Ik heb trouwens geen Lydia mee, ik heb "Uthgerd the Unbroken" opgepikt nadat ik haar had verslagen in een knokpartij
.
Zij rent wat rond met een groot zwaard en heeft magisch pijl en boog (zitten nu in haar backpack).Uthgerd the Unbroken is a rough-and-tumble gal who likes to spend her time at The Bannered Mare in Whiterun, although she also has a small house as well. Talk to her and she will challenge you to a brawl. Accept it, defeat her, and collect your easy winnings of 100 gold. You can also recruit her as a follower once you have defeated her.
Despite that she starts with a two-handed sword, she only has meager skill with two-handed weapons. Her one-handed skill, however, starts at 83, so it is best to outfit her with a sword and a shield or two weapons.
Het is wat spijtig dat het ontwikkelen van een goede AI enorm veel kost en in verhouding weinig oplevert. 95% van de spelers kopen een game eerder door de graphics dan een vernieuwende AI. Het helpt ook niet dat de consoles waar games nu op uitkomen zo oud zijn dat er nauwelijks vernieuwing kan worden gedaan. Hopelijk komt het met de volgende generatie wat.Struikrover schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 21:33:
[...]
Dat ben ik wel helemaal met je eens. Het is een coole gimmick en alles dat die draken onvoorspelbaar doen en dingen slopen en zo, en de radiant AI die NPC's aan het werk zet is ook goed bedacht, maar het is net alsof het daarbij gelaten is.
Ik geloof het direct als men zegt dat het combat systeem nog precies hetzelfde is als die van Oblivion. Het is alsof ze voor menselijke vijanden en dierlijke vijanden precies dezelfde gedragspatronen gebruiken. Dat een wild dier dat jou aanvalt zijn interesse verliest na een tijdje kan ik me voorstellen. Maar als je aangevallen wordt door een paar huurlingen en je zwemt naar een eilandje zouden ze niet moeten denken 'oh, daar kunnen we niet bij. Laat maar'. En hoezo kunnen ze uberhaupt niet zwemmen, wie heeft dat bedacht? Het is vooral dat gemis van vindingrijkheid van vijandelijke NPC's die me erg stoort. Het doet gewoon zo onmenselijk aan.
[ Voor 46% gewijzigd door MrVegeta op 15-11-2011 21:37 ]
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps