Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloos2
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-04 19:33
Ik heb ook een assassin achter me aangehad, maar er stond niet bij in het briefje wie hem gestuurd had. Denk dat je TDBH altijd nog wel kunt joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-09 13:09
Man o man.....Zou er een mod komen voor een normaal menu systeem voor de PC...

Ik zie dat iemand de tip van een 360 controller oppert, maar ik wil gewoon degelijk toetsenbord muis kunnen spelen :(

Leuk spel, maar die menu's halen de lol er wel af. Dat hele perksysteem zuigt als een gek. En de inventory vind ik ook niets.

Afgezien daarvan is het spel weer te gek, maar die menu's....ze slecht noemen is eufemistisch uitgedrukt....

En dubbelklikken op e om te searchen en zo anders werkt het niet. Dan wel muis in menu dan niet.

Ik ga toch eens kijken naar PC reviews.

[ Voor 13% gewijzigd door basset op 14-11-2011 12:42 ]

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook erg vet was:

Ik liep naar een dorp toe, toen iemand me vroeg of ik hem veilig naar zijn kamp kon brengen. Eénmaal aangekomen in het dorp werd ik opeens uit alle kanten belaagd door zijn vrienden. Wel weten te killen met behulp van Lydia. Maar erg vet gedaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxTox
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 04-02 09:42
Gwildor schreef op maandag 14 november 2011 @ 12:36:
The Night Mother is geen Daedric god.
Sanguine wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 00:33

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

XyritZz schreef op maandag 14 november 2011 @ 10:36:
[...]

spoiler:
Dark Brotherhood Sanctuary dood maken, gebeurt dat in de Mages Guild quest line of heb je Astrid omgelegd?
spoiler:
Tijdens een van je laatste (en vrij ambiteuze) contracten maken de Imperials een zooitje van je Sanctuary. Astrid gaat daar niet bij dood (al scheelt het niet veel), die Arabier en vampier ook niet, de rest wel. Baal daar wel een beetje van. Ik had altijd een hekel aan de quest in Oblivion waar je de hele Sanctuary moet uitmoorden, vooral omdat je vervolgens totaal geen feeling meer hebt met de sanctuary.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-09 22:45

Rmg

MsG schreef op maandag 14 november 2011 @ 12:36:
Ik had laatst ineens een dief die me een bijl gaf, waarna ik hem moest houden en je veel geld krijgt (zegt hij) als je hem goed bewaard. Echt een paar seconden daarna kwam een hunter om te vragen of ik iemand voorbij had zien rennen. Ik heb diegene maar zijn zwaard teruggegeven maar had ik anders echt goed geld gekregen? Aangezien de hunter die gast vrij snel afmaakt.
Ik had hetzelfde maar dan met een boog, boog teruggegeven en hij vond idd de bandit. toen dacht ik van hmm eigenlijk was dat wel een vette boog dus heb ik de hunter een pijl in zijn rug gejast :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 00:33

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Die knakker kwam ik ook tegen ja. Viel me midden in een Dragon Fight lastig 8)7, niemand gezien verder.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XunFar
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

XunFar

bye bye c'est fini

kloos2 schreef op maandag 14 november 2011 @ 12:40:
Ik heb ook een assassin achter me aangehad, maar er stond niet bij in het briefje wie hem gestuurd had. Denk dat je TDBH altijd nog wel kunt joinen.
dat vermelden ze nooit; wie de opdracht gegeven heeft. wel wie het briefje/opdracht van TDBH heeft ondertekend. ik was sowieso niet van plan om met dit karakter (high elf) te gaan joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
XunFar schreef op maandag 14 november 2011 @ 12:47:
[...]

dat vermelden ze nooit; wie de opdracht gegeven heeft. wel wie het briefje/opdracht van TDBH heeft ondertekend. ik was sowieso niet van plan om met dit karakter (high elf) te gaan joinen.
Je kunt daarna zonder problemen joinen :).

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand nog meer last van deze bug? :

Je hebt een queste over "Red Eagle".
spoiler:
Je gaat een berg op, vecht je weg door een grot, roeit de inwoners van een ruine en omgelegen tentjes uit en uiteindelijk maak je een gast dood die dat zwaard heeft.
Vervolgens een grot in, zwaard steek je in een slot om vervolgens in een kamertje er naast wat skeletten aan gort te slaan en the price is yours!

Nou klaar met die queste... :)

Maar nu komt het, telkens als ik ergens tussen de boeken blader en toevallig het boek over Red Eagle weer lees, moet ik opnieuw die queste doen. Alles en iedereen is en blijft wel dood, maar je collectie Red Eagle zwaarden loopt zo wel behoorlijk op. Heb er al 6 ondertussen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naj_Geetsrev
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21-07 13:18
basset schreef op maandag 14 november 2011 @ 12:40:
Man o man.....Zou er een mod komen voor een normaal menu systeem voor de PC...

Ik zie dat iemand de tip van een 360 controller oppert, maar ik wil gewoon degelijk toetsenbord muis kunnen spelen :(

Leuk spel, maar die menu's halen de lol er wel af. Dat hele perksysteem zuigt als een gek. En de inventory vind ik ook niets.

Afgezien daarvan is het spel weer te gek, maar die menu's....ze slecht noemen is eufemistisch uitgedrukt....

En dubbelklikken op e om te searchen en zo anders werkt het niet. Dan wel muis in menu dan niet.

