[HTC One X] Ervaringen & Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 71 ... 74 Laatste
Acties:
  • 590.343 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fopspeen
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 10-08-2023
Joolee schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 11:29:
[...]

Ga er wel van uit dat het eerste wat een reparatieservice zal doen het her-flashen van de software is. Dan ben je dus alsnog alles kwijt!

Als ik jouw was zou ik gelijk van de gelegenheid gebruik maken om je telefoon te rooten, dan kun je voortaan backups maken. Nadeel is dat je technisch gezien je toestel niet mag rooten omdat het toestel niet van jouw is ;w
Nouja, op zich moet het kunnen. Waar het mij om gaat zijn vooral de smsjes en whats app berichten die erop staan, omdat daar ookzakelijke informatie in staat, en ander ebelangrijke zaken. De foto's e.d. kan i ker allemaal vanaf halen, en ook de database van whatsapp en contacten enz. Dus het flashen of een reset proberen kan natuurlijk wel. Ik vind het altijd zo'n ramp om alle instellingen en alles weer te moeten maken, ben ik wel weer een uurtje of 2 mee zoet. Maar ik ga eerst de reset proberen vanavond, en zo niet ,dan alsnog die kpn monteur. In ieder geval bedankt voor het meedenken :)

Edit:
Wat me wel opvaltm ik heb gisteravond de update gedaan en nergens last van gehad thuis. WiFi werkte nog, en vanmorgen durf ik niet te zeggen, het probleem kwam ik pas achter toen ik op het werk ging kijken, en zag dat ik geen wifi had. En nu zie ik pas dat ik mijn thuis netwerk niet verwijderd krijg. Kies ik voor netwerk vergeten, blijft die mooi staan als enigste netwerk, terwijl de router 40 km verop staat.

[ Voor 16% gewijzigd door fopspeen op 07-09-2012 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joolee
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
fopspeen schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 11:45:
[...]

Nouja, op zich moet het kunnen. Waar het mij om gaat zijn vooral de smsjes en whats app berichten die erop staan, omdat daar ookzakelijke informatie in staat, en ander ebelangrijke zaken. De foto's e.d. kan i ker allemaal vanaf halen, en ook de database van whatsapp en contacten enz. Dus het flashen of een reset proberen kan natuurlijk wel. Ik vind het altijd zo'n ramp om alle instellingen en alles weer te moeten maken, ben ik wel weer een uurtje of 2 mee zoet. Maar ik ga eerst de reset proberen vanavond, en zo niet ,dan alsnog die kpn monteur. In ieder geval bedankt voor het meedenken :)

Edit:
Wat me wel opvaltm ik heb gisteravond de update gedaan en nergens last van gehad thuis. WiFi werkte nog, en vanmorgen durf ik niet te zeggen, het probleem kwam ik pas achter toen ik op het werk ging kijken, en zag dat ik geen wifi had. En nu zie ik pas dat ik mijn thuis netwerk niet verwijderd krijg. Kies ik voor netwerk vergeten, blijft die mooi staan als enigste netwerk, terwijl de router 40 km verop staat.
Als je Google backup aan hebt staan worden je Wifi netwerken automatisch hersteld. Dit kan ook weer voor ploblemen zorgen. Als dat gebeurt, reset je toestel dan nog een keer en kies in de wizzard voor het niet terugplaatsen van de backup en programma's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan-smit20
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-09 18:29
RickoNL schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 08:41:
[...]

Wat toevallig ik ervaar precies hetzelfde met vodafone. Dit is sinds ik mijn telefoon ter reparatie gestuurd heb voor het WIFI probleem. Ik twijfel nu om hem weer op te sturen, maar ik wist niet zeker of het aan de one x ligt of aan vodafone. Ik merk dit als ik in de auto zit of op willekeurige plekken waar ik iets slechter bereik heb. Regio Amsterdam.
Vergeef me als ik zeg dat ik blij ben dat ik niet de enige ben met dit probleem :)
op dit moment zit in in de trein van amersfoort richting zwolle, en het netwerk is al 2x volledig weg gevallen. Wordt er nu toch beetje zat van. ik heb dit probleem al vanaf dat ik hem kocht.
heb ook al nieuw moederbord gekregen en een nieuw scherm, maar heeft niks geholpen.
wat ga jij hier mee doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSTRfighter
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 26-11-2024
stefan-smit20 schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 16:58:
[...]

Vergeef me als ik zeg dat ik blij ben dat ik niet de enige ben met dit probleem :)
op dit moment zit in in de trein van amersfoort richting zwolle, en het netwerk is al 2x volledig weg gevallen. Wordt er nu toch beetje zat van. ik heb dit probleem al vanaf dat ik hem kocht.
heb ook al nieuw moederbord gekregen en een nieuw scherm, maar heeft niks geholpen.
wat ga jij hier mee doen?
kijk deze video:http://www.youtube.com/watch?v=_jZ-nelmWAI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan-smit20
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-09 18:29
MSTRfighter schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 18:54:
[...]

kijk deze video:http://www.youtube.com/watch?v=_jZ-nelmWAI
dat is betreft het wifi probleem... bij mij is het gewoon het mobiel netwerk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-09 19:44

Metian

Snert is vies

Nou ben ik niet echt onder de indruk van alle geruchten rondom de One X+, echter ben ik wel bang dat wij One X gebruikers nu langer kunnen wachten op Android 4.1

Ik zie het namelijk niet snel gebeuren dat One X eerder zal gaan draaien op A.4.1 dan de One X+, en dat we daarom langer kunnen wachten op de update. Want HTC wil natuurlijk dat iedereen zijn nieuwe speeltje (One X+) koopt en niet de One X, aangezien die ongetwijfeld wel iets duurder zou worden dan de huidige One X. Maar goed, zolang het geruchten blijven is het maar speculeren.

Mja, Mark Moons kan in ieder geval wel goed verrassingen bewaren... |:(

[ Voor 4% gewijzigd door Metian op 07-09-2012 20:06 ]

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bwa, One X+ draait op win8. Toch iets helemaal anders dan Android. Ik denk niet dat het hierdoor langer zal duren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

Je maakt een fout, er zijn twee geruchten

1. HTC One X+, de geupgrade One X met nieuwere processor die draait op 1,6GHz
2. HTC Accord (8X), de nieuwe Windows 8 Phone.
Bovendien wordt de One X+ volgens Football uitgebracht met Android 4.1 Jelly Bean en een nieuwe versie van HTC's skin Sense.
Quote uit het nieuwsbericht van tweakers zelf.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-12-2024
Ik hoop gewoon dat we de 19e ook info krijgen over de update voor de One X. De one x+ zijn ook maar geruchten hè...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

EJPostema schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 11:00:
Ik hoop gewoon dat we de 19e ook info krijgen over de update voor de One X. De one x+ zijn ook maar geruchten hè...
Dat is ook weer waar, we wachten rustig af en hopen voor het beste. :+

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
Metian schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 11:02:
[...]

Dat is ook weer waar, we wachten rustig af en hopen voor het beste. :+
idd :) Het lijkt mij ook logischer dat ze met een totaal nieuw toestel komen ipv een remake vanwege de concurenten...
Tenzij ze de opvolger van One X niet op tijd af krijgen en vandaag met de 'nieuwe' versie komen

EDIT: Mochten de geruchten wel waar zijn over de One x+. Dan hoeft het toch helemaal niet lang te duren.
De One x en One x+ verschillen weinig van elkaar. Je kan vrijwel dezelfde software gebruiken denk ik :)

[ Voor 20% gewijzigd door EJPostema op 08-09-2012 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn broertje wou vanmorgen zijn htc one x opladen, dus aan de oplader gehangen .. maar nu start hij helemaal niet meer op?? geen beeld niks...

