Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
jvo schreef op zondag 13 november 2011 @ 22:38:
Een kleine spoiler request. Heeft iemand al wat met die unusual gems gedaan?
spoiler:Ik heb er nu drie, maar geen idee wat ik er mee moet.
En als opvolger van de golden claw:
spoiler:Ik heb inmiddels een andere claw in bezit en er zijn er volgens mij nog veel meer. Nog geen hint gehad over het gebruik ervan.
*****Laryx runs aroound the room pretending to be a plane.<BR>VROOOM!!!!<BR>
spoiler:Ik heb inmiddels een andere claw in bezit en er zijn er volgens mij nog veel meer. Nog geen hint gehad over het gebruik ervan.
Kan erger, was aan een draak bezig, draak dood snel naar die woorden gedoe ineens ijsbal BAM 1 hit ko xD nu loopt der zoeen drakenpriester gedoe rondMrVegeta schreef op zondag 13 november 2011 @ 22:41:
Haha, loop lekker rond in de wereld onderweg naar Laberinthya, kom ik dungeon tegen, dus ik er in. Beetje lui afmaken enzo. Kom ik een Drough Deathlord tegen. Kerel schiet met met 1 pijl dood. Grrr.

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III
http://www.skyrimnexus.com/downloads/file.php?id=123
Specs van mijn laptop:
GeForce 320M
4GB DDR3 RAM
C2D @ 2.4GHz
Specs van mijn desktop:
Radeon 5670HD 1GB
4GB DDR2 RAM
C2D @ 2.6GHz
Voor installeren: lage framerate op lage settings en lage resolutie.
Na installeren: Zelfde settings als desktop op ongeveer zelfde framerate, misschien zelfs hoger. 1280x800 (vs 1680x1050 op desktop).
Ik begrijp er echt helemaal niets van.
Ben net iets verder dan jij, heb Laberynthia net gedaan en vlak daarvoor die dungeon met de Draugh Dreadlord (oid). Heeft me een paar pogingen gekost. Wat voor mij werke was:MrVegeta schreef op zondag 13 november 2011 @ 22:41:
Haha, loop lekker rond in de wereld onderweg naar Laberinthya, kom ik dungeon tegen, dus ik er in. Beetje lui afmaken enzo. Kom ik een Drough Deathlord tegen. Kerel schiet met met 1 pijl dood. Grrr.
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.
Ik heb wel een probleempje met de main quest. Als ik voor de main quest na Riverwood naar de Jarl van Whiterun gestuurd om hem over de draak te vertellen. Hij zegt vervolgens dat ik met de Court-Wizard Farengar moet praten over zijn "drakenproject". Als ik echter me Farengar praat en vraag over het drakenproject heb ik geen gespreksopties om de quest te beginnen. Hij zeg dat ik met de Jarl moet praten maar hij heeft ook geen nieuwe gespreksopties. Dit is heel vervelend, ik ben dus nog geen draak tegen gekomen. Dit is op de 360.
Als ik het op de pc speel heb ik dit probleem niet, als ik daar met Farengar praat heb ik nog een tweede gespreksoptie waarna ik wel verder kan met de quest.
Kan iemand me helpen?

Ook alleen de eerste draak tot nu toe gedood, waar de neuk komen jullie die anderen zo snel al weer tegen?
Overigens, over die perks... Je max level is 50, alle trees hebben grofweg 10 dingen om te unlocken. Je kan dus maar max 5 skills helemaal uitwerken?
En ik vind het een beetje raar/jammer dat je wapens en armor niet kapot kunnen gaan, bij de vorige TES spellen moest je de hele tijd andere wapens mee slepen en/of armor hammers om je meuk te fixen.
BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,
Verwijderd
Thanks, ook maar even proberen. Extra performance is altijd mooi mee genomen! De beta drivers van nvidia hebben bij mij ook wonderen verricht.Wolfos schreef op zondag 13 november 2011 @ 22:44:
Dit is fucking magie ofzo, heb geinstalleerd op mijn laptop:
Specs van mijn laptop:
GeForce 320M
4GB DDR3 RAM
C2D @ 2.4GHz
Specs van mijn desktop:
Radeon 5670HD 1GB
4GB DDR2 RAM
C2D @ 2.6GHz
Na installeren: Zelfde settings als desktop op ongeveer zelfde framerate, misschien zelfs hoger. 1280x800 (vs 1680x1050 op desktop).
Wat voor level ben jij? Ik net 12, mijn damage is erg laag tegen die kerel (ook mage).Species5618 schreef op zondag 13 november 2011 @ 22:45:
[...]
