Acties:
  • 0 Henk 'm!

• manmetdehamer
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:15
Hmm het lijkt er op dat mijn laptop het spel niet echt aan kan.
zo tussen de 30 en de 8 fps :( op low settings en 1680x 1050

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Struikrover
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18:41
Nieroth schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 17:42:
[...]

Pick positioneren, draaien met A, loopt hij vast dan laat je A los, verplaats je de pick weer iets en draai je weer met A.
Zo doe ik het iig en zelfs de expert sloten gaan vrij simpel open.
Dat wilde ik even weten :). Thanks. Zometeen maar weer een side-quest avontuurtje doen. Zo verslavend :9~

[ Voor 9% gewijzigd door Struikrover op 15-11-2011 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

kishan4uall schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 17:10:
Lydia werkt soms echt op mijn zenuwen, getuige het volgende filmpje:

[video]
Haha, Lydia heeft hier gewoon zelfmoord gepleegd :o , nu doe ik gewoon alles alleen, veel leuker :)

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind--
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:01
Vindt iemand het ook niet vervelend dat de ore in mines niet respawned?
Echt klote. Want van bepaalde mijnen zoals Ebony zijn er maar heel wienig veins, én heel weinig mines.

Moeten ze wat aan gaan doen.

Voor de rest vindt ik dat als je op een horse zit dat je companion dan achterop moet zitten o.i.d., want ze rend maar achter me aan en loopt óf vast of ze bereikt me pas als ik al tien minuten op mijn bestemming ben.

Ik zou ook graag willen dat je fast travel markers naar je huizen hebt, en dat je dan in je huis spawned.

Mods, anyone?

There is no real life, there is just AFK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Dan gaat het hele idee van zeldzame ore weg, het is juist de bedoeling dat je niet zo heel makkelijk Ebony armor en weapons kan maken.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-06 15:55

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

kishan4uall schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 17:10:
Lydia werkt soms echt op mijn zenuwen, getuige het volgende filmpje:

[video]
You shall not pass!

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Struikrover
Lol: Ik kwam zonet twee giants tegen. Wilde ik ze weg jagen met een scroll, en precies op het moment dat ik hem opgeladen had in beide handen en los liet met de muis kreeg ik zo'n knoeperd van een klap van een giant dat ik 100 meter de lucht in vloog :P. Weet niet of dat wel helemaal de bedoeling was :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind--
Misschien een lange respawn tijd?

Ik bedoel Malachite ore is zelfs maar op twee plaatsen te vinden. Da's wel een beetje té zeldzaam naar mijn smaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 410002

Ik neem aan dat het niet respawnt omdat je anders gewoon kan 'waiten' tot het respawnt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackxl
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 16-06 00:29
Ik heb ook even een filmpje gemaakt.. hellaas is de kwaliteit behoorlijk verkracht.

[ Voor 7% gewijzigd door Jackxl op 15-11-2011 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Black
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Mastermind-- schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 18:31:
Misschien een lange respawn tijd?

Ik bedoel Malachite ore is zelfs maar op twee plaatsen te vinden. Da's wel een beetje té zeldzaam naar mijn smaak.
Hmm, goed om dat te weten. Ik had bij toeval een mijn daarvan gevonden en daardoor heb ik 9 malachite ingots. Die zal ik dus maar bewaren tot ik er leuk armor van kan maken. Kan je de meeste ores trouwens niet ook gewoon in shops kopen? In Whiterun kan ik oa Moonstone en dwarfenspul kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwildor
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16-04-2021
Iemand die weet welk item je nodig hebt om een dwemer/dwarven mechanism te activeren? Bij mij staat er nu "You lack the required item".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Struikrover
Hahaha super! Mooie spell ook.

Als ik vragen mag: wat is jullie strategie voor het spenderen van perks, wanneer je een soldier-achtig character speelt? Ik wil namelijk graag primair mijn one-handed en block skills levelen. Maar het is ook wel handig denk ik om wat alteration of conjuration of zulk soort spells te hebben, om vijanden van veraf te misleiden, of grote groepen langzamer maken zodat je ze een voor een kunt doden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik heb nog 8 perks die ik mag gebruiken :'). Ik denk dat ik mijn enchanting ga levelen en dan een wat sterker armor dan 0 probeer te regelen, ik ga zo vaak dood. Ugh.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind--
Struikrover schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 18:38:
Hahaha super! Mooie spell ook.