Ik ga toch eens kijken naar PC reviews.
Het was even wennen. Maar ik vind het menu systeem een stuk prettiger werken dan die van Oblivion. Je moet gewoon alles met het toetsenbord doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
En die heeft weer niets te maken met de Dark Brotherhood :)

De Dark Brotherhood werken in dienst van Sithis en de Night Mother.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 18:48
Naj_Geetsrev schreef op maandag 14 november 2011 @ 12:52:
Het was even wennen. Maar ik vind het menu systeem een stuk prettiger werken dan die van Oblivion. Je moet gewoon alles met het toetsenbord doen.
Mja je raakt er wel aan gewend, maar ik vind de knoppen niet heel logisch. Meeste gaat met WASD en Tab, maar soms moet je ook Enter gebruiken. Dan moet of je hand van de muis of je moet je linkerhand een stuk verplaatsen. Ook heb je soms ja / nee keuzes die je alleen met de muis kunt aanklikken. Tot slot had ik bij het maken van mijn char vaak dat de focus van het menu afraakte (omdat je het char even draaide) waardoor ik eerst in het hoofdmenu moest klikken voor ik verder kon.

Maar ondanks die tekortkomingen lijkt het me een gaaf spel. Heb gisteravond nog maar een uurtje kunnen spelen, maar dat was veelbelovend. Grafisch misschien niet helemaal overweldigend (maar goed genoeg), maar qua verhaal en wereld lijkt het me echt heel gaaf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XunFar
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

XunFar

bye bye c'est fini

XyritZz schreef op maandag 14 november 2011 @ 12:48:
[...]

Je kunt daarna zonder problemen joinen :).
okidoki.:)
ben wel benieuwd wie die opdrachten telkens uitgeeft.
het zijn trouwens niet echt sterke npc's van TDBH die op je worden afgestuurd. met een paar dragon shouts en ze liggen alweer om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

De ai van de NPC's en je compaignons zijn wel erg slecht trouwens :/

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Topslob
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-08 11:05
Allereerst, geweldig spel, er zit me echter iets dwars, als ik de main quest lijn uitspeel. Kan ik dan nog wel random dragons tegenkomen? Zo nee, welk punt adviseren jullie om te stoppen. De random encounters vind ik namelijk wel erg vet.

PC gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxTox
Topslob schreef op maandag 14 november 2011 @ 12:58:
Allereerst, geweldig spel, er zit me echter iets dwars, als ik de main quest lijn uitspeel. Kan ik dan nog wel random dragons tegenkomen? Zo nee, welk punt adviseren jullie om te stoppen. De random encounters vind ik namelijk wel erg vet.
Laatste mainquest die ik gedaan heb is voor de eerste keer Graybeards bezocht, ik kwam laatst zelfs 2 draken tegen in een stad waar ik naar toe gefasttraveled was, en soms kom ik ze ook gewoon tegen als ik ergens loop of bij Dragon Word Wall dinges.

En de Dark Brotherhood krijgt zijn orders door van The Night Mother dat is tevens ook de bruid van Sithis. Mensen bidden naar The Night Mother en die geeft het door aan de Listener.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Morrar schreef op maandag 14 november 2011 @ 12:55:
[...]

Mja je raakt er wel aan gewend, maar ik vind de knoppen niet heel logisch. Meeste gaat met WASD en Tab, maar soms moet je ook Enter gebruiken. Dan moet of je hand van de muis of je moet je linkerhand een stuk verplaatsen. Ook heb je soms ja / nee keuzes die je alleen met de muis kunt aanklikken. Tot slot had ik bij het maken van mijn char vaak dat de focus van het menu afraakte (omdat je het char even draaide) waardoor ik eerst in het hoofdmenu moest klikken voor ik verder kon.

Maar ondanks die tekortkomingen lijkt het me een gaaf spel. Heb gisteravond nog maar een uurtje kunnen spelen, maar dat was veelbelovend. Grafisch misschien niet helemaal overweldigend (maar goed genoeg), maar qua verhaal en wereld lijkt het me echt heel gaaf :)
Je kan 'E' als enter gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
WTF, ik ben getrouwd met Miuri, maar kan haar nergens meer vinden :D Ze zit niet in m'n huis en ze is ook niet meer te vinden in Markarth ;(

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 18:48
rgras schreef op maandag 14 november 2011 @ 13:00:
Je kan 'E' als enter gebruiken.
Ah bedankt voor de tip! Zoals gezegd ben ik nog maar net begonnen, dus moet nog veel leren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:19

Koppensneller

winterrrrrr

Chester schreef op maandag 14 november 2011 @ 13:01:
WTF, ik ben getrouwd met Miuri, maar kan haar nergens meer vinden :D Ze zit niet in m'n huis en ze is ook niet meer te vinden in Markarth ;(
Al goed gekeken in de keuken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yok
  • Laatst online: 13:25

yok

Weet iemand al hoe je een huis koopt in Windhelm als je

spoiler: title
bij de imperialist bent? De stad heb ik overgenomen en nu is het huis niet beschikbaar. Schijnbaar moet er een moord plaatsvinden maar die quest begint maar niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-01-2022
Chester schreef op maandag 14 november 2011 @ 13:01:
Er schijnt een bug te zijn met het trouwen.
Blijkbaar als je trouwt met iemand, en hij/zij loopt de deur uit bij de ceremonie voordat je met hem/haar praat over waar je gaat wonen, verdwijnt die persoon van de spelwereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rik027
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23-08 23:45
Misschien al geplaatst, maar toch nuttig om nog een keer te plaatsen.
http://www.gamingreality....kyrim-tips-and-hints.html

Tips en hints, vooral voor nieuwe spelers. Zitten eigenlijk geen spoilers tussen. :)

XBL: Sgt Rik NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Metalkai schreef op maandag 14 november 2011 @ 13:02:
[...]

