Acties:
  • 0 Henk 'm!
actionInvoke schreef op maandag 14 november 2011 @ 09:56:
Vraagje, overal zie ik die skyrimprefs ini settings tweaks maar er wordt nergens echt duidelijk beschreven welke je moet gebruiken. Moet ik de file in my documents of de file in de steamapps folder gebruiken?
Die in je Documents.

Die in je Steamapps moet je vanaf blijven, dat is je backup :)
Als er iets mis gaat met de ini in je documents, of je wilt de default settings, dan kan je de ini in je documents verwijderen en dan krijg je de default-ini weer terug (wat dus de ini in je steamapps-folder is).

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• actionInvoke
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
anandus schreef op maandag 14 november 2011 @ 10:10:
[...]
Die in je Documents.

Die in je Steamapps moet je vanf blijven, dat is je backup :)
Als er iets mis gaat met de ini in je documents, of je wilt de default settings, dan kan je de ini in je documents verwijderen en dan krijg je de default-ini weer terug (wat dus de ini in je steamapps-folder is).
Thx. Nog 7 uur tot "werk" weer achter de rug is. *zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Momenteel level 10 met +/- 15 uur ingame (goh ik ga niet echt hard qua level :P)

Voornamelijk destruction, maar zit te dubben om naar wat anders te gaan voor de melee.

Is het uberhaupt mogelijk om zoiets te doen ? b.v. destruction met een 1h sword en wat light armor aan ?

Of is dit totaal niet te doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09:27
Vrijdag heb ik lekker de gehele dag kunnen spelen. Vind het echt een super spel. Ging van Whiteruhn naar die Greyboards, maar werd halverwege geowned door een stel bandieten. Toen maar gestopt.
Gisteren nog een half uurtje gespeeld en in de bergen die mist die tussen de bommen hangt op een andere bergwand is echt zoooo gaaf gedaan.

Mijn vrouw gaat het spel ook nog een keer proberen, maar verwacht dat het niks voor haar is.
Ga haar het begin stuk laten doen.

Mijn char is een beetje een mix van wat ik gebruik. Dus magie op afstand en daarna dual wielding of toch stiekem wapen en schild of doublehanded.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 00:33

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Verwijderd schreef op maandag 14 november 2011 @ 10:24:
Is het uberhaupt mogelijk om zoiets te doen ? b.v. destruction met een 1h sword en wat light armor aan ?
Het gaat mij best goed af. Ik zit ondertussen op level 18.

Wat mini-rants met spoilers:
spoiler:
De PC versie heeft af en toe de irritante neiging om spontaan af te sluiten, heel irritant.

De Mage Guild/Council quest line is wel heel kort.

Waarom moeten ze gewoon weer de Dark Brotherhood Sanctuary dood maken. Blijf nou eens van m'n moordenaars af, bah.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ye-roon schreef op maandag 14 november 2011 @ 10:09:
[...]

Vind je die DB niets dan? Als 'sneaky char' heb je neem ik aan light armor? Ik ben nu lvl 25 en heb dat nu geupgrade naar exquisit oid :)
Sorry, ik bedoelde Companion waar ik Brotherhood zei. Dark Brotherhood ben ik net mee begonnen, dus heb dat armor nog niet. Die wil ik wel actief gaan gebruiken.

Gebruik op dit moment nog wel een mix van heavy en light armor. Voor veel gevechten switch ik naar m'n fine wolf armor. Denk inderdaad dat Dark Brotherhood armor en dan upgraden wel gaat helpen, die van Thieves Guild is ook wel fijn qua bonussen. Dan werk ik op die manier ook aan m'n smithing skills als ik me niet vergis, en dan kan ik op den duur van dat light dragon plate armor gaan forgen.

Is wel echt een verschil met Oblivion, ik heb nog geen Daedric of Glass armor stuk voorbij zien komen, en in Oblivion leek het wel alsof iedere sukkel toch genoeg geld had om dat spul te kopen :).

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MueR schreef op maandag 14 november 2011 @ 10:27:
[...]

Het gaat mij best goed af. Ik zit ondertussen op level 18.

Wat mini-rants met spoilers:
spoiler:
De PC versie heeft af en toe de irritante neiging om spontaan af te sluiten, heel irritant.

De Mage Guild/Council quest line is wel heel kort.

Waarom moeten ze gewoon weer de Dark Brotherhood Sanctuary dood maken. Blijf nou eens van m'n moordenaars af, bah.
spoiler:
Dark Brotherhood Sanctuary dood maken, gebeurt dat in de Mages Guild quest line of heb je Astrid omgelegd?

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OxTox schreef op maandag 14 november 2011 @ 09:43:
[...]

In de eerste grotere stad Whitehelm volgensmij, iets met White, met de "keep" die Dragonsreach heet zit die Wizard van die Jarl, die verkoopt bijna elke spell.
Whiterun
Jarrean schreef op maandag 14 november 2011 @ 09:44:
[...]

Dankje!

Was al halverwege naar Winterhold, maar werd flink afgeslacht :p
Gewoon paard+wagen bij Whiterun Stables gebruiken. Die rijdt je erheen voor 50Gold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxTox
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 04-02 09:42
XyritZz schreef op maandag 14 november 2011 @ 10:35:
[...]

Sorry, ik bedoelde Companion waar ik Brotherhood zei. Dark Brotherhood ben ik net mee begonnen, dus heb dat armor nog niet. Die wil ik wel actief gaan gebruiken.

Gebruik op dit moment nog wel een mix van heavy en light armor. Voor veel gevechten switch ik naar m'n fine wolf armor. Denk inderdaad dat Dark Brotherhood armor en dan upgraden wel gaat helpen, die van Thieves Guild is ook wel fijn qua bonussen. Dan werk ik op die manier ook aan m'n smithing skills als ik me niet vergis, en dan kan ik op den duur van dat light dragon plate armor gaan forgen.

