Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik heb trouwens geen Lydia mee, ik heb "Uthgerd the Unbroken" opgepikt nadat ik haar had verslagen in een knokpartij :D.
Uthgerd the Unbroken is a rough-and-tumble gal who likes to spend her time at The Bannered Mare in Whiterun, although she also has a small house as well. Talk to her and she will challenge you to a brawl. Accept it, defeat her, and collect your easy winnings of 100 gold. You can also recruit her as a follower once you have defeated her.
Despite that she starts with a two-handed sword, she only has meager skill with two-handed weapons. Her one-handed skill, however, starts at 83, so it is best to outfit her with a sword and a shield or two weapons.
Zij rent wat rond met een groot zwaard en heeft magisch pijl en boog (zitten nu in haar backpack).
Struikrover schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 21:33:
[...]

Dat ben ik wel helemaal met je eens. Het is een coole gimmick en alles dat die draken onvoorspelbaar doen en dingen slopen en zo, en de radiant AI die NPC's aan het werk zet is ook goed bedacht, maar het is net alsof het daarbij gelaten is.

Ik geloof het direct als men zegt dat het combat systeem nog precies hetzelfde is als die van Oblivion. Het is alsof ze voor menselijke vijanden en dierlijke vijanden precies dezelfde gedragspatronen gebruiken. Dat een wild dier dat jou aanvalt zijn interesse verliest na een tijdje kan ik me voorstellen. Maar als je aangevallen wordt door een paar huurlingen en je zwemt naar een eilandje zouden ze niet moeten denken 'oh, daar kunnen we niet bij. Laat maar'. En hoezo kunnen ze uberhaupt niet zwemmen 8)7, wie heeft dat bedacht? Het is vooral dat gemis van vindingrijkheid van vijandelijke NPC's die me erg stoort. Het doet gewoon zo onmenselijk aan.
Het is wat spijtig dat het ontwikkelen van een goede AI enorm veel kost en in verhouding weinig oplevert. 95% van de spelers kopen een game eerder door de graphics dan een vernieuwende AI. Het helpt ook niet dat de consoles waar games nu op uitkomen zo oud zijn dat er nauwelijks vernieuwing kan worden gedaan. Hopelijk komt het met de volgende generatie wat.

[ Voor 46% gewijzigd door MrVegeta op 15-11-2011 21:37 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timskiej
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-09 19:30
Hoe maak ik überhaupt een screenshot in skyrim? Gewone screenshot knop werkt niet lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolGamer
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-09 16:59
(jarig!)
Werkt wel? Je drukt gewoon op de print-screen knop en de screenshots worden vanzelf in de steammap geplaatst als bmp. Hoogst waarschijnlijk is dat C:\Program Files\Steam\steamapps\common\skyrim\.

¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:57
MrVegeta schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 21:34:

Het is wat spijtig dat het ontwikkelen van een goede AI enorm veel kost en in verhouding weinig oplevert. 95% van de spelers kopen een game eerder door de graphics dan een vernieuwende AI. Het helpt ook niet dat de consoles waar games nu op uitkomen zo oud zijn dat er nauwelijks vernieuwing kan worden gedaan. Hopelijk komt het met de volgende generatie wat.
Nou, dan kan je Skyrim wel links laten liggen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timskiej
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-09 19:30
.

[ Voor 100% gewijzigd door timskiej op 15-11-2011 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net de ''Love'' stone ingeschakeld, 15 procent sneller levelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

GioStyle schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 21:43:
[...]

Nou, dan kan je Skyrim wel links laten liggen. :D
Hoezo? Ik zeg dat 95% van de gamers (mooi he stats) eerder een game koopt vanwege baanbrekende graphics dan baanbrekende AI. Daar staat Skyrim los van, Skyrim heeft geen van beide maar een hele grote wereld en een (nep) gevoel van vrijheid.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Struikrover
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-09 10:26
Precies. Hoewel de graphics van Skyrim niet mee kunnen komen met die van Battlefield 3 zijn ze toch wel weer een stuk beter dan die van Oblivion. Het is af en toe wel duidelijk dat de game een xbox 360 poort is (textures zijn vrij low res bijvoorbeeld) maar over het algemeen is er wel op de graphics gelet.

