Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hydrosine schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 11:40:
Huh wat raar, ik heb de blessing of talos in Markath geactiveerd. Maar als ik ga kijken in active powers doet deze 0% time between shouts... Beetje nutteloze blessing dus
Dus je kunt non-stop shouten?? Da's toch niet nutteloos?

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-08 18:34

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Hydrosine schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 11:40:
Huh wat raar, ik heb de blessing of talos in Markath geactiveerd. Maar als ik ga kijken in active powers doet deze 0% time between shouts... Beetje nutteloze blessing dus
Or is it? Shouts hebben geen cooldown, wat betekend dat je kei hard kan spammen met shouts. Hoezo nutteloos?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydrosine
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 29-05 20:40
Nee hij doet juist helemaal niks :) een cooldown reduction van 0% is niks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaw
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-09 20:24

Kaw

Nee is niet waar. De shouts hebben wel een cool down en die gaat niet weg met die blessing. Gisteren nog geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxTox
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 04-02 09:42
SnoeiKoei schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 11:41:
[...]

Dus je kunt non-stop shouten?? Da's toch niet nutteloos?
"Hey slug breath!" "Hey ugly!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
OxTox schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 11:42:
[...]

"Hey slug breath!" "Hey ugly!"
"Yo momma..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 15:31
Sinds er toch zo snel wordt gereageerd :) Als ik ALT+TAB kom ik het spel niet meer in.
Meer mensen hier last van? Oplossing voor dit probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09-09 18:30

D-rez

dexels

nog een keer alt tabben

en als je menubalk onderin verschijnt, daar op juiste icoon klikken.

[ Voor 61% gewijzigd door D-rez op 15-11-2011 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydrosine
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 29-05 20:40
Loev schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 11:43:
Sinds er toch zo snel wordt gereageerd :) Als ik ALT+TAB kom ik het spel niet meer in.
Vaker alt tabben.. na een paar pogingen doet die het wel mij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E2TK
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-09 15:48
Nog een keer alt-tab en Skyrim aanklikken in de taakbalk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaw
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-09 20:24

Kaw

Ja, klik op het Skyrim-icoontje. Er gebeurd niets. Weer alt+tab. Weer klikken op het skyrim-icoontje en hoppa 20% kans op crash en 80% kans dat je verder kan. Althans bij mij met Windows 7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Alt+tabben tot je het juiste schermpje in dat kleine framepje ziet, dan 1x linker muis (werkt bij mij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ireyon
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online

Ireyon

Zelf klevend memo stickertje

ALT+TAB of op je taakbalk Skyrim aanklikken :+

Optimisten zijn slecht geïnformeerde pessimisten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10:15

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Ireyon schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 11:22:
[...]

Zelfde hier, zodra je het boek opent zie je al een status update dat een marker is toegevoegd o.i.d.
Hmm, dacht dat ergens gelezen te hebben. Zal er eens speciaal op letten.

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14:35

Lapras

Ice beam

Hoe goed is de Summon Bow spell (met upgrades) in vergelijking met de reguliere bows die je vindt? Is het het levelen waard? Ziet er bijzonder cool uit namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez

D-rez

dexels

lol, volgens mij moet je alt tabben ;)

Waarom wil je eigenlijk uit skyrim? Als het voor om op internet te gaan, kun je in steam ook gewoon SHIFT+TAB doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noq
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-09 19:25

Noq

Je ALT+TAB'd eruit, doet je ding (browsen, facebook, whatever) klikt op Skyrim. Wanneer deze niet in het spel direct gaat, gewoon klikken op de 'onzichtbare' balk bovenin die er bijvoorbeeld zou zitten als je Skyrim windowed-mode zou spelen.

Works over her--... niet 'here', maar thuis! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ireyon
  • Niet online

Ireyon

Er is trouwens een homebrew mod te downloaden met daarin de mogelijkheid om Skyrim meer dan 2GB RAM te laten gebruiken tot een max van 3GB uiteraard (is en blijft een 32bit applicatie). Nadeel is dat je tesv.exe bestand bewerkt gaat worden. Heb zelf de steam versie van Skyrim, dus lijkt me niet verstandig om dat te doen.

Link: http://www.pcgamer.com/tag/the-elder-scrolls-v-skyrim/

Geen ervaring mee nog, maar allicht interessant te melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-09 11:40

Format-C

Tracing Rays

Mmm, ben net even bezig geweest met illusion, maar daar vind ik weinig aan... Hoe kom je aan nieuwe spells?

ps; heb net 2 draken verslagen in een half uur! :D

Het 2e gevecht was behoorlijk episch, en op leven en dood... Heb het net gered, met dan aan restoration spells, en zo'n shout waardoor ik geen damage opliep terwijl ik op de draak liep in te hakken. :)

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ireyon
  • Niet online

Ireyon

spoiler:
Whiterun, de Jarl heeft een mage assistent die spreuken verkoopt. Ook de General Goods store naast de alchemist in Whiterun heeft soms wel eens een boek te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Ireyon schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 11:52:
[...]

spoiler:
Whiterun, de Jarl heeft een mage assistent die spreuken verkoopt. Ook de General Goods store naast de alchemist in Whiterun heeft soms wel eens een boek te koop.
Thanks!

spoiler:
ps; kan je destruction spells ook kopen, en zo ja; waar? Editl; ik gebruik erg veel de destruction spells.