Is wel echt een verschil met Oblivion, ik heb nog geen Daedric of Glass armor stuk voorbij zien komen, en in Oblivion leek het wel alsof iedere sukkel toch genoeg geld had om dat spul te kopen :).
In Oblivion liepen bandits op een gegevenmoment met Deadric shit rond als je hoog genoeg was, dat is in Skyrim gelukkig niet.

Elven Armor kun je ook op elk level tegenkomen, ik was ook een groep High Elves tegen gekomen, die mochte mij niet dus ik caste een paar keer Chain Lightning, en toen had ik 4 setjes elven armor!

Moeilijkste gedeelte vond ik nog in de oude dwarven/dwemer ruines die Automatons zijn tough as nails.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

Verwijderd schreef op maandag 14 november 2011 @ 10:37:
[...]

Whiterun

[...]

Gewoon paard+wagen bij Whiterun Stables gebruiken. Die rijdt je erheen voor 50Gold.
en dat vertel je nu... *glare*

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bezulba schreef op maandag 14 november 2011 @ 10:38:
[...]

en dat vertel je nu... *glare*
Kwam er gisteren toevallig achter na de quest met die negerin uit het hotel in Whiterun (Bannered Mare)
De "good ending" eindigt vlakt naast die koets :P (die quest is trouwens een aanrader, de good ending geeft 500g en is vrij kort)

EDIT: Waar vind ik de volgende tier spreuken? Meest efficiente kill-method is nu voor mij als High Elf Mage Flame Atronach 24/7 blijven summonen en Lesser Ward up houden. Begint saai te worden.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2011 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10:39
Even een vraagje , heb wat doorgeleveld en ben nu bijna level 7 , echter kan ik nog steeds niet de quest in die cave doen (de Falmer, in shimmermist cave) . die spin-beesten daar zijn zò achterlijk sterk, terwijl ik die quest al heel vroeg heb gekregen? is dat normaal? als zo'n beest een hap neemt ben ik al de helft van mijn levens kwijt , ik snap er geen bal van.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxTox
Sheogorath zit er ook weer in! Echt een leuke quest! Je krijgt dan ook weer de wel bekende Wabbajack!

Hint voor de quest: 1 van de 4 quests van de Bartender in Solitude.
Visgek24 schreef op maandag 14 november 2011 @ 10:43:
Even een vraagje , heb wat doorgeleveld en ben nu bijna level 7 , echter kan ik nog steeds niet de quest in die cave doen (de Falmer, in shimmermist cave) . die spin-beesten daar zijn zò achterlijk sterk, terwijl ik die quest al heel vroeg heb gekregen? is dat normaal? als zo'n beest een hap neemt ben ik al de helft van mijn levens kwijt , ik snap er geen bal van.
Aanpassen aan het gevecht, omgeving gebruiken. Vuur werkt goed tegen spinnen, of conjure een zombie en laat 'm tanken ofzo.

[ Voor 63% gewijzigd door OxTox op 14-11-2011 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aanrader voor mensen die de PC-versie spelen:
-Aan HDTV knopen met HDMI kabel
-Xbox360 Controller kopen/bestaande Xbox360 Controller aan PC knopen
-Genieten van geweldige graphics en laadtijden. Het speelt zoveel fijner dan mouse/keyboard.

Afbeeldingslocatie: http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/321504_2641448959449_1352323836_32918093_1833735641_n.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Verwijderd schreef op maandag 14 november 2011 @ 10:40:
[...]

Kwam er gisteren toevallig achter na de quest met die negerin uit het hotel in Whiterun (Bannered Mare)
De "good ending" eindigt vlakt naast die koets :P (die quest is trouwens een aanrader, de good ending geeft 500g en is vrij kort)

EDIT: Waar vind ik de volgende tier spreuken? Meest efficiente kill-method is nu voor mij als High Elf Mage Flame Atronach 24/7 blijven summonen en Lesser Ward up houden. Begint saai te worden.
spoiler:
Ik deed net of ik voor de "good ending" ging, maar ging voor de "bad ending" en kreeg dat +200g van een iemands lijk.

Maar ff in ander nieuws, het beklimmen van die berg over de 7k steps. Dat was 1 van de mooiste stukjes in gaming ooit imho. Wel apart dat iedereen die ik daar tegen kwam me waarschuwde voor wolven, terwijl ik alleen maar Ice Bears tegen kwam... Misschien was ik al wat te hoog voor dat stukje :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ye-roon schreef op maandag 14 november 2011 @ 10:47:
[...]

spoiler:
Ik deed net of ik voor de "good ending" ging, maar ging voor de "bad ending" en kreeg dat +200g van een iemands lijk.

Maar ff in ander nieuws, het beklimmen van die berg over de 7k steps. Dat was 1 van de mooiste stukjes in gaming ooit imho. Wel apart dat iedereen die ik daar tegen kwam me waarschuwde voor wolven, terwijl ik alleen maar Ice Bears tegen kwam... Misschien was ik al wat te hoog voor dat stukje :)
Over Ice Bears gesproken, een vriendin stuurde dit gisteren:
YouTube: Skyrim: Release the tumbling Snow Bear!
LOL

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2011 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarrean
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-08 07:38
[...]

Whiterun

[...]

8)7

Dat ga ik vanavond maar eens proberen dan...

edit: Heel herkenbaar:
Afbeeldingslocatie: http://penny-arcade.smugmug.com/photos/i-PPTPkRk/0/L/i-PPTPkRk-XL.jpg

[ Voor 16% gewijzigd door Jarrean op 14-11-2011 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jarrean schreef op maandag 14 november 2011 @ 10:49:
[...]

