Nouja, op zich moet het kunnen. Waar het mij om gaat zijn vooral de smsjes en whats app berichten die erop staan, omdat daar ookzakelijke informatie in staat, en ander ebelangrijke zaken. De foto's e.d. kan i ker allemaal vanaf halen, en ook de database van whatsapp en contacten enz. Dus het flashen of een reset proberen kan natuurlijk wel. Ik vind het altijd zo'n ramp om alle instellingen en alles weer te moeten maken, ben ik wel weer een uurtje of 2 mee zoet. Maar ik ga eerst de reset proberen vanavond, en zo niet ,dan alsnog die kpn monteur. In ieder geval bedankt voor het meedenkenJoolee schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 11:29:
[...]
Ga er wel van uit dat het eerste wat een reparatieservice zal doen het her-flashen van de software is. Dan ben je dus alsnog alles kwijt!
Als ik jouw was zou ik gelijk van de gelegenheid gebruik maken om je telefoon te rooten, dan kun je voortaan backups maken. Nadeel is dat je technisch gezien je toestel niet mag rooten omdat het toestel niet van jouw is
Edit:
Wat me wel opvaltm ik heb gisteravond de update gedaan en nergens last van gehad thuis. WiFi werkte nog, en vanmorgen durf ik niet te zeggen, het probleem kwam ik pas achter toen ik op het werk ging kijken, en zag dat ik geen wifi had. En nu zie ik pas dat ik mijn thuis netwerk niet verwijderd krijg. Kies ik voor netwerk vergeten, blijft die mooi staan als enigste netwerk, terwijl de router 40 km verop staat.
[ Voor 16% gewijzigd door fopspeen op 07-09-2012 11:47 ]