[ Voor 6% gewijzigd door Format-C op 15-11-2011 11:54 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
spoiler:
Gisteravond laat vlak voor mijn bedtijd was ik nog bezig met een quest. Toen zag ik de redgaurd mannetjes die een vrouw zoeken in whiterun een redgaurd vrouw ondervragen in op de weg. Toen dacht ik ineens owja die vrouw moest ik ook nog zoeken. Dus dacht als afsluiter ik ga eens even rustig op zoek. Uiteindelijk in de pub beland waar ik een drank wedstrijd deed met een vaste klant, na het derde drankje (moet wel erg sterk spul zijn geweest) werd ik ineens wakker in een tempel die ik schijnbaar in een dronken half vernield had. Ik had de schade maar betaald en kreeg te horen dat me drink maatje zich uit de voeten had gemaakt naar een ander dorp. Meteen een quest erbij om te te achterhalen wat voor geks we allemaal gedaan hadden in die drank sessie.

Echter de tempel was alleen voor vrouwen en ze waren bezig met een geheim ritueel. Nu kan ik het niet laten om de deur met een master lock erop te openen en eens te kijken wat ze aan het doen waren. Had hem met wat geluk vrij snel open en zoals verwacht was de aanwezigheid van mijn Orc niet echt gewenst. Normaal zou ik worden gedood vanwege het storen van hun trance maar aangezien ze iemand van hun bed gelicht moesten hebben on de nieuwe nog-iets-te-worden van de tempel mocht ik blijven leven. Als ik beloofde de persoon naar de tempel te brengen.

Echt zo vet, je wordt ergens laveloos wakker na een onschuldig drank spelletje en je hebt meteen 2 quests erbij

De dungeons zijn zo zwaar verbeterd ook ten opzichte van Oblivion. Daar waren de dungeons bijna allemaal hetzelfde, hier is in bijna elke dungeon echt wat te vinden in de vorm van een baas of een complot of van dan ook! Elke dungeon die ik zie duik ik dan ook meteen in, wat een verbetering!

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Spell tomes kopen (of vinden) en lezen. Spell tome verdwijnt dan en de spell komt in de lijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Mmm, bedankt. Ik lees best veel, maar goed. Ik wist niet dat je ze kon/moest kopen. Ik zal zo verder, en zal het eens bekijken... :)

[ Voor 23% gewijzigd door Format-C op 15-11-2011 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Format-C schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 11:55:
Mmm, ik lees best veel, maar goed. Ik zal zo verder, en zal het eens bekijken... :)
Spell tomes zien er wel uit als boeken maar heten gewoon Spell Tome: "spell name" en als je ze "use"t zie je geen boek met tekst, dan verdwijnt het boek gewoon en je krijgt de melding dat je die spell geleerd hebt. Je ziet het niet over het hoofd ofzo, zoals bij skill boeken die gewoon tekst bevatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerste de Start button klikken en daarna meteen Alt Tab zodat je weer in Skyrim komt. Werkt bij mij althans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toxicunderGroov
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 04-09 00:33
SnoeiKoei schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 11:57:
[...]

Spell tomes zien er wel uit als boeken maar heten gewoon Spell Tome: "spell name" en als je ze "use"t zie je geen boek met tekst, dan verdwijnt het boek gewoon en je krijgt de melding dat je die spell geleerd hebt. Je ziet het niet over het hoofd ofzo, zoals bij skill boeken die gewoon tekst bevatten.
Zodra je de skill van zo'n boek geleerd hebt is deze gewoon te verkopen toch? (Hoop ik :+ )
Probeer altijd mijn bags zo leeg mogelijk te houden dus dit soort dingen (o.a.) verkoop ik vrijwel direct na het lezen om gewicht te besparen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-01-2022
toxicunderGroov schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 12:00:
[...]

Zodra je de skill van zo'n boek geleerd hebt is deze gewoon te verkopen toch? (Hoop ik :+ )
Probeer altijd mijn bags zo leeg mogelijk te houden dus dit soort dingen (o.a.) verkoop ik vrijwel direct na het lezen om gewicht te besparen.
Zodra je de skill geleerd hebt, verdwijnt dit boek uit je inventory. Het is echt een one-use item.

Edit: Verkeerd gelezen. Magic boeken verdwijnen, maar skill boeken behoud je. Je kan zo wel gewoon verkopen of weggooien.

[ Voor 11% gewijzigd door Metalkai op 15-11-2011 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-08 14:34
wat kan je het beste tegen mages doen? hebben die allen een weakness ofzo? ik ben nu bezig met een quest van de mages 2e quest (die quest waar 1 wat boeken heeft gestolen)

zit nu waar echt van die smalle gangetjes zitten en sjah.. dan tegen mages doet pijn als je zelf ook mage bent... (en mage gear draagt..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dutch2007 schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 12:07:
wat kan je het beste tegen mages doen? hebben die allen een weakness ofzo? ik ben nu bezig met een quest van de mages 2e quest (die quest waar 1 wat boeken heeft gestolen)

zit nu waar echt van die smalle gangetjes zitten en sjah.. dan tegen mages doet pijn als je zelf ook mage bent... (en mage gear draagt..)
Mages hebben weinig armor, sneak bonus en pijl en boog zal wel goed werken denk ik :).

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Misschien ben ik ook nog niet ver genoeg dat ik veel van dit soort boeken tegenkom. IK dwaal veel af... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 09:12
Zijn er al mensen die de kosten van hun spells zo ver omlaag hebben gekregen dat het gebruik niets of bijna niets is? Ik ben steeds oom en loop dan als een gek vijanden om tafels e.d. heen te kiten om de mana maar te laten regennen :P

Volgens mij moet het met enchanting allemaal wel te regelen zijn. Hoeft btw maar van 1 school te zijn(destruction) Dan kan ik de mana pool gebruiken voor resto/conj/alte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanaroth
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-06 18:07
Heeft iemand anders hier problemen met vechten met magie?

Heb zelf dat ik met dual-cast (heb de perk ja) destruction veel langer nodig heb iets te doden dan met bow/one-hand/two-hander.

Begin me af te vragen of het wel de moeite waard is voor destruction te gaan en dat ik misschien beter bow/conjuration (summons) kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:00
Noq schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 11:46:
[...]

Je ALT+TAB'd eruit, doet je ding (browsen, facebook, whatever) klikt op Skyrim. Wanneer deze niet in het spel direct gaat, gewoon klikken op de 'onzichtbare' balk bovenin die er bijvoorbeeld zou zitten als je Skyrim windowed-mode zou spelen.

Works over her--... niet 'here', maar thuis! :*)
Duurt bij mij ook eventjes, af en toe klik ik dan weer op mn andere monitor in een ander venster en dan nogmaals op Skyrim ... en dan zit ik er weer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Tsurany schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 11:32:
[...]
Oh welke items dan? Nog geen wood nodig gehad voor leather en steel en wat anderen. Enkel voor jewelry of andere zaken?
Met hout kun je een 'fine' boog maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
o/ bassie :P kom jouw ook overal tegen he ^^

any how.. waar kan je het beste die dragon bones/scales verkopen? vaak heb ik er bijv 6-10 stuks van ~1600+ gold en dan kan k maar de helft ofzo verkopen omdat die gast maar 750 gold ofzo heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14:21
Myrdreon schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 12:13:

Heb zelf dat ik met dual-cast (heb de perk ja) destruction veel langer nodig heb iets te doden dan met bow/one-hand/two-hander.

Begin me af te vragen of het wel de moeite waard is voor destruction te gaan en dat ik misschien beter bow/conjuration (summons) kan gebruiken.
Ik probeer altijd eerst een wolf te summonen. Dan van een afstand met pijl en boog vijand benaderen en vervolgens als je mana weer goed gevuld is de vijand afmaken met fire/frost ofzoiets. :)
Dutch2007 schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 12:19:
o/ bassie :P kom jouw ook overal tegen he ^^

any how.. waar kan je het beste die dragon bones/scales verkopen? vaak heb ik er bijv 6-10 stuks van ~1600+ gold en dan kan k maar de helft ofzo verkopen omdat die gast maar 750 gold ofzo heeft...
Na elke draak gelijk die shit verkopen en niet opsparen.

[ Voor 24% gewijzigd door GioStyle op 15-11-2011 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janus_freggel
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 17:46
zit op 25 uur spelen op de ps3 en denk dat ik vanavond maar overnieuw begin met een ander caracter.
Wel irritant dat je je savegames op de console niet zelf een naam kan geven, zou het een stuk overzichtelijker maken als je met 3 of 4 lijnen tegelijk bezig bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
janus_freggel schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 12:20:
zit op 25 uur spelen op de ps3 en denk dat ik vanavond maar overnieuw begin met een ander caracter.
Wel irritant dat je je savegames op de console niet zelf een naam kan geven, zou het een stuk overzichtelijker maken als je met 3 of 4 lijnen tegelijk bezig bent.
Kan op de pc ook niet.. ook niet als je new safe selecteerd... wel krijg je een preview venster te zien waar je bent + character (iig als je 3rd person speelt zoals k dat doe...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwildor
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16-04-2021
janus_freggel schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 12:20:
Volgens mij staat de naam van je personage bij de savegame als je deze selecteert bij de PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -AzErTy-
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-08 15:23
Format-C schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 12:10:
Misschien ben ik ook nog niet ver genoeg dat ik veel van dit soort boeken tegenkom. IK dwaal veel af... :P
Weet niet welke spell je al hebt maar:

spoiler:
Die hof-mage in Whiterun verkoopt wel Illusion spells onder Books dacht ik

Trouwens illusion + sneak reduceert ieder gevecht met meerdere vijanden tot een trivialiteit waarbij je de last man/woman standing gewoon neer snipet ;)

God does not play dice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Myrdreon schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 12:13:

Ik doe er altijd een kleine minuut over om een kerel dood te krijgen terwijl mijn helding ze doorspiest met haar zwaard en meteen dood :/

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
GioStyle schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 12:19:
[...]

Ik probeer altijd eerst een wolf te summonen. Dan van een afstand met pijl en boog vijand benaderen en vervolgens als je mana weer goed gevuld is de vijand afmaken met fire/frost ofzoiets. :)

[...]

Na elke draak gelijk die shit verkopen en niet opsparen.
waar kan ik het, het beste verkopen.. heb ff wat explore (saai soms :P) gedaan en kan wel in elke stad komen ondertussen......

dus bij welke type handelaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ireyon
  • Niet online

Ireyon

Zoals eerder vermeld, je levelt ieder unieke spell ook nog eens. Dus Flames heb je in novice tot master, de truuk zit het in om zoveel mogelijk van 1 spell gebruik te maken, of je spells helemaal suf levelen op mudcrabs.

Gebruik je die dragonscales e.d. niet om later armor mee te craften? Beetje zonde om dan alles te verpatsen. Ik heb een huis gekocht en flep die dragon zooi telkens maar in een laatje.

[ Voor 29% gewijzigd door Ireyon op 15-11-2011 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14:21
Dutch2007 schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 12:23:
[...]

waar kan ik het, het beste verkopen.. heb ff wat explore (saai soms :P) gedaan en kan wel in elke stad komen ondertussen......

dus bij welke type handelaar...
Ik verkoop ze altijd bij General Goods. Daar krijg ik wel een nette prijs voor. Aantal gold boeit mij niet zoveel, omdat ik altijd wel meer dan genoeg heb.

[ Voor 14% gewijzigd door GioStyle op 15-11-2011 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-08 18:34

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

evilpin0 schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 11:53:
<drank spel quest verhaal geblaat>
Ik las hier al eerder over in dit topic. Echter heb ik 2 dagen lang in de inn rond gehangen en met iedereen meerdere keren gepraat, maar niemand die me uitgedacht heeft om te tanken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Ik bewaar de dragon bones en scales eigenlijk gewoon in de chest in mijn huis. Ik heb een vermoeden dat ik ze later nodig heb om Dragon armor te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Gisteravond de eerste "echte" DB missie gedaan. Moet je zo'n eikel killen in een ruïne op een berg killen. Dus ik had die gast dood en zag dat er nog een groot stuk was wat ik nog niet explored had. Het bleek een dwemer ruin te zijn en die ken ik nog uit morrowind en die vond ik daar altijd erg vervelend. Dit was geen uitzondering. Al die klote constructs... Ze waren niet heel moeilijk en best snel dood. Maar dat ligt denk ik meer aan mijn speelstijl (wood elf, sneak, archer). Maja goed, heel die ruine verkent, boss verslagen. Kom in een klein kamertje, is daar een knop ik denk: die druk ik in! Gebeurt er niets :/ Heb ik een of ander gaar item daarvoor nodig die ik nog niet heb. Ach ik heb iig een nieuw soort elf ondekt :)

Later de 2de "echte" db missie gedaan. En toen ik toch in die crypt was gelijk maar ff gaan ontdekken en een mob dropped 20 ebony arrows en een ebony bow :D De op 1 na hoogste rank boog denk, of er moet een dragonbone bow zijn of zo, maar in de meeste games tot nu toe gaat het door tot deadric. Na het upgraden van die mooie boog, deed hij 11 damage meer dan mijn zelfde kwaliteit elven bow :D Nog niet kunnen testen want toen was het 1 uur en moest om 6 uur weer op :p

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ye-roon schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 12:26:
Gisteravond de eerste "echte" DB missie gedaan. Moet je zo'n eikel killen in een ruïne op een berg killen. Dus ik had die gast dood en zag dat er nog een groot stuk was wat ik nog niet explored had. Het bleek een dwemer ruin te zijn en die ken ik nog uit morrowind en die vond ik daar altijd erg vervelend. Dit was geen uitzondering. Al die klote constructs... Ze waren niet heel moeilijk en best snel dood. Maar dat ligt denk ik meer aan mijn speelstijl (wood elf, sneak, archer). Maja goed, heel die ruine verkent, boss verslagen. Kom in een klein kamertje, is daar een knop ik denk: die druk ik in! Gebeurt er niets :/ Heb ik een of ander gaar item daarvoor nodig die ik nog niet heb. Ach ik heb iig een nieuw soort elf ondekt :)

Later de 2de "echte" db missie gedaan. En toen ik toch in die crypt was gelijk maar ff gaan ontdekken en een mob dropped 20 ebony arrows en een ebony bow :D De op 1 na hoogste rank boog denk, of er moet een dragonbone bow zijn of zo, maar in de meeste games tot nu toe gaat het door tot deadric. Na het upgraden van die mooie boog, deed hij 11 damage meer dan mijn zelfde kwaliteit elven bow :D Nog niet kunnen testen want toen was het 1 uur en moest om 6 uur weer op :p
Ik vermoed dat je de 'lexicon' nodig hebt, die heeft een NPC aan me gegeven en wilde er erg graag vanaf :p.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-08 23:21
Vanaf welk lvl kun je ongeveer de Frost Trolls aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassissss
  • Laatst online: 21-08 13:59
Heeft er iemand al vette items die ik (2-handed warrior, light armor) MOET hebben?
Waar ga ik die vinden? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 09:12
RevenNL schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 12:33:
Met mijn mage pakte ik hem met combined firebolts en deze was lvl 5 of 6. Op me warrior owned ie me op lvl 12 nog :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiliaanR
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09-09 20:48

MiliaanR

Just for fans.

Ireyon schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 12:24:
Zoals eerder vermeld, je levelt ieder unieke spell ook nog eens. Dus Flames heb je in novice tot master, de truuk zit het in om zoveel mogelijk van 1 spell gebruik te maken, of je spells helemaal suf levelen op mudcrabs.

Gebruik je die dragonscales e.d. niet om later armor mee te craften? Beetje zonde om dan alles te verpatsen. Ik heb een huis gekocht en flep die dragon zooi telkens maar in een laatje.
Waar kan je zien welk level je skills zijn dan?
Ik denk dat ik dit spel nooit 100% begrijp _/-\o_
spoiler:
Hebben meer mensen last met de morrokei te vermoorden in het laatste quest van de mage college, iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxTox
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 04-02 09:42
1, je moet gewoon het gebied gebruiken of spells casten + sprinten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassissss
Ik pakte em op level 6 op expert dificulty. Wel 10 keer herladen en Lydia erbij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon langs heen rennen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

XyritZz schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 12:30:
[...]

Ik vermoed dat je de 'lexicon' nodig hebt, die heeft een NPC aan me gegeven en wilde er erg graag vanaf :p.
Die 'lexicon' had ik daar al, maar dat was het niet. Of ik moet eerst wat met die 'lexicon' doen of zo :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassissss
Heeft er iemand al vette items die ik (2-handed warrior, light armor) MOET hebben?
Waar ga ik die vinden? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ireyon
  • Niet online

Ireyon

MiliaanR schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 12:35:
[...]

Waar kan je zien welk level je skills zijn dan?
Ik denk dat ik dit spel nooit 100% begrijp _/-\o_
http://www.uesp.net/wiki/Skyrim:Magic_Overview

Het is niet helder verpakt in de interface nee, ik kwam er ook plots achter toen ik ging kijken welke spells ik inmiddels al bezat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Subslider
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-08 23:40
spoiler: werewolf
als werewolf kun je hem gemakkelijk aan, eerst normaal geprobeerd als warrior lvl ~5 vrijwel direct dood.

als werewolf doe je een power attack waarna zelfs een frosttroll bewusteloos wegvliegt, even op hem inmeppen en je hebt hem.

Enige wat ik wel jammer vind is dat het zo gemakkelijk is om werewolf te worden, wel verwacht dat dit wat moeite zou kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Propane schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 04:52:
Even een waarschuwing voor een mogelijke broken quest als die nog niet voorbij is gekomen.

Korte versie met alleen questnamen, toch voor de zekerheid in spoiler tags:
spoiler:
Doe de quest The Forsworn Conspiracy in Markath nog niet voor je Forbidden Legend hebt afgerond.

Lange versie:
spoiler:
Als je al een Gauldur Amulet Fragment hebt van de Forbidden Legend quest, en je gaat vervolgens niet direct door met die quest, dan is het mogelijk dat je dat Fragment kwijt raakt als voor een quest in Markath de Cidhna Prison in wordt gesmeten. Ik kreeg hem in ieder geval na afloop van die quest niet meer terug, of ik hem nu equipped had of niet. Goede kans dat je dan Forbidden Legend niet meer kan afmaken, of je moet ergens anders dat verloren Fragment weer terugvinden.
beuker19 schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 09:23:
[...]

spoiler:
je kan het amulet ondertussen ook even opbergen voordat je opgepakt wordt.
Nope:

spoiler:
Die Gauldur Amulet Fragments zijn quest items en kun je dus niet ergens veilig in je huis droppen ofzo. Ik heb heb het wel geprobeerd.

Wel vaag, zo is er ook een quest in een vuurtoren waar je uiteindelijk de resten van één van de bewoners kan vinden... zag er wel tof uit dus ik pakte de schedel mee als decoratie voor in m'n huisje, maar zelfs na voltooien van de quest kan ik dat ding nog niet droppen of wegstoppen in een kastje in m'n huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Zitten er nog nadelen aan het stelen van dingen, als je niet gezien wordt?

Kun je ze bijv moeilijker verkopen, wordt de koper bestraft voor helen etc etc?

Of is het gewoon, huisje in, sneaky hele blacksmith leeghalen, de nacht ff wachten, sochtends alles weer verkopen?

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Verkopen kan enkel aan fences, niet aan gewone handelaren. Pas wanneer je een specifieke speechcraft perk hebt kan je aan iedereen gestolen items verkopen, dat kost je wel veel skill en vele perks om die te bereiken.
Het nadeel is dus dat je vaak met enorm veel gestolen items rondloopt die je niet kwijt kan.
Ik heb nu twee fences en moest meerdere keren langs gaan om mijn gestolen sierraden te verkopen omdat ze gewoon veel meer waard waren dan de 2000 gold die ze samen hadden.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14-09 15:30

beuker19

Killerbeuker is so OP

Propane schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 12:54:
[...]

[...]
Nope:

spoiler:
Die Gauldur Amulet Fragments zijn quest items en kun je dus niet ergens veilig in je huis droppen ofzo. Ik heb heb het wel geprobeerd.

Wel vaag, zo is er ook een quest in een vuurtoren waar je uiteindelijk de resten van één van de bewoners kan vinden... zag er wel tof uit dus ik pakte de schedel mee als decoratie voor in m'n huisje, maar zelfs na voltooien van de quest kan ik dat ding nog niet droppen of wegstoppen in een kastje in m'n huis.
ik heb de quest gehaald en het amulet ook nog

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-09 14:52

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Ik heb 1x een boek gestolen uit een huis (quest item). De bewoners zagen mij het boek niet pakken, maar sommeerden mij wel meermaals het huis te verlaten. Net voordat ze de guards riepen, ben ik naar buiten gegaan.

Later kreeg ik wel 3 mercs op mijn dak! Uiteraard deze afgeslacht, en 1 van hen had een contract bij zich, ondertekend door die dude wiens boek ik had gejat.

Voor de rest kon ik gestolen waar gewoon verkopen.

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Tsurany schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 13:04:
Verkopen kan enkel aan fences, niet aan gewone handelaren. Pas wanneer je een specifieke speechcraft perk hebt kan je aan iedereen gestolen items verkopen, dat kost je wel veel skill en vele perks om die te bereiken.
Het nadeel is dus dat je vaak met enorm veel gestolen items rondloopt die je niet kwijt kan.
Ik heb nu twee fences en moest meerdere keren langs gaan om mijn gestolen sierraden te verkopen omdat ze gewoon veel meer waard waren dan de 2000 gold die ze samen hadden.
Ai, ze zijn dus marked, ook al heeft de eigenaar je ze niet zien stelen?

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die werewolf-vorm is wel bruut maar je moet soms oppassen met zijn abilities.
spoiler:
Als je in weerwolf-vorm op Z drukt, doe je een of andere ability die alles hostile maakt, ook Lydia... en dat blijft ze ook, ook nadat je naakt voor haar staat als de weerwolf-vorm verdwijnt.

Ik ben er nog niet uit of je nog meer abilities hebt als weerwolf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Er staat keurig "stolen" bij en je kan ze inderdaad niet zomaar verkopen. Ik vind het vrij idioot, heb 14 edelstenen van hetzelfde type, allemaal identiek, maar toch weet de koper welke gestolen zijn en welke niet. Alsof ze een serienummer hebben.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 11:12
Ik vind de grootste ergernis tot nu toe (uurtje of 20 spelen gok ik) dat de verkopers allemaal maar zoweinig geld bij zich hebben.

Ik zag wel een perk, maar dat is geloof ik de allerhoogste in speech die dat probleem enigszins verhelpt :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez

D-rez

dexels

weinig geld? ik vind dat anders behoorlijk mee vallen. Mijn inziens is het juist leuk dat je niet in een keer je hele voorraad kan dumpen bij een merchant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Het voorkomt ook dat je binnen no-time een fortuin hebt vergaard, door een heel dorp of stad leeg te roven. Ik ben i.i.g. blij dat die beperking er in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
Nouja ik vind het jammer dat ik na een cave gecleared te hebben bij 3 merchants langsmoet voordat ik weer verder kan :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Het is af en toe wel vervelend, dan vraag je je toch af hoe zo'n merchant kan werken. Hij heeft hele dure items die kennelijk niemand koopt omdat hij ze niet kwijt raakt maar hij kan ondertussen wel genoeg inkopen ondanks dat hij geen geld heeft om van jou te kopen?
Vervelende is dat je voor bepaalde items gewoon echt een stuk of 4 steden langs moet om alles kwijt te raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarkin
  • Laatst online: 11:48
Dat is ook om te voorkomen zoals bij Oblivion dat een merchant standaard 800gold heeft. Dan kon je later je extreem dure items ook niet meer voor een juiste prijs verkopen. Het is meer het systeem van Fallout.

Welke wiki gebruiken jullie eigenlijk? Uesp of tes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Als ik een tweede huis heb gekocht, ga ik de boel wel weer uitstallen :D

Vond ik in Oblivion ook wel leuk, al die armor sets, en exotische wapens neerzetten.
Er zal wel weer een paspoppen mod komen om je armor sets aan te hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-08 13:54
MiliaanR schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 12:35:
[...]
spoiler:
Hebben meer mensen last met de morrokei te vermoorden in het laatste quest van de mage college, iemand tips?
check mijn antwoord van een paar pagina's terug, duurt wat langer maar low risk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Laatst online: 01-08 19:47
Hebben er al mensen die CE Guide binnen gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
SemperFidelis schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 13:19:
Hebben er al mensen die CE Guide binnen gehad?
Als je de Prima games strategy guide van 600+ pagina's bedoeld...... veel mensen wel, maar volgens niet in de hardcover uitvoering. Die van mij wacht ik ook nog steeds op ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ola medetweakers,

Even een vraag tussendoor. Ik heb de collectors edition pre-order geplaatst bij Free Record Shop voor de PC alleen die is nu nog steeds niet binnen. Heb ondertussen ook al de service desk gebeld en geloof het of niet maar het antwoord dat ik krijg: "Ja meneer, er zijn wat problem met Skyrim en meerdere mensen hebben hier last van, en eigenlijk kan ik u geen concreet antwoord geven, hij is verzonden maar op het moment weten we niet waar uw pakket is."

Blijkbaar hebben meer mensen hier last van, vroeg me af of er ook medetweakers zijn die hier last van ondervinden?

Ik vind het echt ontzettend k*t want eerst ligt die game te vroeg in de verkoop, wacht ik netjes af en alsnog komt ie niet binnen op de releasedatum! En nu dus nog steeds niet! En ja ik ben ondertussen maar begonnen met de game te spelen via de niet legale wegen. Way-to-go FRS daar pre-order ik dus ook nooit meer, had ook nooit van Game Mania af moeten wijken. Stelletje idioten daar man. Hoe kun je nou NIET weten waar een pakketje is.... lekker goede service naar de klant toe.

Sorry die rant moest er even uit, maar zijn er nog meer mensen die hier last van hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloos2
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-04 19:33
Ik heb nu al twee keer een of andere hippie gehad die in mijn huis zat toen ik binnenkwam. Op het moment dat je dan binnenkomt gaat hij weer weg, kan verder niet met hem praten ofzo. Iemand dit ook gehad?
Volgende keer wordt zijn laatste keer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja da's erg lullig idd maar er zijn meer winkels die met dit probleem zitten. Sowieso waren er een boel webshops die de Engelse (doosje en boekje) versie aanboden en die hadden bijna allemaal leveringsproblemen, die zouden pas in de loop van deze week leveren werd verwacht. Van de FRS weet ik niks maar bij andere winkels hebben een boel mensen om deze reden wel hun bestelling geannuleerd en het elders gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SnoeiKoei schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 13:23:
[...]

Ja da's erg lullig idd maar er zijn meer winkels die met dit probleem zitten. Sowieso waren er een boel webshops die de Engelse (doosje en boekje) versie aanboden en die hadden bijna allemaal leveringsproblemen, die zouden pas in de loop van deze week leveren werd verwacht. Van de FRS weet ik niks maar bij andere winkels hebben een boel mensen om deze reden wel hun bestelling geannuleerd en het elders gehaald.
Hmm okay, dank je wel voor de snelle reactie. Ik had er ook al op gegoogled maar daar kon ik niet veel vinden over leveringsproblemen. Ik wacht dan nog ff af, wil gewoon die draak in mijn kast kunnen zetten :-), zou beetje het pronkstuk van mijn collectie worden... want hoe je het went of keert Adam Jenssen figurine is nou niet zo imposant als een dikke draak van 30 cm :-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwildor
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16-04-2021
kloos2 schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 13:23:
Ik heb nu al twee keer een of andere hippie gehad die in mijn huis zat toen ik binnenkwam. Op het moment dat je dan binnenkomt gaat hij weer weg, kan verder niet met hem praten ofzo. Iemand dit ook gehad?
Volgende keer wordt zijn laatste keer :P
Bij mij zat er een keer een kind binnen.

@ hierboven ergens, ik gebruik UESP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 13:14:
Het is af en toe wel vervelend, dan vraag je je toch af hoe zo'n merchant kan werken. Hij heeft hele dure items die kennelijk niemand koopt omdat hij ze niet kwijt raakt maar hij kan ondertussen wel genoeg inkopen ondanks dat hij geen geld heeft om van jou te kopen?
Vervelende is dat je voor bepaalde items gewoon echt een stuk of 4 steden langs moet om alles kwijt te raken.
Wat ik wel eens doe is m'n armor en weapons bij skyforge verkopen. Eerst mezelf laten trainen in smithing, dan heeft de merchant een stuk meer geld daarna dat geld terug krijgen door zooi te verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Nu online
Is het mogelijk om te blocken als je 1h sword wield en andere hand fireball oid? Aangezien je block trigger dan voor je magic is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez

D-rez

dexels

6pack15 schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 13:37:
Is het mogelijk om te blocken als je 1h sword wield en andere hand fireball oid? Aangezien je block trigger dan voor je magic is..
nee

http://elderscrolls.wikia.com/wiki/Block_%28Skyrim%29

[ Voor 10% gewijzigd door D-rez op 15-11-2011 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Laatst online: 01-08 19:47
vosss schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 13:20:
[...]

Als je de Prima games strategy guide van 600+ pagina's bedoeld...... veel mensen wel, maar volgens niet in de hardcover uitvoering. Die van mij wacht ik ook nog steeds op ;(
Waar heb jij hem besteld?
Voel me namelijk nogal genaaid, had hem bij een gameshopje in Nijmegen besteld (Yourgamerzone) en niet bij Amazon.
Maar die shop geeft nu pas aan dat ze die guide helemaal niet meer binnenkrijgen... Alleen de normale editie hebben ze nog.
Aangezien het inderdaad om een Limited Edition ging, is die nu ook bij Amazon uitverkocht, en sta ik met lege handen. Prijzen zijn nu van 30 euro gestegen naar 100 euro, en daardoor loop ik nu mooi ff 70 euro mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
6pack15 schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 13:37:
Het is niet mogelijk te blocken als je twee "wapens" gebruikt. Maakt niet uit of het magic/melee, melee/melee, of magic/magic is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-09 19:00
Nyarlathotep schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 13:14:
Als ik een tweede huis heb gekocht, ga ik de boel wel weer uitstallen :D

Vond ik in Oblivion ook wel leuk, al die armor sets, en exotische wapens neerzetten.
Er zal wel weer een paspoppen mod komen om je armor sets aan te hangen.
Sommige huizen hebben paspoppen voor je armor en rekken om wapens in te stallen. Ook dingen om ze aan de muur te hangen.

heb nu al 3 huizen met alle upgrades en jammer genoeg hebben slechts 2 van mijn huizen opties om wapens en armor te stallen.
Zit nu mijn armor te upgraden naar Ebony dus gebruik de poppen in 1 huis om mijn Orc armor te stallen. Ook mijn mooiste wapens in dat huis opgehangen.
Moet wel zeggen dat 1 van mijn 3 huizen erg duur was vergeleken met de andere 2 dus heb nu wat geld problemen :X . nog maar 8k over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ireyon schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 12:24:
Ik zou toch graag zien dat hier een keer een onderbouwing bij gegeven wordt. Eerder werd dit gezegd met een link naar http://www.uesp.net/wiki/Skyrim:Magic_Overview erbij maar daar staat dat NIET in.
Every spell has an associated difficulty level, which determines the skill necessary to cast the spell:

Novice (required skill: 0)
Apprentice (required skill: 25)
Adept (required skill: 50)
Expert (required skill: 75)
Master (required skill: 100)
Dat betekent alleen dat sommige spells moeilijker zijn dan anderen, maar een novice spell blijft voor eeuwig een novice spell volgens mij (flames doet nog steeds maar 8 (?) dmg per seconde, hoe vaak ik het ook gebruikt heb!).

Wat natuurlijk wel zo is, is dat de skill voor een bepaalde magic school (destruction, restoration, illusion, alteration, conjuration) hoger wordt naarmate je meer spells uit die school gebruikt. Misschien ligt daar de verwarring maar je moet onderscheid maken tussen de magic school en de spell name (heb ze er voor de zekerheid cursief bij vermeld in onderstaande quote):
For example, Restore Health (spell name) is a Restoration (school) effect, and therefore all healing spells are part of the Restoration school. This means that the cost of casting a healing spell is affected by Restoration (school) skill perks; furthermore, each time you cast a healing spell, your Restoration (school) skill is fractionally improved.
Overigens kun je wel degelijk bijvoorbeeld adept spells gebruiken met een skill lager dan 50 (gisteren getest), het kost je alleen vrijwel al je magicka en boven skill 50 kun je als perk kiezen dat ze voor half magicka te casten zijn, dus pas dan loont het eigenlijk om adept spells te gebruiken.

Ik heb nog geen enkel bewijs gezien dat spells "meelevelen". Mijn veronderstelling is dat je ze ontgroeit en dan koop of vind of leer je gewoon een betere spell.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwinonline
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Vraagje (voor de zekerheid in spoiler tags):
spoiler:
Ik ben bezig als redgaurd en ben de imperial kant opgegaan. ik kreeg een keer in Whiterun 2 gasten bij de poort die er niet in mochten en mij vroegen of ik voor hun een redgaurd vrouw kan zoeken in whiterun alleen kan ik haar nergens vinden? Er is geen quest marker en ook clearvoiage(oid) geeft ook niks aan) weet iemand waar deze vrouw zit?

Ik las eerder in dit topic ook iets over 3 stenen waar je kan kiezen wat je wil worden? mage/warrior/thief etc? maar ik heb dat helemaal niet gezien. gebeurd dit altijd of is dit afhankelijk van bepaalde keuzes die je maakt ingame?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-09 16:33

Pablo

Rito pls

Alwinonline schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 13:48:
Vraagje (voor de zekerheid in spoiler tags):
spoiler:
Ik ben bezig als redgaurd en ben de imperial kant opgegaan. ik kreeg een keer in Whiterun 2 gasten bij de poort die er niet in mochten en mij vroegen of ik voor hun een redgaurd vrouw kan zoeken in whiterun alleen kan ik haar nergens vinden? Er is geen quest marker en ook clearvoiage(oid) geeft ook niks aan) weet iemand waar deze vrouw zit?

Ik las eerder in dit topic ook iets over 3 stenen waar je kan kiezen wat je wil worden? mage/warrior/thief etc? maar ik heb dat helemaal niet gezien. gebeurd dit altijd of is dit afhankelijk van bepaalde keuzes die je maakt ingame?
spoiler:
In de Inn van dat zelfde dorpje.... uhm ben even de naam vergeten schiet me zo wel weer te binnen

For certain ye have to be lost to find somethin that can't be found.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwinonline
  • Niet online
R.plas schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 13:49:
[...]

spoiler:
In de Inn van dat zelfde dorpje.... uhm ben even de naam vergeten schiet me zo wel weer te binnen
Thanks :) ik vind het dan wel. had me helemaal rot gezocht. Vanavond na werk maar even een bezoekje brengen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 15:31
Deadsy schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 13:47:
[...]

Sommige huizen hebben paspoppen voor je armor en rekken om wapens in te stallen. Ook dingen om ze aan de muur te hangen.

heb nu al 3 huizen met alle upgrades en jammer genoeg hebben slechts 2 van mijn huizen opties om wapens en armor te stallen.
Zit nu mijn armor te upgraden naar Ebony dus gebruik de poppen in 1 huis om mijn Orc armor te stallen. Ook mijn mooiste wapens in dat huis opgehangen.
Moet wel zeggen dat 1 van mijn 3 huizen erg duur was vergeleken met de andere 2 dus heb nu wat geld problemen :X . nog maar 8k over.
Kan je wat screenshot maken?
Ik vind het leuk als iedereen een screentje plaatst van zijn/haar character :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14:49

Vis

F12 in Steam

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Alwinonline schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 13:48:
Die stenen kom je tegen vlak nadat je uit Helgen ontsnapt bent. Als je de NPC dan volgt, kom je op een gegeven moment langs deze drie stenen. Je kan dan kiezen welke skills je sneller wil levellen, de Warrior, Thief of Mage skills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwinonline
  • Niet online
Metalkai schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 13:55:
[...]

Die stenen kom je tegen vlak nadat je uit Helgen ontsnapt bent. Als je de NPC dan volgt, kom je op een gegeven moment langs deze drie stenen. Je kan dan kiezen welke skills je sneller wil levellen, de Warrior, Thief of Mage skills.
haha helemaal niet gezien, moet ik denk ik nog maar even voor terug gaan want ik zit nu op lvl 16 en misschien maakt dit mijn gevecht tegen trollen waar ik zoveel moeite mee heb wat makkelijker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Laatst online: 13:15

Rmg

Alwinonline schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 13:57:
[...]

haha helemaal niet gezien, moet ik denk ik nog maar even voor terug gaan want ik zit nu op lvl 16 en misschien maakt dit mijn gevecht tegen trollen waar ik zoveel moeite mee heb wat makkelijker :)
Zal niet helpen het is vooral om sneller skills te levelen. je kiest geen klasse

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Trollen zijn echt teh easy, zolang je maar iets doet met de (vele) hints dat trollen slecht bestand zijn tegen vuur.

Ice troll op 7k steps neergehaald op lvl4, is nooit in melee range geweest.

[ Voor 25% gewijzigd door SnoeiKoei op 15-11-2011 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frituurman
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15:05

Frituurman

Mjam!

Zijn er meer mensen die de letters wat klein vinden in de PS3-versie? Ik heb er af en toe wat moeite mee. Ligt misschien ook aan 't feit dat ik nog niet echt een idee heb wat ik wil gaan doen. Het is wat overweldigend. Maar dat is geen nadeel.. ;)

"Het probleem van quotes op internet is dat ze vaak niet kloppen of in elk geval niet herleidbaar zijn" - Vincent van Gogh

Pagina: 1 ... 17 ... 21 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor al je problemen en technische vragen kun je terecht in: <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1477915">~~~[Multi] Skyrim - Topic voor problemen en (technische) vragen</a>.