Ben net iets verder dan jij, heb Laberynthia net gedaan en vlak daarvoor die dungeon met de Draugh Dreadlord (oid). Heeft me een paar pogingen gekost. Wat voor mij werke was:
spoiler:Als ranged karakter (mage) gebruikte ik die scrolls die een cirkel summonen waar undead niet binnen kunnen dringen. Dan heb je redelijk wat tijd om de boss te nuken terwijl de beschermingscirkel actief is.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Rondwandelen aan naar je kompas kijkenDropjesLover schreef op zondag 13 november 2011 @ 22:50:
Ook alleen de eerste draak tot nu toe gedood, waar de neuk komen jullie die anderen zo snel al weer tegen?
Overigens, over die perks... Je max level is 50, alle trees hebben grofweg 10 dingen om te unlocken. Je kan dus maar max 5 skills helemaal uitwerken?
En ik vind het een beetje raar/jammer dat je wapens en armor niet kapot kunnen gaan, bij de vorige TES spellen moest je de hele tijd andere wapens mee slepen en/of armor hammers om je meuk te fixen.
Nee na lvl50 zal je "doorlevelen" maar duurt langer maar max is 50 inderdaad.
Ik heb dit als mage rond level 15 gedaan en had er alsnog moeite mee. Vooral als je even de gang erna inrentMrVegeta schreef op zondag 13 november 2011 @ 22:52:
[...]
Wat voor level ben jij? Ik net 12, mijn damage is erg laag tegen die kerel (ook mage).
Flickr | And I still wonder if you ever wonder the same
Draken komen volgens mij een beetje willekeurig langs. Ik ben er al een aantal tegengekomen zonder verdere aanleiding. Een keer kwam ik een "headless horseman" ghost tegen die vervolgens van me wegreed. Ren ik er 5 minuten achteraan, landt er opeens een draak voor meDropjesLover schreef op zondag 13 november 2011 @ 22:50:
Overigens komen sommige draken voor als onderdeel van quests. Zo kwam ik m'n 2e draak tegen toen
Ben een paar leveltjes hoger. 16 ofzo.MrVegeta schreef op zondag 13 november 2011 @ 22:52:
[...]
Wat voor level ben jij? Ik net 12, mijn damage is erg laag tegen die kerel (ook mage).

(aub geen gespoilerde reacties hierop, ik laat me snel verleiden
Ik heb er ook drie met m'n eerste char, ben nu een andere gestart en blijf steken met 2, kan je mij herrinneren waar ik die derde kan vinden?jvo schreef op zondag 13 november 2011 @ 22:38:
Wow werkt inderdaad erg goed. Ik weet niet precies of er qua fps verschil is, maar het hele spel oogt een stuk soepeler. Zeker een aanraderWolfos schreef op zondag 13 november 2011 @ 22:44:
Dit is fucking magie ofzo, heb geinstalleerd op mijn laptop:
Specs van mijn laptop:
GeForce 320M
4GB DDR3 RAM
C2D @ 2.4GHz
Specs van mijn desktop:
Radeon 5670HD 1GB
4GB DDR2 RAM
C2D @ 2.6GHz
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/
Verwijderd
Pas op, verderop zit een veel sterkere troll. Ik ben daar gewoon keihard langs gelopen xDBulls schreef op zondag 13 november 2011 @ 23:24:
Loop ik net op de 7000 steps ga ik dood door een ice wolf, kan ik weer helemaal vanaf dat fort benden gaan lopen,toch maar vaker F5 doen dan.
Als niemand had gezegd dat het 7000 steps waren dan had niemand het hier in dit topic over gehad dat het een lange wandeling zou zijn, want dat is het helemaal niet. In een paar minuutjes ben je boven.
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
Veel minder skyrim kunnen spelen dan verwacht. Maar damn, je zet het aan en voor je het weet weer een paar uur verder.
Ik vermoed wel dat ik m'n class goed heb uitgewerkt, ik heb weinig moeite met trolls en draken. Enkel als ik mijn health uit het oog verlies sterf ik. Dit met dark elf fire mage destruction/conjuration uitgewerkt. lvl 11 atm.
[ Voor 6% gewijzigd door Soggney op 13-11-2011 23:32 ]
Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory
volgens mij zit daar een bug in. thuis is ze in ieder geval nooit. ben zelfs daar geweest op vrijwel elk tijdstip. en soms loopt daar zelfs een guard rond.
Wel als je vanaf fort Amol weer moet beginnen, niet bij Ivarstead. Ik moet gewoon vaker quicksave doen.Voxalizer schreef op zondag 13 november 2011 @ 23:31:
Alsof het zover lopen is naar boven...
Als niemand had gezegd dat het 7000 steps waren dan had niemand het hier in dit topic over gehad dat het een lange wandeling zou zijn, want dat is het helemaal niet. In een paar minuutjes ben je boven.
Ik heb die twee ook volgens mij. En:Imbalanced schreef op zondag 13 november 2011 @ 23:02:
[...]
