Hmm het lijkt er op dat mijn laptop het spel niet echt aan kan.
zo tussen de 30 en de 8 fps
op low settings en 1680x 1050
zo tussen de 30 en de 8 fps
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Dat wilde ik even wetenNieroth schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 17:42:
[...]
Pick positioneren, draaien met A, loopt hij vast dan laat je A los, verplaats je de pick weer iets en draai je weer met A.
Zo doe ik het iig en zelfs de expert sloten gaan vrij simpel open.
[ Voor 9% gewijzigd door Struikrover op 15-11-2011 18:09 ]
Bensimpel
Positieve meneer
Haha, Lydia heeft hier gewoon zelfmoord gepleegdkishan4uall schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 17:10:
Lydia werkt soms echt op mijn zenuwen, getuige het volgende filmpje:
[video]
😆 - Denk ook eens om ;)
There is no real life, there is just AFK.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
You shall not pass!kishan4uall schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 17:10:
Lydia werkt soms echt op mijn zenuwen, getuige het volgende filmpje:
[video]
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Anoniem: 410002
[ Voor 7% gewijzigd door Jackxl op 15-11-2011 18:38 ]
Hmm, goed om dat te weten. Ik had bij toeval een mijn daarvan gevonden en daardoor heb ik 9 malachite ingots. Die zal ik dus maar bewaren tot ik er leuk armor van kan maken. Kan je de meeste ores trouwens niet ook gewoon in shops kopen? In Whiterun kan ik oa Moonstone en dwarfenspul kopen.Mastermind-- schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 18:31:
Misschien een lange respawn tijd?
Ik bedoel Malachite ore is zelfs maar op twee plaatsen te vinden. Da's wel een beetje té zeldzaam naar mijn smaak.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Ik kijk wat ik leuk vindt en neem dan de perk.Struikrover schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 18:38:
Hahaha super! Mooie spell ook.
Als ik vragen mag: wat is jullie strategie voor het spenderen van perks, wanneer je een soldier-achtig character speelt? Ik wil namelijk graag primair mijn one-handed en block skills levelen. Maar het is ook wel handig denk ik om wat alteration of conjuration of zulk soort spells te hebben, om vijanden van veraf te misleiden, of grote groepen langzamer maken zodat je ze een voor een kunt doden.
Gwildor schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 18:37:
Iemand die weet welk item je nodig hebt om een dwemer/dwarven mechanism te activeren? Bij mij staat er nu "You lack the required item".
[ Voor 35% gewijzigd door CptMeatball op 15-11-2011 18:41 ]
Nee het is gewoon een random ding in een dwemer stad, niet quest related.Artica schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 18:40:
[...]
spoiler:Als je de thuives guild missie bedoeld nadat je wordt neergemept in die cave, je moet charcoal en rolls of paper oppakken in het kamertje achter die steen.
Ore respawned wel dacht ik maar daar gaat wel een lange tijd over heen van 1 maand ingame dacht ik.Mastermind-- schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 18:27:
Vindt iemand het ook niet vervelend dat de ore in mines niet respawned?
Smiling as the shit comes down...
An a day keeps the doctor away.
Anoniem: 111246
Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX
Ik wist niet dat dat doorliep. Ik ging ervan uit dat dat gewoon pauzeerde wanneer je in pauzescherm was of de map bekeek. Dat zou wel jammer zijn, want ik heb hem regelmatig meerdere uren op pauze.buster01 schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 19:19:
jammer als je hem op pauze zet (start) dat dan je speeltijd gewoon doorgaat... zo kan ik niet echt zien wat me officiele speeltijd is want ik zet hem soms gewoon 1 uur op pauze en dat loopt het door.. vinden jullie dat ook een probleem?
Wel heel fijn dat ik niet zo verslaafd ben als het lijktGwildor schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 19:27:
[...]