8)7

Dat ga ik vanavond maar eens proberen dan...
Ik ben op die manier al even naar alle steden geweest, kun je daarna met fast travel overal makkelijker komen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

Oh, snap!

Ik had al wel een paard gekocht, om er vervolgens binnen twee minuten mee van een berg te lazeren. Paard dood. Goede manier om van mijn gold af te komen.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:24
Even een vraagje tussendoor: Hoe kan je spullen "Oppakken" zoals in FO3/Oblivion? In verschillende YT filmpjes zie ik mensen dit doen. Maar het instructieboekje of de keymapping opties zeggen hier niks over 8)7.

Dingen verslepen bedoel ik dus :) .

[ Voor 8% gewijzigd door D4NG3R op 14-11-2011 11:00 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emgeebee
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01:15
D4NG3R schreef op maandag 14 november 2011 @ 10:59:
Even een vraagje tussendoor: Hoe kan je spullen "Oppakken" zoals in FO3/Oblivion? In verschillende YT filmpjes zie ik mensen dit doen. Maar het instructieboekje of de keymapping opties zeggen hier niks over 8)7.

E?

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonPr0n
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-09 09:32

Op de pc moet je 'e' inhouden. De knop waarmee je dingen oppakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gediminas
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08-09 21:36

Gediminas

recovering stagiair marketing

E langer ingedrukt houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ansich vind ik het wel wat jammer dat je niet echt kan zien welke level een quest is zodat je soms wat overrompelt word.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weakling schreef op maandag 14 november 2011 @ 10:57:
[...]

Oh, snap!

Ik had al wel een paard gekocht, om er vervolgens binnen twee minuten mee van een berg te lazeren. Paard dood. Goede manier om van mijn gold af te komen.
Save reloaden?

Overigens, hoe snel is een paard en hoe "bestuurbaar"? Vallen monsters deze paarden aan? Wil niet 1k Gold droppen op een vrijwel nutteloos beest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwinonline
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
paard is gok ik 2x zo snel als gewoon rennen (rennen met een paard kan ook alleen heb je geen stamina meter dus zie je niet hoelang je kan rennen) beesten/mobs vallen je paard aan en je paard hun ook, op de xbox 360 versie zie je alleen nergens het HP van je paard dus geen idee hoe veel klappen deze kan vangen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 14 november 2011 @ 11:02:
[...]

Save reloaden?

Overigens, hoe snel is een paard en hoe "bestuurbaar"? Vallen monsters deze paarden aan? Wil niet 1k Gold droppen op een vrijwel nutteloos beest.
Ik geef er geen geld aan uit, las eerder in dit topic al dat draken het rustig aandurven om je paard te killen en met fast travel kom je ook een heel eind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Mijn paardje was vet awesome. Ik vond hem ergens op straat te snuffelen aan zijn baasje die dood op de grond lag, dus ik hop er op. Kwam ik bij een bandit hideout terecht, ik stap af en die lui vallen mij aan en opeens dat paardje die lui ook in elkaar slaan :p. Beetje jammer dat die het niet zo tof vond dat ik hem in de fik stak, begon die op mij in te happen.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarrean
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-08 07:38
MrVegeta schreef op maandag 14 november 2011 @ 11:01:
Ansich vind ik het wel wat jammer dat je niet echt kan zien welke level een quest is zodat je soms wat overrompelt word.
Is wel eens lastig, net als dat je het level van je tegenstanders niet kan zien, vind het ook wel iets hebben, behalve bij een level up zie je weinig van alle cijfertjes, in sommige rpg's wordt je daar helemaal gek van en is het bijna meer rekenen dan gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
Verwijderd schreef op maandag 14 november 2011 @ 11:02:
[...]

Save reloaden?

Een paard loopt standaard ongeveer net zo snel als een rennend persoon. Je kunt met een paard ook sprinten en dat is ongeveer 1,5 keer zo snel als sprinten als persoon. Ze gaan niet zo snel dood.

Alle paarden zijn even snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxTox
Alwinonline schreef op maandag 14 november 2011 @ 11:03:
paard is gok ik 2x zo snel als gewoon rennen (rennen met een paard kan ook alleen heb je geen stamina meter dus zie je niet hoelang je kan rennen) beesten/mobs vallen je paard aan en je paard hun ook, op de xbox 360 versie zie je alleen nergens het HP van je paard dus geen idee hoe veel klappen deze kan vangen :S
En sprinten als weerwolf is snelste wat je kunt gaan. En het grappige is, ik liep eerst met 700 gewicht aan spullen rond, moest wat disenchanten wat in m'n chest zat, in m'n huis. En als je dan transformeert in weerwolf kun je gewoon rennen/sprinten terwijl je te zwaar bent, heel de stad achter me aan maar zodra ik m'n huis weer binnen liep was alles goed, niemand volgde en geen bounty dus niemand had mij zien transformeren!

Trouwens elke criminal act die je uitvoerd als weerwolf maakt niet uit zolang niemand je terug ziet transformeren! Dus stel je bent een goodie good guy en je hebt ff zin een stadje uit te moorden dan kun je ff weerwolf worden zodra je alleen bent en alles op eten!

Kan trouwens 1 keer per dag weerwolf worden, twee keer als je Hircine's Ring hebt na de quests van Sinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Jarrean schreef op maandag 14 november 2011 @ 11:06:
[...]

Is wel eens lastig, net als dat je het level van je tegenstanders niet kan zien, vind het ook wel iets hebben, behalve bij een level up zie je weinig van alle cijfertjes, in sommige rpg's wordt je daar helemaal gek van en is het bijna meer rekenen dan gamen.
Ja het heeft wel wat dat het soms wat spannend is maar qua balance stijgend niveau is het nogal scheef soms. Die Staff of Magnus quest in Labrinthya, hele dungeon is vrij makkelijk en opeens zo'n kerel die niet dood kan :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 05:41
MrVegeta schreef op maandag 14 november 2011 @ 11:09:
[...]

