijft kwalitatief gezien zeer goed! Helderheid scherm staat wel altijd op het hoogste, en als je dan op een fuif bent, dan zien anderen dat dit dingetje wel wat betere colours dan bv de iPhone kan produceren.
(misschien zijn de nieuwste iPhones intussen bijgebeend, dat weet ik niet)
Ik zou er wel graag Android op willen. Maar ik heb vernomen dat de Android die Samsung maakt, hetzelfde uiterlijk heeft als die die Bada heeft? Op zich is dat uiterlijk doenbaar, maar ik had toch veel liever de native Android look gebruik. Maar dan moet je de Google Nexus phones al gaan opzoeken...
Qua apps mis ik niet echt iets. Sinds Bada 2.0 erop is, is er dus een format gebeurt. Sindsdien heb ik geen enkele optionele app meer gedownload. Voor mij zijn de standaard apps genoeg: zolang ik kan bellen, smsen, en foto's en vids kan maken, ben ik blij. De periode van experimenteren met apps is hier voorbij: veel van die apps zijn gewoon brol, and you know it.
Daarnaast heb ik IRL niet echt momenten waar ik niets te doen heb en dus zou kunnen ontspannen via mn gsm. Meestal heb ik een desktop ter beschikking en that's where all the entertainment happens!
Natuurlijk kan het zijn, dat indien ik de Android store eens zou bekijken, dat ik hierop terugkom.
Ikzelf heb al lange tijd Bada 2.0 nu. Ik gebruik de Samsung S8500, de Wave 1 dus.
Wel wat opmerkingen:
- dat irritante microfoon-icoontje naast de spacebar staat ontzettend slecht. Bij het sms-en klink ik teveel daarop. En wat doet die functie dan ook op zo'n ubertoegankelijke plaats? Als je in de interface komt om te sms-en; dan wil je toch niets gaan opnemen? Maak daar dan een aparte functie voor naast de bel- en sms-functie!
- de gsm voelt soms traag aan. Het sluiten van de smsjes-lijst, het sluiten van de contactenlijst, etc. Ik had verwacht dat de huidige gsm's wel op punt staan dat dit altijd pijlsnel kan.
Of als je op die hardwaretoets op de zijkant duwt en dan snel met je vinger wilt swipen om te unlocken: als je beide acties te kort op elkaar doet, wordt dit soms niet geregistreerd.
- en dan het feit dat mijn gsm om een of andere reden steeds om de zoveel tijd connect naar het internet als ik die Package Data functie aan heb. In het verleden al is paar keer een gepeperde rekening gehad. Gewoon toegang maken tot het internet via die 3G dus kost al geld. Gelukkig laat mijn provider Proximus op tijd via SMS weten als mijn rekening in korte tijd hoog is opgelopen, zodat ik het soms nog kon ongedaan maken.
Nu let ik er op dat Package Data enkel aanstaat als ik echt even op internet moet via 3G. Daarna doe ik het asap terug uit.
Maar dan nog: ik vind het zonde dat je niet kunt checken wélke software dan zo nodig frequent wilt connecten. Ik heb niet veel gadgets op het homescreen btw: enkel een klok en een kalender.
Op Android heb je wel apps waarmee je alles kunt monitoren, maar op Bada... ?
Ikzelf ga wel deze gsm behouden. De frustraties zijn nu ook nog niet zo hoog opgelopen, en de gsm blijft kwalitatief gezien zeer goed! Helderheid scherm staat wel altijd op het hoogste, en als je dan op een fuif bent, dan zien anderen dat dit dingetje wel wat betere colours dan bv de iPhone kan produceren.
(misschien zijn de nieuwste iPhones intussen bijgebeend, dat weet ik niet)
Ik zou er wel graag Android op willen. Maar ik heb vernomen dat de Android die Samsung maakt, hetzelfde uiterlijk heeft als die die Bada heeft? Op zich is dat uiterlijk doenbaar, maar ik had toch veel liever de native Android look gebruik. Maar dan moet je de Google Nexus phones al gaan opzoeken...
Qua apps mis ik niet echt iets. Sinds Bada 2.0 erop is, is er dus een format gebeurt. Sindsdien heb ik geen enkele optionele app meer gedownload. Voor mij zijn de standaard apps genoeg: zolang ik kan bellen, smsen, en foto's en vids kan maken, ben ik blij. De periode van experimenteren met apps is hier voorbij: veel van die apps zijn gewoon brol, and you know it.
Natuurlijk kan het zijn, dat indien ik de Android store eens zou bekijken, dat ik hierop terugkom.
Android is nog steeds in ontwikkeling voor de S8500, maar nog geen modem (dus geen spraak/bellen/internet) functies. De rest draait al best soepel zag ik op Youtube.
Ik draai nu een klein weekje android op mijn Wave (S8500) en buiten dat ik niet kan bellen en dat het geheel af en toe nog wat buggy is werkt het best aardig. SMS werkt volledig (ontvangen en verzenden) en ook inkomende oproepen worden getoond (bellen is nog steeds niet mogelijk). Ook werkt wifi prima en kan ik na het installeren van Gaps gewoon apps installeren.
Het herkennen van de simkaart is nog problematisch, soms moet je simkaart verwijderen -> rebooten -> simkaart erin stoppen voordat hij herkend wordt. Ik moet zeggen dat ik al met al verrast ben over hoe goed het toch nog werkt.
De versie die ik draai is hier te vinden
Het herkennen van de simkaart is nog problematisch, soms moet je simkaart verwijderen -> rebooten -> simkaart erin stoppen voordat hij herkend wordt. Ik moet zeggen dat ik al met al verrast ben over hoe goed het toch nog werkt.
De versie die ik draai is hier te vinden
Het is heel lang geleden dat ik op dit forum ben geweest, ik heb ondertussen de hoop al opgegeven voor Bada en mijn S8500 (wave 1). Ik gebruik deze nog allerdaags maar door geldgebrek geen tijd gehad om een goede android high-end telefoon te kopen. Nu ik hier het hierboven reactie heb gelezen ben ik verbaast dat ze nog verder zijn gegaan met de android versie voor de waves. Ik had namelijk eind vorig jaar gelezen dat ze waren gestopt met het developen.
Enig idee wat de status is van de developers? Ik kan geen nuttige status vinden om de website die ze hierboven linken.
Alvast bedankt
Enig idee wat de status is van de developers? Ik kan geen nuttige status vinden om de website die ze hierboven linken.
Alvast bedankt
[ Voor 1% gewijzigd door Hendriksie op 23-04-2013 12:38 . Reden: typos ]
De modem werkt nu deels. Nu is het tijd dat die afgemaakt wordt, en de powermanagement. Dan kunnen we verder.
Verwijderd
ik heb ook nog een samsung s 8530 Wave II, met bada 2.0 en ik heb een probleem met mijn sms'nmarek965 schreef op donderdag 26 april 2012 @ 00:50:
Je kan ze allemaal forwarden ;P
vorige week heb ik per ongeluk een sms verwijderd, nu blijkt dat er geen map bestaat met "verwijderde items"???
daarom zou ik mijn sms mssch willen forwarden naar een ander nummer (oude gsm die ik nog heb met een kaart) , maar geen idee hoe ik dat moet doen.
Dankzij Tweakers, kwam ik op deze link voor Android 4.2
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2400126
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2400126