Ik wist niet dat dat doorliep. Ik ging ervan uit dat dat gewoon pauzeerde wanneer je in pauzescherm was of de map bekeek. Dat zou wel jammer zijn, want ik heb hem regelmatig meerdere uren op pauze.
[ Voor 5% gewijzigd door eehbiertje op 15-11-2011 19:31 ]
klopt want ik had even gekeken hoeveel de save nu stond en dat was 20 uur had hem 1 uur op pauze gezet en toen was die ineens 21 uur ...Gwildor schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 19:27:
[...]
Ik wist niet dat dat doorliep. Ik ging ervan uit dat dat gewoon pauzeerde wanneer je in pauzescherm was of de map bekeek. Dat zou wel jammer zijn, want ik heb hem regelmatig meerdere uren op pauze.
Bensimpel
Positieve meneer
Ik zou zeggen..Format-C schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 19:25:
Over The Elder Scroll:
spoiler:Als je The Elder Scroll gevonden hebt, op hoeveel % van de main quest zit je dan ongeveer?
Wat een episch spel zeg!
😆 - Denk ook eens om ;)
Anoniem: 420148
F12 als je Steam aan hebt staan. (voor alle Steam games)eehbiertje schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 19:30:
loop ik net naar darkwater crossing op mijn paardje wordt ik opeens aangevallen door een draak (random one) dus ik zorg dat ik mooi plekje krijg ergens in de bergen aangezien ik nog niet zo hoog level ben..spoiler:weet iemand waar de screenshot knop zit? (was helaas niet op tijd maar misschien leuk voor volgende x)zie ik aan de andere kant van het bergje nog 1 vliegen en dus 2 draken vlak naast elkaar maar daar zit zon steen bij
*edit typfoutje
Le Meow
Le Meow
Op Steam loopt de tijd door zolang de game .exe runt. Fallout voor het eten op pauze gezet, 's avonds weggegaan, volgende dag toch mooi 16 uur erbij toen ik het beeldscherm weer aan deed.Poekie McPurrr schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 19:38:
denk dat als je 'm via esc op pauze zet de tijd niet doorloopt.
[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 420148 op 15-11-2011 19:40 ]
slecht links en rechts kunnen equipen is een symptoom van een piraten versie... dus je gaat klagen over iets wat je niet eens gekocht hebt? that's richDarth Malak schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 16:30:
Got, wat teleurstellend is Skyrim... Terug naar de 80 iger jaren met het inventory systeem.. eindeloos scrollen door lijsten tekst om iets te vinden... Niet mogelijk te sorteren op bijv gewicht e.d. om overtollige rotzooi te verwijderen... Je ziet niet wat je al equiped hebt.
Controls zuigen.. onder water is het een continue puzzle om ergens naartoe te gaan en volledig niet natuurlijk. Het equip systeem werk totaal verwarrend.. Soms equip je weer iets links, dan weer niet links, dan weer rechts (en ja, muis knop indrukken kan). Zelfde verhaal als met inventory, lekker door tekst lijstjes scrollen om je juiste spell e.d. te vinden via het zogenaamde (quick.. lol) menu. Soms verschijnt je mana bar wel, soms weer niet. Als je een andere spell of wapen equiped moet je maar hopen dat je het juiste cijfertje ingedrukt hebt aangezien er niks op het beeld van terug te vinden is. Tegen de tijd dat je denkt de juiste spells te pakken te hebben ben je dood... reload... reload.. reload...