Blijkbaar als je trouwt met iemand, en hij/zij loopt de deur uit bij de ceremonie voordat je met hem/haar praat over waar je gaat wonen, verdwijnt die persoon van de spelwereld.
Pfff, ik hoop dat ik nu wel met iemand anders kan trouwen dan :P

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45
Ik ben altijd bang dat als een random dragon komt, dat ie mensen killt die ik nodig heb.

Zo had ik er laatst een bij dat alchemy-vrouwtje bij Riverwood.. Die ging dus gezellig meeknokken en nokkie :(
Pff.. waar zitten geen bugs in met dit spel... Ben continu bang dat als ik iets doe dat misschien niet helemaal volgens het plan van de developers was, dat dingen stuk gaan.. Da's niet helemaal in de gedachte van een "open spelwereld" waar je "kunt gaan en staan waar je wilt"...

[ Voor 47% gewijzigd door Bosmonster op 14-11-2011 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxTox
Ik heb trouwens een easter egg gevonden? Dit character die ik in een of andere mijn vond en dood in een "cell" lag leek wel erg veel op Link van The Legend of Zelda.

http://steamcommunity.com...enshot/631856881907459353

Afbeeldingslocatie: http://cloud.steampowered.com/ugc/631856881907459353/FA537A80496EEF64952205408353B4D1AA13DD15/

Ik heb een hele hoop screenshots, actie shots, feel free to look!

In sommige screenshots zie je deuren, en dan er langs een soort symbool naast de deuren gekrast? Weet iemand wat dit is? Ik vind dit in meerdere steden/dorpen!

[ Voor 16% gewijzigd door OxTox op 14-11-2011 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwildor
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16-04-2021
Ik vind het nu tot nu toe anders met de bugs enorm meevallen. Zeker een verademing vergeleken met Oblivion, en dat terwijl er pas 1 patch is geweest. Wel een aantal grafische bugs gehad zoals zwevende npc's en dergelijke, maar geen questbrekers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxTox
Gwildor schreef op maandag 14 november 2011 @ 13:06:
Ik vind het nu tot nu toe anders met de bugs enorm meevallen. Zeker een verademing vergeleken met Oblivion, en dat terwijl er pas 1 patch is geweest. Wel een aantal grafische bugs gehad zoals zwevende npc's en dergelijke, maar geen questbrekers.
Af en toe met zo'n finishing move zit het niet allemaal in sync of zit ik niet op de draak z'n kop maar er langs, en de AI is een beetje derp als je op een rots staat ofzo, waar je alleen kan komen door te springen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:12
Enige bugs die ik heb gehad zijn heel af en toe een CTDzonder foutmelding. Schijnt op te lossen te zijn door iets in je geluidsinstellingen aan te passen, maar daar heb ik geen zin in (lees: ben ik te lui voor).

Game saved vaak genoeg dus ik hoef nooit echt veel opnieuw te doen. Buiten dat accepteer ik zoiets gewoon van een Bethesda game :+

Tweede bug die ik tot nu toe 2x gehad heb in een dungeon is dat een hoop textures ineens helemaal wit zijn.

Dan sla ik die gewoon over en pak een andere, zijn er toch zat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vidra
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-09 15:56

Vidra

Vragen?

Verwijderd schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 23:18:
[...]

je moet soort pylonnen omdraaien met een slang, vogel en een vis denk ik
Nee, je moet de kamer in lopen die daar achter zit ... en dan springen op het mechanisme in het midden. Als het goed is gaan dan de muren van bepaalde kamertjes bewegen en zie je 1 voor 1 de volgorde van de pilaren.

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik had ook wel een mooie trouwens, paar "guards" hielden me aan en wilden 100gold hebben maar ze klonken wat vaag dus heb ik ze me maar een paar klappen gegeven. Loop ik wat verder liggen er 3 imperial guards naakt in een ditch.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isitlightagain
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08-09 22:22
Er is ook een Easter Egg boven op The Throat of the World. namelijk de Notched Pickaxe. Notch is de maker van Minecraft, waar ze momenteel een rechtszaak tegen hebben. Er is ook nog wat ander gesteente daar bovenop...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfos
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-09 23:02
OxTox schreef op maandag 14 november 2011 @ 13:05:
Ik heb trouwens een easter egg gevonden? Dit character die ik in een of andere mijn vond en dood in een "cell" lag leek wel erg veel op Link van The Legend of Zelda.

http://steamcommunity.com...enshot/631856881907459353

[afbeelding]

Ik heb een hele hoop screenshots, actie shots, feel free to look!

In sommige screenshots zie je deuren, en dan er langs een soort symbool naast de deuren gekrast? Weet iemand wat dit is? Ik vind dit in meerdere steden/dorpen!
Ik heb Link laatst tot in detail nagetekend, en kan met zekerheid zeggen dat dit hem is. Kleren zijn EXACT hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxTox
wars140 schreef op maandag 14 november 2011 @ 13:14:
Er is ook een Easter Egg boven op The Throat of the World. namelijk de Notched Pickaxe. Notch is de maker van Minecraft, waar ze momenteel een rechtszaak tegen hebben. Er is ook nog wat ander gesteente daar bovenop...
Daar had ik ook iets van gelezen, ik heb trouwens ook een "Heksen Kring" gevonden? Geen idee of het voor een quest is of iets.

