Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
Hallo Allen,

2 augustus 2012 is het dan eindelijk zo ver, eindelijk kan ik mijn abonnement verlengen, echt kan dit alleen bij Hi omdat dit dan 4 maanden van te voren is. Momenteel kan ik niet wachten omdat ik de Samsung Wave II met Bada heb, het grote gemis aan deze telefoon is dat er te weinig nuttige Apps zijn en natuurlijk het grote gemis van Whatsapp..

Nu was ik dus een beetje op de hi site aan het kijken (http://shop.www.hi.nl/hi/mcsmambo.p?M5NextUrl=RSRCH) Ik wil eigenlijk een niet al te duur abonnement, daarbij moet je denken aan ongeveer 25 euro gemiddeld per maand, over 2 jaar gezien.

Het is eigenlijk ook een vereiste dat het een Android telefoon moet zijn, aangezien de meeste mensen een Android telefoon hebben, waardoor er dus genoeg Apps zijn.

Daarbij is de keus gevallen op de volgende telefoons, echter heb ik er niet al te veel verstand van en wil ik niet dezelfde fout maken zoals de vorige keer met de Wave II en dat is de reden waarom ik jullie om advies vraag, wat zijn de voordelen van de volgende telefoons ook qua prijs/kwaliteit.

Afbeeldingslocatie: http://shop.www.hi.nl/image/00041/m5article/THTONEVbl2.png

HTC One V
  • Elegante 9,24 mm dunne aluminium behuizing.
  • 5.0 megapixelcamera met HTC ImageSense en smart LED flitser.
  • Integratie van Beats Audio voor een subliem geluid.
  • Voorzien van HTC Sense 4.0 voor een persoonlijke en makkelijke gebruikservaring van Android.
  • Voorzien van de nieuwste versie van het Android besturingssysteem.
€ 22.88 per maand
[500 mb / 2mb/s en 75 min / sms]
http://tweakers.net/pricewatch/305019/htc-one-v-zwart.html

Afbeeldingslocatie: http://shop.www.hi.nl/image/00041/m5article/THTSENXEbl2.png

HTC Sensation XE
  • Perfecte geluidskwaliteit dankzij Beats Audio.
  • Razendsnel door de uitrusting met een 1,5 GHz dual-core processor.
  • Volop mogelijkheden dankzij Android en de Android Market.
  • Veel extra gebruiksgemak door de HTC Sense interface.
  • Maak de mooiste foto's en HD-filmpjes met de 8 megapixelcamera.
€ 28.88 per maand
http://tweakers.net/price...c-sensation-xe-zwart.html

Afbeeldingslocatie: http://shop.www.hi.nl/image/00041/m5article/TSAI9100bl2a.png

Samsung Galaxy SII
  • Prachtig scherp beeld op het 4,3 inch grote Super AMOLED Plus scherm.
  • Razendsnel dankzij de 1.2-Ghz dual-core processor.
  • Volop mogelijkheden dankzij Android 2.3.
  • Maak de mooiste foto's en filmpjes met de 8 megapixel full HD (video) camera.
  • Gratis 16GB cadeau,
€ 28.88 per maand
http://tweakers.net/price...axy-s-ii-i9100-zwart.html

Afbeeldingslocatie: http://shop.www.hi.nl/image/00041/m5article/TSAI9001bl2.png

Samsung Galaxy S Plus
  • Prachtig beeld op het 4 inch grote Super AMOLED-touchscreen.
  • Veel gebruiksgemak dankzij Android 2.3 en de Samsung Android UI.
  • Swype, een nieuwe manier om tekst in te voeren via een touchscreen.
  • Razendsnel gamen en multitasken dankzij de 1,4 Ghz processor.
  • Foto's en filmpjes maken met de 5 megapixel camera.
€ 20.88 per maand
http://tweakers.net/price...y-s-plus-i9001-zwart.html

