Acties:
  • 0 Henk 'm!
Frizzz schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 13:59:
Zijn er meer mensen die de letters wat klein vinden in de PS3-versie? Ik heb er af en toe wat moeite mee. Ligt misschien ook aan 't feit dat ik nog niet echt een idee heb wat ik wil gaan doen. Het is wat overweldigend. Maar dat is geen nadeel.. ;)
Ik heb er geen moeite mee, maar heb ook wel een flinke TV.
@hierboven: Ook ik heb die drie stenen compleet gemist, zal ook nog maar even terug aan :p.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frituurman
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15:05

Frituurman

Mjam!

XyritZz schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 14:01:
[...]

Ik heb er geen moeite mee, maar heb ook wel een flinke TV.
@hierboven: Ook ik heb die drie stenen compleet gemist, zal ook nog maar even terug aan :p.
Nah.. heb zelf een 40".. maar zit er voor m'n gevoel dan wat te ver van af.. Misschien dat ik daarom soms zo moet turen!

"Het probleem van quotes op internet is dat ze vaak niet kloppen of in elk geval niet herleidbaar zijn" - Vincent van Gogh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-09 19:00
Op dit moment heb ik Ebony helmet en bracers en Orc chest. De boots zijn steel . Deze draag ik vanwege de 40% Fire resist erop.

De mix Ebony/Orc Armor bevalt me wel.

http://cloud.steampowered...B4A22E26BAECFBBFD67B021F/

[ Voor 47% gewijzigd door Deadsy op 15-11-2011 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adramalech
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 04-04 10:45
Loev schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 13:53:
[...]

Kan je wat screenshot maken?
Ik vind het leuk als iedereen een screentje plaatst van zijn/haar character :)
Screenie van mijn character.

Tja, ik draag de archmage robe en morkokei's mask.. werkt niet helemaal goed :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwinonline
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
SnoeiKoei schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 13:58:
Trollen zijn echt teh easy, zolang je maar iets doet met de (vele) hints dat trollen slecht bestand zijn tegen vuur.

Ice troll op 7k steps neergehaald op lvl4, is nooit in melee range geweest.
die heb ik ook wel gelezen maar ik vecht op dit moment 1h+shield en gebruik de firebreath shout alleen trolls regenen sneller dan de cooldown op mijn shout. 1 troll krijg ik nog wel dood maar 2 tegelijk lukt me gewoon niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16:06

Vis

Die 3 stenen kan je alle 3 activeren toch?

heb ik gisteren tenminste ervaren... er kwam bij alle 3 een lichtstraat uit toen ik ze activeerde... wat is hier het nut van?

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydrosine
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 29-05 20:40
Vis schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 14:03:

heb ik gisteren tenminste ervaren... er kwam bij alle 3 een lichtstraat uit toen ik ze activeerde... wat is hier het nut van?
Als je een activeert negate dat het effect van de vorige. zie het als een blessing waar je er maar een van actief kan hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adramalech
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 04-04 10:45
Vis schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 14:03:

Nope, je kunt er maar 1 tegelijk activeren, als je bij active effects kijkt zul je er ook maar 1 zien staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis

Vis

Ow oke.. thnx zal straks na 17.00 eens kijken... pff.. werkdagen zijn nu echt booooring ! ik wil naar Skyrim :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Adramalech schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 14:02:
[...]

Screenie van mijn character.

Tja, ik draag de archmage robe en morkokei's mask.. werkt niet helemaal goed :+
Die combi draag ik ook maar bij mij ziet het er wel normaal uit!

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwildor
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16-04-2021
Frizzz schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 14:01:
[...]

Nah.. heb zelf een 40".. maar zit er voor m'n gevoel dan wat te ver van af.. Misschien dat ik daarom soms zo moet turen!
Ik heb zelf 21" en vind ze dan inderdaad ook flink te klein. Zit er echter maar een meter of twee vanaf, maar alsnog is inderdaad de kleinste tekst niet te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09-09 18:30

D-rez

dexels

21"? mijn monitoren zijn al 22"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwildor
D-rez schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 14:10:
21"? mijn monitoren zijn al 22"
Jup, minitvtje :+ Het is dan ook maar een kleine woonkamer, qua formaat is hij eigenlijk perfect. Maar helaas maken ze de fonts in games de laatste paar jaar steeds kleiner inderdaad.

Mijn monitor is trouwens 19".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

SnoeiKoei schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 13:58:
Trollen zijn echt teh easy, zolang je maar iets doet met de (vele) hints dat trollen slecht bestand zijn tegen vuur.

Ice troll op 7k steps neergehaald op lvl4, is nooit in melee range geweest.
Is ook geen kunst als je op de laagste moeilijkheidsgraad speelt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydrosine schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 14:04:
[...]

Als je een activeert negate dat het effect van de vorige. zie het als een blessing waar je er maar een van actief kan hebben
Wat is precies het voordeel van het activeren van een bepaalde steen? Dan zijn je skills/perks sterker van die class?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13:15

Rmg

Gwildor schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 14:12:
[...]

Jup, minitvtje :+ Het is dan ook maar een kleine woonkamer, qua formaat is hij eigenlijk perfect. Maar helaas maken ze de fonts in games de laatste paar jaar steeds kleiner inderdaad.

Mijn monitor is trouwens 19".
Helaas maken ze die 21" inch schermen in een veel te hoge reso/dpi :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 14:22:
[...]

