Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:02
Heb al twee treasure maps :) maar nog geen treasure bij gevonden, ook nog niet naar gezocht. Er staat (voor mij) te weinig informatie op om het te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sianto
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-03 00:34
Misschien wel de belangrijkste vraag van allen, is Azura's Star weer te verkrijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-09 12:42
mat.hi.as schreef op maandag 14 november 2011 @ 16:07:
Heb al twee treasure maps :) maar nog geen treasure bij gevonden, ook nog niet naar gezocht. Er staat (voor mij) te weinig informatie op om het te vinden.
welke nummers?

staat op 1 van de 2 een molen?

die is namelijk redelijk simpel.

http://tinyurl.com/5sdar8p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online
Gebeurt het jullie ook zo vaak dat als je een draak tegenkomt hij ergens vast komt te zitten? Deze jongen probeerde te landen tussen een boom en een rots en een huisje. Zo zijn die drakenbattles wel een beetje te makkelijk :-(

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Eb577l.jpg
klikvoorgroter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
Ienni1983 schreef op maandag 14 november 2011 @ 16:09:
[...]

welke nummers?

staat op 1 van de 2 een molen?

die is namelijk redelijk simpel.
Weet ik niet meer, ik heb er verder nog geen aandacht aan besteden. Ik kan nu ook niet kijken, vriendin speelt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinchible
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-09 20:18

Infinchible

Woef!

sianto schreef op maandag 14 november 2011 @ 16:07:
Misschien wel de belangrijkste vraag van allen, is Azura's Star weer te verkrijgen?
spoiler:
Jup, je kan Azura's shrine weer vinden en er zit ook weer een quest aanvast, waarbij je Azura's star van dichtbij mee kan maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
Melkunie schreef op maandag 14 november 2011 @ 16:09:
Gebeurt het jullie ook zo vaak dat als je een draak tegenkomt hij ergens vast komt te zitten? Deze jongen probeerde te landen tussen een boom en een rots en een huisje. Zo zijn die drakenbattles wel een beetje te makkelijk :-(

[afbeelding]
klikvoorgroter
bij mij kwam die wel NA de dood vast te zitten dat hij opeens met ze kop in de grond zat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sianto
Infinchible schreef op maandag 14 november 2011 @ 16:10:
[...]

spoiler:
Jup, je kan Azura's shrine weer vinden en er zit ook weer een quest aanvast, waarbij je Azura's star van dichtbij mee kan maken :)
spoiler:
Dan ga ik gaar eerst eens even heen lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XunFar
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

XunFar

bye bye c'est fini

zou gaaf zijn als er in nederland ook zo'n throat of the world komt: www.diebergkomter.nl
moet wel een 7000 stappen berg zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
XunFar schreef op maandag 14 november 2011 @ 16:15:
zou gaaf zijn als er in nederland ook zo'n throat of the world komt: www.diebergkomter.nl
moet wel een 7000 stappen berg zijn.
uhhhhhh.... ok

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb inmiddels 7 dragon shouts geleerd (en 6 ervan unlocked met dragon souls) van walls en quests maar behalve die ene van de Greybeards bestaan ze allemaal nog uit maar 1 word. Ik begrijp niet hoe je de tweede en derde words van een shout kunt leren, kan iemand me tippen? Mis ik tot nu toe iets, doe ik iets verkeerd of ben ik gewoon ongeduldig en komen die extra words pas later beschikbaar?

Ben lvl12 nu trouwens.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
Huh, shouts unlocken? Hoe doe je dat dan?

Ik merkte al wel dat ik de nieuwe shouts niet kon gebruiken, maar dat is dus nu wel duidelijk waarom :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mat.hi.as schreef op maandag 14 november 2011 @ 16:26:

Ik merkte al wel dat ik de nieuwe shouts niet kon gebruiken, maar dat is dus nu wel duidelijk waarom :P
In je lijst met shouts staat welke shouts je beschikbaar hebt, hoeveel dragon souls je hebt en hoe je een shout kunt unlocken :). PS3=vierkantje in ieder geval.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biersteker
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13-09 09:58
Je moet shouts unlocken met R, en drangon souls, je kan ook het tweede woord unlocken op die manier, als je het gevonden hebt. Ik heb nu iets van 9 shouts waarvan er 4 compleet zijn, en een paar met 2 woorden.

Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwinonline
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online

je moet er een dragon soul aan koppelen, als je een draak verslagen hebt krijg je zijn soul en die kan je weer koppelen aan die shout om het woord te unlocken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kijk naar de lijst van shouts (op PC: "P" en dan shouts), selecteer je shout en dan staat onderaan welke toets je moet drukken om hem te unlocken :P Moet je wel een dragon soul voor hebben, dus een draak hebben gedood en bij zijn lijk hebben gestaan.
Biersteker schreef op maandag 14 november 2011 @ 16:27:
Je moet shouts unlocken met R, en drangon souls, je kan ook het tweede woord unlocken op die manier, als je het gevonden hebt. Ik heb nu iets van 9 shouts waarvan er 4 compleet zijn, en een paar met 2 woorden.
Voor die tweede en verdere woorden moet je dus weer nieuwe dragon walls vinden dan?

[ Voor 28% gewijzigd door SnoeiKoei op 14-11-2011 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XunFar
  • Niet online

XunFar

bye bye c'est fini

SnoeiKoei schreef op maandag 14 november 2011 @ 16:25:
Heb inmiddels 7 dragon shouts geleerd (en 6 ervan unlocked met dragon souls) van walls en quests maar behalve die ene van de Greybeards bestaan ze allemaal nog uit maar 1 word. Ik begrijp niet hoe je de tweede en derde words van een shout kunt leren, kan iemand me tippen? Mis ik tot nu toe iets, doe ik iets verkeerd of ben ik gewoon ongeduldig en komen die extra words pas later beschikbaar?