Als ik vragen mag: wat is jullie strategie voor het spenderen van perks, wanneer je een soldier-achtig character speelt? Ik wil namelijk graag primair mijn one-handed en block skills levelen. Maar het is ook wel handig denk ik om wat alteration of conjuration of zulk soort spells te hebben, om vijanden van veraf te misleiden, of grote groepen langzamer maken zodat je ze een voor een kunt doden.
Ik kijk wat ik leuk vindt en neem dan de perk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CptMeatball
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-05 17:52
Gwildor schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 18:37:
Iemand die weet welk item je nodig hebt om een dwemer/dwarven mechanism te activeren? Bij mij staat er nu "You lack the required item".
spoiler:
Als je de thuives guild missie bedoeld nadat je wordt neergemept in die cave, je moet charcoal en rolls of paper oppakken in het kamertje achter die steen.

[ Voor 35% gewijzigd door CptMeatball op 15-11-2011 18:41 ]

Mijn V&A Advertenties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwildor
Artica schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 18:40:
[...]

spoiler:
Als je de thuives guild missie bedoeld nadat je wordt neergemept in die cave, je moet charcoal en rolls of paper oppakken in het kamertje achter die steen.
Nee het is gewoon een random ding in een dwemer stad, niet quest related.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Mastermind-- schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 18:27:
Vindt iemand het ook niet vervelend dat de ore in mines niet respawned?
Ore respawned wel dacht ik maar daar gaat wel een lange tijd over heen van 1 maand ingame dacht ik.
Staat op 1 van de skyrim wiki's

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Ik heb nu de eerste draak verslagen, maar na een tijd de wereld heb zitten te verkennen ben ik nog geen enkele draak tegengekomen. Alleen een paar grotten met een troll erin. :P

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-06 12:54

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111246

Ook leuk, bij Riverwood iets in het water donderen, en dan kijken / zorgen dat het helemaal naar de zee stroomt. :D

Ruim een uur mee bezig geweest. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• manmetdehamer
heeft skyrim een ingebouwde optie om fps weer te geven? Ik heb nu een patch geinstalleerd waardoor de game soepeler lijkt te lopen, alleen geeft rivatuner geen fps counter meer weer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buster01
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-05 14:52
jammer als je hem op pauze zet (start) dat dan je speeltijd gewoon doorgaat... zo kan ik niet echt zien wat me officiele speeltijd is want ik zet hem soms gewoon 1 uur op pauze en dat loopt het door.. vinden jullie dat ook een probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09-06 13:17

Format-C

Tracing Rays

Over The Elder Scroll:

spoiler:
Als je The Elder Scroll gevonden hebt, op hoeveel % van de main quest zit je dan ongeveer?

Wat een episch spel zeg! _/-\o_

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwildor
buster01 schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 19:19:
jammer als je hem op pauze zet (start) dat dan je speeltijd gewoon doorgaat... zo kan ik niet echt zien wat me officiele speeltijd is want ik zet hem soms gewoon 1 uur op pauze en dat loopt het door.. vinden jullie dat ook een probleem?
Ik wist niet dat dat doorliep. Ik ging ervan uit dat dat gewoon pauzeerde wanneer je in pauzescherm was of de map bekeek. Dat zou wel jammer zijn, want ik heb hem regelmatig meerdere uren op pauze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23:12
Gwildor schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 19:27:
[...]

Ik wist niet dat dat doorliep. Ik ging ervan uit dat dat gewoon pauzeerde wanneer je in pauzescherm was of de map bekeek. Dat zou wel jammer zijn, want ik heb hem regelmatig meerdere uren op pauze.
Wel heel fijn dat ik niet zo verslaafd ben als het lijkt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-06 13:19
Voor de mensen die Oblivion met addon gespeeld hebben.
In Solitude is een quest waar je
spoiler:
Sheogorath ontmoet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eehbiertje
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 25-05 03:27
loop ik net naar darkwater crossing op mijn paardje wordt ik opeens aangevallen door een draak (random one) dus ik zorg dat ik mooi plekje krijg ergens in de bergen aangezien ik nog niet zo hoog level ben..
spoiler:
zie ik aan de andere kant van het bergje nog 1 vliegen en dus 2 draken vlak naast elkaar maar daar zit zon steen bij
weet iemand waar de screenshot knop zit? (was helaas niet op tijd maar misschien leuk voor volgende x)

*edit typfoutje

[ Voor 5% gewijzigd door eehbiertje op 15-11-2011 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buster01
Gwildor schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 19:27:
[...]

klopt want ik had even gekeken hoeveel de save nu stond en dat was 20 uur had hem 1 uur op pauze gezet en toen was die ineens 21 uur ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Format-C schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 19:25:
Over The Elder Scroll:

spoiler:
Als je The Elder Scroll gevonden hebt, op hoeveel % van de main quest zit je dan ongeveer?