Wat is precies het voordeel van het activeren van een bepaalde steen? Dan zijn je skills/perks sterker van die class?
Ze levellen kennelijk sneller. Dus als je thief kiest zal je skill level in pickpocket, lockpick, stealth wat sneller toenemen.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10K
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-01-2024

10K

10.000

Hoe werkt het levelen nou precies? Als ik een level up ga kan dan kan ik een perk upgraden, maar bij bijvoorbeeld bepaalde sneak skills staat dan required 40 terwijl ik maar 30 heb; als ik dan 40 heb krijg ik dan automatisch die skills of moet ik dan wachten tot ik een level up ga en kan ik dan upgraden? 8)7

"Above And Beyond The Call"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez

D-rez

dexels

grrrr. tijd dat het 20u+ is......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
10K schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 14:25:
Hoe werkt het levelen nou precies? Als ik een level up ga kan dan kan ik een perk upgraden, maar bij bijvoorbeeld bepaalde sneak skills staat dan required 40 terwijl ik maar 30 heb; als ik dan 40 heb krijg ik dan automatisch die skills of moet ik dan wachten tot ik een level up ga en kan ik dan upgraden? 8)7
Simpel, je levelt je skills ook, en als je op een bepaald level bent in die skill, dan kun je die perk die een minimaal aantal levels als prerequisite heeft selecteren.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwildor
Tweede.

Iets anders:

spoiler: Under Saarthal, 2e quist van College of Winterhold
Ik heb gesproken met de Arch Mage en de quest is afgelopen. Hij zei dat ik een spell of moonlight of iets dergelijks kreeg als beloning, en zoiets zag ik ook staan, maar ik kan hem niet bij mijn inventory staan. Noch als spell tome bij books noch als spell ergens bij het magic gedeelte. Hoe zit dat?

Edit:
spoiler:
Ah, het is een staff of magelight. Dat krijg je dus met die kleine tv's, kan je niet 100% correct lezen wat er links bovenin staat. 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door Gwildor op 15-11-2011 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-09 19:59

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

En hoe werken charges op je wapen? die van mij had life en staminadrain maar nu zie ik alleen maar in beeld "your weapon does not have sufficient charges" staan.

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PcManiaxx schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 14:14:
[...]

Is ook geen kunst als je op de laagste moeilijkheidsgraad speelt :+
Dan is het HELEMAAL geen kunst idd :+
Als je een level up gaat (da's 10 willekeurige skill-ups) krijg je 1 perk point te besteden maar die mag je bewaren voor later. Als je maar 30 sneak hebt moet je dus nog 10 skill points in sneak halen voordat je die perk mag kiezen, heb je eenmaal skill 40 en nog een perk point beschikbaar dan kun je die op ieder moment uitgeven aan de perk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlkz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Wat een gave game! echt weer de Morrowind look and feel :)
23hr gespeeld, maar nog geen stap verder. Behalve dat ik een aantal dungeons en caves gedaan heb en heel veel gelopen.

Mijn char;

Char 1
Char 2

En ja, er zijn betere armor's, maar vond deze wel gaaf staan :P

I browse with Vivaldi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nr. 9
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-01-2022
Adramalech schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 14:05:
[...]

Nope, je kunt er maar 1 tegelijk activeren, als je bij active effects kijkt zul je er ook maar 1 zien staan.
Of je activeert de "lover stone". Dan gaan al je skills 15% sneller omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg

Rmg

kKaltUu schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 14:28:
En hoe werken charges op je wapen? die van mij had life en staminadrain maar nu zie ik alleen maar in beeld "your weapon does not have sufficient charges" staan.
spoiler:
Je hebt soul gems nodig die gevuld zijn, daarmee kan je je wapen chargen vullen doe je met een wapen die soul trap heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kKaltUu schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 14:28:
De eerste keer dat je een leeg wapen had kreeg je een pop-up met uitleg, ben je weer te snel geweest :+

Als je een magisch wapen selecteert in je inventory zie je een balkje dat normaal vol is en langzaam naar leeg gaat naarmate je dat wapen gebruikt. Is ie leeg, dan selecteer je het wapen en druk je op T, dan krijg je een keuzemenuutje om een volle soul gem te kiezen om het wapen mee op te laden. Heb je geen volle soul gems, dan moet je die maken (soul trap spell op een beessie, beessie mollen, soul zit in de soul gem. Moet je dus lege soul gems voor hebben he).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• manmetdehamer
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14:53
Ik wil ook skyrim gaan kopen. ik heb me met morrowind goed vermaakt op de originele xbox.
Maar ik ben aan het twijfelen, kopen voor mijn al wat ouder laptop:
intel c2d P9500 2.53ghz
4gb ram
9600M GT

Of voor de PS3, wat denken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:00
rlkz schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 14:31:
Wat een gave game! echt weer de Morrowind look and feel :)
23hr gespeeld, maar nog geen stap verder. Behalve dat ik een aantal dungeons en caves gedaan heb en heel veel gelopen.

Mijn char;

Char 1
Char 2

En ja, er zijn betere armor's, maar vond deze wel gaaf staan :P
Hoe kan je je mannetje zo van voren bekijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-06 13:48
Wat een tering eind lopen naar de Greybeards, maar leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Laatst online: 29-04 11:13
De_Bastaard schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 14:44:
[...]