Ben lvl12 nu trouwens.
als je ze favouriet komen ze onder de Z knop terecht. nou ja, ook afhankelijk van welke shout je kiest. ik weet niet of die koerier met briefjes je al bezocht heeft?
kan je ook weer nieuwere shouts leren.
maar je als je meerdere woorden wilt combineren moet je soms de Z knop iets langer indrukken en daarna weer kort. dan krijg je een combi van shouts. sowieso die je van de grijze baarden krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roodbwoy
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-10-2021

roodbwoy

Senile Developer

vraagje; ik heb 1 quest draak gewhacked en daar die shout van geleerd, daarna 2 random dragons en een blood dragon gedood, hun souls gekregen maar ik kan geen shouts activeren, ik krijg de melding dat ik geen souls heb. Ik moet wel zeggen dat ik de quest van de greybeards nog niet gedaan heb, is dit een vereiste of is mn game bugged?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwildor
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16-04-2021
roodbwoy schreef op maandag 14 november 2011 @ 16:31:
vraagje; ik heb 1 quest draak gewhacked en daar die shout van geleerd, daarna 2 random dragons en een blood dragon gedood, hun souls gekregen maar ik kan geen shouts activeren, ik krijg de melding dat ik geen souls heb. Ik moet wel zeggen dat ik de quest van de greybeards nog niet gedaan heb, is dit een vereiste of is mn game bugged?
Lees anders even een post of twee omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roodbwoy
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-10-2021

roodbwoy

Senile Developer

Gwildor schreef op maandag 14 november 2011 @ 16:33:
[...]

Lees anders even een post of twee omhoog.
hmm, ik zal het thuis eens proberen dan... apart though want als ik de niet geactiveerde shout selecteer en op E druk dan krijg ik de meldig dat ik geen souls heb terwijl ik toch echt 3 souls geabsorbeerd heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
XunFar schreef op maandag 14 november 2011 @ 16:31:
[...]

als je ze favouriet komen ze onder de Z knop terecht. nou ja, ook afhankelijk van welke shout je kiest. ik weet niet of die koerier met briefjes je al bezocht heeft?
kan je ook weer nieuwere shouts leren.
maar je als je meerdere woorden wilt combineren moet je soms de Z knop iets langer indrukken en daarna weer kort. dan krijg je een combi van shouts. sowieso die je van de grijze baarden krijgt.
Koerier zegt me niks, geloof ik.

Z langer indrukken helpt maar bij 1 van de shouts (die eerste die je leert van de Greybeards) omdat dat de enige is waar ik 2 woorden van ken. Ik vroeg dus hoe ik de rest van de woorden van 1 shout moet leren, niet hoe ik meerdere woorden moet shouten want Z lang indrukken snap ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Leuk hoe soms dingen niet echt duidelijk worden uitgelegd...

Oh, ik moet die huge berg op om naar de Greybeards te gaan? Sure thing.
Dus ik spring me rot om die berg op te komen, lukt voor geen meter, dus ik toch na 1 uur maar eens 7000 steps zoeken op google, blijkt dat je eerst die hele berg om moet lopen....

Leuk.

Wel prachtige momenten meegemaakt, vooral als archer. Te mooi om iemand van 100 meter op een watchtower in zn hoofd te raken en m naar beneden zien kukelen :P
Fear my arrows! XD

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jeroenneman schreef op maandag 14 november 2011 @ 16:36:

Dus ik spring me rot om die berg op te komen, lukt voor geen meter, dus ik toch na 1 uur maar eens 7000 steps zoeken op google, blijkt dat je eerst die hele berg om moet lopen....
Of je selecteert de quest in je journal, kijkt op de map en ziet dat er onderaan de berg een dorpje ligt waar je omhoog kunt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17:27
Jeroenneman schreef op maandag 14 november 2011 @ 16:36:

Tjah sommige dingen mogen voor zich spreken. Er is vrijwel altijd een pad beschikbaar naar elke locatie. Je hoeft in principe nooit echt te springen over stenen of irritant schuin omhoog lopen om een stijle heuvel op te komen.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SnoeiKoei schreef op maandag 14 november 2011 @ 16:36:
[...]

spoiler:
Shout in een stad gebruiken, bijv. in je huis.
Dan komt er een koerier met een brief van 'A Friend'. Die brief voegt een quest marker toe op een shout locatie.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biersteker
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13-09 09:58
Ik heb de vraag al echt behoorlijk vaak gesteld hier, maar ik ben echt hopeloos ervan aan het worden.
Als rebellion, krijg je de missie Liberate Skyrim. Hiervan zijn de quest markers echt fucked. Maar je kan toch wel redelijk verder komen, als je de hele tijd denkt; Quest marker werkt niet, ik ga maar naar Ulrich. Tot aan de quest Liberate Haafingar, daarna kan ik dus gewoon niets. Ik zal hem zo even op het Bethesda forum posten, als ik een antwoord heb dan zal ik het ook hier posten. Hoewel ik het idee heb dat 90% van de mensen hier imperial zijn gegaan, dus zal het voor hun niet van toepassing zijn.
(Kleine vraag trouwens: Veranderen de missies van The Dark Brotherhood ook als je Imperial bent? Want ik heb missies gedaan waarvan ik echt kan zeggen dat die gericht zijn op de Stormcloaks.
spoiler:
De Emperor dood maken bijvoorbeeld

@ Danger. Echt ga Clearvoiance gebruiken, dit helpt echt vaak:) Beetje het idee van path of light uit fable.

[ Voor 5% gewijzigd door Biersteker op 14-11-2011 16:40 ]

Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Weet iemand hoe je een handmatig geplaatste placemarker weer kan verwijderen? Eenmaal geplaatst krijg ik hem gewoon niet meer weg, zwaar irritant (PS3).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XunFar
  • Niet online

XunFar

bye bye c'est fini

SnoeiKoei schreef op maandag 14 november 2011 @ 16:36:
[...]

Z langer indrukken helpt maar bij 1 van de shouts (die eerste die je leert van de Greybeards) omdat dat de enige is waar ik 2 woorden van ken. Ik vroeg dus hoe ik de rest van de woorden van 1 shout moet leren, niet hoe ik meerdere woorden moet shouten want Z lang indrukken snap ik.
oh oké, zoiets dacht ik al.
door de quests van de grijze baarden te volgen?
ik weet niet meer hoe je die koerier triggert.
ws door een hoop side quests te doen.
ik heb er 2 geleerd door die quests te doen en heb er nog eentje openstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10-09 15:53
joblamie schreef op maandag 14 november 2011 @ 16:41:
Weet iemand hoe je een handmatig geplaatste placemarker weer kan verwijderen? Eenmaal geplaatst krijg ik hem gewoon niet meer weg, zwaar irritant (PS3).
Op de pc geldt dit: Ergens in de leegte in je map klikken, dan krijg je een dialoogje waar "remove" één van de opties is. Ik neem aan dat het op de PS3 ook moet kunnen.