-edit-

als ik hem aan de oplder/usb heb dan knippert alleen its rood bij de speakers (rechts boven het htc)
voor de rest werkt niks... ?

hard reset

volume down + power button werkt ook niet
(alsik dit doe dan zie ik de knopjes onder wel flikkeren maar ik heb verder geen beeld)
alles blijft zwart

iemand tips?

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2012 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 18:36:
mijn broertje wou vanmorgen zijn htc one x opladen, dus aan de oplader gehangen .. maar nu start hij helemaal niet meer op?? geen beeld niks...

-edit-

als ik hem aan de oplder/usb heb dan knippert alleen its rood bij de speakers (rechts boven het htc)
voor de rest werkt niks... ?

hard reset

volume down + power button werkt ook niet
(alsik dit doe dan zie ik de knopjes onder wel flikkeren maar ik heb verder geen beeld)
alles blijft zwart

iemand tips?
Houd je die twee knoppen wel lang genoeg in? Eerst gaan namelijk de knopjes flikkeren, maar dan duurt het nog even voordat je in de bootloader komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zit er nu wel in ... ik heb voor recovery gekozen.
en nu zie ik een telefoon met hierin een rood driehoek met uitroepteken ...

-edit-

reboot gedaan, telefoon starte wel op ... maar de batterij was meteen leeg?
ik laat hem wel ff een paar uurtjes aan de lader hangen...
misschien dat de accu verrot is?

-edit-

telefoon ff een half uur aan de lader gehangen, en zo te zien werkt ie weer!! thanksss

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2012 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel-o
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-10-2024

marcel-o

Phone stuk? www.phoneworld.nl

K heb de laatste tijd wel wat kuurtjes hier...
zo-nu-en-dan een crash vermelding met het verzoek of ik die log wil verzenden... (heeft dat nut? )
als het toestel leeg is en valt uit(in mn broekzak op werk) en k leg m aan de lader, dan duurt t soms wel 4 a 5 minuten voordat het rode lampje gaat branden.. dan kan ie ook pas aan...
de eerste keer schrok k me dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-03-2022
Ik ben al enige tijd op zoek naar een vervanger voor mijn desire. Was mijn eerste smartphone en dan leek het een logische keuze om voor de One X te gaan omdat de bouwkwaliteit van de desire mij wel beviel incl de sense interface.

Maar mijn god wat een faalproduct is dit zeg als ik mag uitgaan van de reacties hier en andere fora. Hier en daar een kwaaltje moet kunnen maar HTC heeft klaarblijkelijk toch het één en ander niet op orde gesteld waardoor er veel probleemgevallen zijn. En dan is er doorgaans maar een klein groepje die de weg naar dit soort fora weet te vinden, dan leef ik mee met de grote groep die gewoon een half afgemaakt toestel hebben gekocht voor 500 euro zonder hiervan te weten of denken dat het normaal is.

Lekker is dat. Ik wacht het lekker nog een tijdje af. Ben geen fan van het gesloten systeem van apple en de s3 is me toch net iets teveel plastic voor het geld.

Desalniettemin, erg teleurgesteld in HTC dit jaar.

[ Voor 3% gewijzigd door Omnyakom1 op 09-09-2012 02:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass
  • Laatst online: 09-04 17:02

Tarabass

Webmaster

Omnyakom1 schreef op zondag 09 september 2012 @ 01:58:
Ik ben al enige tijd op zoek naar een vervanger voor mijn desire. Was mijn eerste smartphone en dan leek het een logische keuze om voor de One X te gaan omdat de bouwkwaliteit van de desire mij wel beviel incl de sense interface.

Maar mijn god wat een faalproduct is dit zeg als ik mag uitgaan van de reacties hier en andere fora. Hier en daar een kwaaltje moet kunnen maar HTC heeft klaarblijkelijk toch het één en ander niet op orde gesteld waardoor er veel probleemgevallen zijn. En dan is er doorgaans maar een klein groepje die de weg naar dit soort fora weet te vinden, dan leef ik mee met de grote groep die gewoon een half afgemaakt toestel hebben gekocht voor 500 euro zonder hiervan te weten of denken dat het normaal is.

Lekker is dat. Ik wacht het lekker nog een tijdje af. Ben geen fan van het gesloten systeem van apple en de s3 is me toch net iets teveel plastic voor het geld.

Heb je de One X nu zelf, of niet? Want als het dat laatste is dan snap ik niet waarop jij je ervaringen baseert. Doorgaans melden mensen alleen de negatieve ervaringen op fora, en met een geavanceerd product als een smartfoon ligt dat meestal direct aan de maker van het toestel. Dat ze een custom rom draaien, de ene na de andere app erop zetten, zoveel instellingen gaan veranderen dat het er niet beter op wordt, launchers gaan inrichten etc. etc. doet er dan niet toe. De fabrikant heeft het gedaan.

Je gaat af op ervaringen van anderen, en doet er zelf nog een schepje bovenop door je eigen 'ervaring' er ook bij te zetten terwijl je het toestel helemaal niet hebt. Hoe kun je iets nu een faalproduct noemen als je afgaat op ervaringen van anderen? En moet een ander na het lezen van jouw post ook denken dat het een faalproduct is?

Ik bezit het toestel nu een aantal weken, en moet zeggen dat ik tot zover nergens last van heb. Het toestel is voorzien van een custom rom (want in het bakken van roms falen de fabrikanten imo wel keihard), draait bloedsnel en heeft mij nog niet in de steek gelaten. Ik hoop dat mensen mijn ervaring ook lezen en dit aannemelijker vinden dan jouw ervaring gebaseerd op ervaringen van anderen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07:17

Ben ik zeker niet met je eens. Ben er zeer tevreden mee en totaal geen spijt van deze aankoop. Ben het helemaal eens met Tarabass.

Elke product heeft wel problemen en je zult altijd positieve en vooral nagatieve dingen lezen. Iemand die tevreden is heeft weinig reden om dit te vermelden.
Ik denk dat je het veel groter moet zien. Bedenk hoeveel er verkocht zijn. De mensen met problemen hier valt dan reuze mee en is maar een klein percentage. Tevens lees je dat ondanks de problemen deze mensen meestal zeer tevreden zijn met de One X.

Je stelt dat er een grote groep mensen is die dus problemen hebben maar dit forum niet weten te vinden. Dit is een aanname waar je niets mee kunt natuurlijk. Dit is zomaar roepen dat een product dus slecht is en iedereen problemen heeft.
Iedereen die een product koopt weet toch waar hij deze heeft gekocht dus kan hij het daar ook melden of contact opnemen met HTC. Ook heb je Google waar je zeer eenvoudig dit topic kan vinden.

De problemen die bekend zijn worden netjes door HTC verholpen. Het grootse probleem is het bedrijf die dit uitvoert. Veel problemen worden niet direct goed opgelost waardoor gebruikers extra gefrusteerd worden, wat ook terrecht is. Maar als een probleem in 1x wordt opgelost dan valt dit verder erg mee.