Kan wel ff doorgaan.. Het lijkt erop dat deze game enorm gerushed is om 11/11 te halen. Jammer, had meer verwacht van de makers van Oblivion. Grafisch.. mm.... PC versie in ieder geval vergelijkbaar met Oblivion en die is toch echt dacht ik al een paar jaar oud.
blup
[ Voor 8% gewijzigd door eehbiertje op 15-11-2011 19:47 ]
zit je nou serieus foto's te nemen van je beeldscherm??eehbiertje schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 19:43:
aangezien ik geen steam heb (you get my point)
even snel de game geladen.. en op zelfde punt toch weer die draak gekregen (de random one?¿) toeval?
hier fotos waar beide op te zien zijn...
en nu eerst jagen (bij de oude save van paar min geleden had ik maar 1 te pakken gekregen nu eerst de random one)
telefoon met piratebox erop 1 klik en ze staan onlineAlcmaria schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 19:49:
[...]
zit je nou serieus foto's te nemen van je beeldscherm??
en nu weer opruimen...Jackxl schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 18:35:
Ik heb ook even een filmpje gemaakt.. hellaas is de kwaliteit behoorlijk verkracht.
[video]
Fencebuster01 schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 19:54:
waar kan je lockpicks kopen in riften moet lockpicks hebben voor de thieves guild quest
Bij de Thieves guild zelf, ik weet niet precies wie maar 1 van die dames in de eerste "hal" Tenzij je met de aller eerste quest bezig bent, dan moet je ze eerst ergens looten.buster01 schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 19:54:
waar kan je lockpicks kopen in riften moet lockpicks hebben voor de thieves guild quest
Als hij dat nu leuk vindt moet hij het zelf weten, het is een single player game dus niemand anders die er last van heeft.kbloem schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 19:49:
[...]
Dat verneukt echt het exploring deel van de game. Is gewoon cheaten imo....
You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.
buster01 schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 19:54:
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
I browse with Vivaldi
Joh echt??we_are_borg schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 19:58:
[...]
Als hij dat nu leuk vindt moet hij het zelf weten, het is een single player game dus niemand anders die er last van heeft.
Mmm, ok. Ben nu 17 uur bezig met alleen de Main Quest.Bensimpel schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 19:33:
[...]
Ik zou zeggen..
spoiler:80%, maar dat gaat erg rap, dus je bent er bijna
[ Voor 12% gewijzigd door Format-C op 15-11-2011 20:21 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX
Wel mooie screen ook zo met die waterval in de achtergrond!!rlkz schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 20:09:
Oe!![]()
[afbeelding]
Leuk helmpje
spoiler:Volsung, 20% betere prijzen, 20 punten meer aan gewicht meeslepen en onder water ademen. Value 4611g
[ Voor 10% gewijzigd door Gizz op 15-11-2011 20:22 ]
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
View Distance zit gewoon in de Adv. Options:Asskicker schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 19:40:
Dus, welke ini tweaks gebruiken jullie zoal?
Ik ben er naar wat op zoek om de viewdistance te vergroten, want mooi is die toch niet.
[ Voor 10% gewijzigd door shalaka op 15-11-2011 20:28 ]
[ Voor 80% gewijzigd door Format-C op 15-11-2011 20:28 ]
Is mij ook gebeurt in Riftenshalaka schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 20:22:
Help!?
Hoe taunt ik een draak als ik hem in de middle of nowhere boven me zie vliegen
Hij circkelt een paar kaar boven me, en vliegt dan weg
Ik blijf pijlen schieten enz..maar raak niks...
Bullshit. Jij bepaald welke mods je wilt gebruiken, wil jij het niet gebruik je het niet. Zolang er maar iemand is die het nuttig vind en er blij mee is dan is de mod per definitie al geslaagd.kbloem schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 20:12:
Dit is gewoon een van de slechte kanten van modding.