Wat een episch spel zeg! _/-\o_
Ik zou zeggen..

spoiler:
80%, maar dat gaat erg rap, dus je bent er bijna ;)

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 420148

eehbiertje schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 19:30:
loop ik net naar darkwater crossing op mijn paardje wordt ik opeens aangevallen door een draak (random one) dus ik zorg dat ik mooi plekje krijg ergens in de bergen aangezien ik nog niet zo hoog level ben..
spoiler:
zie ik aan de andere kant van het bergje nog 1 vliegen en dus 2 draken vlak naast elkaar maar daar zit zon steen bij
weet iemand waar de screenshot knop zit? (was helaas niet op tijd maar misschien leuk voor volgende x)

*edit typfoutje
F12 als je Steam aan hebt staan. (voor alle Steam games)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18:14

Poekie McPurrr

Mreoww~

Tip om sneak-skill te bevorderen: ga in sneak een dungeon in.. skill gaat best rap zo :)

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buster01
Maar voor de kenners is het echt zo dat je hem op pauze zet dat het gewoon doorloopt. ik geloof nooit dat ik vandaag 4 uur hebt gespeeld dat kan niet eens want ik heb lang geleerd en was pas om kwart over 3 thuis.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18:14

Poekie McPurrr

Mreoww~

denk dat als je 'm via esc op pauze zet de tijd niet doorloopt.

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Poekie McPurrr schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 19:38:
denk dat als je 'm via esc op pauze zet de tijd niet doorloopt.
Op Steam loopt de tijd door zolang de game .exe runt. Fallout voor het eten op pauze gezet, 's avonds weggegaan, volgende dag toch mooi 16 uur erbij toen ik het beeldscherm weer aan deed.

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 420148 op 15-11-2011 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buster01
Ik heb het toch want ik kan absoluut vandaag niet 4 uur hebben gespeeld 0.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13-10-2024
Dus, welke ini tweaks gebruiken jullie zoal?

Ik ben er naar wat op zoek om de viewdistance te vergroten, want mooi is die toch niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:25

Bezulba

Formerly known as Eendje

Darth Malak schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 16:30:
Got, wat teleurstellend is Skyrim... Terug naar de 80 iger jaren met het inventory systeem.. eindeloos scrollen door lijsten tekst om iets te vinden... Niet mogelijk te sorteren op bijv gewicht e.d. om overtollige rotzooi te verwijderen... Je ziet niet wat je al equiped hebt.

Controls zuigen.. onder water is het een continue puzzle om ergens naartoe te gaan en volledig niet natuurlijk. Het equip systeem werk totaal verwarrend.. Soms equip je weer iets links, dan weer niet links, dan weer rechts (en ja, muis knop indrukken kan). Zelfde verhaal als met inventory, lekker door tekst lijstjes scrollen om je juiste spell e.d. te vinden via het zogenaamde (quick.. lol) menu. Soms verschijnt je mana bar wel, soms weer niet. Als je een andere spell of wapen equiped moet je maar hopen dat je het juiste cijfertje ingedrukt hebt aangezien er niks op het beeld van terug te vinden is. Tegen de tijd dat je denkt de juiste spells te pakken te hebben ben je dood... reload... reload.. reload...

Kan wel ff doorgaan.. Het lijkt erop dat deze game enorm gerushed is om 11/11 te halen. Jammer, had meer verwacht van de makers van Oblivion. Grafisch.. mm.... PC versie in ieder geval vergelijkbaar met Oblivion en die is toch echt dacht ik al een paar jaar oud.
slecht links en rechts kunnen equipen is een symptoom van een piraten versie... dus je gaat klagen over iets wat je niet eens gekocht hebt? that's rich

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eehbiertje
aangezien ik geen steam heb (you get my point)

even snel de game geladen.. en op zelfde punt toch weer die draak gekregen (de random one?¿) toeval?
hier fotos waar beide op te zien zijn...