Afbeeldingslocatie: http://shop.www.hi.nl/image/00041/m5article/TSAi9070SADVbl20.png

Samsung Galaxy S Advance
  • Vind je verloren smartphone terug met Find My Mobile.
  • Het 4 inch Super AMOLED beeldscherm zorgt voor een superieure beeldkwaliteit.
  • Altijd in contact met je sociale netwerken zoals Facebook en Twitter.
  • Razendsnelle internetverbindingen en een supersnelle smartphone dankzij de 1 GHz dual-core processor.q
  • Het gebogen design straalt stijl uit en ligt lekker in de hand.
€ 24.88 per maand
http://tweakers.net/price...-advance-i9070-zwart.html

[ Voor 172% gewijzigd door Gynnad op 22-06-2012 16:03 ]

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Nu online
bloodlynx schreef op maandag 04 juni 2012 @ 20:51:
[...]

Ik zou kiezen tussen Samsung galaxy II en de One V? Waarom?
De andere Samsung toestellen krijgen geen Ice Cream Sandwich.
Waarom de Xe Sensation niet? De xe versie is duur, en je krijg er een headset bij die kwalitatief niet zo geweldig is en je betaald extra voor dat *beats* logo. Daarnaast was natuurlijk de Sensation niet zo geweldig in vergelijking met de Galaxy II.

Dus je moet vooral denken bij jezelf wat voor gebruiker ben ik? Speel ik graag spelletjes? Of andere zware applicaties? Dan de sII. Betere hardware heeft de SII sowieso en het is het nog steeds een erg goed toestel.
Alleen de One V is in mijn ogen een stuk mooier platic vs afgewerkt aluminium. De One V is een stukje kleiner wat ik fijner vind. En natuurlijk een stuk goedkoper. Wil je alles doen met je mobiel zonder dat iets een keer hapert of niet even strak draait? Dan moet je voor sII gaan. Wil je alles kunnen doen met prima snelheid en niet zoveel geld uitgeven? Dan is de One V het alternatief. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PascalvE
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06-07 14:09
Omdat ik ook tussen deze telefoons twijfel:

"Daarnaast was natuurlijk de Sensation niet zo geweldig in vergelijking met de Galaxy II."

Waarom niet? In de reviews van tweakers kan ik nergens vinden dat de een echt minder is dan de ander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigis
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16-04 21:07
PascalvE schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 10:23:
Omdat ik ook tussen deze telefoons twijfel:

"Daarnaast was natuurlijk de Sensation niet zo geweldig in vergelijking met de Galaxy II."

Waarom niet? In de reviews van tweakers kan ik nergens vinden dat de een echt minder is dan de ander.
Sterker nog, ik heb ze een paar maanden naast elkaar gebruikt en ik geef duidelijk de voorkeur aan de Sensation. Maar ze zijn mijns inziens behoorlijk aan elkaar gewaagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PascalvE
Jouw mening weet ik al ;).

Maar Gynnad nog niet waarschijnlijk dus ik zal je stuk even quoten:
Sigis schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 17:56:
SII: Dun en licht, Super Amoled plus scherm, dus diep zwart en hoog contrast en beter te lezen in zonlicht, wel lagere resolutie en helderheid.
Galaxy Nexus: groter scherm, HD scherm alleen wel pentile dus feitelijk 2/3 van 1280x720, stock Android. Nadeel: geheugen niet uitbreidbaar.
Voor jouw doeleinden denk ik dat de Sensation een uitstekend toestel is. Ik gebruik mijn Sensation XE nog naast mijn HTC One X, en als ik snel even wat wil doen pak ik toch vaak mijn Sensation. Mijn Samsung Galaxy S2 heb ik weggedaan. Ik vond de pixelation te duidelijk, Sense fijner en ik vond dat de Sensation beter in de hand ligt. Bediening met een hand vind ik ook makkelijker omdat hij wat smaller is. Mijn Galaxy Nexus heb ik al eerder weggedaan, ik vond de kleurbalans van het scherm niet mooi en kreeg het ook niet naar mijn zin.