Ik heb er ook drie met m'n eerste char, ben nu een andere gestart en blijf steken met 2, kan je mij herrinneren waar ik die derde kan vinden?
spoiler:1 heb ik van een kastje gepakt in dragonsreach slaapkamer, en 1 in die kleine graftombe van whiterun
vooral ook hoe het met die leider is afgelopen is vaag.
gewoon vaag. er zit niet echt een duidelijk/overtuigend verhaal in.
hele vage stad. ook met die kannibaal. heel vaag. als je haar trouwens aanvalt cq iets zegt wat zij niet wil horen, dan valt ze je aan en is een quest failed. en die is juist erg leuk.
Oh well... was toch al van plan om te rerollen...
[ Voor 13% gewijzigd door mindcrash op 13-11-2011 23:57 ]
"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)
Spoilers much? Gebruik aub [ spoiler ] de volgende keer.XunFar schreef op zondag 13 november 2011 @ 23:55:
Stad Markarth is erg vaag.
spoiler:alle quests lijken wel half werk te zijn geweest of snel afgewimpeld.
vooral ook hoe het met die leider is afgelopen is vaag.
gewoon vaag. er zit niet echt een duidelijk/overtuigend verhaal in.
hele vage stad. ook met die kannibaal. heel vaag. als je haar trouwens aanvalt cq iets zegt wat zij niet wil horen, dan valt ze je aan en is een quest failed. en die is juist erg leuk.
my bad. sorry.Gwildor schreef op zondag 13 november 2011 @ 23:57:
[...]
Spoilers much? Gebruik aub [ spoiler ] de volgende keer.
Wat is goed voor een 2-handed destro-mage nog verder?
ps Heb inmiddels wel mn huisje in Whiterun helemaal uitgedost. Supergezellig en vol met dure spullen en magische wapens
[ Voor 15% gewijzigd door Bosmonster op 14-11-2011 00:00 ]
Dat kan je wel stellen ja, loop nu tegen Mordokai te vechten maar die kerel one shot me gewoonpingkiller schreef op zondag 13 november 2011 @ 23:24:
Tip voor mensen die nu nog moeten beginnen: Doe meerdere questlines tegelijk. Als je een questline(bijvoorbeeld mageguild) in een keer probeerd af te maken, dan wordt de quests steeds moeilijker. Je kan beter steeds een paar quest van verschillende questlines doen.

In de meeste trees zul je niet alle perks willen pakken.DropjesLover schreef op zondag 13 november 2011 @ 22:50:
Hmz, lvl 9 nu, eindelijk bij de Graybeards. Kom ik onderweg al 2x een fokking troll tegen, die zijn health net zo snel regenereert als dat ik het met een ancient nordic sword af kan hakken, en ik ben dood in 3 meppen![]()
Bv Blacksmithing heeft Heavy Armor, Light Armor en arcane armor (ik neem aan dat dit cloth is).
Je zult mocht je blacksmithing gaan doen alleen de perks pakken van de armor die bij jouw passen.
De rest van de trees/perks pas je ook aan op je speelstijl. Doe jij erg veel magische aanvallen dan zul je waarschijnlijk niet veel punten in 2h, block, bow gaan investeren.
Btw betreffende draken. Ik heb er geloof ik al een stuk of 7 afgemaakt. 2x bij de ingang van Riften, 2 in Riverwood, 1x in de stad waar de Mage college ligt en dan nog 2x in de MQ.
Kwam 1x eentje tegen die over me heen vloog en een paar keer over me heen cirkelde en toen gewoon weg vloog.
Nu weet ik het weerjvo schreef op zondag 13 november 2011 @ 23:48:
[...]
Ik heb die twee ook volgens mij. En:
spoiler:Eentje bij de arch-mage in Winterhold.
Ik vind het jammer als je ergens tegen aan loopt dat gelijk alle rommel over de grond flikkert. Stoot net tegen een kastje en alle kopjes borden en kannen vlogen door de kamer, en krijg ze dan maar eens terug, aangezien je niet meer met zwaartekracht kan spelen tijdens het "dragen" zodat je ze kan laten draaien om goed neer te kunnen zetten.Bosmonster schreef op zondag 13 november 2011 @ 23:59:
ps Heb inmiddels wel mn huisje in Whiterun helemaal uitgedost. Supergezellig en vol met dure spullen en magische wapens
Ik draai hem redelijk goed op een E6600 4GB en 4870, ik kan hem gewoon op High hebben en 1680x1050 2x AA en 4x AFXtrmEend schreef op maandag 14 november 2011 @ 00:31:
Ik wou wachten op een nieuwe pc maar die zie ik niet snel verschijnen, hoe denken julie dat Skyrim zal draaien op mijn laptop? Specs daarvan zijn C2D T9300 2.5Ghz, 4GB Ram en een 9600m GT.
Morgen begint het leven weer, dus ben net op tijd klaar.