[ Voor 8% gewijzigd door geert1 op 14-11-2011 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ah, dat met die koerier ga ik vanavond proberen, thnx! :D

Trouwens wel grappige situatie in Dragonsreach gehad...

spoiler:
Kwam daar binnen na de eerste draak. Nieuws had hun al bereikt dat ik de Dragonborn was, ene gastje (kale Nord) helemaal onder de indruk maar die raadsman van de Jarl niet... die geloofde er niet veel van. Dus ik gebruik mijn eerste shout in zijn gezicht om aan te tonen dat ik wel wat kan. Iedereen meteen hostile! :D Ben daar doodgehoekt door de Jarl himself uiteindelijk.

[ Voor 80% gewijzigd door SnoeiKoei op 14-11-2011 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freaky Maus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-09 06:01
Ben eindelijk een beetje opweg nu, merk al wel dat Skyrim moeilijker is dan Oblivion. Ben ondertussen van alles tegen gekomen..
spoiler:
Op weg naar de Greymanes was ik lvl 6, wolven kun je dan makkelijk aan; die sabercat was close. En die frost troll was toch net teveel, kreeg hem tot eenderde van z'n hp waarna ik geen magicka meer had. Speel trouwens als Imperial met combi van one-handed mace + flame spell, toen maar terug naar Whiterun en Lydia opgehaald; op die manier wel neer gekregen.

Sinds wanneer konden jullie een draak solo neerhalen? Ik zag namelijk een icoontje en ging is kijken, zat er eentje op een ruïne te snurken. Blijkt ook dat je slapende draken niet wakker moet maken.. :+
Ik zie trouwens bij de achievements staan dat je kunt trouwen, iemand al getrouwd? Met Lydia toevallig?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman

Jeroenneman

Biersteker schreef op maandag 14 november 2011 @ 16:39:
Hoewel ik het idee heb dat 90% van de mensen hier imperial zijn gegaan, dus zal het voor hun niet van toepassing zijn.
Wut?

Waarom zou je met de mensen meegaan die je wilden doden, ook al stond je niet op hun lijst?

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-09 14:04

Roshnak

PSN: Roshgill

Wetem jullie wie Astrid is? Ik ben aangevallen door een Assassin, en hij had een briefje bij zich dat ik dood moest van een ene Astrid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SnoeiKoei schreef op maandag 14 november 2011 @ 16:43:
Ah, dat met die koerier ga ik vanavond proberen, thnx! :D
Je krijgt ze volgens mij per stad 1x ofzo.
Die quest om lid te worden van de dark brotherhood heb ik ook gedaan door het doelwit om te leggen met een shout, en daarvoor kreeg ik ook zo'n briefje van een koerier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MicScott schreef op maandag 14 november 2011 @ 15:29:
[...]

Als je pas level 4 bent komt dat wel goed hoor.. Gewoon vanaf nu levellen wat je wél wilt gebruiken. Aan de andere kant is level 4 ook wel zo laag dat je net zo goed overnieuw kunt beginnen, als je dat echt wil.
Als leek zijn sommige dingen hier heel lastig te snappen. Ik heb wel al mijn eerste draak gekilled (maar volgens mij is dat die standaard draak bij die tower) en heb nu een shout, maar verder heb ik geen enkel idee hoe dat nou allemaal precies werkt. Shout, dragon soul, niks wordt echt in het spel uitgelegd. Verder loop ik elke keer met 300+ loot te sjouwen, weet niet wat ik weg kan gooien, want ben bang dat ik het later nog nodig heb, etc. Ik heb redelijk veel mmorpgs gespeeld (lotro vooral) en in principe is dit gewoon een offline mmorpg, maar dan wel eentje waar veel onduidelijkheid is voor mijn gevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
Roshnak schreef op maandag 14 november 2011 @ 16:45:
Wetem jullie wie Astrid is? Ik ben aangevallen door een Assassin, en hij had een briefje bij zich dat ik dood moest van een ene Astrid.
Niet iets gestolen van haar? Zoiets had ik ook gekregen, supermooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Jeroenneman schreef op maandag 14 november 2011 @ 16:45:
Wut?

Waarom zou je met de mensen meegaan die je wilden doden, ook al stond je niet op hun lijst?
Waarom zou je met de mensen meegaan die je niet moeten zodra je iets anders dan Nord bent? Imperials lijkt mij een lesser of two evils.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

Verwijderd schreef op maandag 14 november 2011 @ 16:46:
[...]

Als leek zijn sommige dingen hier heel lastig te snappen. Ik heb wel al mijn eerste draak gekilled (maar volgens mij is dat die standaard draak bij die tower) en heb nu een shout, maar verder heb ik geen enkel idee hoe dat nou allemaal precies werkt. Shout, dragon soul, niks wordt echt in het spel uitgelegd. Verder loop ik elke keer met 300+ loot te sjouwen, weet niet wat ik weg kan gooien, want ben bang dat ik het later nog nodig heb, etc. Ik heb redelijk veel mmorpgs gespeeld (lotro vooral) en in principe is dit gewoon een offline mmorpg, maar dan wel eentje waar veel onduidelijkheid is voor mijn gevoel.
dat is juist het mooie, je moet het zelf uitvinden!

en over die shout word in game nog uitgelegd hoe je daar moet komen en hoe je hem moet activeren.

Het meenemen van zut omdat je nooit weet of je het nodig hebt is ook redelijk standaard voor RPG's, gelukkig kan je een huisje komen met een kist

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17:42
Die quest heeft wel een leuke (logische) nawerking :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydrosine
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 29-05 20:40
Verwijderd schreef op maandag 14 november 2011 @ 16:46:
[...]