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v471/eehbiertje/2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v471/eehbiertje/1-2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v471/eehbiertje/IMAG0269.jpg

en nu eerst jagen (bij de oude save van paar min geleden had ik maar 1 te pakken gekregen nu eerst de random one :D)

[ Voor 8% gewijzigd door eehbiertje op 15-11-2011 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcmaria
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-06 09:58

Alcmaria

Syntax Error in 10

eehbiertje schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 19:43:
aangezien ik geen steam heb (you get my point)

even snel de game geladen.. en op zelfde punt toch weer die draak gekregen (de random one?¿) toeval?
hier fotos waar beide op te zien zijn...

en nu eerst jagen (bij de oude save van paar min geleden had ik maar 1 te pakken gekregen nu eerst de random one :D)
zit je nou serieus foto's te nemen van je beeldscherm??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Dat verneukt echt het exploring deel van de game. Is gewoon cheaten imo....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eehbiertje
Alcmaria schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 19:49:
[...]

zit je nou serieus foto's te nemen van je beeldscherm??
telefoon met piratebox erop 1 klik en ze staan online :)
vind het wel epic.. normaal kom ik die beesten amper tegen (alleen bij van die stones) en nu gewoon 2 tegelijk :9 :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind--
PrtScn misschien?
Staan ze gewoon in de screenshots folder van Skyrim.

Kan je trouwens, net als in Oblivion, je eigen soul gems maken?
Kom er altijd te kort. Kan ik ergens black soul gems kopen misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buster01
waar kan je lockpicks kopen in riften moet lockpicks hebben voor de thieves guild quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexcore
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-06 08:30
Jackxl schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 18:35:
Ik heb ook even een filmpje gemaakt.. hellaas is de kwaliteit behoorlijk verkracht.

[video]
en nu weer opruimen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind--
buster01 schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 19:54:
waar kan je lockpicks kopen in riften moet lockpicks hebben voor de thieves guild quest
Fence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buster01
Fence?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Bij de Thieves guild zelf, ik weet niet precies wie maar 1 van die dames in de eerste "hal" Tenzij je met de aller eerste quest bezig bent, dan moet je ze eerst ergens looten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-06 14:12

we_are_borg

You will Comply

kbloem schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 19:49:
[...]

Dat verneukt echt het exploring deel van de game. Is gewoon cheaten imo....
Als hij dat nu leuk vindt moet hij het zelf weten, het is een single player game dus niemand anders die er last van heeft.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

spoiler:
Jatten uit de kisten bij de thieves guild, zitten er genoeg in.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timskiej
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22-08-2024
wist niet dat draken ook in een stad konden komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik had 50 lockpicks gekocht van die ehm katten die buiten Whiterun stonden (volgens mij).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlkz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Oe! :)

Afbeeldingslocatie: http://rlkz.com/temp/skyrim/2011-11-15_00001.jpg
Leuk helmpje :)

spoiler:
Volsung, 20% betere prijzen, 20 punten meer aan gewicht meeslepen en onder water ademen. Value 4611g

I browse with Vivaldi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
we_are_borg schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 19:58:
[...]

Als hij dat nu leuk vindt moet hij het zelf weten, het is een single player game dus niemand anders die er last van heeft.
Joh echt??

Dit is gewoon een van de slechte kanten van modding. Ik vind het daarintegen wel heel cool gedaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Bensimpel schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 19:33:
[...]

Ik zou zeggen..

spoiler:
80%, maar dat gaat erg rap, dus je bent er bijna ;)
Mmm, ok. Ben nu 17 uur bezig met alleen de Main Quest.

Edit; als ik nú al zo ver ben ga ik nu eerst sidequests doen. :/

[ Voor 12% gewijzigd door Format-C op 15-11-2011 20:21 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinchible
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-06 23:40

Infinchible

Woef!

rlkz schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 20:09:
Oe! :)

[afbeelding]
Leuk helmpje :)

spoiler:
Volsung, 20% betere prijzen, 20 punten meer aan gewicht meeslepen en onder water ademen. Value 4611g
Wel mooie screen ook zo met die waterval in de achtergrond!!
spoiler:
Let wel op dat die mask light armor is en zo te zien speel je daar niet mee. Er zijn er wel meer, ook met heavy armor. Hebben wel andere bonussen, maar ook goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:14

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Eerste ontmoeting met een stel giants
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/cOLg6iwx2Ddb28BQJU4gt2oB/full.jpg
:')

Welk level moet je zijn zodat je niet met één klap naar de andere kant van Skyrim wordt gemept? :P
Lydia ging ook dood, maar dan zonder te vliegen..