Afbeeldingslocatie: http://cloud.steampowered.com/ugc/631856881907456986/A4A9B8E52103484AAE58D42E13B764A892ADE722/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol, ik had een bug met m'n paard (nouja, gestolen paard). Ik liep op een brug en keerde om, toen stonden we in de lucht. Als ik liep schoof ik steeds verder schuin omhoog, gelukkig was daar een berg en kon ik weer normaal verder. Dacht ik... Toen ik afstapte om met iemand te praten, warpte het paard zo de hemel in... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxTox
Verwijderd schreef op maandag 14 november 2011 @ 13:23:
Lol, ik had een bug met m'n paard (nouja, gestolen paard). Ik liep op een brug en keerde om, toen stonden we in de lucht. Als ik liep schoof ik steeds verder schuin omhoog, gelukkig was daar een berg en kon ik weer normaal verder. Dacht ik... Toen ik afstapte om met iemand te praten, warpte het paard zo de hemel in... :'(
Dat is het Star Trek paard, beam me up Scotty.

Wat is iedereen z'n favoriete shout? De mijne zal wel de ice shout zijn dat ze bevriezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwildor
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16-04-2021
wars140 schreef op maandag 14 november 2011 @ 13:14:
Notched betekent ook gewoon "getand", dus hoeft niet per se. Zou wel leuk zijn als het inderdaad een doelbewuste easter egg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeanski
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-01-2023
Woehaha zit ik eens op skyrimnexus te browsen om te zien wat ze vinden van de mods, kom ik dit tegen: Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/2dt934w.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
spoiler:
Hoe krijg ik die Clear Skies shout? Krijg ik die gewoon tijdens de main quest of moet ik er iets anders voor doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wylana
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12:42
Verwijderd schreef op maandag 14 november 2011 @ 13:23:
Is vast het paard van Sinterklaas geweest. Ameriko is immers het enige paard dat het dak op kan :P

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had net een leuke in een Inn:
Zo'n gast daagt me uit tot een drinking game. Sla je er een paar achterover en dan:
spoiler:
Wordt je wakker in Markarath (ik zat in Whiterun) en heb je blijkbaar een tempel aan gort geslagen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaw
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-09 20:24

Kaw

Heb inmiddels tijdens 5 uur spelen 2 crashes gehad. 1 crash was het niet meer terug willen komen na een focus-loss van het window. Had Oblivion ook veel last van.
De tweede crash was na een fast-travel, maar gelukkig eenmalig.

Kom wel redelijk veel bugs tegen in de scripted quests, maar tot nu toe geen blokkerende.
Ook heb ik wat zitten reizen dwars door de bergen heen en dan kom je wel op plekken waar de textures extreem lelijk zijn. Verder heb ik al wat plekken gevonden waar de clipping van de vlakken niet klopt.

Ik vind het geheel van de game er erg goed uitzien, maar sommige textures zijn echt onverstandig slecht gemaakt, waardoor je beleving sterk achter uit gaat. De wapens zijn mooi, maar bijv. het schild is heel low-quality.

Er zijn ook redelijk wat glitches die te misbruiken zijn. Ik zal ze hier zelf niet verkondigen, maar kwam er spontaan twee tegen.

Verder ben ik blij dat ik het spel heb aangeschaft, maar krijg wel bij tijd en wijle het gevoel dat ik aan het beta-testen ben. Daarnaast hoop ik echt dat er nog een texture-pack wordt uitgebracht.

Het nieuwe casten vind ik erg leuk werken. Ik probeerde een sneakende pijl-en-boog-gebruikende caster te maken, maar het spel lokt me uit om gewoon all the way dual-casting de boel op te blazen. Ben dus een pure mage geworden! Vind de spells wel wat overkill. Een paa welgemikte perks in destruction en bijv. de icetroll waar iedereen last van heeft komt niet eens bij mij in de buurt toen ik hem op lvl 4 velde in mijn onderbroek.

Ook leuke quests. Ik heb de main-quest even verlaten om de boel wat meer te verkennen. Ben anders een beetje bang dat ik te snel door het spel heen ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pieterll
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 24-08 11:44

Pieterll

Pataar op Discord

EnigmaNL schreef op maandag 14 november 2011 @ 13:35:
spoiler:
Hoe krijg ik die Clear Skies shout? Krijg ik die gewoon tijdens de main quest of moet ik er iets anders voor doen?
spoiler:
De Mainquest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-09 19:59

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

EnigmaNL schreef op maandag 14 november 2011 @ 13:35:
spoiler:
spoiler:
mainquest, je moet op een begeven moment de dragonrend shout leren, de greybeards leren je dan clear skies

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kaw schreef op maandag 14 november 2011 @ 13:37:

Het nieuwe casten vind ik erg leuk werken. Ik probeerde een sneakende pijl-en-boog-gebruikende caster te maken, maar het spel lokt me uit om gewoon all the way dual-casting de boel op te blazen. Ben dus een pure mage geworden! Vind de spells wel wat overkill. Een paa welgemikte perks in destruction en bijv. de icetroll waar iedereen last van heeft komt niet eens bij mij in de buurt toen ik hem op lvl 4 velde in mijn onderbroek.