Ik laat heel veel zooi liggen als het bijvoorbeeld niet meer dan 100 gold per kilo oplevert :) En ik draag light armor, dat scheelt ook al weer veel in het gewicht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frantic
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12:47
spoiler:
raak je de skeleton key echt heulemaal kwijt als je die questline volgt

zou wel mooi kut wezen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XunFar
  • Niet online

XunFar

bye bye c'est fini

Astrid is van the dark brotherhood. iemand wil je killen. of ze proberen op die manier gewoon je aandacht op te eisen om te joinen.

[ Voor 5% gewijzigd door XunFar op 14-11-2011 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Roshnak schreef op maandag 14 november 2011 @ 16:45:
spoiler:
Lid van de Dark Brotherhood, ze regelt volgens mij alles en ondertekent elke kill contract persoonlijk. Ze is dus niet degene die de Dark Brotherhood heeft ingeschakeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman

Jeroenneman

Tsurany schreef op maandag 14 november 2011 @ 16:47:
[...]

Waarom zou je met de mensen meegaan die je niet moeten zodra je iets anders dan Nord bent? Imperials lijkt mij een lesser of two evils.
Oh, tja, zoveel wist ik nog niet van het hele TES verhaal toen, wist alleen dat die ene rebel wel aardig was, en die imperial soldier er geen problemen mee had een onschuldige te vermoorden. Dus de keuze was toen makkelijk gemaakt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Laatst online: 01-08 19:47
Pff CE guide gecancelt bij Yourgamerzone.

Weet iemand waar ik die CE guide nog kan halen? Kan hem nergens meer vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydrosine
Ik had net wel erg geluk met een draak! Stuitte op een hard npc kampje (forsworns) duikt er net een draak op.
Even verstoppen achter een rots en de draak de laatste tikjes geven en het kamp leeglooten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-09-2024
Me laatste reactie was op pagina 29 :P we zitten nu al op 50 XD gaat hard!

Edit:

Misschien handig om spoilers te gebruiken @Roshnak en @XunFar

[ Voor 33% gewijzigd door Rutix op 14-11-2011 17:08 ]

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exbloder
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21-05 22:39
Zit hier met een serieus probleem in de main quest...
spoiler:
Ik moet dus die draak vangen, ik roep hem, doe dragonrend en loop weg, maar die draak blijft gewoon doodleuk staan zonder iets van schade te nemen oid. Kan dus niets doen en na talloze pogingen steeds hetzelfde voor... Ik roep de draak naar beneden, heb al verschillende dingen geprobeerd, vechten, vluchten, pijl & boog van ver, ... Maar dat stom beest blijft gewoon staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:59
Na een tijdje proberen heb ik het idee dat dit spel het lekkerst speelt op een PC aangesloten op HDTV met een XBox controller: grafisch prachtig, en het spel is geoptimaliseerd voor console controllers. Iemand anders die dit doet?

Edit: ook mods zijn hiermee mogelijk, itt gewoon op een console spelen

[ Voor 13% gewijzigd door DeadKennedy op 14-11-2011 17:25 ]

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:07

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Geweldig die random drakengevechten! _/-\o_ Als er eentje aankomt kijk ik meestal snel op de map of er wat interesante locaties in de buurt zijn die kunnen helpen. Favoriet is dan altijd een kamp met de reuzen en mammoets. Even een flinke sprint trekken en je kan nog een heel eind komen waarbij die draak uiteindelijk toch weer naar je toe komt. Als je hem zelf nog niet hebt aangevallen zoekt hij vaak de lokale tegenstanders op.

Moet alleen uitkijken dat er niemand in de vuurlinie staat (reus of mammoet) als je die draak te lijf gaat, dat breekt je op na het gevecht. Zolang je ze niet raakt gaan ze hun eigen weg weer na het gevecht. :)

Zo was ik in de buurt van een oud kasteel vlinders, motjes, viuurvliegjes en guppy's aan het vangen... (jaja voor mijn alchemie kunsten :+ ) toen er ineens een draak kwam. Bleek dat het in het kasteel stikte van de bandieten die volgens mij allemaal naar buiten kwamen met pijl en boog. Zij deden het meeste werk tegen de draak, waarna ik het makkelijk kon afmaken. Moest mij alleen uit de voeten maken daarna, want een bandiet blijft een bandiet. :)

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydrosine
DeadKennedy schreef op maandag 14 november 2011 @ 17:25:
Na een tijdje proberen heb ik het idee dat dit spel het lekkerst speelt op een PC aangesloten op HDTV met een XBox controller: grafisch prachtig, en het spel is geoptimaliseerd voor console controllers. Iemand anders die dit doet?

Edit: ook mods zijn hiermee mogelijk, itt gewoon op een console spelen
Yup alleen heb ik geen hdtv maar gewoon een HD scherm :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vidra
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-09 15:56

Vidra

Vragen?

Verwijderd schreef op maandag 14 november 2011 @ 14:28:
volgens mij niet het is geen fable. ps je kunt in solitude ook een huisje kopen die is alleen 5x zo duur en je moet er meer voor doen kwa opdrachten

ps lydia is in je huis met je spul die van mij draagt nu dwarven armor die ik zelf heb gemaakt
Hoe laat je Lydia je eigen armor dragen - oftewel hoe upgrade je de gear van Lydia?

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
Hydrosine schreef op maandag 14 november 2011 @ 17:40:
[...]

Yup alleen heb ik geen hdtv maar gewoon een HD scherm :P
Een controller geeft mij de drang om achteruit gezakt op de bank te spelen, vandaar de HDTV :)
Vidra schreef op maandag 14 november 2011 @ 17:45:
[...]

Hoe laat je Lydia je eigen armor dragen - oftewel hoe upgrade je de gear van Lydia?
Praten, "need to trade", armor geven.
Om een of andere reden wil ze geen gauntlets oid dragen :?