[ Voor 95% gewijzigd door PascalvE op 06-06-2012 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Nu online
PascalvE schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 13:20:
Jouw mening weet ik al ;).

Maar Gynnad nog niet waarschijnlijk dus ik zal je stuk even quoten:

[...]
Dus jij raad de Sensation XE aan, boven de Galaxy II en One V. Deze is inderdaad net zo duur als de Sensation XE, maar maakt deze ook gebruik van de nieuwste Android versie? En qua hardware, is deze snel genoeg, want volgens bloodlynx zou ik de keuze juist op de Galaxy II moeten laten vallen omdat deze qua hardware uitstekend is. En als alternatief voor een goedkopere variant juist de One V.

Ik zie echter niet een mooi lijstje over de Sensation XE net zoals in jou quote wel over de SII en Galaxy Nexus staat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigis
Mijn overzicht was er een van voordelen ten opzichte van de Sensation.
Voordelen Sensationeel XE tov Galaxy S2 (volgens mij):
- ligt heel fijn in de hand
- meer Premium materialen, daardoor degelijker gevoel.
- smaller, wat makkelijk is bij gebruik in een hand.
- scherper en helderder scherm (qHD vs. wvga).
- natuurlijkerwijze kleuren.
- vet makkelijker (met de hand) van het scherm te vegen.
- achterkant veel makkelijker te verwijderen (en voelt niet alsof hij zo breekt).
- accuduur is bij mij veel langer.
- updaten naar ICS ging veel makkelijker.
- Beats Audio als je daar van houdt.
- ik vind hem gewoon prettiger in gebruik, zeker met een hand.

Voordelen SGS2:
- dunner en lichter.
- oververzadigde kleuren dus heel levendig en echt zwart.
- meer geheugen.
- betere grafische benchmarks (maar ook lagere resolutie scherm), heb ik in de praktijk niet gemerkt.
- populairder.

Als je bij de Sensationele XE nog de Beats Audio headset krijgt, die is wel een stuk beter dan normaal meegeleverde headsets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Nu online
Sigis schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 15:58:
Mijn overzicht was er een van voordelen ten opzichte van de Sensation.
Voordelen Sensationeel XE tov Galaxy S2 (volgens mij):
- ligt heel fijn in de hand
- meer Premium materialen, daardoor degelijker gevoel.
- smaller, wat makkelijk is bij gebruik in een hand.
- scherper en helderder scherm (qHD vs. wvga).
- natuurlijkerwijze kleuren.
- vet makkelijker (met de hand) van het scherm te vegen.
- achterkant veel makkelijker te verwijderen (en voelt niet alsof hij zo breekt).
- accuduur is bij mij veel langer.
- updaten naar ICS ging veel makkelijker.
- Beats Audio als je daar van houdt.
- ik vind hem gewoon prettiger in gebruik, zeker met een hand.

Voordelen SGS2:
- dunner en lichter.
- oververzadigde kleuren dus heel levendig en echt zwart.
- meer geheugen.
- betere grafische benchmarks (maar ook lagere resolutie scherm), heb ik in de praktijk niet gemerkt.
- populairder.

Als je bij de Sensationele XE nog de Beats Audio headset krijgt, die is wel een stuk beter dan normaal meegeleverde headsets.
toon volledige bericht
Het updaten naar ICS, is dat een legale update of moet dat via Roms? (heb daar wel al ervaring mee, maar vroeg het me af)..