Ja het heeft wel wat dat het soms wat spannend is maar qua balance stijgend niveau is het nogal scheef soms. Die Staff of Magnus quest in Labrinthya, hele dungeon is vrij makkelijk en opeens zo'n kerel die niet dood kan :/
Inderdaad, soms lukt de eindbaas van een dungeon gewoon echt niet, terwijl de gewone mobs goed te doen waren. Beetje krom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is iemand al een vampier? Ik heb in die dungeon van "The Caller" de vampier-gevangenen op me laten inbashen tot ik hun ziekte kreeg (dit start de transformatie las ik ergens)

Ik las over resist increase/decrease en andere voordelen/nadelen, maar hoe reageert de bevolking op een bloedzuigend lijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxTox
Dragon Priests zijn echt TOUGH, die vuurballen etc... Holy schnitzel. Maar als je ze dood kan krijgen krijg je wel een episch masker met nice stats, en als je ze allemaal hebt kun je een epic masker krijgen met
spoiler:
Als je bijna dood bent kan dat masker je healen en stuurt een explosie rond je heen. Google Gold Mask Skyrim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Verwijderd schreef op maandag 14 november 2011 @ 11:12:
Is iemand al een vampier? Ik heb in die dungeon van "The Caller" de vampier-gevangenen op me laten inbashen tot ik hun ziekte kreeg (dit start de transformatie las ik ergens)

Ik las over resist increase/decrease en andere voordelen/nadelen, maar hoe reageert de bevolking op een bloedzuigend lijk?
Volgens mij gaat het precies zo als in Oblivion. Als je regelmatig voedt zullen de meeste mensen niets merken. Als je langer zonder bloed gaat, ga je er steeds slechter uit zien en verbrand je ook in daglicht. Als je regelmatig voedt is er niet zoveel aan de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmor
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22-03-2021
maar kan je dan ook een vamp en weerwolf tegelijk zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloos2
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-04 19:33
Ben nu onderhand lvl 14, speel een Nord in light armor met 1h+shield en frost destruction. Gaat best lekker, block perk dat time slowed is erg handig!

Heb ook een paard gekocht, maar het is irritant dat hij gaat meevechten... Is 1x doodgegaan door een gevecht met een beer... Nu stap ik vaak maar stukje verderop af, dan blijft hij wel netjes wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxTox
Timmor schreef op maandag 14 november 2011 @ 11:15:
Geen idee, ik denk het wel. Want Werewolf is gewoon een power die je aanzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frantic
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 07:31
Weerwolf heeft ook continue side effects ;) oa resist disease :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-09 22:45

Rmg

ye-roon schreef op maandag 14 november 2011 @ 10:47:
[...]

spoiler:

spoiler:
Daar kwam ik een mega spin (easy peasy), winter sabre cat tegen (van de berg glitchen en dan met boog mollen) en een fucking troll die me het leplazerus mepte (rennen, stukje terug zodat ie hostile word tegen die chick die daar zit en dan er langs rennen :+)
nope

[ Voor 9% gewijzigd door Rmg op 14-11-2011 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwinonline
  • Niet online
Ik ben nu lvl 13 en heb nog geen Perk gebruikt want ik weet nog niet echt wat ik wil, kent iemand een site waar een duidelijk overzicht staat van alle available perks en hun effecten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alwinonline schreef op maandag 14 november 2011 @ 11:18:
Ik ben nu lvl 13 en heb nog geen Perk gebruikt want ik weet nog niet echt wat ik wil, kent iemand een site waar een duidelijk overzicht staat van alle available perks en hun effecten?
Word gewoon aangegeven ingame, hoe duidelijk moet het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnevld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-11-2024

Arnevld

Warhammer

Alwinonline schreef op maandag 14 november 2011 @ 11:03:
Heb 3 pijlen in me paard geschoten om te kijken wat die aankon :P _/-\o_ geen dank.

---- geen dieren hebben geleden in mijn onderzoek ----

Warhammer en PC games en lego

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

mat.hi.as schreef op maandag 14 november 2011 @ 11:11:
[...]

Inderdaad, soms lukt de eindbaas van een dungeon gewoon echt niet, terwijl de gewone mobs goed te doen waren. Beetje krom.
Dat en je kan geen notities maken op de map zodat je weet waar je ook alweer heen moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FranticDJ schreef op maandag 14 november 2011 @ 11:17:
Weerwolf heeft ook continue side effects ;) oa resist disease :)
Andersom kan misschien wel, eerst vampier worden en daarna de Companion quest doen om werewolf te worden.

spoiler:
Overigens ga je als vampier niet automatisch dood in het zonlicht, je health regenerate niet meer en je krijgt een behoorlijke negatieve basis waarde... thats it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlamonw
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 12-08 15:56
Arnevld schreef op maandag 14 november 2011 @ 11:19:
[...]

Heb 3 pijlen in me paard geschoten om te kijken wat die aankon :P _/-\o_ geen dank.

---- geen dieren hebben geleden in mijn onderzoek ----
Kijk maar uit, straks krijg je, net als de makers van BF3, PETA op je dak :9 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxTox
Vlamonw schreef op maandag 14 november 2011 @ 11:20:
[...]

"Q.Q don't hurt pixel animals they have feelings!" Wat een load of bull, waarom zou je als een organisatie zoals PETA je druk maken om een paar pixels.. Ieder persoon die dat ziet wordt natuurlijk automatisch een illegale jager/dierenmoordenaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnevld

Arnevld

Warhammer

Vlamonw schreef op maandag 14 november 2011 @ 11:20:
[...]