Hoe kan je je mannetje zo van voren bekijken?
F

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog iemand die geen sleep/wait kan gebruiken? Ik selecteer het aantal uur, dan staat er Enter om te bevestigen maar het doet helemaal niets... ook erop klikken werkt niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 14:46:
Nog iemand die geen sleep/wait kan gebruiken? Ik selecteer het aantal uur, dan staat er Enter om te bevestigen maar het doet helemaal niets... ook erop klikken werkt niet
Staat er niet bovenin beeld dat er vijanden in de buurt zijn? In Oblivion heb ik wel eens een bug gehad waardoor dat ding altijd dacht dat er een vijand dichtbij was en daardoor kon ik ook niet meer wachten en slapen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flowmo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-08 08:24
Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 14:46:
E?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

manmetdehamer schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 14:43:
Ik wil ook skyrim gaan kopen. ik heb me met morrowind goed vermaakt op de originele xbox.
intel c2d P9500 2.53ghz
4gb ram
9600M GT

Hangt er vanaf hoe snel er een upgrade aan komt van die laptop. Ik vind zelf mods een zeer waardevolle toevoeging maar de graphics zal je daarvoor wel moeten opofferen vermoed ik.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15:42
Hoe unlock je nou die tweede en derde shouts? Die unrelenting force krijg je van die opaatjes :P, maar ik wil bijv fire breath unlocken naar twee en drie. Ik heb 2 dragon souls ''op zak''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skamiplan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-09 11:19
Nee, als je met je muis de sliders verplaats werkt hij niet, je moet de slider met de WASD keys verplaatsen en dan op E drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• manmetdehamer
Tsurany schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 14:48:
[...]

Hangt er vanaf hoe snel er een upgrade aan komt van die laptop. Ik vind zelf mods een zeer waardevolle toevoeging maar de graphics zal je daarvoor wel moeten opofferen vermoed ik.
Ik zat eerst te denken om een nieuwe game-pc te kopen, maar omdat ik de ps3 niet verkocht kreeg heb ik toch maar besloten om deze houden totdat de nieuwe consoles uitkomen.
Misschien dat ik hem maar eens even van torrents ofzo af haal om te kijken hoe het draait op de laptop :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez

D-rez

dexels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• manmetdehamer
Ja die heb ik gebruikt hij zegt dat het aan de minimale eisen voeldoet maarja dat zegt nog weinig vind ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

manmetdehamer schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 14:50:
Ik zat eerst te denken om een nieuwe game-pc te kopen, maar omdat ik de ps3 niet verkocht kreeg heb ik toch maar besloten om deze houden totdat de nieuwe consoles uitkomen.
Misschien dat ik hem maar eens even van torrents ofzo af haal om te kijken hoe het draait op de laptop :X
Oh ja, dat was waar ook. Ja ik zou het gewoon proberen op je laptop. PS3 is leuk maar Skyrim is gewoon het leukste met straks flink wat mods.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
  • Laatst online: 20-08 20:32
manmetdehamer schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 14:52:
[...]

Ja die heb ik gebruikt hij zegt dat het aan de minimale eisen voeldoet maarja dat zegt nog weinig vind ik :P
Ik heb een ATI 4870 met 512MB video mem en het spel zet de graphics op High. Ik heb nog geen lag gehad. Het is blijkbaar niet een erg zwaar spel voor je videokaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:00
Ik speel hem op een E6600 met 6gb geheugen en een 5770 vapor-x en dat gaat prima :-) Draai hem op 19-- x nogwat :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

maniak schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 14:53:
Ik heb een ATI 4870 met 512MB video mem en het spel zet de graphics op High. Ik heb nog geen lag gehad. Het is blijkbaar niet een erg zwaar spel voor je videokaart.
Lag in een singleplayer spel lijkt mij ook niet mogelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
6pack15 schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 14:49:
Hoe unlock je nou die tweede en derde shouts? Die unrelenting force krijg je van die opaatjes :P, maar ik wil bijv fire breath unlocken naar twee en drie. Ik heb 2 dragon souls ''op zak''
Net als het eerste woord moet je deze vinden op zo'n drakenmuur en daarna unlocken met een Dragon Soul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10K
  • Laatst online: 22-01-2024

10K

10.000

SnoeiKoei schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 14:29:
[...]

Als je een level up gaat (da's 10 willekeurige skill-ups) krijg je 1 perk point te besteden maar die mag je bewaren voor later. Als je maar 30 sneak hebt moet je dus nog 10 skill points in sneak halen voordat je die perk mag kiezen, heb je eenmaal skill 40 en nog een perk point beschikbaar dan kun je die op ieder moment uitgeven aan de perk.
Dank!

Het is trouwens niet zo'n noob friendly game, ik moet om de minuut iets opzoeken, de game zelf legt eigenlijk nauwelijks iets uit.
manmetdehamer schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 14:52:
[...]

Bij mij zegt ie dat ook maar ik kan hem op ultra draaien, dus volgens mij zit je met minimum al wel goed.

[ Voor 7% gewijzigd door 10K op 15-11-2011 14:58 ]

"Above And Beyond The Call"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• manmetdehamer
Ik zal het eerst eens proberen met een gedownloade versie dan vanavond om te kijken hoe het draait, hoop dat het redelijk werkt!

Als het goed werkt koop ik hem dan voor de pc en anders nog voor de PS3

[ Voor 22% gewijzigd door manmetdehamer op 15-11-2011 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Tsurany schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 14:54:
[...]