[ Voor 35% gewijzigd door DeadKennedy op 14-11-2011 17:47 ]

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10K
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-01-2024

10K

10.000

Lol hoe kan ik Lydia trouwen, she's hot! :D

"Above And Beyond The Call"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Exbloder schreef op maandag 14 november 2011 @ 17:22:
Zit hier met een serieus probleem in de main quest...
spoiler:
Ik moet dus die draak vangen, ik roep hem, doe dragonrend en loop weg, maar die draak blijft gewoon doodleuk staan zonder iets van schade te nemen oid. Kan dus niets doen en na talloze pogingen steeds hetzelfde voor... Ik roep de draak naar beneden, heb al verschillende dingen geprobeerd, vechten, vluchten, pijl & boog van ver, ... Maar dat stom beest blijft gewoon staan.
spoiler:
Ben je level 15? zo ja dan moet je gewoon aanvallen. zo nee moet je nog levelen.
Het is zoiezo een high level dragon, veel schade doe je echt niet het duurde +/- 10 minuten voordat hij naarbinnen gelopen was. Blijf zelf op de gelijke vloer en probeer wat fire resistance te krijgen want hij doet pijn. Hou er rekening mee dat als je met hem meevliegt je niet meer terug kan naar 'skyrim' en dus het verhaal eindigt.

Mijn advies, ga nu de wereld in, deze is nu veeeel intressanter dan voor dit punt in het spel, meerdere draken die een nederzetting aanvallen etc. Als je nu gewoon de greybeard quests en alle 'faction quests' blijft doen zal het een stuk leuker worden. Het is zeker aan te raden om pas bij level 20 ofzo Alduin aan te vallen.
Dit ook vanwege wapens/items die je kan krijgen als je hoger level hebt, vanaf level 20 kun je namelijk Dreadic? items krijgen, glass wapens e.a. Als je het mij vraagt begint het nu pas.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackxl
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12-09 11:42
Ik heb een vraag.. mijn Lydia is inmiddels permament dood gegaan.. na oneveer 30 keer nep dood te zijn geweest was het gister in een of andere dungeon zo ver.. ze legde het loodje. Ik kon haar looten. en ze is niet meer terug gekomen.

Als ik nu zo'n mercenary inhuur. voor 500 gold. gaat die ook eerst 30 keer nep dood voordatze echt dood gaat ? of is het gewoon einde oefening na 1 keer dood te zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen Xbox controller hier. :P
Vind het teveel geld om zoiets maar te kopen om 't uit te proberen op de tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydrosine
10K schreef op maandag 14 november 2011 @ 17:46:
Lol hoe kan ik Lydia trouwen, she's hot! :D
Ik heb mijn pijlen gezet op Vex in de thieves guild :P maar weet niet of dat mogelijk is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09-09 18:30

D-rez

dexels

Afbeeldingslocatie: http://penny-arcade.smugmug.com/photos/i-PPTPkRk/0/L/i-PPTPkRk-XL.jpg

[ Voor 42% gewijzigd door D-rez op 14-11-2011 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinchible
  • Laatst online: 13-09 20:18

Infinchible

Woef!

Nog een filmpje gemaakt van een van de quests, een dungeonrun:

Hier kan je wel zien dat ik best sterk word al. Al heb ik hier wel een helper :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwildor
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16-04-2021
Jackxl schreef op maandag 14 november 2011 @ 17:46:
Ik heb een vraag.. mijn Lydia is inmiddels permament dood gegaan.. na oneveer 30 keer nep dood te zijn geweest was het gister in een of andere dungeon zo ver.. ze legde het loodje. Ik kon haar looten. en ze is niet meer terug gekomen.

Als ik nu zo'n mercenary inhuur. voor 500 gold. gaat die ook eerst 30 keer nep dood voordatze echt dood gaat ? of is het gewoon einde oefening na 1 keer dood te zijn?
Er is geen "echt dood" of "nep dood". Wat jij bedoelt is dat ze door haar knieén heenzakt en even op adem komt wanneer ze bijna dood is en de vijanden haar dan met rust laten. Dat gebeurt met alle companions ja, maar je had gewoon mazzel dat Lydia 30x dat moment overleefde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackxl
Gwildor schreef op maandag 14 november 2011 @ 17:50:
[...]

Er is geen "echt dood" of "nep dood". Wat jij bedoelt is dat ze door haar knieén heenzakt en even op adem komt wanneer ze bijna dood is en de vijanden haar dan met rust laten. Dat gebeurt met alle companions ja, maar je had gewoon mazzel dat Lydia 30x dat moment overleefde.
ze overleefde het zelfs

spoiler:
op zo'n vloer waar je in brand staat en op een vloer waar je volgeblaft wordt met vuurballen. kwam ze daar kruipend het vuur uit xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mij Lydia heeft de 1e keer dat ik haar meenam niet overleefd :( , bij die frost troll op de 7000 steps...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackxl
Die frost troll ben ik lekker omheen gesjauwd langs het pad af. (de 2e keer uiteraard.. de eerste keer was ik mors dood)

Ik zie trouwens in een filmpje hierboven iemand zijn boog aanspannen en dit uiteindelijk cancelen.
Hoe doe ik dit op de pc ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kellhus
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 06-09 21:15
Je wapen sheaten - R , dan cancel je een schot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
Jackxl schreef op maandag 14 november 2011 @ 18:05:
Die frost troll ben ik lekker omheen gesjauwd langs het pad af. (de 2e keer uiteraard.. de eerste keer was ik mors dood)

Ik zie trouwens in een filmpje hierboven iemand zijn boog aanspannen en dit uiteindelijk cancelen.
Hoe doe ik dit op de pc ?
Op r drukken.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 november 2011 @ 18:03:
Mij Lydia heeft de 1e keer dat ik haar meenam niet overleefd :( , bij die frost troll op de 7000 steps...
Met een console commando kun je dat terugdraaien. (Zelfde methode als in Oblivion)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2011 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
Is er trouwens een manier om Lydia niet met haar pijl en boog te laten schieten? Pijl en boog doet bijna niks, en haar superior dwarven warhammer vernietigt alles in ons pad... mits ze het gebruikt...

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sianto
oops, i just killed seabert :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
EnigmaNL schreef op maandag 14 november 2011 @ 14:59:
spoiler:
Als je de Companion quest line uitspeelt en uiteindelijk de nieuwe head honcho wordt, zijn er dan coole dingen die je kan doen als baas?