Als je toch een One X wilt controleer dan gewoon welke versie je krijgt, dit staat op de doos vermeld.
Zolang je een recente krijgt zullen de bekende problemen wel verholpen zijn. En zolang je bij de winkel vraagt hoe zij omgaan met een product wat niet voldoet is er niet veel aan de hand. Heb je een toestel wat niet voldoet dan breng je deze direct retour/

[ Voor 8% gewijzigd door MikeOO op 09-09-2012 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _gibeon_
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-08 22:21
Hier ook niets dan positieve ervaringen - maar dat voegt weinig toe aan dit topic. Dat geldt voor heel veel mensen, vandaar dat het zwaar overtrokken is om nu te zeggen dat het een faalproduct is. Kijk maar eens naar het eerste HTC Desire topic, dan kom je er achter dat je nu ook al een "faalproduct" hebt (volgens de fora), maar er toch tevreden mee bent. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golem501
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-04 07:32

Sorry maar echt wat een faalpost, je klaagt alleen maar over een product omdat er hier problemen langs komen. Mensen bij wie alles werkt zie je hier niet veel posten juist omdat het werkt. Posters hier zijn inderdaad de mensen met problemen en dat zal je in veel topics zien ook over andere toestellen.

Op mijn werk hebben collega's Samsung Galaxy's. Één een note en de ander een S3, we hebben de drie toestellen wel eens naast elkaar gelegd en elke keer weer struikelen ze erover dat mijn scherm zo wit is terwijl die van hun meer blauw zijn.

Maar hier hoor je niet snel mensen over het feit dat wit ook wit is ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GjaltVK
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-09 22:30

Ik heb de HTC One X gekocht als vervanger voor mijn HTC Desire en ik moet zeggen dat het een gigantische stap voorwaarts is zonder problemen! Een prima toestel om te kopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11:34

Ik ben anders erg tevreden over de One X, er waren inderdaad problemen maar je wordt prima geholpen door HTC.
Jouw post voegt in deze niks toe, de One X is samen met de S3 de top van deze markt. Worden veel gekocht dus hoor je ook meer mensen over, maar als het 1% van de totaal verkochte telefoons is valt het wel mee lijkt me. (Heb geen bron, is een voorbeeld)

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimpam
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 05-09 17:22
Mijn HTC one X heb ik nu sinds 3 weken weer in gebruik (board swap + nieuwe batterij).

Probleem:
Helaas herkent hij de sim-kaart niet meer sinds gisteren: Hij heeft geen bereik, en geeft aan dat SIM-diensten niet beschikbaar zijn.

Als ik de aan/uit knop lang inhoud dan staat erbij vliegmodus: Bezig met uitschakelen. Echter blijft dit er de gehele tijd staan. [Er staat geen vliegtuig-icoon meer bovenin]

Reeds geprobeerd:
Fabrieksinstellingen teruggezet vanuit de instellingen, factory reset vanuit aan/uit + volume, widget voor vliegtuigmodus, en andere sim kaart (die wel werkt) geprobeerd..... Echter niets helpt!

Heeft iemand enig idee waarom de HTC one X niet uit vliegtuigmodus kan komen?

[ Voor 5% gewijzigd door Pimpam op 09-09-2012 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik heb dit ook eens gehad, alleen bij mij was dit na verloop van tijd weer opgelost. Heel apart dat bij jou zelfs een factory reset niet werkt. Probeer eens een andere sim?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bwlian
  • Laatst online: 15-09 20:58
Kun je eens een foto posten van je sim-kaart lezer? Of is die niet zo zichtbaar bij de One X?
Misschien een stukje los/weg zoals mijn telefoon had..

This space was intentionally left blank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• msnguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-01 11:25
Met CPU spy heb ik gekeken hoe de Tegra 3 processor wordt gebruikt in mijn telefoon. Echter, het valt me op dat er veel frequenties zijn waarop hij draait. Zowel Deep Sleep, 51 mhz, 102 mhz, 475 mhz (dit is de companion core neem ik aan?), 1000 mhz en 1500 mhz worden getoond. Mijn vraag is: is de Tegra 3 zo gevarieerd in het gebruik van de klokfrequenties? Op internet en in de specs kan ik dat namelijk niet terugvinden. Stiekem vind ik het wel fijn, maar ik vraag me dan weer af wat het verschil is tussen 51 mhz en Deep Sleep? En welke applicaties gebruiken welke frequentie? (is daar ook een app van?). Waarom ik dit afvraag: omdat ik zwaardere applicaties wil verwijderen die ik minder gebruik i.v.m. de duur van mijn batterij te verlengen voor ik op vakantie ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimpam
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 05-09 17:22
RoD schreef op zondag 09 september 2012 @ 17:34:
Ik heb dit ook eens gehad, alleen bij mij was dit na verloop van tijd weer opgelost. Heel apart dat bij jou zelfs een factory reset niet werkt. Probeer eens een andere sim?
Andere sim (die in andere HTC oneX wel werkt) ook geprobeerd, maar krijg het niet aan het werk... Recovery (aan/uit+volume button), factory reset, en soft reset werkt allemaal niet. Hij blijft standaard op 'vliegtuigmodus' staan. Het lijkt dat de gehele sim-module is uitgeschakeld, omdat de telefoon ook niet vraagt om een provider of om een sim-wachtwoord.

@Bwlian: De sim-lezer is niet zichtbaar bij de HTC one X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass

Tarabass

Webmaster

Pimpam schreef op maandag 10 september 2012 @ 09:50:
[...]

Andere sim (die in andere HTC oneX wel werkt) ook geprobeerd, maar krijg het niet aan het werk... Recovery (aan/uit+volume button), factory reset, en soft reset werkt allemaal niet. Hij blijft standaard op 'vliegtuigmodus' staan. Het lijkt dat de gehele sim-module is uitgeschakeld, omdat de telefoon ook niet vraagt om een provider of om een sim-wachtwoord.

@Bwlian: De sim-lezer is niet zichtbaar bij de HTC one X.
Simcard ook geprobeerd in een ander toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

renem schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 10:37:
[...]

+1

Tijdens mijn vakantie heb ik me hier ook helemaal blauw aan geergerd. Bijna geen track kunnen luisteren zonder haperingen.
Ik heb dit met bijv de soundcloud app ook heel erg. Als ik winamp for android gebruik hapert ie gelukkig zo goed als nooit.

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pauwilkoituh
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-07 16:57
Ik heb een probleem dat mijn scherm is gescheurd, heeft er iemand een idee of je hier iets mee kunt ivm garantie? Aangezien ze het bijna onbreekbare Gorilla Glass 2 gebruiken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Pauwilkoituh schreef op maandag 10 september 2012 @ 15:18:
Ik heb een probleem dat mijn scherm is gescheurd, heeft er iemand een idee of je hier iets mee kunt ivm garantie? Aangezien ze het bijna onbreekbare Gorilla Glass 2 gebruiken..
Wat was het antwoord van HTC (alhoewel ik het al met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid kan raden) toen je het via de chat aan ze vroeg? Doe dat eerst even ( eigen inzet) , dan pas posten.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
Heb je hem laten vallen? Dan geen garantie.
is het spontaan op tafel zonder dat er iemand aan zat gebeurt. ja dan kan je proberen er ee garantie verhaal te maken.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigis
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16-04 21:07
Formeel moeten ze in het eerste half jaar aantonen (in redelijkheid: aannemelijk maken) dat het door misbruik komt (omgekeerde bewijslast). Dat is bij valsporen vrij eenvoudig. Zonder valsporen is misbruik moeilijk aantoonbaar. Een verkoper of producent zal echter met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid stellen dat het niet onder garantie valt. Zie dan maar eens je gelijk te krijgen zonder naar een rechter te stappen (hoewel het me wel eens gelukt is met een goed onderbouwde schriftelijke ingebrekestelling).