[ Voor 8% gewijzigd door Tsurany op 15-11-2011 20:29 ]
Melkunie schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 20:32:
Ik ben nu bezig met de quest "A Daedra's Best Friend"
spoiler:Nu heb ik die eerste dungeon gecleared tot de Shrine en moet dus een bijl gaan halen. Maar is die hond, Barbas, niet quest-essential? Dus heb ik nu niet gewoon een onsterfelijke companion die ik kan gebruiken tot ik die quest afmaak? Dat zou vet zijn
Werkt niet in Solitude.FranticDJ schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 20:38:
met guard praten en zeggen dat je van the guild bent
Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling
[ Voor 34% gewijzigd door Frantic op 15-11-2011 20:43 ]
Op lvl 4 mijn boog gepakt en hem volgepompt met pijlen (gewoon blijven lopen en op rotsen springen) helaas viel hij eerst mijn paard aan waardoor ik na een uur al mijn eerste paard kwijt was, weg 1000 goldArgantosNL schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 17:23:
[...]
ik mepte hem neer in beastform en rende voor mijn leven met mijn staart tussen mijn benen
[ Voor 3% gewijzigd door MochiGohan op 15-11-2011 20:44 ]
Dj Neo Ziggy schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 20:41:
Of ik heb een hele vervende bug ontdekt of ik snap de quest niet.
De quest: Diplomatic Immunity
spoiler:Ik moet infiltreren in een feestje. Mijn volledige gear zou in een kist moeten liggen in een kamer na de keuken.
Open de kist. Kist leeg. en weg alles. Kom dus 2 guards tegen en bam dood.
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Wel slecht dat dat zo makkelijk gaat.
¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸
Gwildor schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 20:39:
[...]
spoiler:Ik liet dat dier wachten buiten Falkreath samen met Lydia na ik met Vile gesproken had om even met zijn baasje te praten (krijg je dan nog beloning van dat je hem gevonden hebt, ook al wilt hij hem niet terug). Kom ik paar ingame uren terug, is Barbas verdwenen en Lydia pleite. Hij zal wel op zijn eigen dooie gemak naar die bijl zijn gegaan, dus ik gok niet dat hij je eeuwig achtervolgt.
Zou me niets verbazen als dit een easter egg/internal joke van Bethsoft is die ze expres in het spel hebben achtergelaten... Radiant zou inmiddels wel slim genoeg moeten zijn om zoiets als dit te doorzien en de mand weer keurig op de grond zetten lijkt mij...
"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)
anandus schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 20:43:
[...]
spoiler:En je hebt wel de spullen meegegeven aan dat ventje toen je hem in die kroeg in Solitude sprak?
In de kist zit alleen datgene wat je aan hem gegeven hebt.
Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling
"Above And Beyond The Call"
Anoniem: 216320
alt tab en en dan nog een x alt tabben naar het goede venster.. (werkt hier wel krijg eerst een minimaal venster ofzo en daarna het volledige spel)Anoniem: 216320 schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 20:55:
Ik word zo ontzettend schijtziek van die ALT/TAB.
Dan ren ik bijvoorbeeld weg van een monster met alt, zie dat ik low health ben en switch snel naar Tab om naar het menu te gaan, maar soms druk ik die tegelijk in en vlieg ik naar Windows. En door één of andere stomme bug kan ik dan niet meer terug naar Skyrim.
Skyrim is een prima game enzo maar de wereld voelt wel _heel_ erg nep aan voor mij door de waardeloze AI. Het wordt tijd dat de game industrie gaat inzien dat "next gen" graphics veel minder bijdragen aan een goede game dan de volgende generatie AI.
Alt-tabben gaat hier prima (soms een extra alt-tabje doen).Struikrover schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 20:57:
Dat heb ik ook ja. Als ik dan ondertussen even wat op wil zoeken ("kun je een companion achter op je paard houden" bijvoorbeeld) dan kan ik niet weer terug naar de game en moet ie opnieuw opgestart...
[ Voor 3% gewijzigd door anandus op 15-11-2011 21:02 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Ik speel Skyrim met een directe snelkoppeling naar TESV.exe, dan start ie Steam niet eens op. Is dat eigenlijk niet vreemd voor een echte Steam-game?anandus schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 21:02:
[...]
Alt-tabben gaat hier prima (soms een extra alt-tabje doen).
Maar om dingen op te zoeken gebruik ik gewoon de 'ingame' browser van Steam (shift-tab).