[ Voor 10% gewijzigd door Gizz op 15-11-2011 20:22 ]

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Asskicker schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 19:40:
Dus, welke ini tweaks gebruiken jullie zoal?

Ik ben er naar wat op zoek om de viewdistance te vergroten, want mooi is die toch niet. :)
View Distance zit gewoon in de Adv. Options:

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/1085ov7.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shalaka
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 02-06 07:28
Help!? :)
Hoe taunt ik een draak als ik hem in de middle of nowhere boven me zie vliegen
Hij circkelt een paar kaar boven me, en vliegt dan weg
Ik blijf pijlen schieten enz..maar raak niks...

Edit: mijn eerste draak na de main quest

[ Voor 10% gewijzigd door shalaka op 15-11-2011 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Dat, ehm... is een (VETTE) spoiler als ik dat ga zeggen! :D >:) Tenminste, als datgene wat ik net gehaald heb dat mogelijk maakt... Ik zeg maar niks... ;)

[ Voor 80% gewijzigd door Format-C op 15-11-2011 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

shalaka schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 20:22:
Help!? :)
Hoe taunt ik een draak als ik hem in de middle of nowhere boven me zie vliegen
Hij circkelt een paar kaar boven me, en vliegt dan weg
Ik blijf pijlen schieten enz..maar raak niks...
Is mij ook gebeurt in Riften

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

kbloem schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 20:12:
Dit is gewoon een van de slechte kanten van modding.
Bullshit. Jij bepaald welke mods je wilt gebruiken, wil jij het niet gebruik je het niet. Zolang er maar iemand is die het nuttig vind en er blij mee is dan is de mod per definitie al geslaagd.
Om dit een van de slechte kanten van modding te noemen is gewoon enorm bekrompen.

Vind deze wel nice:

[ Voor 8% gewijzigd door Tsurany op 15-11-2011 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:21
Ik ben nu bezig met de quest "A Daedra's Best Friend"
spoiler:
Nu heb ik die eerste dungeon gecleared tot de Shrine en moet dus een bijl gaan halen. Maar is die hond, Barbas, niet quest-essential? Dus heb ik nu niet gewoon een onsterfelijke companion die ik kan gebruiken tot ik die quest afmaak? Dat zou vet zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind--
Bij welke thieves guild member kan je van je bounty afkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frantic
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:16
met guard praten en zeggen dat je van the guild bent ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwildor
Melkunie schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 20:32:
Ik ben nu bezig met de quest "A Daedra's Best Friend"
spoiler:
Nu heb ik die eerste dungeon gecleared tot de Shrine en moet dus een bijl gaan halen. Maar is die hond, Barbas, niet quest-essential? Dus heb ik nu niet gewoon een onsterfelijke companion die ik kan gebruiken tot ik die quest afmaak? Dat zou vet zijn :)
spoiler:
Ik liet dat dier wachten buiten Falkreath samen met Lydia na ik met Vile gesproken had om even met zijn baasje te praten (krijg je dan nog beloning van dat je hem gevonden hebt, ook al wilt hij hem niet terug). Kom ik paar ingame uren terug, is Barbas verdwenen en Lydia pleite. Hij zal wel op zijn eigen dooie gemak naar die bijl zijn gegaan, dus ik gok niet dat hij je eeuwig achtervolgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind--
FranticDJ schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 20:38:
met guard praten en zeggen dat je van the guild bent ;)
Werkt niet in Solitude.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frantic
Hmm dan heb je nog niet genoeg thieves guild rep daarzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-06 18:25
Of ik heb een hele vervende bug ontdekt of ik snap de quest niet.
De quest: Diplomatic Immunity
spoiler:
Ik moet infiltreren in een feestje. Mijn volledige gear zou in een kist moeten liggen in een kamer na de keuken.
Open de kist. Kist leeg. en weg alles. Kom dus 2 guards tegen en bam dood.

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frantic
Heb je uberhaupt gear afgestaan aan die kerel?