Lag in een singleplayer spel lijkt mij ook niet mogelijk ;)
Lijkt mij van wel, of zeg je dat FPS lag alleen in een muliplayer spel mag voorkomen?

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg

Rmg

kKaltUu schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 14:59:
[...]

Lijkt mij van wel, of zeg je dat FPS lag alleen in een muliplayer spel mag voorkomen?
Lag is van origine iets netwerk gerelateerd, vertragingen door latency issues, dus ja. dat is iets alleen multiplayer

wat jij bedoelt zijn framedrops

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maniak schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 14:53:
[...]

Ik heb een 8800GT en medium-high en alles loopt constant op 60fps dus zeer zeker geschikt voor de wat oudere kaarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:57
Rmg schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 15:00:
[...]

Lag is van origine iets netwerk gerelateerds vertragingen door latency issues, dus ja. dat is iets alleen multiplayer

wat jij bedoelt zijn framedrops
Tsurany schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 15:03:
[...]

FPS lag bestaat niet. Of je framerate is laag (niet gelijk aan framedrops) of je hebt last van een trage netwerkverbinding wat ook wel lag genoemd wordt.
Jullie maken een veelgemaakte fout :)
"The term lag is often also used as a synonym for communication latency.This can be misleading because there can be other causes for the symptom."

Wat het wel betekent (in het kader van computerspellen):

Lag is also often used in reference to video games to describe to the delay (or latency) between an action by a player and the reaction of the game.

Dit kan dus door een trage pc komen, of door een trage internetverbinding bij online games.

[ Voor 35% gewijzigd door DeadKennedy op 15-11-2011 15:04 ]

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

kKaltUu schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 14:59:
FPS lag bestaat niet. Of je framerate is laag (niet gelijk aan framedrops) of je hebt last van een trage netwerkverbinding wat ook wel lag genoemd wordt.
DeadKennedy schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 15:02:
Lag is also often used in reference to video games to describe to the delay (or latency) between an action by a player and the reaction of the game.
Dat heeft niks met framerates te maken, dan zit je eerder te kijken naar iets wat mensen ook wel inputlag of mouselag noemen. Namelijk het klikken op een knop en de reactie pas later zien.

Wij maken dus geen fout, een lage framerate heeft niks met lag te maken, de symptomen kunnen enkel overeenkomen.

[ Voor 46% gewijzigd door Tsurany op 15-11-2011 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Is de loot die je in dungeons vindt ook afhankelijk van de moeilijkheidsgraad, of is dit gewoon altijd hetzelfde?

Heb nou niet echt het idee dat ik iets tegengekomen ben waarvan ik dach; wow, dat is pas een mooie upgrade.

Verder ben ik nu bezig met die elderscrolls te vinden in de dwemer dungeon en ik moet het echt nageven, wat ziet dat er prachtig uit. Elk dungeon is gewoon tot in detail uitgewerkt en ziet er subliem en spooky uit _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez

D-rez

dexels

PcManiaxx schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 15:03:
... en ik moet het echt nageven, wat ziet dat er prachtig uit. Elk dungeon is gewoon tot in detail uitgewerkt en ziet er subliem en spooky uit _/-\o_
Zeker na het spelen van Dragon Age II is dat erg aangenaam idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pos
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14:31

Pos

over mooie dungeons gesproken:

spoiler:
Blackreach is helemaal geweldig, echt een super locatie om rond te lopen en te kijken. Ik ga er zeker nog een paar keer terug om te zien wat er allemaal te doen is.
Ik hoop niet dat we daar alleen maar doorheen hoeven voor de main quest, want er is nog veel meer te beleven daar.. zou zonde zijn als er niet nog ergens een sidequest je daarheen stuurt (buiten dan de crimson-nirnroot)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-08 14:34
fps lag kan je ansich ook alleen maar krijgen als je V-sync aanhebt staan.. dan maakt ie alle frames, slaat ie niets over en gaat het dus takke traag (bij te weinig fps)

en frame drops kan natuurlijk alleen als je v-sync uit hebt staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deonn
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16-12-2021
Hoop m morgen toch eindelijk te ontvangen, wordt gek van al jullie verhalen zonder zelf te kunnen spelen... Pro gamestore geeft aan de 15de dus verwacht m wel morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Dutch2007 schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 15:22:
fps lag kan je ansich ook alleen maar krijgen als je V-sync aanhebt staan.. dan maakt ie alle frames, slaat ie niets over en gaat het dus takke traag (bij te weinig fps)

Dat heeft dus niks met latency/lag te maken. Dan heb je gewoon een cap op je framerate zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
Tsurany schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 15:25:
[...]

Dat heeft dus niks met latency/lag te maken. Dan heb je gewoon een cap op je framerate zitten.
Lees dit anders eens:
Wikipedia: Lag

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lag/latency/framedrop meuck hoort volgens mij in [Multi] Skyrim - Topic voor problemen en (technische) vragen

Zullen we weer over Skyrim gaan ouwehoeren ipv gelijk proberen te krijgen over een term die op 1000 manieren wordt gebruikt?