Haha, ik weetniet of ze op hoger lvl meer hp krijgen maar ik ben pas lvl 3, me eerste elder scrolls game :)
Vermaak me tot nu toe zeer goed, die draken gevechten zijn episch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flowmo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-08 08:24
OxTox schreef op maandag 14 november 2011 @ 11:22:
[...]

"Q.Q don't hurt pixel animals they have feelings!" Wat een load of bull, waarom zou je als een organisatie zoals PETA je druk maken om een paar pixels.. Ieder persoon die dat ziet wordt natuurlijk automatisch een illegale jager/dierenmoordenaar!
Jazeker! Want je ziet kinderen buiten ook op paddestoelen en schildpadden springen om er gouden muntjes mee te verdienen! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwinonline
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 14 november 2011 @ 11:18:
[...]

Word gewoon aangegeven ingame, hoe duidelijk moet het?
Ik speel het op de xbox en het is dus niet echt lekker om constant overal tussen te moeten switchen. Daarom vind ik het handiger als ik een website oid met een overzicht kan gebruiken om voor mijzelf een plan te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnevld

Arnevld

Warhammer

Wat ik me verbaas is het volgende :

Er staat een kindje met een mes en een hond ernaast.
Het kind lijkt me gevaarlijk met het mes maar die kan ik niet aanvallen! (ben bang dat ze me in de rug steekt)
En die schattige kleine hond ernaast kan ik gruwelijk in elkaar stompen en uit elkaar trekken hoe je maar wilt.

Waarom dat kind dan niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 12:13
Heeft iemand trouwens wat tips over hoe ik het best mijn Dark Elf kan 'skillen' ? Ik ren nu nog vaker rond met mijn zwaardje/mace rechts, en in m'n linker hard mijn "fire" spell. ... maar ik dacht dat zo'n Elf wat meer magische dingen moet kunnen toch? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxTox
Arnevld schreef op maandag 14 november 2011 @ 11:25:

Het kind lijkt me gevaarlijk met het mes maar die kan ik niet aanvallen! (ben bang dat ze me in de rug steekt)
En die schattige kleine hond ernaast kan ik gruwelijk in elkaar stompen en uit elkaar trekken hoe je maar wilt.

CHUCKEY! Ruuuun! Gewoon modje installeren en dan kun je dat kind ook neermeppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06-07 16:29
Arnevld schreef op maandag 14 november 2011 @ 11:25:

Whaha, hier lach ik em toch wel ff tranen om ;d wat 1 droge opmerking. worden ze niet blij van bij de kinderbescherming ;d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxTox
De_Bastaard schreef op maandag 14 november 2011 @ 11:26:
Heeft iemand trouwens wat tips over hoe ik het best mijn Dark Elf kan 'skillen' ? Ik ren nu nog vaker rond met mijn zwaardje/mace rechts, en in m'n linker hard mijn "fire" spell. ... maar ik dacht dat zo'n Elf wat meer magische dingen moet kunnen toch? :P
Je kan een aantal skills oppakken zoals: Conjuration, Alteration, Illusion en Enchanting! Moet je wel ff mage tomes/boekjes zoeken of kopen. Bij de wizard van die Jarl in Whiterun ofzo, eerste grote stad die verkoopt een groot assortiment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Nee, door resist disease kun je de ziekte voor Vampirism niet krijgen! Als je vampire bent kun je wel werewolf worden maar dan niet gecombineerd, je vampire krachten gaan dan weg.

[ Voor 28% gewijzigd door EnigmaNL op 14-11-2011 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
XyritZz schreef op maandag 14 november 2011 @ 11:20:
[...]

Andersom kan misschien wel, eerst vampier worden en daarna de Companion quest doen om werewolf te worden.

spoiler:
Overigens ga je als vampier niet automatisch dood in het zonlicht, je health regenerate niet meer en je krijgt een behoorlijke negatieve basis waarde... thats it.
Werewolf worden is een cure voor vampirism.. Werkt ook niet dus.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnevld

Arnevld

Warhammer

Zen!th schreef op maandag 14 november 2011 @ 11:28:
[...]

Whaha, hier lach ik em toch wel ff tranen om ;d wat 1 droge opmerking. worden ze niet blij van bij de kinderbescherming ;d
Sorry dat je moest huilen :( ik later ook zielig hondje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
OxTox schreef op maandag 14 november 2011 @ 11:27:
[...]

CHUCKEY! Ruuuun! Gewoon modje installeren en dan kun je dat kind ook neermeppen.
Die is al verwijderd. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
Arnevld schreef op maandag 14 november 2011 @ 11:43:
[...]

Sorry dat je moest huilen :( ik later ook zielig hondje :P
tranen lachen .. is van blijheid, niet van het huilen :p hondje toch maar dood gemaakt?
Kon je btw dat kindje niet op een paard zetten, en van de berg af rijden? ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnevld

Arnevld

Warhammer

Zen!th schreef op maandag 14 november 2011 @ 11:44:
[...]

tranen lachen .. is van blijheid, niet van het huilen :p hondje toch maar dood gemaakt?
Kon je btw dat kindje niet op een paard zetten, en van de berg af rijden? ;p
Die moet ik nog proberen, ze had wel een mooi mes!
En is wel zonde van dat paard :P

Als je zelf een paard koopt bij de stables voor 1000g, loopt die dan niet weg zoals die gestolen paarden?

Ik heb gister die koetsier in elkaar gerost om zn paard te kapen maarja, weet ik veel als Elderscrolls noob dat die je overal heen kan rijden hahaha.
Maarja, tip van de dag je kan dat paard dus niet jatten en de koetsier dropt geen boeiende loot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
Arnevld schreef op maandag 14 november 2011 @ 11:49:
[...]

Die moet ik nog proberen, ze had wel een mooi mes!
En is wel zonde van dat paard :P

Als je zelf een paard koopt bij de stables voor 1000g, loopt die dan niet weg zoals die gestolen paarden?