Sowieso wil ik een telefoon die populair is, maar niet die iedereen heeft, dus wat dat betreft heeft de XE dan wel een beetje de voorkeur, aangezien ik niemand ken die de XE heeft..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigis
De ICS upgrade was gewoon legaal en OTA. Heel simpel en geen problemen bij mij. In tegenstelling tot bij de SGS2, dat heeft me heel wat moeite gekost. Ik heb het alleen voor elkaar kunnen krijgen met een kabel vanaf een PC en de eerste paar keer ging het alsnog niet goed :(. Wat dat betreft kan Samsung nog wel wat leren van HTC. Wat ik niet genoemd had, het overzetten van gegevens ging ook veel makkelijker bij HTC, maar misschien begrijp ik de logica van Samsung gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huntard
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-07 18:03
Al eens gedacht aan een Galaxy Nexus? Ik weet dat Hi die zelf niet aanbiedt, maar wellicht dat je deze in een telecomwinkel in combinatie met een verlenging kan krijgen? Is in principe net zo goed als een SII of Sensation XE, maar heeft stock android en een 720p scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Nu online
Huntard schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 18:38:
Al eens gedacht aan een Galaxy Nexus? Ik weet dat Hi die zelf niet aanbiedt, maar wellicht dat je deze in een telecomwinkel in combinatie met een verlenging kan krijgen? Is in principe net zo goed als een SII of Sensation XE, maar heeft stock android en een 720p scherm.
Uit Sigis quote haal ik dat hij de Galaxy Nexus niet zo geweldig vond, en wat is Android stock als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huntard
Gynnad schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 18:58:
Uit Sigis quote haal ik dat hij de Galaxy Nexus niet zo geweldig vond, en wat is Android stock als ik vragen mag?
Als je het over het updaten hebt, dat gebeurt bij de Galaxy Nexus "over the air", hetzelfde als bij de HTC's dus. Stock android wil zeggen dat je android hebt zoals google het gemaakt heeft, zonder een extra schil die andere fabrikanten er altijd overheen leggen, scheelt een hoop bloatware, of je moet die extra toevoegingen handig vinden. Samsung heeft bijvoorbeeld "Touchwiz" en HTC heeft "Sense". Ook zal deze telefoon als eerste updates krijgen, na waarschijnlijk de nieuwe Nexus die eind dit jaar uit gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Een paar dingen;

*Waar baseer jij de toestellen en prijzen op? Sony heeft ook goed spul in jou straatje bijvoorbeeld ;)
*Kies je voor toestel lease ( mogelijk bij hi) of niet? Dit kan de kosten behoorlijk drukken echter moet je toestel na afloop teruggeven of afkopen.
*Je geeft niet aan welke "fout" je bij je wave maakte destijds. Ik vermoed gewoon het besturingssysteem dus als je voor android kiest kan je bijna niet misgaan :+

Conclusie:

Loop zelf even naar de winkel,voel en beleef daar het toestel zelf, lees reviews op i-net en maak je eigen beslissing. Smaak is verschillend per persoon en hier krijg je de meest uiteen lopende meningen.
Just my 2cents :o

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigis
Huntard schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 19:50:
[...]

Als je het over het updaten hebt, dat gebeurt bij de Galaxy Nexus "over the air", hetzelfde als bij de HTC's dus. Stock android wil zeggen dat je android hebt zoals google het gemaakt heeft, zonder een extra schil die andere fabrikanten er altijd overheen leggen, scheelt een hoop bloatware, of je moet die extra toevoegingen handig vinden. Samsung heeft bijvoorbeeld "Touchwiz" en HTC heeft "Sense". Ook zal deze telefoon als eerste updates krijgen, na waarschijnlijk de nieuwe Nexus die eind dit jaar uit gaat komen.
Nou, eigenlijk vind ik de Nexus een goed toestel. Ik heb alleen problemen met het scherm. Ik kon het gewoon niet naar mijn zin krijgen, vooral qua kleur. Maar ook het gebrek aan scherpte en de 'streperigheid' vond ik in sommige situaties echt storend. Voor de rest vind ik het een goede smartphone. Het is inderdaad zo dat de Galaxy Nexus in het algemeen als eerste de updates naar nieuwe Android versies krijgt en ik vind stock Android gewoon prettig om mee te werken. Qua hardware is hij goed genoeg voor de meeste gebruikers. Nadeel is dat hij geen Micro SD slot heeft. Ook qua camera en audio vind ik het bepaald geen uitblinker. Hij is echter wel smooth en prettig in gebruik (naar mijn idee) en ligt ook behoorlijk goed in de hand. De gebruikte materialen zouden wat mij betreft wat meer 'premium' mogen zijn, maar dat is mijn smaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Nu online
Humma Kavula schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 20:11:
Een paar dingen;