[ Voor 32% gewijzigd door SnoeiKoei op 15-11-2011 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Tsurany zit gewoon te fucken, hij weet dondersgoed dat het in de volksmond fpslag genoemd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutch2007 schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 15:22:

Zo werkt Vsync dus niet. Vsync synchroniseert je framerate met je monitor's refresh rate (Hz)
Op het moment dat je PC niet meer het aantal frames gelijk aan Hz kan renderen, dropt je framerate automatisch naar 30.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15:42
Haha zit net even te klooien in een grot. Gebruik ik Reanimate Corpse op zon dood tovenaartje, dus ze staat weer op. Meteen een paar pijlen in haar hoofd geschoten, waar ze helaas aan overleed }). Zegt ze tijdens het dood gaan; ''Thaannkkk youuu'' . (En je kan btw zo ook je archery en dergelijke trainen, aangezien ze je niet aanvallen maar je er wel punten voor krijgt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ejtnaj
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-09 21:10
Ik krijg de hele tijd dat deuntje van Oblivion in mijn hoofd. Kijkend naar mijn quest lijst, is Skyrim eigenlijk Oblivion in een nieuw jasje. Ik hoop toch echt dat er wat originelere quests zijn, elke quest doet mij namelijk denken aan de Oblivion-versie van die quest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha
  • Laatst online: 19-08 13:34

Yintha

We'll stay gold forever

Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 15:29:
[...]

Zo werkt Vsync dus niet. Vsync synchroniseert je framerate met je monitor's refresh rate (Hz)
Op het moment dat je PC niet meer het aantal frames gelijk aan Hz kan renderen, dropt je framerate automatisch naar 30.
Volgens mij is het zo dat je framerate gecapt word op de refresh rate van je monitor (vaak 60hz) dus 60fps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

En wat staat daar in dat mij tegen spreekt? Nergens staat daar dat een lage framerate gelijk is aan lag, als dat er al zou staan zou het incorrect zijn. Wikipedia is ook niet foutloos.
kKaltUu schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 15:27:
Tsurany zit gewoon te fucken, hij weet dondersgoed dat het in de volksmond fpslag genoemd wordt.
En wat heeft dat er mee te maken? Dat het volk domme dingen uit kraamt betekent niet dat het correct is. FPS lag is een gigantisch domme term en iets wat je op Tweakers.net gewoon niet verwacht. Kennelijk hebben mensen op Tweakers.net tegenwoordig gewoon geen enkele technische kennis meer en onderscheid het gaming gedeelte zich niet meer tov fora zoals Gamer.nl. Mensen hadden vroeger last van lag en tegenwoordig is elke vorm van vertraging een vorm van 'lag', ook al heeft het niks met latency te maken. In plaats van het een lage framerate te noemen schakelen ze maar over op FPS lag. Dan heb je het in feite dus over FPS latency. Oftewel een of meerdere frames per seconde die later komen dan zou moeten door een vertraging. Dat is niet correct, het gaat simpelweg om het ontbreken van frames. Pas als je monitor de frames veel later zou laten zien dan de videokaart ze uit stuurt heb je het over FPS lag en zou de correcte term gewoon frame lag zijn.

Straks gaan we verliezen bij hardlopen nog lag noemen :'(

[ Voor 22% gewijzigd door Tsurany op 15-11-2011 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartaz
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13-09 07:59

Bartaz

Likes cookies!

Pas 2 draken tegengekomen en al level 20. Ik ga maar eens wat dieper in op de main quest!
Vaak vliegen ze ook over en sta ik eronder te shouten en pijlen te schieten, maar dan zien ze me blijkbaar niet ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Tsurany schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 15:31:
[...]

En wat staat daar in dat mij tegen spreekt? Nergens staat daar dat een lage framerate gelijk is aan lag, als dat er al zou staan zou het incorrect zijn. Wikipedia is ook niet foutloos.

[...]

En wat heeft dat er mee te maken? Dat het volk domme dingen uit kraamt betekent niet dat het correct is. FPS lag is een gigantisch domme term en iets wat je op Tweakers.net gewoon niet verwacht. Kennelijk hebben mensen op Tweakers.net tegenwoordig gewoon geen enkele technische kennis meer en onderscheid het gaming gedeelte zich niet meer tov fora zoals Gamer.nl.

Aan de ene kant heb je gelijk, aan de andere kant betekent 'lag' eigenlijk gewoon 'vertraging' en kun je dus best spreken van 'fps lag' als in 'het spel draait niet meer soepel omdat er te veel vertraging zit tussen het renderen van iedere frame'. :)

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ssander
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-06-2023
Heeft iemand misschien wat tips voor hunten op herten e.d? Na een pijl op ze te schieten rennen ze weg en lukt het me niet om ze nog 2 of 3 maal te raken. Het lukt me ook niet om dichtbij genoeg te komen om ze melee om te brengen, ook niet terwijl ik in stealth mode zit. Gewoon meer m'n best doen of mis ik iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kellhus
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 06-09 21:15
[...]

[...]

En wat heeft dat er mee te maken? Dat het volk domme dingen uit kraamt betekent niet dat het correct is. FPS lag is een gigantisch domme term en iets wat je op Tweakers.net gewoon niet verwacht. Kennelijk hebben mensen op Tweakers.net tegenwoordig gewoon geen enkele technische kennis meer en onderscheid het gaming gedeelte zich niet meer tov fora zoals Gamer.nl.

Dat forum waar jij meerdere malen een ban aan je broek kreeg vanwege wangedrag? :+

Verder heb je gelijk, maar je bent wel flink aan het chargeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickko
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14-09 13:48
manmetdehamer schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 14:43:
intel c2d P9500 2.53ghz
4gb ram
9600M GT

Ik zou dan voor de ps3 gaan, weet je zeker dat ie vlot draait ;) en het ziet er nog tamelijk leuk uit ook

Intel Core I7 10700K i.s.m. NZXT Kraken X53, 32GB 2666mhz, Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition, Asus ROG STRIX B460-F GAMING, OCZ Fatal1ty 1000W, NZXT H510 Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
Yintha schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 15:30:
[...]