Ik heb hem namelijk uitgespeeld maar heb nog niets bijzonders kunnen ontdekken, afgezien van het feit dat ik nu gratis one-handed, two-handed en block training kan doen door het gold weer af te nemen van de companions :). En ik kan alle spullen meenemen.
Sorry voor de self-quote maar ik hoop dat iemand het weet. Het is een vraagje over het einde van de Companion quest line.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julio-K
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-09 15:06
Ik heb ook al veel hulpjes "verbruikt"!

Nu een nieuwe omdat ik Thane ben van Solitude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Laatst online: 10-09 13:08
FranticDJ schreef op maandag 14 november 2011 @ 16:50:
spoiler:
raak je de skeleton key echt heulemaal kwijt als je die questline volgt

zou wel mooi kut wezen..
spoiler:
Yup, als je de quest afmaakt verlies je hem. Maar in ruil krijg je de beschikking over 1 van 3 spells (je kunt telkens terug gaan naar die plek en de spel die je hebben wilt veranderen. De spells kunnen voor een dief best handig zijn.

@Raymania
Ik vind dat het hele Shout gebeuren goed word uitgelegd. Het is de eerste TES game die Shouts heeft en de meeste mensen hebben blijkbaar geen probleem ermee deze te activeren en gebruiken.
De shout leer je aan zo een wand met een schrift erop (dat je de shout leert komt ook in beeld te staan). De soul om de shout mee te activeren krijg je wanneer je een draak dood en ook dit komt gewoon duidelijk in beeld te staan. Daarna alleen nog even naar het Magic menu dan naar Shouts en je kunt de soul aan de shout toe bedelen.
Welke shout je actief wilt gebruiken kun je het beste doen door deze als favoriet te markeren (F) en dan kun je door op Q te drukken als je favoriete zooi bekijken. Click op welke shout je actief wilt hebben en dan gebruik je deze met Z.
En als je continu met 300+ loot rond loopt dan doe je toch iets verkeerd. Mijn char draagt zelf Heavy Armor en zit meestal tussen de 130 en 170 in.
Met een beetje logisch na denken kun je zelf uitvissen welke zooi je bij je moet houden en welke zooi je kunt verkopen. Armor welke je niet nodig hebt (omdat je eigen beter is) verkoop je. Idem voor wapens die minder zijn dan het wapen dat je gebruikt en wapens die niet van toepassing zijn op jouw char (bv een magic staff als je een melee char bent).

Boeken stappelen zich na verloop wel op qua gewicht maar ik open ze even om te kijken of ik er iets van leer en dan mochten ze geld waard zijn dan verkoop ik ze en als ze weinig tot niets waard zijn dan laat ik ze liggen.
Specifieke quest gear kun je niet verkopen of droppen dus hier hoef je geen rekening mee te houden. Uitzondering is bv een quest waar je 3 gems voor nodig hebt. Deze zijn niet uniek en kunnen dus wel gewoon verkocht worden.
Als je flink wat potions hebt dan kan dit qua gewicht best veel worden. Maar als je er gewoon logisch naar kijkt is dit ook geen probleem. Potions die een stat verbeteren of iets aanvullen dat je niet gebruikt gewoon dumpen (zoals Magicka potions voor melee chars). Andere potions die je zelden tot niet zult gebruiken kun je gewoon vendoren of max 1 of 2 ervan bij je houde. Bv Cure Poison of Cure Disease, van beide heb ik in principe nooit meer dan 2 van bij me.

En tja als je in een dungeon zit die erg lang is en waar veel loot te halen valt daar zul je nogal vlug over je limiet heen gaan en dan is de keuze aan jezelf. Tergend langzaam vooruit gaan of gewoon de zooi die de laagste waarde per KG heeft droppen. Mocht je het geld echt willen hebben dan kun je later nog steeds terug gaan naar die dungeon om de gedropte loot op te pikken.

ps. Ik laat erg veel loot liggen in dungeons. Ik pak eigenlijk alleen Gold en gems mee en wapens/gear welke redelijk veel waarde heeft voor het gewicht. En qua geld heeft dit nog geen problemen veroorzaakt want ik heb nu al 3 huizen,

Heb net een volledig setje Orc Armor gemaakt voor mijn Orc en het ziet er gewoon absurd goed uit :D. Ook even geupgrade naar Legendary.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
EnigmaNL schreef op maandag 14 november 2011 @ 18:16:
[...]

Sorry voor de self-quote maar ik hoop dat iemand het weet. Het is een vraagje over het einde van de Companion quest line.
spoiler:
Nee jammer genoeg niet. Je krijgt die axe en de quest givers geven je meer quests als je dit wilt. Die quests zijn niet voor het verhaal maar puur voor gold en ze sturen je vaak naar gebieden waar je nog niet eerder bent geweest. In Oblivion kun je als baas van de Fighters guild om de paar dagen langs komen om geld op te halen maar dit is er bij de Companions niet. Ik denk dat dit is omdat ze geen echte leider hebben (ook al word gezegd dat jij de baas bent)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danfoss
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:55

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

Hmmz. Lydia laten houthakken gaat nog iets sneller dan als ik het zelf doe. En ik hoef geen houthakbijl mee te slepen. Scheelt ook weer gewicht.

Sys Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 13:50

yzx

Danfoss schreef op maandag 14 november 2011 @ 18:44:
Hmmz. Lydia laten houthakken gaat nog iets sneller dan als ik het zelf doe. En ik hoef geen houthakbijl mee te slepen. Scheelt ook weer gewicht.
Whut

Wat kan je met houthakken doen? :O :?

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10:41
yzx schreef op maandag 14 november 2011 @ 18:46:
[...]

Whut

Zou ik ook willen weten. En hoe je aan zo'n bijl komt?

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

Conscience NL schreef op maandag 14 november 2011 @ 18:47:
[...]

Zou ik ook willen weten. En hoe je aan zo'n bijl komt?
Saw heb ik al >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danfoss

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

yzx schreef op maandag 14 november 2011 @ 18:46:
[...]

Whut

Geld verdienen.. Buiten de inn in whiterun netzolang hakken tot je het beu bent (ik doe meestal tot ik op 500 gewicht zit) en dan de inn binnenlopen en firewood verkopen. Ik had nog 2k nodig voor mijn eerste huis en had dat zo binnen.