Na het eerste half jaar moet je aantonen dat het gebrek niet door misbruik veroorzaakt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eegee
  • Laatst online: 09:53
Pimpam schreef op zondag 09 september 2012 @ 17:33:
Precies hetzelfde probleem als ik heb met de sim-lezer.
Ik heb echt precies hetzelfde, bij mij trad het alleen een week eerder op. Ik vond hem daarnaast erg warm worden sinds ik dit probleem constateerde, heb jij dat ook? Hij is nu weer voor de 2e keer terug naar Dynafix. En heb jij ook een HT23 toevallig?

[ Voor 4% gewijzigd door Eegee op 10-09-2012 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerd611
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 26-08 17:14
Het is op GoT de bedoeling dat je eerst zelf zoekt en eigen initiatief toont.

[ Voor 75% gewijzigd door RoD op 10-09-2012 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 08:46

Booth

¯¯¯¯¯¯

Ik kan ineens geen screenshots meer maken. Het was toch altijd POWER + VOLUME DOWN of POWER + HOME? Dat doet hij nu niet meer. Ik zat te spelen met POWER + de drie hardware toetsen en bij de multitask knop resette hij ineens (zal wel stom toeval zijn).

Tijdens het schrijven van deze post was hij weer opgestart en nu maakt hij wel weer een screenshot, maar ik post dit toch want dan kunnen mensen het gewoon vinden als ze er naar zoeken.

TL;DR: Screenshot maken lukte niet meer, na een reboot wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjen9551
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08:38
Ik heb die van mij laten vallen en dat was gewoon eigen kosten ;) uiteindelijk zelf proberen te repareren, maar dit ging fout, dus heb een compleet nieuwe mogen aanschaffen.. ook fijn.
Ik ben overigens toendertijd met mn One X naar de Belcompany gegaan, die gaven aan dat het zeker 200-300 euro zou gaan kosten voor reparatie.

n.a.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

arjen9551 schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 10:37:
[...]

Ik heb die van mij laten vallen en dat was gewoon eigen kosten ;) uiteindelijk zelf proberen te repareren, maar dit ging fout, dus heb een compleet nieuwe mogen aanschaffen.. ook fijn.
Ik ben overigens toendertijd met mn One X naar de Belcompany gegaan, die gaven aan dat het zeker 200-300 euro zou gaan kosten voor reparatie.
Ik heb hem ook laten vallen, en mijne wordt nu gerepareerd. Begreep van een mede Tweaker dat het 214 euro kost. Als het in huis gebeurd is, zou het onder je inboedelverzekering kunnen vallen kreeg ik als tip, misschien dat je daar wat aan hebt (die van mij was helaas op straat gevallen :(). Ik zou in ieder geval niet rekenen op garantie.

In mijn ervaring is het scherm van de One X wel een stuk minder degelijk dan dat van mijn vorige foon (HTC Legend). Daar heb ik in 2 jaar tijd nog geen krasje op weten te krijgen, terwijl die ook wel eens is gevallen (de behuizing zelf heeft aardig wat sporen). Na 1,5 maand had ik al een diepe kras op het scherm van m'n One X en na 1 val was het scherm al compleet kapot.

Voor het overige vind ik het nog steeds een absolute toptelefoon, heb nu een hoesje klaarliggen voor als hij terugkomt van reparatie, hopelijk heb ik er dan nog lang plezier van :) Dynafix lijkt alleen nog niet echt over te lopen van snelheid, maar dat is off-topic :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerd611
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 26-08 17:14
Hoe zit het momenteel met de batterij?
Hoor dat niemand er echt positief over is, echt jammer voor zon prachtig toestel..

//Waarom is mijn post ingodsnaam verwijderd, tweakers heeft dus liever dan ik een heel nieuw topic open voor 1 kleine vraag?

Wat was er onduidelijk aan de opmerking van RoD in je vorige bericht? Een Google zoekopdracht laat zien dat hij onlangs een update heeft gehad waarmee de batterij langer mee gaat Update HTC One X verlengt accuduur met een kwart. Waarom je post is ge-edit is dus duidelijk, eigen inzet betekent dat je zelf eerst eens wat moeite mag gaan doen om je vraag te beantwoorden. Kom je er dan nog niet uit dan kun je hem in een topic stellen. Het forum is geen helpdesk.

[ Voor 60% gewijzigd door janvanduschoten op 11-09-2012 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powrot
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-09 14:45
Batterij is sinds de 2.17 patch echt meer dan prima imo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

Verwijderd schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 12:50:
[...]

Ik heb hem ook laten vallen, en mijne wordt nu gerepareerd. Begreep van een mede Tweaker dat het 214 euro kost. Als het in huis gebeurd is, zou het onder je inboedelverzekering kunnen vallen kreeg ik als tip, misschien dat je daar wat aan hebt (die van mij was helaas op straat gevallen :(). Ik zou in ieder geval niet rekenen op garantie.

In mijn ervaring is het scherm van de One X wel een stuk minder degelijk dan dat van mijn vorige foon (HTC Legend). Daar heb ik in 2 jaar tijd nog geen krasje op weten te krijgen, terwijl die ook wel eens is gevallen (de behuizing zelf heeft aardig wat sporen). Na 1,5 maand had ik al een diepe kras op het scherm van m'n One X en na 1 val was het scherm al compleet kapot.

Voor het overige vind ik het nog steeds een absolute toptelefoon, heb nu een hoesje klaarliggen voor als hij terugkomt van reparatie, hopelijk heb ik er dan nog lang plezier van :) Dynafix lijkt alleen nog niet echt over te lopen van snelheid, maar dat is off-topic :(
Correct, het gaat zeker 214 euro kosten, heb hetzelfde gehad (barsten in me scherm) heeft mij uit eindelijk 214 euro gekost. Zonde, één ding is nu wel zeker, onbewust ben ik nu nog meer voorzichtiger geworden (neer leggen van telefoon etc).

Rupsen, Rapsen.

• miggeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11:41
In het kader van "Daar is een app voor": Vanochtend eindelijk een frustratie opgelost. Ik heb via ebay vrij goedkoop een dock aangeschaft enkele maanden geleden voor mijn One X.
Werkt mooi, 1 frustratie: Homescreen van Sense blijft altijd op portrait, al het andere roteert wel.
Op dit moment bevalt Sense mij verder nog steeds goed, dus wilde die graag blijven gebruiken.
Vanochtend kwam ik in de playstore de app Rotation Locker tegen.
Na starten van deze app en het 2 seconden vasthouden van de button Auto, kantelt mijn scherm mooi mee in landscape. Wellicht ook handig voor anderen?
Had ook al een app geprobeerd die het standaard "Home dock" scherm naar voren tovert, maar die kon ik niet customizen, en wil op mijn werk gewoon alleen maar alles gekanteld hebben.

• Tarabass

Tarabass

Webmaster

Metian schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 16:33:
[...]

Correct, het gaat zeker 214 euro kosten, heb hetzelfde gehad (barsten in me scherm) heeft mij uit eindelijk 214 euro gekost. Zonde, één ding is nu wel zeker, onbewust ben ik nu nog meer voorzichtiger geworden (neer leggen van telefoon etc).
Het heeft mij anders 175euro gekost (in Zwolle). Binnen een uurtje klaar :)

• CristianSchriev
  • Laatst online: 24-06 09:27
Powrot schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 15:52:
Batterij is sinds de 2.17 patch echt meer dan prima imo
Dan heb jij geluk mijn HTC houdt het nog niet van 7-6 uur vol (een normale dag naar werk en terug) en dan luister ik een uurtje muziek en verder kijk ik in de trein af en toe op fb en chat ik op whats app (tegenwoordig stopt hij met screen on van 3uur of minder!)