Volgens mij is het zo dat je framerate gecapt word op de refresh rate van je monitor (vaak 60hz) dus 60fps
Klopt, het probleem is dat als je videokaart niet meer 60fps kan renderen, het direct terugvalt naar refresh/2 = 30fps. Zonder vsync is bijv. 59fps ook een optie. Triple buffering lost dit probleem praktisch op.
[...]

[...]

En wat heeft dat er mee te maken? Dat het volk domme dingen uit kraamt betekent niet dat het correct is. FPS lag is een gigantisch domme term en iets wat je op Tweakers.net gewoon niet verwacht. Kennelijk hebben mensen op Tweakers.net tegenwoordig gewoon geen enkele technische kennis meer en onderscheid het gaming gedeelte zich niet meer tov fora zoals Gamer.nl. Mensen hadden vroeger last van lag en tegenwoordig is elke vorm van vertraging een vorm van 'lag', ook al heeft het niks met latency te maken. In plaats van het een lage framerate te noemen schakelen ze maar over op FPS lag. Dan heb je het in feite dus over FPS latency. Oftewel een of meerdere frames per seconde die later komen dan zou moeten door een vertraging. Dat is niet correct, het gaat simpelweg om het ontbreken van frames. Pas als je monitor de frames veel later zou laten zien dan de videokaart ze uit stuurt heb je het over FPS lag en zou de correcte term gewoon frame lag zijn.

Ik wens deze discussie niet verder voort te zetten, zeker niet in een Skyrim topic. Je hebt ongelijk.

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

MicScott schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 15:34:
Aan de ene kant heb je gelijk, aan de andere kant betekent 'lag' eigenlijk gewoon 'vertraging' en kun je dus best spreken van 'fps lag' als in 'het spel draait niet meer soepel omdat er te veel vertraging zit tussen het renderen van iedere frame'. :)
En zo kan je natuurlijk alles goed praten. De trein die vertraging heeft is een vorm van lag. Een auto die 110 rijd ipv 120 is lag. File is een groot lagfest dan. Een plant die trager groeit door te weinig water heeft last van lag. De koffieautomaat heeft last van lag doordat hij verstopt zit. Mijn douchekop heeft last van lag omdat de kraan niet ver genoeg open staat.
De term lag wordt gebruikt bij een vertraging met betrekking tot latency, in principe altijd op een (netwerk)verbinding, dat iedereen die term gebruikt voor van alles en nog wat betekent dat er steeds meer onduidelijkheid komt en kennelijk niemand nog weet wat lag daadwerkelijk in houd. Zo klaagt iedereen over lag, waardoor iedereen denkt aan een netwerkprobleem, terwijl het gewoon een te lage framerate is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 16:01
Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 15:00:
[...]

Ik heb een 8800GT en medium-high en alles loopt constant op 60fps dus zeer zeker geschikt voor de wat oudere kaarten.
Alsjeblieft iemand vertellen mij hoe dit kan? Ik draai BF3 vloeiender dan deze game... Buiten vaak wel op 60 fps... Met shadows op low, rest high en sliders mid/high @ full HD...

Maar zodra ik in een stad kom maximaal 30 en in dungeons, hoe klein en de ruimte soms ook is springt ie ook steeds gerust ff te van 60+ naar 25 voor even...

Ik heb gehoord dat zee game eigenlijk alleen processor gebruikt (console port) en maar maximaal 2 gigabyte ram geheugen (3 als je een mod gebruikt hiervoor... Max van een 32 bit applicatie) en amper videojaart... Kan kloppen, want ik heb geen performance verschil tussen alles op low of alles op high (behalve schaduwen) incl sliders... Is maar 5 fps gemiddeld verschil =/

Specs:
I5 750, 4 gig ram, hd5870...

Iemand tips? Vsync staat al uit, schaduwen al laag maar voor de test maakt het allemaal helemaal niks uit? Zelfs AA plus FXAA aanzetten maakt geen performance verschil...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwinonline
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Kunnen jullie die discussie niet in het problemen en troublshoot topic voortzetten? dit gaat echt helemaal nergens over namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Ssander schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 15:35:
Heeft iemand misschien wat tips voor hunten op herten e.d? Na een pijl op ze te schieten rennen ze weg en lukt het me niet om ze nog 2 of 3 maal te raken. Het lukt me ook niet om dichtbij genoeg te komen om ze melee om te brengen, ook niet terwijl ik in stealth mode zit. Gewoon meer m'n best doen of mis ik iets?
Meer je best doen komt het wel op neer. Jij doet te weinig damage voor een one hit kill. Je moet of meer damage doen of vaker raken. Betere boog of betere pijlen helpen al flink, verder investeren in je archer skill. Ander alternatief is flink oefenen op rennende targets uitschakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
Stunnen met je shout! :)

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03:39
Ik probeer er altijd naartoe te rennen en te raken met flames; shouts zijn ook een goede manier, denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn tip, leg ze om met een enorme vuurbal. Weinig dingen in het leven geven zo'n intens gevoel van voldoening als je met enorme vuurballen afreageren op local wildlife.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Modbreak:Het staat niet voor niets in de topicwaarschuwing. Voor problemen en technische vragen kun je terecht in [Multi] Skyrim - Topic voor problemen en (technische) vragen maar ga dat niet hier bespreken.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarrean
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 10:56
SnoeiKoei schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 15:43:
[...]