Ik heb gister die koetsier in elkaar gerost om zn paard te kapen maarja, weet ik veel als Elderscrolls noob dat die je overal heen kan rijden hahaha.
Maarja, tip van de dag je kan dat paard dus niet jatten en de koetsier dropt geen boeiende loot.
Volgens mij loopt dat paard dan niet weg, en anders verneder je em met pijl en boog ;d
K heb Oblivion een paar missies gepeeld, maar nooit echt alles onderzocht ofzo, geen idee hoe dat met die paarden zit in skyrim.

Kan je dat mes niet pickpockete? zovan .. geef ik jou een homp brood? mag ik jou mes?:p
Ow, ja zon koetsier had ik ook al te pakken genomen(ik wilde zijn paard, hij wilde mijn lever o.i.d), maar dus geen idee dat die je gewoon rond kan brengen ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan volledige volgroeide vampier-status weer ongedaan gemaakt worden? Op een gemakkelijke manier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnevld

Arnevld

Warhammer

Zen!th schreef op maandag 14 november 2011 @ 11:53:
[...]

Volgens mij loopt dat paard dan niet weg, en anders verneder je em met pijl en boog ;d
K heb Oblivion een paar missies gepeeld, maar nooit echt alles onderzocht ofzo, geen idee hoe dat met die paarden zit in skyrim.

Kan je dat mes niet pickpockete? zovan .. geef ik jou een homp brood? mag ik jou mes?:p
Ow, ja zon koetsier had ik ook al te pakken genomen(ik wilde zijn paard, hij wilde mijn lever o.i.d), maar dus geen idee dat die je gewoon rond kan brengen ;p
Dat pickpocketen ga ik vanavond maar eens proberen.
Lijkt me een eerlijke ruil dus ;)
Dat is er toch achter staan en E gebruiken? (op de pc)
Dat paard van de koetsier kreeg ik ook niet dood, ik dacht die vent is dood ik krijg em niet dus sterven zal je.|
Stond daar als een rots me pijlen te eten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pieterll
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 24-08 11:44

Pieterll

Pataar op Discord

http://www.skyrimnexus.com/downloads/file.php?id=145

Ik kwam op reddit een prachtige mod voor de PC gamers tegen.
Door een paar values te veranderen in het skyrim.ini bestand, is de map een stuk prettiger geworden!

Je kunt nu inzoomen tot ver in detail zie pic

Afbeeldingslocatie: http://www.skyrimnexus.com/downloads/images/145-2-1321231718.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxTox
Pieterll schreef op maandag 14 november 2011 @ 11:58:

Ik kwam op reddit een prachtige mod tegen voor de PC gamers.
Door een paar values te veranderen in het skyrim.ini bestand, is de map een stuk prettiger geworden!

Je kunt nu inzoomen tot ver in detail,

[afbeelding]
Holy moly, die moet ik gaan proberen, thanks voor de post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnevld

Arnevld

Warhammer

Thnx pieter dit is zeer handig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Verwijderd schreef op maandag 14 november 2011 @ 11:53:
Kan volledige volgroeide vampier-status weer ongedaan gemaakt worden? Op een gemakkelijke manier?
http://elderscrolls.wikia.com/wiki/Vampirism_(Skyrim)

[afbeelding]
Zo die is handig! Dit vond ik meteen al een gebrek dat je niet ver genoeg in kon zoomen!

[ Voor 51% gewijzigd door EnigmaNL op 14-11-2011 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30

[afbeelding]
Geen wonder dat de map soms wat hapert als ze gewoon alles renderen terwijl het niet eens te zien is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
Arnevld schreef op maandag 14 november 2011 @ 11:57:
[...]

Dat pickpocketen ga ik vanavond maar eens proberen.
Lijkt me een eerlijke ruil dus ;)
Dat is er toch achter staan en E gebruiken? (op de pc)
Dat paard van de koetsier kreeg ik ook niet dood, ik dacht die vent is dood ik krijg em niet dus sterven zal je.|
Stond daar als een rots me pijlen te eten :(
Jatoch, ik ga vanaaf ook maar ff proberen ;d
Ik dacht van wel, t probleem is dat ze het soms doorhebben, en dan heb je het hele godsgandse dorp achter je aan ;d dus dan moet je toch wel ff hollen zegmaar ;d
Ik denk dat dat paard expres niet dood kan, zodat je altijd die koets kan gebruiken (A)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja, omdat er geen mod was, er was niets te downloaden (althans, niet toen ik keek).

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kellhus
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 06-09 21:15
Is het iemand al opgevallen dat NPC's soms thugs inhuren om je aan te vallen (meestal in groepjes van 3) als je enkele dagen daarvoor spullen van ze gestolen hebt?

Je treft dan ook een briefje aan op één van de thugs (contract volgens mij) waarin kort staat dat ze je even moeten intimideren, maar dat ze je ook best dood mogen maken. Om af te sluiten met hun naam.

Het grappige was, dat in mijn geval het de dochter van de blacksmith in Riverrun was. Dus een meisje van 10 die opdracht geeft om me - als het moet - af te maken ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Leuk die Map mod, maa reen known issue is dat je geen indoor map meer hebt en ook je map in steden kwijt raakt, dat lijkt mij toch vervelend. Hopelijk komt er snel een work around voor :D

[ Voor 10% gewijzigd door Tsurany op 14-11-2011 12:02 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
kellhus schreef op maandag 14 november 2011 @ 12:00:
Is het iemand al opgevallen dat NPC's soms thugs inhuren om je aan te vallen (meestal in groepjes van 3) als je enkele dagen daarvoor spullen van ze gestolen hebt?

Je treft dan ook een briefje aan op één van de thugs (contract volgens mij) waarin kort staat dat ze je even moeten intimideren, maar dat ze je ook best dood mogen maken. Om af te sluiten met hun naam.