Ook leuke quests. Ik heb de main-quest even verlaten om de boel wat meer te verkennen. Ben anders een beetje bang dat ik te snel door het spel heen ben.
Hhmm bovenstaande doet me er aan denken mijn perks ook maar wat meer te gaan investeren in magic. Heb nu vooral archery, 1 handed, restoration en sneak maar als magic zo sterk is moet ik misschien maar wat gaan investeren in destruction.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaw

Kaw

XyritZz schreef op maandag 14 november 2011 @ 13:45:
[...]

Hhmm bovenstaande doet me er aan denken mijn perks ook maar wat meer te gaan investeren in magic. Heb nu vooral archery, 1 handed, restoration en sneak maar als magic zo sterk is moet ik misschien maar wat gaan investeren in destruction.
Maar volgens mij moet je dan wel all the way gaan met destruction? Probeer anders even een nieuw character en level hem binnen 5 uur tot lvl 4 om te kijken hoe het bevalt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Topslob
OxTox schreef op maandag 14 november 2011 @ 12:59:
[...]

Laatste mainquest die ik gedaan heb is voor de eerste keer Graybeards bezocht, ik kwam laatst zelfs 2 draken tegen in een stad waar ik naar toe gefasttraveled was, en soms kom ik ze ook gewoon tegen als ik ergens loop of bij Dragon Word Wall dinges.
Dat is mooi, weet iemand of nadat je de mainquest af hebt je nog draken krijgt? Ik zou het jammer vinden als je dan geen draken meer krijgt. Dan houd ik hem voor nu nog even af, maar ik vind het verhaal ook wel weer vet.

PC gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09-09 18:30

D-rez

dexels

Topslob schreef op maandag 14 november 2011 @ 13:47:
[...]

Dat is mooi, weet iemand of nadat je de mainquest af hebt je nog draken krijgt? Ik zou het jammer vinden als je dan geen draken meer krijgt. Dan houd ik hem voor nu nog even af, maar ik vind het verhaal ook wel weer vet.
Die vraag is nog maar 20x of zo beantwoord in deze thread.

Ik merk toch dat ik me veel te snel van mijn main quest laat afleiden. Iedere keer als ik denk en nu ga ik eraan verder doen, zie ik wel iets veel interessanter om te onderzoeken...

[ Voor 53% gewijzigd door D-rez op 14-11-2011 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieroth
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-08-2021
En dat is de reden waarom ik nog nooit een Bethesda game heb uitgespeeld, ook al heb ik honderden uren in hun games zitten, wordt altijd afgeleid door andere dingen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
D-rez schreef op maandag 14 november 2011 @ 13:48:
Ik merk toch dat ik me veel te snel van mijn main quest laat afleiden. Iedere keer als ik denk en nu ga ik eraan verder doen, zie ik wel iets veel interessanter om te onderzoeken...
Vind je dat een slecht ding dan? Dat is juist wat ik enorm leuk vind aan de Elder Scrolls series. De main quest is niet zo belangrijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ik de enige die het op de een of andere manier altijd flikt om m'n maten een fireball voor de bakkes te bezorgen in quests met allied npc's erbij? Laat ook die vrouwelijke warrior die je in whiterun komt helpen maar lekker in m'n huis rondlopen om die reden haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Topslob
D-rez schreef op maandag 14 november 2011 @ 13:48:
[...]

Die vraag is nog maar 20x of zo beantwoord in deze thread.
Dit topic gaat zo vreselijk snel dat ik het met moeite kan bij houden. Ik zal vanmiddag/vanavond dan de vorige 40 pagina's eens nalezen.

Meest spannende moment tot nu toe moet toch wel zijn, boven op een berg top met een random drake vechten. Super lang gevecht, heerlijk.

PC gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

Verwijderd schreef op maandag 14 november 2011 @ 13:36:
Had net een leuke in een Inn:
Zo'n gast daagt me uit tot een drinking game. Sla je er een paar achterover en dan:
spoiler:
Wordt je wakker in Markarath (ik zat in Whiterun) en heb je blijkbaar een tempel aan gort geslagen. :D
Die quest is een leuke knipoog naar de film The Hangover. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09-09 18:30

D-rez

dexels

Nee absoluut niet, maar zodoende ben ik in de ca 8 uur dat ik gespeeld heb (ja ik had een hoop andere dingen te doen dit weekende), ik nog niet verder dan witherun ben geraakt.
Ik ben beel te druk bezig geweest met vlinders te vangen en een trasuremap te volgen, hout hakken etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blaim schreef op maandag 14 november 2011 @ 13:56:
[...]

De quest zelf moet ik nog doen. Wilde eerst wat anders afronden vanuit Whiterun.
Ben benieuwd! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flowmo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-08 08:24
Blaim schreef op maandag 14 november 2011 @ 13:56:
[...]

:o Zitten er ook babies, strippers en tijgers in die quest dan? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snelbinder
  • Laatst online: 03-09 22:37
Weet iemand waar je flawless rubies en sapphires vindt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarrean
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-08 07:38
Verwijderd schreef op maandag 14 november 2011 @ 13:56:
Ben ik de enige die het op de een of andere manier altijd flikt om m'n maten een fireball voor de bakkes te bezorgen in quests met allied npc's erbij? Laat ook die vrouwelijke warrior die je in whiterun komt helpen maar lekker in m'n huis rondlopen om die reden haha.
Doe ik ook idd, ben altijd snel mn ally kwijt, dat vrouwtje ging m'n questgiver aanvallen (bugje denk ik) en dat vond ik niet kunnen, dus haar heb ik al snel geroosterd.
Flowmo schreef op maandag 14 november 2011 @ 13:58:
[...]