5 Main storylines gedaan, misschien is er nog een 6de maar heb ik nog niet kunnen vinden.
Biersteker schreef op maandag 14 november 2011 @ 00:59:
Ik denk dat ik weer even klaar ben met Skyrim. dikke 42 uur aan gametijd.
Morgen begint het leven weer, dus ben net op tijd klaar.
5 Main storylines gedaan, misschien is er nog een 6de maar heb ik nog niet kunnen vinden.
spoiler:5 main storylines tot nu toe zijn: Dark Brotherhood, Dragonborn, Thieves guild, Mage Guild en Companions
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Die bugged hem bij mij. Ik heb een missie completed, maar geeft geen quest marker, en gaat ook niet naar me completed quests
-Gevonden. Moest naar Ulrich toe, maar geen quest marker.
[ Voor 20% gewijzigd door Biersteker op 14-11-2011 02:32 ]
Zojuist zei er een: "Maybe I'm the Dragonborn, but I just don't know it yet."
Iemand een fix voor dit, of wachten op een patch?
"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-
Ook maar een keer mijn smithing en enchanting wat levelen, kan ik hem nog beter maken, frost spell erop en meer verbeteren.
Dit spel wordt echt nog lang niet saai!!!
Verwijderd
mooie stats, ik ben nu met conjuration bezig en ga nu de bound bow opzoeken, ik vraag me af of ik hier hogere stats mee haal met conjure op lvl80+Infinchible schreef op maandag 14 november 2011 @ 02:05:
Ik kom nu wel bij de betere wapens terecht eindelijk. Hier kan ik wel even mee vooruit!Misschien dat ik nog wel eens een betere bow tegenkom, maar het zal niet heel snel zijn denk ik.
Ook maar een keer mijn smithing en enchanting wat levelen, kan ik hem nog beter maken, frost spell erop en meer verbeteren.
Dit spel wordt echt nog lang niet saai!!!
Edit: al opgelost met het herladen van de savegame.
[ Voor 6% gewijzigd door Armada. op 14-11-2011 02:18 ]
Ja mooi, Liet ik hem ff me shout horen! Vond ie niet zo leukGwildor schreef op maandag 14 november 2011 @ 01:33:
De guards worden ook steeds grappiger
Zojuist zei er een: "Maybe I'm the Dragonborn, but I just don't know it yet."
jammer dat die watervallen geen stroming hebben. ja, grafisch.
ja beneden helemaal. ik stond dus aan het punt van die grote waterval en ik kon gewoon blijven staan.
had toch wel een beetje stroming verwacht. dat je zeg maar door het water naar beneden gesleurd wordt.
Het ligt er helaas aan of je kan staan in de rivier of dat je zwemt. Als je staat wordt je niet meegevoerd inderdaad, ook niet bij de watervallen. Maar als je zwemt (omdat het zo diep is dat je niet kunt staan) wordt je wel meegevoerd, en ook van de watervallen af.XunFar schreef op maandag 14 november 2011 @ 02:30:
iemand al van die die grote watervallen gesprongen?
jammer dat die watervallen geen stroming hebben. ja, grafisch.
ja beneden helemaal. ik stond dus aan het punt van die grote waterval en ik kon gewoon blijven staan.
had toch wel een beetje stroming verwacht. dat je zeg maar door het water naar beneden gesleurd wordt.
Vorige level uitgaan en dan er weer in (misschien 2x doen) dan is de deur open. mocht hij niet willen lopen, moet je even de kamer uit/in lopen en hem chatten, uiteindelijk doet hij het.Remzz schreef op maandag 14 november 2011 @ 01:40:
Heb aardig wat moeite met een questline.
spoiler:Het gaat om de questline waar je Esbern eerst uit de ondergrondse van Riven moet halen, en daarna mee gaan naar de Sky Temple. Helaas praat Esbern niet, en ging hij ook voor de deur staan zodat ik deze moest openen met console command tlc, verder op wil Esbern ook nog wel is bugged raken.
Iemand een fix voor dit, of wachten op een patch?
Wacht maar tot hij 1000 boeken uit z'n reet tovert
[ Voor 8% gewijzigd door kKaltUu op 14-11-2011 02:42 ]
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
mindcrash schreef op zondag 13 november 2011 @ 23:56:
Hm. Fire Atronachs zijn iets té sterk voor een level 3/4 karakter. Blijkbaar is het toch wel wat handiger dat je eerst wat quests uit de main quest line doet voordat je begint met wat relevante side quests waardoor je uiteindelijk bijvoorbeeld zo'n kreng ergens in het wild tegenkomt.
Oh well... was toch al van plan om te rerollen...
i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q
Thanks, ik zal vanavond eens kijkenRutix schreef op zondag 13 november 2011 @ 20:19:
[...]