Het grappige was, dat in mijn geval het de dochter van de blacksmith in Riverrun was. Dus een meisje van 10 die opdracht geeft om me - als het moet - af te maken ;-)
Had ik laatst ook, iemand enig idee wie Gerda is? >:)

[ Voor 86% gewijzigd door rgras op 14-11-2011 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th

Nog niet gehad nee:O maargoed ik ben nog niet voorbij het eerste dorpje geweest ;d
Meisjes van 10 kunnen gevaarlijk zijn hoor ;p misschien wel diegene met dat mes ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-08 18:34

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

rgras schreef op maandag 14 november 2011 @ 12:02:
[...]

Had ik laatst ook, iemand enig idee wie Gerda is? >:)
Is dat niet die chick van de sawmill in Riverwood? Of die van Dragonbridge...

Ik kreeg laatst ook thugs achter me aan, maar heb geen briefje aangetroffen. Mondeling contract, misschien? :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09:27
Bij mij werd ik belaagd door een groepje bandieten na het ombrengen van hen liep ik verder en lag daar iemand dood op de grond met een briefje dat als je het briefje zou lezen, hij waarschijnlijk dood was en dat er één of andere ketting was die gejat was van hem etc. Best grappig. Nee, ketting was niet te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
hyptonize schreef op maandag 14 november 2011 @ 12:05:
[...]

Ik kreeg laatst ook thugs achter me aan, maar heb geen briefje aangetroffen. Mondeling contract, misschien? :')
Dat was Gerdur. Volgens google is dit haar: http://elderscrolls.wikia.com/wiki/Gerda

Eens zien hoe goed zij zich kan verweren met een bezem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnevld

Arnevld

Warhammer

rgras schreef op maandag 14 november 2011 @ 12:06:
[...]

Dat was Gerdur. Volgens google is dit haar: http://elderscrolls.wikia.com/wiki/Gerda

Eens zien hoe goed zij zich kan verweren met een bezem.
Afmaken die hap !
Zachtjes aan in de brandsteken hihihih :P

Dit spel maakt mij evil :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hyptonize schreef op maandag 14 november 2011 @ 12:05:
[...]

Ik heb thugs achter me aan gehad en ook een Dark Brotherhood contract op m'n naam gehad. Ineens een Assassin voor m'n neus :P. Ik verdenk de kerel die ik in een kroeg in elkaar heb gemept tijdens een Brawl ervan, dus die gaat nog een keer dood. "Jij betalen om mij te doden, hier een frost shout in je nek" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

XyritZz schreef op maandag 14 november 2011 @ 12:07:
[...]

Ik heb thugs achter me aan gehad en ook een Dark Brotherhood contract op m'n naam gehad. Ineens een Assassin voor m'n neus :P. Ik verdenk de kerel die ik in een kroeg in elkaar heb gemept tijdens een Brawl ervan, dus die gaat nog een keer dood. "Jij betalen om mij te doden, hier een frost shout in je nek" :)
Die kwam ik ook tegen. Jammer genoeg kwam tegelijkertijd een draak aanvliegen, dus dat heb ik niet overleefd. Die assasin bleef maar op mij inhakken terwijl die draak ook hem onder vuur nam. Na het reloaden van de savegame en het aflopen van hetzelfde pad, ben ik beide niet meer tegengekomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
Arnevld schreef op maandag 14 november 2011 @ 12:07:
[...]

Afmaken die hap !
Zachtjes aan in de brandsteken hihihih :P

Dit spel maakt mij evil :9~
Haha, mij ook -.-
Bij van dat soort open world spellen doe ik altijd dingen die niet bedoelt zijn -.-
Quests? doe ik uren en uren over omdat ik 100km om loop meestal via via ;d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassissss
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21-08 13:59
Tsurany schreef op maandag 14 november 2011 @ 12:02:
Leuk die Map mod, maa reen known issue is dat je geen indoor map meer hebt en ook je map in steden kwijt raakt, dat lijkt mij toch vervelend. Hopelijk komt er snel een work around voor :D
Hm leek me een gave mod.. Mss dan toch maar even wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

spoiler:
in 1 of andere side quest is een ventje van 10 ofzo bezig demonen op te roepen om een weeshuismoeder om te leggen. :X

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnevld

Arnevld

Warhammer

Zen!th schreef op maandag 14 november 2011 @ 12:09:
[...]

Haha, mij ook -.-
Bij van dat soort open world spellen doe ik altijd dingen die niet bedoelt zijn -.-
Quests? doe ik uren en uren over omdat ik 100km om loop meestal via via ;d
Mooie van die Freeroaming stuff, je kunt uren uren en uren lopen ontdekken.
Als je daar ooit mee klaar bent kun je gaan questen, en dan ontdek je nog meer.
Super veelzijdig spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Bezulba schreef op maandag 14 november 2011 @ 12:11:
[...]

spoiler:
in 1 of andere side quest is een ventje van 10 ofzo bezig demonen op te roepen om een weeshuismoeder om te leggen. :X
:D :')

En iemand in dit topic zei dat Dead Space 2 al ziek was... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Bulls schreef op maandag 14 november 2011 @ 12:00:
[...]