• Holgersson
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Bij normaal/bescheiden gebruik van mijn HTC One X (met Android Revolution HD rom 9.4.0, zonder tweaks, met Suite Tools, met stock kernel) haal ik 2 dagen op 1 acculading met 4 huur screen-on-time :)

Eens per dag (nacht) opladen, is dus voldoende!

Afbeeldingslocatie: http://forum.xda-developers.com/attachment.php?attachmentid=1319889&d=1347404463

Afbeeldingslocatie: http://forum.xda-developers.com/attachment.php?attachmentid=1319890&d=1347404463

Afbeeldingslocatie: http://forum.xda-developers.com/attachment.php?attachmentid=1319891&d=1347404463

• GranCanaria
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09:43
Ik heb hem sindskort ook en ben er erg tevreden over. Ik ben van een iphone4 naar de htc one x gegaan en vind het een geweldige upgrade.

De telefoon is lekker snel, Het is wel wennen aan htc sense en htc zou dit eigenlijk optioneel moeten maken zodat je kunt kiezen tussen standaard android of htc sense.

Wat ik hiernaast nog mis is een makkelijkere manier om uit standby te komen. Je moet nu constant het aan / uit knopje indrukken en ik heb het gevoel dat het knopje dan na een tijdje kapot gaat. Ik begrijp dat ze hier een goed knopje voor hebben gebruikt maar een alternatieve manier met officiele firmware zou geweldig zijn.

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 03:33

BPP

GranCanaria schreef op woensdag 12 september 2012 @ 10:52:
Ik heb hem sindskort ook en ben er erg tevreden over. Ik ben van een iphone4 naar de htc one x gegaan en vind het een geweldige upgrade.

De telefoon is lekker snel, Het is wel wennen aan htc sense en htc zou dit eigenlijk optioneel moeten maken zodat je kunt kiezen tussen standaard android of htc sense.

Wat ik hiernaast nog mis is een makkelijkere manier om uit standby te komen. Je moet nu constant het aan / uit knopje indrukken en ik heb het gevoel dat het knopje dan na een tijdje kapot gaat. Ik begrijp dat ze hier een goed knopje voor hebben gebruikt maar een alternatieve manier met officiele firmware zou geweldig zijn.
Welke manieren heb je nog meer waardoor je scherm niet aangaat als die in je broekzak zit dan een fysiek knopje?

• GranCanaria
Nou het zou handig zijn als het middels een swipe of je volume knop ook kon. Dan kun je de slijtage een beetje minderen door een andere knop te gebruiken.

Ik ben er overigens net achter gekomen dat ik een HT23 heb en die last zouden kunnen hebben van het wifi probleem. Thuis heb ik weleens gemerkt dat wifi bereik minder is maar heb er verder eigenlijk niet echt last van.

Ik heb gelezen dat je het zelf kunt checken door tussen je camera en volume knoppen te drukken. Als je bereik dan beter wordt dan heb je het wifi probleem. Klopt dat? of zijn er andere manieren om erachter te komen?
Dat klopt inderdaad, het bereik kun je dan checken met bv. Google Play: Wifi Analyzer
MAAR waarom zou je dat willen checken, als je gewoon goed bereik hebt? Drukken = misschien straks kapot.

Wat ook veel mensen doen is 'beste wifi prestaties' nog aanvinken onder de WiFi-instellingen...

• GranCanaria
Nou als je op tweakers leest dat erg veel mensen er last van hebben dan ga je gelijk denken dat bij de kleinste wifi wegval je er ook last van hebt.

Ik weet dat ik op onze badkamer precies waar het toilet staat soms wifi problemen heb. Dit weet ik omdat ik daar vaak op mijn iphone4 spelletjes speelde en toen weleens had dat ik geen wifi verbinding meer had.

Maar als ik geen iphone4 had gehad en gelijk met de htc one x was begonnen, en de verhalen hier had gelezen, had ik waarschijnlijk een rma aangevraagd van htc.

Ik heb er verder gelukkig geen last van, ook niet van rare gele spookvlekken op mijn scherm of andere rariteiten. Ik ben tevreden met het toestel en vind dat HTC een goed product heeft geleverd :)
Als je constant een slechte WiFi verbinding heb zou ik er is aan denken, is 'n keertje kan van alles zijn :)

Verwijderd

Dag tweakers

Ik denk dat ik een One X wil. Ik lees hier veel goede dingen over en hij leek mij ook soepeler dan de One X. Mijn vraag is nu of het slim is om hem nu of binnen een week te kopen aangezien HTC 19 september een event heeft. Moesten de geruchten waar zijn en er een overgeklokte One X + verschijnt, zou ik dan wachten en deze kopen of is dit nadelig voor de batterij

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op woensdag 12 september 2012 @ 15:29:
Dag tweakers

Ik denk dat ik een One X wil. Ik lees hier veel goede dingen over en hij leek mij ook soepeler dan de One X. Mijn vraag is nu of het slim is om hem nu of binnen een week te kopen aangezien HTC 19 september een event heeft. Moesten de geruchten waar zijn en er een overgeklokte One X + verschijnt, zou ik dan wachten en deze kopen of is dit nadelig voor de batterij
Dit zul je toch echt helemaal zelf moeten beslissen. Wat 'slim' is, is persoonlijk en daarnaast heeft niemand hier een glazen bol.
Dat ligt geheel aan jou :) Hij krijgt volgens de geruchten dezelfde batterij van 1800mAh maar of dat zo is...
Of de extra CPU snelheid extra batterij slurpt... geen idee... Dat is allemaal afwachten, hoe, of, waarom :)

• Metian

Metian

Snert is vies

Dag tweakers

Stel jezelf deze vraag "kan ik wachten tot 19 september en eventueel langer".

Indien het antwoord ja is; wacht rustig af tot 19 september tot One X+ word aangekondigd plus de eventuele tijd daarna voor die daadwerkelijk in de winkel ligt.

Indien het antwoord nee is; koop lekker een One X.

Het is vrij simpel, aangezien er amper wat bekend is over de One X+, kunnen we hier moeilijk antwoord opgeven.

Rupsen, Rapsen.

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-09 15:45

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Weet je wat ik echt mis en echt niet snap waarom het er niet is?

De mogelijkheid om met de volumeknop een foto te kunnen maken.
Nu is het zooooo lastig om omgekeerd een foto te maken. Druk vaak mis.

Ok, HTC heeft ervoor gekozen om geen dedicated cameraknop te maken (wat ik niet snap, maar goed). Geef dan als alternatief dat je de volumeknop kan gebruiken.

Huub Huub Barbatruc!

• SamStar
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 02-01-2022
DNA_Saint schreef op donderdag 13 september 2012 @ 12:23:
Weet je wat ik echt mis en echt niet snap waarom het er niet is?

De mogelijkheid om met de volumeknop een foto te kunnen maken.
Nu is het zooooo lastig om omgekeerd een foto te maken. Druk vaak mis.