Heb je die change in sound al geprobeerd? http://www.reddit.com/r/s..._skyrim_that_much_better/
www.triathlete.nl
Heb er in totaal 49 uurtjes over gedaan en heb bijna elk plekje van de wereld wel gezien, inclusief vele bugs die letterlijk naar het einde vd level leiden
[ Voor 23% gewijzigd door Proxzor op 14-11-2011 07:27 ]
Hoe doe je dát dan?Jeanski schreef op maandag 14 november 2011 @ 01:58:
net even 80 smith gehaald... op 20 minuten 60 levels halen
Geld verspillen, zoveel mogelijk mats opkopen en shit maken
Waar kun je zien hoelang je er over gedaan hebt dan?Chubz schreef op maandag 14 november 2011 @ 07:14:
Main quest completed, thief, brotherhood en imperial gedaan
spoiler:Vind het eind maar ietswat vaag, je kan niet eens een feest geven of de personen spreken die je hebben geholpenJe staat daar maar op die berg van wat nu, als alle draakjes weg zijn...
Heb er in totaal 49 uurtjes over gedaan en heb bijna elk plekje van de wereld wel gezien, inclusief vele bugs die letterlijk naar het einde vd level leiden
Bij je laadschermjoblamie schreef op maandag 14 november 2011 @ 07:31:
[...]
Waar kun je zien hoelang je er over gedaan hebt dan?
Toch Skyrim gehaald en heb het eigenlijk gespeeld wanneer ik ook maar tijd had. Hoeveel tijd ik gespeeld heb tot nu toe weet ik niet precies maar een uur of 45+ zal het wel zijn.
Ik was eigenlijk te haastig begonnen aan de 'main storyline' en als ik die doorgezet had dan had ik Skyrim waarschijnlijk al 'uitgespeeld'.. Maar 1 ding is zeker 'Esbern' is 1 grote bug vanaf het begin tot het 'einde' heb meerdere keren moeten googlen om zo de main quest te kunnen voortzetten.
Nadat ik dus de main story bijna klaar had toch maar een savegame geladen en verder gaan kijken in de wereld, hierdoor ben ik nu :
- Arch Mage
- 'The listener' (Dark Brotherhood)
- Harbinger of the Companions
- er waren er meer maar kan er even niet opkomen.
Ben nu nog druk bezig met de quests voor Dark Brotherhood/Thieves Guild/The Companions/'Thane quests' en mijn eigen 'quest' is om alle 'Deadric' goden te vinden en hier mijn mooie wapens te halen.
Ook ben ik bezig alle 'Dragon Priests' te vinden voor de masks deze masks zijn erg overpowered (immune to disease/poison) handig als je vampieren moet mollen
Op dit moment heb ik zo'n 20+ Shouts waarvan een aantal '3 woorden' maar het aantal woorden dat ik vindt weegt niet op tegen het aantal dragon souls dat ik absorbeer nu 18 souls op voorraad maar woorden komen niet zo snel binnen ben al een aantal keer bij de Greybeards langsgeweest om hints te halen maar dat wordt ook een beetje vervelend. En shouts zoals Fire Breath worden wel erg sterk zodra je 2 woorden hebt.
Er zijn wel een paar dingetjes waar ik me aan 'erger' aan de ene kant wordt je 'erkent' voor je daden/titels maar aan de andere kant ook weer niet. Zo wordt je uitgekafferd door 1 of andere NPC, 5 minuten later moet je weer bij diezelfde NPC zijn en is deze ineens poeslief, doe je de quest etc is die afgelopen ben je weer de zwerver??
Ook meen ik ergens gelezen te hebben dat er 160 'unieke?' dungeons zouden zijn, helaas ben ik nu al op een punt dat deze 'gerecycled' worden sommige dungeons al zeker 5 of 6 keer gezien en dan had ik in sommige al zeker 3-4 quests tegelijk gedaan.
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Ja dit vond ik inderdaad ook vreemd, zeker ook nadat ik in Whiterun als Thane beschouwen werd en ik een wapen kreeg zodat ik uniek was. Dit wapen was en vrij snel vervangen en de guards keken absoluut niet tegen mij op of wat dan ook. De meeste mensen konden me niet eens terwijl ik de 'thane' was. Een paar quests later in de main story en zelfs de Jarl herkende mij niet meer. Ik vond dit de enige echte negatieve punt van dit spel. Voorderest vind ik het echt een geniaal spel en zal ik zeker nog 2x opnieuw beginnen met andere characterprutser001 schreef op maandag 14 november 2011 @ 08:08:
Er zijn wel een paar dingetjes waar ik me aan 'erger' aan de ene kant wordt je 'erkent' voor je daden/titels maar aan de andere kant ook weer niet. Zo wordt je uitgekafferd door 1 of andere NPC, 5 minuten later moet je weer bij diezelfde NPC zijn en is deze ineens poeslief, doe je de quest etc is die afgelopen ben je weer de zwerver??