In zagerij in riverwood vond ik de bijl op een tafeltje.

Sys Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 november 2011 @ 14:37:
Had gisteren wel een probleem precies met :

DIPLOMATIC IMMUNITY
spoiler:
Ik was volledig uitgedost in die party dress & boots die je krijgt van Delphine. Je moet naar de Thalmor ambassade om daar een aantal documenten te stelen. Eens aangekomen op het feestje moet je samen met je handlanger de achterkamer in sluipen en dan die documenten gaan stelen. Ben ik daar gisteren een halfuur mee bezig geweest, telkens naar buiten en binnen omdat heel het huis of iedereen buiten achter me aanzit. Gezien ik nog in party dress & dergelijke ben kan ik niet veel beginnen tegen hun.

Heb er gisterenavond niet meer aan gedacht, maar zou ik gewoon terug in normal gear kunnen gaan van zodra je de aandacht hebt afgeleid en je samen met Malborn naar de achterkamer gaat ? Iemand deze al gedaan ?
spoiler:
ik had dus vergeten mijn normaal gear af te geven aan mandrik en had zo mijn eigen gear niet mee naar de embassy. Je kan het wel bypassen door allerlei spullen daar te plaatse te nemen (dagger/axe/robes...) en het niveau eventjes lager te zetten :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

Danfoss schreef op maandag 14 november 2011 @ 18:49:
[...]

Geld verdienen.. Buiten de inn in whiterun netzolang hakken tot je het beu bent (ik doe meestal tot ik op 500 gewicht zit) en dan de inn binnenlopen en firewood verkopen. Ik had nog 2k nodig voor mijn eerste huis en had dat zo binnen.

In zagerij in riverwood vond ik de bijl op een tafeltje.
train je er een skill mee ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danfoss

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

Nee. Helemaal niets. Alleen geld.

Sys Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WesleyRBK
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-09 00:41
Ik word onderhand echt ziek van de spontane afsluitingen van het spel? Heeft iemand anders er ook last van. Gelukkig heeft het spel een goed save mechanisme en hoef ik niet veel over te doen. Maar tot 2x aan toe moest ik wel een ontzettend groot stuk over nieuw doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
Omg! Wist nieteens dat dat kon :D! Awesome! Skyrim blijft me weer erg verrassen kwa kleine details!
WesleyRBK schreef op maandag 14 november 2011 @ 18:59:
Ik word onderhand echt ziek van de spontane afsluitingen van het spel? Heeft iemand anders er ook last van. Gelukkig heeft het spel een goed save mechanisme en hoef ik niet veel over te doen. Maar tot 2x aan toe moest ik wel een ontzettend groot stuk over nieuw doen.
Als je op PC speelt heb je al geprobeerd je sound aan te passen?

[ Voor 69% gewijzigd door Rutix op 14-11-2011 19:00 ]

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeadKennedy schreef op maandag 14 november 2011 @ 17:25:
Ik doe hetzelfde, had het eerder vandaag al gepost, alleen de paginas vliegen voorbij hier. Het in 1080p spelen met alles op High etc. is geweldig. De menu's zijn een beetje wazig voor muis/PC, maar fantastisch voor console. Heb speciaal voor Skyrim een Xbox360 controller gekocht en kwam er toen achter dat die omschakel-mechaniek (waar alle binds etc zich aanpassen aand Xb controller) ook bij andere games werkt, zoals GTA IV, Portal 2, Bastion en een boel andere Steam games. Scheelt echt een hoop geklier met calibratie en met de hand binds instellen voor games die dan alsnog niet lekker werken met een controller. Enige minpuntje was dat ik mijn characternaam wel met een keyboard moest doen.

De techniek daarvoor heet XInput, mocht je games willen identificeren die het kunnen, kun je op Google een aardig eindje mee komen.

Wikipedia: List of XInput enabled games

Over eerder aangegeven spontane afsluitingen:

Geen last van gehad, maar ik had om alles op max te kunnen draaien mn videokaart overclocked. Dit ging niet zo lekker. Verdraaide character models, glitches en tijdelijke freezes. Probeer power-saving/overclocking zooi uit te zetten. Alt-Tab houdt het spel ook niet erg van.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2011 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vidra
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-09 15:56

Vidra

Vragen?

SemperFidelis schreef op maandag 14 november 2011 @ 17:03:
Pff CE guide gecancelt bij Yourgamerzone.

Weet iemand waar ik die CE guide nog kan halen? Kan hem nergens meer vinden.
Amazon? Ik heb de mijne net binnen...
Jeanski schreef op maandag 14 november 2011 @ 15:47:
[...]

ik raad je aan om zelf je staves te maken met veel charges dan. En staves zijn altijd snel op :p
Hoe maken we staves ... en/of waar kan je die kopen?

Moet je hiervoor eerst bij Winterhold geweest zijn?

[ Voor 37% gewijzigd door Vidra op 14-11-2011 19:05 ]

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

WesleyRBK schreef op maandag 14 november 2011 @ 18:59:
Yup, ook al diverse malen gehad. Maar niets groots over moeten doen.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
Voor mensen die crashes hebben. Je kunt een LAA patcher gebruiken voor meer memory of je sound changen naar 24 bit, 44100Hz (Studio Quality)