:o Zitten er ook babies, strippers en tijgers in die quest dan? :D
Ik ben een Khajitt, dus zoiets wel ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Jarrean op 14-11-2011 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13:39
Topslob schreef op maandag 14 november 2011 @ 13:56:
[...]

Dit topic gaat zo vreselijk snel dat ik het met moeite kan bij houden. Ik zal vanmiddag/vanavond dan de vorige 40 pagina's eens nalezen.

Meest spannende moment tot nu toe moet toch wel zijn, boven op een berg top met een random drake vechten. Super lang gevecht, heerlijk.
Ik heb gister voor de tweede keer met een random ''drake'' (dragon ghehe :P) gevochten, alleen ik heb er maar moeite mee. Ben nu een lvl 12 high elf, mijn archery en destruction zijn het hoogst, ik draag enchanted elven armor, MAAR dan nog steeds heb ik moeite ermee. Zodra hij vuur begint te spuwen ben ik zo door mijn potions heen en ben ik kassiewijle. Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Nu online

MsG

Forumzwerver

Zorgen dat je die vuurregen ontloopt? Ik ga altijd om een hoekje zitten of iets dergelijks, of gebruik heal in de ene hand en shock of iets dergelijks in de andere hand.

Kan zo'n ward ook een vuurregen blokken?

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartaz
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13-09 07:59

Bartaz

Likes cookies!

spoiler:
Heb een spell gevonden die van Iron ore, silver ore maakt. En van silver ore, gold ore! Snel cashen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skamiplan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-09 11:19
Als je je shout net gebruikt tegen hem voordat hij vuur gaat spugen zorgt dat er voor dat hij niet kan spugen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 17:18

Rannasha

Does not compute.

6pack15 schreef op maandag 14 november 2011 @ 14:01:
[...]

Ik heb gister voor de tweede keer met een random ''drake'' (dragon ghehe :P) gevochten, alleen ik heb er maar moeite mee. Ben nu een lvl 12 high elf, mijn archery en destruction zijn het hoogst, ik draag enchanted elven armor, MAAR dan nog steeds heb ik moeite ermee. Zodra hij vuur begint te spuwen ben ik zo door mijn potions heen en ben ik kassiewijle. Iemand tips?
Ik verstop me achter een rots of een muur als de draak mijn kant op kijkt. Laat Lyddia de klappen wel opvangen, die zit in heavy armor, ik niet :)

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Draken zijn best simpel sinds ik Lydia en die Dark Brotherhood summon heb :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaw

Kaw

[...]

Ik weet niet of het mogelijk is, maar in mijn ervaring is de beste verdediging niet een schild of armor, maar net dat éne muurtje of obstakel waar je achter kunt staan wanneer de draak zijn aanval doet. Daardoor, met veel geduld krijg ik ze wel down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Ik merk dat ik met m'n woodelf ook een stuk meer moeite heb met Fire Dragons dan met Frost Dragons. Wat wel raar is, in de previews werd juist gezegd dat de Frost Dragons een stuk sterker zouden zijn.

Ik heb echt het idee dat ik verkeerde beslissingen heb gemaakt met m'n character in het kiezen van perks omdat ik zo snel dood ga, terwijl ik had verwacht dat het niet meer mogelijk was om echt fout te levellen... Qua major stats pomp ik bijna alles in HP, toch ga ik snel dood.

Ik heb geen moeite met enemies zolang ik kan sneaken, met m'n boog schiet ik ze wel vlot neer maar de bosses of gewoon wat sterkere enemies zien je na één schot al en dan krijg ik het erg moeilijk :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Nu online

MsG

Forumzwerver

Chester schreef op maandag 14 november 2011 @ 14:06:
Draken zijn best simpel sinds ik Lydia en die Dark Brotherhood summon heb :D
Mijn Lydia'tje ging dood bij de eerste random draak ;(. Ik dacht dat ze puur buiten bewustzijn zou zijn.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
  • Laatst online: 28-06 09:20
Vraagje over het unlocken van shouts. Ik heb er nog steeds maar 1. En heb wel 2 shouts maar kan die niet gebruiken. Ik heb zojuist een dragon verslagen dus ik nam aan dat ik dan een van die shouts unlock, maar nee dat kan niet. Er staat dat ik een dragon soul nodig heb.

Doe ik iets fout of mis ik iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

FerdiV schreef op maandag 14 november 2011 @ 14:08:
Vraagje over het unlocken van shouts. Ik heb er nog steeds maar 1. En heb wel 2 shouts maar kan die niet gebruiken. Ik heb zojuist een dragon verslagen dus ik nam aan dat ik dan een van die shouts unlock, maar nee dat kan niet. Er staat dat ik een dragon soul nodig heb.

R drukken als je de shout selecteert, je moet het eerst unlocken.

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefiorim
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-03 01:03
FerdiV schreef op maandag 14 november 2011 @ 14:08:

Neem je ze wel in je op? Je moet praktisch in het corpse blijven staan tot je de melding krijgt dat je de ziel absorbed hebt.

XBO: Michaël#3318

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
MsG schreef op maandag 14 november 2011 @ 14:08:
[...]

Mijn Lydia'tje ging dood bij de eerste random draak ;(. Ik dacht dat ze puur buiten bewustzijn zou zijn.
Mijn lydia ging in de eerste dungeon al naar een betere plek O-) , boobytrap waar ze zelf inliep, bam boomstam tegen haar hoofd. Stond ook niet meer op, dus even traantje weggepinkt, haar armor geloot }) en doorgelopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• actionInvoke
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
6pack15 schreef op maandag 14 november 2011 @ 14:10:
[...]