Mijn tip, leg ze om met een enorme vuurbal. Weinig dingen in het leven geven zo'n intens gevoel van voldoening als je met enorme vuurballen afreageren op local wildlife.
Ik vind het dan alleen wel maf dat je raw flesh krijgt, je zou denken dat dat beest goed gaar is na zo'n vuurbal :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinchible
  • Laatst online: 15:00

Infinchible

Woef!

Frost Dragons _/-\o_
Die zien er echt zó vet uit! Vooral als ze de vleugels uitslaan! Glinstert gewoon helemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-09 09:28

v8power67

Psn: Mausosaurus

Jeej vandaag skyrim besteld voor de xbox 360 :)
45 euro bijn freerecordshop (had nog een cadeaubon van 10 euro)
Had de game al beetje gespeeld op laptop(test versie), maar die kon op alles low en een rso van 800x600 net 40fps max, en gemiddeld 20fps halen :P Dus ja dan wordt het maar op console.
Vond wel ookal zag het er op de laptop niet uit, het speeld super en kreeg gelijk zin hem te kopen.
Jammer dat ze niet gewoon een demo uitbrengen en dat het via illigale manier moet, maar ik heb gewoon haast geen geld voor games, dus wil alleen kopen als ik zeker weet dat ik er veel uren plezier mee heb.
Heb nooit een elder scrolls game gespeeld, behalve sinds vorige week oblivion op laptop.
En die game trok me zo aan, dat ik gelijk skyrim wou proberen.
Sfeer beviel me zeer goed. en graphics zullen op xbox vast beter zijn dan 800x600 alles low op laptop ;)
Heb er zin in !! :) morgen als goed is binnen.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
[...]

Tip van de week.

Al geeft het neerknuppelen van weerloze, gestunde konijntjes met een enorme knots ook wel een goed gevoel. Opeens heb je het: je wordt zeehondenjager!

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
Jarrean schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 15:44:
[...]

Ik vind het dan alleen wel maf dat je raw flesh krijgt, je zou denken dat dat beest goed gaar is na zo'n vuurbal :P
Je vindt toch ook je eigen pijlen weer terug in afgeschoten beesten/monsters?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jarrean schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 15:44:
[...]

Ja dat is idd wel apart. Grappig genoeg zijn er wel quests waarbij je bepaalde soorten magie moet gebruiken om bepaalde apparaten enzo te activeren, die reageren dan bv op hitte.

En nu we het daar toch over hebben, ik las dat als je een torch tegen een slot aanhoudt, dat slot daarna makkelijker te picken is. Kan iemand bevestigen of dit klopt, en of een dikke vuurbal dan hetzelfde effect heeft als die torch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brutal1ty schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 15:38:
[...]

Alsjeblieft iemand vertellen mij hoe dit kan? Ik draai BF3 vloeiender dan deze game... Buiten vaak wel op 60 fps... Met shadows op low, rest high en sliders mid/high @ full HD...
Hij vertelt niet het hele verhaal of pure nonsens. Wat zet hij precies op High of Medium, hoe staat de View Distance, staan reflections aan etc. Resolutie wordt ook niet genoemd. Op 1980x1080 met een Radeon 2GB 6870, 8GB RAM en een i5 haal ik net een stabiele 60. Ook zou ik Vsync weer aanzetten. Screen tearing maakt me aan het huilen.

OT: Wat is het effect precies van Stormcloaks/Imperials joinen? Kan op Google geen goed antwoord vinden. Wil weten of ik gebanned wordt uit bepaalde gebieden etc.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2011 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

[...]

Vergeten we de lokale bevolking niet? Ook heerlijk een heel dorpje uit te moorden omdat het kan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E2TK
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-09 15:48
Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 15:48:
[...]

Hij vertelt niet het hele verhaal of pure nonsens. Wat zet hij precies op High of Medium, hoe staat de View Distance, staan reflections aan etc. Resolutie wordt ook niet genoemd. Op 1980x1080 met een Radeon 2GB 6870, 8GB RAM en een i5 haal ik net een stabiele 60. Ook zou ik Vsync weer aanzetten. Screen tearing maakt me aan het huilen.

OT: Wat is het effect precies van Stormcloaks/Imperials joinen? Kan op Google geen goed antwoord vinden. Wil weten of ik gebanned wordt uit bepaalde gebieden etc.
Hoe zet je die view distance dan? Of kan dit alleen via de console?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Laatst online: 14-09 19:00
Starte net een quest in Dawnstar (Walking Nightmare). Ik moest de questgiver volgen en toen hij een toren naar binnen ging volgde ik maar hij was er niet.

Heb het opgezocht en het blijkt dus een bekende bug te zijn en men raad aan het gebouw te verlaten en weer naar binnen te gaan of naar een eerder punt te reloaden.
Mijn laatste save van voor deze quest is van gisteren en zou me pakweg 2 of 3 uur terug zetten (autosaves zijn niet te gebruiken omdat ik dus een paar keer het gebouw verlaten heb).

Weet iemand dus of er een console command is om een quest te resetten? Ik heb de verdwenen NPC al gesummoned met de console maar die doet dus niets omdat hij dus niet in de juiste stage is voor de quest neem ik aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yok
  • Laatst online: 16:01

yok

Deadsy schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 15:53:
Starte net een quest in Dawnstar (Walking Nightmare). Ik moest de questgiver volgen en toen hij een toren naar binnen ging volgde ik maar hij was er niet.