Is ook wel handig om te melden hoe je dat precies doetrgras schreef op maandag 14 november 2011 @ 08:13:
Verschillende mensen op Reddit krijgen een betere performance als ze ingame de optie voor een 360 controller uitschakelen. Net even getest en ik krijg hier 20FPS meer.
Settings -> Gameplay -> het vinkje voor '360 controller' weghalen.Chubz schreef op maandag 14 november 2011 @ 08:14:
[...]
Is ook wel handig om te melden hoe je dat precies doet
Ik merk ook dat het nu veel makkelijker is om met je muis door de ingame menu's te navigeren.
[ Voor 66% gewijzigd door rgras op 14-11-2011 08:18 ]
Op m'n orc warrior is het moeilijker omdat je niet ranged kan zijn, maar wanneer shit gets heavy gebruik ik m'n racial met double damage en minder damage en ga ik in weerwolf vorm en daarmee sloop je alles inclusief draken!
Eerste anderhalf uur spelen had ik toch weer echt een leuk gevoel, het eerste huis waar ik in liep, 1 bandit, na dat ik het huis uitgewoond heb vind ik nog een knop waarmee ik in een of andere kelder/grot die vol met bandits zit, en dat gaf me echt dat Elder Scrolls gevoel!
Voor de mensen die het niet zo moeten hebben van spinnen, er zijn er echte en hoop en je hebt ook mechanische spinnen in dwarven ruins!
Smithing is echt fijn je kan bijna alles upgraden als je de materialen hebt en het is een goede moneymaker. Vandaag na het werk ga ik is vampier proberen op m'n Breton Mage!
En voor de mensen die de Thieves Guild zoeken die zit in Riften, je hoeft de stad maar binnen te lopen en je wordt er zo heen geleid.
Verwijderd
Hoe zijn de professions trouwens? Lijkt me wel leuk om gewoon een smith in een dorpje te zijn ofzo ..
Skyrim bevalt me tot nu toe heel erg goed. De combat is goed aangepakt en voelt gewoon veel beter aan, helemaal het vechten met een one-handed/shield combinatie voelt veel beter aan. Quick Reflex is echt super handig (wanneer het niet bugged) en goed blocken is soms echt van vitaal belang.
Wel een probleem met Werewolf is dat je geen potions kan chuggen! Maar je kan corpses eten voor 50Hp en 30 seconden langer bloodlust/werewolf vorm.EnigmaNL schreef op maandag 14 november 2011 @ 09:02:
Het Elder Scrolls virus heeft bij mij weer flink toegeslagen. Gisternacht tot twee uur doorgespeeld terwijl ik er om half zeven weer uit moest om naar het werk te gaanElke keer "nog één questje dan..." en dan is het weer een half uur later haha.
Skyrim bevalt me tot nu toe heel erg goed. De combat is goed aangepakt en voelt gewoon veel beter aan, helemaal het vechten met een one-handed/shield combinatie voelt veel beter aan. Quick Reflex is echt super handig (wanneer het niet bugged) en goed blocken is soms echt van vitaal belang.
spoiler:Ik ben ook werewolf en dat is ook redelijk goed uitgewerkt, alleen jammer dat je geen first person view hebt als je in beast form bent. Wat ik leuk vind is dat er weinig nadelen aanzitten, afgezien van het feit dat je niet meer well rested kunt raken vanwege je "beast blood".
Geen parry, geen dodge, etc. Gewoon staan en slaan ongeveer... En kijken wie het het langste volhoudt.
[ Voor 26% gewijzigd door Bosmonster op 14-11-2011 09:11 ]
Moet je de difficulty wat hoger zetten denk ik. Ik heb combat op de hoogste moeilijkheidsgraad gezet en als ik niet op tijd block of op het juiste moment toe sla komt het toch wel eens voor dat ik zelf sterf.Bosmonster schreef op maandag 14 november 2011 @ 09:08:
Combat vind ik trouwens wel een van de zwakkere punten. Veel tactiek komt er niet bij kijken, maar ben wel een beetje verwend met Dark Souls.
Geen parry, geen dodge, etc. Gewoon staan en slaan ongeveer... En kijken wie het het langste volhoudt.
En parry is gewoon block als je geen schild gebruikt, dodge doe je gewoon door te strafen en dergelijken.
Hierdoor ben je ook 'goed' met de Greybeards en kun je bij hun hoge pief elke keer vragen of ze nog een nieuwe shout gehoord hebben, hier krijg je dan een quest van om er weer 1 te zoeken.
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Ik vind dat geen heel groot nadeel, tegen de tijd dat ik low on health raak als werewolf gooi ik er eens een lekkere brul tegenaan en tot nu toe rent iedereen dan weg. Rustig de tijd om wat health bij te eten.OxTox schreef op maandag 14 november 2011 @ 09:05:
[...]
Wel een probleem met Werewolf is dat je geen potions kan chuggen! Maar je kan corpses eten voor 50Hp en 30 seconden langer bloodlust/werewolf vorm.