Mijn lydia ging in de eerste dungeon al naar een betere plek O-) , boobytrap waar ze zelf inliep, bam boomstam tegen haar hoofd. Stond ook niet meer op, dus even traantje weggepinkt, haar armor geloot }) en doorgelopen
Hah, had hetzelfde maar dan zelf. Was even vergeten dat deze games traps hebben. Werd geplet tussen 2 spike roosters.

Que met ongeloof naar het scherm kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
WTF, waarom gaan jullie Lydia's zo snel dood? Die van mij overleeft echt alles. Al een aantal draken mee afgemaakt. Ze is ook al op een paar boobytraps gaan staan. En ze leeft nog :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexcore
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 15:22
XyritZz schreef op maandag 14 november 2011 @ 14:07:
[...]

Ik merk dat ik met m'n woodelf ook een stuk meer moeite heb met Fire Dragons dan met Frost Dragons. Wat wel raar is, in de previews werd juist gezegd dat de Frost Dragons een stuk sterker zouden zijn.

Ik heb echt het idee dat ik verkeerde beslissingen heb gemaakt met m'n character in het kiezen van perks omdat ik zo snel dood ga, terwijl ik had verwacht dat het niet meer mogelijk was om echt fout te levellen... Qua major stats pomp ik bijna alles in HP, toch ga ik snel dood.

Ik heb geen moeite met enemies zolang ik kan sneaken, met m'n boog schiet ik ze wel vlot neer maar de bosses of gewoon wat sterkere enemies zien je na één schot al en dan krijg ik het erg moeilijk :P.
Same here,
Ik heb als woodelf ook serieus moeite met een fire dragon terwijl de frost dragons prima gaan.

mijn "tactiek" met de woodelf is om de aanval te beginnen met sneak+bow en daarna over te schakelen of op pure magic (heal in links en fire in rechts) of het karwei met mace+schild+ agility (vooral agility) af te maken.

ren, spring, "vlieg" en ontwijk! als light woodelf kun je niet de full-confrontation aan, dus het komt aan op snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flowmo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-08 08:24
Chester schreef op maandag 14 november 2011 @ 14:12:
WTF, waarom gaan jullie Lydia's zo snel dood? Die van mij overleeft echt alles. Al een aantal draken mee afgemaakt. Ze is ook al op een paar boobytraps gaan staan. En ze leeft nog :D
Idem hier. Gister kreeg ze al een Mammoth Skull tegen d'r harses, liep ze tegen een spiked ball op en kreeg een paar ton stenen over haar heen, maar ze loopt nog steeds :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E2TK
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-09 15:48
Een beer zat op mijn Lydia te kauwen :( Ik heb best wel moeite met zo'n (simpel?) beertje :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Rexcore schreef op maandag 14 november 2011 @ 14:13:
[...]

Same here,
Ik heb als woodelf ook serieus moeite met een fire dragon terwijl de frost dragons prima gaan.

mijn "tactiek" met de woodelf is om de aanval te beginnen met sneak+bow en daarna over te schakelen of op pure magic (heal in links en fire in rechts) of het karwei met mace+schild+ agility (vooral agility) af te maken.

ren, spring, "vlieg" en ontwijk! als light woodelf kun je niet de full-confrontation aan, dus het komt aan op snelheid.
Gebruik je wel fire resist gear of potions?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-09 16:33

Pablo

Rito pls

ik heb lydia niet eens bij me....
is ze een aanwinst of kan ik haar beter in mijn huisje laten staan :p

For certain ye have to be lost to find somethin that can't be found.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
Zou het graag willen vragen, maar dan moet ik weer terug die dungeon in en haar resurrecten. Ik ga maar een proberen om met die shout zon draak te stoppen, en dan volpompen met pijlen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Misschien spelen ze met difficulty op max gezet? Ik heb Lydia nog geeneens meegenomen naar buiten, ga ik maar eens proberen want heb een draak op m'n map staan waar een shout zit en was toevallig op misschien 2 minuten lopen nog een andere draak tegengekomen bij een shout :).

Ik lees trouwens in dit topic regelmatig iets over shouts die niet unlocked kunnen worden, is het dan niet zo dat je bijv. eerst het tweede woord hebt gevonden en het eerste woord nog moet zoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Je bodyguard gaat ook niet dood tenzij je het zelf doet. Ze raken "bewustloos" voor een poosje wanneer ze geen hp meer hebben maar als jij ze dan in de fik steekt (...) gaan ze dood. Anders komen ze weer terug wanneer je de mobs verslaat of wanneer je haar healt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexcore
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 15:22
MrVegeta schreef op maandag 14 november 2011 @ 14:16:
[...]

Je bodyguard gaat ook niet dood tenzij je het zelf doet. Ze raken "bewustloos" voor een poosje wanneer ze geen hp meer hebben maar als jij ze dan in de fik steekt (...) gaan ze dood. Anders komen ze weer terug wanneer je de mobs verslaat of wanneer je haar healt.
not true..

die van mij is toch echt zo dood als een pier.. en die komt ook niet zomaar weer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo

Pablo

Rito pls

Rexcore schreef op maandag 14 november 2011 @ 14:16:
[...]

not true..

die van mij is toch echt zo dood als een pier.. en die komt ook niet zomaar weer terug.
misschien dat ze weer in die zaal bij de jahrl staat in dragonreach ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

De meningen zijn er inderdaad wat over verveeld maar ik heb de mijne nog nooit dood gezien tenzij ik de laatst klap gaf (of in de fik stak).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaw

Kaw

Humm, Lydia bij mij is ook al een paar keer gevallen en weer opgestaan. Ze is bij mij nog niet dood gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kellhus
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 06-09 21:15
Is het mogelijk om een bepaalde set wapens (e.g. steel axe & iron axe) aan een key te binden, zodat je - na het indrukken van deze key - direct beide wapens in je handen hebt?