Geen wonder dat de map soms wat hapert als ze gewoon alles renderen terwijl het niet eens te zien is.
Alleen dingen die in je zichtveld staan worden gerendered. Het aanpassen van deze ini verandert daar niets aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Dat klopt niet, hij doet een ritueel om een assasin van de Brotherhood te bereiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

MrVegeta schreef op maandag 14 november 2011 @ 12:17:
Dat klopt niet, hij doet een ritueel om een assasin van de Brotherhood te bereiken.
spoiler:
botten, een menselijk hart en vlees, kaarsjes... lijkt me sterk dat het een gewone persoon is die hij aan het summonen is... en waar hij die dingen vandaan heeft.. joost mag het weten :x

[ Voor 11% gewijzigd door Bezulba op 14-11-2011 12:19 ]

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

trouwens een vraagje (even in spoiler tags)
spoiler:
Nadat ik mijn eerste draak had gedood en bij de jarl was geweest. Ik stapte whiterun uit en er stonden 3 dudes me op te wachten om me af te maken. Die waren best last voor mijn level, maar clever wereld design gebruikt en ze waren dood (ik ben archer). Op 1 van hen vond ik en briefje van de persoon door wie ze ingehuurd waren. Deze was getekend Hilde. Dat is dus de moeder van sven in riverwood. Toen ik daar terug kwam was ze gewoon heel vriendelijk tegen me. Iemand anders dit ook mee gemaakt? (ik had sven wel zwart gemaakt in favor of mijn mede wood elf).

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-09 16:33

Pablo

Rito pls

op mijn paard ben ik een grote berg aan het ontdekken
Wat een geweldig uitzicht bedenk ik mij en ik reis verder naar de top van de berg
Eenmaal op de top van de berg aangekomen sta ik zeker 5 minuten met open mond te genieten van het uitzicht.

Maar plots.......
de muziek laait op en ik hoor iets groots in de lucht.
Het zal toch niet ?
JAWEL!!!!!

een draak vliegt rondjes om heen en bestookt mij met vuur !
Uit schrik viel ik met paard en al van de berg.
Na ongeveer een val van zeker 10meter klapper ik op de grond neer....
ik overleef het maar net.
Mijn paard is helaas gesneuveld.

Op dit moment kom ik er ook achter dat ik bijna geen potions of pijlen op zak heb.
en ik ben alleen dus dit zal een zwaar gevecht worden !!!!!
Na ongeveer 35 minuten de draak met macig te bestook te hebben terwijl ik een warrior ben gaat de draak eindelijk neer !

35 minuten !!!!! wat een heerlijk gevecht en wat ontzettend EPISCH !!!!!!!!

For certain ye have to be lost to find somethin that can't be found.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bezulba schreef op maandag 14 november 2011 @ 12:18:
[...]

spoiler:
botten, een menselijk hart en vlees, kaarsjes... lijkt me sterk dat het een gewone persoon is die hij aan het summonen is... en waar hij die dingen vandaan heeft.. joost mag het weten :x
Hij doet een ritual voor de Dark Brotherhood. Volgens mij is het zo dat één van de Daedric gods dit ritual 'ziet' en dan regelt dat de Dark Brotherhood de opdracht krijgt om het doelwit om te leggen via de Listener van de Dark Brotherhood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

XyritZz schreef op maandag 14 november 2011 @ 12:22:
[...]

Hij doet een ritual voor de Dark Brotherhood. Volgens mij is was het zo dat één van de Daedric gods dit ritual 'ziet' en dan regelt dat de Dark Brotherhood de opdracht krijgt om het doelwit om te leggen via de Listener van de Dark Brotherhood.
Fixed ;)

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gaat dat anders in Skyrim dan? Of kom ik daar vanzelf achter tijdens de Dark Brotherhood quest line?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

XyritZz schreef op maandag 14 november 2011 @ 12:32:
Gaat dat anders in Skyrim dan? Of kom ik daar vanzelf achter tijdens de Dark Brotherhood quest line?
:Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

R.plas schreef op maandag 14 november 2011 @ 12:22:
op mijn paard ben ik een grote berg aan het ontdekken
Wat een geweldig uitzicht bedenk ik mij en ik reis verder naar de top van de berg
Eenmaal op de top van de berg aangekomen sta ik zeker 5 minuten met open mond te genieten van het uitzicht.

Maar plots.......
de muziek laait op en ik hoor iets groots in de lucht.
Het zal toch niet ?
JAWEL!!!!!

een draak vliegt rondjes om heen en bestookt mij met vuur !
Uit schrik viel ik met paard en al van de berg.
Na ongeveer een val van zeker 10meter klapper ik op de grond neer....
ik overleef het maar net.
Mijn paard is helaas gesneuveld.

Op dit moment kom ik er ook achter dat ik bijna geen potions of pijlen op zak heb.
en ik ben alleen dus dit zal een zwaar gevecht worden !!!!!
Na ongeveer 35 minuten de draak met macig te bestook te hebben terwijl ik een warrior ben gaat de draak eindelijk neer !

35 minuten !!!!! wat een heerlijk gevecht en wat ontzettend EPISCH !!!!!!!!
Welke berg was dit :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwildor
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16-04-2021
The Night Mother is geen Daedric god.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10:31

MsG

Forumzwerver

Ik had laatst ineens een dief die me een bijl gaf, waarna ik hem moest houden en je veel geld krijgt (zegt hij) als je hem goed bewaard. Echt een paar seconden daarna kwam een hunter om te vragen of ik iemand voorbij had zien rennen. Ik heb diegene maar zijn zwaard teruggegeven maar had ik anders echt goed geld gekregen? Aangezien de hunter die gast vrij snel afmaakt.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XunFar
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

XunFar

bye bye c'est fini

iemand al een assassin van TDBH achter zich aan gehad?
nu al 3 personen omgelegd die een briefje bij zich hadden getekend door Astrid om de "hoofdrolspeler" om te leggen. iemand had de betaling al gedaan aan TDBH en het mocht niet verknald worden. is dit gewoon een fase van het spel? of nou ja, een bijkomstigheid? ik neem aan dat je nog altijd wel kan joinen. het is alleen zo vreemd. ben wel benieuwd wie er achter zit.
Pagina: 1 ... 10 ... 21 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor al je problemen en technische vragen kun je terecht in: <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1477915">~~~[Multi] Skyrim - Topic voor problemen en (technische) vragen</a>.