Ok, HTC heeft ervoor gekozen om geen dedicated cameraknop te maken (wat ik niet snap, maar goed). Geef dan als alternatief dat je de volumeknop kan gebruiken.
Als je een geroote telefoon hebt kan je > deze < mod installeren, kan je volumeknoppen toewijzen aan foto of film maken (langer inhouden om te zoomen)
Helaas alleen met root-acces inderdaad... Ook jammer dat HTC zoiets niet fixt, of de kant de keuze laat idd :(

• Sish
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09-08 14:33
Dag tweakers

Het is inderdaad de afweging of je wil (en kan) wachten tot de 19e (en daarna). Daarbij moet je je ook realiseren dat er tegen die tijd ook weer andere telefoon aan de horizon verschijnen die ook weer erg interessant zijn. Zelf twijfel ik heel erg tussen nu de One X aanschaffen, of wachten op de aankomende Windows Phone 8 telefoons, zoals de Lumia 920 of de HTC Zenith, of misschien zelfs de Samsung Ativ. Van de 920 is ongeveer een datum bekend (november, maar dat is weer een ruime maand verder). De Zenith is nog erg vaag, maar lijkt mij ook erg interessant.

Met andere woorden.... het is geheel aan jou.

Verwijderd

Ik heb bij een update van ViperX HTC Sense UI verwijderd. En nu kan ik mijn telefoon niet meer gebruiken, ook niet verbinden met PC. Is er een mogelijkheid om Sense opnieuw te downloaden, of heeft iemand andere tips???

BVD

• miggeltje
TimReinieren schreef op donderdag 13 september 2012 @ 17:17:
Ik heb bij een update van ViperX HTC Sense UI verwijderd. En nu kan ik mijn telefoon niet meer gebruiken, ook niet verbinden met PC. Is er een mogelijkheid om Sense opnieuw te downloaden, of heeft iemand andere tips???

BVD
Nandroid terugzetten van voor het flashen van die update, dan opnieuw updaten zonder sense te verwijderen?

[ Voor 0% gewijzigd door janvanduschoten op 13-09-2012 19:47 ]

Verwijderd

mhulsegge schreef op donderdag 13 september 2012 @ 19:29:
[...]

Nandroid terugzetten van voor het flashen van die update, dan opnieuw updaten zonder sense te verwijderen?
Ik kan nergens teruggaan naar nandroid, als ik terug ga naar recovery blijft hij vasthangen, ik denk dat dit komt omdat sense verwijderd heb.
Ik vind het heel irritant want mijn telefoon valt zo niet meer te gebruiken.

• miggeltje
Verwijderd schreef op donderdag 13 september 2012 @ 20:15:
[...]

Ik kan nergens teruggaan naar nandroid, als ik terug ga naar recovery blijft hij vasthangen, ik denk dat dit komt omdat sense verwijderd heb.
Ik vind het heel irritant want mijn telefoon valt zo niet meer te gebruiken.
Sense zou met je recovery niets te maken moeten hebben... Ik zou persoonlijk, als je nu problemen met je recovery hebt, die eerst eens opnieuw proberen te flashen

Verwijderd

mhulsegge schreef op donderdag 13 september 2012 @ 21:06:
[...]

Sense zou met je recovery niets te maken moeten hebben... Ik zou persoonlijk, als je nu problemen met je recovery hebt, die eerst eens opnieuw proberen te flashen
Dit klinkt misschien als een domme vraag, maar hoe bedoel je opnieuw flashen?
Dat je 't beter in het custom rom topic kan vragen ;)

• aardbeix15
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

mhulsegge schreef op woensdag 12 september 2012 @ 09:32:
In het kader van "Daar is een app voor": Vanochtend eindelijk een frustratie opgelost. Ik heb via ebay vrij goedkoop een dock aangeschaft enkele maanden geleden voor mijn One X.
Werkt mooi, 1 frustratie: Homescreen van Sense blijft altijd op portrait, al het andere roteert wel.
Op dit moment bevalt Sense mij verder nog steeds goed, dus wilde die graag blijven gebruiken.
Vanochtend kwam ik in de playstore de app Rotation Locker tegen.
Na starten van deze app en het 2 seconden vasthouden van de button Auto, kantelt mijn scherm mooi mee in landscape. Wellicht ook handig voor anderen?
Had ook al een app geprobeerd die het standaard "Home dock" scherm naar voren tovert, maar die kon ik niet customizen, en wil op mijn werk gewoon alleen maar alles gekanteld hebben.
met 'Set Orientation' kan je ook de Sense home+lockscreens in landscpare laten draaien/forceren.

[ Voor 8% gewijzigd door aardbeix15 op 13-09-2012 23:03 ]

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miggeltje
aardbeix15 schreef op donderdag 13 september 2012 @ 23:02:
[...]

met 'Set Orientation' kan je ook de Sense home+lockscreens in landscpare laten draaien/forceren.
Thanks, deze is eigenlijk nog fijner dan Rotation Locker. Waarom: Deze kantelt ook je lockscreen + pattern als je die gebruikt. Auto stand werkt goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nog een HTC Desire ( 2010 ) van Vodafone abonnement t/m 16-02-2013 .
Ik ben nog zeer tevreden met mijn huidige telefoon alleen het bekent probleem intern geheugen weegt steeds zwaarder .
Heb de HTC One X vanaf de release gevolgt en gelijk was de accu het groots probleem die snel leeg liep en zou naderhand met firmeware 2.17 verholpen worden , is dat ook zo ????
Hoewel ik twijfel om de HTC One S ( compacter formaat ) of toch de Samsung Galaxy S III .
De HTC one X vind ik wel mooi uitzien maar wat zijn nu de minpunten van deze High End Smartphone ??
Ik koop het toestel zonder abonnement en kijk de goedkoopste bij price watch .

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Batterij kan makkelijk twee dagen mee, ligt meer aan je onscreentijd, zo'n 3,5 uur dan is het wel klaar :)

Pluspunten:
pluspunt Afwerking van het apparaat, robuust, netjes, clean
pluspunt Scherm, groot, hoge resolutie, goede kleuren, werkt erg goed
pluspunt > 2,0GB voor de installatie van applicaties / games
pluspunt In HTC Sense zitten wat vernuftige features
pluspunt Snelheid en kracht van het toestel is erg goed / hoog
Pluspunt Screenshots maken zonder rootacces
Pluspunt 23GB gratis DropBox storage voor twee jaar
pluspunt Belkwaliteit is heel helder en zuiver
Pluspunt Ingebouwde radio, dus goed bereik en geen (internet)data
pluspunt Videoplayback op dit toestel is gewoonweg geweldig
pluspunt Web-brow-sing, werkelijk waar een groot genot icm 'quick controls'
pluspunt Tetherapplicatie / WiFi HotSpot out-of-the-box
pluspunt GPS, snelle fixes die goed worden vastgehouden
pluspunt Speaker functioneert zeer goed, tijdens muziek, film en telefoongesprekken
Pluspunt Camera is van zeer leuke kwaliteit (zowel foto als film)
Pluspunt Toestel heeft veel kracht en power aan boord
Pluspunt De batterijduur / standbyduur van dit toestel zijn zeer fijn

Puntjes van aandacht:
puntje van aandacht 4,7" is een kwestie van persoonlijke smaak
puntje van aandacht Corning Gorilla Glass 2, kan natuurlijk altijd kapot of krassen
puntje van aandacht Gebruik van microsimkaart
puntje van aandacht Batterij is niet verwijderbaar
puntje van aandacht Redelijk veel mensen met (hardware)problemen met hun One X
puntje van aandacht 32GB intern geheugen zonder expansie-mogelijkheden
puntje van aandacht De HTC's Sense skin over Android, zeer persoonlijk
puntje van aandacht De onscreen menuknop, soms wel, soms niet...
puntje van aandacht Geen Glonass-ondersteuning
puntje van aandacht Ontbreken van een hardware camerabutton (maar wel instant capture via onscreenbutton)
puntje van aandacht Toestel kan warm worden tijdens intensief gebruik
puntje van aandacht Bootloader unlocken en/of rootacces: momenteel verlies je (een deel van) je garantie
puntje van aandacht HTC is nu snel met updates, hoe blijft dat in de toekomst