*Waar baseer jij de toestellen en prijzen op? Sony heeft ook goed spul in jou straatje bijvoorbeeld ;)
*Kies je voor toestel lease ( mogelijk bij hi) of niet? Dit kan de kosten behoorlijk drukken echter moet je toestel na afloop teruggeven of afkopen.
*Je geeft niet aan welke "fout" je bij je wave maakte destijds. Ik vermoed gewoon het besturingssysteem dus als je voor android kiest kan je bijna niet misgaan :+

Conclusie:

Loop zelf even naar de winkel,voel en beleef daar het toestel zelf, lees reviews op i-net en maak je eigen beslissing. Smaak is verschillend per persoon en hier krijg je de meest uiteen lopende meningen.
Just my 2cents :o
Mijn voorselectie en prijzen is gebasseerd op hi.nl waarbij er naar het leasen is gekeken inderdaad. Vandaag trouwens een SGII in mijn handen gehad, en moet zeggen dat ik de kwaliteit van het scherm een beetje tegen vind vallen tegenover mijn Samsung Wave II.

Maar het is handig om een 'voorselectie' te hebben voordat je naar een winkel toegaat! Maar mijn fout was inderdaad de vorige keer dat er Bada opstond, waar dus gewoon geen drol op te beleven is.

Smaak is verschillend per persoon, daar ben ik het helemaal mee eens.. Echter vind ik het verstandig om hier informatie in te winnen, of wat goede toestellen zijn en wat niet.. En waar je vooral naar moet kijken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huntard
Sigis schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 22:31:
Nou, eigenlijk vind ik de Nexus een goed toestel. Ik heb alleen problemen met het scherm. Ik kon het gewoon niet naar mijn zin krijgen, vooral qua kleur. Maar ook het gebrek aan scherpte en de 'streperigheid' vond ik in sommige situaties echt storend. Voor de rest vind ik het een goede smartphone. Het is inderdaad zo dat de Galaxy Nexus in het algemeen als eerste de updates naar nieuwe Android versies krijgt en ik vind stock Android gewoon prettig om mee te werken. Qua hardware is hij goed genoeg voor de meeste gebruikers. Nadeel is dat hij geen Micro SD slot heeft. Ook qua camera en audio vind ik het bepaald geen uitblinker. Hij is echter wel smooth en prettig in gebruik (naar mijn idee) en ligt ook behoorlijk goed in de hand. De gebruikte materialen zouden wat mij betreft wat meer 'premium' mogen zijn, maar dat is mijn smaak.
Hier ben ik het wel mee eens. Als je de Galaxy S2 overweegt, dan kan je ook de Galaxy Nexus overwegen (voor zover dat mogelijk is bij Hi toestellease). Of je moet een uitbreidbaar geheugen erg belangrijk vinden, want dat is toch wel een nadeel van de Nexus. De problemen met het scherm die Sigis noemt heb ik persoonlijk niet ervaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Nu online
Huntard schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 00:08:
[...]

Hier ben ik het wel mee eens. Als je de Galaxy S2 overweegt, dan kan je ook de Galaxy Nexus overwegen (voor zover dat mogelijk is bij Hi toestellease). Of je moet een uitbreidbaar geheugen erg belangrijk vinden, want dat is toch wel een nadeel van de Nexus. De problemen met het scherm die Sigis noemt heb ik persoonlijk niet ervaren.
Maar de grootste voorkeur blijft dus eigenlijk voor de HTC Sensation XE?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PascalvE
Gynnad schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 14:08:
[...]