Ofja gezegd welke hij binnen moet smokkelen?

[ Voor 34% gewijzigd door Frantic op 15-11-2011 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
  • Laatst online: 19:46
ArgantosNL schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 17:23:
[...]

ik mepte hem neer in beastform en rende voor mijn leven met mijn staart tussen mijn benen :+
Op lvl 4 mijn boog gepakt en hem volgepompt met pijlen (gewoon blijven lopen en op rotsen springen) helaas viel hij eerst mijn paard aan waardoor ik na een uur al mijn eerste paard kwijt was, weg 1000 gold :( . Kom ik net op lvl 17 weer die berg op, staat er weer een troll op precies dezelfde plek! (zijn broertje? :P ) Gelukkig ging hij nu sneller dood :D

[ Voor 3% gewijzigd door MochiGohan op 15-11-2011 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dj Neo Ziggy schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 20:41:
Of ik heb een hele vervende bug ontdekt of ik snap de quest niet.
De quest: Diplomatic Immunity
spoiler:
Ik moet infiltreren in een feestje. Mijn volledige gear zou in een kist moeten liggen in een kamer na de keuken.
Open de kist. Kist leeg. en weg alles. Kom dus 2 guards tegen en bam dood.
spoiler:
En je hebt wel de spullen meegegeven aan dat ventje toen je hem in die kroeg in Solitude sprak?
In de kist zit alleen datgene wat je aan hem gegeven hebt.

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolGamer
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-06 23:16
Wel slecht dat dat zo makkelijk gaat. 8)7

¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• manmetdehamer
Ik heb hem toch maar voor de ps3 besteld op mijn laptop draait hij zeg maar net, maar soms is het net niet speelbaar :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
Gwildor schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 20:39:
[...]

spoiler:
Ik liet dat dier wachten buiten Falkreath samen met Lydia na ik met Vile gesproken had om even met zijn baasje te praten (krijg je dan nog beloning van dat je hem gevonden hebt, ook al wilt hij hem niet terug). Kom ik paar ingame uren terug, is Barbas verdwenen en Lydia pleite. Hij zal wel op zijn eigen dooie gemak naar die bijl zijn gegaan, dus ik gok niet dat hij je eeuwig achtervolgt.
spoiler:
Als je em laat wachten gaat hij blijkbaar inderdaadin z'n uppie naar die bijl.
Ik heb het even geprobeerd met wat giants. Hij is wel onsterfelijk, maar hij vecht niet, krijgt wat klappen en doet niets terug en rent vervolgens weg en komt pas weer terug als je de vijanden zelf hebt gedood. Jammer, was mooi geweest anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

CoolGamer schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 20:44:
[...]

Zou me niets verbazen als dit een easter egg/internal joke van Bethsoft is die ze expres in het spel hebben achtergelaten... Radiant zou inmiddels wel slim genoeg moeten zijn om zoiets als dit te doorzien en de mand weer keurig op de grond zetten lijkt mij...

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-06 18:25
anandus schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 20:43:
[...]
spoiler:
En je hebt wel de spullen meegegeven aan dat ventje toen je hem in die kroeg in Solitude sprak?
In de kist zit alleen datgene wat je aan hem gegeven hebt.
spoiler:
Die vraag heb ik dus niet gehad. En kreeg bij die chick pas de melding van ik hou hier alles achter...
Zo gaat die quest wel erg moeilijk worden, gelukkig maak ik iemand af, strip ik die persoon, en kan ik de andere afmaken

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10K
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-01-2024

10K

10.000

Lol wat vinden jullie van me nieuwe schoentjes? Ik maak er helemaal de blits mee in de thieves guild.

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/o9fl0l.jpg

"Above And Beyond The Call"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 216320

Ik word zo ontzettend schijtziek van die ALT/TAB.
Dan ren ik bijvoorbeeld weg van een monster met alt, zie dat ik low health ben en switch snel naar Tab om naar het menu te gaan, maar soms druk ik die tegelijk in en vlieg ik naar Windows. En door één of andere stomme bug kan ik dan niet meer terug naar Skyrim :r.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Struikrover
Dat heb ik ook ja. Als ik dan ondertussen even wat op wil zoeken ("kun je een companion achter op je paard houden" bijvoorbeeld) dan kan ik niet weer terug naar de game en moet ie opnieuw opgestart...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eehbiertje
Anoniem: 216320 schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 20:55:
Dan ren ik bijvoorbeeld weg van een monster met alt, zie dat ik low health ben en switch snel naar Tab om naar het menu te gaan, maar soms druk ik die tegelijk in en vlieg ik naar Windows. En door één of andere stomme bug kan ik dan niet meer terug naar Skyrim :r.
alt tab en en dan nog een x alt tabben naar het goede venster.. (werkt hier wel krijg eerst een minimaal venster ofzo en daarna het volledige spel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

CoolGamer schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 20:44:
[...]