Minpunten:
Minpunt Zeer karige inhoud van het pakket en dat bij 'het' vlaggenschip
Minpunt Ontbreken van een notificatieledje die goed werkt / is te customizen
Minpunt Ontbreken van een MicroSD-kaart slot (maar wel weer +23GB DropBoX)
Minpunt In FW 1.26 5 Beats muziekprofielen, in FW 1.29 nog 3, in FW 2.17 geen een meer, alleen aan of uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CristianSchriev
Ik denk dat er iets met mijn HTC One X mis is, deze raakt de laatste tijd namelijk echt belachelijk snel leeg...! Ik heb deze vanochtend helemaal opgeladen nu staat hij net 4 uur aan. en is deze al op 49% van zijn accu. Het scherm is 2,5uur aangeweest op de aller laagste stand en het enige wat ik gedaan heb is whatsappen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

CristianSchriev schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 12:05:
Ik denk dat er iets met mijn HTC One X mis is, deze raakt de laatste tijd namelijk echt belachelijk snel leeg...! Ik heb deze vanochtend helemaal opgeladen nu staat hij net 4 uur aan. en is deze al op 49% van zijn accu. Het scherm is 2,5uur aangeweest op de aller laagste stand en het enige wat ik gedaan heb is whatsappen!!
Dan is het zaak dat je even probeert te onderzoeken wat er dan mis gaat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
Volgens mij is dat best netjes hoor. Een screen on time van 3-4 uur is ongeveer het max, dat ga je wel halen denk ik...
Verwijderd schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 09:49:
Heb nog een HTC Desire ( 2010 ) van Vodafone abonnement t/m 16-02-2013 .
Ik ben nog zeer tevreden met mijn huidige telefoon alleen het bekent probleem intern geheugen weegt steeds zwaarder .
Heb de HTC One X vanaf de release gevolgt en gelijk was de accu het groots probleem die snel leeg liep en zou naderhand met firmeware 2.17 verholpen worden , is dat ook zo ????
Hoewel ik twijfel om de HTC One S ( compacter formaat ) of toch de Samsung Galaxy S III .
De HTC one X vind ik wel mooi uitzien maar wat zijn nu de minpunten van deze High End Smartphone ??
Ik koop het toestel zonder abonnement en kijk de goedkoopste bij price watch .
De HTC one x doet na al die updates echt niet meer onder voor de Galaxy SIII, ook niet qua batterij duur.
Het is dus meer iets van smaak of hype denk ik... Een voordeel is wel, dat de galaxy sIII waarschijnlijk sneller jelly bean krijgt. Maar hier is niks met zekerheid over te zeggen, behalve dat het aan de kant vna HTC nogal stil is

De One S is ook wel een fijne telefoon, een vriend van me heeft die. Maar het scherm is echt wel stukken minder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor jullie reactie hierboven .
Ikzelf moet ook nog een minpunt toevoegen en dat is de kleine USB poort voor het opladen aan de zijkant van het toestel inplaats van de onderkant wat handiger is als je de HTC One X gebruikt als navigatie in je auto .
Maar de pluspunten opgenoemd zijn zeer posetief en denk ook wel dat ik voor de HTC One X ga want het grote verschil met de HTC One S is niet erg groot te noemen .
Heb deze al vaker in mijn handen gehad en het zal zeker wennen zijn .
Ikzelf heb weinig minpunten voor mijn HTC Desire
1 / weinig opslaggeheugen voor apps
2 / knoppen onderaan toestel zag ik veel liever in de display scherm .
3 / camera en video opname is van zeer slechte qualiteit
met de rest ben ik zeer tevreden , ook het scherm is voor mij helder en duidelijk genoeg .
Nu nog sparen tot eind December en hoop dan voor €400,00 de HTC One X te kopen .

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2012 12:45 . Reden: spelling fout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigis
Bij mij gaat de accu dus zeker geen 2 dagen mee. Hij gebruikt wel heel weinig in standby. On-screen tijd varieert bij mij tussen 2 1/2 en 4 uur. Mijn Galaxy S3 echter 5 tot 7 uur. Standby gebruikt mijn One X minder dan 1% per uur, mijn S3 tussen 1,5 en 2%.

Mijn One X is in bijvoorbeeld in CF bench sneller dan mijn S3. Grafisch en met browsen is de S3 echter merkbaar sneller. De One S overigens ook, ik heb zelfs de indruk dat die met browsen ook sneller is dan de S3.

Zelf vind ik Sense prettiger, mooier en intuïtiever dan Touchwiz. Mijn gevoel voor logica wijkt echter vaak nogal af van die van andere mensen.

De camera's zijn mijns inziens redelijk gelijkwaardig, hoewel ik die van de S3 iets beter vind en de software van de One X / S iets prettiger.

Op audio gebied is de S3 zowel objectief als subjectief veel beter.

Het scherm van de One X vind ik op dit moment onovertroffen, duidelijk het beste scherm van alle smartphones die in Nederland op de markt zijn.

Overall vind ik de S3 het betere toestel. Het scherm van de One X maakt voor mij veel goed (en is overigens ook grotendeels verantwoordelijk voor het hogere stroomverbruik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eegee
  • Laatst online: 09:53
Verwijderd schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 12:43:
Ikzelf moet ook nog een minpunt toevoegen en dat is de kleine USB poort voor het opladen aan de zijkant van het toestel inplaats van de onderkant wat handiger is als je de HTC One X gebruikt als navigatie in je auto .
Daar is juist over nagedacht, want voor navigatie gebruik je hem horizontaal in landscape met de landscape-georiënteerde car mode app, eventueel met een speciaal dock dat automatisch die car mode app opstart. De USB-aansluiting zit daarmee alsnog aan de onderkant, in je auto.
Wat je zelf wilt natuurlijk, maar landscape is echt veel prettiger imho :)

[ Voor 6% gewijzigd door Eegee op 14-09-2012 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb deze vanochtend helemaal opgeladen nu staat hij net 4 uur aan
en is deze al op 49% van zijn accu. Het scherm is 2,5uur aangeweest op de aller laagste stand.
2,5 uur met 50% batterij is gewoon echt op en top ;)
Verwijderd schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 12:43:
Dat is de kleine USB poort voor het opladen aan de zijkant van het toestel in plaats
van de onderkant wat handiger is als je de HTC One X gebruikt als navigatie in je auto .
* CLB mompelt iets over landscape-modus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CristianSchriev
Oke, als dat het maximale is wat hij er uit kan halen.. Ik dacht zeker meerdere keren dat ik 5,5uur langs zag komen net na de update :') Koop de HTC dus niet voor de accu ;o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-09 18:59
En zoals al eerder is aangegeven, dat ligt helemaal aan wat je ermee wil doen.

Sometimes you need to plan for coincidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Met custom roms ofzo, heb ik de 7 uur ook voorbij zien schieten, hier haal ik dat niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-09 15:45

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Sigis schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 12:50:
Bij mij gaat de accu dus zeker geen 2 dagen mee. Hij gebruikt wel heel weinig in standby. On-screen tijd varieert bij mij tussen 2 1/2 en 4 uur. Mijn Galaxy S3 echter 5 tot 7 uur. Standby gebruikt mijn One X minder dan 1% per uur, mijn S3 tussen 1,5 en 2%.