Dus jij raad de Sensation XE aan, boven de Galaxy II en One V. Deze is inderdaad net zo duur als de Sensation XE, maar maakt deze ook gebruik van de nieuwste Android versie? En qua hardware, is deze snel genoeg, want volgens bloodlynx zou ik de keuze juist op de Galaxy II moeten laten vallen omdat deze qua hardware uitstekend is. En als alternatief voor een goedkopere variant juist de One V.

Ik zie echter niet een mooi lijstje over de Sensation XE net zoals in jou quote wel over de SII en Galaxy Nexus staat..
Ho ik raad niks aan, ik zit in hetzelfde schuitje als jij. Ik heb in een eigen topic naar de mening gevraagd over die drie toestellen. Ik quote dan ook Sigis, dat zijn niet mijn eigen woorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigis
Mijn voorkeur is de Sensation XE, gebaseerd op mijn ervaringen met de Sensation XE, Galaxy S2 en Nexus, die ik alledrie heb of gehad heb. Die voorkeur is echter heel persoonlijk en vooral gebaseerd op factoren die nogal afhankelijk zijn van persoonlijke voorkeur:
Bouw: ik vind de XE het mooiste, meest premium qua bouw en het beste in de hand liggen. Anderen zullen bijvoorbeeld de voorkeur geven aan de dunne lichte bouw van de Galaxy S2.
Scherm: ik vind het scherm het scherpste, meest heldere en meest natuurgetrouw qua kleuren van de drie. Hele volksstammen zullen echter de voorkeur geven aan het echt zwart en de overdreven kleuren van Super Amoled (plus). Daarnaast is de leesbaarheid in zonlicht van de Amoled schermen ook beter.
Gebruikservaring: ik vind de Sensation het prettigste in gebruik, zeker bij gebruik met een hand (doordat hij smaller is). Anderen zweren bij voorbeeld echter bij stock Android.
Accuduur was bij mij wel duidelijk het beste bij de Sensation XE.
Audio kwaliteit is mijns inziens bij geen van deze smartphones top, dan kan je beter een Nexus S of Galaxy S nemen.
Ik denk dat de camera van de Galaxy S2 wel iets beter is.

Ik zou echt naar een winkel gaan waar je ze kan uitproberen en met alle telefoons die je nog overweegt even spelen. Mogelijk 'klikt' het helemaal met een van de toestellen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-07 01:22
Ik zou zeggen kijk ook even naar de Sony Xperia P, het is een 4" scherm en die krijgt ook sowieso ICS in het 2e/3e kwartaal. Prijs ligt los rond de 350 euro en icm verlenging bij Hi past hij ook nog wel in hetzelfde straatje als je overige toestellen.

Er is 1 nadeel, de accu is behoorlijk klein 1305Mah.
www.gsmarena.com/sony_xperia_p-review-767.php

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigis
Of de Panasonic Eluga, 4,3 inch qHD scherm en waterdicht maar toch heel dun en licht (onder 8mm en 103 gram). Nadelen: kleine accu dus reserve is aan te raden en geen fm radio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huntard
Gynnad schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 09:17:
Maar de grootste voorkeur blijft dus eigenlijk voor de HTC Sensation XE?
Uhm, nee? Ik begin niet voor niks over de Nexus. Mijn voorkeur is de Nexus, alleen kan ik niet voor jou bepalen welke dingen je in een smartphone belangrijker vindt. Hecht je meer waarde aan uitbreidbaar geheugen, dan valt de Nexus af. Wil je een HD scherm, dan is eigenlijk alleen de Nexus die dat bied voor deze prijs. Ik kan voor jou niet bepalen wat de kritieke punten zijn. Als je eens een lijstje zou maken met dingen die het toestel absoluut moet hebben, dan kunnen we veel gerichter advies geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigis
Huntard schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 12:30:
[...]