Ik vind het namelijk een crime om als dual-wielder steeds manueel een wapen in je linkerhand te selecteren via je favourites.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
MrVegeta schreef op maandag 14 november 2011 @ 14:16:
[...]

Ah, misschien heb ik haar kont een beetje bijgevlamd toen ik op skeletons aan het richten was, misschien ging ze daarom wel dood door die boomstam. Ik ben wel blij dat ze weg is, want ze liep constant in alle traps en stond tevens ook altijd in de weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik vind het wel hilarisch als ze naar je toe rent en allemaal traps activeerd :D. In zo'n dungeon was er ook een trap met een klapmechanisme dat haar met een tyfusrotgang de afgrond en beukte en verder op was er soort steen die omhoog ging recht in spikes. Zij bleef er mooi op staan "Uuuuggghh!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-01-2022
Ik was onder de indruk dat ze wel dood kunnen gaan, maar alleen op een bepaalde manier.
Bijvoorbeeld als Lydia aangevallen word door een draak, en ze valt op haar knieën, zal de draak haar niet direct meer aanvallen.
Maar als de draak met zijn staart in het rond slaat, en hij raakt Lydia per ongeluk, dan zal Lydia inderdaad dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

kellhus schreef op maandag 14 november 2011 @ 14:18:
Is het mogelijk om een bepaalde set wapens (e.g. steel axe & iron axe) aan een key te binden, zodat je - na het indrukken van deze key - direct beide wapens in je handen hebt?

Ik vind het namelijk een crime om als dual-wielder steeds manueel een wapen in je linkerhand te selecteren via je favourites.
Ik weet niet of je het op de pc doet maar in de favorites kan je ook 1-10 gebruiken op je keyboard om dingen aan toe te wijzen :> Erg makkelijk om verschillende spells te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo

Pablo

Rito pls

kan je eigenlijk je eerste huisje in dragonreach nog een beetje opleuken of niet ?
het is helemaal vervallen en er staat alleen een kist en een bed.........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

R.plas schreef op maandag 14 november 2011 @ 14:22:
kan je eigenlijk je eerste huisje in dragonreach nog een beetje opleuken of niet ?
Ja perfect mogelijk. Je hebt gewoon weer wat goud nodig.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

R.plas schreef op maandag 14 november 2011 @ 14:22:
Hoe kom je aan dat huis? Ik heb er nog steeds geen, en al die dragonbones worden een beetje zwaar ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kKaltUu schreef op maandag 14 november 2011 @ 14:24:
[...]

Hoe kom je aan dat huis? Ik heb er nog steeds geen, en al die dragonbones worden een beetje zwaar ;(
spoiler:
Nadat je je eerste draak hebt verslaan kan je in dragonreach tegen de jarl te praten kan je tegen zijn assisten praten en die kan je een huis verkopen voor 5000gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
  • Laatst online: 12-08 23:21
[...]

spoiler:
5000 gold. Kun je kopen bij die assistent van de Jarl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Kopen bij de 'helper' van die Jarl. (Kan volgens mij in elke stad). Oppimpen van je huis gaat bij diezelfde kerel.
Overigens: Niet verstandig om je "ik blaas iedereen weg" shout midden in je volledig ingerichte huis te gebruiken :p ik kon de potjes en pannetjes overal op gaan rapen.

Leverde me wel een vriendelijk briefje op van 'A friend'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kellhus
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 06-09 21:15
MrVegeta schreef op maandag 14 november 2011 @ 14:21:
[...]

Ik weet niet of je het op de pc doet maar in de favorites kan je ook 1-10 gebruiken op je keyboard om dingen aan toe te wijzen :> Erg makkelijk om verschillende spells te gebruiken.
Dit weet ik, maar wat ik bedoel is of je een tweetal wapens (dual wielding) aan één key kunt binden, zodat ik ze direct allebei in de juiste hand heb.

Want nu moet ik steeds handmatig het tweede wapen aan een hand assignen via mijn favourites.

Anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• actionInvoke
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Als ik een shop owner "laat verdwijnen", is het mogelijk om die shop te kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
XyritZz schreef op maandag 14 november 2011 @ 14:26:
[...]

Kopen bij de 'helper' van die Jarl. (Kan volgens mij in elke stad). Oppimpen van je huis gaat bij diezelfde kerel.
Overigens: Niet verstandig om je "ik blaas iedereen weg" shout midden in je volledig ingerichte huis te gebruiken :p ik kon de potjes en pannetjes overal op gaan rapen.

Leverde me wel een vriendelijk briefje op van 'A friend'.
Unrelenting Force gebruik ik altijd als ik bij anderen in huis bent, altijd lachen! Vooral bij Dragonsreach waar die grote eettafels volledig ingericht staan! WOOSH alles vliegt door de kamer. Komt een lullige guard mij vragen of ik er aub mee op wil houden :)
Pagina: 1 ... 11 ... 21 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor al je problemen en technische vragen kun je terecht in: <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1477915">~~~[Multi] Skyrim - Topic voor problemen en (technische) vragen</a>.