Mijn One X is in bijvoorbeeld in CF bench sneller dan mijn S3. Grafisch en met browsen is de S3 echter merkbaar sneller. De One S overigens ook, ik heb zelfs de indruk dat die met browsen ook sneller is dan de S3.

Zelf vind ik Sense prettiger, mooier en intuïtiever dan Touchwiz. Mijn gevoel voor logica wijkt echter vaak nogal af van die van andere mensen.

De camera's zijn mijns inziens redelijk gelijkwaardig, hoewel ik die van de S3 iets beter vind en de software van de One X / S iets prettiger.

Op audio gebied is de S3 zowel objectief als subjectief veel beter.

Het scherm van de One X vind ik op dit moment onovertroffen, duidelijk het beste scherm van alle smartphones die in Nederland op de markt zijn.

Overall vind ik de S3 het betere toestel. Het scherm van de One X maakt voor mij veel goed (en is overigens ook grotendeels verantwoordelijk voor het hogere stroomverbruik).
uuuh...jij hebt de HOX en S3? Why?

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golem501
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-04 07:32
Ik heb een collega met een S3 en één met een Note... de Samsung schermen hebben een blauwe waas. Google website op volle brightness is de One X wit, niet blauw. Echt het scherm is super.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nafi
  • Laatst online: 02-02-2021
Heb mijn One X nu 2 maanden en hoewel ik er erg zuinig mee ben en er een hoesje bij gebruik is de mooie witte achterkant van het toestel behoorlijk veranderd. Als je hem in het licht houdt zie je hem op bepaalde plekken een soort van glimmen. Ben ik de enige of hebben jullie dit ook? Vind het wel erg jammer dat dit al na 2 maanden gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
Nafi schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 22:03:
Heb mijn One X nu 2 maanden en hoewel ik er erg zuinig mee ben en er een hoesje bij gebruik is de mooie witte achterkant van het toestel behoorlijk veranderd. Als je hem in het licht houdt zie je hem op bepaalde plekken een soort van glimmen. Ben ik de enige of hebben jullie dit ook? Vind het wel erg jammer dat dit al na 2 maanden gebeurt.
Is dat niet gewoon wat vet? Bijvoorbeeld van je handen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nafi
  • Laatst online: 02-02-2021
EJPostema schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 22:34:
[...]

Is dat niet gewoon wat vet? Bijvoorbeeld van je handen...
Nee het is geen vet. Het niet-glimmende, zachte laagje dat op het plastic is aangebracht lijkt gewoon weg te slijten als het ware. Het is echt heel duidelijk als je je telefoon in het licht houdt. Niet herkenbaar voor jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 11:37
Nafi schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 23:33:
[...]

Nee het is geen vet. Het niet-glimmende, zachte laagje dat op het plastic is aangebracht lijkt gewoon weg te slijten als het ware. Het is echt heel duidelijk als je je telefoon in het licht houdt. Niet herkenbaar voor jou?
Bij mij wel herkenbaar, het zijn bij mij drukplekken van het hoesje wat ik gebruik!

• BPP

BPP

Ik heb nu sinds vanavond toch wel een heel vervelend probleem. Elke keer als ik mijn lader in de usb poort steek dan schakelt die over naar dockingmodus. Ik heb gegoogeld, maar kon geen vergelijkbare gevallen vinden. Sowieso doet mijn One X de laatste dagen vreemd. Zo wilt die soms niet opladen totdat ik hen opnieuw opstart en word die op de gekste momenten heet. Iemand een idee?

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-09 18:59
Terug naar fabrieksinstellingen?

Sometimes you need to plan for coincidence

• Lexo
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-08 16:29
Micro USB poort schoonmaken met een klein kwastje of tandenborstel.. eventueel met een drupje alcohol. Wel even uitzetten voordat je naar de alcohol grijpt!

• BPP

BPP

Ik zal dat eens proberen inderdaad. Nu gaat die elke keer over op carmode terwijl ik hem niet eens aan de lader heb. Is die in 2 uur tijd van 100 naar 22% gegaan.

Verwijderd

Edit: Touch screen werkte tijdens het laden niet goed. Bleek vreemd genoeg aan de kabel te liggen, blijkbaar wat lek stroompjes.

[ Voor 234% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2012 19:55 ]

Ligt aan je (niet geaarde) stopcontact denk ik zo :) Heb ik vroeger ook gehad met 'n andere telefoon :)

Verwijderd

CLB schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 16:11:
Ligt aan je (niet geaarde) stopcontact denk ik zo :) Heb ik vroeger ook gehad met 'n andere telefoon :)
Maar de HTC stekker is zowiezo niet geaard, dus dat zou geen verschil mogen maken.

• St!nG
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15-09 07:16
Ik heb sinds gister de One X, en nu valt mij op dat met mijn headset (denon 1100) het geluid minder hard is dan met mijn oude Iphone 4, hebben meer mensen dit?

Verwijderd

Wanneer ik de telefoon meer dan 10-20 graden naar mij toe kantel werkt het automatisch draaien niet meer. Dus bijvoorbeeld wanneer je op de bed ligt. Meer mensen met deze klacht?

Met oordopjes merk ik weinig verschil tussen mijn desire en one x, maar goed dat is niet echt vergelijkwaardig materiaal.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2012 19:56 ]

• Sigis
DNA_Saint schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 13:15:
[...]

uuuh...jij hebt de HOX en S3? Why?
Om te beginnen omdat ik graag verschillende toestellen uitprobeer. Zo heb ik bijvoorbeeld ook een LG Optimus 4X HD en een HTC One S.
Daarnaast heb ik twee abonnementen, een privé en een zakelijk.
Tot slot heb ik anders nogal vaak last van lege accu's. Ik loop normaal gesproken ook nog met een reserve accu en / of een reserve toestel op zak.
St!nG schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 18:29:
Ik heb sinds gister de One X, en nu valt mij op dat met mijn headset (denon 1100) het geluid minder hard is dan met mijn oude Iphone 4, hebben meer mensen dit?
De versterker is inderdaad een stuk zwakker dan die van bijvoorbeeld de S3. In het algemeen is me opgevallen dat de HTC's in het algemeen minder luid zijn dan de Samsung's. Dat geldt ook voor het geluid via de speakers. Daarnaast is de kwaliteit van de audio naar mijn ervaring bij HTC's ook minder. Dat neemt niet weg dat ik HTC's wel heel prettig vind in gebruik, ik hou wel van Sense. Liefst dan wel een beetje een uitgeklede versie.

[ Voor 41% gewijzigd door Sigis op 15-09-2012 19:47 ]

• EJPostema
St!nG schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 18:29:
Dat zou kunnen. Staat beats bij jou aan? Of beats nu wel of niet voor geluidsverbetering zorgt... Het geeft iig een volume boost

• Sigis
EJPostema schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 20:57:
[...]

Dat zou kunnen. Staat beats bij jou aan? Of beats nu wel of niet voor geluidsverbetering zorgt... Het geeft iig een volume boost
Dat is ook helemaal waar. Alleen met een equalizer preset die voor sommige muzieksoorten weinig geschikt is.
Pagina: 1 ... 71 ... 74 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP: berichten mbt onderstaande onderwerpen worden verwijderd:
-Bestellingen, prijzen, winkels, leveringen
-Garantie-afhandelingen
-Vragen over apps/software

Zie <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_taggedtopics/tag/htc+one+x">hier</a> voor een overzicht van de topics over de One X. Het is dus niet de bedoeling om hier alles te dumpen.