Je moet 2 keer naar Skyrim alt-tabben. Dan werkt het prima.Anoniem: 216320 schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 20:55:
Ik word zo ontzettend schijtziek van die ALT/TAB.
Dan ren ik bijvoorbeeld weg van een monster met alt, zie dat ik low health ben en switch snel naar Tab om naar het menu te gaan, maar soms druk ik die tegelijk in en vlieg ik naar Windows. En door één of andere stomme bug kan ik dan niet meer terug naar Skyrim.
Bensimpel
Positieve meneer
Wel op passen, want die hond is zeg maar net zo dom as Lydia.Melkunie schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 21:15:
Het is de hoogste tijd voor een schattige foto van m'n hondje dacht ik zo
[afbeelding]
Klik!
😆 - Denk ook eens om ;)
Nee, dat niet. Maar ik ben tot nu toe pas één dorpje (Riverwood) en boerderij (een klein beetje ten zuiden van Windhelm) tegengekomen. Dat terwijl ik al van Riverwood naar Whiterun heb gereisd, vanuit daar naar Windhelm en tussendoor meer dan de helft van het toendragebied links van Whiterun heb bezocht.Format-C schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 21:13:
Heb je wel alle uithoeken al onderzocht dan?
Zegt dat wat over die hond of over Lydia?Bensimpel schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 21:17:
[...]
Wel op passen, want die hond is zeg maar net zo dom as Lydia.
In de context lezen is blijkbaar ook een vak...Tsurany schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 20:26:
[...]
Bullshit. Jij bepaald welke mods je wilt gebruiken, wil jij het niet gebruik je het niet. Zolang er maar iemand is die het nuttig vind en er blij mee is dan is de mod per definitie al geslaagd.
Om dit een van de slechte kanten van modding te noemen is gewoon enorm bekrompen.
Vind deze wel nice:
[video]
Ik zie er heel wat:TomAtTweakers schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 21:19:
[...]
Nee, dat niet. Maar ik ben tot nu toe pas één dorpje (Riverwood) en boerderij (een klein beetje ten zuiden van Windhelm) tegengekomen. Dat terwijl ik al van Riverwood naar Whiterun heb gereisd, vanuit daar naar Windhelm en tussendoor meer dan de helft van het toendragebied links van Whiterun heb bezocht.
[ Voor 7% gewijzigd door Format-C op 15-11-2011 21:25 ]
Helaas, deze is zo mogelijk zelfs nog nuttelozerBensimpel schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 21:17:
[...]
Wel op passen, want die hond is zeg maar net zo dom as Lydia.
De mod laat alleen de directe omgeving zien, de 'world cell' die op dat moment is ingeladen, en niet de hele spelwereld. Je kan het dus niet gebruiken om onbekend gebied te verkennen, behalve datgene wat ongeveer in zicht is.Een open ended world zit in een game voor exploring. Is exploring geen groot onderdeel van een rpg dan krijg je gesloten levels zoals in dragon age. Wat deze mod doet is het hele exploring element uit de game halen omdat je nu gewoon met navigatie op zak door de game loopt. Noem het cheaten of zonde van de game maar in dit geval vind ik het gewoon een mod die afbraak doet aan de game. Wat jij blijkbaar hoort/ leest is dat ik zeg dat modden slecht is...
Dat ben ik wel helemaal met je eens. Het is een coole gimmick en alles dat die draken onvoorspelbaar doen en dingen slopen en zo, en de radiant AI die NPC's aan het werk zet is ook goed bedacht, maar het is net alsof het daarbij gelaten is.MrVegeta schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 21:01:
[...]
Skyrim is een prima game enzo maar de wereld voelt wel _heel_ erg nep aan voor mij door de waardeloze AI. Het wordt tijd dat de game industrie gaat inzien dat "next gen" graphics veel minder bijdragen aan een goede game dan de volgende generatie AI.
Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq