Voor hen onder ons die custom css uit de karmastore hebben 'gekocht'

.
Nog steeds zichtbaar, na spiekwaarschuwing en klik:
Cascading Stylesheet:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
| div.spoiler {
color: transparent; background-color: transparent; display: block; height: 1.6em; border: 1px solid #B8B8B8; cursor: pointer; background-color: #4E4E4E; border-radius: 5px;
}
div.spoiler:before{
float: left; content: "Spoiler alert!"; color: #FFFFFF;
}
div.spoiler img{
visibility: hidden;
}
div.spoiler:active{
color: #FFFFFF; border: 1px solid #B8B8B8; border-top: 2em solid #AC042E; height: 100%; -ms-transition: color 1s ease-in; -webkit-transition: color 1s ease-in; -moz-transition: color 1s ease-in; -o-transition: color 1s ease-in; background-color: #414141;
}
div.spoiler:active:before{
margin-top: -2em; font-size: 1em; content: "Cheater alert! " url(http://gathering.tweakers.net/global/smileys/clown.gif);
}
div.spoiler:active img{
visibility: visible;
}
div.spoiler::selection{
display: none;
}
div.spoiler:active::selection{
display: inline; background-color: #6284A8;
} |
Werkt zo ver ik weet in firefox, chrome, opera, IE(9). Beste resultaat in Chrome

. Mocht de klik teveel zijn, kun je natuurlijk :active vervangen door :hover

. Het is niet echt heel geniaal, maar als je voor jezelf dan tóch een drempel op wil werpen..
En als het helegaar niet meer zichtbaar mag zijn

:
Cascading Stylesheet:
1
2
3
| div.spoiler{
display: none;
} |
Overigens wel een game waar je véél te veel tijd in kan stoppen.. Zo mooi dat je (ik dan

) de verleiding keer op keer niet kan verstaan om side-quests en random dungeons te doen op 't moment dat je 3 minuten daarvoor nog dacht "en nu even een stukje verhaallijn volgen"

. Gevolg is wel dat je redelijk vaak wanneer je een nieuwe quest krijgt waarvoor je wat dingen moet verzamelen, je meteen kan zeggen "oh dat oude ding.. Heb ik al!".
Da's een stuk beter dan een dungeon clearen, naar een willekeurig persoon stappen en een nieuwe quest krijgen en dan terug naar de dungeon moeten om dat ene kleine dingetje te pakken wat alleen spawned als je met die questgiver praat.
Er zitten helaas wel het e.e.a. aan facepalm momentjes en bugs in. Companions die steeds traps triggeren, ergens blijven staan in een blokhutje of 'neutrale' NPC's aanvallen (wanneer men waarschuwt om toch maar afstand te houden wil mijn companion wel eens toch maar gewoon lekker er op af rennen om te matten, terwijl dat mijn intentie toch (nog) echt niet was

). Qua bugs heb ik (gelukkig) geen last van complete vastlopers, maar ben wel meermaals 'gestruikeld' over een rotsblok (of iets dergelijks) om vervolgens meters verderop te landen. Dood welteverstaan..