Skyrim is een prima game enzo maar de wereld voelt wel _heel_ erg nep aan voor mij door de waardeloze AI. Het wordt tijd dat de game industrie gaat inzien dat "next gen" graphics veel minder bijdragen aan een goede game dan de volgende generatie AI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind--
Als je Alt-Tabbed, Alt-Tab dan net zo vaak terug naar Skyrim (door Alt-Tab ingedrukt te houden en het juiste venster te selecteren) totdat het werkt.

Hij doet het meestal in twee keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Struikrover schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 20:57:
Dat heb ik ook ja. Als ik dan ondertussen even wat op wil zoeken ("kun je een companion achter op je paard houden" bijvoorbeeld) dan kan ik niet weer terug naar de game en moet ie opnieuw opgestart...
Alt-tabben gaat hier prima (soms een extra alt-tabje doen).
Maar om dingen op te zoeken gebruik ik gewoon de 'ingame' browser van Steam (shift-tab).

[ Voor 3% gewijzigd door anandus op 15-11-2011 21:02 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind--
Ik Alt-Tab regelmatig ;) (Nu bijvoorbeeld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
anandus schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 21:02:
[...]
Alt-tabben gaat hier prima (soms een extra alt-tabje doen).
Maar om dingen op te zoeken gebruik ik gewoon de 'ingame' browser van Steam (shift-tab).
Ik speel Skyrim met een directe snelkoppeling naar TESV.exe, dan start ie Steam niet eens op. Is dat eigenlijk niet vreemd voor een echte Steam-game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
  • Laatst online: 29-04 01:00
Anoniem: 216320 schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 20:55:
Je moet 2 keer naar Skyrim alt-tabben. Dan werkt het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomAtTweakers
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01-06 22:15
Is het al iemand opgevallen dat er in vergelijking met Oblivion veel minder steden, dorpjes en boerderijen zijn?

Dat vind ik persoonlijk wel jammer. De hier en daar toch al wel wat grauwe wereld van Skyrim had wel wat meer gezellige plekjes kunnen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Heb je wel alle uithoeken al onderzocht dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
Het is de hoogste tijd voor een schattige foto van m'n hondje dacht ik zo :)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/2LKUJl.jpg
Klik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Melkunie schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 21:15:
Het is de hoogste tijd voor een schattige foto van m'n hondje dacht ik zo :)

[afbeelding]
Klik!
Wel op passen, want die hond is zeg maar net zo dom as Lydia. ;w

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomAtTweakers
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01-06 22:15
Format-C schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 21:13:
Heb je wel alle uithoeken al onderzocht dan?
Nee, dat niet. Maar ik ben tot nu toe pas één dorpje (Riverwood) en boerderij (een klein beetje ten zuiden van Windhelm) tegengekomen. Dat terwijl ik al van Riverwood naar Whiterun heb gereisd, vanuit daar naar Windhelm en tussendoor meer dan de helft van het toendragebied links van Whiterun heb bezocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sianto
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-03 00:34
Bensimpel schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 21:17:
[...]

Zegt dat wat over die hond of over Lydia?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Tsurany schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 20:26:
[...]

Bullshit. Jij bepaald welke mods je wilt gebruiken, wil jij het niet gebruik je het niet. Zolang er maar iemand is die het nuttig vind en er blij mee is dan is de mod per definitie al geslaagd.
Om dit een van de slechte kanten van modding te noemen is gewoon enorm bekrompen.

Vind deze wel nice:
[video]
In de context lezen is blijkbaar ook een vak...