Ik moet toegeven, als sneaky character is het best handig om wat van die brute kracht achter de hand te hebben. Ik kom heel veel characters tegen die eigenlijk te sterk voor me zijn zoals:
Brotherhood:
Thieves Guild:
Weet iemand trouwens waar je rond level 20 een beetje fatsoenlijke wapens/armor kunt krijgen? Ik loop nu nog rond met niks sterkers dan Wolf Armor en een Skyforge sword...
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
Volgens mij ben ik dus oneindig lang bezig met sidequests of niet ? Kan ik als ik doorga met de mainquest ook nog al die sideqeusts doen?
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Oh dat is wel heel fijn, die muis reageert zo vaag, heul irritant. Straks maar even proberenrgras schreef op maandag 14 november 2011 @ 08:17:
[...]
Settings -> Gameplay -> het vinkje voor '360 controller' weghalen.
Ik merk ook dat het nu veel makkelijker is om met je muis door de ingame menu's te navigeren.
Ik stink niet, ik ruik gewoon anders
Jahoor, dat is geen probleem. De quests hebben geen tijdlimiet, dus je kan er aan beginnen zodra je wil. Zelfs als je de mainquest helemaal hebt uitgespeeld kan je nog doorgaan met het spelen van de side quests.Jeroenneman schreef op maandag 14 november 2011 @ 09:24:
Volgens mij ben ik dus oneindig lang bezig met sidequests of niet ? Kan ik als ik doorga met de mainquest ook nog al die sideqeusts doen?
¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸
whehe ik dacht als lvl 6 dat je zo snel in je main questline wel even die steps op kon. Die troll was toch euh stevig :-) Gelukkig kon ik harder lopen dan hij.Verwijderd schreef op zondag 13 november 2011 @ 23:29:
[...]
Pas op, verderop zit een veel sterkere troll. Ik ben daar gewoon keihard langs gelopen xD
En inderdaad met skyrim toch veul vaker saven dan met oblivion of morrowind. Waar ik bij de anderen eens in het uur ofzo es een keer saved, doe ik dit bij skyrim toch ten minste elke 10 mins (of vaker). Je merkt echt dat de wereld om je heen niet zo mee leveled als bij de voorgaande delen.
Bij de voorgaande delen raakte je juist op een hoger level in problemen, omdat je skills niet altijd goed meegingen. Hier kom je in het begin van alles tegen waar je echt met een heule grote boog om heen moet (giants bijvoorbeeld)
Ik stink niet, ik ruik gewoon anders
In de eerste grotere stad Whitehelm volgensmij, iets met White, met de "keep" die Dragonsreach heet zit die Wizard van die Jarl, die verkoopt bijna elke spell.Jarrean schreef op maandag 14 november 2011 @ 09:40:
Ik ben intussen een sneaky Khajitt mage van level 7 maar zit nogsteeds met mn 3 zwakke spells (flame, frost en spark) Waar kan ik ergens betere spells halen? Winterhold is zo'n pokke eind weg...
Dankje!OxTox schreef op maandag 14 november 2011 @ 09:43:
[...]
In de eerste grotere stad Whitehelm volgensmij, iets met White, met de "keep" die Dragonsreach heet zit die Wizard van die Jarl, die verkoopt bijna elke spell.
Was al halverwege naar Winterhold, maar werd flink afgeslacht
Aangepast voor jenhimf schreef op maandag 14 november 2011 @ 09:33:
[...]En inderdaad met skyrim toch veul vaker saven dan met oblivion of morrowind. Waar ik bij de anderen eens in het uur ofzo es een keer saved, doe ik dit bij skyrim toch ten minste elke 10 mins (of vaker). Je merkt echt dat de wereld om je heen niet zo mee leveled als bij het voorgaande deel.
Als je in Morrowind veel sidequests deed werd de main quest line echt té makkelijk omdat het niet meeschaalde.
[ Voor 10% gewijzigd door EnigmaNL op 14-11-2011 09:47 ]
Verwijderd
De (magic) gameplay is dan wel weer geweldig, net als de engine, nooit verwacht dat mijn 4850 dit vlot op high zou trekken, met anti aliasing
Er zijn al een aantal mods die het spel echt beter maken. Voorbeeldjuu:
http://www.skyrimnexus.com/downloads/file.php?id=30
http://www.skyrimnexus.com/downloads/file.php?id=131
http://www.skyrimnexus.com/downloads/file.php?id=95
http://www.skyrimnexus.com/downloads/file.php?id=29
http://www.skyrimnexus.com/downloads/file.php?id=85
http://www.skyrimnexus.com/downloads/file.php?id=60
Deze gebruik ik op het moment, en vooral link nummero 2 is echt een wereld van verschil! Ziet er echt ineens zo mooi uit eh... Niet normaal. Moet je maar eens de screenshots bekijken. Weet niet of het nog impact heeft op de FPS, kom ik straks wel achter. Het vetste van deze mod is dat als je ingame gewoon op je toetsenbord op "Pause" drukt. Alle effecten gewoon verdwijnen (nog een keer op pause, komt alles weer terug) Je kan ook nog in het .txt bestand dingen naar je eigen voorkeur instellen. Wat een bazen mod zeg..