Beter gezegd: er is waarschijnlijk meer op de graphics gelet, wellicht ook door druk van de uitgever, dan dat er voor mijn gevoel daadwerkelijk baanbrekende wijzigingen zijn gedaan aan het hele gevoel van de spelwereld. Voor mijn gevoel maskeert men dit een beetje door het draken element te introduceren. Dat is namelijk wel echt nieuw en goed uitgewerkt.

Misschien komt dit bij volgende generatie engines wel meer uit de verf, wie weet. Tenslotte wordt almaar gebouwd op het werk wat men al verricht heeft.
Misschien is het wel een idee voor ontwikkelaars van game engines om ook via het 'tick-tock' principe van Intel te gaan werken ;). Dan heb je bij de 'tick' een flinke boost in graphics en physics, en kun je bij de 'tock' van de cyclus veel meer resources steken in het verbeteren van achterliggende patronen zoals A.I., weerssystemen, verbeteren van semi-random rendering, dat soort dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolGamer
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-09 16:59
(jarig!)
En we gaan weer verder in het zesde deel:
[Multi] The Elder Scrolls V: Skyrim - Deel 6

¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien komt dit bij volgende generatie engines wel meer uit de verf, wie weet. Tenslotte wordt almaar gebouwd op het werk wat men al verricht heeft.
Komt door de console, een hele nieuwe betere engine kan de Xbox/ps3 gewoon niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stomme vraag misschien, maar waarom dan?
De TS is nou nog niet echt anders dan in dit deel, lijkt mij dat een nieuwe TS juist een aanleiding is voor een nieuw topic.

En een post limiet is er immers niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

kbloem schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 21:22:

In de context lezen is blijkbaar ook een vak...

Een open ended world zit in een game voor exploring. Is exploring geen groot onderdeel van een rpg dan krijg je gesloten levels zoals in dragon age. Wat deze mod doet is het hele exploring element uit de game halen omdat je nu gewoon met navigatie op zak door de game loopt. Noem het cheaten of zonde van de game maar in dit geval vind ik het gewoon een mod die afbraak doet aan de game.
Voor jou doet hij afbraak aan de game, voor honderden anderen hoeft dat niet zo te zijn. Jij hoeft hem niet te gebruiken en als anderen dat wel willen is dat hun goed recht, waarom zou jij daar over oordelen?
Wat jij blijkbaar hoort/ leest is dat ik zeg dat modden slecht is...
Misschien zelf eens leren lezen? Dat beweer ik nergens.
Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 22:01:
[...]

Stomme vraag misschien, maar waarom dan?
De TS is nou nog niet echt anders dan in dit deel, lijkt mij dat een nieuwe TS juist een aanleiding is voor een nieuw topic.

En een post limiet is er immers niet meer.
Inderdaad behoorlijke onzin, er is geen enkele reden om een nieuw topic te beginnen behalve de E-Peen van de topic starter. Technisch is er geen enkel limiet en de OP is niks mee gedaan. Laat dan liever iemand anders topic starter zijn die wel zijn OP up to date houd. Zo blijf je constant van topic wisselen en wordt dat enkel een ergernis voor iedereen. Het starten van een topic moet geen reden zijn om een nieuw topic te starten, het moet een middel zijn om een ander doel te bereiken.

[ Voor 31% gewijzigd door Tsurany op 15-11-2011 22:12 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Pagina: 1 ... 20 21 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor al je problemen en technische vragen kun je terecht in: <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1477915">~~~[Multi] Skyrim - Topic voor problemen en (technische) vragen</a>.