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na lang twijfelen heb ik besloten dat ik NU overnieuw ga beginnen met een nieuw char en in plaats van full magic een stealth character ga maken. Het is toch meer mijn manier van spelen en iets wat ik toffer vind. Iemand nog wat tips? Ben van plan archery/one-handed te gaan en de standaard skills zoals sneak en lockpicking goed te lvlen en misschien een beetje enchanting/alchemy er in te mixen, en natuurlijk gewoon te gebruiken wat ik nodig heb verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emrulez
  • Laatst online: 24-06-2024
Rutix schreef op maandag 14 november 2011 @ 19:16:
Voor mensen die crashes hebben. Je kunt een LAA patcher gebruiken voor meer memory of je sound changen naar 24 bit, 44100Hz (Studio Quality)
Deze optie heb ik niet bij mijn opties: Audio chipset/driver ondersteund het niet ofzo :( (Wat oudere PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydrosine
Verwijderd schreef op maandag 14 november 2011 @ 19:18:
Na lang twijfelen heb ik besloten dat ik NU overnieuw ga beginnen met een nieuw char en in plaats van full magic een stealth character ga maken. Het is toch meer mijn manier van spelen en iets wat ik toffer vind. Iemand nog wat tips? Ben van plan archery/one-handed te gaan en de standaard skills zoals sneak en lockpicking goed te lvlen en misschien een beetje enchanting/alchemy er in te mixen, en natuurlijk gewoon te gebruiken wat ik nodig heb verder.
Precies wat ik speel :) vind het persoonlijk een fijne combinatie. Ik ben een WoodElf met de thief stone geactiveerd. mijn archery, one handed, light armor, en destruction zijn erg hoog! ik gebruik graag die vuurstraal skill :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Ik heb nu smithing op 100% maar mijn Thieves Guild armor komt niet boven de flawless, dat moet toch wel beter kunnen? Welke perk is hiervoor nodig?

Trouwens, mensen die willen lullen over de game: www.gotbf3.nl/teamspeak! Van harte welkom! Lekker gamen en lullen tegelijk.

[ Voor 30% gewijzigd door Tsurany op 14-11-2011 19:22 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
Emrulez schreef op maandag 14 november 2011 @ 19:19:
[...]

Deze optie heb ik niet bij mijn opties: Audio chipset/driver ondersteund het niet ofzo :( (Wat oudere PC)
Dat is gewoon een windows feature hoezo heb je dat niet :P?

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Prachtig spel, heb Oblivion na een uurtje aan de kant geschoven, maar Skyrim blijft me nu na vijf uur nog steeds boeien (kan er ook mee te maken hebben dat het op een Pc veel lekkerder wegspeeld, naar mijn inziens).

Ik heb alleen een probleem. Ik draai het spel nu op 1600x900 op high (aangeraden was 1920x1080 op high), en de framerate is normaal gesproken soepel en stabiel. Zodra ik echter buiten kom, gebeurt het zeer regelmatig (toch zeker een keer per minuut als ik doorloop- of rij), dat de game gewoon een paar seconden blijft hangen, en daarna kan je weer gewoon verder. Dit gebeurt niet in dungeons of in steden, maar alleen buiten. Ik heb Vsync uitgezet, maar dat blijkt ook niet te helpen.

Ik vermoed niet dat het komt omdat de settings te hoog staan, aangezien het probleem zich alleen buiten afspeelt. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emrulez
  • Laatst online: 24-06-2024
Rutix schreef op maandag 14 november 2011 @ 19:21:
[...]

Dat is gewoon een windows feature hoezo heb je dat niet :P?
Heb alleen 16-bits opties met dvd kwaliteit als hoogste 8)7 Mijn andere PC heeft het weer wel maar die is niet bestemd voor gaming :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje, Ik heb dit spel voor de PS3 gekocht en dit is eigenlijk de eerste keer dat ik een elder scrolls spel speel. Ik moet zeggen dat ik erg onder de indruk ben van de grootte van de wereld (Kan me niet herinneren dat ik ooit eerder een spel speelde met zo'n grote open wereld). Ook de interactie met NPC's en de graphics maken het echt heel indrukwekkend. Aangezien ik me eigen nu wat meer in deze spellenreeks heb verdiept vroeg ik me af of Oblivion en zelfs Morrowind ook de moeite waard zijn om te spelen? Zijn deze ook zo groot of veel kleiner dan skyrim? Dat het qua graphics minder is maakt me nog niet zoveel uit. Vroeg me alleen af of deze spellen ongeveer hetzelfde spelen als Skyrim, want vind het echt een heel gaaf spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sianto
hmmm, proberen te zwemmen met Lydia is niet slim, ze staat steeds op een ijsrots niets te doen, of verzuipt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 november 2011 @ 19:24:
Vraagje, Ik heb dit spel voor de PS3 gekocht en dit is eigenlijk de eerste keer dat ik een elder scrolls spel speel. Ik moet zeggen dat ik erg onder de indruk ben van de grootte van de wereld (Kan me niet herinneren dat ik ooit eerder een spel speelde met zo'n grote open wereld). Ook de interactie met NPC's en de graphics maken het echt heel indrukwekkend. Aangezien ik me eigen nu wat meer in deze spellenreeks heb verdiept vroeg ik me af of Oblivion en zelfs Morrowind ook de moeite waard zijn om te spelen? Zijn deze ook zo groot of veel kleiner dan skyrim? Dat het qua graphics minder is maakt me nog niet zoveel uit. Vroeg me alleen af of deze spellen ongeveer hetzelfde spelen als Skyrim, want vind het echt een heel gaaf spel.
Ja, zeker de moeite waard. Alleen de graphics zijn natuurlijk minder en in oblivion is het best vervelend (vind ik) dat de main quest heel erg op de voorgrond staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Danfoss schreef op maandag 14 november 2011 @ 18:53:
Nee. Helemaal niets. Alleen geld.
Om snel veel geld te vangen daar zijn simpelere manieren voor zodra je bij de Thieves guild zit en een fence hebt. Gewoon snachts wat gaan winkelen.

@Tsurani
Er zijn items die een bonus geven aan het % waarmee je gear kunt verbeteren.
Mijn items worden legendary en ik draag als ik dit doe bracers en een ring welke samen iets van 3x% bonus geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Ja dat heb ik ook, 12% bonus. Maar dan nog gaat het niet verder. Je zou toch denken dat smithing maxed genoeg zou moeten zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timskiej
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-09 19:30
Iemand nog tips?
Ben lvl 18 Dark Elf (voornamelijk Destruction + Con magic).
Maar ik wil eigenlijk one handed/archery worden. Is het nog een beetje rendabel om daar nu mee te beginnen? Full mage is een beetje saai aan het worden, je krijgt iedereen wel dood met je fireball gespam en dat begint een beetje saai te worden.
Pagina: 1 ... 13 ... 21 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor al je problemen en technische vragen kun je terecht in: <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1477915">~~~[Multi] Skyrim - Topic voor problemen en (technische) vragen</a>.