Een open ended world zit in een game voor exploring. Is exploring geen groot onderdeel van een rpg dan krijg je gesloten levels zoals in dragon age. Wat deze mod doet is het hele exploring element uit de game halen omdat je nu gewoon met navigatie op zak door de game loopt. Noem het cheaten of zonde van de game maar in dit geval vind ik het gewoon een mod die afbraak doet aan de game. Wat jij blijkbaar hoort/ leest is dat ik zeg dat modden slecht is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-06 11:31
hmmm ik zit nu in mzulft aerodome en ik heb een key nodig zegt ie om toegang te krijgen tot de nex door, lock is unpickable :( waar kan ik de key van deze room krijgen?

Naam van de Quest: "revealing the unseen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

TomAtTweakers schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 21:19:
[...]

Nee, dat niet. Maar ik ben tot nu toe pas één dorpje (Riverwood) en boerderij (een klein beetje ten zuiden van Windhelm) tegengekomen. Dat terwijl ik al van Riverwood naar Whiterun heb gereisd, vanuit daar naar Windhelm en tussendoor meer dan de helft van het toendragebied links van Whiterun heb bezocht.
Ik zie er heel wat:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/x2S0e8YBuqvaEKZW1dJz7jLU/full.jpg

En ik heb best veel met fast-travel gedaan, en ben niet overal heengegaan wat ik zag in de verte. Ik ben redelijk op mijn doel afgegaan. Sidequests komen later. :) Ik weet zeker dat ik er heel wat nog niet gehad heb. Ik neem ook veel sluiproutes, en ga veel van de hoofdroutes af. :)

[ Voor 7% gewijzigd door Format-C op 15-11-2011 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
Bensimpel schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 21:17:
[...]

Helaas, deze is zo mogelijk zelfs nog nuttelozer 8)7
Bij gevechten rent ie weg |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inanna
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 15-06 20:10
Een open ended world zit in een game voor exploring. Is exploring geen groot onderdeel van een rpg dan krijg je gesloten levels zoals in dragon age. Wat deze mod doet is het hele exploring element uit de game halen omdat je nu gewoon met navigatie op zak door de game loopt. Noem het cheaten of zonde van de game maar in dit geval vind ik het gewoon een mod die afbraak doet aan de game. Wat jij blijkbaar hoort/ leest is dat ik zeg dat modden slecht is...
De mod laat alleen de directe omgeving zien, de 'world cell' die op dat moment is ingeladen, en niet de hele spelwereld. Je kan het dus niet gebruiken om onbekend gebied te verkennen, behalve datgene wat ongeveer in zicht is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Struikrover
MrVegeta schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 21:01:
[...]

Skyrim is een prima game enzo maar de wereld voelt wel _heel_ erg nep aan voor mij door de waardeloze AI. Het wordt tijd dat de game industrie gaat inzien dat "next gen" graphics veel minder bijdragen aan een goede game dan de volgende generatie AI.
Dat ben ik wel helemaal met je eens. Het is een coole gimmick en alles dat die draken onvoorspelbaar doen en dingen slopen en zo, en de radiant AI die NPC's aan het werk zet is ook goed bedacht, maar het is net alsof het daarbij gelaten is.

Ik geloof het direct als men zegt dat het combat systeem nog precies hetzelfde is als die van Oblivion. Het is alsof ze voor menselijke vijanden en dierlijke vijanden precies dezelfde gedragspatronen gebruiken. Dat een wild dier dat jou aanvalt zijn interesse verliest na een tijdje kan ik me voorstellen. Maar als je aangevallen wordt door een paar huurlingen en je zwemt naar een eilandje zouden ze niet moeten denken 'oh, daar kunnen we niet bij. Laat maar'. En hoezo kunnen ze uberhaupt niet zwemmen 8)7, wie heeft dat bedacht? Het is vooral dat gemis van vindingrijkheid van vijandelijke NPC's die me erg stoort. Het doet gewoon zo onmenselijk aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biersteker
  • Laatst online: 18-06 08:51
Ben maar opnieuw begonnen met Skyrim. Mijn level 28 mage zat vast in de Stormcloak quest. Nu met een two handed warrior. En nu al 2 keer een crash naar desktop gehad, en de golden claw quest wil niet finishen. :S. Met me Mage nooit ook maar 1 crash gehad. (Denk dat ik hem maar even op een andere HDD ga installen, misschien ligt het daar aan)

Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.

Pagina: 1 ... 20 21 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor al je problemen en technische vragen kun je terecht in: <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1477915">~~~[Multi] Skyrim - Topic voor problemen en (technische) vragen</a>.