Heb het opgezocht en het blijkt dus een bekende bug te zijn en men raad aan het gebouw te verlaten en weer naar binnen te gaan of naar een eerder punt te reloaden.
Mijn laatste save van voor deze quest is van gisteren en zou me pakweg 2 of 3 uur terug zetten (autosaves zijn niet te gebruiken omdat ik dus een paar keer het gebouw verlaten heb).

Weet iemand dus of er een console command is om een quest te resetten? Ik heb de verdwenen NPC al gesummoned met de console maar die doet dus niets omdat hij dus niet in de juiste stage is voor de quest neem ik aan.
Even ter steun: ik moest ook 2 uur terug daarom. Heel erg kut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 15:51:
[...]

Vergeten we de lokale bevolking niet? Ook heerlijk een heel dorpje uit te moorden omdat het kan!
Kijk da's dus end-game content voor mij he. De lokale bevolking verdient moet gestraft worden met meer dan een enorme vuurbal; daar wil ik een heel arsenaal van de sterkste spells op loslaten die er zijn.

En daarna... Forever alone...
Afbeeldingslocatie: http://s3.amazonaws.com/kym-assets/entries/icons/original/000/003/619/Untitled-1.jpg?1288903617

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yok
  • Laatst online: 16:01

yok

E2TK schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 15:53:
[...]

Hoe zet je die view distance dan? Of kan dit alleen via de console?
In de advanced options in het beginscherm (nog voordat Skyrim is opgestart)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis

Vis

mat.hi.as schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 15:45:
[...]

Je vindt toch ook je eigen pijlen weer terug in afgeschoten beesten/monsters?
Niet altijd... is mij opgevallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vis schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 15:58:
[...]

Als ik 30 pijlen op een draak afvuur vind ik er gemiddeld rond de 5 terug. Je krijg dus bij lange na niet alle pijlen terug.

Volgens mij was er wel een perk voor toch om meer terug te vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
Vis schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 15:58:
[...]

Ik merkte het wel toen mn compagnon pijlen schoot, en ik ze weer kon oppakken. Ik ben geen archer, dus ik zou het niet weten, maar het zou me niet verbazen, na wat ik had gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 november 2011 @ 19:23:
Prachtig spel, heb Oblivion na een uurtje aan de kant geschoven, maar Skyrim blijft me nu na vijf uur nog steeds boeien (kan er ook mee te maken hebben dat het op een Pc veel lekkerder wegspeeld, naar mijn inziens).

Ik heb alleen een probleem. Ik draai het spel nu op 1600x900 op high (aangeraden was 1920x1080 op high), en de framerate is normaal gesproken soepel en stabiel. Zodra ik echter buiten kom, gebeurt het zeer regelmatig (toch zeker een keer per minuut als ik doorloop- of rij), dat de game gewoon een paar seconden blijft hangen, en daarna kan je weer gewoon verder. Dit gebeurt niet in dungeons of in steden, maar alleen buiten. Ik heb Vsync uitgezet, maar dat blijkt ook niet te helpen.

Ik vermoed niet dat het komt omdat de settings te hoog staan, aangezien het probleem zich alleen buiten afspeelt. Iemand een idee?
Niemand een idee, of een verklaring? Ik heb inmiddels ook al op medium detail op 1600x900 geprobeert, zonder ook maar enig prestatieverschil. Inmiddels begint het zo erg te hinderen dat het spel onspeelbaar wordt. Kan het liggen aan mijn CPU (2core, 2.2Ghz (vervanger))? En zo ja, zou het veel nut hebben hem proberen naar 2.3 of 2.4 te krijgen (komt al vanaf 2.0Ghz, overgeclockt tot 2.2Ghz met een standaart phenom koeler)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 16:03:
[...]

Niemand een idee, of een verklaring? Ik heb inmiddels ook al op medium detail op 1600x900 geprobeert, zonder ook maar enig prestatieverschil. Inmiddels begint het zo erg te hinderen dat het spel onspeelbaar wordt. Kan het liggen aan mijn CPU (2core, 2.2Ghz (vervanger))? En zo ja, zou het veel nut hebben hem proberen naar 2.3 of 2.4 te krijgen (komt al vanaf 2.0Ghz, overgeclockt tot 2.2Ghz met een standaart phenom koeler)?
Kijk nou eens wat er in rood en blauw onderaan deze pagina staat :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mat.hi.as schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 16:00:
[...]

Ik merkte het wel toen mn compagnon pijlen schoot, en ik ze weer kon oppakken. Ik ben geen archer, dus ik zou het niet weten, maar het zou me niet verbazen, na wat ik had gezien.
Is ook een handig truucje om veel sterke arrows te krijgen.
Thieves Guild zit een van de betere Archery Trainers. Wacht even in de training room totdat hij gaat schieten en pak al z'n pijlen.

Binnen de kortste keren had ik 100+ Orc pijlen en dat is een stuk beter dan die standaard iron zooi :).

[ Voor 33% gewijzigd door XyritZz op 15-11-2011 16:06 . Reden: Verkeerde knop :) ]

Pagina: 1 ... 18 ... 21 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor al je problemen en technische vragen kun je terecht in: <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1477915">~~~[Multi] Skyrim - Topic voor problemen en (technische) vragen</a>.