[ Voor 22% gewijzigd door Pablo11392 op 14-11-2011 09:49 ]
RTX 4070 Ti SUPER 16G GAMING SLIM WHITE | AMD Ryzen 7 7800X3D | MAG B650 TOMAHAWK | Kingston Fury 32GB | NZXT H5 Flow All White
Is niet helemaal waar,OxTox schreef op maandag 14 november 2011 @ 09:43:
[...]
In de eerste grotere stad Whitehelm volgensmij, iets met White, met de "keep" die Dragonsreach heet zit die Wizard van die Jarl, die verkoopt bijna elke spell.
hij verkoopt de basis spells. En er zijn er nog meer maar ik ben niet tegengekomen waar je die koopt...
http://elderscrolls.wikia.com/wiki/Destruction_(Skyrim)
Edit: verkeerde quote
[ Voor 27% gewijzigd door Sean N op 14-11-2011 09:49 ]
Verwijderd
Ik denk dat ik toch wat meer gewoon moet rondlopen en gaan moorden, aangezien het killen steeds moeilijker gaat tijdens de Main Quest dus moet eventjes doorlevelen.
Wat is er allemaal leuk om te doen naast de main quest? Ik lees veel over smithing dus ga dat ook maar eens ff bekijken.
grinnikMrVegeta schreef op zondag 13 november 2011 @ 22:41:
ik ken het gevoel. Vlak nadat je in die eerste major town komt was ik even er om heen aan het rondkijken, kwam ik een giant tegen. Die moest natuurlijk dood (logisch!) dat was ook 1 pijl in z'n aars, 2% health er bij hem af en 1 hit op mijn hoofd en ik was plat
blup
krijg je nog meer levels bij het maken van duurdere items? Of is het gewoon beter 2000x een simpel item te maken (wat dus weinig en goedkope mats gebruikt)Chubz schreef op maandag 14 november 2011 @ 07:30:
[...]
Geld verspillen, zoveel mogelijk mats opkopen en shit makenIs wel een heeeeeeeel duur grapje
blup
Dat heb ik dus ook, ben naar die greybeards geweest en toen vond ik he wel mooi geweest, Paardje gekocht en random kant op gereden met als gevolg dat ik heel veel plekken heb ontdekt en gecleared die ik later moest doen bij bijvoorbeeld de companions quest. Ik ben nu vooral opzoek naar ores en draken maar vermaak me zeer goed. ga binnenkort maar weer eens verder met de main quest want lvl 13 is een mooi moment om verder te gaan (misschien krijg ik dan zelfs die trollen wel dood)Remzz schreef op maandag 14 november 2011 @ 10:00:
Ik heb het gevoel ook dat ik de main quest volledig heb gemist en dat ik nu constant side quests aan het doen ben. Maakt niet uit, ik vermaak me wel!
Voor een enchant moet je eerst een item disenchanten, met de enchant die je wilt hebben. Stel dat je extra fire-damage wilt doen, moet je dus een item disenchanten met fire-damage. Hoeveel extra damage en hoelang dat op je item blijft zitten, hangt af van je enchanting level. Dit moet je doen bij een speciaal apparaat, eentje staat er sowieso in Dragonsreach, in een kamer aan de rechterkant.
Vind je die DB niets dan? Als 'sneaky char' heb je neem ik aan light armor? Ik ben nu lvl 25 en heb dat nu geupgrade naar exquisit oidXyritZz schreef op maandag 14 november 2011 @ 09:22:
[...]
Ik vind dat geen heel groot nadeel, tegen de tijd dat ik low on health raak als werewolf gooi ik er eens een lekkere brul tegenaan en tot nu toe rent iedereen dan weg. Rustig de tijd om wat health bij te eten.
Ik moet toegeven, als sneaky character is het best handig om wat van die brute kracht achter de hand te hebben. Ik kom heel veel characters tegen die eigenlijk te sterk voor me zijn zoals:
Brotherhood:
spoiler:Silverhand leader killen, letterlijk 5x over gedaan en toen als werewolf geprobeerd.
Thieves Guild:
spoiler:Die lunatic onder de mead brewery.
Weet iemand trouwens waar je rond level 20 een beetje fatsoenlijke wapens/armor kunt krijgen? Ik loop nu nog rond met niks sterkers dan Wolf Armor en een Skyforge sword...
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Dit topic is gesloten.
Voor al je problemen en technische vragen kun je terecht in: <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1477915">~~~[Multi] Skyrim - Topic voor problemen en (technische) vragen</a>.