Uhm, nee? Ik begin niet voor niks over de Nexus. Mijn voorkeur is de Nexus, alleen kan ik niet voor jou bepalen welke dingen je in een smartphone belangrijker vindt. Hecht je meer waarde aan uitbreidbaar geheugen, dan valt de Nexus af. Wil je een HD scherm, dan is eigenlijk alleen de Nexus die dat bied voor deze prijs. Ik kan voor jou niet bepalen wat de kritieke punten zijn. Als je eens een lijstje zou maken met dingen die het toestel absoluut moet hebben, dan kunnen we veel gerichter advies geven.
Nep HD dan wel (HD groen, half HD rood en blauw) aangezien het een pentile (RGBG per twee pixels in plaats van RGB per pixel).
Serieus, volgens mij zijn het drie goede gelijkwaardige toestellen. Welke voor jou het beste is hangt af van jouw persoonlijke voorkeur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squixx
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 11:23
ik zou iig de keuze van dat lijstje houden tussen de GS2 en de sensation XE.

zoals al gezegt werd worden de andere galaxies niet geupdate naar 4.0. en de one V is een VEEL zwakker toestel als de sensation/gs2 (niet ten minste omdat dit toestel maar 512 mb ram heeft en je dat met sense zeker merkt. ter vergelijking, de one V heeft dezelfde specs als de oude desire z)

daarnaast is het wel zo dat de XE (als je hem niet root) met sense 3.6 op android 4.0 wel sporadisch last heeft van een herladend home screen. Dit zou je wellicht als vervelend kunnen ervaren. Dit was voor mijn vriendin iig de reden om er toch maar een custom rom op te zetten ;)

De touchwizz laag van samsung is in dat opzicht wat lichter, maar hier heb ik zelf niet heel veel ervaring mee.

[ Voor 35% gewijzigd door Squixx op 07-06-2012 15:02 ]

android since G1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Nu online

Afbeeldingslocatie: http://media2.gsm.nl/media/artikelen/500x500/11764_10/htc-one-s-black.jpg

HTC One S
  • Versie besturingssysteem Google Android 4.0
  • Schermtype Super Amoled
  • GSM-Chipset Qualcomm Snapdragon S4 (MSM8960)
  • Processorsnelheid 1,5GHz
  • CPU Core Dual / Werkgeheugen 1GB
http://tweakers.net/price...5001/htc-one-s-zwart.html

Nu zit ik ook over deze na te denken, ik kreeg namelijk een PM van iemand die zei dat dit ook een erg goede optie was tegenover de Sensation XE, omdat deze net wat nieuwer is, en kost maar 2 euro meer per maand. Wat is jullie gedachte hierover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigis
Gynnad schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 16:03:

[afbeelding]

HTC One S
  • Versie besturingssysteem Google Android 4.0
  • Schermtype Super Amoled
  • GSM-Chipset Qualcomm Snapdragon S4 (MSM8960)
  • Processorsnelheid 1,5GHz
  • CPU Core Dual / Werkgeheugen 1GB
http://tweakers.net/price...5001/htc-one-s-zwart.html

Nu zit ik ook over deze na te denken, ik kreeg namelijk een PM van iemand die zei dat dit ook een erg goede optie was tegenover de Sensation XE, omdat deze net wat nieuwer is, en kost maar 2 euro meer per maand. Wat is jullie gedachte hierover?
toon volledige bericht
Een uitstekend toestel en voor maar 2 euro per maand meer in verhouding niet duur vind ik. Het is een compacter en (behoorlijk) sneller toestel. Nadeel is de niet verwisselbare accu en geen microsd slot als ik het goed heb. Daarnaast is het scherm belangrijk. Hou je van Super Amoled of LCD. In het eerste geval is dit zeker een goede optie.
Pagina: 1