Zonder 3d player zijn de ondertitels niet juist weer te geven.jbierste schreef op zondag 27 november 2011 @ 13:49:
Ik denk dat ik (en dat is persoonlijk) nu beter een A-300 kan kopen. Deze doet geen Full-HD 3d, maar ondersteund wel 3D in de vorm van 3D MKV's. Ik kan toevallig vanavond e.e.a. testen op een A-200. Dus kan ik meteen even checken hoe de 3D subs zijn e.d. (hiervoor is een handig tooltje te vinden op networkedmediatank.com)
Lees ook veel negatieve verhalen over Xtreamer, waardoor ik weinig vertrouwen heb in die firma...
Tegen de tijd dat 3D mediaplayers meer mainstream zijn maar eens kijken of ik tzt een andere ga kopen, of gewoon bij de PCH A-300 blijf.
Moet ook eerlijk zeggen dat het meerendeel van mijn media niet 3D is, maar dat ik juist meer gewoon 2D kijk. De films die ik dan in 3D wil kijken zijn prima in Half-SBS of Top and Bottom. Het zou alleen leuk zijn als je meteen ook 3D bluray ISO's kan streamen. Maar zoals hierboven aangegeven zijn de netwerkprestaties van de realtek chips een stuk minder dan die van de Sigma's. (en de nieuwe Sigma chip laat volgens mij nog wel even op zich wachten helaas)
Hardisk inbouwen in xtreamer prodigy zo gefikst. Je haalt lade eruit. zet een hd in (ff schroeven) lade terugschuiven en klaar.
Blueray 25GB geen probleem met streamen en 50GB stotert wel. Ff naar hd sturen en dan ff testen of het stottert..Zal het hier melden
Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...